Piechota:(...)
Piechota zmechanizowana:(...)
Pojazdy:(czyli wszystko, co się czołga)
Budynki:(jeśli wasze państwo ma ustrój komunistyczny lub nazistowski, to obozy dozwolone)
Okręty:(wiadomo, takie ZSRR i USA będą miały potężną marynarkę, a Jugosławia i Argentyna słabszą)
Lotnictwo:(zarówno samoloty i rakiety)
Wspomagające:(np. artyleria)
Nie macie ode mnie żadnych jednostek na start. Wszystkie jednostki jakie stworzycie będą tak naprawdę na start. Wyjątek do pierwszego zdania stanowią budynki, których na start macie 3
Koszary
Koszary to miejsce, gdzie rekrutujemy nowe jednostki. Bez nich ani rusz. Są potrzebne do wyprodukowania każdej jednostki (nie licząc jednostek morskich i powietrznych). Podnoszą też morale cywilów w prowincji, w której je postawicie. Może tam też przebywać armia przed wypadem na wrogą prowincję
Kompleks przemysłowy
Tak naprawdę najważniejszy budynek w grze. Bez niego też ani rusz. Odpowiada za wytwarzanie każdej jednostki. Wytwarzana jest tam amunicja. Podnosi również morale cywili i przyśpiesza wytwarzanie jednostek
Port wojenny
Odpowiedzialny za wytwarzanie jednostek morskich. No i to chyba tyle
Baza lotnicza
Tu są wytwarzane samoloty i rakiety
Polska (korobov)
Żandarmeria Wojskowa:
Oddziały szurmowe:
Rezerwiści:
Inżynierowie/saperzy:
Obsługa CKM-ów:
UB-ecja:
T-34/85:
ISU-122:
IS-2:
IS-3:
"Katiusza":
Ił-2
Jak-7
Pe-2
Kanada (Cheekie)
Rezerwiści:
Szeregowi:
Inżynierzy:
Humber AC:
Kangaroo APC:
Ram II:
Sherman Firefly:
Spitfire Mk. III:
Spitfire Mk. V:
Spitfire Mk. IX
De Havilland Vampire:
Gloser Meteor:
CF-100: