Karta Postaci

Avatar Kuba1001
Właściciel
Zaakceptowane. Wybierz sobie temat i zacznij tam pierwszym postem.

Avatar StinkyWhiskey
Ten plecak mnie trochę boli ale whatever

Avatar Andrzej_Duda
W. I. P
Imię: Ezoteriusz
Nazwisko: Bikstryt
Rasa: Niby człowiek... Ale jednak prawdę mówiąc nie do końca. (zostanie wyjaśnione)
Pseudonim: Lubi mówić na samego siebie "Elektrokutor". Nikt inny raczej tak na niego nie powie, chyba, że w jakiś sposób wejdzie mu do głowy i zechce połechtać ego. Bardzo małe prawdopodobieństwo.
Charakter: W grze.
Wiek: 32
Towarzysz:
Majątek + nieruchomości:
Historia:
Umiejętności:
Wady:
Specyfikacje:
Zawód:
Ekwipunek:
Wygląd:

Avatar StinkyWhiskey
nigdy nie zrozumiem konceptu wip
Równie dobrze możesz nie dawać tego posta skoro dosłownie nic w nim nie ma

Avatar Hadesares
StinkyWhiskey pisze:
Ten plecak mnie trochę boli ale whatever


Właściwie mnie trochę też boli ale nie mogłem znaleźć średniowiecznego plecaka

Avatar Ether
No jako takich nie bylo? Sama koncepcja to "kostka" materialisation czy rosyjski worek, czasem na stelazu. I type.

Avatar Kazute
StinkyWhiskey pisze:
nigdy nie zrozumiem konceptu wip
Równie dobrze możesz nie dawać tego posta skoro dosłownie nic w nim nie ma

Widzisz, na jeja możesz się logować z każdego urządzenia w przeglądarce. Jak zapiszesz sobie kartę w notatce w telefonie to będziesz musiał użyć telefonu by napisać resztę gdy ma się wenę, a gdy nie masz telefonu przy sobie, a masz np. laptop? Logujesz się na jeja w lapku, wchodzisz w grupy i edytujesz swój post.

Avatar Andrzej_Duda
Ether pisze:
*Ezoteriusz na wku*wie*

Właśnie stąd wziąłem imię mojej postaci.

Avatar StinkyWhiskey
Kazute pisze:
Widzisz, na jeja możesz się logować z każdego urządzenia w przeglądarce. Jak zapiszesz sobie kartę w notatce w telefonie to będziesz musiał użyć telefonu by napisać resztę gdy ma się wenę, a gdy nie masz telefonu przy sobie, a masz np. laptop? Logujesz się na jeja w lapku, wchodzisz w grupy i edytujesz swój post.

Edytujesz swój post w którym dosłownie nic nie ma oprócz imienia i wieku xD
no nieźle, taj jakby nie można było zrobić tego na jednym posiedzeniu. Zrozumiem kiedy karta jest długa i ktoś sobie w połowie po godzinie pisania zrobi przerwę na dzień bo czasu nie ma
ale takie gówno karty co się w pół godziny robi? no błagam

Avatar Andrzej_Duda
Tak się składa, że jak wpadłem na pomysł na tą postać to było jak widać dość późno jak na moje terminy przesiadywania na tygodniu, a że nie chciałem ani być rano jak zombie ani zapomnieć o karcie, to zostawiłem taką.

Avatar Hadesares
Jak ja pisałem moją kartę to przerwałem w połowie bo była 22 albo 23 i miałem ochotę pójść już spać

Avatar Ether
Chodzenie spac o 22... albo ma sie 12 lat, albo naprawde wczesnie sie naje**les.

Avatar Rafael_Rexwent
Moderator
Proszę się przenieść z ewentualną kontynuowaną rozmową na czat, bo zaczyna się tu robić spam.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Oho, teraz sobie przypomniałeś o tym fikuśnym dopisku przy nicku, co nie?

Avatar Vader0PL
Zawsze zapominam, że ma moderatora. Patrzę bardziej na nick.

