Karta Postaci

Avatar
Konto usunięte
Prowiant to jest taki jego osobisty. Głównie woda i trochę chleba a sam jest żywiony przez kupca. Łuku mu nie dałem bo 2 bronie dystansowe to trochę za dużo. Wszystkich z obsady opisywać nie będę bo można ich sobie wyobrazić jak zwykłych najemników.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Niech będzie.

Avatar bulorwas
O ku*wa wrócił.

Avatar Vader0PL
O ku*wa diabeł.

Avatar maxmaxi123
A nie wierzyłeś? Czy tam, pisał gdzieś że nie powróci?

Avatar Kuba1001
Właściciel
Witam z powrotem, Łofcę.

Avatar
Konto usunięte
Łofcy tak mają, że zawsze wracają.

Avatar Kuba1001
Właściciel
To jakiś instynkt łofcy jest?

Avatar
Konto usunięte
Google maps z kontem premium dla łofców i wykupioną usługą powrót do bazy.

Avatar Ether
Imię: Tharugur
Nazwisko: Brak

Rasa: (Hobgoblin + człowiek) = 1/4 ork, 1/4 goblin, 1/2 człowiek.

Pseudonim: Thar

Charakter: Chaotyczny neutralny przechodzący w chaotyczny dobry. Buntownik/Wolny duch. Czyni to, co pozostaje w zgodzie z jego sumieniem, nie zwracając uwagi na oczekiwania innych. Podąża własnymi ścieżkami. Stosuje się do własnego kodeksu moralnego, który – nie zawsze pozostaje w zgodzie z oczekiwaniami społecznymi. Poddaje się kaprysom. Jest indywidualistą w każdym calu. Ceni swą wolność osobistą.

Wiek: 34

Towarzysz: Koń.

Majątek + nieruchomości: Brak. 300 sztuk złota.

Historia: Zdrajca.
Syn hobgoblina i ludzkiej niewolnicy, narodzony i wychowany w świecie, gdzie był po prostu kolejnym z miotu, a jedli tylko ci, którzy potrafili używać pięści. Dorastał w hobgoblińskim plemieniu, gdzie konflikty i hierarchię ustalała walka. Dzieciństwo tam spędzone wykształciło w nim umiejętności walki wręcz i bronią białą. W tamtym czasie także, ze względu na jego większy intelekt zajmował się także alchemią (sławne goblinie zdolności ku temu przedmiotowi).
Wszystko zmieniło się podczas ataku ludzi na jego plemię. Gdy wymordowano większość jego pobratymców, zwyciężył jego gobliński instynkt - chciał ratować się ucieczką. Udałoby mu się to, gdyby nie obecność maga z Gildii Magów, wspomagającego atakujących - Oriona. Thar stał się początkowo jego niewolnikiem, teraz, po wyzwoleniu stał się osobą wykonującą dla niego zadania, takie jak zdobycie potrzebnych składników (np. poprzez zabijanie istot, z których takowe składniki pochodziły). [Orion nie ufał Łakom].
Orion wyznawał zasadę, że nie ma nic lepszego niż wyszkolony pomocnik.
Pierwszym warunkiem, który musiał spełniać Thar była nauka magii nicości - dzięki temu zebrane składniki nie mogły się zepsuć w trakcie podróży.
Po czasie, zaczął nauczać go podstaw innych rzemiosł, a szczególnie rozwijał jego talent do alchemii.
Thar zezwala na ograniczenie swojej wolności ze względu na chęć nauki i zafascynowanie cywilizowanym światem. Dodatkowo, przed ucieczką zniechęca żywiołak ziemi, strzegący Oriona, który początkowo pilnował Thar'a na wyprawach.
Znienawidzony przez swoich braci przez zdradę, nielubiany przez ludzi/elfy/inne "pozytywne" istoty za swoje pochodzenie. Zawieszony pomiędzy dwoma światami, nie mogąc tak naprawdę należeć do żadnego z nich.

Umiejętności:
Potrafi czytać i pisać.
Dobrze posługuje się bronią biała - najlepiej drzewcową [włócznią].
Dobra pamięć.
Alchemia - poziom zaawansowany.
Magia nicości - poziom średnio zaawansowany.

Wady:
Niska umiejętność obsługi broni dystansowych.
Bardzo złe kontakty z pobratymcami.
Nie jest specjalnie zwinny.
Słaby talent do języków.
Siłą nie dorównuje orkowi, inteligencją - człowiekowi. Jego atutem jest goblinia przebiegłość (cwaniakowatość - jak źle to brzmi).

Specyfikacje: Brak

Zawód: Najemnik Gildii Magów/Wędrowiec.

