[Sezon I] Karta Jednostek

Temat edytowany przez Mati129 - 16 czerwca 2018, 21:39

Avatar korobov
Muszę się zgodzić. Zwykle taktyka Zergów opierała się na tym, by było 100 zergów na jednego wroga. A reszta jakoś szła.

Avatar
Konto usunięte
Związek Socjalistycznych Krain Syberii

Kliper
Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie [Sezon I] Karta Jednostek
Jest to lekka jednostka pływająca, uzbrojona w 10-20 dział. Osiąga spore prędkości, nie ma dużego zanurzenia.

Fregata
Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie [Sezon I] Karta Jednostek
Jest to średnia jednostka pływająca, uzbrojona w 30 - 50 dział. Osiąga średnie prędkości i zanurzenie.

Pancernik
Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie [Sezon I] Karta Jednostek
Jest to największa jednostka pływająca, uzbrojona w około 100 ciężkich armat zlokalizowanych na dwóch pokładach. Jej zanurzenie jest spore. Jej burty obite są metalem, a dziób jest wyposażony w taran.

Kosynier
Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie [Sezon I] Karta Jednostek
Jest to najtańsza jednostka w armii ZSKS, przeznaczona do walk na bliskim dystansie (np. miejskich). Kosynierzy są uzbrojeni w kosy postawione na sztroc oraz topory. Najczęściej jednak pełnią funkcje demonstracyjną bądź strażniczą

Lekka Jazda
Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie [Sezon I] Karta Jednostek
Lekka jazda to formacja złożona z Centaurzych łuczników bądź ludzkich jeźdźców. Są uzbrojeni w dosyć archaiczne łuki oraz kusze, szable oraz pistolety tzw. Pieprzniczka. Są lekko opancerzeni, służą raczej do gromienia dzikusów, niż do regularnej walki

Avatar Angel_Kubixarius
no i pytanie bonusowe, nie żeby coś wszystkie zasoby rozumiem, tylko na cholerę zergom metal ?

Avatar korobov
Zmutuj, by na przykład Hydraliski miały metalowe łuski.

Avatar Mati129
Moderator
Wycenione.

Avatar korobov
Kirasjerzy
Jednostka kawalerii, która swoiście wyewoluowała z Husarii. W porównaniu do husarii nie mają oni skrzydeł ani wielkih kopii, mają tylko wytrzymały pancerz oraz niezwykle dobre szably idealni spisujące się do walk w zwarciu. Noszą oni nawet karabiny, które służą do wiadomo czego.

Dragoni
Najszybciej mówiąc jest to po prostu zmbilnowana piechota liniowa, którym dano karabiny (skrócone wersje muszkietów) i nauczono jeźdźić konno. Mogą oni walczyć konno oraz na koniach. Jest to jednostka świeżo wprowadzona i, mówiąc pokrótce, nikt z generłów nie ma pomysłu, z czym to się je. Do walki konnej i wręcz mają szable.

Ułani
Jednostki swoistej husarii, której skrócono lance do zaledwie dwóch metrów, będących formą kawalerii sztrumowej. Wyróżniają się strojem i swoistą formacja i zachowaniem. Zagrzewają ludzi do walki.

64-funtowa haubica.
Coś jeszcze?

Jazda Tatarska
Jednostkę tą bardzo trudno zniszczyć z jednego powodu - jest to jedna z niewielu jednostek Armii Monarszej, która skutecznie oparła się próbom wprowadzenie dyscypliny. Taktyka tej jednostki polega na atakowaniu i uciekaniu, co nieźle wkurza przeciwnika. Wyposażeni w łuki oraz szybkie i wytrzymałe konie są najmobilniejszą jednostką w całej armii. Skuteczna zwłaszcza na otwartym polu. I Niemiłosiernie wku*wiająca. Plus te łuki mają większy zasięg od muszkietów. Nieznacznie, ale... Do walki wręcz mają szable.

Huzarzy
Jednostka po węgiersku oznacza rozbójnika. Jest to lekkia kawaleria bez pancerzy, do walki mają szable. Ich zaletą jest dobra szybkość i nawet niezła walka w zwarciu, służy do nękania lekkich wojsk wrogs, wiązania wrogiej kawalerii walką i niszczemia wrogiej artylerii i strzelców.

