Sugestie, czyli temat organizacyjny

Avatar Vader0PL
Rasa Grywalna- Avenri
Jeżeli Bigle to rasa tylko i wyłącznie męska, to już Avenri to rasa tylko i wyłącznie źeńska. Rasa zamieszkuje trzy planety, które przemieniła w raj przemysłowy. Znaczy się, tylko dla swojej rasy, bo ciężko zostać zauważonym w biznesie, w którym już dominują Avenri. Mackogłowe, jak to żartobliwie nazywają je Drowy, są odwrotnością rasy Bigli, gdyż cechują się potężnymi zdolnościami magicznymi, ale już słabością fizyczną. Co nie znaczy, że nie umieją walczyć. Tak zwane Komandoski Avenri, stanowiące 2% rasy to ich elita, którą można wynająć za dużą sumkę. Z innych faktów, to mogą się rozmnażać z każdą rasą (Choć te, które twardo wyznają zasadę "Krzyżowanie się tylko ze sobą" mogą stanowić problemy) i żyją do 1000 lat. Śmierć też jest ciekawa, gdyż uznaje się, że Avenri rozpływają się w galaktyce. Zasada koopulacji, zaoważona przez kilku uczonych głosi, że ze związku Avenri-Inna rasa zawsze będzie ciążą mnoga. jeden chłopiec, jedna dziewczynka. Dziewczynka rasy Avenri, a chłopiec tej samej rasy, co ojciec.
Zdjęcie użytkownika Vader0PL w temacie Sugestie, czyli temat organizacyjny

Avatar Vader0PL
Mech Bojowy Towarzysz
Spartens i rasy sojusznicze się nie opier*alają. Utworzyły lekkiego mecha, do którego obsługi konieczny jest jeden żołnierz. Towarzysz jest pokryty 10 cm stalą, żeby wytrzymał wystarczająco. Niech nie zmyli was brak hełmu, każdy żołnierz otrzymuje jeszcze pokryty dziesięcioma centymetrami hełm, żeby wrogowie namęczyli się i tu. Dzięki naukowcom dodano do Mecha odbowiednie elementy, by ten mógł poruszać się z szybkością żołnierza piechoty. NIe warto się tutaj rozpisywać, że jest taki i owaki, gdyż po prostu ma spełniać swoje zadanie bojowe, a nie zadawalać dowódców. Słabym punktem Mecha jest plecak podzielony na trzy części. Jedną z nich jest akumulator, żeby mech działał. Drugą z nich, zajmującą połowę plecaka, jest zapas amunicji. W końcu to działko musi mieć czym strzelać. Trzecią częścią jest zapasowy akumulator, który starcza na tyle, by żołnierz mógł się wycofać z linii frontu. Wspominałem coś o broni? No właśnie. Jest to ciężki karabin maszynowy, który może wystrzelić do dwóch pocisków na sekundę. Jest to wynik średni, ale sama prędkość pocisku i jego siła nadrabiają to. Mech Bojowy Towarzysz jest trzonem Armii Mechów Sojuszu od 20 lat i nie wygląda na to, żeby szybko został zastąpiony.
Zdjęcie użytkownika Vader0PL w temacie Sugestie, czyli temat organizacyjny

Avatar Vader0PL
Czołg Sojuszu Plo1N
Czołg Sojuszu Plo1N to podstawowy czołg klasy lekkiej należący do (jeżeli nie jest to oczywiste) do Sojuszu. Choć w porównaniu do maszyn Hexironu jest słaby, to jednak cechuje go pewna prototypowa technologia: Nie jest wykrywalny przez radary, a Termografia też jest tutaj bezsilna. Zawdzięcza to nanotechnologii, jaką jest pokryty. Jednakże jest już gorzej, gdy dojdzie do otwartej walki, a nie do zaskakiwania przeciwnika. Pancerz wytrzyma maksymalnie trzy celne strzały, a działko Plo1N zniszczy po dwóch strzałach pojazd opancerzony. Czyli słabo. Zwłaszcza, gdy może przyjść im walczyć przeciwko ciężkim czołgom. Wtedy już trzeba liczyć na przewagę liczebną i geniusz generała. Do obsługi jednego czołgu potrzebne są trzy osoby, z czego jedna ma do wyboru, czy chce siedzieć w maszynie, czy obsługiwać LKM. Żadna rasa z Sojuszu i Spartens nie podają, ile posiadają takich maszyn. No bo po co?
Zdjęcie użytkownika Vader0PL w temacie Sugestie, czyli temat organizacyjny

