Karta Postaci

Avatar opliko95
Mógłbym prosić o usunięcie moich wcześniejszych postaci? Zacznę sobie od nowa.
Imię: Jakub
Nazwisko: Korr
Rasa: elf
Pseudonim: -
Charakter: dotrzymuje obietnic i tego co sobie postanowi, obowiązkowy, nie poddaje się.
Wiek: 39
Towarzysz: mały ognik - nic nie robi (ewentualnie służy jako światełko) ale ładnie wygląda (i się do niego przyczepił)
Majątek + nieruchomości: 700 sztuk złota i dom w mieście Minteled, będący równocześnie jego warsztatem
Historia: Od pokoleń jego rodzina była kowalami. Często jego przodkowie znali magię ognia, powietrza czy czasami alchemią. Dlatego mag wrót był dużym zaskoczeniem. Mimo, że długo nie słuchał się rodziców i nieraz wymykał się z domu by pobiegać po pobliskim bagnie (na którym znalazł ognika), po pewnym czasie nauczył się rzemiosła. Jednak żelazo kuł rzadko - wolał "budować" różne bronie jak łuki i je ozdabiać. W tym pomagała mu jego magiczna "specjalizacja". W końcu kto mógł zdobyć w ciągu dnia drewno z drzewa rosnącego na jednym końcu kontynentu i wyplatane przez elfów cięciwy z drugiego jak nie mag wrót. Przez lata życia w mieście wyrobił sobie jakąś renomę mimo, że rzadko sprzedawał klientom indywidualnym zaopatrywał kilka sklepów w mieście.
Umiejętności: magia wrót (może mieć do 4 wrót naraz), dobrze znał się na wyrobie broni dystansowej (kusze, łuki, oszczepy itp.) i średnio na krótkodystansowej (np. miecze). Umiał również strzelać z kuszy...
Wady: ...choć nie był w tym mistrzem. Czasami zapomina zamykać wrót
Specyfikacje: -
Rodzina: był jedynakiem, dawno nie kontaktował się z rodzicami.
Zawód: rzemieślnik wyrabiający broń
Ekwipunek: narzędzia, kusza i bełty
Wygląd: Wysoki na 2 metry i 14 centymetrów elf o dość prostych rysach twarzy. Ma niebieskie oczy i długie włosy w kolorze ciemniejszego blondu (ale wciąż blondu)
Ubranie: proste robocze ubranie w kolorze szarym i ciemne buty.

Avatar Mystery26
Kuba1001 pisze:
1. Brak charakteru.
2. Kasuj informacje w nawiasach. Potrzebne są tylko Wam jako informacje pomocnicze, a jeśli w gotowym wzorze ich nie będzie to ułatwi mi to sprawdzanie.
3. Mroczny Elf mający 40 lat wygląda dość młodo. W końcu żyją nawet 220 lat i więcej.
4. Wampiry nie napadają na wioski. Ostatnia masowa akcja miała miejsce 25 lat temu (znaczy się liczą w historii Elarid) w czasie przybycia Demonów i Bitwy o Koros - Major. Po tym jak Demony dostały srogi wpierdziel, a Shadow Hammer uciekł liżąc rany Wampiry zostały bezlitośnie wybite. Dlatego siedzą w swoich zamkach otoczone armiami szkieletów i Nieumarłych, rzadko z nich wychodząc. Są oczywiście wyjątki, ale nie aż takie żeby atakować wieś. Bo jeśli ktoś by to widział Paladyni Srebrnej Dłoni i Kapłani Straceńczego Słońca weszliby z pancernej rękawicy zabijając je wszystkie.

Poprawione.
Wieku nie mam zamiaru zmieniać, 40 jest odpowiednią liczbą.

