Sugestie

Avatar
Konto usunięte
Andrzej i Władca: można dodać

Avatar Andrzej_Duda
Właściciel
Krasnoludy

Najbardziej rozwinięta technologicznie rasa na świecie. Dlaczego tak skupili się na technice? Ponieważ nie mogą tkać ręcznie ŻADNYCH magii. Istnieje teoria, że to Alchdmerzy w zamierzchłych czasach odcięli im dostęp do magii w obawie przed konkurencją. Krasnoludy aby wynagrodzić sobie brak magii stworzyły niesamowite rzeczy. Między innymi maszyny, które działają w oparciu o parę wodną i energię magiczną gromadzoną w specjalnych klejnotach. Mierzą zazwyczaj około 1-1,5 metra. Każdy mężczyzna u nich ma brodę, a ścięcie jej bez wyraźnego powodu uważa się za coś okropnego. Im bardziej zadbana broda, tym bogatszy jej właściciel. Na ogół mają siłę 4x wyższą od przeciętnego człowieka. Żyją od 150 do 200 lat.

Krasnolud w zbroi ze stopu stali, miedzi oraz brązu:
Zdjęcie użytkownika Andrzej_Duda w temacie Sugestie

Avatar
Konto usunięte
Andrzej: akcept

Avatar Andrzej_Duda
Właściciel
Zaraz jeszcze dopiszę o krasnoludzkich technologiach.

Avatar Andrzej_Duda
Właściciel
Klejnot Duszy

Podstawa krasnoludzkiej technologii. Aby go wypełnić, należy umieścić go w rękojeści miecza, a następnie cokolwiek zabić. Oczywiście istoty rozumne się liczą, ale wypełniania klejnotów duszy duszami cywilizowanych istot jest jeszcze bardziej potępiane od zwykłego morderstwa. Moc klejnotu zależy od tego, jakie stworzenie się pochwytało. Dusza Lorda Demonów zazwyczaj wystarczy do zasilenia Krasnoludzkiego Golema przez 400 lat, ale dusza królika może wystarczyć co najwyżej na jednorazowe zasilenie zasilenie maszynki do przegotowania wody. Dzielą się na:
-Pomniejsze klejnoty-Łapią zwierzęta rozmiarowo od królików do dzików
-Większe klejnoty-Łapią istoty rozmiarowo od niedźwiedzia do demona piechura
-Duże klejnoty-Można nim łapać dusze istot rozumnych i demonów niszczycieli, a także wszystkiego co ma rozmiar gdzieś między Tsaegonem i wcześniej wspomnianym demonem niszczycielem
-Wielki klejnot-Lordowie Demonów i inne temu podobne bestie
Gdzie jest haczyk? Mają je tylko krasnoludy i tylko one mają w swoich kopalniach minerały dzięki którym można je tworzyć. Tak poza tym, to krasnolud może nieźle kogoś orżnąć na złoto za jeden pomniejszy klejnot...
Zdjęcie użytkownika Andrzej_Duda w temacie Sugestie

Avatar Andrzej_Duda
Właściciel
Jak przejdzie, to zacznę pisać o krasnoludzkich maszynach

Avatar
Konto usunięte
Czas doje**ć opis Moridoru i dzieci Onu

Jałowe Plemię
Dawno temu, jakimś cudem, do muru-krzewu Onu dotarła ludzka ekspedycja. Niezwykle zaciekawiła ich kolczasta przeszkoda, do czasu aż nie wciągneła ich do środka. Król Krucjat porwał ich i zmutował przy pomocy magii życia, tworząc w ten sposób Jałowe Plemie. Przejęli oni niektóre cechy jego ulubionych istot, chrabąszczy. Żyją do dziś, a ich liczba wynosi kilka tysięci. Mieszkają bezpiecznie wewnątrz Moridoru, daleko od niebezpieczeństw świata zewnętrznego. Pomagają Onu w zarządzaniu krainą.
Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie Sugestie


