Homosеksualizm - dyskusja

Temat edytowany przez Litops - 12 sierpnia, 12:34

Avatar Kobza
Czy ten temat jest gejowy i w takim razie jego założyciel, Luther jest gejowy?

Avatar AdrianZandberg
Dać prawa do zawierania małżeństw i adopcji

Avatar AquoZ32
AdrianZandberg pisze:
Dać prawa do zawierania małżeństw i adopcji

Avatar Deuslovult
AdrianZandberg pisze:
Dać prawa do zawierania małżeństw i adopcji

Avatar um_ok
AdrianZandberg pisze:
Dać prawa do zawierania małżeństw i adopcji

Avatar Lutherek
AdrianZandberg pisze:
Dać prawa do zawierania małżeństw i adopcji

Avatar Revan_PL
AdrianZandberg pisze:
Dać prawa do zawierania małżeństw i adopcji

Avatar Litops
Moderator
AdrianZandberg pisze:
Dać prawa do zawierania małżeństw i adopcji

Avatar Kobza
Nie mówić o tym bo to gejowe

Avatar um_ok
Czy to rok 2015 że stwierdzenie "[coś] jest gejowe" jest uważane za obelge/żart

Avatar Jastrzab03
Nie dawać żadnych praw.
To tylko marnotrawstwo czasu parlamentu, tak samo jak np.zakaz pornografii.

Avatar Kobza
um_ok pisze:
Czy to rok 2015 że stwierdzenie "[coś] jest gejowe" jest uważane za obelge/żart

Czy to XVII wiek, że jakaś Pani może dyktować z czego można żartować

Avatar ZnawcaLiteraturyPolskiej
Moderator
um_ok pisze:
Czy to rok 2015 że stwierdzenie "[coś] jest gejowe" jest uważane za obelge/żart


Jak dla mnie to trochę jak N-word pass

To nie jest już rasistowskie, tylko wręcz odwrotnie.

Avatar Litops
Moderator
Ni🅱️🅱️a

Avatar CzarnyGoniec
Właściciel
Jastrzab03 pisze:
Nie dawać żadnych praw.
To tylko marnotrawstwo czasu parlamentu
dyskryminacja ludzi to tylko marnowanie czasu parlamentu?

No ok. To mamy bardzo różne sysyemy wartości.

Jeśli sejm ma nie marnować czasu to niech wprowadzi tę ustawę szybko, wbrew fanatykom relijnym którzy to wszystko spowalniają.

Avatar Jastrzab03
Kobza pisze:
Czy to XVII wiek, że jakaś Pani może dyktować z czego można żartować

Czy to Jeszce Stara Era Świata, że można sobie żartować nie według Wytycznych Komunikacji Międzyludzkich?

Avatar um_ok
Kobza pisze:
Czy to XVII wiek, że jakaś Pani może dyktować z czego można żartować

>cos jest gejowe
>zart
xddd

Avatar Lutherek
jak ktoś zmienił tytuł z słowem "seks"? nie moglem tego zrobić jak tworzyłem ten temat

Avatar kulujulu
CzarnyGoniec pisze:
Jeśli sejm ma nie marnować czasu to niech wprowadzi tę ustawę szybko, wbrew fanatykom relijnym którzy to wszystko spowalniają.
to
na dodatek mogę wrzucić że kiedy w końcu wprowadzą tę ustawę wszyscy ludzie którzy proszą o nią od lat będą mogli spożytkować swój czas i energię na inne rzeczy

Avatar Litops
Moderator
Lutherek pisze:
jak ktoś zmienił tytuł z słowem "seks"? nie moglem tego zrobić jak tworzyłem ten temat

To moja słodka tajemnica

Avatar Kobza
Uważam, że za dużo czasu w dyskusji publicznej poświęca się na sprawy gejów

Avatar Kobza
um_ok pisze:
>cos jest gejowe
>zart
xddd

Uniżenie przepraszam, będę się pytał Jaśniepani zanim coś takiego jeszcze raz napiszę, bo wiem, że takie plebsowe żarty uderzają w Jaśniepani majestat

Avatar AquoZ32
Kobza smieje sie z kogos ze sie urwal z XVI wieku lol

Avatar Kobza
Umok to wielka Pani ona decyduje o czym nam prostym wolno mówić, a czego w jej obliczu powiedzieć nie wolno

Avatar Deuslovult
No taka typowa mieszczanka. Tfu!

Avatar AquoZ32
a fikolka umiesz

Avatar Jastrzab03
Um_ok to szlachcianka jest, a my tylko głupie niewedukowane chlopy ze wsia jesteśma.
Głupi, głupi!

Avatar WladcaAwarow
Dać prawo odwiedzin w szpitalach, zakaz aborcji

Avatar Deuslovult
Jastrzab03 pisze:
Um_ok to szlachcianka jest, a my tylko głupie niewedukowane chlopy ze wsia jesteśma.
Głupi, głupi!

Ja też szlachta! Waćpan szlachty nie obrażaj!

Avatar DeadShoot
geje są gejowe więc nie powinno tak być że ktoś jest gejem
tututu tym ty tym tu tu tym

Avatar AquoZ32
arghhgag aghhggg ktos mi powiedzial ze moj zart jest niesmieszny arhgfhhfh lewica cenzuruje

Avatar Jastrzab03
gej, murzyn, żyd, islamista, terroryzm, zamach

Avatar nirqm
Bycie gejem jest gejowe i to bardzo

Avatar Jastrzab03
nirqm pisze:
Bycie gejem jest gejowe i to bardzo

Avatar Kobza
AquoZ32 pisze:
arghhgag aghhggg ktos mi powiedzial ze moj zart jest niesmieszny arhgfhhfh lewica cenzuruje

Nic nie cenzuruje, ale swoim narzekaniem wnosi tu tyle co ja narzekaniem na to, że coś jest gejowe

Avatar Portak
Gejów powinno być w ch*j dużo, a lesbijki nie powinny istnieć, wszystko po to żebym mógł przebierać w kobietach.
/s

Avatar um_ok
>powiedzenie że żart jest n i e s m i e s z n y
>aLe JaK tO mNiE bAwI a Ty KtO hAhA wIeLkA dAmA

Kobza ty sobie lubisz z kolegami srac do ryja co?

Avatar WladcaAwarow
Do nochala. Na Kaszubach tabakę lubią.

Avatar Jastrzab03
Mmmm tamke rozrywki są najlepsze
S
R
A
Ń
S
K
O

Avatar Deuslovult
um_ok pisze:
>powiedzenie że żart jest n i e s m i e s z n y
>aLe JaK tO mNiE bAwI a Ty KtO hAhA wIeLkA dAmA

Kobza ty sobie lubisz z kolegami srac do ryja co?

On ma po prostu inne poczucie humoru. Zakażesz mu tego?

Avatar Lutherek
ekhem
dyskusja o homoseksualiźmie
ekhem

Avatar Jastrzab03
SRANIEE
HJI
HJI

Avatar Kobza
Lutherek pisze:
ekhem
dyskusja o homoseksualiźmie
ekhem

Sranie z kolegami do ryja to zapewne jakiś fetysz homoseksualny

Odpowiedź

Pokaż znaczniki BBCode, np. pogrubienie tekstu

Dodaj zdjęcie z dysku