WIP. To może zająć trochę czasu, jakby było coś nie tak z formą albo ogółem treści to napiszcie od razu, nigdy jeszcze nie robiłem jednostek, a przynajmniej nikt ich jeszcze nie oceniał.
UN LAGORGH
Nazwa:
Typ:
Rasa:
Przeszkolenie i umiejętności:
Ekwipunek i uzbrojenie:
Skrócony opis:
Wygląd
Uwagi:
UN LAGORGH
Nazwa: Synowie Seluny
Typ: Piechota
Rasa: Worgeni czystej krwi
Przeszkolenie i umiejętności:
Dobierane spośród wyróżniących się fizycznie osobników
Podstawowe przeszkolenie wojskowe
Zaawansowane przeszkolenie bojowe z lekkim pancerzem
Podstawowy, zaawansowany i wysoko zaawansowany trening w walce mieczem i tarczą
Szkolenie uzupełniające dot. walki partzanckiej
Ekwipunek i uzbrojenie:
Dobrej jakości zbroja stalowa, łuskowa, wraz z niezbędnymi elementami ubrania
Dobrej jakości miecz stalowy, półtoraręczny, z pasem i pochwą
Jedna okrągła tarcza drewniana, okuta stalą, z wymalowanym symbolem Seluny
Racje wojskowe, dobrane do czasu misji
Podstawowy ekwipunek surwiwalowy
Podstawowa apteczka medyczna do pierwszej pomocy
Skrócony opis:
Ta jednostka, która z dumą oznajmia, iż pochodzi od najważniejszej bogini wilczego panteonu, pani księżyca, skupia bardzo wytrzymałych i silnych piechórów wyszkolonych na potężnych wojowników, bardzo skutecznych zarówno w otwartej walce jak i w partyzantce. Karni, dobrze wyszkoleni i uzbrojeni są chlubą wilczych armii
Wygląd
Uwagi: Jednostka uważana w państwie za wybrańców boskich i bohaterów.
UN LAGORGH
Nazwa: Tropiciele Impessy
Typ: Dystansowe
Rasa: Worgeni czystej krwi
Przeszkolenie i umiejętności:
Dobierani spośród doświadczonych tropicieli i łowców o wyczulonych zmysłach
Podstawowe przeszkolenie wojskowe
Zaawansowane szkolenie wojskowe z lekkim pancerzem
Podstawowe, zaawansowane i rozbudowane zaawansowane szkolenie w walce łukiem
Doszkolenie dot. walki partyzanckiej
Doszkolenie dot. sztuki przetrwania
Doszkolenie dot. tropienia
Ekwipunek i uzbrojenie:
Łuk długi, cisowy
Kołczan i 24 strzały, z grotami stalowymi, ząbkowanymi
Lekki pancerz, skórzany, ćwiekowany
Płaszcz z symbolem Impessy
Racje wojskowe, dobrane do czasu misji
Podstawowy ekwipunek surwiwalowy, rozszerzony o elementy do stawienia wnyków
Podstawowa apteczka medyczna pierwszej pomocy
Skrócony opis:
Mój pan nigdy nie śpi, ty zaraz będziesz to równoważył
Tak jak boski Impessa, pan zaświatów, pierwszy z wilków, kochanek Selune i ten, który nigdy nie śpi, ta jednostka pochwalić się może niezwykłym wzrokiem. Brak ciężkiego pancerza zapewnia im dużą mobilność, dzięki czemu są w stanie nękać wroga niezwykle celnymi seriami samemu pozostając niewykryci. Do tego mają wszystkie zdolności tropicieli, są więc dobrymi zwiadowcami i czujkami a także partyzantami
Wygląd
Uwagi:
UN LAGORGH
Nazwa: Psuje
Typ: Inne
Rasa: Gnolle, krzyżówka gnolli i worgenów
Przeszkolenie i umiejętności:
Podstawowe przeszkolenie wojskowe
Podstawowe i zaawansowane przeszkolenie techniczne
Ekwipunek i uzbrojenie:
Mundur, bez pancerza
Pełen komplet narzędzi
Długi sztylet
Skrócony opis:
Hehehehehe... Jebło to jebło, po ch*j dążyć temat?
