Karta Postaci

Avatar Bilolus1
Właściciel
Gdzie chcesz .

Avatar
Konto usunięte
ok to zrobię sobie temat nowy ok

Avatar Bilolus1
Właściciel
Ok .

Avatar
Konto usunięte
dzienk

Avatar
Konto usunięte
Imię: Ren
Nazwisko: Belediew
Rasa Człowiek
Pseudonim: Mia
Charakter:
Ren to osoba o nadzwyczaj przedziwnych czynnikach charakteru. Na pierwszy rzut oka można uznać, że to jedna z tych pięknych milutkich panienek ale to tylko złudne złudzenie. Jeśli ktoś wykonuję jej wolę i poddaje się jej manipulacjom bez większej próby sprzeciwu - nie będzie krzywdzić danej osoby, no chyba, że jest to w jej planie politycznym. Jeśli natomiast chodzi o próbę sprzeciwu bądź ataku na nią - szybko sobie podporządkuje daną osobę przy pomocy magii krwi.
Zdecydowanie jedna z tych osób, która nie cofnie się przed niczym, aby przejąć władzę i zaspokoić swoje ambicję.
Wiek: 31
Towarzysz : Brak
Majątek : Mały dworek, bliżej nieokreślone oszczędności ulokowane w różnych miastach,
Historia:
Historia Ren zaczyna się od jej narodzin. Już od dzieciństwa była wychowywana w zamożnej rodzinie, z myślą zostanie kimś u władzy, a inni będą padać przed nią na kolana lub do grobu. Miało to bezpośredni wpływ w okresie dojrzewania na jej charakter. Już wtedy dziewczyna stwierdziła, że powinna poznać jakiś rodzaj magii, gdyż według matki miała do tego preferencje po dziadku. Jako, że zawsze widok krwi ją ekscytował to wybrała taką dziedzinę magii. Ojciec sprowadził jednego z lepszych magów by ją nauczył. Minęło kilka lat, a Ren opanowała do pewnego stopnia fach. Jako, że chciała się usamodzielnić to potrzebowała pieniędzy, a tych nie posiadała. Łatwym sposobem zdobycia zastrzyku złota było pozbycie się rodziny i przejęcia majątku. Mia bo tak się wtedy nazwała - bez skrupułów pozbyła się wszystkich, którzy stawali jej na drodze do majątku, a gdy to uczyniła, podjęła się próby działań politycznych mających na celu zbliżyć ją u władzy.
Umiejętności:
Główne umiejętności Ren skupiają się w okół jej możliwości manipulacyjnych. Z łatwością, dzięki wykorzystaniu gestów, słów i spojrzeń jest w stanie zmanipulować danego osobnika, a ten może być nawet nie świadom, że wykonuje wolę Ren, a wręcz będzie święcie przekonany, że działa on wyłącznie na własną korzyść. Poza takimi standardowymi umiejętnościami jakimi jest pisanie czy to czytanie w ludzkim języku.
Jeśli chodzi o jej bojową stronę to potrafi posługiwać się magią krwi.
Znane są jej także polityczne zagrywki.
Wady :
Pod względem fizycznym nie jest zbyt twarda ani wytrzymała, a w walce na pięści wyposażona w swoje "anielskie" dłonie - nie ma żadnych szans.
Specyfikacje: Brak
Rodzina: Nie żyje!
Zawód: Przyszła królowa! To się liczy? Nie?! No to hrabina.
Ekwipunek: Przy sobie aktualnie posiada, trochę złota, swoje standardowe ubranie, torbę i krótki sztylet.
Wygląd:
Średniego wzrostu kobieta o walorach prostej postawy ciała. Swoją urodą ćmi byle to prostytutki z burdeli po zabiegach alchemicznych, a głównie przez swą rozbudowaną figurę pod względem klatki piersiowej i podkreślania talii przy pomocy gorsetów i kilku ciasnych warstw ubrań. Jeśli chodzi o jej kolor oczu, jest on niebieski - zaś włosów dość srogo-ciemny. Karnację posiada bladą niczym trup, tak ja usta. Często przez swoją białość ust jest zmuszona nasączać je krwio-podobnym kosmetykiem, aby nadać im barwę czerwonej róży.
Grzywka nieco przysłania jej lewe oko, a rozpuszczone włosy sięgają do łopatek.
Co do ubioru - preferuje dość drogie szaty, na to zapina gorset, owija się jeszcze kilkoma ciasnymi warstwami i dopiero na to nakłada suknię.
Bojowy ubiór to lekkie skórzane opancerzenie, chociaż rzadko kiedy się takiego podejmuje. Przecież ma ludzi od takich spraw.

Avatar Bilolus1
Właściciel
Hrabia w Księstwach ludzi nie jest straszliwie znaczną funkcją, zostaje ona nadana temu który zdoła ją wykupić lub przysłużyć się na dworze . Hrabia zazwyczaj posiada kilka wsi i niewielkie miasto . Jako kobieta będziesz też musiała zarządzać "drugo-planowo" kobiet nie dopuszcza się do władzy, no chyba że zmusisz jakoś fanów "starego ładu" do uznania cię .

W jakim księstwie znajdują się twoje włości ?

Avatar
Konto usunięte
Wszystko można przemyśleć.