Ekwipunek: Włócznia, długa na sześć stóp ze wzmocnionym grotem, solidny stalowy nóż, torba z potrzebnym wędrowcowi szpejem, prowiantem na trzy dni (suszone mięso, przy oszczędnym racjonowaniu - powinno starczyć na cztery) i dwie pełne bukłaki wody.

Wygląd: 180 cm, 75 kg, szara skóra. Umięśniony, pokryty bliznami. Lekki zarost (bardziej szczecina), brak włosów.

Ubranie: Materiałowe spodnie, wełniana koszula, na niej skórzany pancerz. Pancerz przecina gruby, skórzany pas, na nim zawieszone są woreczki, głównie z ziołami i innymi składnikami, i solidny, stalowy nóż (a także dwie mikstury leczenia). Wysokie, wzmocnione buty, skórzane rękawice. Dodatkowo ciężki płaszcz z kapturem.

Zdjęcie użytkownika Ether w temacie Karta Postaci

Avatar Kuba1001
Właściciel
1. Oczekuję lepszego wyglądu postaci, to co dałeś, jest do usunięcia. Głównie dlatego, że to nie RPG, tylko PBF.
2. To fajny wędrowiec bez prowiantu i wody na drogę.
3. Zastosuj się do wzoru Karty (dwie ostatnie rubryki).
4. Charakter albo do rozbudowy, albo do usunięcia, wtedy pokażesz w grze.
5. Jest w połowie Elfem, a w drugiej połowie...? No właśnie.
6. Dwudziestoletni Elf jest niczym ludzki nastolatek albo inny gówniarz.
7. To nieźle, że chce się wybrać do podziemi, o których nikt na powierzchni nie wie.
8. Wymagałbym jednak słów kilka o tym całym Mistrzu i Małgorz... Znaczy się ten, niewolnicy. Na przykład krótka charakterystyka, imię, wygląd i tak dalej.
9. Nigdy nie słyszałem o jakieś Akademii, najbliżej tego, co sobie wyobrażasz jest Gildia Magów.
10. "Lata treningu magicznego" i nie zna żadnego rodzaju Magii? Dobreee...

Avatar Kuba1001
Właściciel
Edytowane? No okej...
Dwa rodzaje Magii na start, wolałbym znać dokładny poziom zaawansowania obu.

Avatar Ether
Alchemia 6.5/10
Magia nicości... nie jestem pewien, umieszczenie przedmiotów i utrzymywanie ich tam... 4/10?
Magia wody - 3/10 (słaba, jedynie pobieranie, coś, co jest przydatne wędrowcowi, słabe (ale jakieś są) walory bitewne).

Avatar Kuba1001
Właściciel
Dwa rodzaje Magii na start, czego nie rozumiesz?
Bardziej wolałbym określenia typu Zaawansowany, Średnio zaawansowany, Mistrzowski i tak dalej, ale może być.

Avatar Ether
Usuwam magię wody.
Alchemia - poziom zaawansowany
Magia nicości - poziom średnio zaawansowany.

*Wybacz, wdaję się już w średnio ogarniętego bohatera. c:*

Avatar Kuba1001
Właściciel
To jeszcze wpisz ten poziom zaawansowania do Karty i styknie.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Zaakceptowane!

Avatar Ether
Zedytowałem obrazek przedstawiający wygląd postaci. Teraz to mój bohater. c:

Avatar Kuba1001
Właściciel
Czy ja wyraziłem się niejasno w Mieście Portuka, pisząc że nie można edytować Karty po jej zaakceptowaniu?

Avatar Vader0PL
Nie można tak.
Nie żebym sam tego nie robił u starych postaci, które ciężko znaleźć, ale...

Avatar Ether
Po prostu zedytowałem obrazek postaci tak, aby pasowałapod opis. Nawet mogę pochwalić się procesem twórczym ^^.
Zdjęcie użytkownika Ether w temacie Karta Postaci

Avatar Kuba1001
Właściciel
Jeśli chcesz nim grać to ma być stary wygląd, który zaakceptowałem.
A nawet jeśli akceptowałbym takie zmiany, to takiego wyglądu postaci bym nie uznał, bo w ogóle samej postaci nie widać.

Avatar Ether
Jeśli dodam twarz, będzie dobrze?

Avatar Ether
Zrobione. Przypominam się w sprawie mapy. c:

Avatar Kuba1001
Właściciel
Niech już będzie...
Jak będę mieć czas i chęci to się odezwę. Proste? Proste.

Avatar Abbei_The_Toy_Maker
XDD

Tak w ogóle dopisz mu jakieś jedzenie.