Gnolle nie są zbyt inteligentne, żadni z nich inżynierowie, jednak odpowiednio przeszkoleni umieją zrozumieć działanie maszyn i zorientować się, co jest ich istotnym elementem, który łatwo uszkodzić. Choć psuje są bezużyteczne w walce, sieją zniszczenie wśród wszelkich machin przeciwnika
Wygląd
Uwagi:
UN LAGORGH
Nazwa: Alfa
Typ: Inne
Rasa: Worgeni i krzyżówki worgenów z wilkołakami
Przeszkolenie i umiejętności:
Dobierane spośród szczególnych przedstawicieli swojego gatunku, mających wrodzony talent przywódczy i charyzmę
Podstawowe przeszkolenie wojskowe
Podstawowe i zaawansowane szkolenie taktyczne
Podstawowe i zaawansowane szkolenie z wykorzystania zdolności przywódczych
Zaawansowane szkolenie wojskowe ogólne
Ekwipunek i uzbrojenie:
Róg dowódcy
Lekki pancerz
Miecz jednoręczny, stalowy
Podstawowy ekwipunek surwiwalowy
Podstawowa apteczka medyczna pierwszej pomocy
Racje wojskowe, dobrane do czasu misji
Skrócony opis:
Za mną. W bój. Naprzód! Kto zabije najwięcej dostanie wilkochrupkę!
Jednostki wyspecjalizowanych dowódców i strategów, wykorzystujący naturalne instynkty stadne psowatych są wyjątkowo skuteczne przy kontrolowaniu mniejszych grup worgenów i wilkołaków, mogąc nawet tęperować i dominować dzikość i nieprzewidywalność tych ostatnich, czyniąc z bestii prawie posłusznych i cywilizowanych żołnierzy. Umiejętności Alf wpływają również na zwykłe wilki, pozwalając na przejęcie kontroli nad watachą.
Wygląd
Uwagi:
UN LAGORGH
Nazwa: Złośliwy chihot
Typ: Piechota/Inne
Rasa: Gnolle
Przeszkolenie i umiejętności:
Rekrutowani bez sprawdzania życiorysu, również z więźniów i bandytów pragnących amnestii
Podstawowe przeszkolenie wojskowe
Szkolenie do działania na wrogim terenie
Doszkolenie dot. ukrywania się i kamuflażu
Doszkolenie dot. dywersji i partyzantki
Ekwipunek i uzbrojenie:
Lekka zbroja łuskowa
Broń, różna, niejednorodna, przeważnie biała
Ekwipunek surwiwalowy
Zestaw trucizn, różnorodny, odchody, padlina, zioła itd.
Ekwipunek sabotażowy
Racje wojskowe, dobrane do czasu misji
Skrócony opis:
Wykąpałem się dzisiaj w rzece. Hehehehehe. Do wieczora obóz poniżej padnie
Jednostki idealna do działań na terenie wroga. Mogą pełnić zarówno funkcję podobną do bandytów, łupiąc konwoje i wioski bądź wyżynając małe oddziały, co służyć do subtelniejszych działań, jak odtruwanie wody, podpalenie, czy odwracanie uwagi. Potrafią skutecznie zmniejszyć morale społeczeństwa, w które uderzają
Wygląd
Uwagi:
UN LAGORGH
Nazwa: Kły Fenrira
Typ: Piechota
Rasa: Worgeni
Przeszkolenie i umiejętności:
Dobierane spośród wyróżniących się fizycznie osobników
Podstawowe przeszkolenie wojskowe
Zaawansowane przeszkolenie bojowe z ciężkim pancerzem
Podstawowy, zaawansowany i wysoko zaawansowany trening w walce mieczem dwuręcznym
Ekwipunek i uzbrojenie:
Dobrej jakości zbroja stalowa, płytowa, wraz z niezbędnymi elementami ubrania
Bardzo dbrej jakości miecz stalowy, dwuręczny, z pasem i pochwą
Racje wojskowe, dobrane do czasu misji
Podstawowa apteczka medyczna do pierwszej pomocy
Skrócony opis:
Nic dziwnego, że patronem tej jednostki jest Fenrir, wilczy bóg walki i brutalnej siły. Kły to wytrzymali wojownicy, doskonale nadający się do walki na froncie. Nie są tak mobilni jak synowie Selune, nadrabiają to jednak większą siłą ataku i wytrwałością
Wygląd
Uwagi:
UN LAGORGH
Nazwa: Pazury Fernira
Typ: Piechota
Rasa: Krzyżówka worgeńsko-wilkołacza
Przeszkolenie i umiejętności:
Podstawowe przeszkolenie wojskowe
Zaawansowane przeszkolenie bojowe z ciężkim pancerzem
Podstawowy, zaawansowany i wysoko zaawansowany trening w walce pazurami
Trening bersekerski