Avatar krzysiulka10
-----------------------
Imię: Mikael

Nazwisko: Tokra

Rasa: Człowiek

Pseudonim: Mieczyk

Charakter: Uczciwy, pomagający, wytrwały, doceniający przeciwnika, śmiały

[/b]Wiek: 29
[b]--------------------


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Towarzysz: Niesamowicie zabawowy grajek Egmund - Nigdy nie ujawnił swojego prawdziwego nazwiska, bo pewnie "Niesamowicie zabawowy grajek" czyli jego "nazwisko" którym się posługuje pewnie nie jest jego prawdziwym. Jest to nałogowy pijak, zabawowicz i na dodatek słaby grajek który dołączył do Mikaela tylko dlatego ze dzięki niemu będzie bezpieczny, choć i tak Mikael ma już go dość ze względu na to ze Egmund wciąż, i wciąż szuka zaczepki.

Majątek + nieruchomości:
- Dom jednorodzinny w swojej rodzinnej wiosce (Niestety i tak nic mu nie posłuży gdyż wyruszył w podróż daleko od owego domu)
- Dwa średniej wielkości pola uprawne. (Tak samo jak powyżej)
- 500G.

Historia: Urodził się w zwykłej wsi gdzie często pomagał swoim rodzicom psy pracach na polu. Od dziecka interesował się szermierką, często walczył na drewniane miecze lub patyki. Zawsze doceniał swoich przeciwników w zabawie w rycerzy bo wiedział ze nawet gdyby walczył z kimś słabszym od niego wciąż jest szansa na to ze może przegrać. Pewnego razu do wioski przyjechał jeden z mistrzów szermierki Twain Khon który szukał małych talentów, od razu wbił mu się w oczy Mikael. Spytał jego rodziców czy nie chcieliby by Mikael szkolił się na szermierza, zgodzili się. Do 20 roku życia Mikael spędzał czas na uczenie się szermierstwa od Twaina. Gdy w końcu zakończył szkolenie dostał swój miecz i zamieszkał u swoich rodziców na wsi gdzie spotkał nowego sąsiada Egmunda, grajka amatora który zawsze chciał wyruszyć w świat na przygodę. Egmund długo go namawiał na wyruszenie z nim w świat, a Mikael w końcu się na to zgodził. Co spotka Mikaela i Egmunda? Przekonamy się w PBF'ie.
---------------------------------------------------------------------------------------


-------------------------
Umiejętności:
- Niesamowicie walczy mieczem.
- Umie pracować w polu.
- Niesamowita charyzma.

Wady:
- Jest inteligentny, ale przez to ze wychowywał się na wsi ledwo umie czytać i pisać, a z matematyki niestety nic nie umie.
- Nie potrafi walczyć innymi broniami niż miecz.

Specyfikacje: Brak

Zawód: Poszukiwać przygód/Szermierz

Ekwipunek:
- Cienki miecz do szermierki
- Butla z wodą
- Stary drewniany miecz
-------------------------------

----------------
[/b]Wygląd:[/b] Zdjęcie użytkownika krzysiulka10 w temacie Karta Postaci

Strój:
Zdjęcie użytkownika krzysiulka10 w temacie Karta Postaci
Tak, to jest odnowienie KP o której prawie zapomniałem, a miałem ją dokończyć.

Avatar Ether
a) słyszałeś o zaimkach?
b) po kiego mu drewniany miecz?
c) niesamowicie charyzmatyczny... chłop? Charyzmatycznym może być przywódca, lider, wódz. Kmiotek z twojej historii co najwyżej może być wygadany.
d) naprawdę w wadach wpisujesz zaletę inteligencji? (i tak jest ich zbyt mało).
e) historia...
f) taki jeden śpiewał:
`Staraj się nie zużyć całego prowiantu naraz
Bo nie wiadomo kiedy znowu uzupełnisz zapas`
Ty wziąłeś ze sobą jedynie wodę.

Avatar krzysiulka10
Kurde faktycznie, karta była sprzed roku i dodałem ładniejszy wygląd KP no i opis Edmunda więc nie zauważyłem błędów które ja sprzed roku popełniłem. Ale dziwne bo rok temu poza wyglądem KP i żadnym opisie Edmunda wszystko dla moderatorów było ok.