Avatar BudowniczyMakaronu
Imię itd chyba raczej też muszą być.
Ale ta pałka to ciekawy wynalazek

Avatar Vader0PL
Pamiętam jak zabiłem młodzika z użyciem takiej broni.
Imię i nazwisko musi być. Zwłaszcza, że nie jest to jakieś stworzone przez Maga monstrum.
Odważny to raczej cecha charakteru. I coś więcej z wyglądu ;-;

Avatar Kuba1001
Właściciel
Jak uwagi wyżej (Abby i Vadera), a od siebie dodam całkowite usunięcie specyfikacji, bo powinieneś rozdzielić to pomiędzy charakter, umiejętności i historię. Idąc dalej, żelazne spodnie i stalowe buty pewnie zbytnio wygodne nie są, także do edycji. Jasne, mogą być nim wzmocnione, podszyte czy coś w ten deseń, ale nie wykonane w całości z metalu.
Kilka słów więcej odnośnie Orka - imię, broń i tak dalej.
Historia zasadniczo dobra, ale przydałoby się kilka zdań więcej.

Avatar Vader0PL
Argent? Hobbit? W sumie, jako zamiatacz ulic... ale nadal nie wiem. Kuba?
Dość młody jak na osobę, która nauczyła się dwóch Magii z ksiąg.
Specyfikacje... 10/10

Avatar tadeusz999
Vader0PL pisze:
Argent? Hobbit? W sumie, jako zamiatacz ulic... ale nadal nie wiem. Kuba?


Bo zaczął czytać te księgi w wieku kilkunastu lat.

Avatar Vader0PL
Nadal za mało.


Ork Rybakiem? Dosyć nietypowe, ale może być.
Nekromancja, znowu księgi, znów młody wiek. I co się niby stało z tym Czarnoksiężnikiem?

Avatar Vader0PL
I poziom zaawansowania Magii, nie zapominaj o tym Tadek.

BTW.
Jeżeli któryś z was niecnoty znalazł go po to, żeby miał więcej postaci niż ja, to się to nie uda.

Avatar Radiotelegrafista
Vader, właściwe to ile masz postaci?

Avatar Kuba1001
Właściciel
Człowiek:
Historia wciąż do poprawy, tak jak wygląd i ubiór.
Hobbit:
Sama koncepcja Karty idzie się już je**ć, bo Argent jest strasznie rasistowski i ksenofobiczny, tak więc nikt poza ludźmi nie ma tam prawa bytu.
Ork:
Wygląd do poprawy, historia powinna być dłuższa.

Avatar tadeusz999
POSTAĆ GŁÓWNA

Imię: Ral-Tal
Nazwisko: (brak)
Rasa: Ork.
Pseudonim: (brak)
Charakter: Zazwyczaj egoista. Rozmowny. Okrutny dla mu okrutnych. Przyjazny dla mu przyjaznych. Okrutny dla gnębiących niewinnych. Uwielbia pracę umysłową i fizyczną, uważa ją za jeden z podstawowych cnot. Nie znosi lenistwa. Lubi odpoczynek - ale kreatywny, no chyba że osoba odpoczywająca jest chora i musi leżeć w łóżku. Nie znosi nudy.
Wiek: 43 lata.
Towarzysz: Dwóch niewolników - Hobbitów - kupił ich kiedyś na targu niewolników w Nowym Gilgasz, próbowali oni okraść stoisko handlarza tytoniowego i tak stracili za karę wolność. Bohater im ufa i dostają oni za zajmowanie się jego chatą jedzenie a nawet i pieniądze. Mają na imię Lote i Enher, 24 wiosny na karku, są kuzynami, ich rodzice nie żyją, nie potrafią walczyć ani nie znają żadnego rodzaju magii jednakże są świetnymi złodziejami, mimo że raz wpadli - o jeden za dużo, jak widać. Zna się i nawet kumpluje z większością Orków w wiosce.
Majątek + nieruchomości: Drewniana chata w wiosce na południu Księstwa Orków. 155 sztuk złota.
Historia: Urodził się w jednym z miast w Księstwie Orków jako syn zwykłego żołnierza. Matki nie znał. W wieku jedenastu lat jego ojciec zginął a on sam musiał wychowywać się na ulicy. W wieku szesnastu lat zaciągnął się do armii Księstwa Orków. Zakończył służbę po kilku latach. Później zainteresował się Magią i wiedzą naukową. Nauczył się Magii Umysłu i Próżni od jednego z Magów w Verden za cały swój dorobek uzbierany w wojsku i pracę dla Maga. Zamieszkał w jednej z pozornie spokojnych wiosek na południu Księstwa Orków, gdzie mieszkał jego znajomy z wojska, który powiedział mu że ma chatę na sprzedaż w promocyjnej cenie. Jego celem było doskonalenie się w wiedzy. Kupił niewolników-hobbitów na targu w Nowym Gilgasz, szukając osób które będą mu pomagać w różnorakich eksperymentach. Teraz dalej mieszka w wiosce i prowadzi swoje badania.
Umiejętności: Magia Umysłu na poziomie zaawansowanym. Magia Próżni na poziomie podstawowym. Umiejętność walki jednoręcznym mieczem. Wielka siła fizyczna. Rozumność prawdopodobnie większa niż przeciętny ork. Dobre przyswajanie wiedzy naukowej i magii.
Wady: Powolny. Mało zwinny, nie potrafi się chociażby wspinać. Nie potrafi walczyć dwuręcznym orężem co u innych orków może być podstawą, więc taka odmiana. Słabo strzela z łuku. Słabo strzela z kuszy. Słaby słuch.
Specyfikacje: Bardzo lubi pić świeżą... wodę z pobliskiego strumienia. Dużo je, szczególnie lubi warzywa, chociaż eksperymentowanie w kuchni zostawia swoim Hobbitom.
Zawód: Mieszkaniec wioski w Księstwie Orków, niegdyś żołnierz.
Ekwipunek: Jedynym jego ekwipunkiem na dalekie wyprawy jest miecz jednoręczny, dość mizernej jakości skórzana zbroja, trochę złota i jakieś warzywa do jedzenia. Resztę rzeczy, a jest ich dużo, zostawia w chacie.
Wygląd: Silny fizycznie i potężnie zbudowany nawet jak na Orka. Nie posiada włosów. Wysoki. Długie nogi. Wielkie stopy. Długie ramiona i wielkie ręce.
Ubranie: Pożółkłe beżowe spodnie, brązowa koszula na klatkę piersiową.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Ten Ork będzie bardziej niż odszczepieńcem, ale okej...
Akcept.