Księstwo Cnemy.

Avatar Bilolus1
Właściciel
Dobrze więc akceptuję, możesz umieścić swój dworek jako temat .

Avatar Bilolus1
Właściciel
.-. . Akceptuję..

Avatar
Konto usunięte
Dodałeś już do fap folderu? Przyznaj się. I stwórz stolicę haliatu

Avatar Dex777
Imię: Sijf
Nazwisko: Majd
Rasa: Człowiek
Pseudonim:-
Charakter: Małomówny, Bezlitosny, Ciekawski, Inteligentny
Wiek: 24
Towarzysz:-
Majątek : Brak domu, 3500 złota
Historia: W wieku 7 lat przeżył szok po tym jak po powrocie do domu po całym dniu zabawy zobaczył, że na podłodze przed drzwiami do pokoju jego rodziców jest krew. Znalazł w tym pokoju 2 martwe ciała swoich rodziców. Po tym zdarzeniu zaszła w nim zmiana nawiedził go zły demon zamieniający go w bezlitosną postać. Jego oczy stały się całkowicie białe a co noc nawiedzały go koszmary. Ma on też brata który stracił lewą rękę przez Sijfa, który w akcie wściekłości przez stratę swych rodziców zaatakował go ale nie stracił on (Sijf) swojego prawdziwego dobra i oszczędził go jednak powiedział, że "jeśli go jeszcze raz zobaczy to mu nie odpuści. Do dzisiaj przemierza świat w poszukiwaniu ludzi którzy mogą mieć jakiś związek z zabójcą jego rodziców. Pomaga on między innymi dzieciom którym rodzicom grozi podobna sytuacja. Zamieszkał w koronach drzew i zaprzyjaźnił się ze wszystkimi rodzajami ptaków (bez skojarzeń, proszę). Przez swojego wewnętrznego demona zdał sobie sprawę, że posiada umiejętności magiczne ale słabo rozwinięte, dlatego zwrócił się do maga mieszkającego blisko lasu aby pomógł mu opanować jego moce do końca. Poznał on, że posiada umiejętności czarnoksięstwa (między innymi przywoływanie stworów odwracających uwagę). Odkrył on też, że umie się bardzo dobrze maskować i posługiwać się bronią białą, krótką. Dlatego postanowił zostać skrytobójcą. Przywdział on niebieskie szaty i jako swoją broń wziął złote noże które jego ojciec znalazł podczas polowania. I nie spocznie póki zabójca jego rodziców nie zginie.
Umiejętności: Zna się na czarnoksięstwie, dobrze się maskuje, jest w zgodzie z każdym powietrznym zwierzęciem
Wady:Ciężko znosi kontakt z wodą, ciężko żeby zyskał czyjekolwiek zaufanie,
Specyfikacje:-
Rodzina: Brat
Zawód: Skrytobójca
Ekwipunek: Dwa ostrza ze złota, bomby dymne, dmuchawka, strzałki usypiające
Wygląd: Białe oczy, ok. 1,80 cm wzrostu ( i w sumie tyle bo całą reszt twarzy zakrywa cały jego ubiór)

Avatar Bilolus1
Właściciel
Akceptuję .

Avatar
Konto usunięte
Imię: Azhar
Nazwisko: Mathelreen
Rasa: Człowiek
Pseudonim: Zmorowaty paladyn
Charakter: W grze zobaczę.
Wiek: 34 lata
Towarzysz: Szkielet na zawołanie.
Majątek: Upiorne zamczysko, 4.000 sztuk złota.
Historia: historia Azhara z lat jego młodości nie jest znana, do pewnego punktu - kiedy Mathelreen miał 25 lat zaczął interesować się Magią Chaosu i z niej najbardziej umiłował sobie nekromancję. Rok potem całkowicie odizolował się od społeczeństwa i wyruszył w poszukiwaniu jakiegoś dobrego zaciszu, którym okazał się stary zamek. Zamczysko sobie podporządkował i ogłosi się jego panem. Potem za pomocą nekromancji zaczął ożywiać z cmentarzy kościotrupy jako służbę. Pomimo, iż jest nekromantą wcale nie jest destruktywny dla otoczenia. Zabija tylko wtedy, gdy jest zagrożony, lub ma taki tik. Chce pozbyć się zła własnymi mrocznymi siłami.
Umiejętności:
- Dobrze włada nekromancją,
- dobrze włada mieczem,
- potrafi podporządkować sobie kościste stwory.
Wady:
- Nie umie się targować,
- szaleniec,
- czasami zabija dla zabawy.
Specyfikacje: Coś na podobiznę wampirzego głodu. Kiedy wypije krew, następuje małe przyśpieszenie regeneracji jego ran.
Rodzina: Dwie siostry.
Zawód: Nekromanto-rycerz.
Ekwipunek: miecz długi, tarcza, kusza, lekka zbroja, hełm, oficerki, nagolenniki i naramienniki. 1 chleb, 4 kiełbasy, 3 manierki wody.
Wygląd: Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie Karta Postaci

Avatar Bilolus1
Właściciel
Akceptuję .

