Karta Postaci

Avatar Andrzej_Duda
Imię: Trayus

Nazwisko: Umbacano

Rasa: Mroczny Elf

Pseudonim: Król Robaków

Charakter: Manipuluje innymi by osiągnąć swoje cele,bardzo inteligentny,cyniczny,bezwzględny,obiektywny,rozważnym,nieufny

Wiek: 250 lat

Towarzysz: Towarzyszy mu banda 50 szkieletów wyposażonych w kościane miecze i topory ,ale posiada również osobistego szkieleta,który jest do niego przywiązany,nosi stalowy topór oburęczny,jest trochę silniejszy od innych i jeśli jest uszkodzony to w razie potrzeby można go poskładać,ponieważ jego kości są wytrzymalsze od tych należących do innych szkieletorów.

Majątek: 300 sztuk złota uzyskanych z rabowaniu grobów,nie posiada stałego miejsca zamieszkania,ale dzięki temu potrafię szybko zrobić prowizoryczny szałas

Historia:

Trayus został urodzony w wiosce Mrocznych Elfów w Mrocznej Puszczy.Jego ojciec był żołnierzem i chciał by jego syn też nim został,więc od dziecka uczył go walki mieczem,ale nigdy go to nie parało.Był bardzo wrażliwy na magię.Rodzice postanowili go wysłać do Gildii Magów,gdy pokłócił się z nimi i ze złości przypadkiem urwał ojcu obie nogi za pomocą kuli ognia wytworzonej gdy machał rękami w stanie silnego wzburzenia.Wtedy on sam wiedział,że powinien opuścić dom,bo zdawał sobie sprawę z zagrożenia jakie stwarzają magowie nie wyszkoleni w arkanach magicznych.Wyruszył więc do miasta Hammer,by spróbować dołączyć do słynnej Gildii.Podróżował wszelkimi sposobami-z podróżnymi kupcami,w spotykanych dorożkach,a nawet oswoił samodzielnie wielkiego jaszczura,którym dotarł aż do celu.
Przyjęto go do Gildii za genialną pracę o możliwości prac rolnych na terenach Kark’Akes przy użyciu żywiołaków wody,ognia i ziemi.Od początku widziano w nim ogromny potencjał.Szybko piął się w górę gildyjnej hierarchii i zdobywał nowe umiejętności magiczne.W wieku 100 lat znał już na stopniu zaawansowanym każdy "dobry" i "neutralny" rodzaj magii.Był bardzo szanowanym członkiem Gildii i miał uznanie samego Wielkiego Mistrza Gildii.Ale wiedza którą posiada przestała mu wystarczyć...Zaczął w tajemnicy praktykować nekromancę,magię szaleństwa,bólu,śmierci i inne temu podobne chore rzeczy.Wkrótce je też opanował całkowicie (Albo one jego...). W wieku 150 lat zrobił coś,co przyczyniło się do jego wydalenia z Gildii.Porwał żywego Nagowskiego maga,by poznać tajniki magii jadu,chociaż była ona dla jego rasy niedostępna.Torturował go magią bólu,aż zdradził mu jej każdy tajnik.Wtedy przekonał się,że to był błąd.Gdy próbował zatruć miecz swoim ukąszeniem jego twarz niewyobrażalnie się zdeformowała i wykrzywiła,a on sam był w agonalnym bólu.Z tego powodu do dzisiaj nosi swoją maskę.Jego krzyki usłyszało kilku profesorów,którzy przechadzali się po zamku.Gdy wbiegli do ukrytego pokoju w lochach,do którego drzwi Trayus w bólu zniszczył kamiennym pociskiem zobaczyli jego-szalonego maga ukaranego za próbę zrobienia czegoś niezgodnego z prawami natury.
Nag po uwolnieniu opowiedział o swoim porwaniu przez Trayusa i jak torturował go magią bólu,by dowiedzieć się o magii jadu.Następnego dnia stanął Radą Magii w całej okazałości.Za praktykowanie zakazanej magii,porwanie innego maga i zrobienia czegoś niezgodnego z całymi prawami magii został skazany na wygnanie i pozbawienie magicznych mocy.Magowie zaczęli odbierać mu wszystkie umiejętności jakie posiadał.Ale on zachował trzeźwość umysłu i udało mu się ich zdezorientować tworząc wokół siebie diabelnie szybkie duchy i rzucając kulami ogniami.Udało mu się uciec,ale pozostały mu tylko dwie magiczne zdolności-Mistrzowska Nekromancja i dość zaawansowana pyromancja.Teraz szuka magicznych artefaktów z których może wyssać moc by odzyskać dawną potęgę i zemścić się na Gildii Magów.

Umiejętności: Mistrzowska Nekromacja, zaawansowana magia ognia,bardzo podstawowe umiejętności walki na miecze,dobry strateg dzięki planowaniu ataków swojej bandy szkieletów na bandytów stacjonujących przy ruinach

Wady: Dość słaby fizycznie,przewrażliwiony na punkcie swojej twarzy,magii może "uczyć" się tylko poprzez wchłaniania mocy artefaktów związanych z poszczególnymi jej aspektami,lub absorbowanie energii z przedmiotów jej użytkowników,nie potrafi nawet poprawnie chwycić łuku,toporu bojowego,lub młota.

Specyfikacje: Jego przykre doświadczenie z magią jadu nie tylko oszpeciło jego twarz,ale również dało mu sporą odporność na trucizny wszelkiej maści.

Zawód: Mag-nekromanta plądrujący grobowce

Ekwipunek: Krótki stalowy miecz,kij do walki lekko rażący prądem (Bardziej oszałamia i ogłusza niż zabija),suszone mięso i woda na tydzień,2 eliksiry lecznicze i kompas.

Wygląd i ubranie:


Zdjęcie użytkownika Andrzej_Duda w temacie Karta Postaci.

Avatar maxmaxi123
Wady się zjadło.

Avatar Andrzej_Duda
Jak Ci się podoba moja postać?

Avatar maxmaxi123
Coś niedokończona... wad nie widzę.

Avatar Andrzej_Duda
No przecież dałem pod obrazkiem!

Avatar maxmaxi123
Bro mi powiedział. Nie ja tu oceniam kp, ale na moje jeszcze dopasować do wzoru i może przejdzie. Ale jak pisałem, nie ja oceniam.

Avatar Andrzej_Duda
Poprawione.Chciałbym żebym przeszło,bo trochę myślałem nad tą historią...

Avatar Kuba1001
Właściciel
Chciałbym wiedzieć ile dokładnie ma tych Szkieletów, czy są w coś uzbrojone i tak dalej. No i usuń wzmiankę o tej regeneracji swojego osobistego kościeja, a w zamian daj coś innego, na przykład jakieś atrybuty fizyczne czy coś.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Akceptuję.

Avatar Andrzej_Duda
Chciałbym rozpocząć w mieście Kasuss.

Avatar Andrzej_Duda
Po prostu napisać,tak?

Avatar Andrzej_Duda
Po prostu w temacie "Miasto Kasuss'" napisać,że podchodzę do bram,tak?

Avatar Rafael_Rexwent
Moderator
Dokładnie ;)

Avatar Verte_Master
na wstępie chciałbym dodać iż jest to mój pierwszy pbf

Rasa: elf-99,8% krasnolud-0,2%
Imię: Aragorn zwykle przedstawia się jako obieżyświat
Nazwisko: brak
Wiek: 120 lat
Majątek: dom w ogromnym drzewie gdzieś w lesie nieopodal granicy z elfami(po stronie cesarstwa (schody znajdują się w pustym pniu) , kuchnia pod drzewem oraz piec hutniczy(Pod DRZEWEM w przybudówce(kamiennej)) , tona węgla kamiennego, narzędzia płatnerskie, pobliskie jeziorko, bluszcz oplatający drzewo(ma właściwości przyśpieszające wzrost a także właściwości lecznicze, działa na wszystkich istotach żywych), wyposażenie domu (szafy, łóżko, pracownia magiczna), wędka, 4 owce, 3 barany, 2 krowy, byk , 7 kur ,2 koguty, koń (nazywa się wyrwij, jest bardzo szybki, żeby na niego wsiąść pierwszy raz, trzeba wyszeptać mu do ucha hasło, jest bardzo inteligentny, mała stajnia pod drzewem, małe pole zboża, zapas pszenicy i owsa.