Avatar Vader0PL
Pojazd Opancerzony Trexus
Żołnierze muszą dotrzeć na front bezpiecznie i szybko. I właśnie przeciwko takiej misji stanęła firma Hexiron tworząc Trexusa. I trzeba draniom przyznać, udało się. Maszyna może przewozić do 50 żołnierzy, porusza się do 100 kilometrów na godzinę w każdych warunkach, a jej budowa ułatwia rykoszetowanie. Wyposażono to dodatkowo w płyty Juqqene, które nie pozwalają na to, by ładunek EMP zaszkodził maszynie. Trexus nie jest również bezbronny, gdyż uzbrojony jest w dwa obrotowe, średnie działka laserowe. Idealne na Mechy i wrogą piechotę. Do wad maszyny należy to, że przy dobrym strzale wrogiego czołgu może został łatwo unieruchomiony, a przez to konieczna jest ewakuacja żołnierzy. Wtedy też jest uruchamiany system 404, czyli maszyna (po ucieczce ostatniego żołnierza) uruchamia wyłączone wcześniej silniki i z rozpędem jedzie przed siebie, wybuchając przy pierwszym kontakcie z jakimś obiektem. Pomysłowe, gdy przed sobą ma się otwarty teren i wrogie maszyny. Taka eksplozja wyeliminowałaby z gry dwa pojazdy, zamiast jednego. Gorzej jest już w lasach, ale zawsze można liczyć na walące się drzewo.
Zdjęcie użytkownika Vader0PL w temacie Sugestie, czyli temat organizacyjny

Avatar Vader0PL
Czołg średni Tutek
Sojusz nie zostaje w tyle za Federacją i utworzyło czołg, do którego obsługi potrzebne są tylko dwie osoby. Ten od strzelania i ten od kierowania pojazdem. Trzeba dodać, że utworzono Tutka z myślą o obronie, a nie o ataku. Właśnie dlatego wieżyczka czołgu obraca się wolno, a na stałe w jednym miejscu ma wyposażone działko laserowe. Jednakże ta wada jest łatwo zapominana, gdy spojrzy się na siłę głównego działka jonowego. Jest to skuteczny unieruchamiacz wrogich maszyn, jak i istna haubica przeciwko piechocie i mechom. Dwa Tutki mogłyby zatrzymać ciężkie czołgi i je zniszczyć, jednakże trzeba byłoby zadbać o to, by same wcześniej nie zostały zniszczone. Pancerz Tutka nie jest silny, a dodatkowo ma bardzo słabą górę. Jeżeli dostałby się tam wrogi żołnierz, to wtedy mógłby z góry przez pancerz wyeliminować załogę czołgu. Dlatego też Tutek działa zazwyczaj wspólnie z piechotą i działkami przeciwlotniczymi. Oprócz tego, doskwierają mu wady pokroju niska prędkość i brak LKM'u przeciwko piechocie na bliskie dystanse.
Zdjęcie użytkownika Vader0PL w temacie Sugestie, czyli temat organizacyjny

Avatar Vader0PL
Czołg Snajperski Maestro
Pewnie wiele osób po odczytaniu specjalizacji tego czołgu zastanawia się, czy jest to żart. Otóż nie tym razem! Maestro, choć do walki bezpośredniej się nie nadaje, nie ma broni na krótkie dystanse i może zostać łatwo zdjęty przez zagubiony granat, to przezwycięża inne czołgi pod względem dystansu, z jakiego może ostrzeliwać inne maszyny. W końcu ile czołgów może ostrzeliwać przeciwnika z 25 kilometrów? Co, spodziewaliście się więcej? Zabawne, zwłaszcza że na zwykłej wysokości ludzie widzą do 5 kilometrów (A Sojusz w końcu najbardziej obawia się Federacji). Zaraz, zaraz. Jak niby czołg może celnie ostrzeliwać z 30 kilometrów? Otóż jest to zasługa technologii zwanej Bolic, na cześć Profesora Bolica, który tę technologę opracował i sprzedał Sojuszowi. Czołgi ciężkie wroga również nie są bezpieczne, gdyż Maestro jest wyposażony w dwie połączone ze sobą lufy, które mogą wystrzelić dwa pociski laserowe na raz o sile tak dużej, że przebiją się na wylot przez maszynę. Jest to główny powód, dla którego Sojusz jest bezpieczny. Konieczne byłoby codzienne precyzyjne bombardowanie orbitalne, co przy jednoczesnych walkach kosmicznych nie byłoby zbytnio możliwe. A jak już okręty lądowałyby na jakiejś planecie, to kto by je uchronił przed zniszczeniem ze strony Maestro? No kto?
Zdjęcie użytkownika Vader0PL w temacie Sugestie, czyli temat organizacyjny