Avatar ninja618
Imię: Khajrol ( Nieznane)
Nazwisko: Gjarol (Nieznane)
Rasa: Pół Człowiek (Ojcec) pół Drada (Matka)
Pseudonim: Wilk, Szklany Wilk, Maszkara, Potwór
Charakter: W grze.
Wiek: 26
Towarzysz: -
Majątek : 5 Tyś. Wieża.
Historia:
- = - = - = - Dzieciństwo - = - = - = -
Dzieciństwo Wilka nie było usłane różami, codzienne treningi walki bronią białą od Ojca, Magią i łucznictwem od Matki. Spędził tak pięć lat swojego życia, później jego rodzinę zabito a on sam uciekł na pustkowia.
- = - = - = - Stary mag, Zakon - = - = - = -
Znalazł go Stary Mag zwany Jarosanem. Wyczuł od Wilka Magię, magię czystej postaci, postanowił się nim zaopiekować, zaprowadził go do Zakonu. Tam Wilk uczył się magii i walki bronią białą przez siedem lat. Potem odszedł.
- = - = - = - Ścieżka Maga i Majątek - = - = - = -
Ścieżka Maga okazała się trudna i kręta oraz naszpikowana niebezpieczeństwem. Wilk pracował na dworach królewskich itp. Wyrobił sobie renomę samotnego, okrutnego i cichego maga. Jego pracą nieraz było też bycie katem lub... spowiednikiem. Gdy zarobił odpowiednią sumę postanowił odpocząć, zbudował swą wieżę na skarpie. Tam też pozostał. Czy raczej pozostaje... Nadal jednak jest w pewnym Zakonie, mimo iż odszedł jest tam nadal zapisany jako Inkwizytor.
Umiejętności:
- Walka broniami białymi. Stopień: Zaawansowany.
- Magia Mrozu. Stopień zaawansowany.
- Parkour; Średni.
Wady:
- Taniec
- Śpiew
- Granie na instrumentach
- Łucznictwo
- Skaza psychiczna po rodzinie i innych wydarzeniach.
Specyfikacje: -
Rodzina: Brak, nie żyje.
Zawód: Były Mag Zakonu. Teraz bajarz we wsi pod wieżą. Inkwizytor Zakonu.
Ekwipunek
- Wielki dwuręczny miecz.
- Laska Maga
- Dwa sztylety
Wygląd: Zdjęcie użytkownika ninja618 w temacie Karta Postaci


//Weź się zlituj i akceptuj ;-; Miałem lepszą kartę ale mi się ku*wa klikło niechcący i ją zamknąłem zanim zapisałem. Tak mi to nerwy zżarło, że nie napiszę lepszej przed przynajmniej kilka dni ;-;//

Avatar ninja618
Imię: Mordrimmer
Nazwisko: Dragon
Rasa: Wampir
Pseudonim: Sługa Boży, Ręka Pana, Czarny Inkwizytor, Pan Zniszczenia, Pies Boży.
Charakter: W grze
Wiek: 500
Towarzysz: -
Majątek: 5 Tyś. Zamek
Historia:
-=-=-=- - = - Dzieciństwo - = - -=-=-=-
W dzieciństwie Mordrimmer mieszkał w wiosce Hajoks w Adalonii. Tam też był założony oddział miejscowego Świętego Oficjum. Mordrimer został tam oddany. I tam też mieszkał do piątego roku życia. W tym czasie był szkolony w walce bronią białą jak i w magii.
-=-=-=- - = - Święte Oficjum, Hez-Hezron - = - -=-=-=-
W wieku sześciu lat wysłano go do Hez-Hezronu, tam też mieściła się jedna z ważniejszych siedzib Świętego Oficjum i tam też Mordrimmer był szkolony w tropieniu i zabijaniu Demonów, Wampirów itp. Uczono go także o magii i walce bronią białą. Był tam do dwudziestego roku życia.
-=-=-=- - = - Służba jako Inkwizytor - = - -=-=-=-
Potem został wysłany do jednej z mniejszych "dzielnic" Adalonii. Tam też objął urząd jako Inkwizytor, pracował tam do 23 roku życia. Zabił niejedno stworzenie, wampira, demona, nieumarłego, człowieka. Palił całe wioski. Ba, całe miasta. Jako człowiek wielkiej wiary Mordrimmer został nagrodzony. Przybył do Hez-Hezronu i tam dostał swój zamek. Objął urząd Kapitana w Służbie Świętego Oficjum.
-=-=-=- - = - Majątek - = - -=-=-=-
Dorobił się majątku na zleceniach od Świętego Oficjum, po tym gdy został Kapitanem Świętego Oficjum i dostał zamek udał się tam. Teraz nadzoruje miasto ze swego zamku. Miasto Giastriol W Adalonii.
Umiejętności:
- Walka bronią białą.
- Magia Mrozu, Wody, Ziemi, Nekromancji. Stopień: Zaawansowany.
- Straszny, potrafi wywoływać panikę i strach w innych, we wszystkich z ras.
- Przekonywujący.
Wady:
- Łucznictwo
- Kusznictwo
- Raz na jakiś czas wybucha gniewem.
- Skaza psychiczna.
Specyfikacje:-
Rodzina: Nieznana. Porzucony przez rodzinę.
Zawód: Kapitan Inkwizytor Świętego Oficjum.
Ekwipunek:
- Miecz długi.
- Sztylety. 4x.
- Nóż myśliwski 2x.
- Nóż zabójcy. 2x.
Wygląd: Zdjęcie użytkownika ninja618 w temacie Karta Postaci
//Ma siwe włosy przez przeżycia życiowe. A, i jego rasa została utajniona, dodatkowo został... nawrócony jako wampir. Są takie przypadki.//

Avatar Bilolus1
Właściciel
Ten pierwszy, w wieku 26 lat to on może mieć opanowaną co najwyżej jedną magię i to w stopniu zaawansowanym . Powinien też znać podstawy Druidyzmu bo.. Driady znają tylko Druidyzm .

