[Sezon I] Jednostki

Temat edytowany przez Kuba1001 - 19 stycznia 2019, 23:40

Avatar Ether
Wyje**łem połowę tego co dodałem + poprawiłem opisy. Zadowolony? c:

Avatar opliko95
Polecam ci naprawdę się zastanowić ile z tych jednostek będziesz właściwie używać, a ile będzie po prostu "na wszelki wypadek" do końca gry. Już wycenionych masz 47 jednostek, wraz z tymi nowymi będzie to 55. Czy to nie odrobinę za dużo?
Dla porównania: Rafael ma 11, Gulasz 16, CC4 23.
Ogólnie nikt nie ma nawet połowy ilości twoich jednostek...

Avatar Ether
Te jednostki uznałem za potrzebne (tania armata, trzy jednostki dedykowane terenowi, dwie jednostki na niezdobyte tereny). Wyrzucenie tych, które Kuba już ocenił jest bezsensowne? :c

+ wiele moich jednostek jest po prostu ewolucjami. Sam się zdziwiłem, że aż tyle tego wyszło...

+ niektórzy, jak Gulasz mają po prostu ograniczenia dot. jednostek. On nie może mieć kawalerii ani tanich strzelców

Avatar ThePolishKillerPL
On chyba bawi się w zasadę Stalina "nie liczy się jakość, a ilość".
Poza tym, Kuba, weź kurła palnij ograniczenie nowych jednostek bo kolega Ether chyba zbyt się do tego przyłożył.

Avatar opliko95
Nie mówię byś wyrzucał, tylko by właśnie się zastanowić: ile razy w trakcie gry wykorzystasz daną jednostkę?

Plus czasami dodając jednostki "na przyszłość" na start tylko siebie krzywdzisz, bo pamiętaj że można badać technologię, magię, czy inne tego typu rzeczy...

Avatar Ether
Pamiętam, tylko moje doświadczenie z jednostkami jest dosyć niskie *Nazaris, khym khym!*, ale raczej nie mogę się tym usprawiedliwiać...?

Avatar Ether
opliko95 pisze:
Plus czasami dodając jednostki "na przyszłość" na start tylko siebie krzywdzisz, bo pamiętaj że można badać technologię, magię, czy inne tego typu rzeczy...


Dlatego wcześniej już wyrzuciłem wszystkie kamienne budowle.

Liczbę nowych jednostek ograniczyłem do dwóch. c:

Avatar Rafael_Rexwent
Ether pisze:
niektórzy, jak Gulasz mają po prostu ograniczenia dot. jednostek. On nie może mieć kawalerii ani tanich strzelców

Ja teoretycznie mógłbym zaspamić teraz wszelakimi golemami udającymi włóczników, toporników, pikinierów, kawalerię, etc., etc. Tylko pytanie brzmi - po co? I tak w pierwszych turach ich nie zrekrutuję, a nawet nie wiem czy mi się przydadzą. Jak będą mi potrzebne to wtedy je dodam, a nie że wszystko teraz, Kuba straci czas na wycenę, a potem wybadam coś lepszego i odechce mi się poprzednich jednostek.

Avatar gulasz88
Ether pisze:


+ niektórzy, jak Gulasz mają po prostu ograniczenia dot. jednostek. On nie może mieć floty ani tanich strzelców

Co nie stoi mi na przeszkodzie użyć każdego dostępnego arta ze skavenami jakiego znalazłbym na DeviatArt. Po prostu wiem czego potrzebuje i z czego będę korzystał, a wszystko inne uzyskam dzięki badaniom.

Avatar Ether
- Brak łuczników i kuszników, a więc tanich strzelców, jedynie drogie jednostki z bronią palną.
- Brak floty.
- Brak kawalerii

Proszę nie zmieniać moich słów. :/

+ jak powiedziałem - moje jedyne doświadczenie ze strategicznym PBF kończy się na Nazarisie, który do teraz nie wystartował. Więc jako nowicjusz wolę mieć jednostki, których być może nie wykorzystam niż brak jednostek, których bym potrzebował.

Avatar gulasz88
Ale twoje jednostki są identyczne. Jednostki o tak niskim poziomie zróżnicowania nie ma żadnego pokrycia na polu bitwy, bo i tak nie są wykorzystywane. Jedyne czego potrzebujesz to
》Jedno typowe mięso armatnie
》Jedna lub dwie jednostki pośrednie
》Jedna jednostka elitarna w zwarciu
》Tania kawaleria (jeśli możesz)
》Dobra kawaleria (jeśli możesz)
》Tani strzelcy
》Dobrzy strzelcy
》Dwie lub trzy machiny oblężnicze
》Fortyfikacje
》Magowie (jeśli możesz)
》Jednostki specjalne zarezerwowane dla twojego imperium.
Daje to około 16 jednostek. Kolejne możesz zdobywać przy okazji badań naukowych lub czymś w tym rodzaju.