Charakter: Inteligentny, nieco porywczy, litościwy, przyjazny, sarkastyczny, z rozbrajającym poczuciem humoru.

Towarzysze: Emmett niezrównany topornik(elf-krasnolud), Jacob mistrz łuku(elf), Edwin, mag powietrza(elf), Patch mistrz sztuki płatnerskiej(elf-krasnolud), Kluf 1m wys.(pies).

Zalety: Uczy się bardzo bardzo szybko, zwinny, świetnie się maskuje zarówno w ruchu jak i w spoczynku, strzelec wyborowy, łatwo przekonuje innych
Wady: Nie umie władać bronią cięższą niż miecz półtorareczny i bardzo wolno się uczy taką bronią władać, uwielbia czekoladę(nie wiem czemu to wada, ale w sumie czekolada dużo kosztuje w średniowieczu, ale jednak jest magia, więc...... Kuba proszę odpowiedz ile kosztuje czekolada )

Ekwipunek: bardzo bardzo bardzo ostra tytanowa katana, kolczuga tytanowa, woda na 2 dni, 20 shurikenów, nóż do rzucania, nóż saksoński, 1 kg mięsa suszonego 0.5 kg lembasów, 30 sztuk złota, magiczny łuk(powoduje paraliż na kilka godzin, kiedy trafi w zbroje, zbroja zastyga w przestrzeni,

Historia: Matka zginęła jak miał 7 lat zaatakowana przez łaka, od tej pory wychowywał go ojciec, postanowił nauczyć go władania mieczem jednak ten wybrał katanę. W wkrótce okazało się ze bardzo szybko się uczy, w wieku 13 lat zainteresował się lukiem, od tej pory postanowił ze będzie polował na zwierzynę, po niedługim czasie został w tym mistrzem.
W wieku 16 lat gdy polował na zwierzynę zaatakował go ork, gdy chciał odbiec przerwała mu się cięciwa łuku, za nim(Aragornem)była przepaść, zobaczył ogromne drzewo 100 m dalej(na prawo), pobiegł do niego i zaczął się pospiesznie wspinać, w połowie drogi na szczyt obejrzał się przez ramie, okazało się ze ork tez się wspina i dzieli ich ledwie kilkanaście metrów, a do tego ork był szybszy, zobaczył ze na gałęzi kilka metrów wyżej jest dziura w drzewie, zaczął się wspinać jeszcze szybciej. gdy dotarł na ta gałąź okazało się że pień jest w środku pusty, znalazł też wygodną drogę na szczyt, na szczycie był jakiś dziwnie wyglądający luk i kołczan z tuzinem strzał. Założył kołczan i wziąłem do reki luk, nagle luk i kołczan zaczęły oślepiająco mocno świecić, gdy światło przygasło otworzył oczy, okazało się że świeci, po chwili wszystko zgasło, stwierdził iż potrafi stać się półprzezroczysty, wtedy przyszedł ork szybko wyjął strzale z kołczanu i wystrzelił w orka. wtedy ork zdrętwiał i spadł. Od tej pory zaczął przystosowywać drzewo do zamieszkania w nim. Gdy miał 19 lat ojciec poszedł na wojnę z mrocznymi elfami i nie wrócił. Od tej pory ćwiczył się w rzucaniu zaklęć, władania kataną, zdobywaniu pożywienia, w wieku 30 lat zaatakował go mroczny elf co skończyło się tragicznie dla..... mrocznego elfa. W wieku 50 lat zaczął kompletować bandę, jako ostatni dołączył się Patch. Całkiem ostatnio, czyli gdy bohater miał 80 lat, w jego ręce wpadł list w którym to opisana została kryjówka katany wykonanej przez mistrza mistrzów sztuki płatnerskiej z bardzo rzadkiego stopu metalu jakim jest tytan, okazało się że znajduje się w skrytce w drzewie w którym mieszkał, tyle że była tak dobrze ukryta iż można było ją znaleźć tylko ze wskazówkami zawartymi w liście. trochę to trwało ale tydzień później Aragorn stał się posiadaczem najostrzejszej i najwytrzymalszej broni Elarid. W wieku 100 lat zainteresował się bronią z dalekich stron, a mianowicie shurikenami spotkał też jednego z płatnerzy którzy wytwarzali taką broń i nauczył się ją wyrabiać.