Avatar Vader0PL
Czołg Ciężki Gargantua
Sojusz, pomimo teorytycznego bezpieczeństwa dzięki Maestro, nie zamierza próżnować. Dzięki Hexironu wyposażyli swoją armię w czołg obsługujący technologię Railgun. Czołg posiada dwa działka z tą technologią, z czego mniejsze jest obrotowe i może stanowić zagrożenie dla wszystkich, łącznie z lotnictwem. Ten potwór może przewozić 10 żołnierzy, a do obsługi wymaga 5 kolejnych. Jednakże są oni w miarę bezpieczni w tej maszynie, gdyż nawet gąsienice są wzmocnione tak, żeby nie zostały wyeliminowane po dwóch strzałach. (Ale niestety po pięciu już tak. Przynajmniej pancerz wytrzymuje do 10 celnych strzałów). Jedną z głównych wad Gargantuy jest jego wielkość, która w chwili okrążenia przez wrogie jednostki skazana jest na zniszczenie. Choć żołnierze nie dadzą się zabić tak łatwo i będą korzystać z działek tak długo, aż zostaną zniszczone. Warto dodać, że czołg ma opcję spalenia głównego komputera, przez co nadaje się tylko na złom. Taka mała opcja na wypadek, gdyby wróg chciałby przejąć czołg. Obecnie Gargantua rywalizuje z Ravagerem o miano najlepszego czołgu ciężkiego w armii Sojuszu.
Zdjęcie użytkownika Vader0PL w temacie Sugestie, czyli temat organizacyjny

Avatar Vader0PL
Czołg Ciężki Ravager
Drugi czołg ciężki Sojuszu, wyprudkowany przez tą samą firmę- Hexiron. Najłatwiej jest porównywać tę maszynę z drugą opcją, czyli z Gargantuą. Ta maszyna jest mniejsza, bardziej zwrotna i tańsza w produkcji. Jednakże posiada tylko jedno działko (laserowe), oraz nie może dodatkowo przewozić innych żołnierzy. Reszta rzeczy (wytrzymałość, liczba obsługi, opcja spalenia głównego komputera) pozostaje taka sama. Warto dodać, że podczas manewrów Ravager spisuje się najlepiej jako maszyna uderzając od flanek, podczas gdy Gargantua pewnie może atakować od frontu. A gdy te maszyny będą współpracować, mając jeszcze wsparcie lżejszych czołgów, to nie ma na nich mocnych.
Zdjęcie użytkownika Vader0PL w temacie Sugestie, czyli temat organizacyjny

Avatar Vader0PL
Superciężki Czołg Behemoth
Ostateczna odpowiedź Sojuszu i Hexironu na wojska Federacji. Posiadający dwanaście dział (większość laserowa, jedynie dwa główne to są Railguny), wytrzymały jak cholera pancerz i mogący przewozić do 30 żołnierzy czołg to postrach innych maszyn, które śmią nosić nazwę "czołg". Wymagający 20 ludu do obsługi potwór jest w stanie w pojedynkę zmniejszyć wojska wroga o połowę, jednakże tutaj rodzą się też jego problemy. Potrzebuje on stałej ochrony dział przeciwlotniczych, mechów i mniejszych czołgów, by nie został otoczony i zniszczony. W końcu produkcja tej maszyny jest niesamowicie droga, a jej obecność na froncie jest tak ikoniczna, że jest koniec byłby równy z upadkiem morali wojsk Sojuszu i ich odwrotem. Kiedyś obawiano się, że może zostać zniszczony przez bombardowanie orbitalne, jednakże po przeprowadzonych testach lęk został zastąpiony radością. Maszyna nie dała się pokonać i była zdolna zarówno do dalszej walki, jak i bezpiecznego odwrotu całych wojsk do bazy. I mówi się tutaj o odwrocie, który jest osłaniany przez Behemotha.
/////////////////////
Behemothy, które obecnie pełną służbę wojskową:
Superciężki Czołg Behemoth Matuszka
Superciężki Czołg Behemoth Rozalia
/////////////////////
Behemothy obecnie w planach/ w budowie:
Superciężki Czołg Behemoth Ajza
Superciężki Czołg Behemoth Skalisko
Superciężki Czołg Behemoth Religia
/////////////////////
Zdjęcie użytkownika Vader0PL w temacie Sugestie, czyli temat organizacyjny

Avatar Vader0PL
Qureański czołg EMP
Qureanie roczą stałą wojnę z maszynami, które sami stworzyli. Po dołączeniu do Sojuszu udało im się stworzyć czołgi, w których oni sami mogą walczyć. Czołg EMP, jak to nazwa wskazuje, wystrzeliwuje impuls elektromagnetyczny, który dziesiątkuje wrogie wojska. Później do gry wchodzi malutki laser, który celnymi strzałami eliminuje bezbronne maszyny. Qureanie nie są durniami i pomyśleli o wszystkim. Dzięki temu czołg jest wyposażony w średni pancerz i pokryty jest warstwą ochronną, która uniemożliwia zapsucie przez EMP. Gorzej jest z wojskami sojuszniczymi, przez to Qureańskie czołgi EMP walczą w pierwszej linii, byleby nie uszkodzić broni sojuszników. Choć miały już miejsce sytuacje, gdy strzelały w grupkę walczących (wśród których były i maszyny, i sojusznicy) by ratować członków Sojuszu. W końcu lepiej stracić pancerz i broń, niż życie, prawda?
Zdjęcie użytkownika Vader0PL w temacie Sugestie, czyli temat organizacyjny

