Karta Postaci

Avatar Andrzej_Duda
No i się udało. Nawet jakoś ocenzurowałem kostury które postać miała oryginalnie na plecach.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Akcept.

Avatar Ether
Sorki-memorki. Nie zrozumieliśmy się.
Używałem tego arta dla Kedrigerna, przerabiałem go w gimpie itd, ale zmieniłem, bo nie pasował ostatecznie wiekiem. :c

Avatar Andrzej_Duda
Ether pisze:
Sorki-memorki. Nie zrozumieliśmy się.
Używałem tego arta dla Kedrigerna, przerabiałem go w gimpie itd, ale zmieniłem, bo nie pasował ostatecznie wiekiem. :c

To mi przypomina memy z serii
"A tak w sumie to chyba mi się poje**ło a ja już do Excela wpisałem xD"

Avatar Andrzej_Duda
Zrobić tą chatkę jako oddzielny temat?

Avatar Kuba1001
Właściciel
Ta.

Avatar Andrzej_Duda
To za jakiś czas zrobię, bo Bramy Otchłani same się nie zamkną :V

Avatar
Fisto
Imię: Ohgren
Nazwisko: Røsbervald
Rasa: Krasnolud
Pseudonimy Nido Dwubrody (pseudonim autorski), Srebrnoryt
Charakter: Głowa jego jest pełna najdzikszych sprzeczności.
Cyniczny kosmopolita pewny swych wartości. Łatwo wpada gniew, łatwo mu przechodzi, choć pamiętać urazę będzie już zawsze. Jest mocno podejrzliwy, ufając tylko niewielkiemu gronu swych prawdziwych przyjaciół. Mimo odwagi, graniczącej miejscami z brawurą, swoich dzieł nie chce podpisywać swoim prawdziwym imieniem, gdy mówi, że go to krępuje. Uwaga że wolość to najwyższa wartość, jednocześnie w szergach swoich ludzi wymagając pełnej karności i profesjonalizmu
Wiek: Pod dziewięćdziesiątkę
Towarzysze
Wolna Mieszana Kompania Najemników "Srebrne Wku*wy" pod nieobecność Ohgrena prowadzona przez jego najstarszego przyjaciela i prawą rękę, Ignatiusa Rzeckiego, sprytnego i opanowanego półkrasnoluda-półelfa. Na chwilę obecną kompania liczy sobie około czterdziestu wojowników i wojowniczek różnych ras, w tym trzech magów. Kompania wyróżnia sześcoosobowy oddział kawalerii Wielkich Wku*wów pod komendą doświadczonego Urika Trygwasona zasłużonego i doświadczonego dowódcy. Kompania przeszła już niejeden chrzest bojowy. Aktualnie ochrania w górach konwoje kupieckie, podczas gdy jej szef wyruszł na robotę samodzielną.
Za towarzyszy można też uznać zatrudnioną przez Ohgrena służbę- siricka Alma Thera pełniącego funkcję lokaja, wiekową elfią kucharkę Sybille Mei oraz pokojówkę Rept Kor. Wszyscy oni pozostali jednak w mieszkaniu w stolicy, tak, że aktualnie krasnoludowi towarzyszy w Handerum jedynie dziesięć kruków pocztowych pozwalających utrzymać kontakt z domem, wydawnictwem w stolicy i Rzeckim.
Nieruchomości i majątek:
Duże, eleganckie przestronne mieszkanie w krasnoludzkiej stolicy, taktycznie umiejscowione nieopodal centrum.
Około 2500 sztuk złota na rachunku bankowym w stolicy oraz 150 sztuk złota noszone przy sobie
Kontrakt z wydawnictwem książkowym Złotoruna, według którego ma otrzymać dwadzieścia procent zysku z publikacji najnowszej powieści Nido Dwubrodego, Pamiętniki Puszki, przesiąkniętej cynizmem i czarnym humorem książki przygodowej, której głównym bohaterem jest młody wojak krasnoludzki wciągnięty nagle w sieć intryg dworskich. Książka jest swego rodzaju satyrą na sytuację arystokracji i los młodych krasnoludów ginących na bezsensownych bitwach oraz porusza wiele problemów społecznych, głównie w stolicy