Drugiego też się to tyczy ;v .

Avatar ninja618
To w pierwszej magia mrozu. Druga poprawiona.

Avatar Bilolus1
Właściciel
Drugi nie może w takim przypadku znać magii światła .

Avatar ninja618
Już, akcpetujesz?

Avatar Bilolus1
Właściciel
Zmień u pierwszego na zaawansowaną magię mrozu i możesz grać .

Avatar
Konto usunięte
Imię : Aragorn
Nazwisko : Ceton
Rasa : człowiek
Pseudonim : rozwałka
Charakter : miły ale nie pomocny
Wiek : 30 lat
Towarzysz : Mark Bilbo
Majątek : dom na terenie zamku mieszka z swoim towarzyszem Markiem , 1000 złota to nie źle
Historia: Jego cała rodzina umarła w wojnie a on będąc mały bał się walki i nie pomógł im lecz teraz dorósł i walczy, a jeszcze wspomnę że jego dom spalono a on zamieszkał ze swoim kolegą Markiem Bilbo
Umiejętności : bardzo dobrze rzuca nożami i walczy mieczem ,a i nie źle strzela łukiem
Wady : chce zemsty za rodzinę a to bardzo często wprowadza go w kłopoty
Specyfikacje : żadnych
Rodzina : jak mówiłem w historii brak
Zawód : Rycerz
Ekwipunek : 6 noży , 2 miecze ,łuk ze strzałami
Wygląd : pu.i.wp.pl/k,NDc2NTEyNzgsNzYyMDYx,f,l__2__-_Kopia.jpg
Zbroja jeżeli można : encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcT_XPDHLuDZhWXo7OzsI0dfKEWgOW4T5BmM3RGGRiYRCd7Oes6CKA

Avatar Bilolus1
Właściciel
Akcetpuję, możesz nim zacząć po śmierci jednej ze swoich postaci .

Avatar
Konto usunięte
ok to proszę żeby zginą Rogun a nie Balin

Avatar
Konto usunięte
Imię: Magnus

Nazwisko: Val`Eldra

Rasa: Elf

Pseudonim: Ignis

Charakter:
Po matce oddziedziczył nieziemski spokój i opanowanie działające w parze z jego fachem, kiedy przychodzi używać ognia w pomieszczeniach z ograniczoną ilością miejsca. Jest osobnikiem, który poprzez racjonalne myślenie podchodzi do spraw i stara się znaleźć dyplomatyczne rozwiązania do czasu, kiedy go się nie zirytuje lub zdenerwuje. Wtedy budzi się w nim gniew ojca, nie patrzy na to co robi, a jego moce dostają destrukcyjnego kopa. Kiedy wpada w szał ciężko tak na prawdę przewidzieć jego następne posunięcie i to, czy będzie one zgodne z etyką i moralnością.
Jest solidarny, jeśli chodzi o swoją rasę. Mimo tego, że zwykło mu głównie pracować z ludźmi to nie zapomina jakiego kształtu są jego uszy, a kiedy zachodzi taka potrzeba - rzuca wszystko, aby wspomóc swoich pobratymców.

Wiek: 390

Towarzysz: Rumak,

Majątek: 3000 sztuk złota,


Historia:
Magnus został zrodzony ze związku swych rodziców Ignusa - maga ognia i Eldery. W przeciwieństwie do wielu osobników mających prawo wyboru tego kim się staną, on tego nie posiadał. Kiedy dowiedziano, że Eldrada będzie mieć dziecko jej mąż zaraz wysnuł plany o kolejnym w rodzinej lini magu Ognia, który będzie jednym z najlepszych. Już, kiedy był w łonie narodzin - matka poddawała się odpowiedniej diecie, aby dostarczyć potomkowi najlepsze zdrowie i predyspozycję. Po narodzinach karmionyny mlekiem matki i poddawany wszelakim rytuałom połączonymi z modłamimi do bogów o moc dla niego. Jak przystało mu zacząć stawiać kroki i odzywać się, od razu oddano go do opowiedniej szkoły, aby rozwijał się w narzuconym przez innych tempie, bo tylko w takim uzyskałby odpowiednią równowagę dojrzałości i umiejętności. Uczony był prawa, pisania, czytania, filozofii oraz najważniejszego - Magii Ognia. Pięćdziesiąt ciężkich lat, pięćdziesiąt lat potu, krwi, poparzeń i łez, aby osiągnąć to co w dalszym jego życiu posłuży za podstawę czynienia sobie własnej ziemii. Po skończeniu edukacji ojciec załatwił mu posadę nadwornego maga u jednego z książąt. Mijały lata jak z mordę strzelił. Ignis przeżył kilku księży, którzy ginęli ze starości, w bitwach lub z chorób. Raz przystało mu nawet być doradcą u jednego z królów, ale to jedynie przez krótki okres - kilka miesięcy. Tam właśnie na dworze poznał jednego z mistrzów magii elektryczności. Elf dowiedział się od niego, że ma predyspozycję i, że powinien chociaż liznąć trochę tej magii. Skoro nadarzyła się okazja to Magnus ją wykorzystał, poddany odpowiedniej diecie rozpoczął naukę "po znajomości". Udało mu się opanować tworzenie dość dużej błyskawicy i zabawy drobnymi ładunkami elektrycznymi, po tym porzucił ów magię i zaczął udzielać się jako mag bojowy, na polu bitwy poznał różne płonące osobistości, które udzielały mu swoich lekcji, wskazówek oraz rad, które do dzisiaj zbliżają go do mistrzowskie poziomu prawdziwego pana Ognia. Nieraz w życiu przyszło mu się poparzyć.