Ekwipunek i uzbrojenie:
Dobrej jakości zbroja stalowa, półpłytowa, wraz z niezbędnymi elementami ubrania
Długie szpony na rękawicach, stalowe
Skrócony opis:
Pazury to niezwykle wytrzymali wojownicy, którzy potrafią w walce wykorzystać swe pierwotne instynkty i zwierzęcy szał przekuwając je w oręż potężniejszy z każdą odniesioną lub zadaną raną. Ceną tego jest zmniejszona karność i dyscyplina, gdyż walczące Pazury przypominają bardziej potwory niż istoty rozumne. Sieją popłoch wśród wrogów, a czasem również sprzymierzeńców
Wygląd
Uwagi:
UN LAGORGH
Nazwa: Policja państwowa
Typ: Piechota/inne
Rasa: Worgeni
Przeszkolenie i umiejętności:
Podstawowe i zaawansowane szkolenie policyjne
Podstawowe i zaawansowane szkolenie walki mieczem
Szkolenie rozbudowane dot. tropienia
Ekwipunek i uzbrojenie:
Mundur- zbroja półpłytowa, stalowa lub skórana, ćwiekowana, wraz z niezbędnymi elementami ubrania
Miecz stalowy, półtoraręczny, z pasem i pochwą
Odznaka służbowa
Kajdany
Ekwipunek detektywistyczny
Skrócony opis:
Policja zajmuje się utrzymaniem porządku w pańswie i wykrywaniem wrogiej działalności wywiadowczej, jednak będzie bronić państwa w razie ataku. Nie można jej jednak wysyłać poza granice kraju czy wykorzystywać w bitwacg
Wygląd
Uwagi:
UN LAGORGH
Nazwa: Komenda policji
Typ: Fortyfikacje
Rasa: -
Przeszkolenie i umiejętności: Możliwość wydawania nakazów rewizji i aresztowań, szybka łączność ze stolicą
Ekwipunek i uzbrojenie: Oddział policji, areszt, laboratorium, stajnia
Skrócony opis: Budynek, w którym może stacjonować policja, podwyższając swą skuteczność. Komenda podnosi te porządek w społeczeństwie i pomaga obronę prowincji, służy również do szybkiego kontaktu ze stolicą
Wygląd
Uwagi:
UN LAGORGH
Nazwa: Szczęki Fernira
Typ: Fortyfikacje
Rasa: -
Przeszkolenie i umiejętności: -
Ekwipunek i uzbrojenie: -
Skrócony opis: Dosyć prosta, jednak skuteczna pułapka, mogąca służyć do zaminowania danego terenu lub do polowania
Wygląd
UN LAGORGH
Nazwa: Brzytwobłyski Selune
Typ: Piechota
Rasa: Worgeni
Przeszkolenie i umiejętności:
Dobierane spośród wyróżniących się fizycznie osobników
Podstawowe przeszkolenie wojskowe
Zaawansowane przeszkolenie bojowe z lekkim pancerzem
Podstawowy, zaawansowany i wysoko zaawansowany trening w walce dwoma ostrzami
Szkolenie uzupełniające dot. dyplomacji i dowldzenia
Ekwipunek i uzbrojenie:
Mundur- lekka zbroja skórzana
Dwa dobrej jakości miecze półtoraręczne, zdobione
Racje wojskowe, dobrane do czasu misji
Podstawowa apteczka medyczna do pierwszej pomocy
Medalion z symbolem Selune
Skrócony opis:
Jednostka bardziej efektowna niż efektywna. Co prawda nie można im odmówić ani szybkości ani zeinności, jednak ich wyszukany styl walki nie jest prowadzącym do najszybszego zabicia przeciwnika, bo i nie o to przede wszystkim chodzi. Najistotniejszy jest strach, którym napełniają serca wrogów i nadzieja, którą dają sojusznikom. Nie należy ich jednak lekceważyć w walce, nie są zbyt wytrzymali, jednak szybkość i zwinność pozwala im to odsunąć na dalszy plan
Wygląd
Uwagi:
UN LAGORGH
Nazwa: Kuszący chichot
Typ: Dystansowe
Rasa: Gnolle
Przeszkolenie i umiejętności:
Podstawowe przeszkolenie wojskowe
Podstawowe i zaawansowane szkolenie w walce kuszą
Ekwipunek i uzbrojenie:
Kuszą
Kołczan z 30 bełtami
Manierka z wodą i jednodniowe racje wojskowe
Sztylet
Skrócony opis:
Prymitywne i trochę tępe jednostki strzeleckie gnolli, zdecydowanie idące w ilość a nie w jakość. Potrafią przeciętnie strzelać z kuszy i nie noszą pancerzy, jednak w bitwie są bardzo pomocne, mogąc zasypać oddziały gradem bełtów, niezależnieod swej celności.
