Karta Postaci

Avatar Vader0PL
Ale w trakcie fabuły?

Avatar Kuba1001
Właściciel
Ok, ale mistrzostwo i podstawowa, pamiętaj.

Avatar maxmaxi123
Teraz wpadłem. Czy jeżeli jakoś zapomni o magi szaleństwa, to magia iluzji na mistrzowskim będzie dopuszczalna?

Avatar Kuba1001
Właściciel
Jeśli sam napisałeś, że potrzeba do niej Magii Szaleństwa to...

Avatar bulorwas
bulorwas pisze:
Imię: Sz(zzzz)atik
Nazwisko: Sz(zzzz)riks
Rasa: Lekko zmutowany Skaven.
Pseudonim: Szachraj
Charakter: Szachraj to typowy cwaniak spod ciemnej gwiazdy.
Wiek: 27 lat.
Towarzysz: Czarny zmutowany szczur. W sumie wielkości średniego zrostu psa. Golden retriwer czy jak to się tam zwie.
Majątek + nieruchomości: Duża i bogata jak na Skaveńskie standardy nora, własna Grota (Średnio wioska składa się z 10 grót. Ich właściciele do tak zwana Rada Wioski i mają oni decydujący głos w sprawach dla niej najważniejszych. Nad nimi stoi jedynie Arcyszczur zwany też często generałem, który przewodzi siłom wojskowym wioski. Rada Wioski to praktycznie tylko Oficerowie i starsi Oficerowie.) 500 sztuk złota.
Historia: Cała historia zaczyna się jak można się domyśleć w podziemiu. Tam w jednej z pospolitych Skaveńskich rodzin narodził się czarny Skaven. Jest to dość ważny element, gdyż mówi się o tym iż wśród Skavenów panuje przekonanie że osobniki o tym kolorze sierści mają większy potencjał magiczny. Ojciec Szatika był żołnierzem, a matka zajmowała się poszerzaniem tuneli miasta przy pomocy kilofa. Szatik był 75 dzieckiem, ale to właśnie jego ubrał sobie za swojego ucznia, gdyż trzeba wspomnieć iż w osadzie w której urodził się Szatik panował zwyczaj oddawania dzieci do Wylęgarni czyli swoistego przedszkola dla małych Skavenów, jednak rodzić mógł zatrzymać u siebie dowolne dziecko, jeśli uznał że to w nim widzi swojego następcę. Tak oto młody Szachraj jako jeden z niewielu stał się uczniem swego ojca. Staruszek uczył gówniaka wszelakich sztuk wojennych, ale najlepiej przychodziło mu skrytobójstwo i zabijanie z ukrycia. Ogólnie Szatik jakoś za bardzo lubił zabijać. Była to dla niego pewnego rodzaju sztuka. Trucizny, kosa w żebra, strzał z procy prosto w skroń i rzut nożem między oczy. To tylko niektóre z jego sztuczek. Szatik od zawsze też wykazywał chęć do ukrywania się, uwielbiał chować się w cieniu. Jeszcze gdy bardziej przypominał szczura jego ulubioną zabawą był chowany. Gdy nadszedł dzień wstąpienie do wioskowej armii. Wojskowy mag Ciemności od razu wychwycił kolor sierści Szatika i zainteresował się nim. Szachraj uznal że zawsze może spróbować i tak oto został uczniem czarnoksiężnika. Nauka magii Ciemności szła mu dość dobrze, ale nie był Asem. Jednak zaczęła zbliżać się wojna między plemionami Skavenów, więc musiał przerwać naukę. Przy wcielaniu do armii dostał opcję usprawnienia poprzez mutację z