Jako że dawno niczego nie było to postanowiłem wstawić coś, żeby pokazać, że nadal dłubiemy przy tym modzie.
Z takich mniejszych rzeczy to udało mi się zmusić orków, żeby strzelali z kuszy. Wcześniej orkowie z kuszami nie mogli strzelać, bo z jakiegoś powodu orkowe bełty odbijały się od niewidzialnej ściany. Okazało się, że najprostszym sposobem na naprawienie tego błędu było zmienienie orkowi gildię na ludzką. Co ciekawe dodanie tej postaci naprawiło zwykłych orków, którzy w oryginalnej grze nie byli w stanie schować broni jak ją już raz wyciągnęli.
Im dłużej grzebię w tym silniku tym większe mam przeświadczenie, że ta gra jest trzymana w kupie przez badyle i taśmę klejącą.
Dłubałem, dłubałem, aż przez przypadek wydłubałem chyba najbardziej skomplikowany dialog w grze.
Jeśli mamy na sobie spodnie kopacza albo lekkie spodnie kopacza, to możemy przekonać strażnika, żeby nas wpuścił. Jeśli gracz ma na sobie spodnie kreta, to strażnik go wyśmieje i spuści mu wpie.... Można go też przekupić rudą albo skrętami, jeśli gracz ma na sobie gacie nowicjusza albo gildię. Cienie mają wstęp za free, a szkodniki muszą bulić rudę za wejście (nawet jeśli już raz płaciliśmy).
Standardowo dodałem parę ukrytych miejsc na mapie.
A najlepsze zostawiłem na koniec. Nareszcie udało mi się przerobić model świata bez dziwnych bugów jak woda po której można biegać. Żeby to zrobić musiałem błagać ruskich o pomoc ale się udało xD
Gdyby ktoś miał wątpliwości, to ta droga jest tą samą drogą z intra do gry.
I wiem, że te tekstury mogą wyglądać trochę koślawo, ale mapowanie tekstur w blenderze nie jest moją mocną stroną. Na nowszym modelu wygląda to trochę lepiej.
Jako, że to forum jest trochę martwe to zapraszam na naszego Discorda
discord.gg/AtawyN7kjB