Imię: Trayus
Nazwisko: Umbacano
Rasa: Mroczny Elf
Pseudonim: Król Robaków
Charakter: Manipuluje innymi by osiągnąć swoje cele,bardzo inteligentny,cyniczny,bezwzględny,obiektywny,rozważnym,nieufny
Wiek: 250 lat
Towarzysz: Towarzyszy mu banda 50 szkieletów wyposażonych w kościane miecze i topory ,ale posiada również osobistego szkieleta,który jest do niego przywiązany,nosi stalowy topór oburęczny,jest trochę silniejszy od innych i jeśli jest uszkodzony to w razie potrzeby można go poskładać,ponieważ jego kości są wytrzymalsze od tych należących do innych szkieletorów.
Majątek: 300 sztuk złota uzyskanych z rabowaniu grobów,nie posiada stałego miejsca zamieszkania,ale dzięki temu potrafię szybko zrobić prowizoryczny szałas
Historia:
Trayus został urodzony w wiosce Mrocznych Elfów w Mrocznej Puszczy.Jego ojciec był żołnierzem i chciał by jego syn też nim został,więc od dziecka uczył go walki mieczem,ale nigdy go to nie parało.Był bardzo wrażliwy na magię.Rodzice postanowili go wysłać do Gildii Magów,gdy pokłócił się z nimi i ze złości przypadkiem urwał ojcu obie nogi za pomocą kuli ognia wytworzonej gdy machał rękami w stanie silnego wzburzenia.Wtedy on sam wiedział,że powinien opuścić dom,bo zdawał sobie sprawę z zagrożenia jakie stwarzają magowie nie wyszkoleni w arkanach magicznych.Wyruszył więc do miasta Hammer,by spróbować dołączyć do słynnej Gildii.Podróżował wszelkimi sposobami-z podróżnymi kupcami,w spotykanych dorożkach,a nawet oswoił samodzielnie wielkiego jaszczura,którym dotarł aż do celu.
Przyjęto go do Gildii za genialną pracę o możliwości prac rolnych na terenach Kark’Akes przy użyciu żywiołaków wody,ognia i ziemi.Od początku widziano w nim ogromny potencjał.Szybko piął się w górę gildyjnej hierarchii i zdobywał nowe umiejętności magiczne.W wieku 100 lat znał już na stopniu zaawansowanym każdy "dobry" i "neutralny" rodzaj magii.Był bardzo szanowanym członkiem Gildii i miał uznanie samego Wielkiego Mistrza Gildii.Ale wiedza którą posiada przestała mu wystarczyć...Zaczął w tajemnicy praktykować nekromancę,magię szaleństwa,bólu,śmierci i inne temu podobne chore rzeczy.Wkrótce je też opanował całkowicie (Albo one jego...). W wieku 150 lat zrobił coś,co przyczyniło się do jego wydalenia z Gildii.Porwał żywego Nagowskiego maga,by poznać tajniki magii jadu,chociaż była ona dla jego rasy niedostępna.Torturował go magią bólu,aż zdradził mu jej każdy tajnik.Wtedy przekonał się,że to był błąd.Gdy próbował zatruć miecz swoim ukąszeniem jego twarz niewyobrażalnie się zdeformowała i wykrzywiła,a on sam był w agonalnym bólu.Z tego powodu do dzisiaj nosi swoją maskę.Jego krzyki usłyszało kilku profesorów,którzy przechadzali się po zamku.Gdy wbiegli do ukrytego pokoju w lochach,do którego drzwi Trayus w bólu zniszczył kamiennym pociskiem zobaczyli jego-szalonego maga ukaranego za próbę zrobienia czegoś niezgodnego z prawami natury.
Nag po uwolnieniu opowiedział o swoim porwaniu przez Trayusa i jak torturował go magią bólu,by dowiedzieć się o magii jadu.Następnego dnia stanął Radą Magii w całej okazałości.Za praktykowanie zakazanej magii,porwanie innego maga i zrobienia czegoś niezgodnego z całymi prawami magii został skazany na wygnanie i pozbawienie magicznych mocy.Magowie zaczęli odbierać mu wszystkie umiejętności jakie posiadał.Ale on zachował trzeźwość umysłu i udało mu się ich zdezorientować tworząc wokół siebie diabelnie szybkie duchy i rzucając kulami ogniami.Udało mu się uciec,ale pozostały mu tylko dwie magiczne zdolności-Mistrzowska Nekromancja i dość zaawansowana pyromancja.Teraz szuka magicznych artefaktów z których może wyssać moc by odzyskać dawną potęgę i zemścić się na Gildii Magów.
Umiejętności: Mistrzowska Nekromacja, zaawansowana magia ognia,bardzo podstawowe umiejętności walki na miecze,dobry strateg dzięki planowaniu ataków swojej bandy szkieletów na bandytów stacjonujących przy ruinach
Wady: Dość słaby fizycznie,przewrażliwiony na punkcie swojej twarzy,magii może "uczyć" się tylko poprzez wchłaniania mocy artefaktów związanych z poszczególnymi jej aspektami,lub absorbowanie energii z przedmiotów jej użytkowników,nie potrafi nawet poprawnie chwycić łuku,toporu bojowego,lub młota.
Specyfikacje: Jego przykre doświadczenie z magią jadu nie tylko oszpeciło jego twarz,ale również dało mu sporą odporność na trucizny wszelkiej maści.
Zawód: Mag-nekromanta plądrujący grobowce
Ekwipunek: Krótki stalowy miecz,kij do walki lekko rażący prądem (Bardziej oszałamia i ogłusza niż zabija),suszone mięso i woda na tydzień,2 eliksiry lecznicze i kompas.
Wygląd i ubranie:
.