Historia: Urodzony w bogatej kupieckiej rodzinie Ohgren nigdy nie czuł pociągu do handlu, spędzając dzieciństwo na malowaniu, tworzeniu wierszy i słuchaniu wszelkich możliwych baśni, legend i historii. Jego ojciec uznał tego typu zachowanie za niegodne mężczyzny, więc w najlepszych intencjach wysłał chłopaka do szkoły wojskowej. Młodzieniec radził sobie całkiem nieźle, kończąc edukację z wyróżnieniem, jednak bardzo źle psychicznie zniósł pobyt tam, co można zauważyć w pierwszej napisanej przez niego książce- Konserwie, będącej właściwie zmodyfikowanymi na powieść przygodową dziennikami kadeta napisane w mocno satyrycznym i cynicznym tonie, pokazując problemy młodego pokolenia krasnoludów. Nic dziwnego, że po szkole nie zasilił armii, tylko wstąpił do kompani najemników "Krwawa Dłoń" dowodzonej przez starego doświadczonego krasnoluda Throhina Wilkotarczę. Tam Ohgren poznał swego najlepszego przyjaciela- Ignatiusa, maga ziemi, metalu, i mistrza taktyki, który wstąpił do kompanii kilka miesięcy przed nim. Mniej więcej w tym samym czasie "Dłoń" została wynajęta do pracy poza Księstwem, bliżej ludzkiej stolicy, potem zaś dostawali zlecenia tam, na miejscu, tak, że spędzili poza ojczyzną prawie 13 lat, to jest do śmierci w bitwie Throhina. Kompania rozpadła się, a bogatszy w doświadczenie, trochę złota i kolejny rękopis, Piękno bez brody czyli raport dziennikarski o ludziach i ich kultrze którą autor uznaje za wspaniałą, postanowi wrócić do domu, gdzie dowiedział się o chorobie ojca. Został z nim do jego śmierci po trzech latach męczarni, która nagle uczyniła go bogatym krasnalem. Zarobiony majątek leżałby jednak u niego odłogiem, więc zamienił jego większość na fundusze, zostając jedynie z jedną farmą na którą nie mógł znaleźć kupca z rozsądną ceną. Z zarobionym w ten sposób majątkiem postanowił założyć własną kompanię, bazując na kontaktach ze szkoły i Dłoni. Kłopotliwą farmę zaś okazała się dla niego bardzo przydatna, gdyż hodowała głównie wielkie wku*wy, których postanowił użyć w kompanii, by ją wyróżnić (nieczęsto widzi się najemników z wielką kawalerią). Przez kolejne lata umacniał pozycję i rozwijał Srebne Wku*wy do dzisiejszego stanu, promując się w swych książkach, między innymi w bestsellerze i jednym ze swych najlepszych dzieł Wku*w, pot i łzy, książki przygodowej, której najemnik z kompani jest głównym bohaterem. Opublikował też trzydzieści sześć książek (najróżniejszych, od dramatu erotycznego Achloriańska pokojówka po kryminał psychologiczny Pierwszy grad, największe jednak uznanie zdobywają satyry i komedie o społeczeństwie). Mimo sporego majątku dalej kocha walkę i ciągnie go do przygód. Nie spodobała mu się decyzja o uniezależnieniu księstwa od ludzi, których uważa za wyznacznik poprawnego działania i wzór dla innych ras, Barona zaś uważa za zwykłego łotrzyka, który ukradł tron i przynosi hańbę oraz szkodę wszystkim ktasnoludom. Chętnie przyjął zaproszenie do Handerum
Umiejętności: Niezwykle charyzmatyczny dowódca, wyrobiony strateg, bardzo dobrze walczy swoim toporem, ma bardzo bujną wyobraźnię i dobrze tworzy fikcję, ma dużo doświadczenia, poczucie humoru specyficzne, ale lubiane przez innych, jest dosyć oczytanym erudytą szanowanym i lubianym w kręgach krasnoludzkiej elity i nie tylko, potrafi jeździć na wielkich wku*wach i niewielkich koniach z przyzwoitym skutkiem, choć nie wybitnie, jest majętny
Wady: Ma już swoje lata, nie zna się na innych broniach białych ani żadnych dystansowych, kompletnie nie zna się na magii, nie potrafi pływać, jest dosyć powolny, gdyż utyka lekko na jedną nogę, niektóre z jego książek powodują, że nie jest traktowany zbyt poważnie przez wielu krasnoludów, jego wiedza jest równie obszerna i szeroka co płytka
Specyfikacje: Bezpłodny
Zawód: Pisarz, dowódca kompanii najemników
Ekwipunek: Zbroja, ubrania, karma i klatki dla kruków, sakiewka ze złotem długi sztylet, półtoraręczny topór, przyrządy do strzyżenia brody, kilka dzienników do zapisywania ksiąg, trzymane zazwyczaj wplecione w brodę pióro, kilka pełnych kałamarzy, papiery torzsamości, klucz od domu, sygnet ze swoją pieczęcią, trzy świece, hubka i krzesiwo.
Wygląd:
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie Karta Postaci