Umiejętności:
- Magia Ognia bliska stopniu mistrzostwa,
- Znajomość prawa i filozofi oraz zwyczajów panujących na dworach królewskich,
- Magia Elektryczności stopień podstawowy - zdarza mu się czasem wytworzyć jaką błyskawicę ale nie używa jej zbyt często.

Wady:
- Nie nadaje się do walki bronią dwuręczną, czy to łukami i kuszami,
- Jego układ immunologiczny źle sobie radzi z zimnem,

Specyfikacje:
Dzięki linii przodków - magów ognia, jest wspaniały w swym fahu. Swoje umiejętności nie są czymś, co musiał nabyć. Dostał je od losu, a potem się jedynie doskonalił - magię ognia ma wpisaną w krew.

Rodzina: Ojciec (Ignus) Matka (Eldera)

Zawód Mag bojowy/Doradca/

Ekwipunek:
- szata maga,
- kostur magiczny,
- torba podróżna,
- pas,
- sakwy,

Wygląd
Pod szatą kryje się średniego wieku wysoki elf o dość średniej budowie ciała. Ni to chudy, ni gruby, ni przepakowany umięśnieniem z lekkim zarostem na twarzy, uwzględniającym to, że elfy też się starzeją.


Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie Karta Postaci

Avatar Bilolus1
Właściciel
Akceptuję .

Avatar Angel_Kubixarius
Imię: Khoron
Nazwisko: Log'tharon
Rasa: pół ork ( ojciec) pół elf( matka, zgw*łcona w niewoli w gwoli ścisłości)
Pseudonim: Upadły szaman, Wygnaniec, Pustelnik drogi śmierci.
Charakter: raczej niechonorowy, nieco złośliwy nekromanta o wielkiej chęci potęgi i władzy, nawetnjeśli jej ceną miałby być cały świat, z chęcià zapłaci. Małoufny ale gadatliwy. Troszeczkę szalony i tajemniczy.
Wiek: 80 lat w tym staż nekromancki o długości 60 lat. Całkiem potężny nekromanta, któcej mówiąc.
Towarzysz: kruk " Felwing" oraz jego zaufany upiór doradca " Venturias".
Majątek : sakwa pełna 200 monet, kostur nekromancji, czaszka Venturiasa, szaty szamana przebarwione na czarno, księga do studiowania nekromancji - nekronomikon oraz przenośny namiot ze skór i kości i podpqłka do ognisk w postaci pewnego kamienia o dziwnych właßciwościach termicznych w kntakcie z drewnem. Po za tym ma on przy sobie sakwę z różnymi ziołami, korzonkami i innymi przydatnymi w jego fachu składnikwmi. Wśród nich podstawa rytuałów nekromanckich - korzeń mandragory. Ma on po za tym sporą ilość pustych sakiew ròżnych rozmiarów powszywanych od spodu do szat. ( wtedy kieszeni jako takich nie było... chyba...)
Historia : dokladnie opiszę w dzień.

