•KARTA POSTACI•

Avatar Gekonnen
Właściciel
WladcaAwarow pisze:
Dober
Skończone

Pseudo-Jaskier dostaje akcepta

Avatar Dr_Memologii_Stosowanej
WladcaAwarow pisze:
Imię: Samon
Nazwisko: -
Przydomek: Śpiewający Lebioda
Pochodzenie: Jakaś portowa wiocha u wybrzeży Nazairu
Rasa: Człowiek
Wiek: 29 lat
Charakter: Typowy wesołek, który przy innym układzie gwiazd robiłby za błazna. Ale nie byle błazna, tylko tego na poziomie Stańczyka, albowiem jest oczytany, jak trzeba to i kulturalny oraz ma misję życiową jaką jest krzewienie wiary w proroka Lebiodę. Jednakże niestety nie udaje mu się to zbytnio, ponieważ z powodu swojego trybu życia grzeszy sporo będąc znanym gościem zamtuzów od Koviru do Toussaint.
Profesja: Niby bard, ale częściej pełni rolę pomocnika naukowego na Wydziale Truwerstwa i Poezji w Oxenfurcie.
Umiejętności: No ładnie gra, śpiewa i wiersze krzepie. Na koniu też jako tako pojedzie.
Historia: Samon urodził się w starej, nazairskiej rodzinie kupieckiej. Jako siódmy syn swojego ojca i tak nie miał szans na odziedziczenie czegoś dobrego z majątku rodowego i dlatego postanowiono wysłać go do wuja uczącego w odległym Oxenfurcie. Z czasem Samon ukazał swój talent poetycki i znajomość wielu klasyków. Wuj postanowił, po znajomości, kształcić go w Akademii mając nadzieję, że będzie z niego chociaż przyzowity profesor. Samon jednakże niezbyt przejmował się nauką i prowadził chulaszczy tryb życia. Koniec końców wyrzucono go z uczelnii. Nie mając środków do życia chodził sobie i dorabiał jako bard, radując dźwiękiem swojej lutni wieśniaków i żołdaków. Po kilku latach cudem uniknął śmierci. Statek, w którym płynął ku ujściu Pontaru, z nieznanych mu przyczyn poszedł na dno. Większość załogi przetrwała chroniąc się na brzegu, gdzie jednak zaatakowała ich chmara utopców czy innego dziadostwa. Samona natomiast prąd porwał w tatarak, do kapliczki proroka Lebiody. Postanowił, że święty specjalnie ocalił jego życia i dlatego jako bard zaczął głosić jego wielkość, niespecjalnie zmieniając jednak swój swawolny styl egzystencji. Pokornie wrócił do wuja i na uczelnię, gdzie zaczął się uczyć i z czasem został szanowanym członkiem swojego wydziału.
Obecnie siedzi sobie w Oxenfurcie.
Broń: W sumie jeżeli lutnię traktujemy jako broń...
Majątek: Dom w Oxenfurcie.
Wady:
-alkoholik,
-leń,
-nierób (czyt. poeta),
-możliwe, że złapał gdzieś jakiegoś syfa,
-nawet machać mieczem nie umie
Znaki charakterystyczne: -
Zbroja ...jaka zbroja?
Wygląd:
Zdjęcie użytkownika Dr_Memologii_Stosowanej w temacie •KARTA POSTACI•

A to teraz będzie kto pierwszy do jaskra xD

Avatar
Konto usunięte
Kto chce być moim Geraltem?

Avatar Gekonnen
Właściciel
Fabuła doprowadzi Cię do Twojego wybranca. Na razie idź w pokoju Chrystusa, czy tam wiecznego ognia. Amen

Avatar Yurasi
Moderator
WladcaAwarow pisze:
Kto chce być moim Geraltem?

