Karta Postaci

Avatar Kuba1001
Właściciel
Akceptuje.

Avatar Historyjka
Imię: Jezz
Nazwisko: Ignis
Rasa: Wampir
Pseudonim: Szkarłatna Pożoga
Charakter: Odważna, pewna siebie, momentami bezczelna i złośliwa. Stara się nie przywiązywać zbytnio do ludzi, bo wie że kiedyś mogą i tak stać się jej ofiarami. Zazwyczaj chłodna i opanowana, ale kiedy jest jej to na rękę, potrafi być też ciepła, czuła i uprzejma. Robi to jednak raczej głównie dla celów manipulacji. Prawdopodobnie w ogóle nie jest zdolna do uczuć wyższych.
Wiek: 1.794 lat
Towarzysz: Czarno-czerwony Wąż - Mordens.:
Zdjęcie użytkownika Historyjka w temacie Karta Postaci
Majątek + nieruchomości: 4.000 sztuk złota + Zaciszna chatka ukryta pośrodku lasu.:
Zdjęcie użytkownika Historyjka w temacie Karta Postaci
Historia: Kiedyś żyła w Podziemiu, nie ujawniając się. Jako Arcy-Wampir miała obowiązek strzec swoich przed wytępieniem. Dostarczała im krwi różnych zwierząt, gdyż ludzie byli poza ich zasięgiem. Dbała o porządek, zacierając ślady po istnieniu tego Wampirzego Klanu. Pewnego jednak dnia postanowiła oddalić się poza Terytorium. Trafiła na spokojną wówczas wioskę, gdzie miała okazję poznać kilku ludzi. Zafascynował ją Świat Śmiertelników. Zasmakowała ludzkiej krwi... Już nigdy nie wróciła do swoich. Została płatnym zabójcą. Najemnikiem. Żywiła się krwią swoich ofiar, a na codzień żyła wśród ludzi pod pozorami normalności. Bała się jednak ujawnić, bo wiedziała że gdyby do tego doszło musiałaby wrócić do Podziemia...
Umiejętności: Piękna i uwodzicielska. Porusza się całkowicie bezszelestnie. Jest nadludzko szybka, zwinna i wygimnastykowana. Nie brakuje jej też siły. Z niezwykłą łatwością zaciera po sobie ślady. Jest inteligentna, podstępna i kreatywna. Potrafi działać z chirurgiczną wręcz precyzją nawet pod presją czasu i otoczenia. Zna praktycznie każdą sztukę walki i umie się posługiwać prawie każdym rodzajem broni białej i nie najgorzej strzela z łuku oraz kuszy. Potrafi posługiwać się Magią Ognia.
Wady: Ma pewną wewnętrzną blokadę przed wykorzystywaniem pełni swych możliwości. Doskonale wie co by się z nią mogło stać gdyby fakt kim jest wyszedł na światło dzienne i tego się właśnie najbardziej obawia. Dodatkowo ma słabość do przystojnych mężczyzn i cierpi na afenfosmofobię (Strach przed dotykiem), ale doskonale to ukrywa.
Specyfikacje: (Brak)
Rodzina: Ma tylko brata - Jamesa.:
Zdjęcie użytkownika Historyjka w temacie Karta Postaci
Zawód: iedyś była Strażniczką. Jako Arcy-Wampir miała obowiązek strzec swoich przed wytępieniem. Dostarczała im krwi różnych zwierząt (gdyż ludzie byli poza ich zasięgiem). Dbała o porządek. Oraz zacierała ślady po istnieniu tego Wampirzego Klanu. Teraz jednak postanowiła zrobić sobie przerwę od pracy. Jej obowiązki przejął jej młodszy brat (również Arcy-Wampir). Ona natomiast zamieszkała wśród ludzi pod pozorami normalności, pracując jako Najemnik i Płatny Zabójca...
Ekwipunek: Dwa miecze. Kolekcja zatrutych sztyletów. Oraz różnego rodzaju trucizny.
Wygląd:
Zdjęcie użytkownika Historyjka w temacie Karta Postaci
Ubranie:
Zdjęcie użytkownika Historyjka w temacie Karta Postaci

////Może być?