Avatar maxmaxi123
XD
Ether to nie moderator, a zwykły użytkownik.

Avatar krzysiulka10
Tak wiem, tyle ze hejt zwykłych użytkowników boli mnie bardziej niż moderatorów.

Avatar Vader0PL
Dlatego właśnie nie mam moderatora. By moje słowa bolały bardziej.

Avatar Rafael_Rexwent
Moderator
Otóż tak - pod względem językowym nie wiem jak było wcześniej więc się nie wypowiem, ale w obecnej formie jest znośnie. Na plus jest też względnie poprawne zastosowanie wzoru oraz umiejętność wstawienia obrazka, a nie linku (co nadal sporemu gronu sprawia trudności).
Niestety pod względem logicznym karta jest mocno niewiarygodna. Po pierwsze - wizyta mistrza szermierki w losowej wiosce jakich masa na kontynencie musiałaby być naprawdę łutem szczęścia. Nie mówiąc o tym, że akurat ten mistrz dostrzegłby potencjał młodego i stwierdził "Będą z niego ludzi.e" czy tam "szermierze". No ale to fantasy, cuda się zdarzają więc przyjmijmy, iż taki rozwój sytuacji przejdzie. No tylko już dalej robią się schody.
Mistrzowie w danej dziedzinie mają to do siebie, że o ile nie są pustelnikami albo wygnańcami/uciekinierami to mają swoje szkoły, gildie, akademie, cechy i tym podobne miejsca gdzie dzielą się wiedzą z młodszymi. Do tego zazwyczaj taki weteran przygarniając dziecko bierze je pod swoją opiekę całkowicie, a więc uczy nie tylko szermierki tylko wszystkiego co potrzebne w życiu, zwłaszcza jeśli uczy w jakimś mieście.
Dalej - w wieku 20 lat już skończył naukę? Ciut za mało, dałbym chociaż ze 24,25 lat, tyle gdzie normalny człowiek kończy studiować. Zwłaszcza że szermierka to naprawdę rozbudowana dziedzina więc te lata nauki to minimum by liznął coś więcej niż podstawy.
Także ten powrót do rodziny jakoś mi średnio pasuje. Ktoś kończy akademię, czuje że mu się to podoba, a jednak decyduje się wrócić do domu tylko po to by po jakimś czasie znów wyruszyć tylko z pijakiem jako kompanem? Znaczy w sumie można by to ciekawie wytłumaczyć, że na przykład mu się nie spodobało, wrócił pod rodzimą strzechę ale ogólna wrogość dawnych sąsiadów (bo wrócił z miasta to pewnie bogocz albo mu mózg wyprały) mogła go ostatecznie zniechęcić i skłoniła do ucieczki w świat. Ale no właśnie - to wszystko trzeba wytłumaczyć bo historia obecnie jest zbyt ogólna.
No i na koniec - jakim cudem twoja postać może się cechować "niesamowitą charyzmą" skoro charyzma to cechy wyróżniające go na tle społeczeństwa, a przecież twoja postać to typowy przykład szlachetnego rycerza co to jest dla każdego miły. Na świecie takich pełno.

Avatar krzysiulka10
No i znowu spie**oliłem, wracam za rok czy dwa, może wtedy będę już dobry w robieniu KP, al.e zrozumiałem swoje błędy.

Avatar Andrzej_Duda
krzysiulka10 pisze:
wracam za rok czy dwa

Będę czekać.

Avatar krzysiulka10
Jednak nie wróciłem, ani za rok, ani za dwa, tylko za trzy godziny, witajcie.

Avatar Ether
Niby powróciłeś, a ch*ja zmieniłeś.

Avatar StinkyWhiskey
Imo lepiej zrobić od nowa i uczyć się na błędach zamiast grzebać w starym gównie
Co kto woli

Avatar MrCC4
StinkyWhiskey pisze:
Imo lepiej zrobić od nowa i uczyć się na błędach zamiast grzebać w starym gównie
Co kto woli

Avatar Kuba1001
Właściciel
Tak dla pewności: To już jest gotowe do sprawdzenia dla mnie czy mam jeszcze zaczekać?

Avatar krzysiulka10
Chyba zostawię tę kartę w wiecznym spoczynku, robię teraz inny projekt.