Pierworodni
Potomkowie żyjących na północy chrabąszczy i żuków, które Onu zamienił w swoich pomocników. Są to olbrzymie, owadopodobne istoty pilnujące porządku w Moridorze. Czczą swojego stwórce jako Boga, który obdarował ich rozumem i emocjami.
Są posłuszne i pracowite. Do dnia dzisiejszego nie brały udziału w walkach, ale z wyglądu mogłyby odstraszyć niektóre demony. Obecnie ich populacja wynosi około pół miliona. Mieszkają w dobrze zbudowanych domostwach z kamiennych cegieł, zgromadzonych głównie przy siedzibie Onu.
Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie Sugestie



Ogrodnicy
Rasa pokrewna Pierworodnym, stworzona aby zajmowac się florą Moridoru. Są to zmutowane żuki, z jednym, potężnym szczypcem, służącym do pielęgnacji i przycinania roślin bądź grzybów. Niektóre z nich mają pewne zdololności magiczne, a dokładniej lecznicze, które pomagają pozbywać się chorób z ich ogrodów.
Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie Sugestie



Wije
Istoty stworzone aby odpłacić Bezimiennemu za atak na mur Moridoru. Przedostały się na drugą stronę, ryjąc Spaczoną Północ. Po powrocie do Onu żyją głeboko pod ziemią, spulchniając glebę.
Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie Sugestie



Moridor
Kraina rządzona przez Onu, stworzona przez niego w II Erze. Wcześniej tereny te były tundrą, na którą nie dotarło jeszcze spaczenie Bezimiennego. Brunatny król oddzielił kraj od reszty kontynenty olbrzymim naturalnym murem w postaci toksycznego krzewu. Bezpiecznie wewnątrz żyją gatunki stworzone od podstaw przez Onu, dobrze prosperując.
Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie Sugestie

Avatar
Konto usunięte
Można wszystko dodać

Avatar Andrzej_Duda
Właściciel
Krasnoludzkie automatony

Istna perełka krasnoludzkiej inżynierii. Są wielofunkcyjne. Pełnią funkcje od sprzątaczy po prostytutki i maszyny oblężnicze. Ich zasilaniem jest odpowiedni klejnot duszy włożony w matrycę, gdzie po zamontowaniu wbijają się miedziane rurki, które przekazują energię do różnych części mechanizmu. Zależnie od funkcji i rozmiaru maszyny potrzeba coraz większych klejnotów duszy. Jedynie krasnoludzcy inzynierowie z pokolenia na pokolenie potrafią konstruować je oraz części do nich, ale kurs korzystania z nich może przejść u stosownego krasnoludzkiego trenera dosłownie każdy. Za odpowiednią sumkę oczywiście...
Zdjęcie użytkownika Andrzej_Duda w temacie Sugestie
Krasnoludzki wojownik oraz maszyny bojowe

Avatar
Konto usunięte
Andrzej: akcept

Avatar
Konto usunięte
Wyku*w z tym

Avatar Andrzej_Duda
Właściciel
Nie usuwaj tego xD.
SIŁY ZŁA BYŁY NISZCZONE PRZEZ 3 DNI, BO WKU*WIŁY P O T Ę Ż N E G O B O B A

Avatar
Konto usunięte
Bana dostał

Avatar Andrzej_Duda
Właściciel
Miedziana Wieża

Niszczyciel bogów. 30 armii w jednym. I KU*EWSKO WIELKI ROBOT! Miedziana Wieża to ściśle tajny projekt krasnoludów na wypadek ataku Bezimiennego na resztę świata. Wyobraź sobie krasnoludzkiego mecha centuriona. Teraz powiększ go jakieś 60x razy i daj mu moc do walki z Pradawnymi. Otrzymasz Miedzianą Wieżę. Jak na razie, nie wiadomo jak postępuje budowa tego monstrum. Wiadomo tylko, że krasnoludy zużyły 1/2 materiałów do tworzenia klejnotów duszy jakie miały, aby utworzyć mu źródło energii. Tajemnicą pozostaje, co jest potężne na tyle, żeby dusza tego czegoś zasiliła Mantel Idium, jak to nazywają Miedzianą Wieżę krasnoludy w swoim języku. Wiadomo tylko to, że Wieża będzie siłą, którą Bezimienny, Onu Brunatny i cała reszta świata będą szanować...