Wygląd:
Zdjęcie użytkownika Verte_Master w temacie Karta Postaci

Avatar
Konto usunięte
Zajebista karta postaci, ta Historia, ten zajebisty wygląd! Akceptuje! Zaczynasz! /s

Avatar Rafael_Rexwent
Moderator
Na początek popraw wszelkie błędy ortograficzne i interpunkcyjne, a dopiero potem pogadamy o treści karty postaci.

Avatar Radiotelegrafista
Verte_Master pisze:
*ta cała karta*


Zdjęcie użytkownika Radiotelegrafista w temacie Karta Postaci

Avatar maxmaxi123
I wzór! Nie zapominaj o wzorze!

Avatar Radiotelegrafista
Ej, aż mi się go smutno zrobiło.

Avatar maxmaxi123
Miłe przywitanie nowego. Nic niezwykłego.

Avatar
Konto usunięte
Pamiętam moją 1 KP, żałosne ,-,

Avatar bulorwas
Ja ostatnio mówiłem, że potrzeba nam w PBFowej społeczności świeżej krwi, ale zmieniłem zdanie. Wypi***alać sku*wysyny!

Avatar ThePolishKillerPL
On myśli, że jego karta dostanie akcepta?

Avatar maxmaxi123
bulorwas pisze:
Wypi***alać sku*wysyny!

No wypomina łamanie regulaminu, a sam go łamie.

Avatar bulorwas
maxmaxi123 pisze:
No wypomina łamanie regulaminu, a sam go łamie.

Wiesz, jakbyś nie zauważył, istnieje coś takiego jak DOWCIP.

Avatar BudowniczyMakaronu
błędy ortograficzne mogę zrozumieć, ale reszta, (np. WYGLĄD, KTÓREGO NA RAZIE NIE MA)
są karygodne

Avatar
Konto usunięte
dom ktury sienga hmór i oczywirzcie sie tam wchodzi na scohach boc zym innym :D

Avatar Verte_Master
dark_lord_ pisze:
dom ktury sienga hmór i oczywirzcie sie tam wchodzi na scohach boc zym innym :D

Windą?
Po linie?
Albo za pomocą magii?

Avatar Kuba1001
Właściciel
Kocham wszystkich nowych :)
Jedziemy:
1. Zmień imiona zarówno towarzyszy postaci, jak i jej samej, bo tak jakby gdzieś już ich widziałem. Towarzyszy też by się przydało jakoś lepiej opisać.
2. Czekam na wygląd (tak, tutaj już możesz dać Aragorna, jeśli tak bardzo chcesz).
3. Historia do poprawy, bo tego tak w sumie nie da się nazwać historią.
4. Zastosuj się do wzoru, tak z łaski swojej, który jest na pierwszej stronie tematu, w pierwszym poście.
5. Nieco więcej wad by się przydało.
6. Konia zmień na takiego normalnego.
7. Lokum w zasadzie okej, może poza faktem, że jest w środku drzewa, nawet takiego, które zasadzili Pradawni. Ach, no i jak chcesz mieć za sąsiadów Entów to powodzenia, daję Ci kilka postów życia. No i czy dobrym pomysłem jest robienie kuźni czy czegoś w ten deseń w domu, który jest z drewna (w drzewie), a nie poza nim?
8. Interpunkcja i ortografia do poprawy, zwracaj uwagi na takie czerwone kreseczki pod niektórymi słowami, okej?