Ciekawostka:
Jej Przezwisko - Szkarłatna Pożoga - Wzięło się stąd że miejsca w których dokonywała mordu zwykle stawały później w płomieniach o niezwykłej, szkarłatnej barwie. W ten sposób zacierała ślady, ponieważ jeśli zwłoki się spalą nikt nie zdąży ich zbadać i zorientować się że są na nich ślady od ugryzień Wampira...

Avatar Kuba1001
Właściciel
1. Nie ma czegoś takiego jak Arcy - Wampir. Zwykły Wampir też jest odporny na Słońce (nie ma wtedy swoich typowych mocy) a czosnek to chłopski mit. Krzyże nie występują w Elarid.
2. Pistolety? Wiesz, że całość PBF'a rozgrywa się w średniowieczu?
3. Wiek to przesada. Możesz mieć maksymalnie 2.000 lat.
4. Nie możesz posługiwać się każdym rodzajem broni. Albo broń biała, albo miotana. Ogranicz się najlepiej do kilku rodzajów.
5. Dodaj jeszcze dwie poważniejsze wady, nie takie typowe dla Wampirów.

Avatar
Konto usunięte
Imię: Masin
Nazwisko: Garngi
Rasa: Styric
Pseudonim: Bóg mrozu
Charakter: Samotnik, dobry.
Wiek: 500 lat
Towarzysz: Kieszonkowy smok mrozu (około 10 cm długości, ma bardzo zimny oddech, ale umie też ziać małymi soplami lodu.)
Majątek + Nieruchomości: 4.000 sztuk złota, zamarznięty zamek.
Umiejętności:
-Jest bardzo mądry
-Zaawansowany mag wody
-Średni mag lodu
Wady:
-Boi się ognia
-Jest dosyć wolny.
Rodzina:
-Angryn Garngi (Ojciec)
Reszta nie żyje.
Zawód: Mag do wynajęcia
Ekwipunek:
-Laska mrozu
-Mroźny sztylet.
-Miecz mrozu
Wygląd:
Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie Karta Postaci
Ubranie:
-Mroźny hełm
-Mroźna zbroja
-Mroźne spodnie
-Mroźne Buty

Avatar Kuba1001
Właściciel
Nazwy typu "miecz mrozu" są dla dodania efektu czy może są dosłownie wykonane z mrozu?

Avatar Bilolus1
Wygląd ktoś już zajął.. czekaj powinienem się nim ruszyć ._.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Bilo, serio? ._.

Avatar
Konto usunięte
Mają po prostu taką mroźną aurę, która nic nie robi .-.

Avatar Valkyr1024
dark_lord_ pisze:
Mają po prostu taką mroźną aurę, która nic nie robi .-.

A ja myślałam, że ma taką modyfikacje, czyli np.: po trafieniu we wroga temu spowalniają się jego ruchy ;-;

Avatar Kuba1001
Właściciel
W takim razie akceptuję.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Historyka.... Akceptuję, ale trochę przekokszona Karta. Licz się z tym, że będziesz miała pod górkę już na samym stracie.

Avatar KoZaCzek3
Imię: Raster
Nazwisko: Brucs
Rasa: Pół-ork
Pseudonim:Odmieniec
Charakter:Choroba zmienia (poczytaj specyfikacje)
Wiek: 29
Towarzysz: Mały smok (wiek:4 lata ludzkie)
Majątek : jeden tysiąc
Historia: zanim stał się potajemnie nekromantą żył jak zwykły lekarz leczył itd.( ale miał tą chorobę przeczytaj specyfikacje) Ale wyprawa do lasu zepsuła wszystko znalazł elfa jak zastawia pułapkę biegł tam ale nie zdążył dobiec a sarnie która weszła w pułapkę ucięło nogę lekarz zdążył ją uleczyć ale i tak czuje od tamtej pory wstręt do elfów postanowił ich wybić i dlatego stał się nekromantą kiedy dowiedzieli się że chce wybić elfy Draidy i inne rasy nazwali go "odmieniec" ale nie dowiedzieli się o nekromanstwie poszedł do osady elfów by ich na zawsze zabić po 3 latach ale znalazł tam 4 letniego smoczka więc przesunął atak na kolejne 3 lata.
Umiejętności:czarna magia, leczenie
Wady: jest wolny i nienawidzi Draidów i elfów (zdecydowanie wada)
Specyfikacje rzadka choroba która zmienia mu charakter (np. czasami jest miła a czasami jest tak hamski jak ja)
Rodzina:sierota
Zawód: Lekarz (nekromanta w ukryciu)
Ekwipunek laska Dridy, Nekromanty i szata lekarza oraz nekromanty, księga czarnej magij
Wygląda: ma mniej więcej 185 cm wzrostu waży 42 kg nosi inną szatę jako lekarz i jako nekromanta. Szata nekromanty tutaj!
Szata lekarza i jego twarz (tylko twarz budowa ciała inna) tutaj!

