•KARTA POSTACI•

Avatar
Konto usunięte
Imię: (Byleby nie współczesne typu Brajan, Dżesika, bo to w oczy boli.)
Nazwisko: (Nazwisko postaci.)
Przydomek: (Pseudonim, czyli jak mówią na twoją postać. Dla przykładu: Geralt z Rivii)
opcjonalne
Pochodzenie:
Rasa:
Wiek:
Charakter: (Jak zobaczę "w grze" to zabiję.)
Profesja:
Umiejętności:
Historia: (Historia postaci. Byleby nie za krótka, ani nie za długa. Krócej mówiąc ma być ku*wa idealnie.)
Broń: (więcej w informacjach)
Majątek:
Wady:
Znaki charakterystyczne: opcjonalne
Zbroja
Wygląd:

Avatar
Konto usunięte
Robię postać na próbę, jakby się znalazł jakiś gm i mógłbym poprowadzić własną postać.

Imię: Redomir
Nazwisko: Haczyk
Przydomek: z Metinny
Pochodzenie: Temerczyk
Rasa: Człowiek
Wiek: 104
Charakter: Redomir należy do tych ludzi, na których widok miecz sam wyciąga się z pochwy. Jest porywczy, czego skutków wiele razy doświadczył na własnej skórze. Pomimo swojej porywczości jest geniuszem strategii. Jego plany bitwy niejeden raz uratowały czyjeś istnienie. Pomimo swojej neutralności wynikającej z wiedźmińskich mutacji, potrafi być sympatyczny i opiekuńczy. Jest idealnym kompanem "i do szabli i do szklanki".
Profesja: Wiedźmin
Umiejętności:
-Nadludzka siła i szybkość (standardowa wiedźmińska umiejętność)
-Wyczulone zmysły
-Duża wiedza na temat alchemii i walki wręcz
-Jest mistrzem miecza. Nauczył się technik zerrikańskich wojowników (np. rzut mieczem jak włócznią, po czym natychmiastowy doskok, odzyskanie miecza z ciała przeciwnika i kontynuacja walki jeżeli jest taka potrzeba)
-Wiedźmiński refleks
Historia: Urodzony w Wyzimie w 1183 Redomir był synem kupca, obracającego się obok króla. Przez to jego rodzinie nigdy niczego nie brakowało. Dorastał w dostatku i spokoju. Rodzice od dziecka mówili mu, że będzie wyjątkowy. Redomir zawsze marzył o zostaniu komandosem armii temerskiej, jednak ojciec szybko wybił mu to z głowy. Gdy Redomir miał 13 lat, w Wyzimie zjawiła się epidemia nieznanej dotychczas choroby. Choroba ta zabiła pół miasta. Biorąc pod uwagę duże zaludnienie, straty w ludności szybko się odnowiły a epidemię wytępiono. Jednak zanim się tak stało, Redomir musiał uciekać z miasta. Jego matka i ojciec zginęli w skutku zawalenia się kanałów miasta, którymi planowali uciec. Został znaleziony niedaleko wsi Jawornik przez dwóch wiedźminów. Redomir był wyczerpany i odwodniony. Odrzucano go we wsi ze względu na strach przed epidemią. Wiedźmini podali mu eliksir, który miał na celu mu pomóc. Dużo przy tym ryzykowali, ponieważ eliksiry wiedźmińskie są strasznie trujące dla ludzi, ale sami wiedzieli, że innego wyjścia niestety nie ma. Redomir cudem przeżył, jednak miał strasznie wycieńczony organizm. Wiedźmini wzięli go ze sobą i zabrali do Kaer Morhen, wiedźmińskiej szkoły wilka. Tam jego zdrowie się polepszało. Cały czas spędzony w Kaer Morhen był pod czujnym okiem wiedźmina Vesemira. Niedługo potem przeszedł próby i zmiany wiedźmińskie. Podczas jednej z mutacji zaszła pomyłka, przez co jest wrażliwy na ostre światło. Jego pierwszy potwór to baba wodna, za którą było wystawione zlecenie we wsi Zalipie. W 1234 został oskarżony o zabójstwo króla Koviru, co oczywiście było błędnym oskarżeniem. Redomir musiał przez to żyć 20 lat w ukryciu. Do dzisiaj nazywany jest królobójcą, pomimo tego, że nigdy nie podniósł ręki na żadnego króla.
Broń:
Wiedźmiński miecz z meteorytowej stali, okuty srebrem (41 cali, 38 uncji)
Krasnoludzki miecz stalowy (42 cale, 40 uncji)
Majątek: Jak na wiedźmina przystało, nie posiada stałego lokum. Posiada wysoką lokatę w banku de Jonkheerów, oraz kieszonkowe 500 NK.
Wady:
-Porywczość
-Przez kontuzję, której nabawił się wykonując zlecenie na ekimmę, lekko utyka na lewą nogę.
-Podczas wiedźmińskich prób mutacja jego oczu nie wyszła tak jak powinna. Przez to Redomir co prawda widzi w ciemności, jednak jest wrażliwy na ostre światło.
Znaki charakterystyczne: -
Zbroja:
Zbroja wiedźmińskiego cechu wilka, wykuta przez arcymistrza kowala w Beauclair według schematów posiadanych przez Redomira.
Wygląd:
Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie •KARTA POSTACI•