Oddziały gołębi pocztowych
Komunikacja między oddziałami znacząco zwiększa możliwości operacyjnei tak jest tym razem. Gołębie pocztowe jest to prosta sztuczka, a znacząco zwiększające możliwości współpracy arminej. Oczywiście Generałowie częśćiej używają gońców konnych, ale udowodniono, że to Gołębie są najszybsze. Trasę 10 kilometrów pokonały w zaledwie 5 minut, a konnemu posłańcowi zajęło to aż 15 minut.

Moździerze
Nieruchome po rozstawieniu oddziały artylerii o wielkim kalibrze, wielkim zasięgu i równie wielkiej niecelności. Trafienie w Stodołę zajęło odanie tylko 20 strzałów. Broń używana tyko do oblężeń. Albo w skrajnych sytuacjach do walk polowych. Używają tylko szrapnęli, kul armatnich oraz pocisków z palonych wapnem, ewentualnie zapalających z wiadomych powodów.

Saperzy
Tych panów generalnie chyba nie trzeba przedstawiać. To, że ssmi mają muszkiety nie znaczy, że będą z nich korzystać. Szybciej używają bagnetów.

Myśliwi
Jednostki te to typowe jednostki zwiadoecze, jednak co je wyróżnia? To myśliwi, wiedzą co i jak w głuszy, jak się zachowywać. Uzbrojony w stosunkowo nowy wynalazek - wiatrówki z kapiszonami. W walce na dystans nie ustępują muszkietowi, ale są nieco zbyt drogie. W razie walki wręcz mają noże oraz dowódcy szable. Druga jednostka, w której zaprowadzenie dyscypliny się nie powiodło, ale karni są.

Najemna piechota Niemiecka
Niemcy i ich piechota? Czy jest coś lepszego? Zegarmistrzowska precyzja, ta musztra, ah... Jak wszystko się sypie, wkraczają oni, elita wojsk. Karni, bitni, zdyscyplinowani... W przeciągu minuty potrafią oddać 6 (!!!) strzałów, co powoduje dosłowny zasyp wroga gradem kul.

Gwardia generalska
Chyba tych panów nie trzeba przedstawiać, co nie?

Okręt liniowy III klasy (jedyny na stanie posiadany tak swoją drogą).
Okręty te wyposażone w po 40 dział na każdej burcie, 5 na rufie i dwa z przodu, średnio zwrotny, idealny do działań na Bałtyku. Wytrzymałość kadłuba rekompensuje niską szybkość, mimo posidania 4 masztów z potrójnymi żaglami.

Avatar GARDE0
Zdjęcie użytkownika GARDE0 w temacie [Sezon I] Karta Jednostek

Zwykły Troll-Są bardzo przeciętne ponieważ mają tylko 1.70m czyli są najmniejsze z całej armii.
Mają maczugi które ważą 10kg a same one to około 200kg czyli typowe grubasy.


Zdjęcie użytkownika GARDE0 w temacie [Sezon I] Karta Jednostek

Troll Uzbrojony- ważą około 150kg i mają 1.90m. Ich miecz może być dłuższy niż przeciętny człowiek.


Zdjęcie użytkownika GARDE0 w temacie [Sezon I] Karta Jednostek

Ork Szary- Wysokie na 2m i ważące 200kg są najbardziej pospolitymi Orkami w kraju bo tworzą aż 70%
ich społeczeństwa. Są najbardziej wybierane do armii ponieważ mają przymusowy wybór pójścia do wojska czyli albo wojsko albo spalenie na sztosie. Trzymają w dłoniach małe toporki i są najszybsze w armii


Zdjęcie użytkownika GARDE0 w temacie [Sezon I] Karta Jednostek

Łucznik- Jedyny strzelec w całej armii. Najczęściej patrolują miasta i pobliskie wsi ponieważ przy atakach często się nie angażują. 1.80 i 100kg

Zdjęcie użytkownika GARDE0 w temacie [Sezon I] Karta Jednostek

Generał- Główni Generali tak wyglądają ponieważ mają swój tzw "Chrzest". Jest ich w Armii około 20
Lecz przez to że mają płyty metalowe w ciele umierają w wieku 50 lat. A średnia życia orków i Trolli to 96.6 lat.. Chronią ich elitarni strażnicy którzy oddadzą dla nich nawet życie.Dowodzą wojskami w całym kraju i obserwują poczynania naukowców.

Avatar Mati129
Moderator
Wycenione

Avatar korobov
A u mnie? Czy mam wyczerpany limit jednostek?

Avatar Mati129
Moderator
Twoje już teraz wyceniłem.