Avatar
Konto usunięte
Harpie - Dumna rasa naukowców i manipulantów. Pochodzi z planety Nyyve na obrzeżach galaktyki. Należałoby zaznaczyć, iż w przeciwieństwie do innych ras, harpie skupiły się przede wszystkim na chemii oraz biologii co zaowocowało ciekawą oraz żywą technologią. Nawet ich domy są żywymi organizmami, a dokładniej drzewami, które tworzą w środku puste piętra możliwe do zagospodarowania. Jeśli chodzi o znajomości magii to od urodzenia znają jedną magię na poziomie bardzo podstawowym aczkolwiek niezwykle rzadko zdarza się by któraś harpia dała radę opanować więcej. Z reguły jest to magia leczenia, umysłu bądź powietrza. Żyją średnio dwa wieki, choć znane są przypadki trzystuletnich osobników. Krzyżować mogą się tylko z innymi harpiami, elfami i drowami. Przypuszcza się, że teoretycznie mogłyby mieć potomstwo z predatorami aczkolwiek żadnej harpii nie odbiło jeszcze na tyle, by podjąć się falsyfikacji tej teorii.
Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie Sugestie, czyli temat organizacyjny

Avatar
Konto usunięte
"Jednakże ta wada jest łatwo zapominana, gdy spojrzy się na siłę głównego działka plazmowego. Jest to skuteczny unieruchamiacz wrogich maszyn, jak i istna haubica przeciwko piechocie i mechom. "

Erm, ale plazmówki mają predatorzy

Avatar Vader0PL
Zawsze się ku*wiszon znajdzie.

Avatar Vader0PL
Dezintegrator Taktyczny
Firma Dakar utworzyła znowu coś, co służy do totalnej destrukcji. Tym razem- do sprawiania, że z wroga nie zostanie nic. Dezintegrator Taktyczny to coś, co w kontakcie z innym obiektempowoduje (to oczywiste) dezintegrację, czyli rozpad. Ciężko jest tuaj wymyślić coś więcej, gdyż to się wydaje w miarę oczywiste. Kamienny blok, trafienie, brak kamiennego bloku. Drzewo, trafienie, brak drzewa. Warto jednak wspomnieć o tym, że jeżeli trafi się kogoś w pancerz, to zniknie tylko ta część pancerza. Jeżeli trafi w gołe ciało, to zniknie ciało, ale pozostanie pancerz. Koniecznie trzeba wspomnieć o tym, że ładuje się cholernie długo (kilka minut), a i przy wystrzale świecie się jak cholera. Z pewnością nie jest to broń do skrytobójstwa. Na wyposażeniu Federacji znajduje się blisko 40 sztuk, a inne armie milczą na temat posiadania tych zabawek.
Zdjęcie użytkownika Vader0PL w temacie Sugestie, czyli temat organizacyjny

Avatar Vader0PL
Colt Kociątko
Skoro konkurencyjna firma może posiadać na sprzedaż drogą i skuteczną broń białą, to Colt również może. I właśnie dlatego stworzyli Kociątko, które działa w sumie bardzo podobnie do broni Clearmasterów. Choć nie ma do niej rękawić, które mogą kontrolować broń, to i tak broń może próbować przecinać pancerze i droidy. A już raczej wiadomo, że jeżeli coś przebije się przez pancerz, to może łatwo ciąć zwierzęta, rośliny i istoty rozumne. Broń ta na szeroką skalę sprzedaje się w galaktyce, gdyż zbudowaną ją krótszą i bez zbędnych bajerów. Właśnie przez to wygrywa ceną. Bo po co przepłacać? Broń ta została za darmo wręczona generałom, którzy dowodzili wojskami podczas zdobywania pierwszych terenów ojczystej planety Qurean.
Zdjęcie użytkownika Vader0PL w temacie Sugestie, czyli temat organizacyjny

Avatar Vader0PL
Colt NPZM
Colt, wiedzione dalej sukcesem Kociątka postanowiło stworzyć kolejną broń, tym razem w całości przystosowaną do eliminacji maszyn. Właśnie w ten sposób powstał NPZM (Najlepszy Przyjaciel Zabójcy Maszyn) z laserowym ostrzem, którego kolor można wybierać zgodnie z własnymi zainteresowaniami. Choć ta broń już jest jedną z najdroższych broni białych, to idealnie spełnia swoje zadanie. Ktoś kiedyś pokusił się o nazwanie jej mieczem świetlnym. Głównie przez to, że może wyciąć otwór nawet w stalowych wrotach. Dodatkowo jest bardzo lekka i może odbijać wrogie pociski z broni ręcznej. (Jak takiś kozak, to weź odbij pocisk czołgu). Najsłynniejszym właścicielem tejże broni jest Pani Generał z rasy Avenri, zwana Matką Juenną. Osobiście wyeliminowała za pomocą NPZM 2 tyś maszyn walcząc w pierwszej lini frontu i przebijając się przez miejsca, gdzie maszyny stanowiły najcięższy opór.
Zdjęcie użytkownika Vader0PL w temacie Sugestie, czyli temat organizacyjny