Avatar korobov
Myślę, że to dobra postać do dodawania innym w trakcie fabuły.

Avatar korobov
Imię: Lorentus
Nazwisko: Legrad
Przydomek: Ostatni Niebieski, Świadek upadku, Dawny Czarny, Kumpel Roche'a, Znajomy Geralta
Pochodzenie:Jest on półkrwii Nilfgardczykiem, a półkrwii Skeligijczykiem
Rasa: człowiek
Wiek: 24 lata
Charakter: Jest to człowiek, któremu nie należy naciskać na odcisk. Jest zimny niczym północne skały, ale jak coś się wydarzy, to potrafi się zagotować niczym słońca południa w najbardziej słoneczny dzień roku.
Profesja: Najemniik, chwyta się praktycznie wszystkiego, ale ma stałą fuszkę jako wykidajło w "Zimorodku" w Novigradzie
Umiejętności: Poliglota: Zna nilfgardzki, wspólny oraz język elfów.
Szermierz: w sumie w szermierce ustępuje tylko szermierzom natchionym i wiedźminom
Sokole oko: ekspert od broni cieciwowych
Tropiciel: Duża wiedza na temat tropienia, polowania oraz usidlania i zwiadu.
Fotograficzna pamięć
Historia: Co tu dużo mówić... Lorentus urodził się jako syn Eliny van Legrad, szlachcianki Nilfgardu oraz Norda Johana an Munde. Czy trzeba wspomnieć, że był dzieckiem nieślubnym? W każdym razie został oddany do chłopskiej rodziny, gdzie nazwano go Lorentus, na cześć pana tamtejszych włości. Niestety, ale życie młodego Lorentusa nie było usiane różami. W wieku 15 lat został zwerbowany do Brygady Imperica, co mimo jakiegoś prestiżu, z racji jego urodzenia sprowadziło na niego lawinę kłopotów. Był mięsem armatnim. W wieku 20 lat coś w nim pękło i gdy został wysłany na zwiad konny zdezerterował do Temerii. Tam został "Internowany" i został przsłuchiwany przez rok przez Vernona Roche'a. Można powiedzieć, że przypadli sobie do gustu. W istocie, dziwny, ale ciekawy duet robili. W każdym Razie, Roche zaproponował mu dołączenie do Niebieskich Pasów, na co chętnie przystał. Dość powiedzieć, żę całkiem nieźle szył z kuszy oraz siekał mieczem. Dość powiedzieć, żę gdy doszło do ataku a zamek la Valettów, był jednym z tych, co zaatakowali w ierwszej fali. Tam też po raz pierwszy spotkał sławnego wiedźmina Geralta z rivii. Gdy doszły go słuchy o zamordowaniu przez niego króla Foltesta, nie zgadzało mu się. Gdy jednak ochraniał Geralta podczas jego poróży. Podczas pobytu w obozi Kaedweńczyków w Vergen zignorował rozkazy i wyszedł z obozu, jednak to uratowału mu życie. A potem ryzykując je, na wyraźne polecenie Roche'a, udał się do Novigradu, gdzie susząc się w jednej z karczm zastała go wiadomość o wybuchu wojny z Nilfgardem. Nie zważając na nic chciałsię zaciągnąć do Armii REdanii, jednak go odrzucili. Wtedy sułyszał o zgrupowaniu partyzantów. udałsię tam przedzierając się hardo, aż na trafił n swojego byłego dowódcę. A teraz kompletują coś, co mogłoby pomóc w walce
Broń: Miecz jednoręczny armii Niflgaardziej, lekko podrdzewiały
Kusza podręczna z 20 bełtami rozpryskowymi
Majątek: 170 novigradzkich koron
Wady: Kuleje lekko na prawą nogę w wyniku przecięcia ścięgna achillesa
Astma
Lepiej nie bądź Nilfgardczykiem koło niego, który się chełpi
Znaki charakterystyczne: zawsze ma choć jeden element ubioru w kolorze niebieskim, a gacie rązowe z tyłu i zółte z przodu. Na prawej łopatce ma wytatuowany symbol Niebieskich Pasów i maksymę w runach "Na pohybel sku*wysynom"
Zbroja Kurtka wosjkowa podszywana metalowymi płytkami
Wygląd: Zdjęcie użytkownika korobov w temacie •KARTA POSTACI•