Avatar
Konto usunięte
Zdecydowanie "nienawidzenie elfów i driadów" nie można uznać za wadę. No chyba, że poprzez nienawidzenie rozumiesz odrzucenie od nich pomocy, kiedy się znajdziesz w kiepskiej sytuacji.

Z tego co mi wiadomo nie ma "czarnej magii". Jest tylko cienia i mroku.

A tak na przyszłość chamski, a nie "hamski"

Avatar KoZaCzek3
Looty pisze:
Zdecydowanie "nienawidzenie elfów i driadów" nie można uznać za wadę. No chyba, że poprzez nienawidzenie rozumiesz odrzucenie od nich pomocy, kiedy się znajdziesz w kiepskiej sytuacji.

Z tego co mi wiadomo nie ma "czarnej magii". Jest tylko cienia i mroku.

A tak na przyszłość chamski, a nie "hamski"

w pierwszym moim zdaniem jest to wada

to jest z innego PBF

a w trzecim mogę powiedzieć tylko tyle... fakt

Avatar Kuba1001
Właściciel
1. Błędy ortograficzne i interpunkcyjne, które kłują w oczy.
2. W tym PBF'ie nie ma Driad więc usuń wszystko co z nimi związane.
3. Czego masz tysiąc? Srebrników czy sztuk złota?
4. Wada, którą wypisałeś nie jest wadą. Dopisz przynajmniej dwie znaczące wady.
5. Czarna Magia? Doprecyzuj.
6. Nekromanta nie jest w stanie się ukrywać. Jego aura Magii Ciemności byłaby tak wielka, że Paladyni wyczuliby go z kilometrów.
Zanim zaczniesz cokolwiek poprawiać proponuje przeczytać te tematy:
www.grupy.jeja.pl/topic,38416,wiesci-ze-swiata.html
www.grupy.jeja.pl/topic,37016,mapy.html
www.grupy.jeja.pl/topic,36975,najwazniejsze-informacje.html
www.grupy.jeja.pl/topic,36968,regulamin.html
Najważniejsze Informacje od początku do końca, co do joty.

Avatar
Konto usunięte
1. Może Ok
2. Ale to nie jest inny PBF...
3.Ok

Avatar Bilolus1
Czy w wieściach ze świata nie powinno być że w państwie krasnoludów jest zmiana władzy ?

Avatar Kuba1001
Właściciel
Kurde, Bilo, wiedziałem, że o czymś zapomniałem ;-; Daj mi chwilę.
Kozaczek zapomniałem o jednym:
Opisz tego smoka. Gatunków jest od cholery, a opis " (wiek:4 lata ludzkie)" nic mi nie mówi.

Avatar Vader0PL
Imię: Jonathan
Nazwisko: Waasi
Rasa: człowiek
Pseudonim: Zmora
Charakter: ''Dowiesz się w swoim czasie''
Wiek: 28 lat
Towarzysz: Kobra Królewska.
Majątek + nieruchomości: 50 orków zupełnie mu posłusznych (spokojnie, głupie to jak nie wiem ;-;) Zamek.
Historia: Brat Xavier'a. Jednak o tym, że są rodzeństwem wie on i (prawdopodobnie) Pustelnik. Posłuszny swojemu Mrocznemu Panu, którego jest uczniem.
Umiejętności: walka przeróżną bronią, bardzo dobry strzelec, potrafi jeździć konno, Magia dymu , zaawansowana magia Mroku
Wady: lekka choroba morska, dręczące koszmary nocne, a co się z tym wiąże często występująca bezsenność. Trzyma się swojego zamku i zazwyczaj nie opuszcza jego granic.
Specyfikacje: Komunikacja umysłowa (rozmowa w głowie) z orkami, potrafi widzieć ich oczami i (rzadziej) kontrolować je.
Rodzina: brat Xavier, który nie wie o istnieniu Jonathana.
Zawód: Władza zamku, uczeń sił zła.
Ekwipunek: Miecz, na wzór katany, łuk i kołczan pełny strzał, ubranie + maska, krótki sztylet, jedzenie, buteleczka wina,
Wygląd: zapodaj.net/7174b7ae8f09d.jpg.html
Ubranie: To, co na obrazku.