której oczywiście skorzystał. Cały proces przemiany był bolesny, ale przyniósł korzyści. Oczy Szachraja zrobiły się całkowicie białe, ale potrafił od teraz patrzeć w każdym kierunku na raz nawet gdy nie było żadnego światła. Węch i zapach też się zwiększyły. Siła w rękach zmalała, ale za to wzrosła w nogach. Dodatkowo na jego grzbiecie pojawiły się kolce, a on sam urósł, ale nie za dużo. Podczas pierwszej bitwy jak i następnych walczył raz po raz rzucając zaklęcia. W końcu pod koniec wojny doczekał się stopnia Oficerskiego i dostał własny kawałek ziemi. Że kolejna wojna dość długo nie przychodziła, zaczął rozwijać swoją grotę w ,której poza nim mieszkały jeszcze 3 rodziny po 10 osób. Zapłacił za budowę lepszych drug niż te z piasku, nałożył podatki, ogólnie biznes się kręcił i kręci do dziś, choć burzące się nastroje podpowiadają kolejną wojnę między zwaśnionymi wioskami. Co zrobi jegomość zwany od uzyskania ziem Szachrajem? Będzie walczyć czy podkuli ogon? A może zajmie się swoimi sprawami.
Umiejętności:
Potrafi walczyć przy pomocy sztyletów, ale nie jest to jakiś talent wielki.
Podstawy taktyki i strategii.
Zaawansowana magia Mroku
Potrafi się skradać
Umie strzelać z łuku i procy.
Zna się na wytwarzaniu trucizn.
Wady:
Słabszy nawet od typowego skavena
Kusze? Nie
Miecze? Nie
Przez wzrost nie mieści się w małych przejściach co jest typowe dla Skavenów.
Skaveńskie kobiety raczej nie pałają do niego sympatią przez wygląd.
Ogólnie jest Skavenem, a to już jest duża wada.
Specyfikacje:
"Oczy Szachraja zrobiły się całkowicie białe, ale potrafił od teraz patrzeć w każdym kierunku na raz nawet gdy nie było żadnego światła. Węch i zapach też się zwiększyły. Siła w rękach zmalała, ale za to wzrosła w nogach. Dodatkowo na jego grzbiecie pojawiły się kolce, a on sam urósł, ale nie za dużo. (Teraz był wzrostu 14 letniego człowieka.)"
Ma łatwość w nauce magii, dodatkowo zaklęcia zabierają mu też trochę mniej many niż zwykłem czarodziejowi.
Dodatkowo Szachraj ma dość sporo kontaktów w podmroku. A to zna jakieś koboldzkiego kowala, a to jakiegoś przywódcę najemników. A i jeszcze jedno. Nienawidzi się z resztą Rady, tak bez powodu jak to Skaveni.
Zawód: Oficer i mag wojskowy zarazem
Ekwipunek:
Sztylet.
Peleryna zdjęta z truchła szarokrasnoludzkiego dowódcy. Trochę stara i poszarpana, ale idealnie podkreśla jego oficerski statut.
Lekka i słabo wykonana zbroja ze skóry gigantyczne szczura. Jednak na standardy Skavenów to dzieło sztuki.
Skórzana torba, a w niej:
Krzesiwo
Dwie niezapalone pochodnie.
Dwa bukłaki szczurzego podpiwka.
Bochenek szczurzego podpłomyka. W sumie to mąka, woda i kawałki mięsa upieczone na wolnym ogniu posypane popiołem. Smak jest nawet znośny.
Wygląd:
Zdjęcie użytkownika bulorwas w temacie Karta Postaci
Ubranie:
Jak napisałem w ekwipunku. Peleryna i zbroja.