Zdjęcie użytkownika Andrzej_Duda w temacie Sugestie
Krasnoludzcy ArcyInżynierowie i Architekci Tonalni przy budowie Mantel Idium

Avatar
Konto usunięte
Andrzej: ło panie. Dodaj sku*wysyna

Avatar Andrzej_Duda
Właściciel
Krasnoludzki pancerz bojowy N.H.S ( Na Pohybel Sku*wyson)

Kiedy zwykłe ostrza i młoty nie są czymś wystarczającym, wkracza 6-osobowy oddział krasnoludów w tych cudeńkach. Obecnie istnieją 3 takie oddziały, czyli 18 pancerzy+4 zapasowe. Ta błyskotka umożliwia na podnoszenie ciężarów do 1,5 tony jednocześnie. Ma wbudowaną krótkozasięgową wyrzutnię płynnego żelaza gdyby wszystko inne zawiodło. Do działania wymaga dużego kamienia duszy. Umożliwia półgodzinne bycie atakowanym bezpośrednio i ciągle przez dwóch chrabąszczy Onu, ale na ogół się to nie zdarza, ponieważ do zbroi dochodzi młot pneumatyczny, a krasnoludy nie prowadzą wojny z Onu Brunatnym. Jeszcze.
Zdjęcie użytkownika Andrzej_Duda w temacie Sugestie

Avatar
Konto usunięte
Nowy Rój
Armia chrabąszczy tworzona potajemnie przez Onu i Jałowe Plemię. Ma za zadanie opuścić Moridor i pożreć wszystko na swojej drodze. Obecnie liczy 50 milionów uśpionych osobików i ciągle rośnie.
Chrabąszcze Nowego Roju mają niezwykle twardy pancerz a także mogą przegrzać jakąś bardziej wytrzymalszą ofiare. Z tego co zjedzą stworzą kolejne chrabąszcze.
Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie Sugestie

Avatar
Konto usunięte
Kiedy pójdziesz na obiad a na grupie już wybuchła wojna krasnoludzko-moridorska

Wszystko akcept

Avatar Andrzej_Duda
Właściciel
Krasnoludzka balista

Co tu mówić? Wielka Pukawka. Bardzo niebezpiecznym sprzęt. Potrafi przebić na wylot dwa demony niszczyciele. Zasilana jest dużym kamieniem duszy i strzela się nią manualnie, ale przeładowanie jest automatyczne i trwa jakieś 4 sekundy. Z przodu ma pancerz ochronny broniący właściciela przed prawie wszystkim o ile nie ma temperatury 5000 stopni Celsjusza i jednocześnie daje dobre pole widzenia.
Zdjęcie użytkownika Andrzej_Duda w temacie Sugestie

Avatar Andrzej_Duda
Właściciel
Krasnoludzki masakrator (pancerz)

Jakkolwiek to brzmi, krasnoludzdcy masakratorzy to coś, czego obawia się nawet Onu Brunatny. Umożliwia udźwignięcie 15 ton, wytrzymuje temperaturę 10000 stopni Celsjusza, jest szczelnie zamknięty by nie przepuszczać trujących gazów oraz innych syfów. Potrafi wytrzymać frontalny atak Wija przez pół godziny i jego pojawienie się zazwyczaj przesądza o losie bitwy. Do zestawu dochodzi cholernie wielkie bronie na linkach z tego samego materiału aby ich nie stracić. Minusy? Istnieją tylko dwie i powstały w ramach sprawdzenia jak mogła by działać 120x słabsza Miedziana Wieża, a także potrzebuje do działania dwóch wielkich klejnotów duszy. A więc można już zacząć drżeć na myśl, co będzie mogło robić Mantel Idium gdy zostanie włączone...
Zdjęcie użytkownika Andrzej_Duda w temacie Sugestie
Do zestawu dochodzi pasujący i równie wytrzymały hełm.

Avatar Andrzej_Duda
Właściciel
Pukawka

Porównując wcześniej opisane dzieła krasnoludzkiej inżynierii, to jest to popierdółka. Mimo wszystko, działa tak dobrze jak kusza, z tym, że sama się przeładowuje. Pukawka to nic innego jak kompaktowa maszyneria przerobiona tak, żeby klejnot duszy uwalnią po trochu swoją energię poprzez lufę. Pociski wylatujące z tej broni są porównywalne do przeciętnej kuszy.

Zdjęcie użytkownika Andrzej_Duda w temacie Sugestie

Avatar
Konto usunięte
Można dodac tylko chyba za bardzo... silne? Chyba tak

Avatar Andrzej_Duda
Właściciel
Spokojnie, już nie będę dawał takich tytanów

Avatar Andrzej_Duda
Właściciel
Chciałem tylko pokazać tą najbardziej rozwiniętą technologicznie rasę na świecie. Żeby było sprawiedliwiej, to później dam trochę magii

Avatar Andrzej_Duda
Właściciel
Krasnoludzki pająk

Jest to mechaniczny służący. Może go sobie zafundować większość krasnoludów. Zależnie od ceny posiada coraz więcej funkcji. Najtańsze zazwyczaj potrafią przynosić i przygotowywać posiłki, robić domowe porządki, a także pomagać w szukaniu zaginionych rzeczy. Najdroższe potrafią konstruować broń, zapisywać audiodzienniki, a także dokonywać napraw na innych urządzeniach.

Zdjęcie użytkownika Andrzej_Duda w temacie Sugestie

Avatar
Konto usunięte
Andrzej: możesz dodać

Avatar Andrzej_Duda
Właściciel
Alchemaki
Jest to w zasadzie człowiek. Poza jednym szczegółem... Są na stałe zmodyfikowani alchemią. Charakteryzują się pomarańczowymi oczami i śnieżno białą skórą. Jest wiele wariantów tej "rasy". Jedni mają znacznie wzmocnioną siłę fizyczną, drudzy są szybcy jak wiatr, a trzeci myślą 10x razy szybciej od przeciętnego człowieka. Do wyboru do koloru. Wady? Choć kropelka nawet piwa z może ich zabić w minutę. Alchemaki nie mogą pić niczego poza czystą jak łza wodą.
Mikstury? Zgon.
Alkohol? Zgon.
Soczek? Zgon.
Kompocik? Zgon.
(Hotel? Trivago.)
Alchemaki powstają w lochach Bezimiennego z "pomocą" demonów-alchemików. Wspomniałem już, że transformację przeżywa 1/5 uczestników?
Och, dodam, że "szczęśliwcy" żyją maksymalnie 20 lat od czasu transformacji.
Zdjęcie użytkownika Andrzej_Duda w temacie Sugestie

Avatar Andrzej_Duda
Właściciel
A teraz uwaga, moje opisy na magie żywiółów:
Teraz zaproponuję trochę sztuk magicznych:
Na tym świecie jak wiadomo nad magią panują tylko nieliczni, ale jeśli ktoś już ją opanuje, to zdobywa potężną moc.
Magia ognia:
Mimo tego, że magia jest bardzo trudna do opanowania, to ta jest absolutną podstawą. Jeśli mag bitewny jej nie zna, to dupa z niego nie pan sztuk mistycznych. Zależnie od stopnia poznania umożliwia tworzenia sobie z rąk pochodni, strzelania kulami ognia, kierowania gdzie rozprzestrzeni się płomień, chwilowego wspomagania swojej broni i pancerza ogniem, a także otaczania się "płaszczem" obronnego ognia i tworzenia sobie mniejszych i większych sług z płomieni.
Kontrola rozprzestrzeniania się ognia:
Zdjęcie użytkownika Andrzej_Duda w temacie Sugestie
Najzwyczajniejsze oświetlanie sobie drogi lub powolne podpalanie:
Zdjęcie użytkownika Andrzej_Duda w temacie Sugestie
Wielki ognisty sługa przywołany przez potężnego maga ognia:
Zdjęcie użytkownika Andrzej_Duda w temacie Sugestie
Magia wody:
Jest to kolejna tuż po magii ognia magia typu podstawowego. Jest mniej ofensywna od magii ognia i bardziej przydatna w potyczkach przeciwko jednej osobie lub małej grupie niż podczas wielkich starć dwóch lub więcej armii. Można ją wykorzystać do zamknięcia czyjejś głowy w wodnym bąblu i uduszenia go/jej, chłostania wodnymi biczami, odpychania falami wody małych grup wrogów lub strzelania strumieniami wodnymi o wysokim ciśnieniu, co potrafi poważnie zranić. Jest to idealna ofensywa do magii ognia, ale jak wiadomo początkujący mag wody nie zgasi ognistej bestii arcymistrza magii ognia. Do wielkich bitew przydaje się tylko wtedy, gdy używa jej absolutny arcymistrz do robienia rzeczy pokroju zatopienia armii wroga.
Zdjęcie użytkownika Andrzej_Duda w temacie Sugestie
Magia ziemi:
Magia trudniejsza do nauczenia w kwestii podstaw od magii wody i ziemi, ale wciąż zaliczająca się do magii podstawowych. Jest to magia przeznaczona w głównej mierze do defensywy, bardziej od magii wody, ale pie**olnąć kogoś też nią można. W podstawowym zakresie można za jej pomocą tworzyć słabe ściany i miotać kamiennymi kulami małych rozmiarów. Im wyżej jest się zaawansowanym, tym większe i bardziej skomplikowane budowle są możliwe do zrobienia, a pociski do ciskania masywniejsze. Arcymistrzowie potrafią tworzyć za jej pomocą trzęsienia ziemi.
Zdjęcie użytkownika Andrzej_Duda w temacie Sugestie
Magia powietrza:
Najtrudniejsza w minimalnym opanowaniu ze wszystkich 4 magii podstawowych. Jest ona bardzo dobra zarówno ofensywnie jak i defensywnie. Znanie jej podstaw umożliwia gaszenie pożarów gorzej niż magią wody, ale jednak i popychanie różnych rzeczy. Im wyższy stopień zaawansowania tym większe rzeczy można popychać i można ją wykorzystywać do tworzenia sfer odpychających pociski, magię ognia, powstrzymywania pocisków magii ziemi, a nawet odcinania kończyn.
Zdjęcie użytkownika Andrzej_Duda w temacie Sugestie

Avatar Andrzej_Duda
Właściciel
Bibliotekarz

Jest to humanoidalny demon zajmujący się pilnowaniem tomów zakazanej wiedzy, które znajdują się w bibliotekach Bezimiennego. Potrafią przetwarzać bodźce zewnętrze i wewnętrzne tak szybko, że skoczy w celu wyssania wnętrzności intruza jeszcze zanim podejdzie do drzwi biblioteki. Potrafi także czytać książki poprzez dotykanie ich oraz zjadać wnętrzności swoją paskudną gębą. Da się go zabić tylko wodą.
Zdjęcie użytkownika Andrzej_Duda w temacie Sugestie

Avatar Andrzej_Duda
Właściciel
Magia Wszechwiedzy

Jest to naprawdę BARDZO potężny rodzaj magii, ale nie od razu. Polega on na tym, że możemy zdobywać różne informacje na temat różnych osób lub o których nawet oni sami nie wiedzą. O czym mówię? O słabych punktach. W zależności od stopnia zaawansowania możemy wiedzieć o naszych oponentach coraz więcej. W pewnej chwili możemy tylko zobaczyć kogoś i od razu wiemy gdzie go uderzyć, żeby padł w kilka chwil. Minusy? Jest to magia wymagająca poświęcenia się nawet bardziej niż inne i nic nam nie da wiedza jak i gdzie kogoś uderzyć, skoro nawet nie potrafimy dobrze wycelować i dlatego samotny mag wszechwiedzy znający tylko tą magię nie ma dużych szans na przeżycie.