Avatar Verte_Master
Kuba1001 pisze:
Kocham wszystkich nowych :)
Jedziemy:
1. Zmień imiona zarówno towarzyszy postaci, jak i jej samej, bo tak jakby gdzieś już ich widziałem. Towarzyszy też by się przydało jakoś lepiej opisać.
2. Czekam na wygląd (tak, tutaj już możesz dać Aragorna, jeśli tak bardzo chcesz).
3. Historia do poprawy, bo tego tak w sumie nie da się nazwać historią.
4. Zastosuj się do wzoru, tak z łaski swojej, który jest na pierwszej stronie tematu, w pierwszym poście.
5. Nieco więcej wad by się przydało.
6. Konia zmień na takiego normalnego.
7. Lokum w zasadzie okej, może poza faktem, że jest w środku drzewa, nawet takiego, które zasadzili Pradawni. Ach, no i jak chcesz mieć za sąsiadów Entów to powodzenia, daję Ci kilka postów życia. No i czy dobrym pomysłem jest robienie kuźni czy czegoś w ten deseń w domu, który jest z drewna (w drzewie), a nie poza nim?
8. Interpunkcja i ortografia do poprawy, zwracaj uwagi na takie czerwone kreseczki pod niektórymi słowami, okej?

NO OK

Avatar ThePolishKillerPL
Gilasz? A co to za nowe miasto?
Plus, tu nie ma przygłupie mithrilu.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Nadal nie poprawiłeś wszystkiego, a przy okazji wspomnę o czymś, o czym zapomniałem: Mithrilu tu nie ma.

Avatar Verte_Master
jestem w trakcie, bede poprawial po kawalku

Avatar Kuba1001
Właściciel
Daj znać jak skończysz.

Avatar tadeusz999
Imię: Jahozr.
Nazwisko: Nieznane.
Rasa: Goblin.
Pseudonim: Brak.
Charakter: Rozmowny. Ostrożny. Trudno wyprowadzić go z równowagi. Stara się za wszelką cenę udowodnić KAŻDEMU, że to on wie lepiej, w każdej rozmowie.
Wiek: 20 lat.
Towarzysz: Nie ma.
Majątek + nieruchomości: Nic.
Historia: Urodził się w małej wiosce w Księstwie Goblinów jako syn jakiś niskich rangów Goblinów. Podobno rodzice zmarli niedługo po jego urodzeniu. W wieku kilkunastu lat został pojmany przez oddział Orków-bandytów i zmuszony do niewolniczej pracy takich jak na przykład czyszczenie ostrzy czy gotowanie żarcia. Chociaż on sam nie potrafił zbytnio gotować, to Orkom po prostu się nie chciało. Po kilku latach zdecydował się uciec, ale został złapany i postanowiono że zostanie powieszony i rzucony na żarcie jakimś drapieżnym zwierzętom. W ostatniej chwili banda została zaatakowana przez oddział armii z Księstwa Orków. Goblin dla Orków z Księstwa wydawał się członkiem bandy, także został "jeńcem" wojennym i miał pracować jako niewolnik w koszarach wojskowych. Po kilku latach został przybocznym gierkiem jednego z biednych orków, którego nie stać było na prawowitego orkowego pomocnika. Zajmował się czyszczeniem zbroi czy broni orka. Słabo karmiony, prawie umarł z głodu. W końcu uciekł i stamtąd. Szukał pierwszego lepszego budynku w którym mógłby się schronić, a okazała nim się opuszczona chatka w lesie. W chatce znalazł jedzenie, jednak było one stare. Zjadł je i potem troszeczkę wymiotował. Wyglądało na szczęście, że po tym żarciu dostał tylko zatrucia pokarmowego. Okazało się że w chatce leżało kilka książek, w tym jedna o magii: powietrza. Goblin przeczytał ją całą jednego dnia (nauczył się czytać i pisać jeszcze za czasów w których przeglądał raporty orkowych oficerów). Po przeczytaniu całej księgi opanował Magię Powietrza i to nawet w stopniu dobrym, gdyż okazało się że Goblin ma spory talent do nauki i magii. W końcu po tygodniu opuścił chatkę, gdyż musiał znaleźć nowe żarcie. Znalazł w końcu jakieś owoce leśne i zjadł je. W końcu dotarł przed bramy miasteczka w dawnym Księstwie Goblinów, ciekawe, co go tam czeka?
Umiejętności: Dobrze przyswaja wszelkiej maści wiedzę: zarówno naukową, jak i magiczną. Potrafi być w miarę chytry jeśli chodzi na przykład o wszelkiej maści intrygi. Zna język ludzi, orków i goblinów. Zna magię powietrza w stopniu dobrym.
Wady: Słabo walczy KAŻDĄ bronią białą i miotaną. Nie jest silny jeśli chodzi o muskulaturę. Jest mało zwinny i miałby problemy na przykład ze wspinaniem się. Jest powolny.
Specyfikacje: Jego ulubionym napojem jest sok owocowy zmieszany z wódką. Dość nieregularnie stawia kroki chodząc - spowodowane to jest brakiem jednego palca u prawej stopy, na który spadł mu kiedyś sztylet. Jego ulubionym jedzeniem jest mięso z przyprawami. Lubi dużo zjeść i niezwykle ceni sobie magów przypraw. Ma problemy z układem pokarmowym które powodują że co jakiś czas dostaje ostrej biegunki. Interesuje się nauką i magią.
Zawód: Żaden.
Ekwipunek: Garść owoców leśnych. Woda pitna w menzurce. Zardzewiały, stary sztylet zrobiony raczej z mizernej jakości surowca. Wszystko to trzyma w swoich kieszeniach.
Wygląd: Średniej wielkości jak na Goblina. Zielony. Krótkie, czarne, rozczochrane włosy.
Ubranie: Stare, poszarpane, brązowe łachy z kieszeniami.