Ogólnie skończyłem i jest to postać do odkrycia powierzchni. Ale mam pytanie. Czy można zmutowąć jeszcze raz zmutowanego Skavena?

Avatar Kuba1001
Właściciel
Akceptuję.
I tak, da się zmutować Skavena. Szczuroludzie są pie**olnięci, mutują się tak jak rozmnażają - jak poje**ni. A co do tej fabuły z odkrywaniem powierzchni: Mam ją już z góry zaplanowaną, ale może jakoś Cię tam wcisnę.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Maxior:
Żebyś dał mi żyć: Akcept.
Zbanuję użytkownika i zabiję jego postać (postaci), który spróbuje zacytować ten post i zmienić "ż" na "rz."

Avatar maxmaxi123
Czyli już są ze trzy, tak? Gdzie zacząć?

Avatar Vader0PL
Kuba1001 pisze:
Maxior:
Żebyś dał mi żyć: Akcept.
Zbanuję użytkownika i zabiję jego postać (postaci), który spróbuje zacytować ten post i zmienić "rz" na "rz."

HueHueHueHueHueHue

Boże, popłakałem się ze śmiechu...

Avatar Kuba1001
Właściciel
Max:
Nie, Bulwę się nie liczy, niby jak mam zrobić wspólną fabułę dla dwóch postaci z powierzchni i jednej z Podmroku? Czekacie sobie na jeszcze jednego śmiałka. I nie, nie może być to kolejna postać, któregoś z Was.
Vader:
Chodziło on inne "ż," ale ok.

Avatar maxmaxi123
Myślałem, że bulo dał dwie. Coś mi się pomyliło.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Bo dał, ale Hobbit nie dla Ciebie.

Avatar bulorwas
Zrobię jeszcze jednego Hobbita, tylko że tym razem złego.

Avatar Kuba1001
Właściciel
TeamHobbity.

Avatar bulorwas
Moja ulubiona rasa.

Avatar Rafael_Rexwent
Moderator
Kuba1001 pisze:
Maxior:
Żebyś dał mi rzyć: Akcept.

Avatar Vader0PL
Ban to ban, Kuba miej jaja.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Mam całkiem pokaźne, ale nie zmienia to w żaden sposób faktu, że specjalnie Was sprowokowałem i śmieszkowałem sobie z tego bana.

Avatar Vader0PL
Ego też masz duże :V

Avatar Kuba1001
Właściciel
Ależ oczywiście.

Avatar Vader0PL
Odwrotnie proporcjonalne do tego, co masz w rzeczywistości :)

Avatar Kuba1001
Właściciel
Nie sądzę.

Avatar bulorwas
Imię: Shepard
Rasa: Niziołek mutant.
Pseudonim: Kozioł
Charakter: Wyrachowany, zły, brutalny, ale i fałszywy, zepsuty.
Wiek: 30 lat
Towarzysz: Jego osioł i dwie mrocznoelfickie niewolnice.
Majątek + nieruchomości: Własna wieża na obrzeżach Verden. Często przejeżdżają tamtędy karawany które lubią się zatrzymywać na piwo i nocleg, gdyż wygląda zupełnie jak przydrożna karczma i tak też funkcjonuje. 500 sztuk złota
Historia: 11 minut przed narodzeniem Bodgiego stało się coś co próbowano wymazać z kart historii. Otóż narodził się jego starszy brat bliźniak. Jednak wielu uważa że to nie jego brat, a demon. Dziecko było szkaradne. Na łysej główce wyrastały małe różki, a nogi posiadały kopyta i sierść. Jego oczy też były nienaturalne. Białka były jednolicie czarne, a tęczówki białe. Gdy wyszedł z łona matki zamiast płakać, śmiał się jak szaleniec. Ojciec czym prędzej wyrzucił dziecko do ścieku z nadzieją że się utopi i tak też się stało według niego, ale ani on, ani matka nie znają prawdy. W kanałach gdzie spłynęło dziecko znajdowała się siedziba wyznawców Melkisa. Ci wzięli plugawe dziecko i uznali że jest ono nowym wcieleniem ich Pana. Ukrywali go w swej siedzibie gdzie uczyli go ciemnych sztuk magicznych i innych złych sztuk. Nazwali go Shepard po założycielu kultu. Kult skupiał się głównie na wykształceniu bitewnym chłopca, lecz zasiał w nim też cząstkę umiejętności dyplomatycznych. Gdy Shepard ukończył 12 lat zabił dwóch z siedmiu zajmujących się nim kultystów, gdyż po prostu się mu nudziło. Trzech kultystów zaczęło się poważnie zastanawiać czy jest to odpowiednie Naczynie dla ich Pana, ale pozostała dwójka jeszcze bardziej utwierdziła się w przekonaniu iż to jest nowe wcielenie Melkisa. Dzieciak coraz bardziej terroryzował kultystów z pomocą poznanej dzięki nim magii. W końcu wymordował wszystkich z wyznawców Melkisa kradnąc ich majątek. Miał wtedy 20 lat. Uznał że będą dla niego tylko balastem i zakładając spodnie które przez zaszycie wełnom sprawiały iż jego nogi wyglądały jak ludzkie, choć uda wydawały si ę trochę za chude ja na niego.
Umiejętności (czyli co postać robi najlepiej. Proszę nie przesadzać):
Wady (czyli to, co idzie jej gorzej. Najlepiej dodać kilka mocnych wad lub tyle słabych wad, ile ma się umiejętności):
Specyfikacje (choroby, mutacje, bez przesady, i inne rzeczy, których nie da się upchnąć nigdzie indziej):
Zawód (wędrowny rycerz, łowca potworów, Mag, karczmarz, najemnik, złodziej - możliwości jest na prawdę dużo):
Ekwipunek (Musi wiązać się z zawodem i lepiej nie przesadzać. Warto też mieć możliwość uniesienia ze sobą tego wszystkiego):
Wygląd (opis lub obrazek, ale to pierwsze musi być dość dokładne):
Ubranie (Ca dana postać ma na sobie. Najlepiej jeśli będzie pasować do wyglądu i zawodu. Również może to być opis lub obrazek):