Avatar Vader0PL
Też mam 11 jednostek, a w trakcie gry zamierzam dodać jeszcze cztery, które będą związane z rozwojem technologicznym.
O tak, ja również lubię tę nutkę szaleństwa przy zwiększaniu różnorodności swoich wojsk.

Avatar Ether
All correct, zrobiłbym jednostki od nowa, ale czy to nie byłoby zaprzepaszczanie pracy już dokonanej + pracy Kuby?

Avatar gulasz88
Po prostu nie dodawaj nowych i pozbądź się tych których Kuba jeszcze nie wycenił.

Avatar Kuba1001
Właściciel
No dobra, Maksowi wycenię zaraz, a co do reszty: Wypisać ile i co dokładnie jest do wyceny, bo sam się już zaczynam gubić.

Avatar Ether
No i po co usuwałem... :/

U mnie został Muszkieton i Badacz.

Avatar MrCC4
Poprawiłem Miotaczy.

Avatar
Fisto
WIP. To może zająć trochę czasu, jakby było coś nie tak z formą albo ogółem treści to napiszcie od razu, nigdy jeszcze nie robiłem jednostek, a przynajmniej nikt ich jeszcze nie oceniał.


UN LAGORGH
Nazwa:
Typ:
Rasa:
Przeszkolenie i umiejętności:
Ekwipunek i uzbrojenie:
Skrócony opis:
Wygląd
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie [Sezon I] Jednostki
Uwagi:

UN LAGORGH
Nazwa: Synowie Seluny
Typ: Piechota
Rasa: Worgeni czystej krwi
Przeszkolenie i umiejętności:
Dobierane spośród wyróżniących się fizycznie osobników
Podstawowe przeszkolenie wojskowe
Zaawansowane przeszkolenie bojowe z lekkim pancerzem
Podstawowy, zaawansowany i wysoko zaawansowany trening w walce mieczem i tarczą
Szkolenie uzupełniające dot. walki partzanckiej
Ekwipunek i uzbrojenie:
Dobrej jakości zbroja stalowa, łuskowa, wraz z niezbędnymi elementami ubrania
Dobrej jakości miecz stalowy, półtoraręczny, z pasem i pochwą
Jedna okrągła tarcza drewniana, okuta stalą, z wymalowanym symbolem Seluny
Racje wojskowe, dobrane do czasu misji
Podstawowy ekwipunek surwiwalowy
Podstawowa apteczka medyczna do pierwszej pomocy
Skrócony opis:
Ta jednostka, która z dumą oznajmia, iż pochodzi od najważniejszej bogini wilczego panteonu, pani księżyca, skupia bardzo wytrzymałych i silnych piechórów wyszkolonych na potężnych wojowników, bardzo skutecznych zarówno w otwartej walce jak i w partyzantce. Karni, dobrze wyszkoleni i uzbrojeni są chlubą wilczych armii
Wygląd
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie [Sezon I] Jednostki
Uwagi: Jednostka uważana w państwie za wybrańców boskich i bohaterów.

UN LAGORGH
Nazwa: Tropiciele Impessy
Typ: Dystansowe
Rasa: Worgeni czystej krwi
Przeszkolenie i umiejętności:
Dobierani spośród doświadczonych tropicieli i łowców o wyczulonych zmysłach
Podstawowe przeszkolenie wojskowe
Zaawansowane szkolenie wojskowe z lekkim pancerzem
Podstawowe, zaawansowane i rozbudowane zaawansowane szkolenie w walce łukiem
Doszkolenie dot. walki partyzanckiej
Doszkolenie dot. sztuki przetrwania
Doszkolenie dot. tropienia
Ekwipunek i uzbrojenie:
Łuk długi, cisowy
Kołczan i 24 strzały, z grotami stalowymi, ząbkowanymi
Lekki pancerz, skórzany, ćwiekowany
Płaszcz z symbolem Impessy
Racje wojskowe, dobrane do czasu misji
Podstawowy ekwipunek surwiwalowy, rozszerzony o elementy do stawienia wnyków
Podstawowa apteczka medyczna pierwszej pomocy
Skrócony opis:
Mój pan nigdy nie śpi, ty zaraz będziesz to równoważył
Tak jak boski Impessa, pan zaświatów, pierwszy z wilków, kochanek Selune i ten, który nigdy nie śpi, ta jednostka pochwalić się może niezwykłym wzrokiem. Brak ciężkiego pancerza zapewnia im dużą mobilność, dzięki czemu są w stanie nękać wroga niezwykle celnymi seriami samemu pozostając niewykryci. Do tego mają wszystkie zdolności tropicieli, są więc dobrymi zwiadowcami i czujkami a także partyzantami
Wygląd
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie [Sezon I] Jednostki
Uwagi:

UN LAGORGH
Nazwa: Psuje
Typ: Inne
Rasa: Gnolle, krzyżówka gnolli i worgenów
Przeszkolenie i umiejętności:
Podstawowe przeszkolenie wojskowe
Podstawowe i zaawansowane przeszkolenie techniczne
Ekwipunek i uzbrojenie:
Mundur, bez pancerza
Pełen komplet narzędzi
Długi sztylet
Skrócony opis:
Hehehehehe... Jebło to jebło, po ch*j dążyć temat?
Gnolle nie są zbyt inteligentne, żadni z nich inżynierowie, jednak odpowiednio przeszkoleni umieją zrozumieć działanie maszyn i zorientować się, co jest ich istotnym elementem, który łatwo uszkodzić. Choć psuje są bezużyteczne w walce, sieją zniszczenie wśród wszelkich machin przeciwnika
Wygląd
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie [Sezon I] Jednostki
Uwagi:

UN LAGORGH
Nazwa: Alfa
Typ: Inne
Rasa: Worgeni i krzyżówki worgenów z wilkołakami
Przeszkolenie i umiejętności:
Dobierane spośród szczególnych przedstawicieli swojego gatunku, mających wrodzony talent przywódczy i charyzmę
Podstawowe przeszkolenie wojskowe
Podstawowe i zaawansowane szkolenie taktyczne
Podstawowe i zaawansowane szkolenie z wykorzystania zdolności przywódczych
Zaawansowane szkolenie wojskowe ogólne
Ekwipunek i uzbrojenie:
Róg dowódcy
Lekki pancerz
Miecz jednoręczny, stalowy
Podstawowy ekwipunek surwiwalowy
Podstawowa apteczka medyczna pierwszej pomocy
Racje wojskowe, dobrane do czasu misji
Skrócony opis:
Za mną. W bój. Naprzód! Kto zabije najwięcej dostanie wilkochrupkę!
Jednostki wyspecjalizowanych dowódców i strategów, wykorzystujący naturalne instynkty stadne psowatych są wyjątkowo skuteczne przy kontrolowaniu mniejszych grup worgenów i wilkołaków, mogąc nawet tęperować i dominować dzikość i nieprzewidywalność tych ostatnich, czyniąc z bestii prawie posłusznych i cywilizowanych żołnierzy. Umiejętności Alf wpływają również na zwykłe wilki, pozwalając na przejęcie kontroli nad watachą.
Wygląd
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie [Sezon I] Jednostki
Uwagi:

UN LAGORGH
Nazwa: Złośliwy chihot
Typ: Piechota/Inne
Rasa: Gnolle
Przeszkolenie i umiejętności:
Rekrutowani bez sprawdzania życiorysu, również z więźniów i bandytów pragnących amnestii
Podstawowe przeszkolenie wojskowe
Szkolenie do działania na wrogim terenie
Doszkolenie dot. ukrywania się i kamuflażu
Doszkolenie dot. dywersji i partyzantki
Ekwipunek i uzbrojenie:
Lekka zbroja łuskowa
Broń, różna, niejednorodna, przeważnie biała
Ekwipunek surwiwalowy
Zestaw trucizn, różnorodny, odchody, padlina, zioła itd.
Ekwipunek sabotażowy
Racje wojskowe, dobrane do czasu misji
Skrócony opis:
Wykąpałem się dzisiaj w rzece. Hehehehehe. Do wieczora obóz poniżej padnie
Jednostki idealna do działań na terenie wroga. Mogą pełnić zarówno funkcję podobną do bandytów, łupiąc konwoje i wioski bądź wyżynając małe oddziały, co służyć do subtelniejszych działań, jak odtruwanie wody, podpalenie, czy odwracanie uwagi. Potrafią skutecznie zmniejszyć morale społeczeństwa, w które uderzają
Wygląd
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie [Sezon I] Jednostki
Uwagi:

UN LAGORGH
Nazwa: Kły Fenrira
Typ: Piechota
Rasa: Worgeni
Przeszkolenie i umiejętności:
Dobierane spośród wyróżniących się fizycznie osobników
Podstawowe przeszkolenie wojskowe
Zaawansowane przeszkolenie bojowe z ciężkim pancerzem
Podstawowy, zaawansowany i wysoko zaawansowany trening w walce mieczem dwuręcznym
Ekwipunek i uzbrojenie:
Dobrej jakości zbroja stalowa, płytowa, wraz z niezbędnymi elementami ubrania
Bardzo dbrej jakości miecz stalowy, dwuręczny, z pasem i pochwą
Racje wojskowe, dobrane do czasu misji
Podstawowa apteczka medyczna do pierwszej pomocy
Skrócony opis:
Nic dziwnego, że patronem tej jednostki jest Fenrir, wilczy bóg walki i brutalnej siły. Kły to wytrzymali wojownicy, doskonale nadający się do walki na froncie. Nie są tak mobilni jak synowie Selune, nadrabiają to jednak większą siłą ataku i wytrwałością
Wygląd
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie [Sezon I] Jednostki
Uwagi:

UN LAGORGH
Nazwa: Pazury Fernira
Typ: Piechota
Rasa: Krzyżówka worgeńsko-wilkołacza
Przeszkolenie i umiejętności:
Podstawowe przeszkolenie wojskowe
Zaawansowane przeszkolenie bojowe z ciężkim pancerzem
Podstawowy, zaawansowany i wysoko zaawansowany trening w walce pazurami
Trening bersekerski
Ekwipunek i uzbrojenie:
Dobrej jakości zbroja stalowa, półpłytowa, wraz z niezbędnymi elementami ubrania
Długie szpony na rękawicach, stalowe
Skrócony opis:
Pazury to niezwykle wytrzymali wojownicy, którzy potrafią w walce wykorzystać swe pierwotne instynkty i zwierzęcy szał przekuwając je w oręż potężniejszy z każdą odniesioną lub zadaną raną. Ceną tego jest zmniejszona karność i dyscyplina, gdyż walczące Pazury przypominają bardziej potwory niż istoty rozumne. Sieją popłoch wśród wrogów, a czasem również sprzymierzeńców
Wygląd
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie [Sezon I] Jednostki
Uwagi:

UN LAGORGH
Nazwa: Policja państwowa
Typ: Piechota/inne
Rasa: Worgeni
Przeszkolenie i umiejętności:
Podstawowe i zaawansowane szkolenie policyjne
Podstawowe i zaawansowane szkolenie walki mieczem
Szkolenie rozbudowane dot. tropienia
Ekwipunek i uzbrojenie:
Mundur- zbroja półpłytowa, stalowa lub skórana, ćwiekowana, wraz z niezbędnymi elementami ubrania
Miecz stalowy, półtoraręczny, z pasem i pochwą
Odznaka służbowa
Kajdany
Ekwipunek detektywistyczny
Skrócony opis:
Policja zajmuje się utrzymaniem porządku w pańswie i wykrywaniem wrogiej działalności wywiadowczej, jednak będzie bronić państwa w razie ataku. Nie można jej jednak wysyłać poza granice kraju czy wykorzystywać w bitwacg
Wygląd
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie [Sezon I] Jednostki
Uwagi:


UN LAGORGH
Nazwa: Komenda policji
Typ: Fortyfikacje
Rasa: -
Przeszkolenie i umiejętności: Możliwość wydawania nakazów rewizji i aresztowań, szybka łączność ze stolicą
Ekwipunek i uzbrojenie: Oddział policji, areszt, laboratorium, stajnia
Skrócony opis: Budynek, w którym może stacjonować policja, podwyższając swą skuteczność. Komenda podnosi te porządek w społeczeństwie i pomaga obronę prowincji, służy również do szybkiego kontaktu ze stolicą
Wygląd
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie [Sezon I] Jednostki
Uwagi:


UN LAGORGH
Nazwa: Szczęki Fernira
Typ: Fortyfikacje
Rasa: -
Przeszkolenie i umiejętności: -
Ekwipunek i uzbrojenie: -
Skrócony opis: Dosyć prosta, jednak skuteczna pułapka, mogąca służyć do zaminowania danego terenu lub do polowania
Wygląd
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie [Sezon I] Jednostki

