Sugestie, czyli temat organizacyjny

Avatar
Konto usunięte
Zrobione milordzie

Avatar
Konto usunięte
Jakiej długości powinien być ten Motocykl?

Avatar Rafael_Rexwent
degant123 pisze:
Jakiej długości powinien być ten Motocykl?

Jak na moje to z 5-6 metrów.

Avatar
Konto usunięte
Uzupełniłem Parametry motocyklu. czy są one w porządku

Avatar Kuba1001
Właściciel
Chyba t... Rafael?

Avatar
Konto usunięte
Mam wrażenie że coś jest nie tak i powinienem coś zmienić ale wszystko wygląda dobrze dla mnie.....

Avatar Vader0PL
Od kiedy on decyduje?

Avatar
Konto usunięte
Vader0PL pisze:
Od kiedy on decyduje?

Polać temu panu z astmą.

Avatar
Konto usunięte
Zadzwońcie w dzwony i odpalcie fajerwerki Raf powiedział że wygląda dobrze, Alleluja i tak dalej

Avatar Kuba1001
Właściciel
Akcept.

Avatar
Konto usunięte
Ale jeszcze nie skończyłem

Avatar Kuba1001
Właściciel
Nie że całość, że wymiary :V

Avatar
Konto usunięte
Motocykl gąsienicowy "Stahlpferd"
Planeta Pologne 3 była głównym źródłem jedzenia dla całego układu od czasów jej skolonizowania, to oczywiście spowodowało że walka o tą planetę była wyjątkowo zaciekła i krwawa. Duża wartość strategiczna plus fakt że im dłużej będą tam walczyć tym bardziej zniszczą ziemię bez której no nie ma rolnictwa doprowadził do tego że obie strony rzuciły wszystko co mają żeby zdobyć tą planetę jak najszybciej......... taa patrząc na to wstecz nie był to nie była to najlepsza taktyka ale przynajmniej dzięki niej powstał Stahlpferd oraz jego dość charakterystyczni jeźdźcy Skrzydlaci Husarze. Widzicie bowiem najlepsi żołnierze Bahuahsu są nazywani Husarzami i stają się oficerami albo zostają wcieleni do specjalnych oddziałów Husarskich i to spośród tych oddziałów są wybierani najbardziej obiecujący kandydaci, którzy przechodzą rygorystyczny trening T14, ów trening pozostaje tajemnicą dla każdego prócz oficerów treningowych zajmujących się nim i samych Husarzy.
Parametry:
- 6 metrów długości
- 1,1 metra szerokości (Na przodzie motocyklu)
- 0,65 metra szerokości (W okolicy siedzenia)
- 1,2 metrów wysokości (W najwyższym punkcie)
Uzbrojenie:
- 2 Sprzężone ze sobą karabiny maszynowe
Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie Sugestie, czyli temat organizacyjny

Avatar Kuba1001
Właściciel
Akcept.

