[Sezon I] Karta Jednostek

Temat edytowany przez Mati129 - 16 czerwca 2018, 21:39

Avatar Vader0PL
Właściciel
Do poniższej jednostki proszę dać ogromną cenę, ma być to jednostka najdroższa w grze. Pełna powaga, chcę to mieć.

Różowy Dobry Ziomal Szturmowiec, Przyjaciel z Rodos, Pan Glin
Pojedyńczy, uzbrojony w zajebistość (pancerz nieprzebijalny) Szturmowiec, którego rekrutacja równa się z otrzymywaniem 5 Policjantów co turę, którzy mają wyższą jakość niż Jankesi, ale gorszą od Marines. Policja uzbrojona w broń palną, drewniane pałki zagłady i przezroczyste, wytrzymałe tarcze.
Zdjęcie użytkownika Vader0PL w temacie [Sezon I] Karta Jednostek

Avatar Mati129
Moderator
Wycenione.

Avatar Vader0PL
Właściciel
Te, ja uzbieram...

Avatar Angel_Kubixarius
Czyli jednostka spawner nawet w czasie pokoju ale o wydumanej cenie.... ciekawe...

Avatar
Konto usunięte
Drożsi ci biczownicy niż przypuszczałem, bardziej opłaca się kupić chłopów. Moja propozycja to zwiększyć liczebność do 150, a cenę zmienić na 100 złota i 5 specjalnego.

Avatar aliquis
Zdjęcie użytkownika aliquis w temacie [Sezon I] Karta Jednostek
Podstawowa jednostka floty powietrznej UK.
Te sterowce to idealne połączenie cech innych bardziej wyspecjalizowanych okrętów, oraz ceny. Są one zdolne do odparcia ataków z powietrza, skutecznego bombardowania jednostek naziemnych itp. Osiągają duże wysokości, więc nie muszą obawiać się ataku z góry, który jest ich słabym punktem*. Muszą jednak zniżyć lot do celnego spuszczania bomb. Zwrotne i szybkie na krótkim dystansie.
Maksymalny zasięg nie jest określony, ponieważ nieniepokojone mogą dotrzeć praktycznie wszędzie.

*najłatwiejszy sposób na ich zniszczenie nie oznacza, że jest to proste/opłacalne.
//czekam na kochaną falę hejtu <3

Avatar Mati129
Moderator
Nie ma żadnych mocy, poza Mocą, która jest religią, a nie mocą

Avatar Vader0PL
Właściciel
Mati129 pisze:
Nie ma żadnych mocy, poza Mocą, która jest religią, a nie mocą

???
Ah, no tak.

Avatar aliquis
Zdjęcie użytkownika aliquis w temacie [Sezon I] Karta Jednostek
Demoniczna genetyk.
Za 25 martwych po stronie UK i przeciwnej łącznie klonuje jednokrotnie wybraną jednostkę. Nie można klonować machin. Do trupów w przypadku jednostek typu okręty zalicza się nie liczbę okrętów, lecz martwych członków załogi. Ranni wrogowie też liczą się do statystyk jako 1/2. Osoby postronne - obywatele - także.

Avatar aliquis
Rycerze faerie,
to słabo, lub raczej wcale nie opancerzone jednostki. Cechuje je charakterystyczna dla tego gatunku niesamowita prędkość i dobra sprawność fizyczna. Jak nazwa wskazuje walczą z pomocą broni białej, ale również długodystansowej np. łuków i rzadziej broni palnej.

Avatar Angel_Kubixarius
Zdjęcie użytkownika Angel_Kubixarius w temacie [Sezon I] Karta Jednostek
Abatur, władca esencji
Jednostka specjalna roju, istota wykształcona przez nadświadomość by ta nie musiała w pełni skupiać się na pojedynczych drogach rozwoju i ograniczać do delikatnych przemian w organizmach zergów lecz aby odblokować prawdziwy potencjał roju. Abatur pasywnie odblokowuje zasób specjalny - esencję - zdobywa się ją poprzez:
A) Produkcje żywności - z każdych zwłok zostają bowiem kości, których nawet zergi nie wtranżolą co za tym idzie da się z nich pozyskać esencje danej istoty mniej więcej 1/5 produkcji żywności = produkcji esencji
B) poprzez wojnę - za równo nasze ofiary jak i ofiary wroga są przez Abatura kolekcjonowane i rozplatane na esencje i nici genetyczne co za tym idzie każda setka poległych ( po dowolnej stronie konfliktu) = 10 esencji
C) poprzez ofiarowanie zbytecznego nadmiaru jednostek - wtedy jest to zamiana stopnia 1 do 1 jednak kosztuje nas konkretną ilość wojsk x z x esencji.

