Temat edytowany przez Angel_Kubixarius - 4 marca 2018, 21:13
korobov pisze:
W najlepszej formie jest Konstante... W sile, wytrzymałości, percepcji, woli i szybkości Cię biję. Masz więcej tylko w witalności, a ja liczyłem tylko parametry liczące się w walce. No i jeszcze efekty pasywne. Mag wod w formie wilkołaczego-wampira kontra worgen.
korobov pisze:
...Ku*wa... Angel, błogosławieństwa karabinem właduj! I NIE STRZELAJ DO BULWY TM RAZEM, CO?!
Degant321 pisze:
Wolę być mniej więcej "realistyczny" oraz przyziemiony w swoich postaciach
Imię: Morazja "Kitty"
Nazwisko: Fisto
Wiek: Młody (bardzo).
Rasa: Nekomata.
Pochodzenie: Córka kotołackiej kurtyzany i przypadkowego marynarza .
Przeszłość: Urodziła się jako córka portowej dz**** i od najmłodszych lat szkolna była, by pójść w ślady mamy - usługiwała jako masażystka, kieszonkowiec, charakteryzatorka i krawcowa. Jej życie było ciężkie i nic nie zapowiadało, że może się to zmienić, do czasu gdy kilka dni temu przypadkowo natknął się na nią Mistrz Tartar, wybitny druid z Khazad'Arin, przebywający w porcie na ważnej i tajemniczej misji. Wyczuł w dziewczynie wielki magiczny potencjał, więc postanowił wziąć ją ze sobą w roli uczennicy. Mora była wniebowzięta a matka zgodziła się w zamian za 30 orłów, niezbyt wysoko ceniąc swą córkę
Rola: Uczennica maga, kurtyzana.
Predyspozycje: Druid, Magia powszechna.
Magia: Dzika magia druidyzmu
Umiejętności:
- Tajemny język (runiczny)
- Krasomówstwo
- Splatanie magi
- Znajomość języka (Imperialny)
- Język nekomatycki
- Czytanie i pisanie
-Wyczucie magii
-Blef
.
Ekwipunek:
Kostur z katalizatorem, amulet floiris, sygnety szponów, woreczek ziół, pergamin z zakleciami druidycznymi, dziennik. Szaty uczennicy druida
Wierzchowiec: Brak
Towarzysz: Jej mistrz, Hermes Tartar
Sakwa: 500 Orłów
Wygląd:
Parametry: ~Siła: 0
~Wytrzymałość 0
~ Witalność 3
~Percepcja 1
~ Siła Wola 5
~ Wiara 4
~ Charyzma 3
~ Wiedza 4
~Zwinność 4
~ Zręczność 2
~ Szybkość 2
~ Ogłada 1
Do GM który pierwszy tą postać zgodzi się wziąć
Imię: Simon
Nazwisko: Protiene
Wiek: Młody
Rasa: Derelingard.
Pochodzenie: Całe życie spędził w Kazad-Arin, skąd pochodzi jego matka i gdzie zamieszkał jego ojciec
Przeszłość: Pochodzi z rodziny obustronnie silnej magicznie. Jego ojciec był potężnym aeromantą, zaś matka to aktualnie jedna z najpotężniejszych i najbardziej szanowanych czarodziejek pyłu. Chłopak od małego uczył się magii, tak, że nie miał czasu na życie osobiste. Gdy miał 15 lat umarł jego ojciec, co mocno odcisnęło się na chłopaku. Opuścił się w nauce i zaczął powoli popadać w stopniową depresję. Do tego brak przystosowania społecznego i kolejne zawody miłosne doprowadziły go na skraj załamania. Wtedy podjął naukę magii, rzucił się w wir obowiązków by na chwilę choć oderwać się. Pomogło mu to trochę ukoić nerwy i podnieść się na duchu. Ma nadzieję, że niedługo uda mu się ukończyć akademię.
Rola: Mag astralny.
Predyspozycje: Syn Dar-Inshal
Magia: Astralna na opanowanym
Pyłu na dzikim
Umiejętności:
Język tajemny (arkana)
Wykrywanie magii
Język (unifikowany)
Walka (sejmitar)
Targowanie
Krasomówstwo
Czytanie i pisanie
Wiedza (astronomia)
.
Ekwipunek: Duchowy sejmitar, Szata ze skorupy Biesa Pustyni i latający dywan po ojcu, dziennik, skórzana torba
Wierzchowiec:
Towarzysz: Tresowana kapucynka Beri.
Sakwa: 500 Orłów
Wygląd:
Parametry:
~Siła: 2+3=5
~Wytrzymałość 0+5=5
~ Witalność 0+4=4
~Percepcja 5+1=6
~ Siła Wola 8+1=9
~ Wiara 8+1=9
~ Charyzma -2+3=1
~ Wiedza 0+2=2
~Zwinność 2+0=2
~ Zręczność -6+4=-2
~ Szybkość 2+0=2
~ Ogłada 0+1+1=2
Imię: Basket
Nazwisko: Taeri
Wiek: Młody
Rasa: Nekomata
Pochodzenie: Ojciec to szlachcic, gryfopurytanin, matka kotołak-tancerka. Urodzenie się Basket wywołało wielki skandal, tym bardziej, że szlachcic nie chciał po porodzie słyszeć o porzuceniu matki z dzieckiem
Przeszłość: Matka zmarła kiedy był niemowlęciem. Ojciec nie mógł uczynić z Basket swojego prawowitego syna, ród nie zgodził się w ogóle na utrzymywanie pomiędzy nimi relacji, zadbał jednak by chłopak mógł wykorzystać swoje talenty, więc wysłał go do Akademii magicznej, gdzie uczył się spokojnie większą część swojego życia. Co prawda chodziły pogłoski jakoby bałamucił innych młodych adeptów, jednak były to podłe plotki i pomówienia, prawdopodobnie na tle rasowym, co prawda jego relacje z pewnym elfem były bardzo przyjazne, ale nic więcej. Przyjaciół miał zresztą całkiem sporo, w przeciwieństwie do wrogów, więc plotki szybko zamilkły.
Niedawno ukończył akademię z dobrymi wynikami i z małymi funduszami od ojca ma plan usamodzielnić się prowadząc życie poszukiwacza przygód i awanturnika zdobywając doświadczenie i kosztowności
Rola: Wędrowny czarodziej
Predyspozycje:
Adept magii powietrza
zmysł magii
Magia: Stabilna magii powietrza
Umiejętności:
Wykrywanie magii
Wiedza:imperium
Wiedza: magia
znajomość języka unifikowanego i kotołackiego
sekretny język arkan
splatanie magii
walka (kostur)
czytanie i pisanie
krasomówstwo/retoryka
Ekwipunek:
Kostur z katalizatorem
Księga zaklęć magii powietrza
Szaty odpowiadajace maga powietrza
Jeden wybrany składnik magiczny
Dwie flasze z zapasem wody manicznej
Manierka z wodą
Lina
Mały nóż
Skórzany plecak
Ubrania na zmianę
Podróżny kociołek
Wierzchowiec: Kary koń o imieniu Szafir
Towarzysz: Tresowany szczur
Sakwa: 440 Orłów
Wygląd: Oczywiście, że jest koci. Po prostu chowa to pod kapturem i za pomocą szat. Ma prawilne kocie uszy i ogon. Bure
Parametry:
~Siła: -1
~Wytrzymałość 0
~ Witalność 3
~Percepcja 1
~ Siła Wola 5
~ Wiara 4
~ Charyzma 3
~ Wiedza 4
~Zwinność 4
~ Zręczność 2
~ Szybkość 2
~ Ogłada 1