Avatar maxmaxi123
Tutaj wszystko gaworzy tym samym językiem.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Pchanie się tu bez złota to naprawdę zły pomysł.

Avatar
Konto usunięte
Imię: Contagio
Nazwisko: Itik
Rasa: Hobgoblin
Pseudonim: Konus
Charakter: Na swój sposób miły, lojalny, łatwo się denerwuje
Wiek: 34 lata
Towarzysz: Orkolog Tarvak i kupiec Harold z obsadą. Tarvak jest spokojnym 37 letnim orkologiem z żądzą zdobywania wiedzy. Zwykle słucha innych i często pełni rolę uspokajacza swojego wściekłego kolegi. Nie wiedział gdzie się dokładnie urodził ale było to gdzieś w górach. Jacyś ludzie zgarnęli go kiedy samotnie maszerował po szlaku i zwabiony zapachem mięsa natrafił na nich. Sprzedali go później na targu niewolników i żył tak dopóki nie natrafił na Konusa a potem został z nim sprzedany bo mieli nadwyżkę niewolników. Kupiec jest 46 letnim człowiekiem Jest łasy na pieniądze, kobiety i drogie kamienie. Uwielbia spędzac czas w towarzystwie przedstawicieli innych ras i nienawidzi magów z powodów osobistych. Obsada składa się z 3 ludzi, 3 krasnoludów, 1 orka, 2 gobliny a nawet jest jeden centaur, choć on tylko tu z nimi przebywa bo mu po drodze. Ludzie i krasnoludy to typowi najemnicy, gobliny służą bardziej do pracy i nawigacji niż do walki, ale umią równieź rzucać nożami. Ork zajmuje się koniami a w razie walki rzuca się z toporami na wroga. Centaur jest z nimi tymczasowo i umila im czas a sam jest w ciężkiej miedziano-stalowej zbroi i dzierży potężny młot żelazny.
Majątek: Wszystko należy do jego pana
Historia: Urodził się gdzieś na Plugawych Ziemiach wśród jakiegoś plemienia. Od małego wykonywał pracował jak mógł, a gdy podrósł, zaczęto go brać na polowania na zwierzęta i ludzi. Ale na pierwszym napadzie został paskudnie zraniony w bok i odechciało mu się walczyć z bliska, więc nauczył się posługiwać łukiem, czasem kuszą. I tak przez lata żył, dopóki pewien konwój nie okazał się mieć zbyt dobrych najemników i zmiótł mu towarzyszy. On oczywiście się poddał i został wzięty do niewoli. Tam poznał orkologa Tarvaka. Szybko znaleźli wspólny język i razem jechali aż do miasta Ur. Tam zostali sprzedani jednemu kupcowi jako niewolnicy. Kupiec najpierw im nie ufał, ale po dobrym miesiącu pozwolił im zamiast kilofa czy miotly wziąść do ręki topór i kuszę. I jakoś im życie idzie. Teraz są obecnie w drodze do jednego z miast w Elarid.
Umiejętności: Niezłe posługiwanie się łukiem, trochę gorzej z kuszą, szybkie palce, wytrwały
Wady: Trudniej mu wychodzi unik się w lewą stronę z powodu rany na boku, roztargniony, oprócz noża i toporka nie umie się posługiwać żadną inną bronią białą, łatwo go wystraszyć, gorzej radzi sobie w walce wręcz
Specyfikacje: Podatny na choroby, słaba głowa, arachnofobia
Zawód: Niewolnik
Ekwipunek i wygląd:
ContiagoZdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie Karta Postaci
(Nie posiada tych narzędzi na lewej ręce.)
Lekka kusza, 18 bełtów stalowych, nóż, toporek wielkości tomahawka, osobisty prowiant na tydzień, bandaże.