Do czego esencja służy ? A służy do tego, że Abatur na jej podstawie jest w stanie łatwo i sprawniej niż sam bieg ewolucji stymulowany prze Nadświadomość badać wszelakie technologie roju bądź mutować jednostki, po za tym za esencje da się też zaoszczędzić surowce na budynki, bowiem zamiast nich jest koszt określony ilomaś jednostkami esencji, jenakże robotnice zawsze potrzebne.
Po za tym Abatur może za drobny koszt esencji wskrzesić część poległych oddziałów w ramach recyklingu militarnego roju.

Ostatnią specyfikacją jednostki Abatur jest fakt, że po jej zabiciu jest wskrzeszana po czasie dwóch tur i zdolna znowu służyć rojowi. Można mieć tylko jedną jednostkę Abatur na raz...

Avatar Angel_Kubixarius
Karakan ( ku*wa karakan dokładniej ~ Z.Stonoga)
Zdjęcie użytkownika Angel_Kubixarius w temacie [Sezon I] Karta Jednostek
efekt usprawnienia genomu odporności robotnic z bojowymi zastosowaniami zerglingów - karakan średnioopancerzona jednostka piechoty roju, puki co może atakować tylko wręcz, zagrzebywać się przez c jest niewykrywalna przez przeciwnika ( bo wygląda jak je**ny kamień) no i może po zakopaniu przemieszczać się podziemnie przez co nadaje sie do zasadzek wszelkich. Ich pancerz został utwardzony do średniego pancerza, zabarwiony niczym skała oraz pokryty ostrymi kolcami zdolnymi poranić nieuważnego przechodnia i/lub atakującego.

Avatar Angel_Kubixarius
Infektor
Zdjęcie użytkownika Angel_Kubixarius w temacie [Sezon I] Karta Jednostek
jednostka dystansowa 'wsparcia' nie jest zdolna jako tako do ataków, lecz może zainfekowac na oddal rozzbrojone lub po prostu nieopancerzone jednostki żywe neurotoksyną zarodnikową o której opowiadałem dawniej - ale jak powstał ? - a no na bazie dwóch znanych nam genów 1. gruczołów magazynujących jak u tępicieli lub hydralisków P tylko że powiększonych i dostosowanych do przechowywania neurotoksyny zarodnikowej w stanie żywym i świeżym 2. Gruczołach wystrzeliwujących jak u hydralisków P jeno większych tak by zarodnik w neutoroksynie dał radę bez problemu zostać wystrzelony. Co za tym idzie bezpiecznei wystrzeliwują one neurotoksynę zarodnikową która o ile nei napotka pancerza lecz tkankę żywa, to zrobi swoje - pozwoli nam zniewolić wroga bez zabijania go...

Avatar
Konto usunięte
Przepraszam za to, nie pamiętam co wtedy brałem, ale albo źle wcisnąłem cyfry, albo po prostu ich zrobiłem za silnych :) Bardziej to miała być taka ciekawostka. Mati, wycenisz to bez tamtego zdania?

Avatar Mati129
Moderator
Wycenione.

Avatar aliquis
Fanatyczni wywiadowcy.
Nazwa wzięła się stąd, że nie jest to regularna armia, a fanatycy. Często pochodzą z innych krajów. Czekają na rozkaz, by rzucić wszystko i stanąć w obronie Jasnego Dworu. Są to np. dziewczynki chcące zostać księżniczką, najbardziej prestiżowego, Jasnego Dworu. Prąd ten stale zyskuje na popularności. Charakteryzuje je niski koszt i niska często nie wysoka skuteczność i niezachwiana wiara w moc królowej. Jednak co turę stają się coraz silniejsze i z czasem wyłaniają się z nich Herosi. Dostają zazwyczaj jakiś tytuły i zaczynają swoją przynależność do dworu.

Avatar
Konto usunięte
Związek Socjalistycznych Krain Syberii

Niedźwiedź Bojowy
Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie [Sezon I] Karta Jednostek

Jeden z założycieli ZSKS miał osobliwą umiejętność - Otóż był świetnym treserem zwierząt. Udało mu się nauczyć niedźwiedzi walki w szeregach Związku. Tą umiejętność przekazywał dalej i dalej. Dzięki temu, posłuszne misie masakrują wrogą siłę żywą. Są niezwykle silne i zabijają żołnierzy choćby taranem. Dla ochrony noszą szczątkową zbroję. Są w stanie pochwycić w paszczę i rzucić dorosłego człowieka. W miarę odporne na rany cięte, gorzej z kłutymi. Wrażliwe na użycie broni palnej, chyba, że atakują w dużej grupie.