Avatar samex
Imię : Erek
Nazwisko : Molwir
Rasa : człowiek
Pseudonim : Domator bezdomny
Charakter : Słucha zdań innych, nienawidzi bandytów, lubi uczciwość, nie lubi religii, narzekacz i gaduła. Czyta księgi przy okazji. Nienawidzi natury kocha cywilizacje.
Wiek : 22 lata
Towarzysz : brak
Majątek + nieruchomości : tysiąc sztuk złota
Historia : Erek Molwir urodził się na mroźnym kontynencie Karak'akes jako syn zamożnego kupca. Rodzina musiała kiedy miał siedem mrozów uciec w góry przed ludźmi którym Ojciec wisiał forsę. Tam spędził większość dzieciństwa. Rodzice nauczyli go wielu rzeczy. Polować na zwierzęta oraz leczyć ludzi. Uhartował się w zimie i w górach. Kiedy miał 14 lat Rodzice jego zniknęli z domu. Gdy Erek wyszedł z domu okazało się że jego Rodzice zostali zamordowani przez wilki. Młody widząc ich zdzierających mięso z jego rodziców zaczął krzyczeć i zabarykadował się w domu przed stadem wściekłych zwierząt. Tam po wielu miesiącach znaleźli go Ludzie z pobliskiej wioski której Ojciec sprzedawał skóry. Erek został wysłany do wioski gdzie mógł mieszkać aż do 16 zimy. W tym czasie uczył się oraz czytał książki od kleryka wioski. Choć lubił kleryka nie rozumiał ceremonii religijnych oraz uznał je za głupotę. W prezencie na 16 urodziny dostał trzy księgi, od kleryka księgę o Medycynie zaawansowanej lektura do pomocy w trudniejszych zabiegach, Druga to Księga Praw i zasad moralnych napisana przez niejakiego Paladyna Neoriza Vansa, opisuje ona kodeks postępowania zgodny z zasadami dobra oraz sprawiedliwości, dostał ją od Starszego wioski. Zaś ostatnia to księga skrytych marzeń czyli prosta książka z wierszami erotycznymi, dostał ją od pewnego kolegi który miał większe powodzenie niż on sam. Gdy nadszedł czas odejścia miał plan. Jego plan to wyjazd do Verden gdzie mógłby znaleźć miejsce do spokojnego życia z dala od dziczy. Po 2 latach wydostał się z kontynentu przyokazyjnie zabijając napotkane samotne wilki z szaleństwem w oczach. W tym czasie jednak jego wzrok znacznie się pogorszył z powodu czytania swych ksiąg. Z powodu zarobionego pieniądza postanowił że najpierw w Verdin kupi sobie okulary a potem znajdzie szczęścię oraz bogactwo. Aktualnie jest na statku w drodze do Verdin. Szkoda tylko że ludzie którzy szukali Ojca nigdy nie zapomnieli o tym a pogłoski o nazwisku Molwir prowadzą ich do jego osoby.
Umiejętności .: Zaawansowana wiedza posługiwania się włócznią oraz znajomość przetrwania w górach jak również podstawowa wiedza medyczna. Odporność na mróz.
Wady : słabo używa krótkiej broni, powoli biega, z twarzy można wyczytać jego humor oraz intencje, jest uzależniony od potrzeb... cielesnych że tak to ładnie określe, kompletnie nie rozumie magii.
Specyfikacje : Boi się psów oraz potrzebuje okularów by widzieć.
Zawód : Szwendacz parający się uczciwą pracą oraz sprzedażą lekarstw.
Ekwipunek: Włócznia, 5l wody, 3 bohemki chleba, 3 księgi, teczka z bandażami oraz zielem leczniczym.
Wygląd : Jest to średniej wysokości Męższczyzna który ma nieogoloną twarz z lekkim zarostem bokobrodów. Oczy koloru ciemno niebieskiego, prosty nos, owalna twarz oraz brązowe włosy krótko pocięte.
Ubranie : Zielony płaszcz który zasłania prostą bluzę koloru białego z wzorkami na mankietach oraz brązowe spodnie. Posiada kozaki koloru czarnego oraz oddzielny kaptur kupca koloru czarnego.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Chciałbym wiedzieć o czym są te księgi, ale poza tym nie mam większych zastrzeżeń. No, może tylko odnośnie wady z językami: Dla ułatwienia graczom i sobie życia, nie wprowadziłem tu odmiennych języków dla każdej rasy, dominuje Język Wspólny, zrozumiały dla każdego. Jeśli pojawi się jakiś inny, to w formie ciekawostki, jakiegoś okazjonalnego słowa i tak dalej. Kuso też u Ciebie z zaletami, co jest ewenementem wśród graczy, ale jak wolisz.