Kupiec
Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie Karta Postaci
Zawsze trzyma przy sobie upchany mieszek, zdobiony stalowy sztylet i bułat z pozłacaną rękojeścią, wodę i mniejsze rzeczy na sprzedaż. Resztę towarów trzyma w karawanie.

Tarvak
Umięśniona budowa, piwne oczy, łysy bez brody, liczne rany po chłoście, cięciach i innych obrażeń nieznanego pochodzenia. Ubrany w stalową zbroję z odkrytym torsem, uzbrojony w żelazny topór. Ma swój prowiant i czasem nosi rzeczy kupca.

Avatar tadeusz999
Kuba1001 pisze:
Pchanie się tu bez złota to naprawdę zły pomysł.


Właśnie chodzi o to, żeby mieć większe wyzwanie. Poza tym wybrałem goblina właśnie dlatego że wydaje mi się że członkowie tej rasy mają najbardziej przesrane ze wszystkich. To jak, akceptujesz?

Avatar Kuba1001
Właściciel
Jeszcze jedna kwestia: Obecnie nie ma tu żadnego Księstwa Goblinów, gdyż zostało ono podbite przez Mroczne Elfy. Wciąż chcesz wystartować w jakimś goblińskim mieście, które było kiedyś w obrębie Księstwa?
Tak, Gobliny mają tam strasznie przesrane, chyba gorzej niż u Orków.

Avatar tadeusz999
Przypomina mi tu jakąś analogię do pewnego kraju troszeczkę na Zachód. Odnośnie do Cesarza, którego Księstwo przecież było lennikiem. Tak samo jak z Szarymi Krasnoludami i ich tym dawnym księciem.

Ale dobra, jazda, może być byle jakie miasteczko, byleby w obrębie Księstwa. Nakopiemy Mrocznym Elfom do ich dupsk.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Nie słyszałem nigdy o czymś takim, później chętnie poczytam. Akceptuję.
Jeśli bardzo Ci się spieszy, to dodawaj temat z owym miastem, a jeśli nie to zaczekaj, aż skończę odpisywać w Mascoawei, a sam coś skrobnę.

Avatar tadeusz999
Dobra, poczekam.

