Mroczna Puszcza

Temat edytowany przez Kuba1001 - 1 lipca 2017, 23:56

Avatar Kuba1001
Właściciel
Pomoc jak na razie nie nadchodzi, a pająki wręcz przeciwnie.

Avatar ninja618
- No to ch*j.
Próbuje się bronić.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Wreszcie przybyli najemnicy.

Avatar ninja618
- No wreszcie! Ku*wa!
Rozkazuje najemnikom przetransportowanie go do zamku.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Z pewnością to zrobią gdy uporają się z setkami pająków, które nadal są na miejscu.

Avatar ninja618
- Ku*wa...
Próbuje się bronić i pomagać najemnikom.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Zrobili Ci pewną ścieżkę, którą można było uciec.
///Pamiętaj, że teraz skończyło się podpowiadanie i następnym razem możesz zginąć.//

Avatar ninja618
- Ruszamy!
Biegnie tym wyjściem.
//Jasne.//

Avatar Kuba1001
Właściciel
Cudem udało Wam się zwiać. Zostało Ci 4 najemników.

Avatar ninja618
Rozkazuje, szybko uciekać do zamku. Sam ucieka razem z nimi.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Udało się.
//Kontynuujesz w swoim zamku.//

Avatar ninja618
Idzie przed siebie spokojnie.
- Jeśli mnie słuchacie, to oddajcie mą siostrę. W zamian oddam wam zamek i odejdę z nią. Wiem, że nie mam szans z wami, za dużo was tu, po za tym jestem zmęczony.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Brak odzewu. Poza Tobą w Puszczy było kilka ptaków.

Avatar ninja618
Idzie dalej, ziewa lekko i przyspiesza kroku.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Jak na razie Twoja sytuacja się nie zmieniła.

Avatar ninja618
Powtarza znów to co powiedział na początku.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Brak reakcji. Może by tak spróbować w innej części Puszczy?

Avatar ninja618
Idzie do innej części puszczy.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Zaskoczę Cię, ale się udało.

Avatar ninja618
// Aż mi kapcie z wrażenia spadły!
Tutaj powtarza tamtą wiadomość.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Tym razem była jako taka odpowiedź: Strzała przelatująca nad Twoją głową.

Avatar ninja618
- No i co, zabijesz mnie? No spróbuj, mam to w dupie. Oddajcie moją siostrę.
Idzie w stronę z której strzała przyleciała.

Avatar Kuba1001
Właściciel
- A jaką mamy gwarancję? - usłyszałaś.

Avatar ninja618
//Ekhem, ekhem... *Usłyszałeś! FACET!
- Nie macie żadnej. Chcę odzyskać moją siostrę potem opuszczę wraz z nią dwór, pewnie oddam ją do klasztoru albo do dobrego domu aby mogła żyć w luksusie, a sam będę jako najemnik mordował innych.
Wzrusza ramionami.
- Raz jestem wygranym, raz przegranym. Oddacie moją małą czy mam was ku*wa wyrznąć w pień?

Avatar Kuba1001
Właściciel
- Jesteś sam... Nie masz szans... - odpowiedział głos.
- Nie łatwej będzie Cię po prostu zabić? - dołączył się do dyskusji kolejny.

Avatar ninja618
- Zabijecie mnie to pewne.
Niespodziewanie śmieje się.
- Ale zdążę zabrać kilku z was.
Śmieje się jak psychopata.
- To jak moje skarbeńki, siekamy?
Wyciąga miecz.
- Czy oddajecie co moje?

Avatar Kuba1001
Właściciel
Kolejna strzała śmignęła Ci obok głowy, ale do tej było coś przytwierdzone.

Avatar ninja618
Bierze strzałę i patrzy na nią.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Do strzały przyczepiona była kartka, a na kartce napisano:
- Spotkamy się na polanie otoczonej obeliskami, na północ stąd.
Tyle. Nic więcej.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Po kilku minutach drogi znalazłeś polanę, ale była pusta...

Avatar ninja618
Wychodzi na środek i siada.
- Jeśli to pułapka to i tak zginę, nie ma co uciekać.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Po jakimś czasie zauważyłeś sylwetki w oddali.

Avatar ninja618
Nadal siedzi i pali fajkę, gdy sylwetki są bardzo blisko to wstaje.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Tyle, że nikt się do Ciebie nie zbliża.

Avatar Bilolus1
//ja cem odpis ;c .

Avatar ninja618
Krzyczy do nich.
- Ileż mam ku*wa czekać?!

Avatar Kuba1001
Właściciel
Brak odpowiedzi.

Avatar Valkyr1024
Max wspięła się na drzewa wypatrując okolice, w celu znalezienia odpowiedniej ofiary.