Avatar GARDE0
2 CZĘŚĆ




Zdjęcie użytkownika GARDE0 w temacie [Sezon I] Karta Jednostek


Kamieniak- Rzadki okaz spotykany w armii stworzony z kamieni i głazów. ma 4m i 300kg, umie rozwalić wielkie skały


Zdjęcie użytkownika GARDE0 w temacie [Sezon I] Karta Jednostek


"Srebrny"- Ta jednostka To linia frontowa każdego ataku i dzięki pancerzowi który posiadają mogą przetrwać dużo strzał z łuków i kusz. Ma 2m i 90kg.

Zdjęcie użytkownika GARDE0 w temacie [Sezon I] Karta Jednostek

Tylko ten z przodu

Siekacz- Nie ma co o nim dużo mówić po prostu "WPIE**OL" Ma cztery ręce i 3 maczugi, może się z nimi kręcić nawet do godziny. Bardzo dobry przeciwko kawalerii i ma 3m i 200kg.


Zdjęcie użytkownika GARDE0 w temacie [Sezon I] Karta Jednostek


Drzewcy- Drzewcy to w skrócie asasyni ponieważ zawrze atakują z drzew, lubią zasadzki.Umieją się szybko wspinać, działają na dystans bo mają małe rzucane toporki i w walce wręcz. mają dzidy. mają 1.80. i 100kg


Zdjęcie użytkownika GARDE0 w temacie [Sezon I] Karta Jednostek



Pantheon- Pantheon to najbardziej elitarna jednostka, Mają najlepsze miecze,zbroje i tarcze z najbardziej dopasowanego żelaza jakie można było znaleźć. Ich tarcza podobno może ich ochronić przez prawdziwymi strzałami. Mają Miecz, dzidę,oraz Ogromny młot schowany za ich plecami. Mają 2.50m 150kg.

Avatar Mati129
Moderator
Wycenione.

Avatar
Konto usunięte
Spirici [100 za 110 złota] - Ich liczba jest stosunkowa mniejsza od ludzi z bardzo prostego powodu, nie żyją długo. Średni wiek, który osiąga troll w swoim życiu wynosi pięć lat, ciąża przeciętnej trollicy jest krótsza niż człowiek trwa zaledwie cztery miesiące, a młody osobnik w zawrotnym tempie, bo zaledwie po jednym roku osiąga pełnię sił. Populacja trolli cały czas maleje i wzrasta razem, w jednym roku prześcigają w liczbie ludzi, aby w drugim stać się drugą względem ilości ludności rasą, ten a nie inny stan rzeczy utrzymuje ryzykowne życie trolli, żyją głównie z grabieży i prowadzenia wojen na rzecz zysków NRLD. Spirici są najliczniejszą jednostką, a zarazem całkiem niezłą, uzbrojeni w niewielki topór i wytrzymali, zwykle biorą na siebie uderzenie przeciwnika i wykrwawiają go. Trolle nie noszą pancerzy za główną i zwykle jedyną ochronę służy im lodowa narośl pokrywająca ciało.
Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie [Sezon I] Karta Jednostek

Omrani - Wariant spiritów, zamiast lodowych toporów używają włóczni, a przed atakami wrogich jednostek chroni ich pawęż. Są bardziej jednostką defensywną do chronienia strzelców podczas bitew bądź zatrzymania szarży kawalerii przy użyciu ściany tarcz.

Streltsi - podstawowa jednostka w armii NRLD, jej główny trzon zaraz za mięsem armatnim jakim są trolle, streltsi uzbrojeni są w muszkiet oraz krótki miecz.
Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie [Sezon I] Karta Jednostek

Kozacy - Dawniej Kozacy byli kojarzeni z grupami bandytów zajmujących się głównie łupieniem, kradzieżami i mordami, kiedy krajem jeszcze rządzili egoistyczni królowie Używają głównie oburęcznych toporów wraz z łukami. Bardziej stawiają na walkę w zwarciu, choć nie gorzej radzą sobie na dystans. Zdecydowaną zaletą jednostki jest możliwość posadzenia ich na koniach
Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie [Sezon I] Karta Jednostek

Koń - Można na nim posadzić kozaków oraz inne jednostki piesze, zwiększa się wtedy mobilność i możliwość bitewne jednostki.