Avatar samex
1. Książka o Medecynie zaawansowanej lektura do pomocy w trudniejszych zabiegach, Druga to Księga Praw i zasad moralnych napisana przez niejakiego Paladyna Neoriza Vansa, opisuje ona kodeks postępowania zgodny z zadami dobra oraz sprawiedliwości a ostatnia to księga skrytych marzeń czyli prosta książka z wierszami erotycznymi.
2. Ups mogłem z tymi językami nie przesadzać...
3. No trochę się martwiłem że za dużo wyproszę ale skoro mało to pozwolę jeszcze dodać zaletę tkz. Odporność na zimno oraz na trucizny. Jeśli pan szanowny się zgadza.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Edytuj Kartę, usuń stamtąd wadę o językach, opisz te księgi tak, jak w tym poście i dopisz sobie odporność na mróz, a potem daj znać, gdy skończysz.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Akceptuję. Normalnie wybrałbyś sobie temat i zaczął w nim pierwszym postem, ale że sam napisałeś, że Twoje postać płynie na statku do Verden, to możesz założyć temat właśnie z tym statkiem i tam zacząć.

Avatar samex
Dziękuję pięknie i kłaniam się! Jutro więc założe tej temat gdyż o 20 wracam dopiero do domu!

Avatar Kuba1001
Właściciel
KKK.

Avatar
Konto usunięte
Imię: Piotrovus
Nazwisko: Kowus
Rasa człowiek
Pseudonim: Kapitan Perod
Charakter: charyzmatyczny, silny nie ustępuje żartowmy
Wiek (jakaś liczba mieszcząca się w granicach wieku rasy, jakiej jest Wasza postać): 66
Towarzysz: załoga statku
Majątek + nieruchomości): statek i duźo złota
Historia: od dziecka lubi statki i de ydje się zostawać kapitanem okrętu kiedy zostaje kapitanem wyrusza w podróż na koniec świata i zpowrotem
Umiejętności: magia wody i morza wiązanie węzłów pilotowania statku
Wady: samotnik
Specyfikacje:
Zawód): żeglarz
Ekwipunek: żeglarski
Wygląd: Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie Karta Postaci
Ubranie: żeglarza

Avatar Rafael_Rexwent
Moderator
To jest tak mierny trolling, że nawet nie mam ochoty wytykać błędów takich jak "pilotaż statku" (To nie science fiction a fantasy - tu się statkiem steruje bądź dowodzi).

Avatar
Konto usunięte
ale tak mówi się że pilotaż statków morskich to przeprowadzanie statków przez trudne do żeglugi miejsca


pilotować
1. «kierować statkiem powietrznym»
2. «oprowadzać kogoś po jakimś terenie, organizować komuś pobyt w obcej miejscowości»
3. «jadąc przed grupą pojazdów lub przed pojazdem stwarzającym szczególne niebezpieczeństwo na drodze, wskazywać trasę i ostrzegać innych użytkowników drogi»
4. «wytyczać kierunek jakichś działań»
5. «w wyścigach kolarskich: jechać przed kolarzami, wskazując im trasę»
6. «przeprowadzać statki wodne przez miejsca trudne do żeglugi»

Avatar Zohan666
ja bym go zbanował

Avatar Andrzej_Duda
Nie wiem czemu, ale strasznie mnie śmieszy połączenie tego obrazka z napisem pod spodem "Ubranie: żeglarza".

Odpowiedź

Pokaż znaczniki BBCode, np. pogrubienie tekstu

Dodaj zdjęcie z dysku