Avatar
Konto usunięte
Siły Specjalne Rzeczpospolitej
Rzeczpospolita posiada niezwykle rozwinięte formacje sił specjalnych, jest to wynikiem ,jak się zapewnię domyślacie, Osiemdziesięcioletniej wojny domowej oraz konfliktu z Federacją. Siły Specjalne, podobnie jak Armia Rzeczpospolitej, są zorganizowane pod dwiema organizacjami, czyli: Imperialne Biuro Służb Specjalnych (IBSS) oraz Bauhuański Korpus Sił Specjalnych (BKSS). Jednak w przeciwieństwie do armii, jednostki poszczególnych ugrupowań nie są przypięte do "Nadrzędnych zadań" takich jak bycie Armią "Ochotniczą"(Bauhaus PMC,BPMC) Albo obronna układu (Imperialne Biuro Wojenne,IBW). Nie, poszczególne jednostki zajmują się tym w czym się specjalizują jak każde dobre Siły Specjalne.
Teraz pokażę poszczególne jednostki i pod jakim ugrupowaniem się znajdują
Jednostki pod Imperialnym Biurem Służb Specjalnych:
Imperialny Oddział do Zadań Specjalnych BURZA
BURZA,jako jednostka, ma swe początki w czasie wojny Osiemdziesięcioletniej, wtedy głównie służyli jako Szturmowcy mający za cel szybkie wyeliminowanie wrogich pozycji obronnych, jednak bardziej obecny kształt zaczął się dopiero ukazywać się w czasie wojny z Federacją, kiedy ci szturmowcy i paru innych żołnierzy zaczęło trenować z jednostkami specjalnymi Sojuszu. Później operatorzy BURZY zostali wysłani do okupowanego układu, gdzie pomagali partyzantom na wszystkich planetach i terenach, od bagien Venici 5 po równiny Pologne 3. Po zakończeniu wojny z Federacją, doświadczenia doznane przez pierwszych operatorów BURZY zostały wcielone do programu treningowego tej nowej jednostki co sprawia że każdy żołnierz oddziału potrafi walczyć w przeróżnych warunkach i terenach ale także jest wyposażony w wiedzę potrzebną do przetrwania za wrogimi liniami przez niezwykle długie okresy czasu
Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie Sugestie, czyli temat organizacyjny
Krwawe Berety
Krwawe Berety są najsłynniejszym oddziałem BURZY, składającym się wyłącznie z najlepszych żołnierzy armii Rzeczpospolitej. Jednak początki tej organizacji były znacznie skromniejsze, albowiem sama nazwa "Krwawy Beret" odnosi do zwyczaju partyzantów Imperialnych z czasów wojny domowej. kiedy to bojownicy brali białe Berety zabitych żołnierzy Bauhausu i wysmarowywali je we krwi swego przeciwnika, wtedy ten beret przypinało się do pasa niczym trofeum z polowania. Z czasem ten zwyczaj jednak przeszedł do drużyn szturmowców z których później narodziła się BURZA. W przeciwieństwie do większości do swoich kolegów , wojacy z przyszłych Krwawych Beretów działali w konspiracji od samego początku i większość swojego sprzętu musieli zdobywać na własną rękę, nie mówiąc już rzecz jasna o rzeczach jak jedzenie,picie itp.Na dodatek od początku musieli naleźć niekonwencjonalne sposoby walki z wrogiem. Dzięki temu jednak stali się mistrzami improwizacji i adaptacji. To przy pomocy tych właśnie zdolności ci właśnie żołnierze odwalili jedne z najbardziej brawurowych akcji tej wojny jak zabójstwo Generała dowodzącego siłami okupacyjnymi. Krwawe Berety także odbyły służbę w Przestrzeni Mroku gdzie w czasie akcji "Podziemny Sztorm" uratowali uprowadzoną panią oficer z rąk Mutantów.
Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie Sugestie, czyli temat organizacyjny
Krwawe Berety w czasie operacji "Podziemny Sztorm"
Life Dragoons
Life Dragoons mimo bycia na tej liście po jednostkami Imperialnego Biura Służb Specjalnych, to ta jednostka technicznie nie jest częścią wyżej wymienionej organizacji. Widzicie historia Dragoonów rozpoczęła się prawie że w momencie przejęcia kontroli nad koloniom przez Samuela Brycza, ten,jako nowy przywódca, potrzebował ochroniarzy w przypadku zamachu na jego życie ze strony Lojalistów, ten nigdy nie nadszedł ale ochroniarze pozostali. Później kiedy przyszedł nowy wódz ten też potrzebował ochroniarzy i dość "przypadkowo" dzieci starych ochroniarzy nimi zostały, następnie wnuki starych ochroniarzy, dalej dzieci wnuków itd. itd. tak właśnie się narodzili Life Dragoons jako ochroniarze dyktatora kolonii a później Cesarza Imperium. W czasie wojny domowej liczba ochroniarzy została powiększona od jednego oddziału do aż 5 dywizji z czego jedna miała zawsze pozostać w stolicy (Victoria), a druga miała ochraniać posiadłość cesarza. W czasie wojny z Federacją wszystkie dywizje zostały odwołane do stolicy gdzie pomagali w czasie ewakuacji Cesarza, dworu oraz ogólnie personelu wojskowego, jednak sami Life Dragooni pozostali w mieście żeby zabezpieczyć tyły uciekających. WTedy odbyła się jedna z największych bitew pierwszej fazy wojny z Federacją, Bitwa o Victorię, w której poza Life Dragoonami, po stronie Imperium, stanęli jeszcze ochotnicy z garnizonu, ponieważ ten był również ewakuowany, oraz populacja miasta. Oczywistym było że bitwa była przegrana od początku ale trwała na tyle długo żeby ewakuacja się powiodła, na dodatek udało się większej ilości obrońców ujść z życiem w tym także Life Dragoonom, którzy w czasie drugiej fazy wojny, byli głównymi dowódcami sił oporu na planecie Anglos 1, gdzie znajduje się Victoria. W tym czasie zdążyli się całkiem dobrze wyuczyć walki w terenach zabudowanych do takiego stopnia że stali się specjalistami w tej dziedzinie, byli również grupą która pomogła Krwawym Beretom w przygotowaniach do zabójstwa generała Federacji. Po wojnie Life Dragooni wrócili do swojego pierwotnego statusu jako straż honorowa,teraz nowo koronowanej cesarzowej, ale dzięki swojej wiedzy na temat walki w mieście ich kompetencje zostały również poszerzone do walki z terroryzmem i co za tym idzie liczba dywizji Life Dragoonów została znacznie zwiększona.
Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie Sugestie, czyli temat organizacyjny
Jednostki pod Bauhuańskim Korpusem Sił Specjalnych
Venicijscy Strażnicy
Kiedy planeta Venici stała się polem walki między siłami partyzantów a wojskami Bauhaus, specjalne oddziały zostały oddelegowane w celu wytropienia i likwidacji kryjówek należących do lojalistów Imperium. Ów oddziały później obdarzono mianem Venicijskich Strażników. Jak się zapewne domyślacie ci żołnierze byli głównie wytrenowani do walki na bagnistych terenach ich rodzimej planety plus trening przeciwko jednostką partyzanckim. Jednak kiedy Federacja zajęła planetę większość Strażników uciekła na bagna gdzie nawiązali kontakt z Lojalistami i wspólnie doszli do wniosku że na tę chwilę najlepiej będzie połączyć siły w walce ze wspólnym wrogiem. Po wojnie po ogłoszeniu powstania Rzeczpospolitej Strażnicy powrócili stali się najbardziej rozpoznawalną jednostką specjalną korporacji. W tej chwili część z nich służy na Gorse, pomagającym tamtejszym partyzantom w walce przeciwko Federacji.
Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie Sugestie, czyli temat organizacyjny
Husarze
Elitarna piechota Bauhausu,najlepsi z szeregów PMC oto Husarze. Na początku ci dzielni wojacy byli znani pod prostą nazwą Bahuańskich Szturmowców jednak z biegiem czasu dowództwo postanowiło żeby nadać swoim Elitarnym Siłom specjalną nazwę z paru powodów np. da to Korporacji coś w rodzaju "Twarzy" dla ich starań wojennych, plus to może dać żołnierzom w tych jednostkach coś w rodzaju dumy z pozycji na której są ponieważ nie są już byle Szturmowcami, nie są przecież teraz Husarzami. No cóż zamierzony efekt Korporacja zdobyła ale co do dumy z bycia Husarzem to trochę przedobrzyli ponieważ wojacy byli tak dumni z tego tytułu że postanowili że ich dzieci również powinny zostać Husarzami, oczywiście Korporacja nie widziała tego jako nic złego bo hej więcej ludzi do rzucenia w stronę przeciwnika, jednak to sprawiło że wśród żołnierzy wykształciła swego rodzaju klasa arystokratyczna która posiadała wszystkie cechy takowej wśród tego elityzm z którym dowództwo boryka się do dzisiaj. Ci żołnierze są świetnym Szturmowcami gotowymi do walki w wielu warunkach, plus posiadają najlepszy sprzęt jaki może zaoferować Korporacja.
Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie Sugestie, czyli temat organizacyjny