Avatar Kuba1001
Właściciel
1. Można opanować tylko dwa rodzaje Magii na start. Żeby być Magiem Mutacji musisz być zaawansowanym Alchemikiem. A więc Magię Mroku wymień na Alchemię lub zastąp Magię Mutacji czymś innym.
2. Zmień liczbę na 50 Orków.
3. Będziesz miał pod górkę już na stracie.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Akceptuje.

Avatar Vader0PL
temat można dodać?

Avatar Kuba1001
Właściciel
Tak.

Avatar
Michaelpl03
Imię: Edwin
Nazwisko: Brak
Rasa: Człowiek
Pseudonim: Brak
Charakter: Z reguły spokojny, żądny przygód młody mężczyzna. Jeśli może, za odpowiednią opłatą komuś pomoże, ale to nie robi z niego chciwego.
Wiek: 20
Towarzysz: Brak
Majątek + nieruchomości: 0 sztuk złota
Historia: W wieku 14 lat został zmuszony do opuszczenia domu - Jego matka zmarła, a ojciec popadł w depresję, wyżywając się na Edwinie. Podróżuje w poszukiwania domu, pracy i ewentualnie kobiety.
Umiejętności: Bardzo dobrze walczy mieczem. Jest ponadprzeciętnie zręczny.
Wady: Praktycznie nie potrafi używać broni dystansowej. "Nieśmiały" w stosunku do kobiet, ale bez przesady.
Specyfikacje:
Rodzina: Wszyscy nie żyją .-.
Zawód: Podróżnik.
Ekwipunek:Torba podróżna, długi jednoręczny miecz, srebrny miecz, tunika, spodnie, długie buty, pas, sakwa, pochwa (na miecz)
Wygląd: 184 cm wzrostu, 80 kg. Brązowe oczy, czarne włosy, Brak zarostu, może lekka szczecina.
Ubranie: Tunika, spodnie, długie buty, pasek.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Akceptuję.

Avatar pomidor5041
Imię: Piki (niegdyś Tuluer).
Nazwisko: Riki (niegdyś Uanever).
Rasa: Elf.
Pseudonim: Zawalidroga, sknerus, długouchy koczownik.
Charakter: Ogromne poczucie humoru, wesoły, odważny, nie boi się praktycznie niczego, wygadany.
Wiek: 149 lat, chociaż wygląda na jakieś 30.
Towarzysz: 4000 sztuk złota, wielki składany namiot, nie mieszka nigdzie, wędrowny koczownik.
Historia: Naprawde nazywa się Tuluer Uanever. Urodził się w znamienitym szlacheckim rodzie, jednak był wiecznym zawadiaką, co było tak niepodobne do elfa. Był szalonym hultajem, kawalerem i awanturnikiem. W końcu rodzice zdecydowali się wyrzucić go z leśnego domu. Po co im jeden hultaj, skoro mieli jeszcze ośmiu innych synów i dwie córki? Przed tym, jak go wydalili zdążył im jeszcze ukraść sporo pieniędzy i podróżny namiot, i wyruszył w drogę. (więcej o swej historii mógłby powiedzieć w trakcie trwania PBF'u). Zmienił nawet imię i nazwisko na pierwsze lepsze co mu do głowy przyszło, czyli
"Piki Riki".
Umiejętności: Zna dość dobrze magię cienia (której nauczył się jeszcze jako elf w domu rodzinnym) i dość dobrze zna magię ziemi. Świetnie walczy łukiem (i w ogóle niemalże każdą bronią długodystansową) i krótkim, poręcznym mieczem.
Wady: Nie ma zbytniej siły fizycznej, dość słabo walczy większymi broniami krótkodystansowymi, słabo jeździ konno i w ogóle mało co potrafi na czymś jeździć, woli piechotę.
Specyfikacje: Jak na elfa jest dość niski, jest wielkości przeciętnego człowieka. Nie lubi pić alkoholu, jest dobrym włamywaczem. Nie lubi tytoniu, może dlatego sporo podeszłego wieku czuję się młody i wygląda jak młody, gdyż nie niszczy sobie życia alkoholem i tytoniem.
Rodzina: 3 braci i 1 siostra (tylko oni pozostali przy życiu z jego rodzeństwa) jednak Piki nie chce ich znać, ponieważ w młodości uważali go za gorszego od siebie i za wieśniaka niegodnego tytułu elfa.
Zawód: Najbardziej myślę pasowałoby wędrowiec (ewentualnie wędrowny rycerz).
Ekwipunek: Krótki miecz, łuk, namiot i inne mniej znaczące rzeczy.
Wygląd: Niski, długie, białe włosy. Długie, spiczaste uszy. Ubrany najczęściej na brązowo lub szaro. Długie, szerokie, wielkie stopy.
Ubranie: Zależy od sytuacji, zazwyczaj jednak normalna kurtka, spodnie, coś takiego.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Akceptuje.