Avatar
Konto usunięte
opliko95 pisze:
ta karta chyba nie wymaga komentarza... Nawet historii nie ma... I ten link do jednego z wyników wyszukiwania "fajni paldayni"...

nie znalazłem innego no

Avatar
Konto usunięte
Też chcę zacząć od nowa...
Imię: Teotihuacan
Nazwisko: Tenochtitlan
Rasa: Człowiek
Pseudonim: Teno
Charakter: Brutalny, bezwzględny.
Wiek: 30
Towarzysz: Duży pająk jaskiniowy. (1 m X 1 m)
Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie Karta Postaci
Majątek + Nieruchomość: 3 000 sztuk złota, mała wioska plemienna.
Umiejętności:
-Dobrze włada mieczem
-Dobrze walczy włócznią
-Dobrze strzela z łuku
Wady:
-Jest dosyć głupi
-Nie może nauczyć się magii
Historia:
Teno był synem wodza plemienia "Texcoco". Mógł widzieć igrzyska śmierci, itp. Jednak pewnego dnia, jego wioskę zaatakowała zgraja goblinów. Podpalili wszystkie chaty, a jego ojciec zmarł. On uciekł, i obserwował wydarzenia. Po jakiejś godzinie, gobliny odeszli. On zaczął odbudowywać wioskę, ale w tym czasie zaatakowały go dzikie zwierzęta. Pokonał wszystkie, jednak jeden z nich odgryzł mu rękę. Teraz razem z kilkoma poddanymi, szykuję zemstę na goblinach.
Specyfikacje:
Ma mechaniczną rękę.
Rodzina: (Wszyscy nie żyją)
Zawód:
Wódz plemienia "Texoco"
Ekwipunek:
-Piękny łuk
-Dwustronny miecz
-Włócznia
Wygląd:
Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie Karta Postaci
Ubranie: To co wyżej.
(Jego wioska znajduję się w Nirgald.)

Avatar Kuba1001
Właściciel
Mystery26 - Akceptuje.
Opliko - Akcept.
Freddy:
Błagam...
1. Imię i nazwisko trzeba podać. Właściwie to nazwiska niekoniecznie, ale musi być to uzasadnione w historii, a imię i pseudonim muszą być.
2. Wyglądu się nie czepiam, ale jest dość...
3. Opis charakteru to nie jedno słowo i jedna cecha.
4. Majątek ok, ale w Elarid nie ma królestwa. Są Księstwa zamieszkane przez poszczególne rasy i Cesarstwo Verden. Najlepiej jeśli napiszesz, że mieszkasz w jakimś z miast. A tych jest dużo.
5. Ekwipunek jest zbyt mały.
6. Umiejętności za mało.
7. Nie możesz opuszczać rubryk. Postać bez wad i historii za cholerę nie przejdzie kiedy ja jestem Właścicielem.

Dark Lord:
1. Opisz tego pająka.
2. Wady (a właściwie wada) nie równoważą umiejętności.
3. Dodaj opuszczone rubryki i historię, bo zabiję.
4. Nie możesz być wodzem plemienia ;-;
Elfy żyją w wielkich miastach lub samotnie.

Mystery i Opliko mogą zacząć gdzie chcą. Co do pozostałych... czekam na poprawę.

Avatar
Konto usunięte
Ale darkuś chcę mieć plemię! );

Avatar Kuba1001
Właściciel
Tak średnio mnie to obchodzi.
A na serio to możesz je zebrać w czasie gry. Ale nie będzie łatwo.

Avatar
Konto usunięte
Już.

Avatar Vader0PL
Wątpię w powodzenie tej postaci.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Nie będziesz startować tam gdzie Bilo i Vader. Dla nich mam już coś specjalnego.
Pająk za duży. Może być metr na metr lub mniejszy.

Avatar Vader0PL
Kur*a. Wiedziałem że lepiej zamieszkać w górach.

Avatar
Konto usunięte
Już. .-.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Elf na pustyni? No.. ok ._.
A opisz mi tą protezę? Bo wiesz, że jako proteza może Ci służyć kawałek drewna lub metalu i nie będzie taki wyjebisty jak te współczesna?

Avatar
Konto usunięte
Napisałem później że to człowiek...
A ta proteza to zwykła metalowa blaszka z mechanicznymi palcami. .-.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Skoro to człowiek nie może żyć 150 lat ._.

