Włamywacz
Włamywacze to mieszanka szpiega i płatnego zabójcy. Są oni uzbrojeni w lekki pancerz, wbudowany identyfikator w hełmie, wbudowany "kamuflaż" (jest w stanie nałożyć na siebie "hologram" danej osoby), pistolet z tłumikiem, nóż bojowy i dwa granaty - mianowicie jeden granat dymny i jeden "flashbang" oraz w mistrzowskie szkolenie obsługi broni palnej, skradania się, obezwładniania i walki wręcz. Służą oni do spraw, gdzie Zmechanizowane Cienie po prostu zrobiłyby za duży burdel.
Buldożer
Buldożery to najcięższe kawały sk*rwysyństwa, jakie Almaz Armory ma do zaoferowania jeśli chodzi o defensywę. Wyposażeni oni są w wszczepy zamiast ramion (także strzeż się dostania od nich buły w ryj!), ciężkie karabiny maszynowe czy niekiedy Miniguny i pancerz godny ludzkiego czołgu. Są oni przetrwać
NAPRAWDĘ,ALE TO NAPRAWDĘ dużo ostrzału, nim w końcu zdechną od przedziurkowania. Kiedy ich widzisz, to jak to oni mawiają - "Wpadłeś w głębokie gówno!"
Medyk
Medycy to pół-defensywne i pół-ofensywne jednostki. Służą oni wtedy, kiedy ktoś dostał w bebechy a w pobliżu nie ma szpitala. Są oni uzbrojeni w Defibrylator, lekki pancerz, hełm z wbudowanym detektorem obrażeń, w p*zdu medykamentów, karabin maszynowy, pistolet i amunicja do broni. Służą oni bardziej do defensywy niż do ofensywy i pomagają również rannym cywilom, także nie będziesz tracił konsumentów czy złagodzisz wk*rwienie rządu. Same pozytywy!
Ochraniarz
Ochraniarze to swego rodzaju Prywatna Ochrona, tyle że stanowczo lepsza. Uzbrojeni oni są w pistolet maszynowy, zwykły pistolet, wbudowany "kamuflaż" jak u Włamywacza który służy im za wtopienie się w tłum, średni pancerz, 3 granaty - błyskowo-hukowy, dymny i "frag". Posiadają oni tak wyprane mózgi, by myśleli tylko o jednym - chronieniu życia Almaz'a za wszelką cenę, nawet własnym życiem. Są oni w stanie przyjąć na siebie pocisk snajperski, także chyba "wypranie mózgu" robi swoje. Wady? Nie służą do ofensywy i lepiej żeby tak zostało.