Avatar Vader0PL
Latająca Baza Nelly
Sojusz swoją siłę widzi w siłach działających na planecie, nie tylko w kosmosie. Dlatego też Hexiron stworzył coś na kształt lotniskowca, który działa na planetach, na których działa Osłona Planetarna. Jest to największa takowa jednostka, która jest jednocześnie bardzo skuteczna. No bo jak na planetę się przedostaną wrogie jednostki, to będą to najwyżej okręty średniej wielkości, które będą musiały się zmierzyć z Nelly i Myśliwcami Pentamix. Czyli ciężka walka dla atakujących, znacznie prostrza dla broniących się. Na Latającej Bazie działa własny pas startowy jak na lotniskowcach, oraz cztery silniki takie same, jak u March. Nie pozostaje również bezbronny co do myśliwców i okrętów średniej wielkości.
Uzbrojenie:
10 wieżyczek ciężkich laserów (dwudziałowe)
20 wieżyczek średnich laserów (trzydziałowe)
15 wieżyczek średnich laserów (dwudziałowe)
30 wieżyczek średnich laserów (jednodziałowe)
40 wieżyczek przeciwlotniczych szybkostrzelnych.
50 wieżyczek lekkich laserów (jednodziałowe)
20 wieżyczek średnich jonów (jednodziałowe)
3 wyrzutnie rakiet przeciwokrętowych
4 wyrzutnie rakiet przeciwrakietowych
Ładowność: Do pięciu eskadr Myśliwców Pentamix.
Lądowisko: Do 30 Śmigłowców Shyrion i 60 Śmigłowcó Rugmi
Liczba załogi: 7 tyś.
Długość 1500 metrów
Prękość: Mała
Systemy wykrywania oraz łączności: Dobre na Planetach
Ładowność: 20 000 ton metrycznych
Pancerz oraz tarcze energetyczne- Średnie
Zdjęcie użytkownika Vader0PL w temacie Sugestie, czyli temat organizacyjny

Avatar Rafael_Rexwent
Vader0PL pisze:
Latająca Baza Nelly

Są takie rzeczy na świecie które się nie zmieniają. Jak na przykład płaskość cycków :V

Avatar Kuba1001
Właściciel
Nelly? Jesteś okrutny... I to lubię! Akcept.

Avatar Vader0PL
Rafael_Rexwent pisze:
Są takie rzeczy na świecie które się nie zmieniają. Jak na przykład płaskość cycków :V

Akurat maszyna jest w większości płaska :V

Avatar Rafael_Rexwent
Vader0PL pisze:
Akurat maszyna jest w większości płaska :V

That's the point, Sergeant :)

Avatar Vader0PL
Ta. Bez złości, to lubię Rafael. A nawet jak używam tych nazw to daję dobre maszyny :V

Avatar
Konto usunięte
SW < ST < Anything else

Avatar Rafael_Rexwent
Działo biodrowe typu „Elephant”
Producent:
hsibustim, TechBlas(Federacja)
Zdjęcie użytkownika Rafael_Rexwent w temacie Sugestie, czyli temat organizacyjny
Broń dla prawdziwych mężczyzn, która trudność w ujarzmieniu wynagradza oferowaną siłą ognia. Sama nazwa odnosi się do tego jak zawsze prowadzi się ostrzał za pomocą Elephanta – czyli z biodra. To też z automatu oznacza, że bez sprzężonego z działem celownika w hełmie broń drastycznie traci na skuteczności gdyż nie ma możliwości precyzyjnego celowania. Oprócz tego widoczną wadą jest spora „energożerność” broni – zasobnik mineralny starcza na oddanie pięciu strzałów w trybie pełnego ognia, trzech w trybie przeciwpancernym lub dwunastu w trybie przeciwpiechotnym. Widać więc, że „Elephant” potrzebuje dobrze zorganizowanych sił tylnych, które będą dostarczać tak bezcenną amunicję.

No wytknąłem wady to teraz nieco o zaletach. W tych na czoło wysuwa się potencjał destrukcyjny broni. W trybie pełnego ognia jest zdolny wystrzelić pocisk niszczący jednym strzałem mecha bojowego nie mówiąc o lżejszych celach. Idealnie nadaje się więc jako wsparcie piechoty i zaskakiwania przeciwnika (Bo raczej mało kto obawia się, że samotna piechota zagrozi mechom). Tryb przeciwpancerny kosztem bardzo wielkiego zapotrzebowania energetycznego oraz wymogowi odczekania piętnastu sekund między strzałami pozwala zagrozić nawet osławionemu Orzechowi. Znaczy „zagrozić” w tym przypadku to nie to samo co „zniszczyć”. Ostatni tryb nadaje się na zbite formacje wrogiej piechoty, gdyż takowe bolty energetyczne kilka metrów przed celem rozrywają się na chmarę mniejszych niczym śrut ze strzelby albo bomby kasetowe.

Wydawać się może, że Elephant jest bardzo nieporęczny oraz trudny w użyciu, o ile w ogóle możliwy do użycia. Z tym pierwszym można się zgodzić tylko połowicznie bo rozmiary są w istocie nieco uprzykrzające lecz mikroemiter repulsorowy oraz specjalny system uprzęży powodują, iż ciężar działa biodrowego jest porównywalny do ciężkiego karabinu maszynowego. Trudność w użyciu jest widoczna znacznie bardziej, a obsługa Elephanta wymaga nieco treningu, gdyż bez odpowiedniej postawy można sobie coś zrobić. Co ciekawe broń nie kopie z siłą jaką sugerowałby jej rozmiar.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Akcept.

Avatar Vader0PL
AdvBioSys pisze:
SW < ST < Anything else

Mordo, a ja cię lubiłem.

Avatar
Konto usunięte
Nie no, po prostu nienawidzę wszystkiego co nie jest hard sci-fi (jedyne wyjątki to warframe i wk40h .-.)

Avatar Vader0PL
Śmigłowiec Rugmi
Maszynka połączona z pomysłu policji i Hexironu. Jest to wyjątkowo mały śmigłowiec, który ma pancerz grubości 4 cm, jest pilotowany przez jedną osobę, a na dodatek posiada dwa tradycyjne Miniguny na obrotowej wieżyczce. Jednakże najważniejszym elementem Rugmi jest to, że jest w stanie przetransportować z boku 4 żołnierzy. Są oczywiście osłonięci, ale szybka maszyna może manewrować między budynkami, przez co wyjątkowo ciężko w nią trafić. Dodatkowym, najdroższym elementem śmigłowca jest zagłuszarka, która sprawia, że znacząco utrudnione jest namierzenie tego pojazdu przez działka p.lot, czy wyrzutnie rakiet. Chwilka! Jak żołnierze nie spadają z Rugmi? To jest nawet prostrze, niż się wydaje. Magnesy. Automatycznie w chwili siadania aktywuje się magnes, który mocno trzyma pancerz żołnierza, a co za tym idzie, to i niego samego. Magnes "puszcza", gdy piechur wykonuje ruch wstający. Czyli próbuje wstać jak z krzesła.
Zdjęcie użytkownika Vader0PL w temacie Sugestie, czyli temat organizacyjny

Avatar Kuba1001
Właściciel
Nawet Włóczniki nie mają tak dobrej zagłuszarki, jak ta na śmigłowcu, więc ją osłab i akcept.

Avatar Vader0PL
Myśliwiec Pentamix
Hexiron i jego myśl lotnictwa działającego tam gdzie Nelly. Podobnie jak Rugmi jest to pojazd latający również na krótki czas na przestrzeń kosmiczną, np. żeby dostarczyć żołnierzy do Wrót. Jednakże o ile Rugmi transportuje żołnierzy, to Pentamix robi za główną siłę, która ma zestrzeliwać wrogie jednostki. Maszyna ta posiada cechę August, czyli to, że wymaga dwóch pilotów. Nic dziwnego, gdyż ze względu na ilość uzbrojenia nie ma szans na to, by obsługiwał to tylko jeden pilot. Myśliwiec jest uniwersalny, przez to widuje się go nie tylko w służbie wojsk, ale też policji.
Wyposażenie:
2 silniki odrzutowe
Kabina z miejscem dla dwóch pilotów z fotelami wyrzucanymi.
2 lekkie działka jednolufowe, laserowe z przodu
1 wyrzutnia pocisków EMP
2 lekkie działa jednolufowe, jonowe. (Obrotowe)
Tradycyjne działko dwudziałowe (Obrotowe)
Wyrzutnia dipoli odbijających.
Zdjęcie użytkownika Vader0PL w temacie Sugestie, czyli temat organizacyjny

Avatar Kuba1001
Właściciel
Dipole odbijające?

