Imię: Neragan
Nazwisko: -
Rasa: Nadczłowiek (?)
Pseudonim: Czempion
Charakter: Okrutny, zły, przywódczy, strateg. (Reszta w grze)
Wiek: Nie starzeją się od czasu zawarcia paktu, więc ostatnio miał 26 lat, teraz ma znacznie więcej.
Towarzysz: Czteronożny demon przypominający łysego wilka na sterydach bez ogona. Oczywiście jest czymś jak wielkim jaszczurem, tylko straszniejszym i potrafi zionąć ogniem.
Majątek + nieruchomości: Nic.
Historia: Neragan znany wcześniej jako Malcolm żył w chłopskiej rodzinie jako jeden z silniejszych chłopaków na farmie w niewielkiej niepodległej wiosce. Społeczność żyła sobie spokojnie, siała zboże, zbierała plony i takie tam... Wszystko jednak zmieniło się gdy wioskę zaatakowała przechodząca kiedyś armia demonów, która zmierzała akurat przez ten rejon. Malcolm nie chcąc się poddawać zebrał ze sobą część ludzi i biorąc swoje narzędzia do pracy rzucili się na mały odsetek armii, który był częścią orszaku demona, który przewodził tą armią. Choć ludzie dzielnie stawiali opór demonom to w rzeczywistości robił to tylko Malcolm, który zdołał pokonać kilku z nich bez żadnego wyszkolenia poza swoją siłą fizyczną. Przewodzący orszakiem zachwycony jego siłą i wolą walki osobiście wyszedł mu na przeciw, nasz bohater z miejsca rzucił się na niego chcąc zgrywać herosa. Na próżno, warto dodać. Demon złapał go w telekinetycznym uścisku i po chwili rozmowy z nim wypaliły się na Malcolmie mroczne znaki, tym samym zmieniło się też jego imię na Neragan. Od tamtej chwili stał się pierwszym wojownikiem demonów. Zyskał on nowe umiejętności, wykształcenie bojowe oraz uzbrojenie godne kogoś takiego jak on. Jego pierwszym zadaniem było zbieranie dodatkowych ludzi, którzy byliby godni wstąpienia do ich drużyny, do tej pory zebrał ich dopiero dziesięciu, a ta liczba nadal może rosnąć...
Umiejętności:
~1.~ Doskonałe umiejętności walki zarówno gołymi rękoma jak i bronią obuchowo-sieczną i tarczami.
~2.~ Zarówno on jak i jego poplecznicy potrafią ujeżdżać demonicznego ogara i mieć nad nim kontrolę.
~3.~ Społeczeństwo na samą myśl o nich odczuwa strach.
~4.~ Szarża - On jak i jego wojownicy potrafią rozpędzić się zarówno jak na wierzchowcu jak i bez niego by przemieścić się na krótki dystans i kompletnie stratować obiekty przed nimi.
Wady:
~1.~ Znienawidzeni przez wszystko poza demonami oraz nieumarłymi (Większością), najwyżej jeszcze ci którzy oddani są złu mogą ich lubić.
~2.~ Nie potrafi walczyć bronią dystansową inną niż ewentualnie miotaną, posiada jednak 5 kuszników w swojej drużynie.
Specyfikacje:
~1.~ Nadludzka siła - Nie jest ona jakoś ogromnie wielka, pozwala głównie nosić im niezwykle ciężkie dla zwykłych ludzi zbroje i nie mieć z nimi żadnego problemu w chodzie, to samo tyczy się ich uzbrojenia.
~2.~ Przeklęta zbroja - Ich pancerze mimo iż zapewniają dwukrotną wytrzymałość jaką zapewniałaby stalowa płyta to nie mogą oni ich zdjąć (Nie licząc hełmu).
~3.~ Tarcze chaosu - Ich stalowe pawęże potrafią z łatwością blokować przepływ magii przez co używanie na nich magii mija się z celem.
~4.~ Gniew - Jest to u nich coś w rodzaju energii u magów, z tym że oni mogą jedynie zwiększać jej wartość w walce do jej maksymalnej wartości dzięki, którą mogą wejść w tryb Berserka, który niesie za sobą różnorakie korzyści. Warto też wspomnieć iż dzięki gniewowi nie tracą oni sił podczas ciągłej walki dzięki czemu mogą walczyć bez utraty tchu, podczas gdy zwykli ludzie z czasem by się męczyli.
~5.~ Tryb Berserka - Poprzez osiągnięcie maksymalnej wartości gniewu (Zależnej od tego czy pozwoli na to GM) wojownicy jego armii wkraczają w takowy tryb z czasem tracąc gniew do czasu aż walka się nie skończy. Tryb Berserka sprawia, że ich ataki choć mniej precyzyjne stają się znacząco szybsze oraz silniejsze. Ten tryb zapewnia też niewrażliwość na ból. (Oczywiście nie jest to nieśmiertelność, zwyczajnie nie przeszkadza im ból)
// Oznaki trybu Berserka: Czerwona energia dookoła wojownika oraz czerwone, płonące w ciemności oczy. //
Rodzina: Brak.
Zawód: Czempion Demonów.
Ekwipunek: Dwa topory, ciężki przeklęty pancerz oraz stalowa magiczna pawęż.
// Podobny ekwipunek nosi 5 wojaków, kusznicy natomiast mają kilka różnych odmian bełtów, ciężką kuszę oraz jeden topór. (W trybie berserka potrafią oni tą ciężką kuszę trzymać jedną ręką i z niej strzelać, jako jedyni wtedy zachowują w miarę "cela") //
Wygląd:
// Tarcza choć nie uwzględniona to uwzględniona ona jest tutaj (Jest zachowana w barwach pancerza) Wojownicy zaś posiadają mniej ozdobione pancerze niż Neragan, konkretniej takie, kusznicy posiadają podobne topory oraz mają swoje ciężkie kusze i kołczany z bełtami.
Ubranie: To co na zdjęciu, nic innego.