WIP postać do złodupców.

Avatar
Konto usunięte
//Bulwa-rozmaryn, zrobię kolejną postać, którą grać rzecz jasna - nie będę .-.
//Work in progress
I. - Olgierd
Imię: Olgierd
Nazwisko: Meto
Rasa: Człowiek
Pseudonim:
Charakter: [w grze, raczej dobry]
Wiek: 35
Towarzysz: Wyjątkowo inteligentny kruk, niewolnica [kruk opisany jest poniżej]
Majątek + nieruchomości: [brak]
Historia:
Dzieciństwo miał jak każdy szlachcic. Chyba. Od najmłodszych lat uczono go pisania, czytania, arytmetyki, algebry, dykcji, manier, wybranego rodzaju magii oraz samoobrony. W jego przypadku magią była magia umysłu, a samoobrony - obsługa miecza długiego. W czacie wolnym często ćwiczył magię umysłu gdyż słabo mu szła, a był nią zafascynowany w pobliskim gaju. Był dość nietypowym dzieckiem, przyjaźnił się w zasadzie tylko, co dziwne, z wroną. Gdy dorósł, zaciągnął się do wojska gdzie służył kilka lat, aczkolwiek później zrezygnował. Koniec końców uznał, iż zostanie druidem.
Umiejętności:
~ Spora kondycja (liczy się?)
~ Walka mieczem długim (tak błędnie zwany półtoraręczny)
~ Magia dziczy
~ Magia umysłu [średniozaawansowany]
Wady:
~ Lęk wysokości
~ Lekko niedosłyszy na prawe ucho
Specyfikacje:
Rodzina: [nie wie co z nią]
Zawód: Podróżny druid [jakkolwiek by to nie brzmiało]
Ekwipunek:
~ Dobrej jakości miecz długi
~ Zbroja [patrz - wygląd]
~ Łachmany [obecne ubranie]
~ Torba
~ Połowa bochna chleba
~ Kilka kawałków suszonego mięsa
~ Bukłak wody
~ Stalowy nóż
Wygląd: Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie Karta Postaci
Ubranie: [Patrz eq]
II. - Ir
Kruk...
III. - Varija
Imię: Varija

Avatar Hadesares
Imię:Perseusz
Nazwisko:Triremus
Rasa:Człowiek
Pseudonim:Percy
Wiek:19
charakter:Zimny jak lód/twardy

----------------------------------------
----------------------------------------
Historia:Wojownik sprowadzony z lodowych regionów zmuszony do wejścia do wojska. Uciekł pewnego dnia i zaczął uczyć się walki ponieważ był poszukiwany. Wybrał sobie wlócznie. Próbuje nauczyć się magii lodu ale nie za bardzo mu idzie

umiejętności
-bardzo małe doświadczenie w magii lodu. Nawet soplu by nie wezwał
-władanie włócznią bojową

wady
-ciepło/gdy jest około 20 stopni może zemdlec
-słaba pamięć


zawód: Podróżnik/wojownik/mag

-------------------------------------
-------------------------------------

ekwipunek:
-włócznia bojowa

-sztylet z lodu

wygląd:
-Wysoki

-Niezbyt silny, ale za to szybki i zwinny

-twarz z blizna po bliskim spotkaniu z potworem

-siwe krótkie włosy, pomimo jego wieku

-skóra bardziej koloru szarego

-lodowate oczy

ubranie:
-Czarny płaszcz z kapturem

-duża torba przewieszana

-wysokie buty koloru czarnego

Avatar Kuba1001
Właściciel
Praktycznie cała Karta jest do poprawy, więc chyba nie mam się nad czym rozdrabniać...

