Karta Postaci

Avatar FD_God
Imię: Neragan
Nazwisko: -
Rasa: Nadczłowiek (?)
Pseudonim: Czempion
Charakter: Okrutny, zły, przywódczy, strateg. (Reszta w grze)
Wiek: Nie starzeją się od czasu zawarcia paktu, więc ostatnio miał 26 lat, teraz ma znacznie więcej.
Towarzysz: Czteronożny demon przypominający łysego wilka na sterydach bez ogona. Oczywiście jest czymś jak wielkim jaszczurem, tylko straszniejszym i potrafi zionąć ogniem.
Majątek + nieruchomości: Nic.
Historia: Neragan znany wcześniej jako Malcolm żył w chłopskiej rodzinie jako jeden z silniejszych chłopaków na farmie w niewielkiej niepodległej wiosce. Społeczność żyła sobie spokojnie, siała zboże, zbierała plony i takie tam... Wszystko jednak zmieniło się gdy wioskę zaatakowała przechodząca kiedyś armia demonów, która zmierzała akurat przez ten rejon. Malcolm nie chcąc się poddawać zebrał ze sobą część ludzi i biorąc swoje narzędzia do pracy rzucili się na mały odsetek armii, który był częścią orszaku demona, który przewodził tą armią. Choć ludzie dzielnie stawiali opór demonom to w rzeczywistości robił to tylko Malcolm, który zdołał pokonać kilku z nich bez żadnego wyszkolenia poza swoją siłą fizyczną. Przewodzący orszakiem zachwycony jego siłą i wolą walki osobiście wyszedł mu na przeciw, nasz bohater z miejsca rzucił się na niego chcąc zgrywać herosa. Na próżno, warto dodać. Demon złapał go w telekinetycznym uścisku i po chwili rozmowy z nim wypaliły się na Malcolmie mroczne znaki, tym samym zmieniło się też jego imię na Neragan. Od tamtej chwili stał się pierwszym wojownikiem demonów. Zyskał on nowe umiejętności, wykształcenie bojowe oraz uzbrojenie godne kogoś takiego jak on. Jego pierwszym zadaniem było zbieranie dodatkowych ludzi, którzy byliby godni wstąpienia do ich drużyny, do tej pory zebrał ich dopiero dziesięciu, a ta liczba nadal może rosnąć...
Umiejętności:
~1.~ Doskonałe umiejętności walki zarówno gołymi rękoma jak i bronią obuchowo-sieczną i tarczami.
~2.~ Zarówno on jak i jego poplecznicy potrafią ujeżdżać demonicznego ogara i mieć nad nim kontrolę.
~3.~ Społeczeństwo na samą myśl o nich odczuwa strach.
~4.~ Szarża - On jak i jego wojownicy potrafią rozpędzić się zarówno jak na wierzchowcu jak i bez niego by przemieścić się na krótki dystans i kompletnie stratować obiekty przed nimi.
Wady:
~1.~ Znienawidzeni przez wszystko poza demonami oraz nieumarłymi (Większością), najwyżej jeszcze ci którzy oddani są złu mogą ich lubić.
~2.~ Nie potrafi walczyć bronią dystansową inną niż ewentualnie miotaną, posiada jednak 5 kuszników w swojej drużynie.
Specyfikacje:
~1.~ Nadludzka siła - Nie jest ona jakoś ogromnie wielka, pozwala głównie nosić im niezwykle ciężkie dla zwykłych ludzi zbroje i nie mieć z nimi żadnego problemu w chodzie, to samo tyczy się ich uzbrojenia.
~2.~ Przeklęta zbroja - Ich pancerze mimo iż zapewniają dwukrotną wytrzymałość jaką zapewniałaby stalowa płyta to nie mogą oni ich zdjąć (Nie licząc hełmu).
~3.~ Tarcze chaosu - Ich stalowe pawęże potrafią z łatwością blokować przepływ magii przez co używanie na nich magii mija się z celem.
~4.~ Gniew - Jest to u nich coś w rodzaju energii u magów, z tym że oni mogą jedynie zwiększać jej wartość w walce do jej maksymalnej wartości dzięki, którą mogą wejść w tryb Berserka, który niesie za sobą różnorakie korzyści. Warto też wspomnieć iż dzięki gniewowi nie tracą oni sił podczas ciągłej walki dzięki czemu mogą walczyć bez utraty tchu, podczas gdy zwykli ludzie z czasem by się męczyli.
~5.~ Tryb Berserka - Poprzez osiągnięcie maksymalnej wartości gniewu (Zależnej od tego czy pozwoli na to GM) wojownicy jego armii wkraczają w takowy tryb z czasem tracąc gniew do czasu aż walka się nie skończy. Tryb Berserka sprawia, że ich ataki choć mniej precyzyjne stają się znacząco szybsze oraz silniejsze. Ten tryb zapewnia też niewrażliwość na ból. (Oczywiście nie jest to nieśmiertelność, zwyczajnie nie przeszkadza im ból)
// Oznaki trybu Berserka: Czerwona energia dookoła wojownika oraz czerwone, płonące w ciemności oczy. //
Rodzina: Brak.
Zawód: Czempion Demonów.
Ekwipunek: Dwa topory, ciężki przeklęty pancerz oraz stalowa magiczna pawęż.
// Podobny ekwipunek nosi 5 wojaków, kusznicy natomiast mają kilka różnych odmian bełtów, ciężką kuszę oraz jeden topór. (W trybie berserka potrafią oni tą ciężką kuszę trzymać jedną ręką i z niej strzelać, jako jedyni wtedy zachowują w miarę "cela") //
Wygląd:
Zdjęcie użytkownika FD_God w temacie Karta Postaci
// Tarcza choć nie uwzględniona to uwzględniona ona jest tutaj (Jest zachowana w barwach pancerza) Wojownicy zaś posiadają mniej ozdobione pancerze niż Neragan, konkretniej takie, kusznicy posiadają podobne topory oraz mają swoje ciężkie kusze i kołczany z bełtami.
Ubranie: To co na zdjęciu, nic innego.

Avatar FD_God
No i dodatkowo, jestem całym sercem przeciw broni prochowej.

Avatar Bilolus1
Przypominają mi się wojownicy Chaosu z Warhammera ;-;.

edit : Napisałem to zanim dodałeś, wiedziałem :D !

Avatar FD_God
Bo są po części wzorowani na berserkach Khorne'a.

Avatar korobov
Kurtka, muszę wykombinować miny.

Avatar Kuba1001
Właściciel
MrStick: Akcept.
Korek: Ho ho ho! Broń prochowa się pojawi, ale na pewno nie teraz. Pomysł dobry więc postacią możesz grać potem, ale i tak mam kilka zarzutów, min. wywal miny, granaty i zmniejsz liczbę amunicji, żebyś mógł oddać maksymalnie 10 strzałów. Twoja manufaktura może produkować broń i działa na proch, ale prymitywne i nie będzie tego dużo. Kiedy to poprawisz powiem Ci kiedy możesz zacząć. Myślę,że tak pod koniec grudnia wprowadzę broń prochową. Oczywiście kiedy to zrobię to nie będzie TWÓJ wynalazek więc napisz, że przejąłeś niepełną recepturę na produkcję prochu od wynalazcy i teraz starasz się ją uzupełnić.
FD_God:No może być, ale co do tego trybu Berserka to nie będziesz robić szczelin w ziemi, kruszyć głazów jednym uderzeniem czy tworzyć potężne fale uderzeniowe.
Poza tym jest dobrze. Postać dość mocna, ale mam już dla niej fabułę i zadrzesz z rónie mocnymi botami.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Czekałem, nie wierzyłem, że się uda, ale jednak!
Karta postaci Valkyr po wielu próbach dostaje akcept!