Ubranie: Zbrojka jak wyżej lub
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie Karta Postaci

Ku*wa mać, WIP, bo od wczoraj internet mi się psuje i piszę to już chyba szósty raz!

Avatar Ether
ty jednostki rób, a nie...

Avatar
Fisto
//Gobliny czy pieski? Jedno i drugie robię, ale internet mi tak rwie, że od wczoraj już któryś raz mi się wszytko usuwa

Avatar Ether
jeden ch*j, ważne, żeby było co zaje**ć.

Avatar
Fisto
Gotowe

Avatar Kuba1001
Właściciel
Akcept.

Avatar ThePolishKillerPL
Imię: Cassius
Nazwisko: Cabrera
Rasa: Człowiek
Pseudonim: Painis Cupcake
Charakter: Popi*rdolony do sześcianu.
Wiek: Takie 33 lata
Towarzysz: starszy brat Favian Cabrera, 35 lat, pseudonim "Brutal" bądź "Krwawy Łucznik". Uzbrojony w skórzaną zbroję, stalową maczetę, kompozytowy łuk, i kołczan pełen strzał.
Zdjęcie użytkownika ThePolishKillerPL w temacie Karta Postaci
(proszę o zignorowanie tych pocisków snajperskich oraz oznaczeń bio-skażenia.)
Majątek: Posiadłość oddalona o 3,5 kilometrów od Kasuss, 3000 złota (500 złota w sakiewce przy sobie)
Historia: Cassius urodził się jako syn całkiem zamożnej chłopskiej pary na jakimś zadupiu niedaleko Cesarstwa Verden. Nie był on niestety jedynakiem, gdyż przed nim jeszcze istniał Favian Cabrera, ale mniejsza z tym. Do 17 roku życia pracował on na polu u rodziców z czystej chęci pomocy - co prawda posiadał pracę handlarza, ale ktoś musiał pomóc swoim rodzicom prócz braciaka. Kiedy doszło do serii łupieżczych wypraw przez Hordę, a wtedy miał 18 lat, został wraz ze swoim bratem przymusowo wciągnięty do wojsk Cesarstwa Verden. Przeszedł on odpowiednie szkolenia na piechura wręcz (jego brat przeszedł szkolenia na łucznika) i został z nim rzucony do walki wraz z innymi piechurami przeciw czarnej, orczej masie... Bitwa za bitwą, a on zdobywał doświadczenie bojowe i polepszał zdolności bitewne. I tak mijały lata, parę wojen na karku miał wraz z wysokim statusem...aż do pewnej bitwy, mianowicie z Wampirami. Pod jej koniec poczuł on niezwykle dziwne uczucie, którego dotychczas nie znał - a mianowicie głód na ludzkie mięso. Kiedy nikt nie patrzył, to rozkazał jednemu z żołnierzy pójść z nim, po czym udał się z nim do lasu, a następnie odciął mu głowę mieczem i dosyć szybko pożarł, zostawiając po nieszczęśniku szkielet, ubrania i uzbrojenie. Kiedy wrócił, to inni żołnierze wystraszyli się na jego widok (pozostałych było dosyć mało) i kilka chwil później pojmali Cassiusa. Zaprowadzili go do generała, a ten zniesmaczony Cassiusem zamiast go zabić to wyjątkowo kazał mu wraz z jego bratem, Favianem - również podejrzanym o kanibalizm spi*rdalać z Cesarstwa Verden - uznał, że na takich poje*ów to szkoda racji więziennych. Dodał też, że jeśli wrócą do Cesarstwa to mają gwarantowane ścięcie na gilotynie. Ci, jak ten rzekł, spieprzyli z Cesarstwa i tyle ich właściwie widział.
Umiejętności:
-Mistrzowsko włada jednoręczną bronią, jak miecze jednoręczne i...kilofy.
-Zwinność w cholerę wysoka
-Tak samo z kondycją
-Silny, także jak nie ma broni to uważaj by ci nie sprzedał gonga.
Wady:
-Psychiczny popi*rdoleniec, względem sojuszników w miarę normalny. W miarę.
-Łuki to nie jego bajka.
-Łatwo go zdenerwować
Specyfikacje:
-Psychopata
-Kanibal
-Prawe oko posiada delikatnie jaśniejszą tęczówkę od lewego
Zawód: Najemnik, ba - posiada stałego pracodawcę który zawsze ma coś dla nich za niezłą sumkę. Wyżerka w postaci zmarłych ofiar gratis!
Ekwipunek:
-Stalowy, jednoręczny kilof.
-Jednoręczny miecz i pochwa po prawej stronie do niego
-Stalowo-skórzany pancerz
-Zapas pieczonej i zasolonej ludziny + pieczona oraz zasolona wieprzowina. I do tego woda.
Wygląd: Zdjęcie użytkownika ThePolishKillerPL w temacie Karta Postaci
Ubranie: Zdjęcie użytkownika ThePolishKillerPL w temacie Karta Postaci - skradł je podczas jakiegoś zlecenia bandycie.
(Proszę o zignorowanie granatów, hełmu i emblematu rakiety oraz wyrzutni rakiet.)