Avatar Verte_Master
oceń czy coś dodać

Avatar Kuba1001
Właściciel
Chciałbym choć po kilka zdań na temat każdego towarzysza, przykładowo jak wygląda (może być grafika), jak się poznaliście, czym zajmował się wcześniej i tak dalej.
Na dobrą sprawę cały ekwipunek do wymiany (woda, mięso, złoto i nóż do rzucania mogą zostać), bo nie ma tu nic związanego z Japonią, ninja i samurajami, brak też jakiegoś tytanu do zrobienia z niego pancerzy lub ostrzy. A, lembasów też nie ma. Wypadałoby zmienić magiczny łuk na zwykły.
Słabość do czekolady nie jest wadą, wywal ją (ewentualnie możesz wrzucić do specyfikacji), a w jej miejsce daj coś, co naprawdę wadą jest, na przykład jakieś określone przywary fizyczne. Jeśli nie zna się na Magii to wypadałoby tam coś wpisać.
Skoro uczył się zaklęć, wedle historii, to czemu nie zna żadnej Magii? Poza tym historia do poprawy (wyrzucenie wszystkiego co tyczy się łuku, katany, shurikenów i tak dalej).
Wciąż czekam, aż zastosujesz się do wzoru zawartego na początku tematu, który wygląda tak:

Imię (coś bardziej kreatywnego niż Janusz):
Nazwisko (coś bardziej kreatywnego niż Kowalski):
Rasa (jedna z grywalnych, ale może to być mieszaniec. Proszę nie przesadzać i wybrać sobie co najmniej cztery lub cztery rasy do owej mieszanki. Warto też pamiętać o tym, że postać będąca, np. pół Elfem i pół człowiekiem będzie dziedziczyć cechy obu gatunków, lecz wedle Waszego upodobania):
Pseudonim (opcjonalne):
Charakter (charakteru trzeba przestrzegać. Jeśli ktoś napisze ,,Bezwzględny" to nie będzie mógł tak po prostu okazać litości. Można ukazać w grze):
Wiek (jakaś liczba mieszcząca się w granicach wieku rasy, jakiej jest Wasza postać):
Towarzysz (zwierzę, jacyś pomagierzy, własny oddział czy banda. Możliwości jest sporo, ale postarajcie się zachować umiar):
Majątek + nieruchomości (czyli to, czego nie upchniecie w kieszeni i czego nie będziecie wszędzie ze sobą tachać. Największa kwota jaką dopuszczę to cztery tysiące sztuk złota, a najlepsza nieruchomość na start to zamek. Można oczywiście nie posiadać czegoś z tych dwóch, albo i nie mieć żadnego):
Historia (co wasza postać robiła przed rozpoczęciem się akcji PBF'a. Im dłuższa i ciekawsza tym lepiej. Owszem, dobra historia u mnie punktuje i sprawia, że czasem przymknę oko na jakąś wadę, zaletę czy element ekwipunku):
Umiejętności (czyli co postać robi najlepiej. Proszę nie przesadzać):
Wady (czyli to, co idzie jej gorzej. Najlepiej dodać kilka mocnych wad lub tyle słabych wad, ile ma się umiejętności):
Specyfikacje (choroby, mutacje, bez przesady, i inne rzeczy, których nie da się upchnąć nigdzie indziej):
Zawód (wędrowny rycerz, łowca potworów, Mag, karczmarz, najemnik, złodziej - możliwości jest na prawdę dużo):
Ekwipunek (Musi wiązać się z zawodem i lepiej nie przesadzać. Warto też mieć możliwość uniesienia ze sobą tego wszystkiego):
Wygląd (opis lub obrazek, ale to pierwsze musi być dość dokładne):
Ubranie (Ca dana postać ma na sobie. Najlepiej jeśli będzie pasować do wyglądu i zawodu. Również może to być opis lub obrazek):

Masz to wrzucić do swojej karty, skopiować jej poszczególne elementy i wkleić tak, żeby wszystko grało i wyglądało jak powyżej (poza informacjami w nawiasach, to masz wywalić po zapoznaniu się z nimi).

Avatar
Konto usunięte
Moją kartę uważam za skończoną.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Niby dobrze używa łuku, ale ma w ekwipunku kuszę... Charaktery wypadałoby rozbudować o te kilka cech lub podać całość w grze. Jeśli chodzi o ekwipunek to chciałbym wiedzieć, na ile dni starczy mu ten prowiant. No i potrzebny jest lepszy opis Orkologa, kupca i obsady (rasa, wiek, kilka słów od siebie odnośnie ich, jakieś uzbrojenie oraz wyposażenie i tak dalej)

Odpowiedź

Pokaż znaczniki BBCode, np. pogrubienie tekstu

Dodaj zdjęcie z dysku