Avatar Vader0PL
Je*nij w niego lodowym meteorytem.

Avatar Hadesares
Po nico tracilem pół godziny

Avatar Kuba1001
Właściciel
1. "zimny jak lód" oraz "chętnie udziela pomocy" tak jakby są cechami przeciwnymi, tak więc nie ma to wiele sensu.
2. Historia jest w całości do poprawy, z racji całkowitego braku sensu.
3. Gdzie i kiedy nauczył się walczyć włócznią oraz opanował Magię Lodu? Historia o tym nie wspomina.
4. Nie widzę przydatności w posiadaniu sztyletu i amuletu z lodu.
5. Zbyt mało danych w wyglądzie.
Lepiej, gdy wyjaśniłem?

Avatar Rafael_Rexwent
Moderator
Hadesares pisze:
Po nico tracilem pół godziny

Bez obrazy, ale w pół godziny można spokojnie napisać historię na parę tysięcy znaków :)
Twoją "Kartę Postaci" to by się naskrobało w pięć minut, w porywach do dziesięciu. Historia której właściwie nie ma, opis wyglądu żenuje. Jak nie potrafisz opisywać to chociaż znajdź grafikę w Google, a nie męczysz Kubę tak badziewnym kawałkiem tekstu.

Avatar Hadesares
Mogę poprawić. Naprawdę straciłem pół godziny

Avatar Hadesares
Jest lepiej?



Ps. Nie chcę mi się pisać następnej karty...

Avatar Rafael_Rexwent
Moderator
Hadesares pisze:
Mogę poprawić. Naprawdę straciłem pół godziny

To polecam stracić jeszcze nawet i drugie tyle by zapoznać się z małym wsparciem.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Historia ciągle jest żenująca.

Avatar bulorwas
Minimalnie lepiej. Koleś weź się skup wy zrób coś pokroju karty np. Vadera, a nie takim gównem walisz

Avatar Kazute
Ja swoją kartę Elfki tworzyłam jakiś miesiąc, bo co i rusz traciłam co do niej pomysły. Pomijając fakt, że byłam przez większość czasu po prostu leniwa. :V
Niewolnika stworzyłam w tydzień lub dwa, nie pamiętam. Na przerwach w szkole, bo mi się nudziło.

Avatar bulorwas
Kazute pisze:
Ja swoją kartę Elfki tworzyłam jakiś miesiąc, bo co i rusz traciłam co do niej pomysły. Pomijając fakt, że byłam przez większość leniwa. :V
Niewolnika stworzyłam w tydzień lub dwa, nie pamiętam. Na przerwach w szkole, bo mi się nudziło.

Ja zazwyczja robię trzy podejścia. Jedno do imion, specyfikacji i zarysu, drugie do historii i trzecie do Ekwipunku.

Avatar Hadesares
Nie chcę mi się. I tak nie patrzycie na historię. Są o wiele lepsze PBFy niż ten. Nawet nie wiem po co tu wbilem

Avatar Kuba1001
Właściciel
Słaby bait.

Avatar
Konto usunięte
Jak dla mnie masz ból dupy.

Avatar bulorwas
Kuba1001 pisze:
Słaby bait.

Salby bait to byl ten an Cenie Imperium.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Dojedźcie go, moja armio.

Avatar opliko95
Hadesares pisze:
Nie chcę mi się. I tak nie patrzycie na historię. Są o wiele lepsze PBFy niż ten. Nawet nie wiem po co tu wbilem
Z czym mi się ta wypowiedź skojarzyła:
mglawicamocy.pl/viewtopic.php?p=44830#p44830
Muszę sobie zapisać gdzieś link do tego wątku. Już drugi raz w ciągu jednego weekendu się przydaje...

Odpowiedź

Pokaż znaczniki BBCode, np. pogrubienie tekstu

Dodaj zdjęcie z dysku