Avatar Vader0PL
Colt Skryt.
Skryt. to kolejny miecz, jaki sprzedaje firma Colt. Jest to skrócona nazwa hasła Skrytobójstwo na wysokim poziomie. Broń jest w całości czarna, choć sprzedaje się również egzemplarze ciemno fioletowe i ciemno granatowe. Najważniejszym elementem broni jest malutki akumulator, który sprawia, że ostrze broni zaczyna iskrzyć prądem. Nie trzeba chyba dodawać, że nie nadaje się dla skrytobójców na wodnych planetach? Skryt. zachowuje już wytrzymałość podstawowego pancerza żołnierza Federacji, przez co jego cena nie zwala już tak z nóg, jak NPZM. A chyba każdy chciałby kogoś zabić mieczem pod napięciem, prawda?
Zdjęcie użytkownika Vader0PL w temacie Sugestie, czyli temat organizacyjny

Avatar Vader0PL
Ciężki Młot Bojowy Akuku
Dakar zawsze było inne. Inni produkują karabiny? Oni wyrzutnię mini atomówek. Inni tworzą miecze? Oni młoty bojowe. Jednak tutaj trzeba im przyznać, że zrobili je wyśmienicie. Są to unowocześnione młoty, które dziś posiadają możliwość wydłużania rękojeści (przez to młot może być zarówno jednoręczny, jak i oburęczny. To zależy od rasy). Ciężko w tym modelu dodać coś od siebie, gdyż młot pozostał młotem. Sprawdza się doskonale do łamania kości, wgniatania pancerzy i rozwalaiu maszyn. Bigle i Orkowie-Spartens wykorzystywali je podczas bitwy pomiędzy Qureanami, a maszynami. Głównie przez to, że mieli odpowiednio dużo siły, jak i cena Akuku nie jest duża.
Zdjęcie użytkownika Vader0PL w temacie Sugestie, czyli temat organizacyjny

Avatar Vader0PL
Rewolwer rakietowy Mit-3
Jeżeli coś ma zniszczyć jak najwięcej, to jest z firmy Dakar. I tutaj jest tak samo, gdyż to właśnie oni wyprodukowali Rewolwer strzelający małymi rakietami, które powodują szkody większe niż laser, ale mniejsze niż moździerz. I w sumie dobrze, bo ta broń nie jest wielka. W sumie bardziej odpowiada jej miano broni bocznej dowódców. Troszkę śmieszne, gdy powoduje szkody większe niż karabin laserowy. Po prostu przyjęło się, że jest to niespodzianka dla wrogów, którzy myślą, że broń boczna nie stanowi zagrożenia. Teraz troszkę o wadach. Nie może być używana na bliskie odległości, bo to w końcu mini-rakiety. Pod wodą rakiety stracą swoją prędkość, więc ten obszar również odpada. Więc może modyfikowanie? Też nie, gdyż firma Dakar sprytnie zablokowała innym możliwość przeróbki tejże broni. Cena tej broni odpowiada typowemu karabinowi laserowemu.
Zdjęcie użytkownika Vader0PL w temacie Sugestie, czyli temat organizacyjny

Avatar Kuba1001
Właściciel
Ja pie**olę, mam niby to wszystko czytać?
Robert:
Rozpisz trochę uzbrojenie Istarusa.
Zygarde:
Dopisz tylko, że są niezwykle rzadkie i żerują w okolicach mgławic, pól asteroid i innych ciał niebieskich, rzadziej w głębokiej przestrzeni, i będzie spoko.
Vader:
Bigle nie mają jak rozmnażać się z Orkami, bo to Orkowie są najbardziej męską rasą galaktyki, z racji braku samic i młodych. Dopisz jeszcze trochę o ich cechach fizycznych i będzie okej.
Zmniejsz pancerz Towarzysza, bo dwadzieścia centymetrów stali nie czyni go mechem lekkim.
Uzbrojenie Trexusa zmień z ciężkich dział na średnie.
Resztę akceptuję.
Adv:
Żywa technologia? Zonama Sekot? Ktoś? Coś?
Akcept.

Wszystkie zaakceptowane rasy dodam dziś lub jutro.

Avatar opliko95
Kuba1001 pisze:

Żywa technologia? Zonama Sekot? Ktoś? Coś?

Raczej spodziewałbym się skojarzenia z Yuzzhan Vongami... Zonama Sekot była w końcu tylko nasionem ich planety. I to raczej Vongowie ogólnie znali się na biotechnologii, a żywe statki z tej planety to tylko podróbka tego :P

Avatar Vader0PL
Rasę sam poprawisz, jak będziesz dodawał. Cechy fizyczne też możesz dopisać, że łuski dają im słabą, ale wrodzoną odporność lepszą niż u ludzi.
Pancerz zmniejszony do 10 cm.
Trexus również zmieniony.