Wygląd
Uwagi:
UN LAGORGH
Nazwa: Cmentarny rechot
Typ: Piechota
Rasa: Gnolle
Przeszkolenie i umiejętności:
Dobierane spośród największych osobników
Podstawowe przeszkolenie wojskowe
Zaawansowane przeszkolenie bojowe z ciężkim pancerzem
Podstawowy i zaawansowany trening walki toporem
Szkolenie uzupełniające dot. walki partzanckiej
Ekwipunek i uzbrojenie:
Dobrej jakości zbroja stalowa, półpłytowa, wraz z niezbędnymi elementami ubrania i uzupełniana trofeami z bojów - częściami ciał poległych przeciwników
Topór jednoręczny, stalowy
Hełm pozwalający na swobodne gryzienie i wykorzystanie zębów
Jedna okrągła tarcza drewniana, okuta
Racje wojskowe, dobrane do czasu misji
Podstawowy ekwipunek surwiwalowy
Podstawowa apteczka medyczna do pierwszej pomocy
Skrócony opis:
Nazywani często żywym cmentarzem, ci wojownicy wykorzystują jako swą broń topór równie skutecznie co strach. I szczęki. Zakładając zbroję ozdobioną szątkami swych ofiar skutecznie zastraszają przeciwnika, podobnie działają dokonywane przez nie akty kanibalizmu na wrogu. Co więcej ich ugryzienia i zadrapania roznoszą rozmaite choroby i trup jad, wiec uniknięcie śmierci w boju z nimi często nie oznacza przeżycia
Wygląd
Uwagi:
UN LAGORGH
Nazwa: Chichoczące cięciwy
Typ: Dystansowy
Rasa: Gnolle
Przeszkolenie i umiejętności:
Podstawowe przeszkolenie wojskowe
Zaawansowane szkolenie wojskowe ze średnim pancerzem
Podstawowe, zaawansowane i rozbudowane zaawansowane szkolenie w walce łukiem
Ekwipunek i uzbrojenie:
Łuk długi, cisowy
Kołczan i strzały z grotami stalowymi
Pancerz, stalowy, łuskowy
Podstawowa apteczka medyczna pierwszej pomocy
Skrócony opis:
Gdy potrzeba czegoś trochę precyzyjniejszego niż zasypanie wroga przypadkowym gradem bełtów do akcji wkracza właśnie ta jednostka. Nie są to może strzelcy wybitni, ale trzymają przyzwoity poziom, będąc przy tym i mobilne i dość wytrzymałe dzięki niezłym pancerzom
Wygląd
Uwagi:
UN LAGORGH
Nazwa: Zmiennofutrzy
Typ: Inne
Rasa: Krzyżówka wilkołaków i worgenów
Przeszkolenie i umiejętności:
Specjalny trening i wykorzystanie pewnego ziela
Ekwipunek i uzbrojenie:
Medalion ze znakiem Impessy
Skrócony opis:
Zmiennofutrzy mają niezwykłą zdolność przyjmowania kształtu, w którym nie da się go odróżnić od zwykłego wilka, co więcej mogą zmieniać formę zarówno w dzień, jak i w nocy, zachowując przy tym swój normalny intelekt. Ceną tego jest całkowity brak formy ludzkiej czy hybrydy, do wyboru mają tylko wygląd worgena lub wilka. Poza tym nie potrafią likantropią zarażać, nie są więc w formie wilka szczególnie groźni bojowo, nie bardziej niż inne zwierzęta, choć dalej potrafią dominować psowate, z którymi się zetkną- ta umiejętność jest u nich wręcz silniejsza niż u zwykłych wilkołaków. Służą głównie za szpiegów lub do nękania wrogów watachami wilczymi
Wygląd
Uwagi:
UN LAGORGH
Nazwa: Synowie Impessy
Typ: Inne
Rasa: Krzyżówka worgenów, wilkołaków lub zmiennofutrych ze zwykłymi wilkami
Przeszkolenie i umiejętności: -
Ekwipunek i uzbrojenie: -
Skrócony opis: Większe u silniejsze od większości swych ponratymców wilki o inteligencji bliskiej istotom rozumnym. Potrafią komunikować się z wilkołakami i worgenami, chętnie dla nich pracując jako zwiad lub gnębiącą pogoń. Nie są w stanie wykorzystywać broni czy narzędzi, a ich wyobraźnia i sposób komunikacji jest dość ograniczony, jednak właściwie wykorzystane mogą być bardzo skuteczne
Wygląd
Uwagi: