Imię: Farine
Nazwisko: Citric
Rasa: Człowiek
Pseudonim: Pani- każe tak nazywać się napotkanych ludziom urodzonym niżej niż ona.
Charakter:
Wiek: 26 lat
Towarzysz: 20 osobowyoddział łowców głów. Głównie ludzie, jest też kilku krasnoludów i orków. 9 z nich to członkowie pierwszego oddziału, rozbitego w zakończonej częściowym tylko powodzeniem misji. 11 to niedawno zwerbowani amatorzy tego zawodu. Większość przystosowna jest do walki na bliskim dystansie lub w zwarciu, 3 jest jednak byłymi myśliwymi, znającymi się na tropieniu i strzelaniu z łuku.
Z trójka z nich zna się lepiej niż resztą i uważa ich za swoje '3 ręce' oraz doradców.
1. Sugar Petits (34L)- Człowiek, mag ziemi na poziomie zaawansownym. Znajomość magi Leczenia, lecz nigdy na poważnie się nią nie interesował. Stary znajomy jeszcze z uniwersytetu. Prawdopodobnie jedyna (nie licząc Fariny) logicznie myśląca osoba w całym oddziale. To on zajmuje się finansami całej grupy.
2. Vorrat Codey (40L)- Ork, stary żołnierz, odszedł z wojska ponieważ zarabiał tam (w jego mniemaniu) o wiele za mało. Zawsze walczący w pierwszej lini, potężny mężczyzna wyposażony w tarczę oraz (przebudowany na jego standardy) krasnoludzki topór wojenny.
3. Memir Gung(29L)- Człowiek, kiedyś pracował jako asasyn i wykonywał zadania dla ważnych organizacji w całym Elarid. Uważany był za jednego z lepszych, lecz pewnego dnia jego misja zakończyła się niepowodzeniem. Miał zabić potężnego maga szaleństwa, ten obrócił użył jednak całej swojej mocy na Memirze. Ten popadł w paranoję oraz maniakalizm, przez co nie był w stanie wykonywać dużych zleceń. Zniknął z rynku i kilka lat temu dołączył do drużyny Fariny.
Majątek + nieruchomości: Rodzinna posiadłość kilka kilometrów od Gilgasz, w niej 4 pokoje przeznaczone tylko dla niej. Do tego fortuna ojca, z której może czerpać pełnymi garściami gdy tylko odwiedzi dom (czyli dość rzadko). Aktualnie ma przy sobie 300 sztuk złota
Historia:
Urodzona w bogatej, kupieckiej rodzinie, Farina miał dzieciństwo pełne luksusów. Rodzice nie mieli dla niej zbyt dużo czasu, lecz wynajęli dla niej nianię. Była to kobieta w podeszłym wieku i opowiadał małej dziewczynce różne historie i legendy, przepełnione gwarką akcją, przygodami i magią. Gdy tylko dzieczynka nauczyła się czytać, zaczęła pochłaniać książki. Wydarzenia te rozwinęły w niej pewną nieokreśloną dzikość. Umiała one jednak kontrolować swoj uczucia, więc rodzina nie zauważyła w nien żadnych zmian.
Pewnego dnia jej rodziną pojechała na bal przeznaczony dla miejskich elit. Jednym z uczestników uroczystości był posiadacz prywatnej szkoły magii, Kutyl Warstein. Rozmawiając z Fariną i jej rodziną, wyczuł pieniądz. Zaproponował on nauki sztuk magicznych dla dziewczynki. Jako mała księżniczka, namówiła ona rodziców na opłacenie jej studiów. Po rozpoczęciu nauki w szkole w okolicy miasta Hammer skupiła się na magii wody oraz lodu, zupełnie ignorując inne kierunki. Poznała tam swojego jedynego jak na razie chłopak, Sugara Petitsa, jednego z najstarszych uczniów. W czasie wolnym ćwiczyła walkę krótkim mieczem. Nauczał ją pewien mieszkaniec pobliskiej wsi, ponoć były paladyn, lecz nikt nie umiał tego potwierdzić. Pewnym było, że jego umiejętności były ponadprzeciętne, wykraczające ponad zdolności zwykłego żołdaka.
Po osiągnięciu wieku 21 lat, porzuciła szkołę, będąc znudzoną monotonią ciągłej nauki. Chciał podróżować i przeżywać przygody! Wmówiła rodzinie, że teraz w jej nauce przyszedł czas na praktyki w całym Elarid i że jest to standard dla uczniów w jej wieku. Wraz z Sugarem, który zdążył ukończyć szkołę, zaczęła podróżować szukając jakiegoś emocjonującego zajęcia. Zdobywając doświadczenie w walce mieczem od miejscowych mistrzów, postanowiła zostać Łowczynią Głów. Wykorzystując rodzinny majątek zorganizowała grupę 14 osób i zaczęła przyjmować duże zlecenia. Pięciu z jej towarzyszy zginęło jednak podczas walki z Nekromantą, męczącego jeden ze wschodnich regionów Verden. Co prawda udało się go pokonać, lecz zrozumiała, że musi powiększyć oddział.
Zwerbowała 11 nowych członków i zaczęła rozglądać się za nowymi zleceniami. Usłyszawszy dziwne historie o Lesie Straceńców, postanowiła wynająć statek wraz z załogą i udać się do Otuliska, mając nadzieję na znalezienie tam ciekawej oferty dla swojego oddziału. Jej statek właśnie dobił do brzegu.
Umiejętności: Magia Wody i Lodu, obie na poziomie średniozaawansowanym.
Walka mieczem jednoręcznym/szablą.
Zwinna
Wady: umie walczyć tylko lekkimi mieczami/szablami.
O strzelaniu z łuko można zapomnieć.
Nie potrafi rozmawiać z najniżej urodzonymi, używa do tego swojej komapnii.
Specyfikacje: Jest strasznie rozpieszczona, zawsze musi postawić na swoim. Większość ludzi traktuje z wyższością, przez co nie ma zbyt wielu przyjaciół. W chwilach wolności lubi poprzeklinać, dobrze zjeść i wypić. Brata się wtedy z każdym, jej charakter zmienia się diametrlanie.
Rodzina: Ojciec, wielki kupiec w Gilgasz. Do tego matka oraz młodsza siostra, obie mieszkające z ojcem.
Zawód: Łowczyni nagród
Ekwipunek: Jednoręczny miecz, skórzana zbroja. Jej oddział posiada kilka wozów, namiotów oraz dość spory zapas pożywienia.
Wygląd: Przeciętny wzrost, szczupła sylwetka, blond włosy do łopatek.
Ubranie: Lisia skóra, wysokie buty, podszywana ćwiekami skórzana tunika. Jak na obrazku wyżej