UN LAGORGH
Nazwa: Brzytwobłyski Selune
Typ: Piechota
Rasa: Worgeni
Przeszkolenie i umiejętności:
Dobierane spośród wyróżniących się fizycznie osobników
Podstawowe przeszkolenie wojskowe
Zaawansowane przeszkolenie bojowe z lekkim pancerzem
Podstawowy, zaawansowany i wysoko zaawansowany trening w walce dwoma ostrzami
Szkolenie uzupełniające dot. dyplomacji i dowldzenia
Ekwipunek i uzbrojenie:
Mundur- lekka zbroja skórzana
Dwa dobrej jakości miecze półtoraręczne, zdobione
Racje wojskowe, dobrane do czasu misji
Podstawowa apteczka medyczna do pierwszej pomocy
Medalion z symbolem Selune
Skrócony opis:
Jednostka bardziej efektowna niż efektywna. Co prawda nie można im odmówić ani szybkości ani zeinności, jednak ich wyszukany styl walki nie jest prowadzącym do najszybszego zabicia przeciwnika, bo i nie o to przede wszystkim chodzi. Najistotniejszy jest strach, którym napełniają serca wrogów i nadzieja, którą dają sojusznikom. Nie należy ich jednak lekceważyć w walce, nie są zbyt wytrzymali, jednak szybkość i zwinność pozwala im to odsunąć na dalszy plan
Wygląd
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie [Sezon I] Jednostki
Uwagi:

UN LAGORGH
Nazwa: Kuszący chichot
Typ: Dystansowe
Rasa: Gnolle
Przeszkolenie i umiejętności:
Podstawowe przeszkolenie wojskowe
Podstawowe i zaawansowane szkolenie w walce kuszą
Ekwipunek i uzbrojenie:
Kuszą
Kołczan z 30 bełtami
Manierka z wodą i jednodniowe racje wojskowe
Sztylet
Skrócony opis:
Prymitywne i trochę tępe jednostki strzeleckie gnolli, zdecydowanie idące w ilość a nie w jakość. Potrafią przeciętnie strzelać z kuszy i nie noszą pancerzy, jednak w bitwie są bardzo pomocne, mogąc zasypać oddziały gradem bełtów, niezależnieod swej celności.
Wygląd
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie [Sezon I] Jednostki
Uwagi:

UN LAGORGH
Nazwa: Cmentarny rechot
Typ: Piechota
Rasa: Gnolle
Przeszkolenie i umiejętności:
Dobierane spośród największych osobników
Podstawowe przeszkolenie wojskowe
Zaawansowane przeszkolenie bojowe z ciężkim pancerzem
Podstawowy i zaawansowany trening walki toporem
Szkolenie uzupełniające dot. walki partzanckiej
Ekwipunek i uzbrojenie:
Dobrej jakości zbroja stalowa, półpłytowa, wraz z niezbędnymi elementami ubrania i uzupełniana trofeami z bojów - częściami ciał poległych przeciwników
Topór jednoręczny, stalowy
Hełm pozwalający na swobodne gryzienie i wykorzystanie zębów
Jedna okrągła tarcza drewniana, okuta
Racje wojskowe, dobrane do czasu misji
Podstawowy ekwipunek surwiwalowy
Podstawowa apteczka medyczna do pierwszej pomocy
Skrócony opis:
Nazywani często żywym cmentarzem, ci wojownicy wykorzystują jako swą broń topór równie skutecznie co strach. I szczęki. Zakładając zbroję ozdobioną szątkami swych ofiar skutecznie zastraszają przeciwnika, podobnie działają dokonywane przez nie akty kanibalizmu na wrogu. Co więcej ich ugryzienia i zadrapania roznoszą rozmaite choroby i trup jad, wiec uniknięcie śmierci w boju z nimi często nie oznacza przeżycia
Wygląd
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie [Sezon I] Jednostki
Uwagi:

UN LAGORGH
Nazwa: Chichoczące cięciwy
Typ: Dystansowy
Rasa: Gnolle
Przeszkolenie i umiejętności:
Podstawowe przeszkolenie wojskowe
Zaawansowane szkolenie wojskowe ze średnim pancerzem
Podstawowe, zaawansowane i rozbudowane zaawansowane szkolenie w walce łukiem
Ekwipunek i uzbrojenie:
Łuk długi, cisowy
Kołczan i strzały z grotami stalowymi
Pancerz, stalowy, łuskowy
Podstawowa apteczka medyczna pierwszej pomocy
Skrócony opis:
Gdy potrzeba czegoś trochę precyzyjniejszego niż zasypanie wroga przypadkowym gradem bełtów do akcji wkracza właśnie ta jednostka. Nie są to może strzelcy wybitni, ale trzymają przyzwoity poziom, będąc przy tym i mobilne i dość wytrzymałe dzięki niezłym pancerzom
Wygląd
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie [Sezon I] Jednostki
Uwagi:

UN LAGORGH
Nazwa: Zmiennofutrzy
Typ: Inne
Rasa: Krzyżówka wilkołaków i worgenów
Przeszkolenie i umiejętności:
Specjalny trening i wykorzystanie pewnego ziela
Ekwipunek i uzbrojenie:
Medalion ze znakiem Impessy
Skrócony opis:
Zmiennofutrzy mają niezwykłą zdolność przyjmowania kształtu, w którym nie da się go odróżnić od zwykłego wilka, co więcej mogą zmieniać formę zarówno w dzień, jak i w nocy, zachowując przy tym swój normalny intelekt. Ceną tego jest całkowity brak formy ludzkiej czy hybrydy, do wyboru mają tylko wygląd worgena lub wilka. Poza tym nie potrafią likantropią zarażać, nie są więc w formie wilka szczególnie groźni bojowo, nie bardziej niż inne zwierzęta, choć dalej potrafią dominować psowate, z którymi się zetkną- ta umiejętność jest u nich wręcz silniejsza niż u zwykłych wilkołaków. Służą głównie za szpiegów lub do nękania wrogów watachami wilczymi
Wygląd
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie [Sezon I] Jednostki
Uwagi:


UN LAGORGH
Nazwa: Synowie Impessy
Typ: Inne
Rasa: Krzyżówka worgenów, wilkołaków lub zmiennofutrych ze zwykłymi wilkami
Przeszkolenie i umiejętności: -
Ekwipunek i uzbrojenie: -
Skrócony opis: Większe u silniejsze od większości swych ponratymców wilki o inteligencji bliskiej istotom rozumnym. Potrafią komunikować się z wilkołakami i worgenami, chętnie dla nich pracując jako zwiad lub gnębiącą pogoń. Nie są w stanie wykorzystywać broni czy narzędzi, a ich wyobraźnia i sposób komunikacji jest dość ograniczony, jednak właściwie wykorzystane mogą być bardzo skuteczne
Wygląd
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie [Sezon I] Jednostki
Uwagi:

Avatar Kuba1001
Właściciel
Wycenione wszystkim, a przynajmniej taką mam nadzieję, że o nikim nie zapomniałem.
Ach, Maksiu: Liniowce do wywalenia, masz już mięsko armatnie i nie licz, na nic innego lub tańszego, to samo z podstawowymi strzelcami.
Alchemicy są jednostką magiczną czy niekoniecznie? Jeśli nie, to pamiętaj, żeby sobie takową dodać.
Meduzy do wymiany, bo są jednostkami dystansowymi, to Gorgony zamieniają w kamień.
Katapulta do wywalenia lub wymiany.

Avatar maxmaxi123
Alchemicy mają napisane, że nie są magiczni.
To za chwilę zmienię nazwę meduzom na gorgony. Ich art może zostać czy niekoniecznie?
I przebijacze mają kosztować tylko 200 złota czy jednak to ja niedowidzę?

Avatar Kuba1001
Właściciel
Lepsza piechota, ot co.

Avatar maxmaxi123
Poza tym, zmienione.

Avatar gulasz88
A właśnie Kuba, czy mógłbym prosić o obniżkę ceny plagopult i ewentualne zmniejszenie ich jednorazowej produkcji? Chodzi mi o to że kosztują tyle co rakiety, a miały być ich tańszą alternatywą :/

Avatar Kuba1001
Właściciel
Gulasz:
Wiem, ale ja wziąłem pod uwagę to, że ktoś może wybulić ciężkie złoto i surowce na jebutny zamek, a Ty podciągniesz pod niego te maszynki, postrzelasz trochę, będziesz oblegać prowincję turę lub dwie i masz zarówno ją, jak i zamek za darmo, bo obrońcy padli trupem przez zarazę.
Max:
Wycenione.

Avatar gulasz88
A to nie jest specyfika skavenów jako nacji? Niehonorowe walki na wytrucie i spadek morale?

Avatar Kuba1001
Właściciel
No jest, ale to nie znaczy, że aż tak ułatwię Ci grę.

Avatar Rafael_Rexwent
Kuba1001 pisze:
bo obrońcy padli trupem przez zarazę.


Zdjęcie użytkownika Rafael_Rexwent w temacie [Sezon I] Jednostki

Avatar Mati129
Piechota:

Pierwszoliniówka
Mięso armatnie, ubrane w brązowy mundur, mający w wyposażeniu miecz (nie aż tak rzadko jednak noszą przy sobie własne uzbrojenie) oraz prawie żadnego doświadczenia w walce. Służy jako pierwsza fala ataku. Co tutaj więcej mówić?