Avatar
Konto usunięte
Przy okazji broni prochowej trochę mnie śmieszy jakie halo się z niej robi w fantasy
Wiem że w normalnym świecie to robiło wrażenie ale prawda jest taka że tam mają magię przy której
muszkiet wypada blado bo w sumie pierwsza broń palna to tak naprawdę metalowa rura podczepiona do kawałka drewna która równie dobrze może zabić ciebie jak i przeciwnika

Avatar FD_God
Ne każdy mógł się magii nauczyć, a za to każdy mógł mieć broń palną, która z łatwością przebijała się przez pancerz płytowy, dlatego.

Avatar
Konto usunięte
Wiem wiem powód podobny do tego co w prawdziwym życiu w końcu łatwiej strzelać z muszkietu niż łuku

Avatar megagigant105
Imię: Rogan
Nazwisko: Chesterson
Rasa : Człowiek
Pseudonim: Zabijaka
Charakter : odważny, śmiały, sprytny
Wiek: 22 lata
Towarzysz : Oswojony wilk Black
Majątek + nieruchomości : złoto : 3000 nieruchomość : mały przytulny domek kawałek drogi od Ruhn
Historia Rogan mieszkał wcześniej wraz z rodzicami w małej wiosce. Byli biedni. Kiedy miał 16 lat jego wioskę złupiono i spalono. Rogan był wtedy w pobliskim lesie. Gdy wrócił zobaczył rodziców nabitych na włócznie. Od tamtej pory podróżuje.
Umiejętności : Walka na dystans, polowanie, potrafi bezszelestnie się poruszać
Wady : nie za dobrze radzi sobie w walce wręcz, porusza się powoli.
Specyfikacje : w ciemnościach widzi lepiej niż inni
Rodzina: brak
Zawód : coś pomiędzy łowcą, a wędrownym rycerzem
Ekwipunek długi łuk, kołczan, sztylet, nóż do zdzierania skór
Wygląd : Zdjęcie użytkownika megagigant105 w temacie Karta Postaci
Ubranie - długi ciemny płaszcz, lekka zbroja, skórzane spodnie

Avatar Kuba1001
Właściciel
Akcept.

Avatar FD_God
Lepszą historię napisałbym w ciągu minuty, przynajmniej zawierałaby informacje skąd miałbym to całe złoto i dom.

Avatar
Konto usunięte
FD_God pisze:
Lepszą historię napisałbym w ciągu minuty, przynajmniej zawierałaby informacje skąd miałbym to całe złoto i dom.

Gdybym miała napisać uwagę do takiej postaci to byłaby ona dłuższa niż sama w sobie karta postaci.

Avatar
Konto usunięte
Imię: Garaalt
Nazwisko: Zenit
Rasa: Człowiek
Pseudonim: Kruk
Charakter: Pokaże w grze
Wiek: 20
Towarzysz: Kruk, zawsze lata za nim. Może mu rozkazac wykonać zwiad.
Majątek: 1k zlota i mały domek W lesie.
Historia:
20 lat temu urodził się Garaalt. Matka zmarła przy porodzie. Ojciec był biedny, ponieważ był tylko rybakiem. W wieku 18 lat zabrał sakiewke złota ojca i poszedł w świat. Kiedy wydawał złoto na żywność i zabawy w końcu zabrakło mu złota. Usłyszał o skarbie w jaskini w górach. Poszedł tam, dziwne, nie zastał pułapek ani straży. Od razu zobaczył złoto i je zabrał. Śmiał się. Jednak, dzień później obudził się z wielkim bólem. Zauwazyl ze wyrosła mu na lewej ręce smocza ręka. Zrozumiał ze złoto było przeklęte. Kupił za złoto kosztuje, szaty i mały domek.
Umiejętności: Podstawy nekromancji, zaawansowana magia ognia i bólu
Wady: Słaba wytrzymałość, czasem zbyt ufny.
Specyfikacje: Jedną ręka jest smocza, jutro napisze o tym w historii. To nie dodaje mu żadnych mocy, jedynie ostre pazury.
Rodzina: Brak.
Zawód: Wędrowiec, szuka mistrza co go wyszkoli w dziedzinie nekromancji
Ekwipunek: Miecz elficki, kostur
Wygląd: Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie Karta Postaci
Ubranie: Czarne szaty z kapturem.

Avatar FD_God
Dzisiaj ci tego i tak nikt nie sprawdzi, to równie dobrze mogłeś dodać tę KP jutro. W dodatku skoro jest silnym nekromantą to na co mu ktoś kto poszerzy tę moc skoro nikt raczej ni... *Patrzy na wiek postaci* Ahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

Avatar korobov
Dla wszystkich, którzy myślą, że broń palna to zepsuje nie. Ja grałem w świat fantasy, gdzie magia i broń palna (tak, tam były kałachy) działały i nikomu nie stała się krzywda ale nie, tutaj to musi psuć. Ludzie, to urozmaici. Magia jest trudna do opanowania. Znacznie łatwiej nauczyć się jak nabijać i strzelać, niż jak pleść np. wodę.

Avatar FD_God
Zatem to nie było fantasy. Nie zamierzam zmieniać swojego zdania w tej sprawie i zawsze będę przeciw broni palnej w Fantasy, a nie jakiejś śmiesznej mieszance.

Avatar
Konto usunięte
FD_God pisze:
Dzisiaj ci tego i tak nikt nie sprawdzi, to równie dobrze mogłeś dodać tę KP jutro. W dodatku skoro jest silnym nekromantą to na co mu ktoś kto poszerzy tę moc skoro nikt raczej ni... *Patrzy na wiek postaci* Ahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

Napisałem ze ma silną móc a nie za potrafi nią władac

Avatar FD_God
Zdam się z osądem do czasu aż pojawi się historia...

Avatar
Konto usunięte
FD_God pisze:
Zatem to nie było fantasy. Nie zamierzam zmieniać swojego zdania w tej sprawie i zawsze będę przeciw broni palnej w Fantasy, a nie jakiejś śmiesznej mieszance.

Już lepszym pomysłem od broni palnej jest broń palna-magiczna. Z kilku przyczyn.
- pociski są rodzajem magii wytwarzanej przez broń więc i bardziej klimatyczne,
- mała dostępność, taka zabawka musi sporo kosztować,
- nie każdy by mógł jej używać, tylko ludzie wrażliwi na rodzaj magi, któremu odpowiada broni,
- magiczne pociski łatwiej przyjąć na pancerz czy to tarcze.

Avatar
Konto usunięte
Historia już jest. Teraz tylko czekać na akcepta.

Avatar FD_God
O ile byłoby to tak jak z magią w Terrarii to byłby to ciekawy pomysł.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Akceptują Kartę Bobra.
A co do broni palnej przeprowadzę głosowanie, ale sam mam wątek, który z chęcią wprowadzę. Ale pomysł Looty jest bardzo ciekawy.