Avatar Kuba1001
Właściciel
Wojnę z Orkami można podciągnąć pod najazd łupieżczy Hordy, ale i tak nie zgadza mi się to, że tyle miesięcy nikt nic nie wyczaił, a i zostali puszczeni wolno.
Bycie kanibalem nie jest wadą, wywalasz ją i dajesz coś konkretnego.

Avatar bulorwas
Mi jeszcze nie pasuje
"Mistrzowsko włada jednoręczną bronią, jak miecze jednoręczne, topory i...kilofy."
To aż trzy SZEEEEEEEEEROKIE rodzaje broni

Avatar Kuba1001
Właściciel
Nie zabili ich, bo szkoda dla nich na racje więzienne? Hmmm...
No dobra, powiedzmy, że wiem o co chodzi. Akceptuję.

Avatar
Konto usunięte
Imię: Voss
Nazwisko: Barlow
Rasa:Wampir (Chowa oznaki pod kapturem)
Charakter: Tajemniczy , gburowaty , cyniczny , poważny , podejrzliwy , okrutny , kleptoman , sprytny
Wiek: 300
Towarzysz: Czarny koń z czerwonym jarzącymi się ślepiami którego Barlow nazwał cienistym (Nie jest magiczny)Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie Karta Postaci
Majątek: Jaskinia koło Minteled gdzie ukrywa 3500 sztuk złota 500 przy sobie w sakiewce
Historia: Dzieciństwo tej postaci nie było szczęśliwe urodził się w patologicznej rodzinie torturowany przez ojca. Wykorzystywany do kradzieży przez matkę pod groźbą zamknięcia w piwnicy pełnej szczurów.Wszystkie jego wspomnienia doprowadziły go do nienawiści do innych i chęci izolacji od społeczeństwa W wieku 15 lat późnym wieczorem spotkał on tajemniczą postać która zaproponowała mu umowę przyjęcie błogosławieństwa i praktyki w skrytobójstwie w zamian za łyk krwi z jego szyi. Chłopak zgodził się. I tak przez 75 lat już jako wampir trenował się w skrytobójstwie , alchemii , dyplomacji , technice ukrywania się i jeździe konnej pod okiem swojego mistrza i jego jedynego przyjaciela Vladimira wampira starszego. W wieku 17 lat Voss w pobliskiej wsi znalazł maga korzystającego z magi dobra .Spróbował się zakraść od tyłu ale mag użył magi tarczy która go uchroniła mag użył magi dymu i uciekł Po tym spotkaniu Voss stwierdził że magia dobra jest bezużyteczna i postanowił zlikwidować tego maga . Później okazało się że tym Magiem był inkwizytor Liqid. Voss w wieku 70 lat dostał w prezencie od Vladimira Czarnego konia z czerwonymi jarzącymi się oczami którego Voss nazwał Cienistym a w wieku 90 lat opuścił dwór Vladimira. Zaczął pracę jako skrytobójca zleceń wypełnił około 500 lecz wiadomo tylko o kilku jego zleceniach jak np. Zabójstwo jednego ważniejszego króla z mniejszego państewka koło imperium Verden. Wykorzystał wymiotnika czarciego i zmusił tego ów króla do skorzystania z łazienki gdzie go zasztyletował. Innym razem miał zlecenie na alchemika. Voss wrzucił do kadzi granat alchemiczny który wybuchł kiedy alchemik spróbował przyrządzić Vitroz. A jeśli chodzi Vladimira nadal żyje a Voss co kilka lat odwiedza go w jego posiadłości.
Umiejętności:
-Mistrzowskie umiejętności alchemiczne
-Mistrz przebrań i podszywania się pod ludzi
-Włada dobrze łukami kompozytowymi i małymi kuszami
-Potrafi władać dość dobrze sztyletem
-Zwinny