Avatar Vader0PL
Śmigłowiec Shyrion
Hexiron po sukcesie Pentamix stworzył kolejną, jak na razie ostatnią maszynę powiązaną z Nelly. Shyrion to śmigłowiec wymagający jednego pilota, którego zadaniem nie jest otwarta walka, a transport sojuszników, ratunek ich i ewentualne osłanianie ich zadań. No... ten. To w sumie wszystko. To po prostu większa i lepiej wyposażonoa wersja Rugmi.
Uzbrojenie:
16 rakiet naprowadzających (po 4 na wyrzutnię)
1 wieżyczka obrotowa - średnie działko laserowe jednolufowe szybkostrzelne
+możliwość umieszczenie CKMP przez piechotę podczas transportu.
Może przewozić do 20 wojskowych.
Zdjęcie użytkownika Vader0PL w temacie Sugestie, czyli temat organizacyjny

Avatar Vader0PL
Kuba1001 pisze:
Dipole odbijające?

Nasza technologia akurat :)
Wiesz, te czerwone flary, co myśliwce wypuszczają, żeby zmylić rakiety wroga.

Avatar Kuba1001
Właściciel
W takim razie akceptuję oba.

Avatar Vader0PL
Colt Kusza
Broń stworzona przez Colt dla myśliwych, jednakże bardzo szybko przyjęła się również w innych grupach, w tym w wojsku. Najbardziej przypodobała się Zwiadowcom Sojuszu, gdyż w połączeniu z plecakiem z 30 bełtami jest to broń idealna do cichego działania. W grę wchodzi również luneta z dwukrotnym przybliżeniem, oraz gęstość modyfikacji. Noktowizja, termowizja, wybuchające bełty, bełty z ładunkiem EMP i mnóstwo, mnóstwo innych. Praktycznie każdy myśliwy wprowadza mniejsza, lub większe zmiany, przez co każda Kusza jest na swój sposób unikalna.
Zdjęcie użytkownika Vader0PL w temacie Sugestie, czyli temat organizacyjny

Avatar Vader0PL
Colt Łuk
Jeżeli już swoje miejsce znalazła Kusza, to starsza od niej zabawka również musiała się pojawić. I tutaj od razu dano ją z myślą dla Zwiadowców, choć biedniejsze wersje może kupić każdy myśliwy. Największą i najważniejszą cechą Łuku jest różnorodność strzał. Oto kilka z nich, oficjalnie znane przez galaktykę:
-Zwykłe (metalowe groty)
-Zapalające
-Odbijające (Strzała składa się z kilku innych, które rykoszetują. Świetne do eliminowania wrogów zza ściany)
-Eksplodujące (w chwili trafienia strzała eksploduje z siłą granatu)
-Elektryczne (do eliminacji maszyn).
Zdjęcie użytkownika Vader0PL w temacie Sugestie, czyli temat organizacyjny

Avatar Kuba1001
Właściciel
Akceptuję.