Mam postać dupka, który jest oschły, a więc ja mogę być

Avatar Dr_Memologii_Stosowanej
Yurasi pisze:
Mam postać dupka, który jest oschły, a więc ja mogę być

Geralt oschły w stosunku do jaskra był tylko w serialu

Avatar Yurasi
Moderator
Dr_Memologii_Stososowanek pisze:
Geralt oschły w stosunku do jaskra był tylko w serialu

Wiem, ale uznałem to za ciekawe w roleplayu

Avatar
Konto usunięte
WladcaAwarow pisze:
Kto chce być moim Geraltem?

ja <3

Avatar wiewiur500kuba
Jak coś to wip znaczy work in process czyli praca w toku, czyli że jeszcze robi i wrzucił to z jakiegoś tam powodu .-.
Tu nawet nie trzeba pisać o podstawach bo skoro jest wip to może i całą kp zmienić :v
A powód czegoś takiego to nie wiem, pisał coś na tele bo miał wenę, wrzuca i dokończy na pc albo co :v

Avatar
Konto usunięte
Znaczy miałem pomysł, ale nie skończyłem bo musiałem do internatu już jechać.

Avatar
hellgrind
Imię: Jorbart
Nazwisko: Brak/nieznane
Przydomek: Ten mały urwis
Pochodzenie: Nieznane, prawdopodobnie Temeria
Rasa: Człowiek(niepotwierdzone)
Wiek: 18 lat
Charakter: Wiecznie ciekawy, będący wierny swoim poglądom. Pomimo braku szczególnej odwagi, oraz pewnego rodzaju pacyfizmu, jest w stanie szybko określić nawet najbardziej chaotyczna sytuacje. Rzadko stosuje się do rad innych, gdyż uważa ze nie jest to godne uczonego, jednak da się przekonać jeśli chodzi o coś innego niż mechanikę lub alchemie.
Umiejętności: Duża wiedza teoretyczna z mechaniki i alchemii
Zaawansowane umiejętności kowalskie
Średnio zaawansowane umiejętności alchemiczne
Tolerancja wiedźmińskich eliksirów.
Nieźle strzela z luku i kuszy.
Dosyć zręczny jak na człowieka
Ponadludzka regeneracja(niepotwierdzone)
Historia: znaleziony na królewskim szlaku przez wiedźmina w roku 1269, postanowił on zanieść go do świątyni Melitele. Poprzez desperacki ruch opiekunki i wiedźmina, przeżył i
udowodnił ze posiada niezwykła tolerancje na wiedźmińskie eliksiry. Opiekunka wysnuła podejrzenie ze jest on obiektem eksperymentów maga-renegata.
Już w wieku 4 lat potrafił czytać, przez co opiekunka podsuwała mu coraz to nowe książki, aż w końcu zainteresował się alchemia i mechanika. Pomimo swojej przynależności
do zakonu, nigdy nie był zbyt pobożny często wymykając się aby podpatrzeć rożnych rzemieślników. Od opiekunki nauczył się podstaw alchemii, natomiast z książek i własnych eksperymentów
podstaw mechaniki. Widywał również wiedźmina, jednak nigdy nie dowiedział się ze to on go uratował. Znal również jedno z tak zwanych dzieci-niespodzianek, jednak nigdy nie nawiązali głębszego kontaktu.
W wieku około 12 lat postanowił wyruszyć w podroż jako wędrowny alchemik, jednak opiekunka zabroniła mu tego. Udowodnił jednak swoja determinacje próbując uciec z małym mieszkiem pieniędzy
które zarobił lub okradł podczas swoich wypadów. Opiekunka postanowiła poprosić wiedźmina aby nauczył chłopca podstaw szermierki, ten jednak odmówił. Zamiast tego wysłała go na praktyki do jednego
z miejskich rzemieślników, kowala o imieniu Henselt. Nauczył się tam praktycznego wykorzystania swych umiejętności. W wieku okolu 15 lat, stworzył prototyp kuszy mogącej wystrzeliwać bełty o
mocy niemal 2 razy większej iż inne tradycyjne wersje tej broni. Wyruszył wtedy w podroż, jednak nie nacieszył się wynalazkiem zbyt długo, gdyż podczas ataku bandytów stracił ja razem z notatkami.
Na chwile obecna mieszka w Wyzimie, dorabiając sobie jako kowal. Nikt nie wie o jego umiejętnościach alchemicznych, pomimo ich regularnego praktykowania.
Bron: Zazwyczaj ma przy sobie długi kostur, wszystko z jego warsztatu w razie potrzeby.
Majątek: Warsztat kowalski w Wyzimie, miecz z meteorytowej stali (złamany, naprawa możliwa), kusza, 1 sztuka petardy "Kartacz", 2 sztuki petardy "Gwiazda Tańcząca", sztylet
Wady: Pomimo pewnej siły, brak wytrzymałości, kompletna niewiedza o walce bronią białą, pycha, dosyć tchórzliwy, po usłyszeniu swojej historii nie ufa nikomu oprócz swojej "rodzinie" i jej znajomych. Niechęć do elfów
Znaki charakterystyczne: Dosyć wysoki chudy, z długą szrama na piersi, oraz bliznę biegnąca od oka do brody.(Pamiątki po ataku bandytów)
Zbroja: Porządne ubranie kowalskie

