Kuba1001 pisze:
Was to jednak trzeba trzymać twardo za ryj, bo nie ma jeden dzień, a tu nagle robi się klubik fanów anime.
Kuba1001 pisze:
17. Gremlińskie Imperium Golemów - Gremliny od wieków były najeżdżane przez sąsiadów, a w odpieraniu ich ataków zwykle wykorzystywano złoto, bowiem same Gremliny nie były dobrymi wojownikami. Jednakże byli świetnymi konstruktorami, więc zaczęli budować machiny i fortyfikacje, aby jakoś odpierać ataki. Niestety, było to niewystarczające. Dlatego też stworzyli mechanicznych żołnierzy, którzy mieli efektywnie walczyć za nich, zaś same Gremliny miały tylko i wyłącznie nimi dowodzić, ewentualnie wspierać swoimi autorskimi projektami, czyli granatnikami. Tak powstały Golemy, a gdy ich pierwsze wersje odnisoły spektakularne sukcesy, rasa karłów zaczęła produkować je masowo, z czasem tworząc coraz to nowsze typy tych jednostek, które nigdy ich nie zawiodły.
Surowiec specjalny: Stal.
Zalety:
- Oddziały Gremlinów wyposażone w granatniki mogące też sprawdzać się w roli maczug.
- Liczne oddziały Golemów najróżniejszych typów.
- Bardzo dobre i zróżnicowane machiny.
- Doskonałe fortyfikacje.
- Golemy nie jedzą, nie piją, nie męczą się, nie mają morale, nie da się ich przekupić lub zastraszyć, są stuprocentowo wierne swym stwórcom.
Wady:
- Flota służy jednie transportowi, to wciąż odkrywana przez Gremialny gałąź rozwoju armii.
- Poza oddziałami grenadierów Gremliny nie dysponują innym wojskiem rodzimym (tylko Golemy).
- Napięte relacje z Jaszczuroludźmi, wybuch wojny to kwestia czasu.
Kuba1001 pisze:
Wiewiur, Ofca, Koteł, Mati, Fisto, Radio, kiedy mogą spodziewać się jednostek?
Kuba1001 pisze:
Nie wiem jak tutaj, ale w Dwóch Wieżach to Nacja A wygrała.