Avatar korobov
Imię: Jaskier
Nazwisko: Palin
Rasa (temat z tym zaraz dodam): pół-elf, pół człowiek
Pseudonim(opcjonalne): "Zakmknij się" Lub ptaszyna, ewentualnie słowik
Charakter(charakteru trzeba przestrzegać. Jeśli ktoś napisze ,,Bezwzględny" to nie będzie mógł tak po prostu okazać litości.): miły, sympatyczny, ale też nie przepuści żadnej ładnej kobiecie
Wiek: 30 lat
Towarzysz (chodzi o zwierzę. Może być magiczne lub zwykłe, ale też nie przekokszone): oswojony lygrys Zdjęcie użytkownika korobov w temacie Karta Postaci
Majątek + nieruchomości (zależnie od zawodu. Mimo to największa suma to 10.000 sztuk złota, a nieruchomość to zamek): 3000 sztuk złota w kamieniach szlachetnych, śliczny domek w Okolicach Ur.
Historia (co wasza postać robiła przed przybyciem do okolicy): Urodził się w mieszanej rodzinie, ale miłej i sympatycznej. Ojciec był siłaczem, żołnierzem, klasycznym rąbadłą. Matka była łuczniczką, jedną z najlepszych. Oboje go trenowali bardzo ciężko, ale opłacało się to. Noszenie w biegu pni pływanie, szycie z łuku bardO mu pomogło. W wieku 12 lat wyruszył do świątyni magów, gdzie intensywnie uczył się magii wody. Był bardzo pojętnym uczniem, rzadko się dekoncentrował, a potem wyruszył w świat w wieku 23 lat. Odkrył w sobie talent poetycki i tak zarabia na życie, a że przy okazji sobie używał z tej racji to nic. Jednakże w wieku 26 lat jego chciwość go zgubiła. Natrafił na pewien skarb, który musiał wziąść. Ale następnego dnia miał przez to przeklęte. Jego oczy stały sę smocze, a całe ciało pokryło się łuską, i to czarną. Jego palce zmieniły się w szpony, ale mógł grać na lutni, co było dziwne. Ale skarb sobie zostawił. Postawił sobie ładny domek za te pieniądze i jeszcze mu zostało
Umiejętności(czyli co postać robi najlepiej.): sokole oko, wyśmienity łucznik, umie czytać i pisać, pisze przepiękne wiersze, cudownie śpiewa, jest zaawansowanym magiem wody, umie grać na lutni i flecie, silny, potrafi wytwarzać strzały i łuki, umie się bić
Wady (przeciwieństwo tego co wyżej.-.): bardzo wyczulony słuch, nie zaskakujcie go, niestabiny emocjonalnie, oddałby życie za lutnię i flet, jest bardzo hedonistyczny, jest uważany za dziwaka, gdy walczy, nie widzi poza nią świata. Jak pije, to na umór, głowę częstoma w chmurach, nie oprze się sakiewce złota.
Specyfikacje (choroby, mutacje (bez przesady) i inne rzeczy, których nie dało się upchnąć nigdzie indziej.): ma bardzo łagodny głos, ma smocze oczy, przez co widzi w ciemności. Ma smoczą łuskę na ciele i smocze szpony.
Rodzina: ma przynajmniej jednego syna i jedną córkę
Zawód: Wędrowny poeta/ najemnik, Wicehrabia de Lettenhove
Ekwipunek (Musi wiązać się z Zawodem): lutnia, elfi miecz i mała tarcza, flet, łuk kompozytowy i 35 zatrurych strzał, kolczuga pod ubraniem, nóż
Wygląd (opis lub obrazek, ale to pierwsze musi być dość dokładne): Zdjęcie użytkownika korobov w temacie Karta Postaci cały w czarnej łusce
Ubranie (Ca dana postać ma na sobie. Najlepiej jeśli będzie pasować do wyglądu i zawodu): Patrz wyżej

Avatar Angel_Kubixarius
Imię: Dante
Nazwisko: Fernandes
Rasa : człowiek
Pseudonim : Kieł, Bloodbane, Dan, Kruk
Charakter: miły i poczciwy człeczyna, ale po utracie rodziny i po zostaniu łowcą wampirów, nie ma do nich litości.
Wiek : 27 l.
Towarzysz: Horacy - duch jego brata, pomoc duchowa ( ba dum tss.)
Majàtek: dom w Rhun i 2000 szt. Złota
Historia: cóż mówić zwykły człeczyna, miał rodzuców, brata Horacego, żonę i małe dziecko, wszystko przepadło w ataku wsmpirów na jego dom, który to ulokowany w dzielnicy biedoty wydtawiony na ataki tego typu stworzeń. Od tamtej pory zaczął pracę łiwcy wampirow i porozumiał sie z kapłanami by zostać niejako świeckim odpowiednikiem palladyna. Tak rozpoczàł swoje sktualne życie i pracując dla kościoła na nie zarabia. Bierze też zlecenia wolne, trochę jak wiedźmini, tylko że oni nie podlegają jurysdykcji kościoła...
Uniejętności: wyuczona dzięki kapłanom magia światła, idealne poslugiwanie się kuszą korbową, zwinność godna kota no i maskowanie gdy jest półmrok lub ciemność, czasem wystarczy zwykły cień. Po za tym namiszę, iż sam potrsfi ulepszać i wykonywać sobie bełty i to samo z kuszą, a mimo to woli te święcone i podarowane od kapłanów.
Wady: za przeproszeniem mam taką samą postawę względem tego punktu co FD, ale : jest mało wytrzymały i raczej łatwo nim manipulować.
Specyfikacje: wyostrzony zmysł wzroku oraz wczeßniej napomniana kondycja. Pierwsze jest wyćwiczone przez trzy lata służby jsko łowca wampirów itp. Drugue zaś jest wyćwiczona, ale fla pokepszenia jego umiejètniści w walce. Dzięki tej pierwszej specyfikacji jego oczy szybko potrafià zmienić niejako szerokość źrenic dopasowując się do natężenia światła dzięki czemu widzi tak dobrze również w ciemności.
Rodziba: mayka, brat Horacy, żona Lilianna i synek Meris i wszyscy nie żyją.
Zawód: łowca wampirów itp.
Ekeipunek: lekkie czarne szaty z kapturem, pod nimi skórzany pancerz, czarny kapelusz z dużym sxykownym rondem, rękawice bez palców, również czarne, kusza korbkowa i dwa kołczany bełtów( po jednym na nogę, przymiciwanwe do skórzanych nagolenników) do tego srebrny krucyfiks na łańcuchu na szyi oraz srebrne ostrze o dłygości większej od noža a mniejszej nieco od krótkiego miecza.( w pochwie na plecach[jak Altair z AC ]) no i na koniec mała gruba książeczka: "bestiariusz" autorstwa ojca Nathaniela oraz oczywiście Biblia.