Avatar tadeusz999
Imię: Mortesch.
Nazwisko: Dallinosch.
Rasa: Człowiek.
Pseudonim: "TenPoje**niecCoDrzeJapęOJakieśZielskoNaTargowisku" - popularne głównie wśród mieszkańców Argentu.
Charakter: Trochę poje**ny na punkcie uprawy chrzanu, potrafi czasem gadać tylko o tym lecz wbrew pozorom to nawet po szerszym poznaniu potrafi być w miarę normalny. Agresywny.
Wiek: 22 lata.
Towarzysz: Wuj imieniem Harban który mieszka wraz z nim, koleś jednak jest uzależniony od tytoniu i nie pracuje za dużo, dlatego główny bohater musi go utrzymywać.
Majątek + nieruchomości: Mała plantacja chrzanu i chata niedaleko miasta Argent, 60 sztuk złota.
Historia: Urodził się w Księstwie Ludzi jako syn farmera który sprzedawał swoje plony w Argent a niezbędne minimum do przeżycia zostawiał sobie. W wieku trzynastu lat, gdy jego rodzice nieoczekiwani zmarli w wypadku wozu konnego, przejął cały interes. Jednak gdy nie skończył jeszcze czternastu dostał fioła na punkcie chrzanu, który rósł u jego ojca i zaczął uprawiać tylko go. Utrzymuje się ze sprzedaży chrzanu do teraz, a sprzedaje go głównie w mieście Argent, którego mieszkańcy dostają bladej ku*wicy od ciągłego wołania "Chrzanu, chrzanu!" i aż dziw bierze, że sprzedawca jeszcze nie dostał tam od kogoś w mordę.
Umiejętności: Świetnie uprawia chrzan, potrafi tańczyć i wykopywać małe dołki w Ziemi.
Wady: Słaby kucharz, wojownik i mag.
Specyfikacje: Lubi pić wino.
Zawód: Plantator chrzanu.
Ekwipunek: Troszeczkę chrzanu i złota, drewniana maczuga jako broń.
Wygląd: Dość słabo umięśniony, niski, małe stopy, małe dłonie, krótkie ramiona. Coś pomiędzy Goblinem a Krasnoludem jeśli chodzi o wzrost, mimo że jest człowiekiem. Karłowatość podobno odziedziczył po pradziadku.
Ubranie: Zielona koszulka, szare spodnie, granatowe buty.

Avatar Vader0PL
Znowu całkiem zwyczajna karta Tadka?!
Zdjęcie użytkownika Vader0PL w temacie Karta Postaci

Avatar tadeusz999
Nie mam na imię Tadeusz, ten login to przykrywka :|

Avatar Vader0PL
Tadek, kuźwa, co mnie to obchodzi?

Avatar Kuba1001
Właściciel
Po kiego robić postacie, którymi i tak nie zagrasz?

Odpowiedź

Pokaż znaczniki BBCode, np. pogrubienie tekstu

Dodaj zdjęcie z dysku

Dodaj nowy temat Dołącz do grupy +
Avatar Kuba1001
Właściciel: Kuba1001
Grupa posiada 85894 postów, 214 tematów i 106 członków

Opcje grupy Elarid [PBF]

Sortowanie grup

Grupy

Popularne

Wyszukiwarka tematów w grupie Elarid [PBF]