Avatar
Konto usunięte
Zapominałem o zmianie wieku .-.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Szczytem łaskawości uznaję.

Avatar
Liszaj
Imię:
Rinceach
Nazwisko:
val Demis
Rasa:
wampir
Pseudonim:
~
Charakter:
spokojny, flegmatyczny, samotnik - po kilku dekadach spędzonych na odludziu reszta cech znacząco zanika
Wiek:
216 lat
Towarzysz:
10 nieumarłych
Majątek + nieruchomości:
1000 sztuk złota, wieża w górach Mglistych, skryta przed światem
Historia:
Jego historia rozpoczęła się dawno temu. Był synem barona o dość... Specyficznych zainteresowaniach. Miast ciąć mieczem, on wolał czytywać księgi i z miejscową wiedźmą się zadawał. Dnia pewnego, w wieku 18 lat, do miasta przybył czarnoksiężnik - niejaki Vadraun z Loyfton. To on wziął go do siebie na nauki i zaczął szkolić na godnego następcę.

Rinceach podróżował ze swoim mistrzem po świecie przez blisko ćwierć wieku. Wtedy też przeżył wszystkie swoje pierwsze miłości, zdrady, bolesne rozstania i inne wydarzenia, jakimi szczycą się śmiertelnicy. Vadraun, gdy Rinceach skończył 43 lata, odszedł z tego świata. Zostawiając w spadku jedyny egzemplarz księgi "Reditum Mortorum" - mrocznego almanachu, prawiącego o nekromancji.
Jego mistrz nie zdążył przestudiować wszystkich stron opasłego tomiska - Rince wiedział, że i on nie zdąży. Nie chcąc popełniać tego samego błędu, młody val Demis został wampirem...

Kolejne pół wieku jego życia składa się na ciągłym uciekaniu przed paladynami i rozwścieczonymi kmiotkami z miast i wsi, do których witał. Nie muszę mówić, że studiowanie mrocznych sztuk i jego wampirze kły stosownie odstraszały wszystkich. Postanowił osiedlić się w Nilgardzie. Wybudował w ciągu 20 lat wieżę, stojącą na ostrym urwisku. Zawarł kilka paktów z miejscowymi plemionami orków - on pomoże im w razie potrzeby, a oni nie będą kwestionować jego praktyk w wieżycy i będą dostarczać zwłoki swoich bliskich pod jego wieżę.
Minęło 100 lat... Rinceach dopiął swego. Nauczył się nekromancji, lecz wciąż spędza czas na prowadzeniu badań nad tą szkołą magii. Otoczony nieumarłymi służącymi. Samotnie. W komnatach czarnej iglicy.

Umiejętności:
nekromancja, znajomość anatomii, smykałka do tworzenia magicznych "wynalazków"
Wady:
znieczulica, wyznaje wiarę w dobro ogółu, nie jednostki - według niego cel zawsze, ale to zawsze uświęca środki
Specyfikacje:
wszystkie plusy oraz minusy wampiryzmu
Rodzina:
dawno nie żyje, ostał mu się przyjaciel Therpan
Zawód:
nekromanta
Ekwipunek:
wszystkie księgi oraz narzędzia potrzebne do uprawiania jego kunsztu znajdują się w wieży, przy sobie nosi zazwyczaj jedynie sztylet
Wygląd:
1,90 wzrostu, skóra śnieżnobiała, brzydkie, brązowawo-czerwone oczy, twarz pocięta zmarszczkami, elegancko przycięte brązowe włosy przyprószone siwizną, wystające kły i - niezwykle, obsesyjnie zadbane wręcz dłonie
Ubranie:
czarny płaszcz, czarne buty, czarne spodnie, czarna koszula, czarna torba, czarne rękawice i czarne gacie - wszystko na czarno

Avatar Kuba1001
Właściciel
Akceptuje.