Avatar FD_God
Mroczna Puszcza choć była puszczą to nie była doskonałym miejscem do polowania zważywszy iż jej główną fauną były ogromne pająki, gdzieniegdzie z wysokości dostrzegała ślady pajęczyny, ale udało się jej usłyszeć pewien szelest, ciężko było jednak się domyślić co to mogło być, pająk? Może polujący elf lub upragniony przez dziewczynę kawał soczystego mięsa...

Avatar Valkyr1024
Starała się dokładniej spojrzeć co to jest skacząc z drzewa na drzewo.

Avatar FD_God
Skakanie z drzewa na drzewo było całkiem dobrą metodą, jednak nie należała ona do najcichszych z uwagi na dźwięki jakie wydawały gałęzie przy naginaniu się ich. Mogłaś jednak z tego miejsca zmierzyć się wzrokiem razem z rogatym jeleniem, który zaraz po ujrzeniu postury twojej postaci zaczął uciekać wywołując przy tym hałas dzięki, któremu wiele drapieżników mogło go namierzyć, w tym również i ty.

Avatar ninja618
Wyciąga sprawnym ruchem miecz i znów krzyczy.
- Podejdźcie lub odejdźcie i przygotujcie się na rzeź!

Avatar Valkyr1024
Udała się w pościg za jeleniem, skacząc z drzewa na drzewo, szybko.

Avatar FD_God
Odbył się zatem pościg za świeżym kawałkiem mięsa, jednak czy była jedyną uczestniczką tego wyścigu o przetrwanie? Zdecydowanie nie. Zdecydowanie mogła usłyszeć świst strzał wystrzeliwanych zarówno w stronę rogacza jak i tych, które prute były w drzewa po których skaczesz, póki co jednak nie udało im się trafić zarówno ciebie jak i ofiary.

Avatar Valkyr1024
Nie poczuła zagrożenia jak na razie. Nadal ścigała jelenia.

Avatar FD_God
Rogacz wybiegł na dosyć sporą polanę otoczoną drzewami, gorzej że jednak już w niej nie było drzew. Na wprost od Max na około kilkanaście metrów czekała już wystraszona zwierzyna. A cóż to? Z lewego górnego rogu wyłoniła się trójka mrocznych elfów, zdecydowanie wyglądali na myśliwych, posiadali długie, cisowe łuki oraz ubrania pokryte liśćmi tutejszych drzew byleby dobrze się zakamuflować. To jednak nie wszystko, z prawego górnego rogu wyłoniła się piątka ogromnych pająków, były one ledwie co nieco mniejsze od jelenia... Max miała ledwie kilka chwil na reakcję, atakować, wycofać się czy wykonać inny manewr? Czy było to wszystko warte o jeden kawał mięsa?

Avatar Kuba1001
Właściciel
Ninja:
Nikt nie podszedł z przodu. Ale wuczułeś obecność Mrocznych Elfów wokół Ciebie.

FD_God:
Możesz nadal GM - ować Valkyr. Ciekawy wątek, a ja i tak jestem na krótko.

Avatar Valkyr1024
Wyczuwając zagrożenie, Max z nienacka [z wystraszenia, niespodziewanie] zeskoczyła z drzewa, aby zaatakować elfów swoimi długimi pazurami.

Avatar FD_God
Max postanowiła zaatakować elfów, najinteligentniejszą grupę w tym regionie. Dystans dzielący zarówno ją jak i myśliwych był całkiem duży, na tyle by ci którzy mieli się bronić byli w stanie z łatwością zareagować na nadchodzącą dziewczynę.
-Co to ku*wa jest?!- Wrzasnął jeden z myśliwych zdecydowanie przerażony, takiej potwory wszakże nie widzi się każdego możliwego dnia. Dwóch z nich napięło łuki, po czym celując w stronę bohaterki, puścili cięciwę. W jej stronę poszybowały dwie strzały, których najprawdopodobniej mogła ona uniknąć lub zablokować je swoimi pazurami, bowiem na to pozwalały jej pazury. Zaś w tym czasie pozostały elf oraz pająki postanowiły zająć się jeleniem, można powiedzieć iż został on już osaczony. Z jednej strony elf zaś z drugiej piątka pajęczaków.

Odpowiedź

Pokaż znaczniki BBCode, np. pogrubienie tekstu

Dodaj zdjęcie z dysku

Dodaj nowy temat Dołącz do grupy +
Avatar Kuba1001
Właściciel: Kuba1001
Grupa posiada 85893 postów, 214 tematów i 109 członków

Opcje grupy Elarid [PBF]

Sortowanie grup

Grupy

Popularne

Wyszukiwarka tematów w grupie Elarid [PBF]