Avatar maxmaxi123
Wady i zalety to żart, jeśli o balans chodzi.
Moim skromnym zdaniem.

Avatar korobov
Ty jesteś na mnie cięty ostanio, więc spływa to po mnie.

Avatar maxmaxi123
Nie tylko ostatnio. Od bardzo długiego czasu.
I mam gdzieś, czy to ciebie boli czy nie.

Avatar korobov
1. Wiesz, co robiono niewolnikom, by nie uciekali? Przekłuwano im rozgrzanym prętem scięgno achillesa, by nie mogli biegać, a sam ruchsprawiał im ból. Podobnie.
2. Dodaj na oko 15 kg. Maczugą z pręgkością 10 m/s, która uderzyła Ci w klatkę piersiową. Pogruchotane wszystki żebra, a dodaj do tego ówczesną medycynę. Do dzisiaj pacjenci często dostają duszności.
3. Nilfgaardczycy są wszędzie i wszyscy się chełpią, a przynajmniej zdecydowana większość.

Avatar maxmaxi123
Może ustrzelić przeciwnika nie będzie się musiał nawet ruszać. Duszności wcale dostawać nie musi i skoro jest tak wprawny w szermierce, to w preludium ataku będzie mógł ich położyć. A znając ciebie, to na pewno byłby do tego zdolny.

Avatar
Konto usunięte
Ta umiejętność "pamięta dosłownie wszystko" wydaje mi się za bardzo przekokszona i fantastyczna.

Avatar
Konto usunięte
Akceptuję. Rozpoczynasz w Karczmie Zimorodek w Novigradzie. Temat już tworzę. Post startowy wystawiasz ty.

Avatar JurekBzdurek
Ku*wa mać, ja pierdoIę, ja ci dam szermierza natchnionego, mało co wku*wia mnie tak, jak bezrefleksyjne mieszanie uniwersów, ale tobie się to udało -połączenie kozackiego świata wiedźmina z totalnym chłamem, jakim jest Achaja

Avatar korobov
Nie miałem lepszego określenia na kogoś, kto tnie mieczem jakby go Bóg natchnął.

Avatar
Konto usunięte
Achaja to gówno moim zdaniem.

Avatar korobov
Ja się wciągnąłem. Ale kwestia gustu. naczy sama "Achaja" nie powala, ale "Grobowiec Cesarzowej Achai" to już inna sprawa.

Avatar Deuslovult
Imię: günter
Nazwisko: szmeterling
Pochodzenie: cintryjczyk
Rasa: człowiek
Wiek: 57
Charakter: załamany psychicznie. Raczej nierozsądny ale zdyscyplinowany
Profesja: najemnik
Umiejętności: dobrze walczy wręcz toporkami. Do tego umie zagadać niemal każdego
Historia: kiedy był młody günter zaciągnął się do armii cintry jako iż jest gorącym patriotą i wrogiem nilfgardu to nawet po kapitulacji królestwa dalej toczył walki partyzanckie w lasach przeciwko nilfgardowi. Zawsze szuka okazji by nabroić w planach nilfgardczykom
Broń: topór kransnoludzki
Majątek: 400 koron
Wady: alkocholik z niewyparzonym językiem
Do tego zawsze skłonny do bójki z niflgardzczykami
Znaki charakterystyczne: broda
Zbroja: kurtka wojskowa o wytrzymałości 3
Wygląd:
Zdjęcie użytkownika Deuslovult w temacie •KARTA POSTACI•

Avatar
Konto usunięte
1. Przeczytałeś w ogóle informacje? Bo tam jest wszystko wypisane, jakie dostajesz bronie na początek i jaką zbroję.
2. Historia jest znacznie za krótka, powiedziałeś jedynie co się działo w jego młodości, i do tego najbardziej ogólnie jak się tylko dało.
3. Imiona i nazwiska pisze się z wielkiej litery.
4. To samo co w 1-gdybyś czytał informacje, wiedziałbyś, że na początek każdy ma 400 koron i jest to uniwersalna waluta w całym świecie.

