Właściciel
Ja myślę że za napady odpowiada banda Quentina.
Właściciel
Ah.. no tak.
Gothic serio jest ez.
na 5 lvl. zabiłem orka zwiadowcę/myśliwego ;-;
Moderator
Jak się umie grać, to się zabije brzytwę na pierwszym.
Właściciel
Nom.
Ale ta modyfikacja ma być dla tych, którzy nie chcą robić bug runów, tylko normalnie grać ;_;
Właściciel
Nom, z jednej strony dobre, z drugiej natomiast...
Moderator
Nie mówię o wilku, tylko nowym stworze, coś w rodzaju tamtego goblina.
Właściciel
Z tym potworem to mam wątpliwości..
A można by podnieść Ilość HP mobów? Żeby podnieść poziom trudności.
Przydałoby się menu do włączania/wyłączania elementów modyfikacji.
Ja już rezygnowałem z niejednego moda, bo tego nie było.
A ten losowy spawn, to nie da się zrobić, że po prostu losuje nie co ileś sekund, a co ileś kroków i tylko jeśli w danym miejscu nie wczytuje w tym samym momencie tekstur?
Do tego co myślicie o rozbudowaniu kowalstwa i punktach umiejętności (jeśli masz też dosyć bryłek) za naukę.
Przy czym też na pierwszy poziom potrzeba tysiąca bryłek rudy, następne już nie.
Co jak co, ale na początku można dzięki kowalstwu doić handlarzy.
Akurat nie wszystko będzie każdemu pasować, a można by w teorii zrobić rdzeń modyfikacji i różne doróbki, typu ten losowy spawn i obecność eastereggów.
Moderator
W takim razie napisz sobie skrypty menu dodające takie rzeczy. No, śmiało.
Moderator
Ale to nie kwestia Gothica, a samego w sobie programowania. Wykonalne. ale z tym jest tyle roboty, że nie ma opcji bym to zrobił za darmo.
Właściciel
A tak z ciekawości.. za ile?
A może wyłączyć ten ,,las", co z daleka się pojawia.
Moderator
Chodzi o to gównianą teksturę która przysłania lasy żeby wydawały się z daleka ciemniejsze... Tylko że wygląda to huiowo :/
Im bliżej jesteś tym bardziej to znika :/
Moderator
Do tego również będę potrzebować murzyna do szukania.
Nie będę przecież wszystkiego robić sam, bo to zajmie minimum 2 lata.
RhobarIII
Mi wpadł pomysł na misję z Nekiem. Będziemy mogli ją dostać gdy już staniemy się cieniami i wykonamy wcześniejszą misję dla Złego. Ktoś nas spyta, jak go znaleźliśmy. Odpowiemy że leżał w jaskini, gdzie jego ciałem żywiło się kilka kretoszczurów. Nasz rozmówca uzna to za podejrzane i będzie podejrzewał morderstwo. Jeśli przyjmiemy misję, będziemy musieli poszukać trochę po obozie aż znajdziemy kopacza który będzie miał dwóch podejrzanych: Kopacza w wysoko położonej jaskini oraz cienia ostrzegającego nas przed wejściem na ziemie orków (wybaczcie, pozapominałem imion). Kopacz powie po prostu, że tego nie zrobił i skieruje podejrzenia na cienia. Cień odpowie, że też tego nie zrobił, ale nie będzie sądził że zrobił to jaskiniowiec. Z tym dylematem pójdziemy do naszego zleceniodawcy, a on odpowie że kopacz raczej nie pasuje, bo nie miałby motywu, a poza tym jest za słaby. Powiemy o wszystkim Thorusowi, a on nakaże nam, żebyśmy powiedzieli podejrzanemu cieniowi że Gomez go oczekuje. Po wykonaniu polecenia odczekamy jeden dzień, a Thorus powie że cień został przesłuchany i przyznał się do wszystkiego. Wracamy do naszego zleceniodawcy i otrzymujemy nagrodę.
Voldek
Trochę słabe zakończenie, mało kombinowania, misja to będzie tylko łażenie w te i we wte? No, ale jak Chrząszczowi się spodoba, to może niech po tym przesłuchaniu owego cienia już nie będzie tam gdzie zawsze był, a jego ciało będzie leżeć np. na miejscu Neka. Wiecie, taki czarny humor w wykonaniu Gomeza i jego ludzi
Moderator
1) Pacho jest strażnikiem, nie cieniem
2) Kopacze w teorii słabi być nie powinni, wiesz jakie bary można zrobić machając kilofem? ;-; Poza tym przypomnij sobie bunt więźniów w kolonii i zarzynanie strażników kilofami.