-Umiejętność jazdy na koniu
-Podstawowe umiejętności magi mroku
Wady:
-Nie umie walczyć w zwarciu
-Bałaganiarz
-Słabość do alkoholi
-Nie umie władać buławami , toporami , włóczniami .Wyrafinowanie wśród wyboru broni jest u niego bardzo wysokie brzydzi się toporami , buławami i włóczniami sądzi że to kawałki metalu postawiony na długich kijach nic porządnego.
-Śmieje się w prost z ludzi korzystających z magi dobra. Jest to magia według jego pełna bezużytecznych umiejętności których nigdy nie użyje .
-Śmiertelny wróg : Inkwizytor Liqid
-Lubi mieć wrogów
-Sadysta uwielbia patrzeć na czyjąś śmierć
-Zbiera pamiątki z miejsca zbrodni
-Izoluje się od ludzi
-Paranoicznie się boi otrucia sprawdza każdą potrawę która nie była zrobiona przez jego samego
Specyfkiacje:
-Samotnik
-Blada skóra
-Czerwone tęczówki
-Czarne włosy
Zawód: Samodzielny skrytobójca na usługi nie pracuje dla Zatrutych Ostrzy
Ekwipunek:
-Mała kusza z 15 bełtami
-Lina z hakiem
-Dwa sztylety nie zaklęte
-Łuk kompozytowy z 15 strzałami w kołczanie
-Chlebaki wypełnione 100 sucharami
-3 Bukłaki zapełnione wodą
-Strój z kapturem skórzany
-3500 sztuk złota ukryte w jego jaskini 500 w jego sakiewce
Wygląd:
Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie Karta Postaci
Ubranie:
Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie Karta Postaci

Avatar Kuba1001
Właściciel
Rasa musi być podana bez żadnego zająknięcia, bo Ty, jako autor postaci, musisz ją znać, a także i ja, jako Mistrz Gry, również muszę. To, że postronni nie są tego pewni możesz opisać później i wypisać potencjalne rasy widoczne dla innych postaci lub NPC.
Koń jest w jakimkolwiek stopniu magiczny albo wyjątkowy, czy ogranicza się to tylko do wyglądu oczu?
Wiek ma być podany konkretnie, uwaga taka sama, jak odnośnie rasy.
Możesz mieć maksymalnie cztery tysiące sztuk złota.
Chciałbym wygląd bez maski.
Czym dokładnie jest ten "Samozapełniający się pojemnik na składniki alchemiczne "?
Napisz w jakim stopniu opanował Alchemię (podstawy, zaawansowany, mistrzowski lub coś w ten deseń).
Większość wad jest albo elementami charakteru (a więc nie wadami, jak na przykład arogancja czy bycie gburem), a inne są po prostu wyjęte z czapy jak to o Magii Dobra. Tak czy inaczej, masz to poprawić i dodać kilka konkretnych oraz porządnych wad, aby równoważyły zalety.
Historia jest, za przeproszeniem, do dupy, bo nie tylko za krótka, ale zmontowana nie tak jak trzeba... Podobnie jak w wypadku wieku i rasy, Ty wiesz o tej postaci wszystko, tak jak i ja muszę to wiedzieć, więc oczekuję długiej historii od narodzin, przez dzieciństwo, zdobywanie umiejętności, dalsze życie i wszystko inne do chwili obecnej. Sam wątek z zabójstwem może jak najbardziej zostać, ale musisz go zmodyfikować: Albo zmieniasz na zabójstwo jakiegoś ważnego szlachcica i nie robisz nic w kwestii przedziału wiekowego, albo podwyższasz sobie wiek o kilkaset lat, aby historia się zgadzała, bo z obecnym wiekiem byłby zwyczajnie za młody na taką akcję.
Daj znać, gdy poprawisz.