Avatar Deuslovult
Przepraszam. Poprawię jutro

Avatar JurekBzdurek
Imię: Aayla K'tiki
Nazwisko: Roomi-Om
Przydomek: Aayla Biały-Omen
Pochodzenie: Zerikania, plemię Kor-Om, zsmieszkujące południowy wschód tego państwa
Rasa: Czarodziej
Wiek: 74 lata
Charakter: Wesoła, towarzyska gaduła, bardzo optymistycznie nastawiona do świata, zupełnie niepodobna do nordlindzkich magów. Nie ma oporów, by rozmawiać z słabszymi i niżej postawionymi od siebie. Nimfomanka.
Profesja: Wędrowna kryptozoolog, pogromczyni potworów
Umiejętności: Dobry refleks i kondycja fizyczna
Bardzo duża wiedza na temat geografii i biologii, a także istot magicznych i potworów
Potężna czarodziejka, znająca wiele egzotycznych dla mieszkańców północy zaklęć
Jej organizm dobrze przyjmuje eliksiry
Jest bystra i ma bardzo dobrą percepcję
Historia: Urodziła się w Zerikanii jako córka wodza Turmusa I i jego żony Sarah-Totti. By nie stanowiła zagrożenia dla swojego starszego brata Kaina jako potencjalna pretendentka do tronu została w młodym wieku wysłana na termin do czarodziejki, Arkah Zielonej Smoczycy, znanej z zamiłowania do eksperymentów na zwierzętach i potworach oraz ogólnie kryptozoologii. Zaraziła tym swoją młodą uczennicę. Po skończeniu nauk dziewczyna zdobywała doświadczenie pokonując męczące lud potwory i odkrywając nowe zerikańskie zwierzęta. W końcu głód wiedzy popchnął ją do zbadania nowych, nieznanych rejonów - Królestw Północy. Ruszyła więc w tamtym kierunku.
Broń: Kostur ze wzmacnianego zaklęciami białego drewna w kształcie smoka, prezent pożegnalny od mentorki. Pozwala na wzmacnianie i lepsze rzucanie zaklęć, ale można go też od biedy wykorzystać jak buzdygan z jednej strony zakończony szpikulcem, zadający o połowę mniejsze obrażenia.
Majątek: Sam jesteś uniwersalna waluta. Nie ma prawdziwych pieniędzy, zamiast tego posiada kilka szlachetnych kamieni o łącznej wartości 200 koron. Do tego kilkanaście ksiąg i zwojów, głównie bestiariuszy, ksiąg zaklęć, teceptur alchemicznych i zielników, mikromegaskop, skrzyneczka z bardzo różnorodnymi składnikami alchemicznymi, przenośny alembik, zapasy na kilka dni drogi. Wszystko to zamknięte w eleganckich jukach zaklętych tak, by mieściły w środku znacznie więcej, niż wygląda na to z zewnątrz, prawie 15 metrów kwadratowych przestrzeni. Wszystko to wiezione jest przez wierzchową zebrę w lekkim rynsztunku.
Do tego nosi długi, myśliwski nóż.
Wady: Wyróżnia się i jest ewidentnie obca
Jak to mag, nie jest ani zbyt silna, ani żywotna
Poza swoim kosturem nie potrafi walczyć żadną zwykłą bronią, zwłaszcza dystansową
Nigdy nie musiała uczyć się pływać
Źle reaguje na zimno
Znaki charakterystyczne: Ciemna skóra, akcent, tatuaż na czole, niezwykły ubiór i wierzchowiec... Ona całą jest jednym wielkim znakiem charakterystycznym
Zbroja Lekka, elegancka, farbowana na biało skórzana zbroja jak w wyglądzie, dająca 2 pancerza. Do tego trzeba doliczyć pas z pięcioma miejscami na mikstury oraz dwiema pokaźnymi sakwami i najważniejsze - amulet, który działa trochę podobnie jak ten wiedźminów, jednak jest znacznie skuteczniejszy i daje posiadaczowi wyostrzone zmysły oraz zwiększoną odporność na klątwy i zaklęcia
Wygląd:
Zdjęcie użytkownika JurekBzdurek w temacie •KARTA POSTACI•

Avatar JurekBzdurek
Gotowa do odstrzału

Avatar
Konto usunięte
Akceptuję postać, akurat wina leży po mojej stronie bo w ogóle nie brałem pod uwagę magów. Zaczynasz w Novigradzie. Post wystawiasz ty.