Umiejętności : mistrzostwo nekromancji oraz demonologii ( ciekawostka z ogólnych norm fantasy: demonologia jest poddziedziną czarnoksięstwa, co nie zmienai faktu że nei trzeba j3dnak być czarnoksiężnikiem by się jej nauczyć. 2ystarczy nauczenie sie od innego d3monologa, a kto jest lepszym demonologiem niż jed3n z wyżej postawionyh demonów ? Żadko kto) podstawy szmaanizmu ( na tyle by znać język duchów oraz móc je przyzywać) świetnie walczy kosturem także i wręcz, zna się an ziołwch i innych skladnikach potrzebnych do jego rytuałów, nawet nieźle radzi sobie jako łowca, zna język demonów oraz ras od których pochodzi. Marzy o zostaniu kiedyß wampirem oraz nauczeniu się magii krwi oraz łączonych technik chaosu. ( połàczenie rytuałów każdej znanej mu drogi). [marzenie przedawnione aktualnie ma ambicje zostania wcieleniem balansu energetycznego Ładu i Chaosu jako straźnik balansu, a tym samym zawładnàc magią wszelką]
Wady: jest nieufny, rządny mocy za wszelką cenę, większość ma go za chorego umysłowo, raczej przez zwyczaje orków na starość nabawił się czegoś w stylu hikikomori, jest uzależniony od zapachu swych ziół, a kiedy ich nie czuje jego moc lekko się osłabia, chodzą plotki iż sam nie posiada duszy, a zamiast niej ma wstawionà spaczoną duszę demona, nawet kiedy kogoś polubi, lubi robić na złość. Jest już stary i raczej obolały więc musi się podpierać, aby go nic nie bolało, jednak nawet ból determinuje tylko jego gniew. Ahh ile by dał za zmianę w wampira i dzięki temu brak odczuwania bulu przestażałych stawów i kości.
Specyfikacje: ma w sobie duszę demona, przez co jego skóra zamiast być normalnego odcienia zmieniła się w mocno krwawą, zaś oczy zupełnie zmieniły kolor na szkarłatny.
Rodzina: ojciec od którego imeinia ma nazwisko - zmarły w bojach.
Matka - umarła podczas brutalnego porodu.
Zawód: nekromanta, demonolog, pustelnik i mentor dla słabiej wyuczonych w tych drogach magii.
Ekwipunek zawarłem w'majątku'
Wyglàd: ork z nieco elfimi uszami i wyraźnie prostrzą i porządniejszą posturà,jednak fziś teyo nie widać gdyż chodzi pochylony. Jego wygląd zawarty też jest w specyfikacji. Ma on również długie kły oraz mimo szal3ństwa wyròżnia się inteligencją pochodzàcą ze strony matki wśród swych bych plemienników. Jest on dobrze umięśniony, ale jedynie wtedy używa mięsni kiedy dochodzi do walki wręcz.

Avatar Bilolus1
Właściciel
Dobra, zacznijmy od kilku spraw Nekromancja nie wymaga obrzędów, jeśli chodzi ci o wywoływanie dusz i kontrolowanie ich to potrafią tego dokonać jedynie Arcydemony, Pani Chaosu i Bóg Ładu .

Dalej, czym jest demonologia ?

Szamanizm nie istnieje, jego funkcje pełni Waaghh

Język demonów znają tylko takowe nie jest możliwe by nauczył się go

Avatar Angel_Kubixarius
Może przyzwać ale nie kontroluje dusz, musi się z nimi dogadać drogą konwersacji. Demonologia- magia oparta o magię demoniczną z tym, że służy do przyzywania demonów do swojej armii.
Język demonów - jak już jest wspomniane nawet bez historii wpisanej, że Khoron zamiast własnej dusxy ma duszè demona, która to odpowiada za jego umiejètności demonologiczne oraz sama ta demoniczna dusza zna ten język, gdyż jest demonem. Wszystko raczej jest logicznie wytłumaczalne, z resztą kiedy znajdę sporo wolnego czasu to opiszę historiè i tsm wszystko będzie. Wolisz podział historii na rozdziały, czy może stary sposób gdzie wszystko jest w kupie ?

Avatar Bilolus1
Właściciel
Ładniej jest gdy są rozdziały

Demonologia jest ŚCIŚLE powiązana z Czarną Magią i to bardzo zaawansowaną czarną magią .

Mógłbyś przyzywać tylko dusze ledwie co pokonanych wrogów bo te albo idą do Pani Chaosu albo Boga Ładu a ci są o wiele setek razy silniejsi od ciebie więc nie mógłbyś im ich wyrwać .

Jeśli byłbyś demonem zostałbyś całkowicie poddany Pani Chaosu, czyli musiałbyś działać na jej kiwnięcie palcem .

Avatar Kuba1001
Moderator
Imię:
Nazwisko:
Rasa: Zmiennokształtny.
Pseudonim: Plag.
Charakter: Chciwy, bezwzględny i rzadko okazuje jakieś uczucia.
Wiek: Nie wiem ile to żyje więc powiem, że jakieś 40
Towarzysz: Czarna sowa.
Majątek : 500 sztuk złota i brak domu.
Historia: Nie ma, bo Bilo pozwolił :V
Umiejętności: Świetnie strzela z łuku, potrafi tworzyć trucizny, szybko biega, wysoko skacze, umie wspinać się po niemal pionowych powierzchniach. Potrafi walczyć sztyletem i mieczem jednoręcznym.
Wady: Nie potrafi strzelać z niczego innego jak łuk i nie umie walczyć niczym innym niż miecz jednoręczny i sztylet. Jak każdy Zmiennokształtny jest podatny na ogień i wodę. Nie umie pływać.
Specyfikacje: Brak.
Rodzina: Wszyscy nie żyją.
Zawód: Najemnik i Łowca Nagród.
Ekwipunek: Sztylet, miecz jednoręczny, czarna peleryna z kapturem, łuk, kołczan, 18 strzał (6 zwykłych, 6 trujących i 6 usypiających), lina, dwie fiolki z truciznami (usypiającą i arszenikiem).
Wygląd: Nie ma określonego wyglądu tylko przyjmuje wygląd osoby, w którą się zmieni.

Avatar Bilolus1
Właściciel
Akceptuję .

Avatar Kuba1001
Moderator
A w jakim mieście jest najwięcej zadań dla takich najemników jak ma postać? :V

Avatar Bilolus1
Właściciel
Pustynnej włóczni i Argandorku .

