Imię: Vargen
Nazwisko: Wagh (Były Członek plemienia Waghów)
Wiek: Młody 38 lat
Rasa: Orkwarg
Pochodzenie: Pokolenie Plemienne
Przeszłość: Vargen wychował się na polach bitew. Jego ojciec był najlepszym Szampierzem plemienia Wagh, osławionego przez swych wojów. Zanim nauczył się mówić, potrafił już wykonywać proste cięcia. Jego matka zmarła przy porodzie, zanim zdążyła spojrzeć na swego syna. Przez to właśnie wychowywał się sam, ojciec zapewniał żywność wiosce i szkolił nowych wojowników, więc miał dla niego mało czasu. Zmieniło się to nieco, gdy Vargen sam rozpoczął szkolenie. Ojciec, mimo iż nie powinien, poświęcał synowi, więcej uwagi niż reszcie, przez co nie był lubiany w obozie przez resztę młodzików. Nie przejmował się tym, zawsze był większy i silniejszy od reszty, więc nie miał problemów z nikim. Ukończył szkolenie nie z powodu wybitnych osiągnięć, a z powodu wojny, w której miał obowiązek walczyć, klan zwierzoludzi ich zaatakował. Podczas obrony, w murze tarcz, bok w bok z resztą, widział, że bitwa nie idzie dobrze, coraz więcej z jego pobratyńców ginęło, mimo przemiany w Orkwarga. Postanowił zrobić coś szalonego, gdyż i tak już nie miał nadziei na dobry koniec, chciał chociaż zginąć w chwale. Odrzucił swoją aktualną broń i chwycił dwuręczny miecz wbity w ziemię i zaszarżował na wroga. Nie zważając na rany, rąbał wrogów, samemu nie widząc iż jego ciało przechodzi transformację. Tamtą walkę pamięta jak przez mgłę, mimo przemiany w wilkołaka, dzierżył miecz, piękne uczucie. Pił krew jak bestia, gryzł ich i zjadał. Poczuł, że jego działanie przykuło spojrzenie czegoś potężniejszego od jego dotychczasowego boga. W krótkim czasie przyłączyło się jeszcze kolejne spojrzenie, równie potężne, ale trochę inne. Po bitwie, cały we krwi własnej i wrogów, zamiast miecza, miał w rękach dwa znaki z ludzkiej kości, nie wiedząc czemu, znał imiona bogów, do których należą. Potem padł nieprzytomny. Starszy wioski się nim zajął, ale po odkryciu znaków i wyleczeniu, wygnał Vargena z Plemienia. Potem Vargen, jako najemnik podróżował i po Unii i po Fedracji, teraz uznał, że czas na Lingardię.
+1 pkt. Szczęścia
Rola: Wojownik/Berserker
Predyspozycje:
Berserker
Szybkie ręce
Broń specjalna- Bliźniacze ostrza
Magia:
Umiejętności:
Oburęczność
Walka Mieczem Dwuręcznym
Unik
Sztuka Survivalu
Podwójny Atak
Okrzyki bitewne
1. Krzyk hordy- +10 szybkość +10 do siły
2. Wilczy zew- +10 siła i +10 zręczność
Język Unifkowany
Język Orków
Język Lindgardzki
Retoryka
Reptile(skóra łuszczy. Siła woli=jednosłowo komenda jaszczur mniejszy)
Skostniała stopa -Postać utyka na jedną z nóg i o wiele gorzej biega od pozostałych -1 szybkości. Stopa jest traktowana przy ataku jako kastet i ma naturalny lekki pancerz.
Nadsłyszalność – +10 do testów słuchania, -10 do wszystkich działań w hałasie.
Ekwipunek:
Kastety z pazurami.
Skórzany pancerz berserkera z regulowanym rzemieniami, by nie trzeba było go ściągać podczas transformacji.
Naszyjnik Fenrisara.
Dwa pakunki ziół psychoaktywnych.
Dwie paczki krwawokapeluszy .
Zaklęte krzesiwo.
Brązowy miecz dwuręczny
Skórzany plecak z regulowanymi ramionami, tak jak przy zbroi
Racje żywności i piwa na 2 dni
Pustynna odzież.
Demoniczne kielichy
4,5 bukłaków demonicznego wina (jeden napoczęty)
Korona Arcylisza
Dusza Strażników Ambicji
Rękawice ze wzmocnionego złota
Grot zabójcy smoków
Kruczy Amulet
Amulet Córy Księżyca
Ostrze Sivilli
Trzy demoniczne Kielichy
Wierzchowiec:
Towarzysz: Niewolnica Nekomanta imieniem Aseko. Dziewczyna została przekazana Varowi jeszcze w wieku 12 lat, gdy jej rodzice, nie mając pieniędzy by opłacić zlecenie, dali właśnie ją w zamian. Rodzice jej nie kochali i wykorzystywali jak sługę, podobnie lecz o wiele lepiej ma i miała u Vargena, który pokazał jej kawał świata, podzielił się ciekawą opowieścią, dał słowo otuchy, czy pomógł rozpalić ogień. Stała się też powierniczką jego tajemnic, jedyne czego nie wie, to tego, że krew na polach bitew przelewa nie tylko za Fenrira, a także za Valaris i Hellisa. Aktualnie ma 16 lat
i.pinimg.com/564x/01/52/7b/01527b5a2b54566d51df392243a7416b--character-portraits-character-ideas.jpg
Sakwa:
270 Orłów
Wygląd:
Jest o wiele bardziej napakowany i owłosiony.
Parametry:
~
Siła: 5+0+10+10=25
~
Wytrzymałość 5+10+10=26
~
Witalność 7+0+20+3=30
~
Percepcja 8+0+10+0=18
~
Siła Wola 5+0+8+0=13
~
Wiara 5+0+10+15=30
~
Charyzma1+5+9+2=17
~
Wiedza 1+10+0+0=16
~
Zwinność 5+0+10+0=15
~
Zręczność 4+3+0+10+0=17
~
Szybkość3+4+7-1+0=13
~
Ogłada -15
130 PL