Avatar
hellgrind
Dziwnie mi podzielilo akapity, ale nic z tym nie zrobie

Avatar
Konto usunięte
Akceptuję

Avatar
hellgrind
Startuje w Wyzimie?

Avatar
Konto usunięte
Tak.

Avatar
hellgrind
Jako ze moja postac musiala przejsc przez pewen rebranding miejsce mojego wybawiciela jest wolne, jakby ktos chcial zostac bohaterskim wiedzminem to moze sie zglosic, moze z tego wyjsc ciekawa historia.

Avatar Yurasi
Moderator
Yartell, ja

Avatar
hellgrind
To ustalone

Avatar Yurasi
Moderator
imię: Barey
nazwisko: brak to troll
przydomek: debil jak ich mało
pochodzenie: góry temerii
rasa: troll skalny
profesja: dawniej wikidajło w burdelu i żołnierz, aktualnie brak
wiek: zapomniał
umiejętności umie policzyć do trzech, a przynajmniej tak sądzi, typowe umiejętności trolla
historia Nasz troll urodził się dawno temu w górach, jego rodzinę zaatakowali chłopi, ale uznali, że na małym trollu mogą zarobić na targu i kupił go pewien czarodziej, był dla niego miły i próbował czegoś nauczyć w pewnym eksperymencie czarodziej zawalił swoją wieżę i przeżył tylko on, potem przez jakiś czas był wikidajłą w passiflorze, ale kościół wiecznego ognia nakazał mu się wynieść, wtedy zaciągnął się do redańskiego wojska i brał udział w bitwie pod Starymi Pupami (Brenną), czym lubi się chwalić. Od tamtej chwili podróżuje sobie po świecie.
broń: miecz (którym o dziwo umie się posługiwać)
majątek trollowi nie potrzebny
znaki charakterystyczne brak
zbroja brak
wygląd (z czasów służby) Zdjęcie użytkownika Yurasi w temacie •KARTA POSTACI•

Avatar Yurasi
Moderator
Jakby co to mam dla niego zastosowanie więc mogę wybrać dla niego miejsce startowe?

Avatar Gekonnen
Właściciel
Jasne, akceptuję tego debila

Avatar Suszone_Majty
Imię: Varius
Nazwisko: Nazemir
Przydomek: Oczko
Pochodzenie: Kaedweńczyk (góral)
Rasa: Człowiek
Wiek: 29 lat
Charakter: Spokojny, ale agresywny zarazem. Lubi śpiewać, nienawidzi elfów i wiedźminów
Profesja: Strażnik na Lyrijskim dworze
Umiejętności: Świetnie walczy krótkim mieczem, potrafi również używać halabardy. Zna się na potworach i górach. Dobrze wykształcony
Historia: Urodził się w górach, jako syn szlachcica. Miał dwójkę braci, którzy zginęli podczas wspólnej wycieczki do lasu. Chłopców zaatakował tam bies, zabił dwójkę, Variusa ocalił wiedźmin - Vesemir. Mimo tego, chłopak nasiąkł nienwiścią do wiedźmaków. Obwiniał ich o śmierć braci, o pojawienie się za późno. Ojciec wychował go na wojownika. Walczył w bitwie pod Brenną. Kiedy Henselt został zamordowany a Kaedwen przejęte przez Redanię, uciekł on do Lyrii i rozpoczął służbę na dworze królowej Meve. jest tam strażnikiem i najlepszym przyjacielem barona Waslava.
Broń: krótki miecz
Majątek: właściwie nic, przejmie dopiero po śmierci ojca
Wady: Chutliwy, przez rasizm wpakowuje sie on w kłopoty
Znaki charakterystyczne: długie włosy
Zbroja: typowa Lyrijska zbroja
Wygląd:
Zdjęcie użytkownika Suszone_Majty w temacie •KARTA POSTACI•