Korsarz - Okręty, które zapisały się dożywotnie w historię NRLD, łączą sobie proste, a zarazem efektywne rozwiązania techniczne. Uzbrojone zwykle w 20 dział, ładowność każdego z nich wynosi 150 jednostek. Jest to zarazem najlepszy i najszybszy okręt, głównie dlatego, że ma monopol, bo NRLD nie używa innych rodzajów okrętów i produkuje jeden masowo.
Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie [Sezon I] Karta Jednostek

Cesarzyk - Działo średnich rozmiarów do starć polowych, podobnie jak w przypadku okrętów postawiono na masową produkcję jednego działa niżeli rozdrabniania się, przez co cena jest znacznie tańsza
Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie [Sezon I] Karta Jednostek

Śnieżne Dziewice - Usposobienie boskiej potęgi i bezwzględnych sił natury. Śnieżne Dziewice mają szerokie zastosowanie bitewne, zdolności manipulacji wodą w stanie ciekłym, stałym i gazowym pozwalają im np.zalać wodą i unieszkodliwić wrogie działa, stworzyć lodowy mur, który zatrzyma szarżę kawalerii bądź zamrozić wodę wokół okrętu w przypadku bitew morskich. Jak każdy Nirvański żywiołak posiadają dwie formy tzw. formę człowiecza w której pokazują się ludziom oraz formę boską, w której prowadzą walkę. Forma boska posiada twardy jak skała wieczny lód chroniący przed uszkodzeniami i zapewniający niemałą siłę w połączeniu z rozmiarem wynoszącym pięć metrów tworzy zabójczą machinę niszczycielskiej natury.
Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie [Sezon I] Karta Jednostek

Avatar Mati129
Moderator
Obniżyłem pojemność Korsarza do 50 ludzi, poza tym wycenione.

Avatar
Konto usunięte
Zakąt Mroku

Piechota

100 ZKNJ za 120 złota, 5 specjalnego
Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie [Sezon I] Karta Jednostek
ZKNJ to jedna z potężniejszych jednostek piechoty Zakątu. Cechuje ją wytrwałość i upartość w dążeniu do celu. Są uzbrojeni w bardzo twardą zbroję z żelaza, którą będzie bardzo trudno przebić. Ich bronią jest długi jednoręczny miecz z diamentowego ostrza, które bez problemu przetnie małe skały. W torebce na pasie trzymają trochę prowianty, trochę napoju oraz prowizoryczne bomby z dymem.

100 Spinja za 140 złota i 5 specjalnego
Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie [Sezon I] Karta Jednostek
Spinja to bardzo ogromne pająki, plujące jadem z nawet parunastu metrów. Są wysokie na 4 metry, a swoimi odnóżami mogą przebić zbroję. Trucizna Spinja zabija w ciągu pół godziny. Poruszają się one bardzo szybko a także wysoko skaczą, dlatego nazywają się Spinja. (spider+ninja)

100 Orków za 140 złota
Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie [Sezon I] Karta Jednostek
Wysokie na ponad 2 metry stwory, z niewyobrażalnie wielką siłą. Są uzbrojone w twardą zbroję z kamienia, oraz w 2 kamienne topory. Nie są za szybkie, lecz daleko skaczą. Potrafią podnieść paręset kilo.


Specjalne

75 Rycerzy Mroku za 250 złota i 5 każdego surowca
Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie [Sezon I] Karta Jednostek
Ci potężni rycerze są opancerzeni grubą zbroją, ważącą parędziesiąt kilo, ale dla takich wojowników to jest nic. Najsilniejsi uniosą ponad tonę, a przeciętny podnosi ponad 200 kilo. Charakteryzuje ich okrucieństwo, szybkość i przebiegłość. Ich bronią jest wielka maczuga, ale potrafią walczyć też samymi pięściami.

75 Olbrzymów za 200 złota i 10 specjalnego
Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie [Sezon I] Karta Jednostek
Są wysokie na 8 metrów, a uniosą paręnaście ton... Są bardzo silni i potrafią rzucić bardzo ciężką skałą. Są uzbrojeni w bardzo twardą i grubą zbroję, która jest bardzo ciężka. Ich bronią jest wielki topór z żelaza. Jednak ich wzrost jest zarazem ich wadą, bo przeciwnik może go wywrócić.

Machiny bojowe

20 miotaczy strzał za 150 złota i 5 specjalnego
1 armata 12 funtowa za 100 złota i 10 specjalnego
20 katapult za 250 złota i 10 specjalnego

Strzelcy

100 łuczników za 140 złota
Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie [Sezon I] Karta Jednostek
Idealnie wyszkoleni w obsłudze łuku i strzał, z sokolim wzrokiem, oprócz łuku posiadają także miecz jednoręczny z żelaza.