Avatar Mati129
Moderator
Wycenione.

Avatar Vader0PL
Właściciel
Vader0PL pisze:
Proszę o dodanie do moich jednostek Małego Okrętu Bojowowego (z balistami) i okrętu transportowego, bez uzbrojenia.

Przy okazji moje jednostki mogą kosztować 10 złota więcej? Bo od teraz wszystkie będę i tak automatycznie wyposażał w kompasy i mapy.

Avatar Mati129
Moderator
Zrobione.

Avatar Vader0PL
Właściciel
Jeszcze transportowiec dodaj.

Avatar
Konto usunięte
ZSKS

Armata Simonewa
Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie [Sezon I] Karta Jednostek

Czym się ta armata różni od pozostałych? Otóż używa ona specjalnego pocisku w kształcie sferostożka, który charakteryzuje się o wiele większą celnością, zasięgiem oraz przebijalnością (aczkolwiek ta ostatnia tyczy się tylko drewna oraz metalu).

Avatar
Konto usunięte
ZSKS

Statek transportowy
Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie [Sezon I] Karta Jednostek

Nieuzbrojona jednostka na wodna. Przewozi ogromne ilości ludzi oraz wyposażenia.

Avatar
Konto usunięte
//Halo

Avatar
Konto usunięte
// >Czekanie na GM o północy.

Avatar Mati129
Moderator
Wycenione.

Avatar Angel_Kubixarius
Ile kosztowały by mnie istoty które potrafiły by wide przybrzezną roju zamienic w kwas ( tak okoł 1 km od lądu)

Avatar
Konto usunięte
Ile kosztowałyby mnie wyspecjalizowane jednostki w skafandrach do strzelania w dział zwłokami chorychyna dżumę?

Avatar Mati129
Moderator
Angel: Na pewno bardzo dużo
mateox: A katapulty mają się wliczać w cenę? Jeśli tak, to dużo, jeśli nie, to jaki sens robienia tej jednostki?

Avatar
Konto usunięte
Mogą być katapulty, ewentualnie wystrzeliwanie części ciała chorych przez armaty.

Avatar Mati129
Moderator
Jak chcesz.

Avatar Vader0PL
Właściciel
Mogę prosić o dodanie Szpiegów dla Rodos?

Avatar Angel_Kubixarius
mateox pisze:
Mogą być katapulty, ewentualnie wystrzeliwanie części ciała chorych przez armaty.

Yes, shoot it in me, oh ah yeah, that's right shoot me with your hot load of PLAGUE. Daddy Nurgle approve, yeah shoot to your little zerg slut. I will evolve quicker boiiiiiiiiiiii...!

Avatar Vader0PL
Właściciel
Niewolnicy 200 za 100 złota, konieczność posiadania Innego Poglądu.
Po podbojach dokonanych przez Rodos znacząco wzrosła liczba ludu, którzy nie uznają Mocy, a często są głupi, nieprzydatni i ogólnie lepsza byłaby dla nich śmierć. No właśnie, śmierć. Królowa postanowiła, że właśnie Niewolnicy (choć prawnie nie są niewolnikami, a fanatykami religijnymi) będą mięsem armatnim. Wyższa jakość od Szczurów Unii, jednakże podstawowa jednostka każdego państwa może ją pokonać przy równych szansach. Taktyka na zwycięstwo tej jednostki jest taka sama jak Szczurów. Pewnie pojawiło się jedno "ale", które już wyjaśniam. Nie uznawali Mocy przez większość swego zycia, a przy pojawieniu się Innego Poglądu stali się fanatykami. Nie rozumieją tej wiary i nigdy tego nie dokonają, ale to dobrze. Łatwiej manipulować kimś, kto myśli, że robi to w imię wiary. Uzbrojeni są w skórzaną kamizelkę, słabej jakości tarczę i włócznię, oraz dziwny miecz, który w istocie jest wielkim grotem włóczni z rękojeścią.
www.momentmag.com/wp-content/uploads/2014/02/iStock_000025524449Small-1.jpg

