Lekki69 pisze:
I tak ludzie chcą nerfa na arty.
Bo artyleria + czerwony baron = op pojazd, a niestety w drugą stronę działa to tak samo... artyleria + za**bisty gracz = op pojazd, więc nerfić ten pomiot szatana! Artyleria zniszczyła mi bitwę w której miałem szansę na poola i to strasznie wielką szansę bo miałem full hp, a przeciwnik + arta byli dla mnie na strzał i wiesz co? Zszedłem na hit od arty i to jeszcze od ruskiego autobusu! Wiesz jakie to uczucie gdy grasz sobie JP II i masz okazję na poola, a tu nagle chu... wielki? Najwyraźniej nie skoro uważasz, że arty nie należy nerfić, je należy nerfić tak samo jak gnoić lewaków, nie ważne czy są już na tyle znerfione, że rzadko kiedy dałoby się nimi zagrać dobrą bitwę, trza je znerfić na tyle by nie były widoczne w bitwie! Poza tym od czasu kiedy miały ostatniego nerfa zostało znerfione tyle rzeczy, że znów są op... A jak przyszykuje się kolejny nerf to znów zmniejszą penetrację/dmg czy cokolwiek by tylko artylerię mogły grać... A to jest nie na miejscu bo arta ma być najtrudniejszym pojazdem w grze do załapania, a nie byle czerwony retard usiądzie przed artę i uda mu się raz na trzy bitwy zdjąć kogoś za full hp, takie rzeczy powinny zdarzać się raz na dwadzieścia bitw co najmniej... Mam taki uraz do artylerii, że dla mnie mogłyby już nawet strzelać za te full hp (mowa o X tierach) ale niech ładują minimum 2 minuty, czas bitwy to 15 minut, więc zdążą oddać 7 strzałów przyjmując, że bitwa będzie trwała do końca czasu, a przeciętnie trwa 5-6 minut, więc oddadzą 2-3 strzały z czego będą mieć ~3k dmg, więc to jest spoko, wtedy godzę się na taki układ, że byłyby wstanie zdejmować mnie na strzał, ale jak strzelają co minute za full hp to jest zdecydowanie za szybko, nie wspominając o 7-9 tierach które strzelają co 20-45 sekund około.