100 strzelców za 150 złota
Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie [Sezon I] Karta Jednostek
Obsługujący się muszkietem strzelec potrafi ustrzelić kogoś z kilometra.

Statki

1 Galeon za 200 złota
Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie [Sezon I] Karta Jednostek
Duży statek bojowy z pojemnością 100 osób. Posiada magazyn na bronie oraz na prowiant. Ma wbudowane armaty.

Avatar Mati129
Moderator
Wycenione. Ale nie według twojej wyceny, tylko według mojej.

Avatar Vader0PL
Właściciel
Myślę, że zdjęcia powiedzą więcej, niż słowa.

Rodos

Piechur- Podstawowa jednostka.
Zdjęcie użytkownika Vader0PL w temacie [Sezon I] Karta Jednostek

Szturmowiec- Jednostka trochę droższa od Piechurów, posiadająca dłuższe pistolety skałkowe.
Zdjęcie użytkownika Vader0PL w temacie [Sezon I] Karta Jednostek

Jankes
Zdjęcie użytkownika Vader0PL w temacie [Sezon I] Karta Jednostek

Marines
Zdjęcie użytkownika Vader0PL w temacie [Sezon I] Karta Jednostek

Zabójca
Zdjęcie użytkownika Vader0PL w temacie [Sezon I] Karta Jednostek

Ciężki Szturmowiec- Uzbrojony w strzelbę.
Zdjęcie użytkownika Vader0PL w temacie [Sezon I] Karta Jednostek

Łamacz
Zdjęcie użytkownika Vader0PL w temacie [Sezon I] Karta Jednostek

Oszczepnik
Zdjęcie użytkownika Vader0PL w temacie [Sezon I] Karta Jednostek

Grajek
Zdjęcie użytkownika Vader0PL w temacie [Sezon I] Karta Jednostek

Gwardia
Zdjęcie użytkownika Vader0PL w temacie [Sezon I] Karta Jednostek

Toporniak
Zdjęcie użytkownika Vader0PL w temacie [Sezon I] Karta Jednostek

Ozdobna- Jednostka skupiająca się bardziej na odwracaniu uwagi, niż do otwartej walki.
Zdjęcie użytkownika Vader0PL w temacie [Sezon I] Karta Jednostek

Łucznik
Zdjęcie użytkownika Vader0PL w temacie [Sezon I] Karta Jednostek

Snajper
Zdjęcie użytkownika Vader0PL w temacie [Sezon I] Karta Jednostek

Avatar Mati129
Moderator
Wycenione.

Avatar Blawoj
Piechurzy moskiewscy
Ciężcy piechurzy z 1,5 m berdyszami. Mają dobre zbroje i hełmy. pl.wikipedia.org/wiki/Berdysz

Strzelcy moskiewscy
Strzelcy z muszkietami. Zamiast podpórek używają lżejszych berdyszy. Po strzale walczą berdyszami. Mają czerwone mundury i czapki

Kozacy Dońscy
Ich uzbrojenie i wyposażenie jest bardzo różnorodne, lecz głównie składała się z szabli, pistoletów i lanc. Kozacy raczej nie używają opancerzenia, z wyjątkiem zakładanych niekiedy lekkich kolczug, noszą długie kaftany bez guzików i wysokie futrzane czapy.

Średnia artyleria

Avatar Vader0PL
Właściciel
Podwyż cenę "Ozdobne" i zmień nazwę na Inny Pogląd.
Od dziś po prostu zajmują się tym, że swymi sposobami (i pokojowymi, i toporem) sprawiają, że lud na podbitych terenach dołącza do kręgu wiernych mocy i Królowej.

Avatar Mati129
Moderator
Blawoj: wycenione
Vader: zmienione

Avatar
Konto usunięte
Wieża obserwacyjno-obronna
Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie [Sezon I] Karta Jednostek
Drewniano-kamienna wieża służąca bardziej do obserwowania terenu z wysoka, niż do obrony, gdyż drewno nie zatrzyma ognia czy kul armatnich. Jednak może służyć do obrony przed dzikusami bez artylerii.
Punkt Obronny
Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie [Sezon I] Karta Jednostek
Potężniejsza wieża zbudowana z kamienia, który zatrzyma mniejsze kalibry kul armatnich. Są tam zgromadzone duże zapasy wody, żywności oraz amunicji, co pozwala broniącym się tam żołnierzom utrzymać twierdzę aż do przybycia posiłków.
Twierdza
Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie [Sezon I] Karta Jednostek

Ogromny kompleks obronny, wyposażony w ciężkie armaty, zapasy amunicji, pożywienia, z własną trzodą chlewną i z własnymi studniami. Potrafi wytrzymać długie oblężenia. Odporny na średnie i w niektórych miejscach ciężkie armaty.