Avatar Abomination
zawsze ma choć jeden element ubioru w kolorze niebieskim, a gacie rązowe z tyłu i zółte z przodu.


XDDDDDDDDDDDDD

Avatar
Konto usunięte
Ciekawe czemu akurat z tylu brazowe

Avatar Abomination
aartek iq 200 jak zawsze

Avatar korobov
Ciekawiło mnie, kiedy się skapnie ktoś.

Avatar
Konto usunięte
He, he!

Avatar wiewiur500kuba
Imię: Tarn
Nazwisko:
Przydomek: Nie dorobił się żadnego oryginalnego
Pochodzenie: Temeria
Rasa: Człowiek
Wiek: 30 lat
Charakter:
Zachowanie Tarna, stara się krzyczeć że zamiast poszukiwać przygód i od czasu do czasu machać mieczem, czy grać na gitarze, powinien zostać pełnoetatowym trubadurem. Jest on otwarty, przyjacielski, charyzmatyczny i niezwykle rozgadany! Uwielbia opowiadać niestworzone historie, dając słuchaczom znać że nigdy się nie wydarzyły, mówiąc np. "Byłem na polowaniu z Radowidem tydzień temu!". Oczywiście, uwielbia też każdy typ humoru, czarny, czy też czasem obrzydliwy. No i należy też wspomnieć o jego słabości do panien, kolejnej cesze, która mówi mu, czym powinien się zajmować. Jednak nie jest to cały charakter Tarna. Na szlaku potrafi się strasznie zmienić. Staje się o wiele bardziej czujny i potrafi nie odzywać się słowem nawet całą drogę, czujnie obserwując pobocza. Od czasu do czasu podejmie się jakiegoś zlecenia i mimo, że robi to nieudolnie, uwielbia się targować.
Profesja: Poszukiwacz przygód, który czasem zagra gdzieś na gitarze, a jeszcze rzadziej coś zaśpiewa, bądź wyrecytuje.
Umiejętności:
+ Podstawy walki bronią białą i wręcz
+ Całkiem nieźle idzie mu gra na instrumencie, czy też śpiewanie
+ Poskromił tajniki czytania i pisania
Historia:
Tarn urodził się w chłopskiej rodzinie, która bardzo dobrze wyżywiała się z prowadzenia własnego gospodarstwa. Jak przystało na rodzinę farmerską, posiadał on dużą ilość rodzeństwa, a konkretnie sześciu braci, z czego to był on tym najmłodszym. Jego ojciec, wraz z braćmi Tarna, przyuczali go do pracy na gospodarstwie, w końcu rodzinny biznes. W sumie to w taki właśnie sposób, Tarn spędził swoje dzieciństwo. Co jakiś czas, jego bracia opuszczali rodzinne strony, chcąc zasmakować wielkiego świata! Tylko dwóch zdecydowało się zostać na farmie i pomagać swej rodzinie. Tarn do nich nie należał i kiedy tylko wiek mu na to pozwolił, wyruszył w świat! U pasa miał miecz, który kilka dni wcześniej jeden z jego braci przywiózł ze swej podróży. Ubrany był we w miarę dobrej jakości ubrania, dosiadając jakiegoś taniego konia, z okolicznego targu. U pasa miał sakiewkę z dosyć skromną liczbą koron. Tak własnie zaczęła się jego wielka przygoda!... która miała swój koniec w jakimś rowie, bez konia, broni czy pieniędzy. Bandyci szybko wywęszyli świeżą krew na drodze i szybko obrabowali bohatera. Ten jednak nie za bardzo się nimi przejmował i kiedy tylko stan fizyczny mu na to pozwolił, podniósł się i wędrował dalej, do okolicznego większego miasta. Tam, po pierwszym szoku, spowodowanym zetknięciem się z czymś co ma mało wspólnego z jego wsią, zaczął zastanawiać się, jakiej pracy mógłby się tu podjąć. Bez broni i doświadczenia zbyt wiele nie zrobi, a za darmo się nie nakarmi. Na jego nieszczęście, nie posiadał również zdolności czytania, czy pisania. Jak więc sobie poradził? Wypytywał losowych właścicieli sklepów, czy nie przyda im się pomoc. Ostatecznie w ten sposób trafił jako pomocnik rzeźnika, który szybko się z młodym Tarnem zaprzyjaźnił. Spędził w zakładzie ładnych parę lat, aż w końcu nie uznał że pora się zbierać. W międzyczasie wyposażył się w nową broń i od swego szefa nauczył się podstaw walki. Okazało się bowiem, że rzeźnik wcześniej służył jako żołnierz w armii, więc to i owo umiał. Z bagażem w postaci nowej broni oraz podstaw walki, wyruszył w swą kolejną podróż.
Tarn po świecie włóczy się już ładnych dziesięć lat. W międzyczasie nauczył się podstaw gry na gitarze, którą ze sobą nosi oraz także, od tej samej osoby, która nauczyła go grać, nauczył się czytania i pisania! Dopiero po zdobyciu tej umiejętności, dowiedział się ile ścieżek to przed nim otwiera!
Broń:
* Miecz jednoręczny
Majątek:
400 koron
Wady:
- Mimo że umie się bić, nie znaczy to że ma niezłą kondycję, czy wytrzymałość. Owe cechy nie są u niego zbyt dobre
- Słabość do kobiet
- Nie potrafi używać żadnej broni dystansowej
Znaki charakterystyczne: Brak.
Zbroja Kurtka wojskowa
Wygląd:
Zdjęcie użytkownika wiewiur500kuba w temacie •KARTA POSTACI•
//Ugh, najmniej podoba mi się historia, ale nie mam już ochoty dłużej nad nią siedzieć >.> //