Avatar Vader0PL
Imię: Severus
Nazwisko: Slitch
Rasa: człowiek
Pseudonim: Kapitan Gintch
Charakter: ''Dowiesz się w swoim czasie''
Wiek: 30 lat
Towarzysz: sokół
Majątek + nieruchomości: statek, model bryg, 2000 złota.
Historia: Studiował w Gilgasz, następnie wykupił stary statek, odnowił go i zaczął służyć jako transporter i szpieg dla bogatszych.
Umiejętności: skradanie, skrytobójstwo, żegluga, dobry strzelec z kuszy...
Wady: jednak z łuku jeden z najgorszych, nie umie jeździć konno, przekupny.
Specyfikacje: Nerwowy tik, polegający na sprawdzaniu, czy ktoś nie stoi za nim.
Rodzina: brat Horacy zajmujący się wytwórnią mebli
Zawód: Szpieg
Ekwipunek: dwa miecze: jeden podobny do szpady, jednak z szerszym ostrzem, kord, ubranie, kapelusz, kusza z 10 bełtami, jedzenie, woda pitna, mapa terenu, dziennik pokładowy, dwa ukryte ostrza.
Wygląd: zapodaj.net/d4d618d40d451.jpg.html
Ubranie: to, co na obrazku.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Akcept.

Avatar Vader0PL
Kur*a zapomniałem o magii..

Avatar korobov
Imię:Garit
Nazwisko: Berne
Rasa: Mroczny Elf
Pseudonim:Iorweth
Charakter: Nie nawidzi ludzi, ale jeżeli ktoś pomoże, zmienia swój stosunek. Zabija tylko tych, co stawiają opór. Kobiety i dzieci oszczędza
Wiek: 140 lat
Towarzysz : Pes Alojzy.
Majątek + nieruchomości : 300 sztuk złota i namiot
Historia : Jego rodzina została zabita przez ludzi, a on sam został wzniesiony do niewoli. Wiele lat go torurowali i teraz jego celem jest zniszczenie ytych, którzy go krzywdzili, a także wydłubali oko. W tajemnicy sam uczył się magii natury i magii Kryształu. Wyrwał się, a wraz z nim wyrwało się blisko 30 elfów i przedstawicieli ras, którzy teraz mu pomagają w walce z ludźmi. Swój oddział nazwał Scoia'tael.
Umiejętności: dobrze władanie magią Natury i Kryształu, handlarz . Wspaniały muzyk. Bardzo silny i wytrzymały, średni szermierz
Wady : jest ślepy na jedno oko, kustyka na prawą nogę
Specyfikacje Podobno potrafi zamienić się w jakiekolwiek zwierze chce. Ma uczulenie na pieprz
Rodzina: Wszyscy zabici.
Zawód: Obrońca nieludzi.
Ekwipunek : Zbroja skórzana, bardzo wytrzymale buty, elficki miecz i tarcza, lutnia i flet, 30 członków Scoia'tael, zapasy na 4 dni.
Wygląd : Zdjęcie użytkownika korobov w temacie Karta Postaci
Ubranie (Ca dana postać ma na sobie. Najlepiej jeśli będzie pasować do wyglądu i zawodu): Patrz wyżej.

Avatar Kuba1001
Właściciel
1. Członków tej Twojej bandy może być maksymalnie 30.
2. Chciałbyś mieć Gryfa już na strat? NIE.
3. Wady i zalety się nie równoważą. Jesteś dobry prawie we wszystkim, a masz tylko dwie wady :V
Usuń z umiejętności "wielki szermierz i taktyk." Poza tym nie znasz Magii Natury i Kryształu tak genialnie. Co najmniej na poziomie dobrym.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Uznaję jako łaskawy władca Elarid.

Avatar Vader0PL
Jeżeli stworzę postać jakiejś rośliny to dostanę bana, moja karta postaci zostanie usunięta, czy jest szansa na zaakceptowanie jej?

Avatar Kuba1001
Właściciel
Roślina? Em... Nie ._.

Avatar Vader0PL
Nie!
A miałem taki świetny pomysł... *szloch*



A może być ryba?
Lub ptak?
Albo inny ssak?

Avatar Valkyr1024
Vader0PL pisze:
A może być ryba?
Lub ptak?
Albo inny ssak?

A można smoka? Na przykład...

Avatar Kuba1001
Właściciel
Ptak, ssak, ryba smok? Tak. Jako towarzysz. Ale mam w planach dodanie rasy smoko ludzi i może czegoś jeszcze. Ale to nie dziś.
A Ty Valkyr masz jeszcze dwie postaci z czego jedna stoi w Mrocznej Puszczy, a drugą nawet grać nie zaczęłaś :V

Avatar Valkyr1024
Kuba1001 pisze:
Ptak, ssak, ryba smok? Tak. Jako towarzysz. Ale mam w planach dodanie rasy smoko ludzi i może czegoś jeszcze. Ale to nie dziś.

Trochę z mojej, ale mniejsza...
Kuba1001 pisze:
A Ty Valkyr masz jeszcze dwie postaci z czego jedna stoi w Mrocznej Puszczy, a drugą nawet grać nie zaczęłaś :V

Oj tam, oj tam ;-;

Avatar Kuba1001
Właściciel
Kilka dni poprawiałaś tego Maga Światła, doprowadziłaś mnie na skraj wytrzymałości i teraz piszesz "Oj tam, oj tam ;-;"?!
Ku*wa, no nie.

Avatar Valkyr1024
Pszepraszam ;-;

Pszepraszam ;-;

Mocno Cię pszepraszam ;-;

Avatar Kuba1001
Właściciel
Nie pszepraszaj tylko groj ;-;

Avatar Mystery26
Imię: Tenebris
Nazwisko: brak
Rasa: Mroczny Elf
Pseudonim: brak
Charakter: Z racji iż Tenebris to osoba zamknięta w sobie jest zimny oraz mało mówi. Nie okazuje nikomu litości - Prawie nikomu *
Wiek: 40
Towarzysz: Kot, zwykły kot.
Majątek + nieruchomości: Nie będe koksił, wiec połowa max (2000 szt. Zł) oraz brak domu.
Historia (co wasza postać robiła przed rozpoczęciem się akcji PBF'a):
Tenebris żył w małej wiosce aż pewnego razu została ona zaatakowana przez potwory (z całej wioski tylko on nie był człowiekiem), rodzice wtedy zapakowali go w koszyk a następnie położyli w rzece by prąd pozwolił mu uciec.
Następnie dorastał u pewnego silnego stolarza który nauczył go wielu przydatnych rzeczy. Któregoś dnia stwierdził iż wyrusza w podróż, założył wiec ubrania i ruszył w podróż - wiem, nie kreatywne.

Umiejętności: Walka, stolarstwo, również potrafi zrobić dobry alkohol.


Wady: Brak empatii, nie potrafi pracować grupowo z innymi istotami.


Specyfikacje: Mutacja oczu (patrz wygląd).


Rodzina: Sam Tenebris nie wie czy ma jakąś rodzine.


Zawód: Zabójca na emeryturze


Ekwipunek: Krótki miecz (nie mylić ze sztyletem), łuk oraz komplet 15 strzał.
Garść jagód z lasu, jak również 23 metrowa lina.


Wygląd: Tenebris to postać średniej postury o licznych obrażeniach po przebytych wcześniej bitwach. Jego twarz stanowi od szyi po czubek nosa maska (w sensie zasłania ona usta i policzki).