Avatar Mati129
Moderator
Wycenione.

Avatar
Konto usunięte
Garnizony Chłopskie
- Uzbrojeni głównie w gizarny lub piki,
- Pancerz składa się z kaptura kolczego, kapalina, gambesonu,
Zapiski Galla Templara,
Jak co pełnię brat zakonny zwoływał ojców (chłopskich) i synów do domu bożego, a z woli boskiej wybierał najmężniejszych. Taki syn wędrował wraz z bratem do zamku, gdzie stawał się częścią kościoła. Z domu brata bożego otrzymywał oręż i szkolił się wśród starszych synów, a kiedy pora wojny wybiła bronił wspólnej ziemii.

Garnizony Miejskie
- Uzbrojeni w halabardy i topory,
- Pancerz składa się z gambesonu, kaptura kolczego, kapalina i napierśnika blachowego,
Zapiski Galla Templara,
Wtedy Ojciec miasta bożego rzekł: ci z was którzy pragną żyć pod opieką pastora niech staną się psami pasterskimi i chronią stado przed wilkiem.


Dragoni (Dragonami są tylko z nazwy)
- Piesi strzelcy z muszkietami,
- Opancerzenie składa się z gambesonu, napierśnika blachowego, kaptura kolczego, kapalina i płaszczu zakonnego,
Zapiski Galla Templara,
Wtedy przed Mistrzem złożono broń ogniem piekielnym plującą i stalą szatańską.
"Niehonorowa broń! Dzieło szatana!" krzyknął brat spoglądając na martwego chłopa, a Mistrz odrzekł.
"Broń rzecz święta! Martwym na nic honor!"


Giermkowie Zakonni
- Wszelakie uzbrojenie i pancerze (najczęściej włócznie), zależne od stanu majątkowego rodziny z jakiej wywodzi się giermek, niemniej nie używają mieczy jednoręcznych i dwóręcznych, które przypisane są jako broń rycerska.
- Niezwykle młodzi i silni wojownicy walczący konno, wyróżniają się na polu bitwy płaszczami templariuszy.

Piesi Rycerze Zakonni
- Stereotypowy rycerz zakonny nosi na głowie hełm garnczkowy, i używa miecza jednoręcznego w akompaniamencie tarczy lub dwuręcznego. Opancerzenie składa się z lekkiej skórzanej płachty ochronnej, kolczugi i elementów płytowych, rzadko kiedy rycerze odziewają pełne zbroje płytowe.
- Siła przełamująca jak i obronna Zakonu Templariuszy, w połączeniu z giermkami mogą zatrzymać najcięższą wrogą jazdę,
- Wyróżniają się na polu bitwy płaszczami templariuszy.

Konni Rycerze Zakonni
- Niewiele różniąca się jednostka od poprzedniej, ale chwila! Ci rycerze przemierzają pole bitwy na dzielnych wierzchowcach, zaliczyć można ich pod kawalerię średnią hybrydową. Zdolną do przeprowadzenia pojedynczej szarży, a następnie prowadzenia konnej walki w zwarciu.
Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie [Sezon I] Karta Jednostek

Błędni Rycerze
- Błędny Rycerz jest bratem zakonnym, który wyruszył w świat głosić słowo boskie, no i jak to bywa na kogoś kto wyrusza w świat, zdobyć chwałę w turniejach, zabić smoka, ogra, wilkołaka, wampira czy kto wie, co tam jeszcze, a następnie wrócić i przechwalać się swoimi wyczynami. Błędni Rycerze są najbardziej doświadczonymi przez życie w boju rycerzami, kiedy tylko prowadzą sojusznicze jednostki do bitwy te dostają wielkiego kopa do morale.
- Przede wszystkim łamią wrogi szyk starym średniowiecznym sposobem.
Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie [Sezon I] Karta Jednostek

Kanonada Zakonna
- Działa zakonne przeznaczone do bitew i oblężeń.

Katapulty
- Niewielka machina oblężnicza pozostawiona w armii przez wzgląd na prostotę konstrukcji i taniość. Wiele fortów dotychczas używa katapult do obrony i odpierania nieprzyjaciela.
Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie [Sezon I] Karta Jednostek

Avatar Vader0PL
Właściciel
Proszę o dodanie do moich jednostek Balisty. Zwykła, będąca dziewicą, balista.