Avatar FD_God
Jak spojrzałem na te umiejętności Korobov, to nie bardzo.

Avatar
Konto usunięte
Jaskier to nie imię. On naprawdę ma na imię Julian .

Avatar korobov
Głosuję na ciebie w kolejnych wyborach. Co jest źle?

Avatar korobov
KrzyzBobr pisze:
Jaskier to nie imię. On naprawdę ma na imię Julian .

Zakładam, że nie wiesz, o co mi chodzi.

Avatar FD_God
Nic nie wspomniałeś o posiadaniu wyśmienitych umiejętności szermierki i łucznictwa, w dodatku tak samo znikąd twoja postać ma zwinność, szybkość i siłę. Twierdzę, że to zdecydowanie za dużo i lepiej wybrać po części z tego.

Avatar korobov
Jaką twierdzę? Napisałem domek.

Avatar FD_God
Powinienem był tam oddzielić zdanie kropką...

Avatar Kuba1001
Właściciel
Korobov: Albo usuniesz trochę umiejętności, albo będziesz mieć od razu pod górkę.
Angel: W Elarid nie ma żadnego kościoła ;-; Twoja postać może pracować co najmniej dla Kapłanów Straceńczego Słońca, ale nic poza tym.

Avatar Angel_Kubixarius
Kuba1001 pisze:
Korobov: Albo usuniesz trochę umiejętności, albo będziesz mieć od razu pod górkę.
Angel: W Elarid nie ma żadnego kościoła ;-; Twoja postać może pracować co najmniej dla Kapłanów Straceńczego Słońca, ale nic poza tym.

Okey ale dasz na PW przybliżone info o tym by ten bohater pobiczny był klimatyczny ?

Avatar Kuba1001
Właściciel
Historia to jedyny element Karty Postaci, który musi być w całości wymyślony przez Ciebie ;-;

Avatar korobov
Zgaduję, że mam pod górę?

Avatar Kuba1001
Właściciel
Albo usuniesz część umiejętności i dodasz jakieś wady albo będziesz mieć pod górę. Jedno z dwóch.

Avatar korobov
Poprawiłem. Może być?

Avatar FD_God
Ja tam bym ci radził wybrać między strzelaniem, a szermierką. Dwóch na raz jest mało prawdopodobne się nauczyć, a Robin Hoodem nie jest.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Teraz może być.

Avatar Mianaee
Imię: Lilith
Nazwisko: -
Rasa: Pół człowiek - pół sukkub
Pseudonim: -
Charakter: Zazwyczaj bezlitosna, pamiętliwa, towarzyska (nie aż tak jak sukkuby bywają), oraz cholernie ambitna, reszta zostanie ujawniona w rozgrywce.
Wiek: 14 lat
Towarzysz: -
Majątek + nieruchomości: -
Historia: Córka demona i kobiety. Po porodzie młoda matka dziewczynki potwornie wystraszyła się macierzyństwa i uciekła od swojego sekretnego kochanka - Daranogh'a (czyli od ojca Lilith) z powrotem do swojego, nieświadomego męża. Daranogh musiał sam wychować córkę, co w większości robiły opiekunki Lilith, podczas gdy ojciec wyruszał na liczne wojny. Od małego panienka uczona była walki wręcz, oraz jak należy posługiwać się ogniem, lecz nadal się uczy i przez jeszcze dłuuugi czas uczyć się będzie. Wszyscy bardzo uwrażliwiali ją na omijanie pewnych plemion i ras, które za demonami nieszczególnie przepadają, a widoczne rogi, ogon i skrzydełka tego nie ułatwiały. Pewnego czasu ojciec wyruszył na wojnę i jako iż nie chciał zostawiać córki z niańkami, zorganizował plan...
Umiejętności:
1. Magia ognia - nie jest zbyt rozwinięta, może co najwyżej kogoś/coś podpalić, lub stworzyć niewielką kulę płomienia, ale nic poza tym... jeszcze się dużo musi nauczyć
2. Latanie za pomocą skrzydeł - tą dziedzinę ma opanowaną bardzo dobrze
3. Zwinność i szybkość
Wady:
- Zdarza się, że nie potrafi zapanować nad ogniem,
- Jest słaba fizycznie
Specyfikacje: Posiada ostre rogi, długi ogon i czarne skrzydła nietoperza. Ma bardzo dobry wzrok (w nocy, jak i podczas normalnego dnia), potrafi przez jakiś okres czasu poprawnie funkcjonować bez snu i jedzenia.
Rodzina: Ojciec - Daranogh - był on szanowanym i znanym przywódcą swej armii Demonów, oraz matka - Elizabeth.
Zawód: -
Ekwipunek: Sztylet, naszyjnik ojca (który zapewnia jej uwydatnioną szybkość), oraz pozłacany miecz
Wygląd: Zdjęcie użytkownika Mianaee w temacie Karta Postaci
Ubranie: Czarna, długa, wygodna suknia
+
Wygląd naszyjnika: Zdjęcie użytkownika Mianaee w temacie Karta Postaci

Avatar korobov
Sukkub to kobiecy demon, a poza tym sukkuby były bardzo "towarzyskie" jeżeli wiesz o co mi chodzi.

Avatar Mianaee
No wiem, że sukkub to kobiecy demon, a coś jest nie tak w karcie postaci? Coś źle napisałam? No i zrozumiałam, wiem o co Ci chodzi, ale ona aż taka "towarzyska" nie jest xD

Avatar korobov
Nic, nic ale w jakim stopniu, no wiesz, na przykład magi ognia. Dobrze, może być czy co. To nic nie mówi "magia ognia" albo "latanie". Jeszcze jak dobrze to umie.

Avatar FD_God
Ptak ma od urodzenia skrzydła i umie z nich korzystać może rok po urodzeniu czy nawet wcześniej. Bycie mistrzem w danej dziedzinie magii skutkuje latami nauki i praktyki, w tym wieku może być najwyżej średnia.

Avatar Mianaee
Zedytowałam kartę postaci, mam nadzieję, że teraz będzie wszystko jasne.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Może być, ale wiek jest zbyt mały. Demony to długowieczne istoty więc dopisz, że masz, np. 94 lata, ale wyglądasz na 14.

Avatar FD_God
Mogła się zwyczajnie urodzić i mieć tak mało lat, jakby miała 94 to raczej by miała mistrzowskie umiejętności władania magią ognia :v

Avatar Kuba1001
Właściciel
Niech będzie.
Karta zaakceptowana.

Odpowiedź

Pokaż znaczniki BBCode, np. pogrubienie tekstu

Dodaj zdjęcie z dysku