Jednostki dystansowe:

Czarne Kurtki:
Jedna z dwóch istniejących w ZKL jednostek strzeleckich. Nazwę zawdzięczają szarawym, prawie że czarnym mundurom. Są uzbrojeni w muszkiety niezbyt dobrej jakości oraz w bagnet, który "łatwo się łamie". Mimo tego, są dobrą alternatywą do droższych Grenadierów.

Grenadierzy/Czerwone Kurtki
Nazewnictwo tej jednostki jest dosyć problematyczne. Mimo, że oficjalną nazwą są "Grenadierzy" ze względu na to, że jednym z ich zadań jest rzucanie granatów ręcznych, to nieoficjalna nazwa "Czerwone Kurtki" pochodząca z czerwonego ubarwienia ich mundurów, pojawia się równie często w państwowych dokumentach. Są uzbrojeni w dobrej jakości muszkiet nowszej generacji oraz w szablę, na wypadek ataku wręcz. W przeciwieństwie do Czarnych Kurtek, to dodatkowo żołnierze przechodzą 3-miesięczny trening, polegający m.in na nauce korzystania z karabinu.

Flota:

Transportowiec typu "Colonizator"
Nazwany na cześć pierwszego tego typu okrętu, ten typ transportowców istnieje wyłącznie w jednym celu - kolonizacji (nie)znanych lądów na cześć Jego Wysokości. Ten średniej wielkości dwumasztowy statek może pomieścić dużo, nawet w porównaniu do typu "Traveller", ludzi (nie licząc kolonistów, 350 osób), oraz wyposażenia (jedzenia i narzędzi potrzebnych do budowy kolonii). W kwestii obrony, okręt posiada tylko jedną dwunastofuntówkę, w razie samoobrony.


Machiny:

Dwunastofuntówka Oxesburska
Działo używane powszechnie i na lądzie, i na morzu. Nazwa pochodzi od masy pocisku (12 funtów, czyli ok. 5,4 kilograma), i od miejsca wytwarzania (Oxesburg). Nie aż takie niecelne, o przeciętnej sile, spisuje się dobrze w obu środowiskach.

Pięciocalówka Oxesburska
Haubica, która bardziej została przystosowana do pracy morskiej, jednak na lądzie też się przyzwoicie spisuje. W ramach skrócenia nazwy, zamiast masy pocisku (55 funtów, czyli ok. 25 kilogramów). Siła tej machiny jest P O T Ę Ż N A, jednakże to wiąże się jednak z niecelnością.


Inne:

Home Guard
Twoja typowa broniąca porządku policja. Wyróżniają się swoimi szaro-niebieskimi mundurami. Wyposażeni są w metalowe pałki zbudowane w taki sposób, aby cios nie uśmiercał atakowanego, a tylko go unieszkodliwiał. Służą do pilnowania porządku w państwie.

Colonists
Tak naprawdę to kolonie powinny być sprawą drugorzędną dla Królestwa, jednakże wraz z nie aż tak dawnym podpisaniem Aktu Kolonialnego zawiązano, w sumie niepotrzebnie, nową gałąź Wojsk Królewskich, czyli Wojska Kolonialne ZKL, które składają się wyłącznie z jednostek, zwanych potocznie "Colonists". Ich zadaniem jest obrona ziem zamorskich przed ewentualnym zagrożeniem i pilnowanie porządku. Są oni uzbrojeni w muszkiety, które mimo że nie są takiej jakości jak strzelby Czerwonych Kurtek, to też nie są aż tak zawodne. Poza tym posiadają w ekwipunku bagnet do nałożenia na karabin, oraz sztylet do samoobrony i do torowania sobie drogi przez ewentualne gęste lasy. To, co wyróżnia tych strzelców od jednostek kurtkowych, to 10-miesięczny trening i ćwiczenia, które mają przygotować żołnierzy do niebezpieczeństw czających się w terytoriach zamorskich.

//Miałem w planach jeszcze rozpisanie floty, umocnień i być może z 2-3 jednostki do "innych", ale ze względu na zewnętrzne naciski to muszę w tym momencie to zapostować .-.//

Avatar Kuba1001
Właściciel
Zaakceptowane, wycena później.

Avatar Rafael_Rexwent
Gremlińskie Imperium Golemów

• Miotak
Zdjęcie użytkownika Rafael_Rexwent w temacie [Sezon I] Jednostki
Dosyć prymitywna nazwa doskonale jednak oddaje charakter tej machiny miotającej - Miotak to balista, którą może obsługiwać nawet całkowity żółtodziób. Całkowicie idiotoodporna, wykonana metodą "może nie najlepsza na świecie ale na pewno najbardziej wytrzymała na imbecylizm obsługi". Ścięgna można nawet sabotować przecinając mieczem, a i tak nie pękną; konstrukcję można kopać, bić, opluwać, polewać wodą, a i tak będzie dalej miotać pociski; szprychy kół można połamać, a i tak Miotak będzie jeździł. Samymi parametrami na pewno nie bije na głowę najlepszych krasnoludzkich konstrukcji jednakże w porównaniu do ludzkich dzieł i tak prezentuje wysoki poziom. Po prostu dobra, solidna machina zdolna znieść nie tylko trudy bitwy.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Rafael:
Po co Ci, skoro już masz podobne?
Mati:
Wycenione.

Avatar Ether
Podwójne standardy. :/

Avatar Ether
Fisto pisze:
...Karni, dobrze wyszkoleni i uzbrojeni są chlubą wilczych armii...


Mówimy o tych samych hominidach?

Avatar
Fisto
Worgenach, nie wilkołakach, tak? Poza tym to nie twoja rzecz

Avatar Ether
Po prostu nie wydaje mi się, aby ani Gnolle, ani Worgeni, ani Wilkołaki mogły kiedykolwiek po jakimkolwiek treningu zostać nazwane karnymi. To tak jakby nazwać elfa drwalem.

Moja rzecz, bo to moje wojska będą z nimi walczyły.

Cóż, GM rozstrzygnie.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Można to zastosować w wypadku Worgenów, jak najbardziej, ale raczej nie takiego szeregowego ścierwa jak to.
Wielkołakom, Gnollom i Worgenom niepotrzebny trening, oni walkę i wszystko, co z nią związane, mają we krwi, zdobywając doświadczenie, umiejętności i całą resztę podczas walk między sobą i z wojskami najeźdźców z Etheronu.

Avatar Ether
"Najeźdzców" To oszczerstwa wymierzone w naszą stronę. My jesteśmy ofiarami w tym konflikcie! A te tereny były nasze i mamy do nich prawo. A Gnolle i reszta tałatajstwo ma prawo być naszymi niewolnikami.

Avatar Kuba1001
Właściciel
A poza tym uważam, że Un Lagorgh powinno być zniszczone.

Avatar
Fisto
Kuba1001 pisze:
Można to zastosować w wypadku Worgenów, jak najbardziej, ale raczej nie takiego szeregowego ścierwa jak to.
Wielkołakom, Gnollom i Worgenom niepotrzebny trening, oni walkę i wszystko, co z nią związane, mają we krwi, zdobywając doświadczenie, umiejętności i całą resztę podczas walk między sobą i z wojskami najeźdźców z Etheronu.

W ten sposób wykształcić można świetnych wojowników, jednak to szkolenie czyni z wojowników żołnierzy, a tylko żołnierze są potrzebni na froncie. Kupa dosknałych wojów nic nie zdziała w wojnie, spójrz na Galów i Rzymian. Ew. mam usunąć i już, to nie będe się dalej sprzeczał

Avatar Ether
Dlatego idę w karność, kiddo.

Galowie i Rzymianie? Starozytnosc.
Czerwone kurtki, to jest to!

Ale skoro bawisz sie w to porownanie, dobrze, ze wiesz kto w tej wojnie jest Galem. (;

Avatar Radiotelegrafista
Rozkaz nr. 227 to najlepsza metoda tworzenia wojska.

Avatar Mati129
Ether pisze:
Dlatego idę w karność, kiddo.

Galowie i Rzymianie? Starozytnosc.
Czerwone kurtki, to jest to!

Czy ktoś powiedział "Czerwone kurtki"?

Avatar Ether
*khy, khy Czerwone brygady, khy*

Avatar Kuba1001
Właściciel
Czerwona Orkiestra?

Avatar MrCC4
Armia Czerwona?

Avatar Radiotelegrafista
K A R M A Z Y N O W Y S Z T O R M

Avatar MrCC4
C Z E R W O N E O K O J O W I S Z A

Avatar Kuba1001
Właściciel
Czerwone korale!

Avatar MrCC4
Czerwona planeta!

Avatar Mati129
Czerwony karzeł?

Odpowiedź

Pokaż znaczniki BBCode, np. pogrubienie tekstu

Dodaj zdjęcie z dysku

Dodaj nowy temat Dołącz do grupy +
Avatar Kuba1001
Właściciel: Kuba1001
Grupa posiada 5591 postów, 20 tematów i 30 członków

Opcje grupy Asmain [PBF ...

Sortowanie grup

Grupy

Popularne

Wyszukiwarka tematów w grupie Asmain [PBF Turowy]