Avatar
Konto usunięte
Mroźne Trolle - Dzikie trolle do masowego werbunku w prostym uzbrojeniu, maczugach. Podobnie jak cywilizowani bracia posiadają mroźną narośl działającą jak pancerz. [200 za 70 złota]
Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie [Sezon I] Karta Jednostek

Avatar Mati129
Moderator
Wycenione.

Avatar
Konto usunięte
Proponuję zwiększenie ilości Błędnych Rycerzy do 25, a cenę zmniejszoną do 50 reszty.

Avatar Mati129
Moderator
Czerwony_Ziomek pisze:
Proponuję zwiększenie ilości Błędnych Rycerzy do 25, a cenę zmniejszoną do 50 reszty.

Zrobione.

Avatar
Konto usunięte
Czemu zmieniłeś mi cenę Streltsów i Mroznych Trolli? Wcześniej kosztowali 150 złota za 100 i 85 złota za 150.

Avatar Mati129
Moderator
Z powodu różnych skarg.

Avatar
Konto usunięte
Raczej bóldupy koroba i grubego.

Avatar Mati129
Moderator
Nie tylko.
Tak czy siak, nowy cennik wchodzi w życie wraz z następną Turą

Avatar Vader0PL
Właściciel
Też mi coś zmieniałeś?

Nowe jednostki:

Orkowie- Cholernie groźne dla piechoty i jazdy jednostki słynnące ze swojej brutalności, głupoty i brzydoty. Niestety, nie nadają się przeciwko dystansowym jednostką ze względu na to, że nie noszą pancerzy.
Zdjęcie użytkownika Vader0PL w temacie [Sezon I] Karta Jednostek

Zastępy Aniołów- Zefiry to rasa posiadająca skrzydła. Dzięki czemu jej jednostki mogą działać zarówno w powietrzu, jak i w walkach piechoty. Dodatkowo obniżają wrogie morale, a ich zasięg stanowi dwie prowincje. (Przez co mogą przelecień np. nad stolicą i przejąć tereny z dupy strony).
Zdjęcie użytkownika Vader0PL w temacie [Sezon I] Karta Jednostek

Zmory - Wynik badań Polomońskich naukowców. Stworzyli oni senne Upiory, które bardzo ciężko zabić właśnie przez to, że nie są w pełni materialne. Jednakże ogień i proch już wyrządzają jakieś szkody, bo w końcu pył z którego są stworzone może spłonąć. Jednostki do skrytobójstw i niszczenia wrogich morali. W końcu w Afryce męczonej wieloma epidemiami i zgonami coś ala Śmierć daje jasno do zrozumienia, że nadszedł czas na wieczny odpoczynek, lub potępienie.
Zdjęcie użytkownika Vader0PL w temacie [Sezon I] Karta Jednostek

Avatar
Konto usunięte
Odkryj jeden prosty trik na osłabienie innych graczy. Masz wątpliwości, że z kimś wygrasz? Poskarż się mistrzowi niech podwyższy mu ceny jednostek i utrudni grę.

Avatar korobov
Z całym szacunkiem, ale patrząc na ceny jednostek i ich zdolności... U ciebie nie było balansu.

Avatar
Konto usunięte
Sram na twoje zdanie korob, jak podwyższać ceny to wszystkim, a nie jednej osobie. Chyba po coś dawałam sobie masowy werbunek w zaletach, żeby na nim stawiać swoje państwo, a wasz ból dupy wobec cen jedynie udowadnia, że nie potraficie wygrać bez pomocy Matiego i oszukiwania.

Avatar
Konto usunięte
Słuchaj - Twoje trolle są silniejsze i wytrzymalsze niż moja podstawa, a do tego są tańsze, więc nie narzekaj.
Poza tym balans=/=oszustwo.

I tak, jeśli ma Ci to sprawić satysfakcję, to ja prosiłem Matiego o zmianę.

Avatar Angel_Kubixarius
Anaconda wypi***alaj od mojego panstwa, nie po to sie z kubełem1001 kłócilem o balans żeby mi jakas kobieta z dupy ceny podwyższała...

Avatar
Konto usunięte
grubadziewczyna pisze:
Słuchaj - Twoje trolle są silniejsze i wytrzymalsze niż moja podstawa, a do tego są tańsze, więc nie narzekaj.
Poza tym balans=/=oszustwo.

