Karta Postaci

Avatar Kuba1001
Właściciel
Zapowiada się ciekawe, akceptuję.

Avatar Trinitrotoulentn
Imię: Nuen
Nazwisko: Van Selzear
Rasa: Wampir
Pseudonim: Aurora (używając naszyjnika zamiany)
Charakter: W pewnych aspektach mało wampirzy. W grze
Wiek: 128 lat
Towarzysz:
Zdjęcie użytkownika Trinitrotoulentn w temacie Karta Postaci
Starsza siostra- Faith Van Selzear
Mistrzyni nekromancji, siedzi w rezydencji Nuena i zajmuje się utrzymaniem jej w czystości. Krew przynosi jej kilka szkieletów skrytobójców, wysoko zaawansowanych tworów nekromancji, dzięki czemu nie musi zbytnio ruszać się z rezydencji i może bezpiecznie odprawiać emisariuszy chcących wpisać kolejną dwójkę wampirów w ich śmieszne wojenki. Zna magię mroku na poziomie zaawansowanym i umie bardzo dobrze walczyć mieczem i celnie rzuca nożami
Majątek + nieruchomości:
Rezydencja "Zaginiony Dwór"
4000 sztuk złota ulokowane w różnych skrytkach w rezydencji
Uzbrojenie i broń dla nieumarłych. 25 mieczy, 28 zbrój lekkich, 3 kusze po 15 bełtów, 25 łuków po 10 strzał
Parę dekoracyjnych zbrój stojących w rezydencji
Wszelkiego rodzaju elementy typowo wampirzego wystroju
Książki na różne tematy
Historia: Wampirza rodzina Van Selzear była jedną z niewielu szlacheckich, wampirzych rodzin, a jej członkowie wyróżniali się złotymi oczyma. Mimo swego pochodzenia, nie angażowali się zbytnio w potyczki między wampirami, a nawet za władzę jakoś obsesyjnie nie sięgali. Za pieniądze bardziej, ale za władzę nie. I ojciec, Versum, i matka, Karlene byli mistrzami magii mroku i nekromancji, czego uczyli swoje dzieci. Co prawda tylko Faith osiągnęła mistrzostwo w jednej z dziedzin, ponieważ jest starsza od Nuena. Ojciec Nuena uczył go jeszcze walki młotami bojowymi i strzelania z kuszy. Rzadkie zajęcie dla wampira, ale ta rodzina nie bała się eksperymentować. A dlaczego rodzice przestali uczyć? Bo umarli. Ich zamek stał w Verdun, a jak wiadomo, nie jest to okolica przyjazna wampirom, więc gdy tylko ktoś wyczaił, że w pobliżu znajdują się wampiry, natychmiast przyszli wieśniacy z pochodniami i widłami. A tak naprawdę to wojsko. Tak w ch*j wojska. W sumie to Nuen nie wiedział jakiego, bo nie znał wszystkich organizacji w Elarid, ale jedno było pewne. Nie przyszli na herbatkę i ciasteczka. Co prawda umiejętności obu rodziców utrzymywały w ryzach te wojska przez jakiś czas, co dało możliwość pośpiesznej odprawy dzieci, wskazania sekretnego wyjścia, podarowanie kluczy do Zaginionego Dworu, czyli posiadłości przygotowanej na tę właśnie ewentualność. Versum miał też dodatkową niespodziankę. Dał Nuenowi naszyjnik, który miał mu pomóc w przetrwaniu i opiece nad siostrą. A do tego swoją parę jednoręcznych, zdobionych młotów bojowych. Potem pozostało już tylko uciekać. Rodzice znali ryzyko bycia wampirem, a, w swoim mniemaniu, żyli już i tak wystarczająco. Trup leżał gęsto, wampiry starały się wskrzeszać na bieżąco, ale to nie wystarczyło. Pod ogromnym naporem ze strony najeźdźców zamek w końcu upadł, z wielkimi stratami po stronie najeźdźców. Ojciec i matka zostali zabici. Rodzeństwo było zdane na siebie. Po długiej wędrówce w końcu dotarli do Zaginionego Dworu. Od tamtego czasu Nuen i Faith żyją w rezydencji, krew biorą od skonstruowanych przez Faith szkieletów-zabójców, którzy patrolują las i nie tylko, w którym znajduje się rezydencja, w poszukiwaniu ofiar dla wampirów. Nuen czasem wybiera się na podróże w poszukiwaniu bogactwa, lepszego życia, czy choćby sensu. Faith podobnie, lecz rzadziej. Nuen już raz wybrał się na wycieczkę do ludzi, gdzie zapracował sobie na wypłatę jako płatny zabójca, aczkolwiek jeszcze nie kropnął nikogo ważnego. W trakcie tego wyjazdu nauczył się całkiem nieźle strzelać z kuszy i jak się zachowywać, żeby ludzie się nie kapnęli, że jest wampirem
Umiejętności: Zaawansowana Nekromancja
Zaawansowana Magia Mroku
Wampirzy zestaw rasowy
Przyzwoita walka młotami
Strzelanie z kuszy na poziomie przyzwoitym
Potrafi jakoś walczyć długim sztyletem
Wady: Nie umie jeździć na czymś, co jest żywe
Roślinność woli umrzeć, niż być przez niego uprawiana
Wampirze słabości rasowe
Z czegoś innego, niż kusza, nie trafi
Specyfikacje: Nie jest wcale taki blady, jak na wampira
Zawód: Wampirzy arystokrata
Ekwipunek:
Dwa jednoręczne młoty bojowe
Naszyjnik zamiany
500 sztuk złota
Długi sztylet
Kusza
10 bełtów
Flaszka z awaryjną krwią
Skórzana torba
Ubranie w torbie, zależy czy nosi naszyjnik
Wygląd:
Zdjęcie użytkownika Trinitrotoulentn w temacie Karta Postaci
Używając naszyjnika
Zdjęcie użytkownika Trinitrotoulentn w temacie Karta Postaci
Ubranie: Patrz art bez naszyjnika. Z naszyjnikiem nosi
Zdjęcie użytkownika Trinitrotoulentn w temacie Karta Postaci
Powiedzmy, że to bardzo lekki, ale też niezbyt chroniący metal

Avatar Kuba1001
Właściciel
Akceptuję.

Avatar Trinitrotoulentn
Jeszcze tylko uściśliłem nazwę rezydencji, bo napisałem Zaginiony Dwór w historii, a Zagubiony w majątku

Avatar Kuba1001
Właściciel
Jeden pies, załóż temat i zacznij.

Odpowiedź

Pokaż znaczniki BBCode, np. pogrubienie tekstu

Dodaj zdjęcie z dysku