Avatar
Konto usunięte
Imię: Colytara
Nazwisko: Cylter
Rasa: Człowiek
Pseudonim(opcjonalne): Holy
Charakter: Wolę przedstawić podczas rozrywki ze względu na większe pole do popisu niżeli posiadam tutaj.
Wiek: 27
Towarzysz: Brak
Majątek + nieruchomości: 1500 sztuk złota, mała chatka w lesie
Historia:
Aby opowiedzieć historię Holy należy się cofnąć kilka lat wstecz do czasu jej narodzin. Została zrodzona przez związek elfa i pół elfki, którzy nietrudno stwierdzić - oczekiwali, że urodzi im się elf. Ich zaskoczenie podczas porodu można nazwać dość niemiłym. Chcieli czekolady słodkiej, a dostali gorzką, czemu nietrudno im się dziwić, że porzucili dziecko na rzecz następnej ciąży.
Porzucona Holy została odnaleziona przez maga powietrza, który się nad nią zlitował. Wychował ją do kilkunastu lat, a potem dał sakiewkę i kazał jej odejść. Dziewczyna pragnęła zostać z mężczyzną, aby ten nauczył jej magii powietrza, jednak staruch odmówił.
Kobiecie pozostało podjąć radykalne środki - poczęła męczyć swojego opiekuna poprzez chodzenie za nim wszędzie i nawiedzanie go na każdym kroku. Można spytać: czemu nie uciekł od niej? No właśnie próbował kilka razy, ale dziewczyna nawiedzała go i dręczyła wciąż, a że mag miał trochę moralności i dziecka nie chciał zabić - zgodził się stawiając jeden warunek. Warunkiem tym było milczenie Holy. Po dziesięciu latach nauki opiekun kopnął w kalendarz, zapewne na tle nerwowym gromadzącym się przez wszystkie lata nauki swojego podopiecznego.
Po tym wydarzeniu Holy wykupiła za majątek dziada lekcje u jednego z mistrzów magii powietrza, gdzie tam nauczyła się łączyć magię z walką kataną.
Potem z nudów zaczęła karierę najemnika.
Umiejętności:
- magia powietrza, - zaawansowana
- magia szybkich wiatrów
- walka kataną i łączenie jej z magią powietrza,
Wady:
- nie nadaje się do walki bronią ciężką czy to dystansową pokroju łuku, kuszy.
- nie jest zbyt silna fizycznie co odbiera jej takie możliwości jak:
a)noszenie ciężkich pancerzy
b)noszenie przy sobie olbrzymiej ilości bagaży
Specyfikacje: -
Rodzina: Niech sobie żyją z elfim dzieckiem!
Zawód: Najemnik
Ekwipunek: katana, torba skórzana, buty, sakiewki na złoto, klucze od domu, butelka soku z limonek,
Wygląd:: Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie Karta Postaci
Ubranie: ^

Avatar Kuba1001
Właściciel
Akceptuje.
A tą postać też porzucisz jak Fanny w Minteled? ;-;

Avatar
Konto usunięte
Kuba1001 pisze:
Akceptuje.
A tą postać też porzucisz jak Fanny w Minteled? ;-;

Jakie porzucisz? Ona sobIe odpoczywa...
Powiesz mi co się z nią dzieję? Bo trochę minęło no i NPC

Avatar Kuba1001
Właściciel
Przepracowała kilka dni w burdelu. Oczywiście jako ochroniarz. Teraz śpi.

Avatar
Konto usunięte
Przetestujmy nową rasę!