Avatar Kuba1001
Właściciel
W takim razie akcept.

Avatar
Konto usunięte
Raczej trylogia Leviathan, choć ledwo zacząłem czytać i mam dosyć (książka świetna, ale nie umiem kończyć czytać czegokolwiek, po prostu. W sumie to jest to irytujące, bo niby chcesz przeczytać ale się zmusić nie możesz ,-,). No i tyranidy (^^) z WH40K.

Avatar
Konto usunięte
To teraz żywy miotacz ognia, karabin laserowy i żywa wiatrówka strzelająca zarodnikami.

Avatar Zygarde
Krakenełe edytowany

Avatar Kuba1001
Właściciel
Krakenełe zaakceptowany.

Avatar
Konto usunięte
Moździerz Kroczący God'sGenome WM4 Spluwacz
Wyobraźcie sobie pająka. Pająk ten zamiast odwłoku ma przezroczystą błonę wypełnioną toksycznym, parującym kwasem, a zamiast głowotułowia - działo służące do wystrzeliwania zawartości chronionej błoną przestrzeni. Teraz wyobraźcie sobie, że jest to żywe, opancerzone stalą oraz żywe, a po skończonej bitwie zagrzebują się w ciałach by pożywić się oraz odnowić zapas kwasu. Straszne, co nie?
A teraz wyobraźcie sobie, że nie dość, że to coś istnieje to jeszcze często stanowi główne wsparcie na froncie Harpii. Jak każdy z ich "potworków" wymaga kontroli z użyciem bioneuroczipa umiejscowionego w mózgu generała.
Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie Sugestie, czyli temat organizacyjny

Avatar Zygarde
Frakcja niegrywalna
Zdjęcie użytkownika Zygarde w temacie Sugestie, czyli temat organizacyjny
Nazwa: Lekarze Plagi
Cóż, jest to dosyć stara frakcja. Niegdyś, w galaktyce była epidemia pewnej choroby, dziesiątkowała rasy. Zaczęli ją zwalczać oni. Lekarze Plagi. Ich metody były, okrutne ale skuteczne. Jeden koleś w mieście zarażony? Zbombarduj miasto. Wykryto że koleś ma tą chorobę? Spalić go i osoby z którymi miał kontakt. Przez te okrutne, ale skuteczne metody choroba została zwalczona. Jednak Lekarze Plagi dalej działali, zaczęli eksperymentować z alchemią i magią, to od ich wynalazku wzięła się nazwa "Magii Plagi". Oni pierwsi z niej korzystali. Chcieli ratować ludzkość przed chorobami tworząc mutanty, odporne na choroby. Jeśli to nie zadziałało, albo pacjent umar, pozostawała im nekromancja i zamiana "zdechłego pacjenta" w zombie. Poza tym że teraz zwalczają ludzkość (oni twierdzą że to największa choroba galaktyki) są to genialni magowie. Oprócz magią plagi świetnie posługują się nekromancją. Jeśli nie mogą kogoś "wyleczyć" magią plagi, robią z niego zombie nekromancją. Wszyscy Lekarze Plagi noszą czarne stroje z charakterystyczną maską w krztałcie dzioba ptaka.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Akceptuję, Adv.

Avatar Vader0PL
Colt CKMP
CKMP- Ciężki Karabin Maszynowy Piechura. Jest to nie co innego, jak czterolufowy karabin maszynowy z dwoma trybami strzału. Jeden, wystrzeliwujący jeden pocisk na sekundę, umożliwiający chodzenie z tą bronią i drugi, czyli automatyczny. Osiem strzałów na sekundę, odrzut sprawiający, że żołnierz może zrobić kilka kroków w tył, a nawet się przewrócić. Dlatego właśnie firma Colt dołącza darmowy trójnóg, którzy po połączeniu z CKMP tworzy stabilne działko przeciw piechocie i mechom. CKMP ma jeden magazynek zawierający 600 pocisków, które może w drugim trybie wystrzelić w półtorej minuty. Jednakże stosuje się to tylko w bardzo ciężkich sytuacjach, gdyż zazwyczaj tryb pierwszy załatwia zwykłych żołnierzy dwoma strzałami, a na mecha potrzebuje około 30. Mówimy tu oczywiście o mechu lekkim. Jeżeli Sojusz zostałby kiedyś zaatakowany i przyszłoby mu się bronić w okrętach i ciasnych korytarzach, to ta broń zamocowana na trójnogu stanowiłaby pewne i skuteczne zagrożenie dla wrogów. Wystarczająco długo, by ewakuować resztę.
Zdjęcie użytkownika Vader0PL w temacie Sugestie, czyli temat organizacyjny

Avatar Kuba1001
Właściciel
Vader:
To ma być tylko i wyłącznie dla Sojuszu?
Zygarde:
Magia Plagi i Zombie? Hmmm...