Avatar Yurasi
Moderator
Akcept zaczynasz w Lirii

Avatar Yurasi
Moderator
Czemu to zacytowałeś?

Avatar Gekonnen
Właściciel
Zabronisz mu?

Avatar Yurasi
Moderator
Nie, ale bardziej szukam sensu

Avatar
hellgrind
O jezu, chciałem edytować, teraz tego nie usunę.

Avatar JurekBzdurek
JurekBzdurek pisze:
Imię: Aayla K'tiki
Nazwisko: Roomi-Om
Przydomek: Aayla Biały-Omen
Pochodzenie: Zerikania, plemię Kor-Om, zsmieszkujące południowy wschód tego państwa
Rasa: Czarodziej
Wiek: 74 lata
Charakter: Wesoła, towarzyska gaduła, bardzo optymistycznie nastawiona do świata, zupełnie niepodobna do nordlindzkich magów. Nie ma oporów, by rozmawiać z słabszymi i niżej postawionymi od siebie. Nimfomanka.
Profesja: Wędrowna kryptozoolog, pogromczyni potworów
Umiejętności: Dobry refleks i kondycja fizyczna
Bardzo duża wiedza na temat geografii i biologii, a także istot magicznych i potworów
Potężna czarodziejka, znająca wiele egzotycznych dla mieszkańców północy zaklęć
Jej organizm dobrze przyjmuje eliksiry
Jest bystra i ma bardzo dobrą percepcję
Historia: Urodziła się w Zerikanii jako córka wodza Turmusa I i jego żony Sarah-Totti. By nie stanowiła zagrożenia dla swojego starszego brata Kaina jako potencjalna pretendentka do tronu została w młodym wieku wysłana na termin do czarodziejki, Arkah Zielonej Smoczycy, znanej z zamiłowania do eksperymentów na zwierzętach i potworach oraz ogólnie kryptozoologii. Zaraziła tym swoją młodą uczennicę. Po skończeniu nauk dziewczyna zdobywała doświadczenie pokonując męczące lud potwory i odkrywając nowe zerikańskie zwierzęta. W końcu głód wiedzy popchnął ją do zbadania nowych, nieznanych rejonów - Królestw Północy. Ruszyła więc w tamtym kierunku.
Broń: Kostur ze wzmacnianego zaklęciami białego drewna w kształcie smoka, prezent pożegnalny od mentorki. Pozwala na wzmacnianie i lepsze rzucanie zaklęć, ale można go też od biedy wykorzystać jak buzdygan z jednej strony zakończony szpikulcem, zadający o połowę mniejsze obrażenia.
Majątek: Sam jesteś uniwersalna waluta. Nie ma prawdziwych pieniędzy, zamiast tego posiada kilka szlachetnych kamieni o łącznej wartości 200 koron. Do tego kilkanaście ksiąg i zwojów, głównie bestiariuszy, ksiąg zaklęć, teceptur alchemicznych i zielników, mikromegaskop, skrzyneczka z bardzo różnorodnymi składnikami alchemicznymi, przenośny alembik, zapasy na kilka dni drogi. Wszystko to zamknięte w eleganckich jukach zaklętych tak, by mieściły w środku znacznie więcej, niż wygląda na to z zewnątrz, prawie 15 metrów kwadratowych przestrzeni. Wszystko to wiezione jest przez wierzchową zebrę w lekkim rynsztunku.
Do tego nosi długi, myśliwski nóż.
Wady: Wyróżnia się i jest ewidentnie obca
Jak to mag, nie jest ani zbyt silna, ani żywotna
Poza swoim kosturem nie potrafi walczyć żadną zwykłą bronią, zwłaszcza dystansową
Nigdy nie musiała uczyć się pływać
Źle reaguje na zimno
Znaki charakterystyczne: Ciemna skóra, akcent, tatuaż na czole, niezwykły ubiór i wierzchowiec... Ona całą jest jednym wielkim znakiem charakterystycznym
Zbroja Lekka, elegancka, farbowana na biało skórzana zbroja jak w wyglądzie, dająca 2 pancerza. Do tego trzeba doliczyć pas z pięcioma miejscami na mikstury oraz dwiema pokaźnymi sakwami i najważniejsze - amulet, który działa trochę podobnie jak ten wiedźminów, jednak jest znacznie skuteczniejszy i daje posiadaczowi wyostrzone zmysły oraz zwiększoną odporność na klątwy i zaklęcia
Wygląd:

Zdjęcie użytkownika JurekBzdurek w temacie •KARTA POSTACI•
Pragnę poddać powtórnej ocenie do akceptacji

Avatar Gekonnen
Właściciel
Jest dobrze, nieźle wpasuje się w wątek magów zoologów. Jak chcesz możesz zaczynać w okolicy Żurawskiej kępy

Avatar DeadShoot
Imię: Birlem
Nazwisko: Nieznane
Przydomek: Rabuś
Pochodzenie: Kaewden
Rasa: Człowiek
Wiek: 28 lat
Charakter: Podły, Chciwy jednak Przyjacielski
Profesja: Złodziej, Bandyta
Umiejętności: Perfekcyjne umiejętnośći strzeleckie, Świetny refleks.
Historia: Był prześladowany w wieku 16 lat przez dwóch braci.
Geriama i Dorala.
Nikt nie przejmował się jego problemem więc postanowił wziąć sprawy w swoje ręce
Zabił ich nożem i okradł
Musiał uciekać z Kaewden ponieważ był poszukiwany
Uciekł do Novigradu i tam rozpoczął nowe życie jako przestępca
On i jego 4 znajomych tworzyli bandę złodziei.
Zajmowali się drobnymi kradzieżami itd.
Przez parę lat jego armia się tak rozrosła że grupy jego bandytów (tak, przeistoczyli się w bandytów) napadali największe banki na całym świecie
W Toussaint, Novigradzie, Oxenfurcie
Wszędzie.
Ponoć jest odpowiedzialny za zaginięcie paru ważnych osobistości.
Broń: Łuk oraz nóż
Majątek: Duży
Wady: Chciwość, Podłość
Znaki charakterystyczne: Brak
Zbroja: Bardzo lekki pancerz
Wygląd:Zdjęcie użytkownika DeadShoot w temacie •KARTA POSTACI•

Avatar Yurasi
Moderator
Akcept zaczynasz w Novigradzie, a tak na marginesie pisze się Keadwen

Avatar Yurasi
Moderator
I przenosimy się na discorda link jest na czacie, Skopiuj to tam

Avatar
hellgrind
Można rozwinąć lekko umiejętności?

Avatar Yurasi
Moderator
No tak, ale zależy o co chodzi konkretnie?

Avatar
hellgrind
Perfekcyjne umiejętność, Świetny. Opłacało by się to trochę rozwinąć

Avatar DeadShoot
Kurde
Zapomniałem dopisać
Miało byc perfekcyjne umiejętności strzeleckie i nie pamiętam dalej
xd śmiesznie wyszło

Avatar
hellgrind
Dołącz na discorda jak możesz

Avatar DeadShoot
Niestety na razie nie mogę
Będę mógł w poniedziałek jakoś

Avatar
hellgrind
Jasne, my i tak jeszcze to budujemy

Odpowiedź

Pokaż znaczniki BBCode, np. pogrubienie tekstu

Dodaj zdjęcie z dysku

Dodaj nowy temat Dołącz do grupy +
Avatar Gekonnen
Właściciel: Gekonnen
Grupa posiada 2181 postów, 31 tematów i 19 członków

Opcje grupy •PBF• Wiedźmin

Sortowanie grup

Grupy

Popularne

Wyszukiwarka tematów w grupie •PBF• Wiedźmin