Avatar
Konto usunięte
degant123 pisze:
Siły Specjalne Rzeczpospolitej
Rzeczpospolita posiada niezwykle rozwinięte formacje sił specjalnych, jest to wynikiem ,jak się zapewnię domyślacie, Osiemdziesięcioletniej wojny domowej oraz konfliktu z Federacją. Siły Specjalne, podobnie jak Armia Rzeczpospolitej, są zorganizowane pod dwiema organizacjami, czyli: Imperialne Biuro Służb Specjalnych (IBSS) oraz Bauhuański Korpus Sił Specjalnych (BKSS). Jednak w przeciwieństwie do armii, jednostki poszczególnych ugrupowań nie są przypięte do "Nadrzędnych zadań" takich jak bycie Armią "Ochotniczą"(Bauhaus PMC,BPMC) Albo obronna układu (Imperialne Biuro Wojenne,IBW). Nie, poszczególne jednostki zajmują się tym w czym się specjalizują jak każde dobre Siły Specjalne.
Teraz pokażę poszczególne jednostki i pod jakim ugrupowaniem się znajdują
Jednostki pod Imperialnym Biurem Służb Specjalnych:
Imperialny Oddział do Zadań Specjalnych BURZA
BURZA,jako jednostka, ma swe początki w czasie wojny Osiemdziesięcioletniej, wtedy głównie służyli jako Szturmowcy mający za cel szybkie wyeliminowanie wrogich pozycji obronnych, jednak bardziej obecny kształt zaczął się dopiero ukazywać się w czasie wojny z Federacją, kiedy ci szturmowcy i paru innych żołnierzy zaczęło trenować z jednostkami specjalnymi Sojuszu. Później operatorzy BURZY zostali wysłani do okupowanego układu, gdzie pomagali partyzantom na wszystkich planetach i terenach, od bagien Venici 5 po równiny Pologne 3. Po zakończeniu wojny z Federacją, doświadczenia doznane przez pierwszych operatorów BURZY zostały wcielone do programu treningowego tej nowej jednostki co sprawia że każdy żołnierz oddziału potrafi walczyć w przeróżnych warunkach i terenach ale także jest wyposażony w wiedzę potrzebną do przetrwania za wrogimi liniami przez niezwykle długie okresy czasu
Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie Sugestie, czyli temat organizacyjny
Krwawe Berety
Krwawe Berety są najsłynniejszym oddziałem BURZY, składającym się wyłącznie z najlepszych żołnierzy armii Rzeczpospolitej. Jednak początki tej organizacji były znacznie skromniejsze, albowiem sama nazwa "Krwawy Beret" odnosi do zwyczaju partyzantów Imperialnych z czasów wojny domowej. kiedy to bojownicy brali białe Berety zabitych żołnierzy Bauhausu i wysmarowywali je we krwi swego przeciwnika, wtedy ten beret przypinało się do pasa niczym trofeum z polowania. Z czasem ten zwyczaj jednak przeszedł do drużyn szturmowców z których później narodziła się BURZA. W przeciwieństwie do większości do swoich kolegów , wojacy z przyszłych Krwawych Beretów działali w konspiracji od samego początku i większość swojego sprzętu musieli zdobywać na własną rękę, nie mówiąc już rzecz jasna o rzeczach jak jedzenie,picie itp.Na dodatek od początku musieli naleźć niekonwencjonalne sposoby walki z wrogiem. Dzięki temu jednak stali się mistrzami improwizacji i adaptacji. To przy pomocy tych właśnie zdolności ci właśnie żołnierze odwalili jedne z najbardziej brawurowych akcji tej wojny jak zabójstwo Generała dowodzącego siłami okupacyjnymi. Krwawe Berety także odbyły służbę w Przestrzeni Mroku gdzie w czasie akcji "Podziemny Sztorm" uratowali uprowadzoną panią oficer z rąk Mutantów.
Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie Sugestie, czyli temat organizacyjny
Krwawe Berety w czasie operacji "Podziemny Sztorm"
Life Dragoons
Life Dragoons mimo bycia na tej liście po jednostkami Imperialnego Biura Służb Specjalnych, to ta jednostka technicznie nie jest częścią wyżej wymienionej organizacji. Widzicie historia Dragoonów rozpoczęła się prawie że w momencie przejęcia kontroli nad koloniom przez Samuela Brycza, ten,jako nowy przywódca, potrzebował ochroniarzy w przypadku zamachu na jego życie ze strony Lojalistów, ten nigdy nie nadszedł ale ochroniarze pozostali. Później kiedy przyszedł nowy wódz ten też potrzebował ochroniarzy i dość "przypadkowo" dzieci starych ochroniarzy nimi zostały, następnie wnuki starych ochroniarzy, dalej dzieci wnuków itd. itd. tak właśnie się narodzili Life Dragoons jako ochroniarze dyktatora kolonii a później Cesarza Imperium. W czasie wojny domowej liczba ochroniarzy została powiększona od jednego oddziału do aż 5 dywizji z czego jedna miała zawsze pozostać w stolicy (Victoria), a druga miała ochraniać posiadłość cesarza. W czasie wojny z Federacją wszystkie dywizje zostały odwołane do stolicy gdzie pomagali w czasie ewakuacji Cesarza, dworu oraz ogólnie personelu wojskowego, jednak sami Life Dragooni pozostali w mieście żeby zabezpieczyć tyły uciekających. WTedy odbyła się jedna z największych bitew pierwszej fazy wojny z Federacją, Bitwa o Victorię, w której poza Life Dragoonami, po stronie Imperium, stanęli jeszcze ochotnicy z garnizonu, ponieważ ten był również ewakuowany, oraz populacja miasta. Oczywistym było że bitwa była przegrana od początku ale trwała na tyle długo żeby ewakuacja się powiodła, na dodatek udało się większej ilości obrońców ujść z życiem w tym także Life Dragoonom, którzy w czasie drugiej fazy wojny, byli głównymi dowódcami sił oporu na planecie Anglos 1, gdzie znajduje się Victoria. W tym czasie zdążyli się całkiem dobrze wyuczyć walki w terenach zabudowanych do takiego stopnia że stali się specjalistami w tej dziedzinie, byli również grupą która pomogła Krwawym Beretom w przygotowaniach do zabójstwa generała Federacji. Po wojnie Life Dragooni wrócili do swojego pierwotnego statusu jako straż honorowa,teraz nowo koronowanej cesarzowej, ale dzięki swojej wiedzy na temat walki w mieście ich kompetencje zostały również poszerzone do walki z terroryzmem i co za tym idzie liczba dywizji Life Dragoonów została znacznie zwiększona.
Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie Sugestie, czyli temat organizacyjny
Jednostki pod Bauhuańskim Korpusem Sił Specjalnych
Venicijscy Strażnicy
Kiedy planeta Venici stała się polem walki między siłami partyzantów a wojskami Bauhaus, specjalne oddziały zostały oddelegowane w celu wytropienia i likwidacji kryjówek należących do lojalistów Imperium. Ów oddziały później obdarzono mianem Venicijskich Strażników. Jak się zapewne domyślacie ci żołnierze byli głównie wytrenowani do walki na bagnistych terenach ich rodzimej planety plus trening przeciwko jednostką partyzanckim. Jednak kiedy Federacja zajęła planetę większość Strażników uciekła na bagna gdzie nawiązali kontakt z Lojalistami i wspólnie doszli do wniosku że na tę chwilę najlepiej będzie połączyć siły w walce ze wspólnym wrogiem. Po wojnie po ogłoszeniu powstania Rzeczpospolitej Strażnicy powrócili stali się najbardziej rozpoznawalną jednostką specjalną korporacji. W tej chwili część z nich służy na Gorse, pomagającym tamtejszym partyzantom w walce przeciwko Federacji.
Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie Sugestie, czyli temat organizacyjny
Husarze
Elitarna piechota Bauhausu,najlepsi z szeregów PMC oto Husarze. Na początku ci dzielni wojacy byli znani pod prostą nazwą Bahuańskich Szturmowców jednak z biegiem czasu dowództwo postanowiło żeby nadać swoim Elitarnym Siłom specjalną nazwę z paru powodów np. da to Korporacji coś w rodzaju "Twarzy" dla ich starań wojennych, plus to może dać żołnierzom w tych jednostkach coś w rodzaju dumy z pozycji na której są ponieważ nie są już byle Szturmowcami, nie są przecież teraz Husarzami. No cóż zamierzony efekt Korporacja zdobyła ale co do dumy z bycia Husarzem to trochę przedobrzyli ponieważ wojacy byli tak dumni z tego tytułu że postanowili że ich dzieci również powinny zostać Husarzami, oczywiście Korporacja nie widziała tego jako nic złego bo hej więcej ludzi do rzucenia w stronę przeciwnika, jednak to sprawiło że wśród żołnierzy wykształciła swego rodzaju klasa arystokratyczna która posiadała wszystkie cechy takowej wśród tego elityzm z którym dowództwo boryka się do dzisiaj. Ci żołnierze są świetnym Szturmowcami gotowymi do walki w wielu warunkach, plus posiadają najlepszy sprzęt jaki może zaoferować Korporacja.
Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie Sugestie, czyli temat organizacyjny

Avatar Kuba1001
Właściciel
Sprawdzę to później, wybacz, ale muszę się już zwijać.

Avatar
Konto usunięte
dobra

Avatar docRobert
Rudger 49 "Scrapper"
Zdjęcie użytkownika docRobert w temacie Sugestie, czyli temat organizacyjny

Broń zaprojektowana na rubieżach galaktyki przez lokalnych konstruktorów, którzy połączywszy swoje pomysły skonstruowali tą wielozadaniową i tanią broń. Została wyprodukowania jako potężny pistolet dla pospolitych formacji zbrojnych. Broń wygląda dość prowizoryczne i na niedbale złożoną a to z powodu oszczędności surowców i chęci uczynienia jej bardzo uniwersalną. Mimo pozorów, ten pistolet ma swoją siłę. Prostota i nieskomplikowana konstrukcja sprawia, że jest łatwa w obsłudze i montażu (cel był taki, by można ją było łatwo rozmontować, przemycić i złożyć w warsztacie). Broń jest odporna na warunki pogodowe, ale gdy już się zatnie, to czyszczenie bywa kłopotliwe. Broń mieści dwa duże pociski. Obsługuje się ją jak typową strzelbę lub rewolwer. Jest to broń bardzo lubiana przez bandytów i rabusiów. Często bywa przyozdabiana a do jej konstrukcji dodawane są różne dodatki. Często składana z różnorakich części i łączona dość prowizoryczne, co nadaje jest jednak stylu i staromodnego designu. Dobrze sprawdza się w bliskich starciach, ale jest niepraktyczna przy dalekich dystansach. Broń może strzelać pięcioma rodzajami pocisków - standardowym (pojedyńczy, duży pocisk zdolny przebić średni pancerz i dokonać sporego spustoszenia), zapalającym (duży pocisk wypełniony napalmem i innymi substancjami łatwopalnymi), fragmentacyjnym (broń wypluwa strumień 30 rozgrzanych i wysokoenergetycznych odłamków), przeciwpancernym-wybuchowym (długi pocisk stworzony do przewijania pancerzy i penetrowania osłon strumieniem roztopionych odłamków) i pociskiem EMP (Impuls elektromagnetyczny z łatwością unieruchamia elektronikę na 1-6 minut w promieniu 5-10 metrów). Broń może równie dobrze być załadowana dowolnym typem amunicji, który się tam zmieści, ale jest to ryzykowne. Broń ma ok. 30cm długości i waży 1,5kg - 2,2kg.