Imię: Kasja
Nazwisko: Cayamean
Rasa: Smoczy Ludzie
Pseudonim(opcjonalne): Nussha
Charakter:
Kasja poza wrodzoną nienawiścią do elfów pała także niechęcią do wszelakich krasnoludów, zapewne dlatego, że brzydzi ją ta rasa i ich brody. O tak, kobieta nienawidzi bród - uważa je za obrzydliwe i prymitywne, to właśnie wprawia ją w szał, kiedy zobaczy kogoś z brodą to ma chęć go połamać, a potem skonsumować. Chyba poza taką nienawiścią rasową i "brodową", (wcześniejszy wspomnianą) to nie jest agresywna oraz mściwa. Nie boi się stanąć śmierci w twarz i zawalczyć, gdy przychodzi taka okoliczność.
Wykazuje sadystyczne skłonności wobec słabszych od niej. Czasem spokojna, czasem wredna. Upodobała sobie wymyślanie wrednych przezwisk dla każdego kogo spotka. Integrujesz się z nią na własną odpowiedzialność!
Wiek: 97
Towarzysz: Brak
Majątek + nieruchomości: 500 sztuk złota, pokój w Ur w jednej z kamienic mieszkalnych,
Historia:
Po zrodzeniu Kasja została uznana za kogoś wyjątkowego. Już na starcie wiedziano przez jej rodziców, że przez swoją błękitno-ciemną barwę łusek nie będzie kolejną czerwono łuską smoczycą. Matka nauczyła jej magii ognia, zaś ojciec połączenia mocy magicznych z walką bronią białą. Wszystko tak jak w baśniach - szczęśliwe życie, przychodzi coś i rujnuje co popadnie. Tak było w tym i przypadku, za sprawą zniszczeń stali Stalowi Ludzie swoimi ambicjami wygnali smoczą rasę z jaskiń pod Głazogarbami. Oczywiście, żeby wygnać ich na dobre i uświadomić o niemożności powrotu - pozabijali kilku, w tym przypadku padło na opiekunów Nusshy, którzy wyśmiali Stalowych Ludzi, zginęli podczas walki prze co smoczyca uznała ich za swoich bohaterów. Jedyne co zostało jej po nich, to ostrza ojca. Niegdyś odpowiedzialna, dojrzała przedstawicielka swojej rasy - uciekła z jaskiń i zamieszkała wraz z grupką pobratymców w Ur, zdecydowanie śmierć bliskich wpłynęła negatywnie na jej psychikę w postaci ewaluacji charakteru. Stała się dość dziecinna.
Umiejętności:
*Magia ognia na stopniu zaawansowanym,
*Łączenie magii z walką "swoimi" ostrzami,
*Wytrzymałość fizyczna w tym podwyższony czynnik układu immunologicznego,
*Lepsza sprawność w walce przy pomocy ogona poprzez doczepienie do niego metalowego ostrza,
Wady:
*Nie jest za bardzo zwinna,
*Noszenie ciężkiego pancerzu pozbawia ją mobilności,
*Nie potrafi posługiwać się kuszą, co jest dość zabawne,
*Nie ma dłoni do delikatnych przedmiotów,
Specyfikacje: Nussha jest wyjątkowa pod dwoma aspektami. Pierwszym z nich jest ciemny kolor łusek podchodzący pod błękit wskutek natężenia światła, w półmroku wygląda jak czerń lecz, kiedy Kasja wejdzie w jakie światło od razu widać, że to mroczny błękit. Drugą specyfikacją są rogi na głowie, niewiele smoczych ludzi posiada takie - kobieta może się nimi pochwalić tylko dzięki genom przodków, rogi pojawią się w jej rodzie co kilka pokoleń.
Rodzina: Ojciec Salwor (Nie żyje) Matka Ahrhuma (Nie żyje)
Zawód:
Ekwipunek: Podręczna torba na różności, a w niej sakiewka z pieniędzmi, krótki nożyk, suszone mięso i woda pitna w bukłaku. Ostrza ojca wykonane z bliżej nieokreślonej mieszanki metalów.
Wygląd::

Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie Karta Postaci
Ubranie: Metalowa zbroja ^

Avatar Kuba1001
Właściciel
Byłem pewny, że to Valkyr pierwsza zrobi taką postać.
Tak czy siak akceptuję.