Avatar Angel_Kubixarius
Bilolus1 pisze:
Ładniej jest gdy są rozdziały

Demonologia jest ŚCIŚLE powiązana z Czarną Magią i to bardzo zaawansowaną czarną magią .

Mógłbyś przyzywać tylko dusze ledwie co pokonanych wrogów bo te albo idą do Pani Chaosu albo Boga Ładu a ci są o wiele setek razy silniejsi od ciebie więc nie mógłbyś im ich wyrwać .

Jeśli byłbyś demonem zostałbyś całkowicie poddany Pani Chaosu, czyli musiałbyś działać na jej kiwnięcie palcem .

Idę na to. ...

Avatar Bilolus1
Właściciel
akcept ;v

Avatar Bilolus1
Właściciel
Gdzie chcesz ale ten.. jeśli bardziej orka przypominasz to ludzie raczej nie będą cie ciepło witać.

Avatar Angel_Kubixarius
Jestem od chaosu i tak przywitaliby mnie raczej widłami i pochodniami XD

Avatar FD_God
Imię: Aethan
Nazwisko: Lightmourn
Rasa: Pół-Elf
Pseudonim: -
Charakter: Sprawiedliwy, uczciwy... Takie tam dla paladyna.
Wiek: 249 lat.
Towarzysz: -
Majątek: Jest paladynem, posiada skromny majątek w wysokości 400 sztuk złota, mieszka w siedzibie zakonu.
Historia:
Historia Aethana zaczyna się jak wiadomo, od momentu narodzin. Warto jednak pominąć ten fragment, gdyż nie ma w nim nic ciekawego. Za interesujące można najwyżej uznać, że w tym czasie urodził się jego brat Zelhath kilka lat po nim samym. Jako starszy brat został szybciej wzięty przez swojego ojca do zostania giermkiem, przez ten czas uczył się życia jako dobry człowiek, dokształcał się i często uczył walki zarówno bez broni jak i z mieczem dwuręcznym, miał on bowiem przejąć broń swojego ojca. Jego młodszy brat uczył się w ten sam sposób na wypadek gdyby Aethan miał w jakiś sposób zginąć. Przyjął on pierw zostanie rycerzem zakonnym czyli niższą rangą paladynem i od tego momentu zaczął się jego trening magiczny, miał już wtedy blisko 47 lat. Brat niedługo potem sam został rycerzem i wraz ze swoim ojcem cała trójka trenowała, walczyła na bitwach ze złem i wspólnie biesiadowała. Na nieszczęście taka sielanka przecież nie mogła trwać wiecznie. Gdy dwójka rodzeństwa otrzymała już swe tytuły paladyna za zasługi na polach bitwy, wspaniałe umiejętności i temu podobne to nastał czas poważnej bitwy z demonami, kierowali się oni bowiem na ich rodzinne miasto. Cały zakon i różni inni chętni wojownicy wybrali się stawić im czoła, rzecz jasna zakon szedł przodem z uwagi na doświadczenie walki z takim przeciwnikiem. Walka rozgorzała, trwała kilka godzin bez rozstrzygania. Nasza trójka postanowiła zniszczyć morale oddziałów wroga i zabić ich dowódcę, taki też był plan. Część armii otworzyła drogę Aethanowi i jego rodzinie, a ci zaatakowali prędko chorągiew dowódczą. Ojciec szedł na przodzie niszcząc demony swoją zaklętą klingą, a dwójka braci atakowała wszystkich czarami, tak też dotarli oni do samego dowódcy. Walka z nim nie była prosta, jego broń była w stanie przeciwstawić się mieczowi Nortlaena! Skracając nieco epicką scenę walki miecz zdołał stworzyć dziurę w pancerzu przywódcy, niestety poświęcono przy tym zarówno ojca, brata i dłoń Aethana. Najstarszy syn w tym momencie stworzył prowizoryczną rękę z kamienia i użył miecza ojca do zabicia dowódcy poprzez dziurę w jego pancerzu. W ten sposób przeciwnik stracił morale i zaczął uciekać gdy zakon i reszta zatryumfowała na cześć syna Nortlaena i pogrążyła się w żałobie po stracie tylu znamienitych wojowników.
Umiejętności:
~1.~ Wspaniale walczy mieczem dwuręcznym oraz na pięści.
~2.~ Zna się doskonale na magii światła.
~3.~ Zna się całkiem dobrze na magii ziemi.
~4.~ Potrafi korzystać z księgi czarów leczenia.
Wady:
~1.~ Brak umiejętności walki bronią białą i dystansową.
~2.~ Nienawidzi zła.
~3.~ W dążeniu do dobra jest w stanie wiele poświęcić.
~4.~ Nie posiada lewej dłoni, zamiast tego używa kamiennej protezy.
Specyfikacje:
~1.~ Święty miecz swojego ojca - Broń ta z łatwością przebija się przez wszystko co złe czy przez to wykonane/sterowane. Miecz ten jednak nie może zostać użyty na nikim o czystym sercu.
~2.~ Święty pancerz płytowy - Sprawdza się on znamienicie przeciwko magii chaosu, takowa nie jest w stanie zrobić mu krzywdy.
Rodzina: Matka Feonia, Elfka[Żyje], Ojciec Nortlaen, Paladyn [Zmarł], Brat Zelhath, Paladyn [Zmarł]
Zawód: Paladyn.
Ekwipunek: Święty Miecz swojego ojca, święty pancerz płytowy, księga czarów leczenia, mieszek ze złotem.
Wygląd:
Zdjęcie użytkownika FD_God w temacie Karta Postaci

Avatar Bilolus1
Właściciel
Jedno ale . Elfowie nie są wstanie nauczyć się magii światła . No i Elf miałby problem w dostaniu się do ludzkiego zakonu, ludzie mocno uciskają elfów i nie dają im zazwyczaj dojść do wyższych stanowisk .