Avatar
Konto usunięte
Akceptuję. Startujesz w Novigradzie.

Avatar Enddzi
Imię: Walgo
Nazwisko: Bućko
Przydomek: Buciek
Pochodzenie:Temeria
Rasa:Człowiek
Wiek:43
Charakter: Spokojny człowiek, łatwo go wzruszyć, nie raz usłyszysz od niego historię o gadającej kozie lub o Utopcu żyjącym jak człowiek. Jest to z powodu że kiedyś w wolnym czasie wymyślał i opowiadał bajki dla swych dzieci, niestety, wojna mu je odebrała. Przesadnie ukazuje emocje ale to nie oznacza że są fałszywę. Jego marzeniem jest prowadzić stragan z rybami wszelkiej maści.
Profesja: Rybak
Umiejętności: Potrafi łowić ryby :^>
Historia: Walgo od urodzenia uwielbiał dwie rzeczy. Łowienie i opowiadanie. Za młodu chodził z ojcem na ryby lecz tego zaciągneli do wojska i słuchu o nim brak do dziś. Matka zmarła śmiercią naturalną. W wieku 20 lat Walgo spotkał pewną kobietę o tym samym wieku znaną jako Maria. Wzieli ślub. Żyli szczęśliwie. Mieli nawet 2 dzieci. Ściesia i Mućkę. Wszystko układało się dobrze dopóki kilka kroków od ich domu zjawili się Nilfgardzcy żołnierze. Jedynie Wulgo przeżył. Zdążył cudem uciec, zasiedlił się w jednym z pokoji w karczmie pod warunkiem sprzątania jej codziennie. Tak czy inaczej wojna go nie omineła. Postanowił zostawić karczmę za sobą i szukać ponownego szcześcia w Novigradzie.
Broń: Brak
Majątek: Brak
Wady: Głupota. Najpierw myśli potem robi, łatwo we wszystko wierzy i wszystkim ufa. Można powiedzieć że dorósł za późno.
Znaki charakterystyczne: 200cm wzrostu
Zbroja: obłocone szaty o odporności na poziomie 0
Wygląd:Zdjęcie użytkownika Enddzi w temacie •KARTA POSTACI•
Robię taką słabom postac bo wkurza mnie jak ktoś robi jakies op postacie albo jak daje se przydomek "Przyjaciel Geralda"
Jest to moim zdaniem żenujące. Takie wywyższanie się. Wierd flex but ok