3) Mało kombinowania, brak dowodów. Przecież równie dobrze mógłby być to ktoś z NO, miałby ku temu z pewnością więcej powodów. W Mrocznych Tajemnicach też był motyw śledztwa w sprawie morderstwa Neka i tam było to zrobione wręcz pięknie, np mogliśmy znaleźć bełt przy ciele ofiary.
Tak mnie teraz naszło... Przecież można by było położyć koło Neka nie bełt, a strzałę, sugerującą że morderca posługiwał się łukiem... Dla zmyłki : >
Voldek
A co jeśli Nek masturbował się przed kretoszczurami, a wtedy jeden z nich odgryzł mu penisa, strażnik z bólu upadł na ryj i wykrwawił się? Dobra, koniec, mózgu.
Moderator
Czyli nie tylko Wrzód za bardzo lubi zwierzęta.
Moderator
A tego nie wiesz, być może został skazany za fapanie... Może Rhobar całkowicie zdelegalizował zoofilię. ; p
Moderator
Wrzód? Ten sam, który ucieka widząc coś większego od chrząszcza? Nie wydaje mi się, żeby dał radę zgwałcić jakiekolwiek zwierzę.
Konto usunięte
Owce w 2 tak ochoczo skakały...
Przed wilkami.
RhobarIII
Spoko, spoko, ja tak naprawdę miałem pomysł ze śledztwem, całe szczegóły możnaby dopracować.
To podaj nam sensowny pomysł a my go rozpatrzymy.
Właściciel
A ja myślę że Nek został zabity na zlecenie Złego...
Moderator
Na zlecenie Złego, z ręki Pacho, który posłużył się do tego łukiem by podejrzewano ludzi z Nowego Obozu, a nie jego. Łuk zajumał Cavalornowi gdy ten spał, a potem tę broń po prostu spalił by pozbyć się dowodów, toż on nie może mieć tego łuku, a gdyby ktoś go znalazł to żeby go z nim nie powiązał. Pacho będzie siedzieć przy ognisku.
I tutaj bawienie się w Sherlocka może być trudniejsze : ]
Grahim był świadkiem, dlatego tak naprawdę się chowa, będzie trzeba go jakoś przekonać by nam coś powiedział, a i tak nie powie wiele.
Voldek
Mam parę pomysłów :VVV
1. Chrząszczowi też powinno się to spodobać. Czupa, umiałbyś zrobić tak, by koncert In Extremo był w grze bez kodów, wtedy, kiedy powinien? Fajnie by też było, gdyby np. po dialogu z jakąś osobą można było zmienić oryginalną wersję "Herr Mannelig" na polską.
2. Zadanie od Velayi. Po wdarciu się do jej sypialni, ta mogła by rzucić coś w stylu: "Hej, co ty tu... Chociaż, w sumie to przydałby mi się ktoś bystry". Jeśli gracz się zainteresuje, niewiasta powie, że zaginął jej przyjaciel, "Twardy Walduś". Podejrzewa, że "porwał" go ktoś z mieszkańców zamku, bo nikt inny naturalnie wejść tu nie mógł (nie powie tego wprost, ale przez owego Waldusia rozumiem.. hmm, wibrator to to nie jest, nie wiem jak określić - dildo?) Gdzie będzie? W skrzyni Arto, wraz z łojem kretoszczura. Można by potem zrobić tak, by po zabraniu przedmiotu ów magnat stanął w drzwiach z tradycyjnym tekstem "Hej, co ty tu robisz?" Na co gracz mógłby odpowiedzieć:
"Nie twój zasrany interes (walka i prawdopodobnie zgon)
"Masz tu bardzo interesujące zabawki..." (Arto jąkając się wypuszcza gracza, każąc mu milczeć)
Co o tym sądzicie? Może być, czy lekkie przegięcie?
@Edit: Pacho zabija Neka na zlecenie Złego i ma coś wspólnego z tym Cavalorn? Lekkie zerżnięcie z Mrocznych Tajemnic.
Moderator
Voldek... Nie rozumiem, czemu Arto miałby w ogóle puszczać Bezimiennego. Nie zapominaj, że to kolonia karna i nikt nikomu praktycznie nie ufa.
No i sam wątek jest... Niesmaczny. Motyw zadania od Velai jest spoko, ale no... Wymyśl coś innego.
Co do In Extremo - nie wiem, nigdy tego nie robiłem. Wiem jednak, że podmiana wersji będzie wręcz banalna.
No i co do morderstwa... No to Gilbert, ktokolwiek. Gilbert nienawidzi starego obozu, mógł wytrzasnąć broń od Aidana. W sumie Aidan to taka "bezpłciowa" postać, fajnie by było zrobić z nim jakieś zadanie.
RhobarIII
Grahim to był kartograf :v
Moderator
Kartografem był Graham... A gościem z jaskimi - Gilbert.