Avatar Vader0PL
Colt MP606
Colt, jako główna firma produkująca broń dla Sojuszu, wyprodukowała dla nich tanie pistolety maszynowe MP606. Jest to broń palna z magazynkiem na 60 pocisków, dodatkowo bardzo otwarta na wszelakie modyfikacje. Lufa została przerobiona tak, żeby redukować odrzut do zera, jednakże odbyło się to kosztem błysku, jaki ukazuje się z tej broni w chwili wystrzału. Przy otwartych strzelaninach to nic, ale trzeba mieć na uwadze to, że podczas zasadzek będzie raczej zawodna. Broń została sprawdzona w boju podczas IV Bitwy o Most Mitjasza przeciwko maszynom. Choć pojedyńcze kule raczej słabo się przebijają, to i tak maszyny padały przez prędkość tejże broni i to, że część żołnierzy używała dwóch na raz. No właśnie, broń jest lekka. Waży pół kilograma więcej niż standardowy pistolet będący na służbie w Sojuszu. Może dlatego broń ta jest tak popularna wśród lekkich oddziałów, a często nawet używana jako broń boczna, zamiast pistoletu.
Zdjęcie użytkownika Vader0PL w temacie Sugestie, czyli temat organizacyjny

Avatar Vader0PL
Kuba1001 pisze:
Vader:
To ma być tylko i wyłącznie dla Sojuszu?
Zygarde:
Magia Plagi i Zombie? Hmmm...

Colt wyposaża armię Sojuszu na szeroką skalę, jednakże swoje zabawki może sprzedawać innym. Tylko trzeba mieć na uwadze to, że raczej znacząco podwyższają ceny zwolennikom Federacji :)

Avatar Vader0PL
Colt Prototyp-Wirujące Ostrze
Wirujące Ostrze to najnowsza zabawka Colta, jednakże nie jest przeznaczona dla sprzedaży cywilnej. Jak na razie. Obecnie można ją tylko dostać do przetestowania, a i tak trzeba należeć do armii Sojuszu. Czym się charakteryzuje Wirujące Ostrze? Tym, że działa jak bumerang. Tylko w trakcie tego lotu może ciąć w powietrzu maszyny. Zrobiona z ultra lekkich materiałów jest praktycznie zerowym ciężarem dla wyszkolonego żołnierza, choć i tak (obecnie) korzystają z niej tylko Zwiadowcy. Idealnie spisuje się to do ich tajnych zadań, gdy nocami muszą bezgłośnie wyeliminować jakieś maszyny z daleka, lub uszkodzić im sprzęt. Broń mogłaby już dawno opuścić fazę "prototyp" jednakże zdarzają się nadal pewne błędy. Typu broń nie wraca, łamie się ostrze w chwili uderzenia o mecha, lub po prostu właściciel broni zostaje potraktowany tak samo, jak cel, na który zostało wypuszczone Wirujące Ostrze.
Zdjęcie użytkownika Vader0PL w temacie Sugestie, czyli temat organizacyjny

Avatar Kuba1001
Właściciel
W takim razie oba akceptuję.

Avatar
Konto usunięte
Ciężki Pancerz God'sGenome DS-12 Karapaks
Główny pancerz ciężkiej piechoty Harpii. Jak prawie każdy ich produkt żyje, co w tym konkretnym przypadku jest naprawdę przydatne, ale może być też przyczyną problemów. Ta ciężka zbroja posiada zdolność regeneracji co przydaje się w przypadku braku zasobów do naprawy. Ponadto filtruje powietrze oraz pozwala oddychać pod wodą, anteny na części chroniącej głowę służą wychwytywaniu sygnałów radiowych z okolicy.
Co z odżywianiem? Po skończonej walce wystarczy położyć się na trupach by Karapaks sam zaczął wydzielanie kwasu chlorowodorowego a tym samym trawienie. Można też podawać płyn odżywczy do otworów na rękach, nogach oraz napierśniku.
Niebieskie światełka służą jedynie zwiększeniu badassowości pancerza i mogą zostać wyłączone.
Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie Sugestie, czyli temat organizacyjny

Avatar Vader0PL
Colt Bayonet-1
Choć w strzelaninach główny udział ma broń palna, laserowa itd, to i tak żaden szanujący się generał nie pozwoli na to, że jego podwładny wyruszy do walki bez noża umiejscowionego tak, że mógłby po niego sięgnąć w ciężkiej sytuacji. W końcu nigdy nie wiadomo, kiedy powali cię jakieś zwierze, bandyta, lub mech. Z taką myślą powstał wojskowy nóż Bayonet-1, które ostrze wykonane jest z diamentu syntetycznego, a rękojeść ze stali nierdzewnej wykonanej tak, że nie wypadnie ze spoconej ręki właściciela. Ostrze mierzy sobie 20 centrymetrów i nadaje się nie tylko do walki, ale też do krojenia chleba i smarowania. Z plotek i luźnych rozmów wynika, że Colt kiedyś wprowadzi widelce bojowe. Mniejsza o tym, tak się prezentuje główny nóż w armii Sojuszu.
Zdjęcie użytkownika Vader0PL w temacie Sugestie, czyli temat organizacyjny