Avatar pomidor5041
Usuńcie moją wcześniejszą postać, chciałbym żeby ta była główną.
Imię: Rengil
Nazwisko: Ndag
Rasa: Ork z korzeniami ludzkimi (jego babcia była człowiekiem)
Pseudonim: "Leśniczy"
Charakter: Gadatliwy, lubuje się w różnorakich przygodach, wojowniczy.
Wiek: 32 lata.
Towarzysz: Nie posiada.
Majątek + nieruchomości: 24 sztuki złota, domek w lesie na terenach zajmowanych przez orków.
Historia: Urodził się w zwykłej orkowej rodzinie, był 3 lata w wojsku, w spadku po ojcu dostał dom w lesie, żyje samotnie, w lekkiej nędzy jako gospodarz.
Umiejętności: Jest dobry w walce wręcz. Dobrze wyuczył się magii rumu, której nauczył go wujek.
Wady: Czasami jest zbyt awanturniczy.
Specyfikacje: Zazwyczaj nie mówią do niego po imieniu, częściej nazywają go po pseudonimie. Jego pseudonim wziął się od jego miejsca zamieszkania - lasu.
Rodzina: Nie posiada, z jego "rodu" (jeśli tak można to nazwać) został tylko on sam.
Zawód: Niegdyś żołnierz, teraz gospodarz domu w lesie.
Ekwipunek: Wszystko, co jest potrzebne orkowi, czyli miecze nie miecze wojenne ale też "normalniejsze" rzeczy.
Wygląd: Wygląda jak najzwyklejszy ork, średnia wielkość, średniej wielkości niemalże wszystko, tylko jest trochę bardziej podobny do ludzi niż inni przedstawiciele jego rasy (najpewniej z powodu jego babci, która była człowiekiem)
Ubranie: To co nosi zwyczajny ork, zbroja, i tak dalej, i tym podobne.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Twoja chata ma być w Księstwie Orków czy na Plugawych Ziemiach?

Avatar pomidor5041
Kuba1001 pisze:
Twoja chata ma być w Księstwie Orków czy na Plugawych Ziemiach?


Wolałbym w Księstwie Orków.

Avatar Kuba1001
Właściciel
I prawidłowo, bo na Plugawych Ziemiach nie ma drzew :V
Akceptuję.

Avatar CichociemnyJ
Imię: Jan
Nazwisko: Qwalski
Rasa: Człowiek
Pseudonim: Bóbr
Charakter: Ponury, smutny , odważny, sarkastyczny, poważny , stanowczy
Wiek: 23
Towarzysz: Bóbr
Majątek+ nieruchomości: Mały do w lesie, 130 złota
Historia: Gdy rodzice wyrzucili z domu Jana Jan miał jedenaście lat zbudował mały dom w lesie i mieszkał tam dwanaście lat lecz w wieku 23 lat zapragnął przygody i wyruszył w nieznane.
Umiejętności: Parkour skradanie świetnie umie walczyć mieczem jedno ręcznym dobrze strzela z łuku
Wady: Agresywny, nie umie jeździć konno, naiwny
Rodzina: Brak danych
Zawód: Łowca potworów
Ekwipunek: Noże do rzucania miecz jednoręczny łuk refleksyjny.
Wygląd: Blond włosy, 199 cm, masywna sylwetka,
Ubranie: Czarna lekka kolczuga, skórzane spodnie, czarne kozaki,czarny płaszcz.

Avatar
Konto usunięte
Co Ku*wa? Naśladujesz mnie?

Avatar CichociemnyJ
Nie nie widziałem nawet twojej postaci.

Avatar Vader0PL
CichociemnyJ pisze:
Imię: Jan
Nazwisko: Qwalski
Rasa: Człowiek
Pseudonim: Bóbr
Charakter: Ponury, smutny , odważny, sarkastyczny, poważny , stanowczy
Wiek: 23
Towarzysz: Bóbr
Majątek+ nieruchomości: Mały do w lesie, 130 złota
Historia: Długo by pisać
Umiejętności: Parkour skradanie nie podlega truciźnie świetnie umie walczyć mieczem jedno ręcznym dobrze strzela z łuku
Wady: Agresywny, nie umie jeździć konno, naiwny
Rodzina: Brak danych
Zawód: Łowca potworów
Ekwipunek: Noże do rzucania miecz jednoręczny łuk refleksyjny.
Wygląd: Blond włosy, 199 cm, masywna sylwetka,
Ubranie: Czarna lekka kolczuga, skórzane spodnie, czarne kozaki,czarny płaszcz.