I tak, jeśli ma Ci to sprawić satysfakcję, to ja prosiłem Matiego o zmianę.

I ty śmiesz się nazywać państwem socjalistycznym? Baliście się faktu, że zwerbuje za dużo wojska i poszliście do Matiego z płaczem. Nie ma to jak dostawać korzyści od mistrza gry. Każdy następny wróg ciebie i koroba też będzie miał dziwnym trafem niezbalansowaną armię i podrożone jednostki?

Avatar
Konto usunięte
Angel_Kubixarius pisze:
Anaconda wypi***alaj od mojego panstwa, nie po to sie z kubełem1001 kłócilem o balans żeby mi jakas kobieta z dupy ceny podwyższała...

A na podwyższenie twoich cen przyjdzie czas.

Avatar Angel_Kubixarius
Anaconda bitch please oni po prostu zdefiniowali balans a nie jego zachwianie bowiem trolle są silniejsze od ludzi... hurr durr

Avatar wiewiur500kuba
Rafael_Rexwent pisze:

Cena Imperium przekazująca dar toksyczności Wojnom i Rewolucjom, koloryzowane
Zdjęcie użytkownika wiewiur500kuba w temacie [Sezon I] Karta Jednostek

To jest jak najbardziej prawdzie :v

Avatar
Konto usunięte
Anaconda pisze:
I ty śmiesz się nazywać państwem socjalistycznym? Baliście się faktu, że zwerbuje za dużo wojska i poszliście do Matiego z płaczem. Nie ma to jak dostawać korzyści od mistrza gry. Każdy następny wróg ciebie i koroba też będzie miał dziwnym trafem niezbalansowaną armię i podrożone jednostki?


Większość graczy ma zbalansowane jednostki. Tylko twoje trole były naprawdę przesadzone w swoim stosunku ceny do wartości bojowej

Avatar
Konto usunięte
// Kurde, teraz to ja jestem tym toksycznym. Źle się z tym czuję

Avatar Angel_Kubixarius
Anaconda pisze:
A na podwyższenie twoich cen przyjdzie czas.

Grozba zrobienia taktyki o która oskarzasz korba i grubadziewczyna ? LOGICZNE W CH*J ! a to że twoje uednostki podrozały =/= że zostalo to zrobione jako atak na cb. Wiekszosc graczy gra albo drozszymi lecz silniejszymi wojskami lub też mniej silnymi oecz masowo robionymi po taniosci. A tymczasem ty probujesz zrobic takie silne masowo robione jednostki... szczury kuby przy twoich trollach to piardniecie motyla, a chcesz miec je taniej, to zas burzyłoby BALANS rozgrywki...

Avatar
Konto usunięte
grubadziewczyna pisze:
Większość graczy ma zbalansowane jednostki. Tylko twoje trole były naprawdę przesadzone w swoim stosunku ceny do wartości bojowej

Bardzo dziwne, że akurat wy decydujecie o balansie i akurat zauważyłeś to kiedy zdałeś sobie sprawę, że będę toczyła wojnę z twoim pupilkiem. Bardzo ciekawy zbieg okoliczności, a zmianie cen nie uległy tylko trolle.

Avatar Angel_Kubixarius
Ok ok ok nie widzę sensu, wnoszę o to by albo admin osadzil ta uzytkowniczkę, albo niech w ogole zostanie ona przez nas odcieta od jako takiej dyplomacji, traktujmy ja jakby nie istniala i róbmy swoje bo chyba nie idzie jej wysokiej toksyczności cokolwiek przemówić do rozumu #AnacondaDrama

Avatar Vader0PL
Właściciel
A myślałem, że szczytem zła jest obsadzenie strategicznych botów swoimi graczami. No ale tutaj...

Avatar
Konto usunięte
Anaconda pisze:
Bardzo dziwne, że akurat wy decydujecie o balansie i akurat zauważyłeś to kiedy zdałeś sobie sprawę, że będę toczyła wojnę z twoim pupilkiem. Bardzo ciekawy zbieg okoliczności, a zmianie cen nie uległy tylko trolle.


Inne jednostki też były troche drogie. Zauważyłem to teraz, bo obliczałem proporcje. I proszę nie nazywać Korby moim pupilkiem, tylko współpracownikiem jak już

Temat zamknięty

Pokaż znaczniki BBCode, np. pogrubienie tekstu

Dodaj zdjęcie z dysku