Avatar Angel_Kubixarius
ŚCIŚLE TAJNA JEDNOSTKA
Upiorna Hałastra
Zdjęcie użytkownika Angel_Kubixarius w temacie [Sezon I] Karta Jednostek
opis: Kiedy udało się dokończyć badania nad neurotoksyną i zarodnikiem neurotycznym Nadświadomosc postanowiła odzyskać nieco wrogiej armii jako bezwolne ożywione truchła na swoich usługach, Neurotoksyna rozpylona na stosie ciał poległych kolumbijczyków którzy stawiali opór powszczepiała im neurozardoniki, które przywróciły podstawowe funkcje życiowe zwłokom i poddały je woli Roju. Tak powstała Upiorna Hałastra złożona ze zwłok poległych wrogów.
+ prawdopodobne tani ( tylko rozpylić toksynę i masz, więc i koszt zbyt duży nie winien być)
+ armia w sprzęcie wroga ( brak przymusu załatwienia sprzętu, bądź mutowania by mogli atakować.)
+ istoty humanoidalne ( zupełnie inna ścieżka ewolucji może nastąpić. )
+mają sprzęt, być może przyda się stal...


- nigdy nie wiesz co wskrzesisz
- może być mało pocisków dla wskrzeszonych
-potrzeba zwłok wroga
- Na koniec nie zostaje po nich żadna esencja i żadna żywność, same kości...
-cholernie podatni na ogień
- jakakolwiek podatność na światło słoneczne
-Powolni

Avatar
Konto usunięte
Mówca
Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie [Sezon I] Karta Jednostek
Mówcy są wspaniali w przekonywaniu kogokolwiek do swoich racji, mówią nienagannie w wielu językach i łatwo jest im dostosować język do grupy społecznej. Są świetnymi kłamcami.

Szpieg
Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie [Sezon I] Karta Jednostek
Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie [Sezon I] Karta Jednostek

Szpiedzy są idealnym narzędziem infiltracji, dezinformacji wroga oraz do pozyskania informacji o wrogu. Wyśmienicie posługuje się zagranicznymi językami, jest przeszkolony bojowo. Wie, jak się zachować w różnych środowiskach. Szpiedzy mają pastylkę cyjanku pod podniebieniem, którą przegryzą w razie pochwyce

Zabójca
Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie [Sezon I] Karta Jednostek

Zabójcy są wyszkoleni do jednej rzeczy - zabijania, a potrafią tego dokonać na najróżniejsze sposoby. Mistrzowie cichego przemieszczania się i walki wręcz, nie gorzej radzą sobie z strzelectwem. Na ich uzbrojenie składa się:
- Granatnik
Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie [Sezon I] Karta Jednostek
- Pistolet skałkowy z "bagnetem"
Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie [Sezon I] Karta Jednostek
- Mizerykordia
Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie [Sezon I] Karta Jednostek
- Pistolet "Pieprzniczka"
Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie [Sezon I] Karta Jednostek
- Mały nóż ukryty w rękawie
- Mały nóż ukryty w podeszwie
- Mały pistolet ukryty w płaszczu

Avatar xKotel
Piechota

Marines
Zdjęcie użytkownika xKotel w temacie [Sezon I] Karta Jednostek
Jedna z najbardziej wytrenowanych jednostek. Mają szablę. Najczęściej spotyka się ich jako gwardzistów. Ale do wojny też byli trenowani.

Botan
Zdjęcie użytkownika xKotel w temacie [Sezon I] Karta Jednostek
Składają się z żywiołaków ognia. Mają miecz oraz cep. Zbroja została wykuta przez najlepszych kowali z pobliskich wiosek.

Avatar aliquis
Yyy... nie ?
Tu nie ma magii.
Jego jednostka pluje ogniem, twoja kwasem, a moja lata.

Avatar Angel_Kubixarius
Kwas da się wyprodukować organicznie, tak samo skrzydła które zrobiłeś/aś mechanicznie... a ogień NIE

Avatar Angel_Kubixarius
korobov pisze:
Smoki.

smoki to istoty organiczne, żywiołaki - nie

Avatar aliquis
W jego karcie państwa to jest wspomniane.

Avatar Angel_Kubixarius
No ok... 5% to żywiołaki ognia - jednostka będzie w ciul nieliczna albo wciul droga bo bardzo mały odsetek jest żywiołaków, a chyba logiczne, że nie wszystkie pójdą do woja, bo by wyginęły...