Avatar
Konto usunięte
Mogę cie poprosić o kilka wad bo mam z nimi problem

Avatar Vader0PL
Dodaj, że ma wrogie stosunki z kimś, jest poszukiwany itd.

Avatar
Konto usunięte
Dzięki

Avatar
Konto usunięte
Dobra zrobiłem

Avatar Kuba1001
Właściciel
Złota masz wciąż za dużo (cztery tysiące w jaskini i pół tysiąca w sakiewce daje cztery i pół tysiąca, a limit wynosi cztery tysiące).
Pojemnik na składniki alchemiczne do wywalenia.
Wampiry są z natury ateistami.
Wciąż jest za młody, żeby dokonać morderstwa na tym władcy.

Avatar ThePolishKillerPL
A 500 sucharów? Gdzie on je upycha, w butach?

Avatar
Konto usunięte
Poprawione i dzięki za wyjaśnienie i bardzo proszę o prostą sytuację na początek ponieważ jestem tzw. nowociotą

Avatar ThePolishKillerPL
A, i jeszcze coś. Walnij 4 mocne zalety i 4 równoważące je wady, gdyż Kuba niezbyt lubi postacie z zastraszającą ilością błahych zalet.

Avatar
Konto usunięte
Według mnie to są dobre zalety
Mistrz przebrań - łatwe ukrywanie się
Alchemia - dla skrytobójcy podstawa
Władanie kuszą , łukiem i sztyletem - nie muszę mówić po co
Zwinność - znowu nie muszę mówić po co
Umiejętność jazdy na koniu - po co mu koń jeśli nie umie jeździć
Podstawowe umiejętności magi mroku - lepsze ukrywanie się

Avatar Kuba1001
Właściciel
Zalety dobre, wady już mniej.

Avatar
Konto usunięte
A dasz wady nie znam się tak

Avatar Kuba1001
Właściciel
Popatrz na inne Karty i spróbuj sam coś wymyślić.

Avatar
Konto usunięte
k

Avatar
Konto usunięte
Dodałem słabość do alkoholu , śmiertelnego wroga i bałaganiarz

Avatar Ether
Kiddo, tu chodzi o; noga w walce, nie umie w dlugodystansowe i inne takie.

Avatar
Konto usunięte
Wiem że zawracam dupę ale wydaje mi się że wszystko już mam

Avatar Abbei_The_Toy_Maker
Bryndzastory pisze:
Dodałem (...) bałaganiarz

Lelz, ktoś tu bazował na simsach

Niech [wstaw jakąś moc/kogoś potężnego] wspiera nas, nowicjuszy

Avatar DerKavallerist
Abbei_The_Toy_Maker pisze:
Lelz, ktoś tu bazował na simsach

Niech
Zdjęcie użytkownika DerKavallerist w temacie Karta Postaci wspiera nas, nowicjuszy


Wiem, że martwy mem, ale ćśśś

Avatar Kuba1001
Właściciel
Znaj łaskę pana: Akceptuję.

Avatar
Konto usunięte
Dziękuje gdzie zaczynam

Avatar Kuba1001
Właściciel
Sam wybierasz sobie lokację startową i zaczynasz w niej pierwszym postem.

Avatar
Fisto
WIP



Imię: Takara
Nazwisko: Karmidor
Rasa: Gnoll
Pseudonim:
Charakter (charakteru trzeba przestrzegać. Jeśli ktoś napisze ,,Bezwzględny" to nie będzie mógł tak po prostu okazać litości. Można ukazać w grze):
Wiek (jakaś liczba mieszcząca się w granicach wieku rasy, jakiej jest Wasza postać):
Towarzysz (zwierzę, jacyś pomagierzy, własny oddział czy banda. Możliwości jest sporo, ale postarajcie się zachować umiar):
Majątek + nieruchomości (czyli to, czego nie upchniecie w kieszeni i czego nie będziecie wszędzie ze sobą tachać. Największa kwota jaką dopuszczę to cztery tysiące sztuk złota, a najlepsza nieruchomość na start to zamek. Można oczywiście nie posiadać czegoś z tych dwóch, albo i nie mieć żadnego):
Historia (co wasza postać robiła przed rozpoczęciem się akcji PBF'a. Im dłuższa i ciekawsza tym lepiej. Owszem, dobra historia u mnie punktuje i sprawia, że czasem przymknę oko na jakąś wadę, zaletę czy element ekwipunku):
Umiejętności (czyli co postać robi najlepiej. Proszę nie przesadzać. Tutaj również wpisuje się znajomość Magii. Na start można mieć jedną Magię na poziomie mistrzowskim, dwie na zaawansowanym, jedną na zaawansowanym i jedną na podstawowym, jedną na mistrzowskim i jedną na podstawowym lub dwie na podstawowym):
Wady (czyli to, co idzie jej gorzej. Najlepiej dodać kilka mocnych wad lub tyle słabych wad, ile ma się umiejętności):
Specyfikacje (choroby, mutacje, bez przesady, i inne rzeczy, których nie da się upchnąć nigdzie indziej):
Zawód (wędrowny rycerz, łowca potworów, Mag, karczmarz, najemnik, złodziej - możliwości jest na prawdę dużo):
Ekwipunek (Musi wiązać się z zawodem i lepiej nie przesadzać. Warto też mieć możliwość uniesienia ze sobą tego wszystkiego):
Wygląd (opis lub obrazek, ale to pierwsze musi być dość dokładne):Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie Karta Postaci
Ubranie:. Najlepiej jeśli będzie pasować do wyglądu i zawodu. Również może to być opis lub obrazek):

Avatar
Konto usunięte
Imię: Alaugr.

Nazwisko: Almir.

Rasa: Mroczny Elf.

Pseudonim: Alar.

Charakter: Dowiecie sie w swoim czasie. Mogę zdradzić, że czasami zachowuje się jak dziecko.

Wiek: 70 lat

Towarzysz: Zielony, wielki jaszczur nazwany Gospel II. Pierwszy Gospel zginął na polowaniu wbiegając w pułapkę.

Majątek + nieruchomości: Sakiewki 4x wypełnione złotem (230 sztuk w każdej).

Historia: Alaugr to niskiej klasy mroczny elf urodzony w jednej z Umbrageńskich* wiosek. Razem z jego rodzicami wyruszał na polowania i różne wycieczki, żeby młody Elf poznał okolice. Podczas jednej z wypraw jego rodziców zaatakowali Orkowie i zabili ich na miejscu, a Alagurowi zrobili tylko ranę od ramienia do początku przedramienia. Ranę ostatecznie wyleczono, ale na jej miejscu pojawiła się blizna, która często bolała (i w sumie czasem jeszcze boli) elfa. Gdy od jego stryja dostał wielkiego jaszczura (miał 20 lat) nazwał go Gospel. Razem z nim często wyruszał na polowania. Jednego pięknego dnia wyruszył wraz z Gospelem na polowanie, Gdy Umbragen ubijał zwierzynę, jednego dużego dzika napotkanego na drodze, Gospel wbiegł w pułapkę gdy chciał razem z panem wrócić do domu. Alagur rozpaczał, ponieważ jaszczur był jego najwierniejszym towarzyszem. Od stryjenki dostał też ręcznie robiony jatagan, z którego korzysta po dziś dzień. Do 50 roku życia, Elf trenował walkę sztyletem i strzelanie z kuszy, którą kupił za pieniądze z handlu skórą dzików i wspinaczki, żeby lepiej zabijać zwierzęta, tak żeby nie uciekały. Gdy skończył 60 lat, dostał drugiego jaszczura, nazwał go Gospel II. Gospel Drugi często odmawiał posłuszeństwa, ale chłopak zdołał go oswoić. Przez 20 lat polował i opiekował się stryjami, którzy byli w podeszłym wieku i byli jego chrzestnymi. W końcu, w wieku 70 lat, spakował rzeczy, zabrał Gospela drugiego i pojechał na podróż która trwa do dzisiaj.
Umbrageni - Inaczej. Mroczne elfy

Umiejętności:
-Łucznictwo (lvl Zaawansowany),
-Walka jataganem (lvl podstawowy)
-Jazda na jaszczurze (lvl podstawowy)
-Wspinaczka na drzewa (Tutaj lvla nie trzeba chyba..chyba)
-Czary oparte na Mroku i wszystkim związanym z ciemnością. (lvl podstawowy)

Wady:
-Walka krótkodystansowa. Alaugr jest dalekodystansowcem, chociaż walczy jataganem ale nie jest w tym mistrzem.
-Nie jest zbyt silny, prawda potrafi walczyć ale skupia się bardziej na zmęczeniu przeciwnika i zabiciu go, gdy ten będzie zmęczony.
-Czary z których korzysta nie są przez niego opanowany do perfekcji. Czasem coś mu nie wychodzi i może zadać ból sobie lub swoim towarzyszom.

