Kojażycie Miguela? Nie?
pl.gothic.wikia.com/wiki/Miguel_(bandyta)
Już?
Kolejny nauczyciel Alchemii do listy.
chupacabra001 pisze:O tym samym pomyślałem.
Aczkolwiek można pójść na kompromis - skill, który umożliwi "wyciśnięcie" takiego efektu z amuletu. Czyli bez skilla amulet daje np 10 obrony, ale ze skillem dodatkowo efekt regeneracji.
chupacabra001 pisze:Cytując pewnego bandytę "byłem kopaczem w starym obozie". Nie każdy, kto potem miał znaczenie, miał je od razu. Można niby dodać jakimś kopaczom ich imiona, ale po co?
A co z innymi bandytami co siedzą z Krukiem w Jarkendarze? Nie wiemy nic o Skinnerze, Finnie, Emilliu, Lennarze, Carlosie, Esteban też z księżyca nie spadł.
Wizados pisze:Gdzieś tam, w jakimś bodaj wywiadzie, było powiedziane, że Kruk został potem wskrzeszony przez Smoka-Ożywieńca.
Taki sam ostro naciągany motyw był jak się szło do Gomeza... Czeba było przerąbać się przez wszystkich magnatów włącznie z Krukiem ._.
Voldek pisze:Trochę to nie pasuje do klimatu Gothica, albo ogólnie tego typu erpegów. Pamiętaj, że robimy łatkę, a nie mod survivalowy.
A dałoby się zrobić coś w stylu głodowania? Wiecie, po np. dniu nie jedzenia zaczyna ubywać życia/siły i zręczności.
Voldek pisze:
Kruk nie został wskrzeszony, z gry to nie wynika, a Bezi nawet nie jest zdziwiony o nim słysząc. Ale to tylko taki maly offtop
A dałoby się zrobić coś w stylu głodowania? Wiecie, po np. dniu nie jedzenia zaczyna ubywać życia/siły i zręczności.
Voldek pisze:
Ugh, jak zwykle wyolbrzymiacie, jak dla mnie konieczność zdobycia żarcia dodała by sporo klimatu więziennym realiom.
chupacabra001 pisze:
Cóż, niektórzy je mają i nie muszą ich robić... ; ]