Avatar docRobert
CHOROBA:
Gorączka rzeczna


Gorączka rzeczna to choroba niebezpieczna.
Okres trwania: 1 - 2 tygodni.
Rodzaj przenoszenia: droga wodna na wszelkie sposoby, płyny ustrojowe zarażonego.
Przenoszone przez: Pasożyty - Aquatirius Fevertus.
Obszar występowania: Regiony o największej wilgotności, gęsto zarośnięte, o temperaturach zawsze powyżej 22°C, rzeki i bagna.
Czas występowania: Od wiosny do poł. jesieni, najintensywniej wiosną podczas wylęgu rzecznych pasożytów.
Skutki choroby: Śmierć (~90% śmiertelność, gdy nieleczona) lub brak.
Przyczyna śmierci: Niewydolność całego organizmu, dysfunkcja układu nerwowego.
Uleczalne: Tak.
Sposób leczenia: Podanie szczepionki (antivaccinistic loud REEEE) lub odpowiedniego preparatu, gdy choroba jest w stanie zaawansowanym. W innym przypadku należy leczyć jak zwykłą grypę, co pozwala obniżyć śmiertelność do 45% - 60%.
Objawy wstępne: Zawroty głowy, nudności, zmęczenie, dreszcze z jednoczesnym odczuciem gorąca.
Objawy dalsze: Senność, gorączka (do 38°C), zaburzenia koordynacji, drgawki, uderzenia gorąca, typowe objawy grypy, bóle w klatce piersiowej, bóle głowy, ciągła suchość i odczucie pragnienia, nadmierna potliwość i kłopoty z oddychaniem oraz zmysłami.
Finalne objawy: Paraliż, utrata przytomności, problemy z oddychaniem, gorączka (40,5°C), bardzo intensywna potliwość, utrata kontroli nad r*chami kończyn, ból głowy, zaburzenia zmysłów, halucynacje, uczucie palenia, niewydolność układu krążenia i wydalniczego, utrata sił witalnych, rozregulowanie gospodarki hormonalnej, niewłaściwe funkcjonowanie układu nerwowego.
Dodatkowe informacje: Pasożyt ginie w temperaturze powyżej 60°C lub poniżej 20°C. Pasożyt jest niezwykle wrażliwy na obecność wody, gdyż wystarczy jedynie 1 min. bez wody, by umarł. Zaraza wnika do organizmu poprzez układ pokarmowy i rany. Gorączka rzeczna zdaje się występować u wszystkich ssaków. Każdy płyn, jaki wydali z siebie zarażony lub wejdzie z nim w kontakt, staje się źródłem potencjalnej choroby i musi być przegotowany, w celu ograniczenia choroby. Pasożyty zdają się nie reagować na znaczne ilości promieniowania. Gorączka rzeczna jest znacznie łagodniejsza i praktycznie nie powoduje zgonów u dzieci i młodzieży. Pasożyty mogą przenikać przez skórę od wewnątrz i rozprzestrzeniać się wraz z potem. Głównym celem zarazy jest układ nerwowy a w konsekwencji niewydolność wielonarządowa. Szczepionka i lekarstwo jest stosunkowo drogie i nie wszędzie dostępne.

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

To tyle. Mam coś jeszcze dodać?

Avatar docRobert
docRobert pisze:

Finalne objawy: Paraliż, utrata przytomności, problemy z oddychaniem, gorączka (40,5°C), bardzo intensywna potliwość, utrata kontroli nad r*chami kończyn, ból głowy, zaburzenia zmysłów, halucynacje...


Cenzura? Naprawdę...?

Avatar
Konto usunięte
T*k, prz*cierz *o je*a .-.

Avatar Zygarde
Gorączka rzeczna
Tududududu
Jest bardzo niebiezpieczna
Tududududu

Avatar GARDE0
Gdy raz ją spotkałem
Tududududu
To zachorowałem
Tududududu

Avatar Vader0PL
Zwiadowcy
Specjalny typ wojska Sojuszu, do zadań cichych, półcichych i tych, które miały być na cicho, ale coś się popsuło. Choć zgodnie z nazwą nadal przeprowadzają zwiady, to jednak z upływem lat ich zadania rozwinęły się tak szeroko, że są wysyłani tam, gdzie potrzeba coś zdobyć, a nie tylko zniszczyć. Choć Eliminatorzy i klasyczna Piechota nadal działają, to wielu ma nadzieję na to, że kiedyś zostaną Zwiadowcami. Ten oddział specjalizuje się nie tylko w zwiadach i cichych misjach. Są to również główni snajperzy Sojuszu i żołnierze do zasadzek. Specjalnie dla nich Hexiron i Colt tworzą odmienne pojazdy i uzbrojenia, żeby lepiej pełnili swoją funkcję w wojsku. A trzeba przyznać, że ta jest bardzo ważna. Zwiadowcy zasłynęli tym, że podczas jednej bitew z Federacją grupka żołnierzy licząca dwadzieścia osób została, by chronić odwrót wojsk Sojuszu, która liczyła setki rannych i cywili. Coć wydawać się mogło, że przegrają z przewagą liczebną Federacji, to jednak nie zrobili kroku w tył. Legendy głoszą, że do ich pancerzy przylgnęła krew i prochy poległych towarzyszy, która stworzyła dla nich specyficzny kamuflaż. Wraz z duchem wszystkich poległych odparli trzy ataki Federacji na przejście, eliminując ponad pięć razy więcej żołnierzy, niż liczył oddział obrońców. Na tym się nie skończyło, gdyż później przeszli do kontrataku i wyparli Federację z ich obozów, z ich baz. To była jedna z większych klęsk Federacji, jednakże herosi również ponieśli straty. Przy życiu zostało ich tylko trzech. Ich dziedzictwo ocalało, gdyż założyli oddział Zwiadowców zwany Duchami. Jeden problem, jeden Duch. Tyle wystarczy.
Pancerz Zwiadowców , oraz wersja w kamuflażu

Avatar Kuba1001
Właściciel
Vader:
Niby jest okej, ale taka akcja przeszłaby gdzie indziej, nie tutaj, także jakoś znormalizuj tę historię.
A NPC akceptuję, miałem to już wcześniej napisać.
Robert:
Gdybyś wszystkie słowa "pistolet" zamienił tam na "obrzyn," to będzie spoko.
Gorączkę akceptuję.
Degant:
Akcept.

Avatar Vader0PL
To możliwe, a wspomniałem, że według legend.
NPC...a, ten.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Według legend? Możesz być pewien, że ogarnę własną wersję.
Akcept.

Odpowiedź

Pokaż znaczniki BBCode, np. pogrubienie tekstu

Dodaj zdjęcie z dysku