Zdjęcie użytkownika Vader0PL w temacie Karta Postaci

Avatar
Konto usunięte
Ekhem. Towarzysz: Bóbr
Pseudonim: Bóbr
Za tę zdjęcie Vader wygrywasz dzisiejszy dzień

Avatar Kuba1001
Właściciel
Zmień towarzysza, pseudonim i dodaj historię.

Avatar CichociemnyJ
Ja bardzo lubię bobry!

Avatar
Konto usunięte
Piszesz to tylko dlatego bo zakochałes się w mojej za**bistej i poje**nej grupie.

Avatar CichociemnyJ
To moja grupa a ty mi ją ukradłeś dlatego nie chcę mieć z tobą nic wspólnego!

Avatar
Konto usunięte
Przypominam że to byla grupa moja i Kuby. A poza tym nie będę już offtopowal

Avatar CichociemnyJ
Kuba mi ją oddał pozatym ty masz pseudonim kruk towarzysz też kruk więc o co ci chodzi?

Avatar Kuba1001
Właściciel
Niech już będzie, ale historia musi być.

Avatar
Konto usunięte
Imię-Aiden
Nazwisko:Nieznane
Rasa:Człowiek
Pseudonim:Brak
Charakter:Ratuje tylko siebie i swoich ,,przyjaciół",nienawidzi bandytów i inne tego typu szumowiny,bezpośredni

Wiek:26
Towarzysz:Brak
Majątek i nieruchomości:2000 sztuk złota, brak nieruchomości.
Historia:Służył on w armii Verden. Podczas jednej z bitew został ranny. Kiedy już wyzdrowiał odszedł z wojska. Pewnego dnia jednak został zaatakowany przez swojego kolegę z wojska który uznał go za zdrajcę. Udało mu się go zabić. Wiedział że za to będzie ścigany a więc postanowił uciec i nie nawiązywać kontaktu z nikim ze swoich dawnych przyjaciół.
Umiejętności:Znakomity w walce wręcz, wytrzymały.
Wady:Jest nieufny w stosunku do obcych nawet jak mają dobre zamiary, słabo radzi sobie z magią i walką dystansową.
Specyfikacje:Umięśniome ciało, duża wytrzymałość,dobra kondycja
Rodzina:Nieznany z imienia brat.
Zawód:Najemnik/wędrowny wojownik
Ekwipunek:Lekka lecz wytrzymała zbroja, hak z łańcuchem którym można rzucać,mały toporek,miecz półtoraręczny.mapa,bandaże,racje żywnościowe.
Wygląd: barrager.deviantart.com/art/Bounty-Hunter-Darkest-Dungeon-fan-art-colored-519439529
Ubranie:Takie jak na obrazku powyżej.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Cichociemny:
Historia bardzo okrojona, ale mam dziś dobry dzień więc akceptuję.
Predator;
1. Albo walka na dystans, albo z bliska.
2. Wady nie równoważą zalet.
3. Okrojona historia, ale dziś mam dobry humor więc uznam.
4. Co rozumiesz przez większą wytrzymałość? Jak większą.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Gdzie chcesz, ale najpierw wytłumacz mi o co chodzi z tym "nie podlega truciźnie"?

Avatar CichociemnyJ
Nie można go otruć.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Hahahahaha...
Nie. Usuń to.

Avatar
Konto usunięte
Chodziło mi o wytrzymałość fizyczną.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Wiem Predator.
Ale chodziło mi o to czy wytrzymałość jest nieznacznie większa czy może potrafi wziąć 20 strzał na gołą klatę i się tym nie przejąć?

Avatar
Konto usunięte
To pierwsze

Odpowiedź

Pokaż znaczniki BBCode, np. pogrubienie tekstu

Dodaj zdjęcie z dysku

Dodaj nowy temat Dołącz do grupy +
Avatar Kuba1001
Właściciel: Kuba1001
Grupa posiada 85894 postów, 214 tematów i 106 członków

Opcje grupy Elarid [PBF]

Sortowanie grup

Grupy

Popularne

Wyszukiwarka tematów w grupie Elarid [PBF]