Avatar
Konto usunięte
Akceptuję. Wybierz sobie jakieś miejsce do startu :v

Avatar Enddzi
Novigrad w takim razie

Avatar
Konto usunięte
Imię: Paweł
Nazwisko: Kozlus
Przydomek: Koza
Pochodzenie: Nilgard
Rasa: Człowiek
Wiek: 50
Charakter: Gwałtowny Człowiek nie wierzy w wizję Nilgardu jako wielkiego Cesarstwa pod którym zjednoczony jest cały świat. Buntownik i chciwiec. Przekłada dobro sakiewki i siebie ponad uczucia i bezpieczeństwo innych. Zrzędliwy.
Profesja: Najemnik
Umiejętności: walka buzdyganem żwawy na 50 latka, jazda konna,
Historia: Paweł chciał robić karierę polityczną ale nie miał nazwiska pochodzenia i złota. Urodził się w rodzinie rolników i tyle z jego życia. Dorobił się żony i dzieci. W wieku 40 lat żona zmarła a dzieci były pochowane. Mój czas nadszedł- pomyślał Paweł i czekając na śmierć ze starości usłyszał krzyki. Pobiegł sprawdzić i znalazł rannego żołnierza a przy nim ciało Nekkera.
- Pomóż mi mam wiadomość dla oficera politycznego. Paweł nienawidził Nilgardczyków i zwrócił uwagę na buzdygan wojownika. Zawsze chciał mieć takie cacko ale przez całe życie nie zdołał dorobić się jej. Pomógł popełnić samobójstwo Nilgardzkiemu gońcowi i odebrał mu broń. Poćwiczył kilka miesięcy i zdał sobie sprawę, że ma smykałkę. Tak zaczął karierę i nowe życie.
Broń: buzdygan
Majątek: 400 koron novigradzkich
Wady: nie ma dwudziestu lat
Znaki charakterystyczne: 
Zbroja: kurtka wojskowa
Wygląd:
Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie •KARTA POSTACI•

Avatar
Konto usunięte
Przeczytaj informacje i popraw kartę. Radzę też poprawić charakter. Historia też jakaś taka niemrawa.

Avatar JurekBzdurek
Imię: Ardelia
Nazwisko: von Tirkenbirg
Przydomek: Omega
Pochodzenie: Nilfgard
Rasa: Półelfka
Wiek: 84
Charakter:
Profesja:
Umiejętności:
Historia:
Broń:
Majątek:
Wady:
Znaki charakterystyczne:
Zbroja
Wygląd:
Zdjęcie użytkownika JurekBzdurek w temacie •KARTA POSTACI•

WIP

Avatar
Konto usunięte
Już

Avatar
Konto usunięte
400 koron, nie 500. Zbroja też źle.

Avatar
Konto usunięte
jest kurtka wojskowa i sam napisałeś, że 500

•Majątek-może być dom, może być pokój wynajmowany w karczmie, do tego 500 koron

Avatar
Konto usunięte
Przeczytaj wyżej.

Avatar
Konto usunięte
Juź

Avatar
Konto usunięte
Niech bedzie, akcept. Zaczynasz we wsi Wrońce

Avatar
Konto usunięte
Czmu nie mogę wybrać jak inni

Avatar wiewiur500kuba
Jedna osoba to nie wszyscy. Bo tylko jedna osoba mogła zacząć gdziekolwiek o ile dobrze teraz sprawdzałem.

Avatar
Konto usunięte
Ta, bo nie chciało mi się poświęcić kilku sekund na napisanie lokacji :v