Avatar FD_God
No to zmienić to wszystko pod człowieka? Trochę lipa, bo w takim uniwersum chociażby Warcrafta to byli Blood Knightsi jako Elficcy paladyni :v

Avatar Bilolus1
Właściciel
Dawej Pół Elfa, wiek sobie gdzieś o połowę zmniejsz i będzie git ;v .

Avatar FD_God
Trochę się to pokomplikuje ze względu na rodziców, ale ok :v

Avatar Bilolus1
Właściciel
No i akceptuję .

Avatar
Konto usunięte
Imię: Valorn
Nazwisko: Sulolib
Rasa: Człowiek
Pseudonim: Profesor
Charakter: Sadysta, Morderca, gw**ciciel
Wiek: 36
Towarzysz: Brat, Shakarn, również jest sadysta
Majątek: Mały dom w pustynnej włóczni i 4200 sztuk złota
Historia: Urodził się w pustynnej włóczni. Matka zmarła przy porodzie, ojciec był kupcem. Pięć lat później urodził sie brat Valorna, Shakarn. Kochał brata. Ojciec zadbał o ich wykształcenie i naukę walki mieczem. Obaj bracia uwielbiali walki mieczem więc chętnie trenowali. Cóż... Wyrosli na sadystow nie wiadomo czemu. W wieku około 21 lat Valorn został najemnikiem. Opanował walkę mieczem prawie do mistrzostwa. Podróżował przez wiele państw żeby zarobić. W Slaveni spotkał maga mrozu. Mag za zapłata nauczył Valorna podstaw magii mrozu . Do dziś Valorn jest najemnikiem
Umiejętności: Prawie mistrzowska walka mieczem. Podstawy magii mrozu.
Wady: Boi się magów krwi. Tak wiem że Bill to wykorzysta
Specyfikacje: -
Rodzina: Ojciec żyje i brat również
Zawód:Najemnik
Ekwipunek: Szabla, wygląd niżej. Ubranie niżej
Wygląd:
Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie Karta Postaci

Avatar Bilolus1
Właściciel
Akceptuję .

Avatar KoZaCzek3
Imię: Raster
Nazwisko: Brucs
Rasa: Pół-ork
Pseudonim:Odmieniec
Charakter:Choroba zmienia (poczytaj specyfikacje)
Wiek: 29
Towarzysz: Mały smok (wiek:4 lata ludzkie)
Majątek : jeden tysiąc
Historia: zanim stał się potajemnie nekromantą żył jak zwykły lekarz leczył itd.( ale miał tą chorobę przeczytaj specyfikacje) Ale wyprawa do lasu zepsuła wszystko znalazł elfa jak zastawia pułapkę biegł tam ale nie zdążył dobiec a sarnie która weszła w pułapkę ucięło nogę lekarz zdążył ją uleczyć ale i tak czuje od tamtej pory wstręt do elfów postanowił ich wybić i dlatego stał się nekromantą kiedy dowiedzieli się że chce wybić elfy Draidy i inne rasy nazwali go "odmieniec" ale nie dowiedzieli się o nekromanstwie poszedł do osady elfów by ich na zawsze zabić po 3 latach ale znalazł tam 4 letniego smoczka więc przesunął atak na kolejne 3 lata.
Umiejętności:czarna magia, leczenie
Wady: jest wolny i nienawidzi Draidów i elfów (zdecydowanie wada)
Specyfikacje rzadka choroba która zmienia mu charakter (np. czasami jest miła a czasami jest tak hamski jak ja)
Rodzina:sierota
Zawód: Lekarz (nekromanta w ukryciu)
Ekwipunek laska Dridy, Nekromanty i szata lekarza oraz nekromanty, księga czarnej magij
Wygląda: ma mniej więcej 185 cm wzrostu waży 42 kg nosi inną szatę jako lekarz i jako nekromanta. Szata nekromanty tutaj!
Szata lekarza i jego twarz (tylko twarz budowa ciała inna) tutaj!

Avatar
Konto usunięte
Nie ma takiej rasy jak draid

Avatar Bilolus1
Właściciel
Driadowie nie istnieją, są tylko driady . Historia, jakakolwiek jest ważna, dodaj wady i umiejętności .

Odpowiedź

Pokaż znaczniki BBCode, np. pogrubienie tekstu

Dodaj zdjęcie z dysku

Dodaj nowy temat Dołącz do grupy +
Avatar Bilolus1
Właściciel: Bilolus1
Grupa posiada 10380 postów, 63 tematów i 13 członków

Opcje grupy Serriva [PBF]

Sortowanie grup

Grupy

Popularne

Wyszukiwarka tematów w grupie Serriva [PBF]