Avatar Vader0PL
Colt Osa-2
Jeżeli już dochodzi do akcji po cichu, to nie można ufać tylko i wyłącznie broni z tłumikiem. Trzeba też użyć staromodnych technik takich jak noże do rzucania. I tutaj ponownie wchodzi Colt, który wystawił na rynek broń z ostrzem ze stali nierdzewnej. Ciężko jest się tutaj rozwodzić, gdyż wszystkie noże do rzucania są wyważone, mniejsze od zwykłych noży (tutaj ostrze mierzy sześć centymetrów) i na tyle lekkie, że można przenosić ich dużą ilość (tutaj lekkie materiały do rękojeści).
Zdjęcie użytkownika Vader0PL w temacie Sugestie, czyli temat organizacyjny

Avatar Vader0PL
Młot Odrzutowy
Dakar lubi młoty i to z pewnością. Jednakże co może zrobić wojak z młotem bojowym, gdy jest zmęczony? Filozofowie z Dakar odpowiadają: Dodać silniki odrzutowe, żeby zadaniem wojaka było trzymanie broni, a nie wkładanie w to siły. Młot Odrzutowy jest bronią oburęczną, jednakże w chwili uruchomienia silników jedynym zadaniem posiadacza pozostaje utrzymanie broni przez trzy sekundy. Gdyż na tak długo silniki odrzutowe są włączone. Broń w połączniu z mechem, lub opancerzonym żołnierzem może stanowić istny problem dla wrogów. Zwłaszcza, gdy ten z góry uderzy Młotem Odrzutowym i na zawsze zniszczy jakąś broń, maszynę, czy pojazd. Gorzej jest wtedy, kiedy taki wojak wbije się w środek większej grupy i zacznie wirować z młotem, tworząc istne tornado zagłady. Młot Odrzutowy to jedna z bardziej cenionych broni przez Orków i Bigle. Głównie dlatego, że nie jest to rasa słaba.
Zdjęcie użytkownika Vader0PL w temacie Sugestie, czyli temat organizacyjny

Avatar Kuba1001
Właściciel
Vader:
Akceptuję wszystko poza Wirującym Ostrzem. No bo armia Sojuszu i Sabotażyści?
Adv:
Akcept.

Avatar Vader0PL
Zmienię nazwę na Zwiadowcy. Gdyż chodzi mi tutaj bardziej o tych ziomków od skrytych zadań, nie frakcję czy coś.

Avatar Zygarde
Kuba1001 pisze:
Vader:
To ma być tylko i wyłącznie dla Sojuszu?
Zygarde:
Magia Plagi i Zombie? Hmmm...

Poprawione

Avatar maxmaxi123
Antymagiczny Czołg Maus
Zdjęcie użytkownika maxmaxi123 w temacie Sugestie, czyli temat organizacyjny
Federacja odkryła niedawno na pewnej planecie złoża antymagicznego minerału. Jako iż nienawidzą magi, postanowili ten fart wykorzystać. Okazało się, że surowiec można przerobić na czystą antymagiczną energię. Sam surowiec nazwali Magus.
Czołg, jak widać posiada trzy samoładujące działa. Działa same pobierają energię z Magusa, ażeby zamienić to w czystą energię. Jako iż energia ta jest zbyt potężna, musieli rozprowadzić go na trzy działa.

Może wygląda na przestarzały model, ale pancerz nie jest wrażliwy na magię oraz większość laserów. Posiada też specjalnym pojemnik na trzy dziesięciokilogramowe kawałki Magusa(starczy na 100 wystrzałów).

Załoga to głownie kierowca i celowniczy. Czołg jest prosty w obsłudze, a sam materiał nie jest jakoś zbyt ciężki.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Vader:
No spoko, ale jak będą z małej litery, to będzie lepiej, bo z niczym się nie będą kojarzyć.
Zygarde:
Nie, bo nadal masz tworzenie Zombie przez Magię Plagi, chociaż to mogą robić tylko i wyłącznie Nekromanci ._.

Avatar Vader0PL
Zwiadowców to ja później dodam :V

Avatar Kuba1001
Właściciel
Dobra, Maks. To jak działa ten cały antymagiczny szajs?

Avatar Zygarde
Edytnęci drugi raz

Odpowiedź

Pokaż znaczniki BBCode, np. pogrubienie tekstu

Dodaj zdjęcie z dysku

Dodaj nowy temat Dołącz do grupy +
Avatar Kuba1001
Właściciel: Kuba1001
Grupa posiada 6188 postów, 77 tematów i 32 członków

Opcje grupy Mascoawei [PBF]

Sortowanie grup

Grupy

Popularne

Wyszukiwarka tematów w grupie Mascoawei [PBF]