Na jego twarzy widnieją razem 3 blizny, dwie pod maską oraz jedna przebiegająca przez oko w górę.

Jego lewe oko jest koloru czerwonego (to właśnie przez nie przechodzi blizna) natomiast prawe jest koloru jasno-zielonego.

Przez lewą rękę przechodzi blizna / szew dookoła całej ręki, zaczynajac od nadgarstka kończąc po ramię.

Włosy Tenebrisa są koloru czarno-białego - wygląda to mniej więcej tak: Lewa połowa czarna z kilkoma białymi "pasemkami" natomiast prawa połowa jest biała ma pasemka koloru czarnego.


Ubranie (Ca dana postać ma na sobie. Najlepiej jeśli będzie pasować do wyglądu i zawodu): Tenebris zazwyczaj chodzi w szacie z kapturem (którego zwykle nie nosi), naciętych w wielu miejscach spodniach oraz czarnych butach lekko ubrudzonych błotem i krwią.

Wybacz jeśli coś "przekokszone" lub za mało informacji.

Avatar
Michaelpl03
Ten charakter ;-;

Avatar Kuba1001
Właściciel
1. Brak charakteru.
2. Kasuj informacje w nawiasach. Potrzebne są tylko Wam jako informacje pomocnicze, a jeśli w gotowym wzorze ich nie będzie to ułatwi mi to sprawdzanie.
3. Mroczny Elf mający 40 lat wygląda dość młodo. W końcu żyją nawet 220 lat i więcej.
4. Wampiry nie napadają na wioski. Ostatnia masowa akcja miała miejsce 25 lat temu (znaczy się liczą w historii Elarid) w czasie przybycia Demonów i Bitwy o Koros - Major. Po tym jak Demony dostały srogi wpierdziel, a Shadow Hammer uciekł liżąc rany Wampiry zostały bezlitośnie wybite. Dlatego siedzą w swoich zamkach otoczone armiami szkieletów i Nieumarłych, rzadko z nich wychodząc. Są oczywiście wyjątki, ale nie aż takie żeby atakować wieś. Bo jeśli ktoś by to widział Paladyni Srebrnej Dłoni i Kapłani Straceńczego Słońca weszliby z pancernej rękawicy zabijając je wszystkie.

Avatar
Konto usunięte
Imię:o imieniu bedziecie dowiadać sie pozniej
Nazwisko:jak powyzej
Rasa:człowiek
Pseudonim:Brak
Charakter:Bezwzględny
Towarzysz:Brak
Majątek+Nieruchomosci:2.000 sztuk zlota mieszka w królestwie
Umiejetnosci:Kucie broni
Specyfikacje:Brak
Rodzina:Nie wiadomo o jego rodzinie
Zawód:Paladyn
Ekwipunek:Młot i mikstury
Wygląd: www.google.pl/search?q=fajni+paladyni&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjChMb2oqfKAhWM1ywKHUzoCOYQ_AUIBygB&biw=1304&bih=675#imgrc=NwEwNgWdTY1OJM%3A
Ubranie:Zbroja Paladyna

Avatar opliko95
FreddyBoy pisze:
Imię:o imieniu bedziecie dowiadać sie pozniej
Nazwisko:jak powyzej
Rasa:człowiek
Pseudonim:Brak
Charakter:Bezwzględny
Towarzysz:Brak
Majątek+Nieruchomosci:2.000 sztuk zlota mieszka w królestwie
Umiejetnosci:Kucie broni
Specyfikacje:Brak
Rodzina:Nie wiadomo o jego rodzinie
Zawód:Paladyn
Ekwipunek:Młot i mikstury
Wygląd: www.google.pl/search?q=fajni+paladyni&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjChMb2oqfKAhWM1ywKHUzoCOYQ_AUIBygB&biw=1304&bih=675#imgrc=NwEwNgWdTY1OJM%3A
Ubranie:Zbroja Paladyna

ta karta chyba nie wymaga komentarza... Nawet historii nie ma... I ten link do jednego z wyników wyszukiwania "fajni paldayni"...

Odpowiedź

Pokaż znaczniki BBCode, np. pogrubienie tekstu

Dodaj zdjęcie z dysku