Specyfikacje: Blizna od przedramienia do ramienia, która czasem boli Alagura.

Zawód: Myśliwy.

Ekwipunek:
-Zapas jedzenia i wody
-Drewniana kusza i zapas beltów
-Srebrny jatagen od stryjenki
-Zapas jedzenia dla jaszczura

Wygląd:Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie Karta Postaci

Ubranie:Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie Karta Postaci

Avatar Kuba1001
Właściciel
Przez ten wygląd mógłbym go uznać za kobietę, jeśli nie zmienisz, to licz, że i NPC będą popełniać błędy.
Ten zawód to właściwie nie jest zawód.
Mroczne Elfy używają kusz, dwuręcznych lub jednoręcznych, także łuk odpada.
Brak jakichkolwiek zapasów wody i jedzenia to naprawdę zły pomysł, chyba że chcesz aby Twoja postać przeszła do historii PBF'a jako pierwsza, która umarła z głodu.
Wada w żadnym wypadku nie równoważy zalet, wspomnij o Magii, przymiotach fizycznych, jakichś innych umiejętnościach, które walki nie dotyczą, ale są przydatne i tak dalej.
Mroczne Elfy wyglądają na nastolatków w przedziale wiekowym między pięćdziesiąt, a sto dwadzieścia lat.
Posiadane złoto musisz wpisać do majątku.
Historia jest zdecydowanie zbyt krótka, to że nudna i oklepana to już pomijam, bo mi też zdarza się czasem taką napisać, ale i tak wypadałoby ją wydłużyć.

Avatar
Konto usunięte
Kuba1001 pisze:
Przez ten wygląd mógłbym go uznać za kobietę, jeśli nie zmienisz, to licz, że i NPC będą popełniać błędy.
Ten zawód to właściwie nie jest zawód.
Mroczne Elfy używają kusz, dwuręcznych lub jednoręcznych, także łuk odpada.
Brak jakichkolwiek zapasów wody i jedzenia to naprawdę zły pomysł, chyba że chcesz aby Twoja postać przeszła do historii PBF'a jako pierwsza, która umarła z głodu.
Wada w żadnym wypadku nie równoważy zalet, wspomnij o Magii, przymiotach fizycznych, jakichś innych umiejętnościach, które walki nie dotyczą, ale są przydatne i tak dalej.
Mroczne Elfy wyglądają na nastolatków w przedziale wiekowym między pięćdziesiąt, a sto dwadzieścia lat.
Posiadane złoto musisz wpisać do majątku.
Historia jest zdecydowanie zbyt krótka, to że nudna i oklepana to już pomijam, bo mi też zdarza się czasem taką napisać, ale i tak wypadałoby ją wydłużyć.


To co mogłem zmieniłem a co do historii to jeśli nie jest zadowalająca to przepraszam. W twoich PBF'ach prawie nigdy nie dostawałem akceptów zawsze było o historii...

Avatar maxmaxi123
Problem jest taki, że czarna magia to zbyt ogólne pojęcie. Zajrzyj w najważniejsze informacje.

Avatar Kuba1001
Właściciel
No dobra, o historii pogadamy później. Innym problemem jest to, że najwidoczniej czegoś w mojej wypowiedzi nie zrozumiałeś, bo zamiast dodać sobie więcej wad, aby te równoważyły zalety, Ty zwyczajnie dopisałeś sobie więcej zalet, czyli na odwrót.
No i to co Maks napisał powyżej też się liczy.

Avatar maxmaxi123
Dopisz sobie, że nie wiem, nie potrafi posługiwać się innym typem broni niż ta w zaletach, jakąś wadę fizyczną, coś typu, że niezbyt silny, wytrzymały czy podobne.

Odpowiedź

Pokaż znaczniki BBCode, np. pogrubienie tekstu

Dodaj zdjęcie z dysku