Avatar
Konto usunięte
Anaconda pisze:
Spirici [100 za 110 złota] - Ich liczba jest stosunkowa mniejsza od ludzi z bardzo prostego powodu, nie żyją długo. Średni wiek, który osiąga troll w swoim życiu wynosi pięć lat, ciąża przeciętnej trollicy jest krótsza niż człowiek trwa zaledwie cztery miesiące, a młody osobnik w zawrotnym tempie, bo zaledwie po jednym roku osiąga pełnię sił. Populacja trolli cały czas maleje i wzrasta razem, w jednym roku prześcigają w liczbie ludzi, aby w drugim stać się drugą względem ilości ludności rasą, ten a nie inny stan rzeczy utrzymuje ryzykowne życie trolli, żyją głównie z grabieży i prowadzenia wojen na rzecz zysków NRLD. Spirici są najliczniejszą jednostką, a zarazem całkiem niezłą, uzbrojeni w niewielki topór i wytrzymali, zwykle biorą na siebie uderzenie przeciwnika i wykrwawiają go. Trolle nie noszą pancerzy za główną i zwykle jedyną ochronę służy im lodowa narośl pokrywająca ciało.
Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie [Sezon I] Karta Jednostek

Omrani - Wariant spiritów, zamiast lodowych toporów używają włóczni, a przed atakami wrogich jednostek chroni ich pawęż. Są bardziej jednostką defensywną do chronienia strzelców podczas bitew bądź zatrzymania szarży kawalerii przy użyciu ściany tarcz.

Streltsi - podstawowa jednostka w armii NRLD, jej główny trzon zaraz za mięsem armatnim jakim są trolle, streltsi uzbrojeni są w muszkiet oraz krótki miecz.
Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie [Sezon I] Karta Jednostek

Kozacy - Dawniej Kozacy byli kojarzeni z grupami bandytów zajmujących się głównie łupieniem, kradzieżami i mordami, kiedy krajem jeszcze rządzili egoistyczni królowie Używają głównie oburęcznych toporów wraz z łukami. Bardziej stawiają na walkę w zwarciu, choć nie gorzej radzą sobie na dystans. Zdecydowaną zaletą jednostki jest możliwość posadzenia ich na koniach
Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie [Sezon I] Karta Jednostek

Koń - Można na nim posadzić kozaków oraz inne jednostki piesze, zwiększa się wtedy mobilność i możliwość bitewne jednostki.

Korsarz - Okręty, które zapisały się dożywotnie w historię NRLD, łączą sobie proste, a zarazem efektywne rozwiązania techniczne. Uzbrojone zwykle w 20 dział, ładowność każdego z nich wynosi 150 jednostek. Jest to zarazem najlepszy i najszybszy okręt, głównie dlatego, że ma monopol, bo NRLD nie używa innych rodzajów okrętów i produkuje jeden masowo.
Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie [Sezon I] Karta Jednostek

Cesarzyk - Działo średnich rozmiarów do starć polowych, podobnie jak w przypadku okrętów postawiono na masową produkcję jednego działa niżeli rozdrabniania się, przez co cena jest znacznie tańsza
Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie [Sezon I] Karta Jednostek

Śnieżne Dziewice - Usposobienie boskiej potęgi i bezwzględnych sił natury. Śnieżne Dziewice mają szerokie zastosowanie bitewne, zdolności manipulacji wodą w stanie ciekłym, stałym i gazowym pozwalają im np.zalać wodą i unieszkodliwić wrogie działa, stworzyć lodowy mur, który zatrzyma szarżę kawalerii bądź zamrozić wodę wokół okrętu w przypadku bitew morskich. Jak każdy Nirvański żywiołak posiadają dwie formy tzw. formę człowiecza w której pokazują się ludziom oraz formę boską, w której prowadzą walkę. Forma boska posiada twardy jak skała wieczny lód chroniący przed uszkodzeniami i zapewniający niemałą siłę w połączeniu z rozmiarem wynoszącym pięć metrów tworzy zabójczą machinę niszczycielskiej natury.
Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie [Sezon I] Karta Jednostek


Anaconda pisze:
Mroźne Trolle - Dzikie trolle do masowego werbunku w prostym uzbrojeniu, maczugach. Podobnie jak cywilizowani bracia posiadają mroźną narośl działającą jak pancerz. [200 za 70 złota]
Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie [Sezon I] Karta Jednostek


Wycenę poproszę.

Avatar Angel_Kubixarius
NO KU*WA JAK NIE OGIEŃ TO LÓD, a z reszta już o wycenie trolli chyba mieliśmy debatę przez co był shitstorm, więc.... po kiego rozdrapywać rany ?

Avatar
Konto usunięte
Mat usunął poprzednią wycenę moich jednostek.

Temat zamknięty

Pokaż znaczniki BBCode, np. pogrubienie tekstu

Dodaj zdjęcie z dysku

Dodaj nowy temat Dołącz do grupy +
Avatar Vader0PL
Właściciel: Vader0PL
Grupa posiada 3261 postów, 19 tematów i 15 członków

Opcje grupy Wojny i Rewo...

Sortowanie grup

Grupy

Popularne

Wyszukiwarka tematów w grupie Wojny i Rewolucje [PBF]