Avatar
Konto usunięte
WIP

Imię: Samon
Nazwisko: -
Przydomek: z Ban Ard
Pochodzenie: Kaedweńczyk
Rasa: Człowiek
Wiek: 32 lata
Charakter: Człowiek bardzo skromny i cierpliwy, który stara się zachować stoicką postawę. Stara się żyć w zgodzie z innymi, brzydząc się przemocą. Oczywiście za swój główny cel uznaje szerzenie wiary w Lebiodę, więc bycie męczennikiem jest... całkiem kuszącą dla niego opcją.
Profesja: Kapłan kultu Proroka Lebiody
Umiejętności:
-czytanie,
-pisanie,
-liczenie,
-pewien talent w przekonywaniu do siebie ludzi
Historia: Samon urodził w mieście Ban Ard, w Kaedwen. Jego ojciec był bogatym mieszczanem, zatem chłopiec miałby szansę przejąc majątek i żyć na wysokim poziomie. Ale był jeden problem- Samon urodził się jako czternasty syn, na dodatek w trzecim z kolei małżeństwie. Nie miał zatem szans na co nieco z testamentu, bo nawet rodzic nie zapamiętałby wszystkich.
Po osiagnięciu wieku piętnastu lat, a więc po piętnastu latach kiszenia się w mieście, papa wydedał. Jego dziedzic postanowił pozbyć się tej jakże licznej konkurencji. Samon, nie starając się zbytnio spierać ze starszym bratem, z własnej woli odszedł do uczniów Proroka Lebiody. Tam nauczył się czytania, pisania oraz liczenia, poznając święte księgi i historię świata. Chodził od wsi do wsi wraz ze Świadkami Lebiody, wędrując po całej Północy. W trakcie tej długiej wycieczki zawitał aż do Kovir i Poviss. Postanowił zostać w kraju i krzewić wiarę w tym i tak już religijnym ludzie.
Broń: Nie posiada takowej
Majątek: 400 koron
Wady:
-walczy tak jak ślepa staruszka mieszkająca na bagnach
Znaki charakterystyczne: Jak był mały to brat dla zabawy poranił go nożem po nogach, przez co ma bliznę w kształcie Pontaru
Zbroja: Kurtka wojskowa, bo tak jest w Informacjach
Wygląd:

Avatar Hadesares
Imię: Lambert
Nazwisko: Haren
Przydomek: brak
Pochodzenie: Wolne Miasto Novigrad, Redania
Rasa: Człowiek
Wiek: 28 lat
Charakter: Otwarty na świat, pomocny, skromny, odważny, wytrwały, dąży do celu
Profesja: wędrowny najemnik
Umiejętności:
- dobrze walczy mieczem
- zna się trochę na alchemii (podstawowe mikstury takie jak grom czy jaskółka)
- wytrzymały
- potrafi czytać i pisać
Historia: Lambert urodził się w Novigradzie jako syn karczmarza i alchemiczki. Ojciec zawsze wspierał swojego syna - jedynaka. Zapewnił mu naukę czytania i pisania. Za to mama była zwykłym zielarzem. Sprzedawała samodzielnie zebrane rzadkie zioła. Gdy skończył naukę czytania i pisania, to postanowił znaleźć sobie zajęcie. Fechtunek przypadł mu do gustu. W wieku 17 lat ojciec zginął nocą w pożarze. Mama z rozpaczy powiesiła się. Syn pochował ich i zachował zimną krew. Wziął to co mógł unieść i wyruszył w drogę. Za pozostałe po rodzicach pieniądze kupił miecz srebny do wykonywania zleceń związanych z zabijaniem potworów. Przy okazji dodał do miecza kamień runiczny, gdyż takowy jego mama posiadała. Robił to co lubił i potrafił. Zaczął od prostych zleceń na utopce i Ghule i podobne słabe potwory, lecz teraz nabrał wprawy i zainteresował się większymi potworami. Obecnie poluje na coś większego za co by dostał więcej pieniędzy, lecz najpierw musi kupić kolczugę i zapolować na coś łatwego
Broń: miecz srebrny dwuręczny z pomniejszym kamieniem runicznym "Swaróg"
Majątek: 400 novigradzkich koron
Wady:
- nawiązując do charakteru, często wpada w niebezpieczne sytuacje
- nie potrafi walczyć niczym innym oprócz miecza
- (jakieś jeszcze pomysły na wady?)
Znaki charakterystyczne: brak
Zbroja: kurtka wojskowa o wartości pancerza 3
Wygląd:
Zdjęcie użytkownika Hadesares w temacie •KARTA POSTACI•



Przydałaby się opcja dodania "ekwipunku" jako punktu. A akcję chciałbym zacząć w Novigradzie

Avatar
Konto usunięte
Wiedźmińskie eliksiry są zabójcze dla ludzi. A pieniędzy masz 400.

Avatar
Konto usunięte
Akcept, zaczynasz w Novigradzie

Odpowiedź

Pokaż znaczniki BBCode, np. pogrubienie tekstu

Dodaj zdjęcie z dysku

Dodaj nowy temat Dołącz do grupy +
Avatar Gekonnen
Właściciel: Gekonnen
Grupa posiada 2181 postów, 31 tematów i 19 członków

Opcje grupy •PBF• Wiedźmin

Sortowanie grup

Grupy

Popularne

Wyszukiwarka tematów w grupie •PBF• Wiedźmin