Avatar Andrzej_Duda
Właściciel
Czarne Łuski
Jak można się domyślić, jest to organizacja ściśle powiązana z rasą Tsaegonów. Jest to coś w rodzaju tsaegońskiej elity. Należą do niej najważniejsze osoby z tej rasy, najbardziej zasłużeni wojownicy oraz najpotężniejsi magowie. Zapewnia ona swoim członkom wikt i opierunek, audiencje z różnymi ważnymi osobistościami jeśli jest wyraźny powód, a także zbroje z lekkiej, ale jednocześnie bardzo twardej stali oraz bronie z tego samego materiału.

Avatar Andrzej_Duda
Właściciel
Spragana
Jest to na ogół miła i inteligentna jak diabli rasa roślinnych humanoidalnych stworzeń. Żyją tylko i wyłącznie w lasach. Poza nimi umierają. Występują tylko w płci żeńskiej i są nieśmiertelne pod względem długości życia. Ich rola to pilnowanie lasu przed wszystkim co mu zagraża bardziej niż łowca polujący nie dla przyjemności, ale dla wyżywienia rodziny. Mogą kontrolować przyrodę i w walce wspomagać się przywołanymi spektralnymi totemami zwierząt. Wiadomo, że lubują się w uwodzeniu żonatych mężczyzn i czynieniu z nich swoich kochanków. Dla kogo by walczyły w ostatecznej bitwie między dobrem, a złem? Dla przyrody. Poza tym lubią się zadawać z Drowami szanującymi przyrodę i często nawet pomagają im w budowaniu ekologicznych fortec.
Zdjęcie użytkownika Andrzej_Duda w temacie Sugestie

Avatar Andrzej_Duda
Właściciel
Grzmot
Znany także jako: Wyjec, Ryczak, Pie**olec

Mikstura o konsystencji balsamu i zapachu pieczonej ryby. Pije się ją na jeden łyk dla najlepszych efektów i braku efektów ubocznych. Zaczyna działać zazwyczaj sekundę po łyknięciu wywaru. Jej efekt jest dość nietypoewy- obniża wysokość głosu. Zależnie od spożytej dawki eliksir ma różne efekty. Mały łyk daje głos, który można usłyszeć z 50 m, a po wypiciu dwóch butelek jednocześnie przy krzyknięciu wybuchają bębenki słuchowe każdemu w promieniu 500 m, poza tym który krzyknął, ponieważ jest wtedy uodporniony. Wywar byłby stosowany masowy, gdyby nie to, że do jego produkcji potrzeba...Strun głosowych 4 minotaurów (w nienaruszonym stanie!) i całego zestawu zębów Tsaegona. Wykonać go może tylko bardzo zaawansowany alchemik. Efekty uboczne? Od nadużywania mogą wybuchnąć uszy. Dosłownie. Ewentualnie można stracić słuch i mowę.
Zdjęcie użytkownika Andrzej_Duda w temacie Sugestie

Avatar Andrzej_Duda
Właściciel
Jak sprawdzisz, to dam pozostałości.

Avatar
Konto usunięte
Andrzej: akcept
A jeśli chodzi o panstwa masz na razie kontynent zachodni
Lista państw kontynentu zachodniego (który wygląda według moich planów jak Ameryki z downem):
●państwa Duramiri
-Imperium Katelsh, przypominające nieco USA z downem, rozciągające się od wybrzeża zachodniego do wschodniego. O miasta spytaj się Wladcy bo to jego rasa
●państwa ludzi
-kolonie Cesarstwa Feryzejskiego w okolicach naszej Zatoki Meksykańskiej
- kilka małych kolonii Królestwa Berengaldu na wybrzeżu zachodnim i jedna na południe od posiadłości feryzyjskich
-niepodległa Republika Hatiti na wyspie u wybrzeży Katelsh'u
●państwa Varang Ne
-Imperium Icaa gdzieś w okolicach Mezoameryki
-Imperium Nusku tam wzdłóż zachodniego wybrzeża tej południowej części kontynentu (tak jakby Lustrii)

Jeżeli chodzi o krasnoludy i Tsaegonów to nie wiem jak to chcesz. Według moich planów krasnoludy mogą mieć królestwa w górach (Kordylierach) a Tsaegoni królestwo gdzieś w tak jakby Brazylii

Avatar Andrzej_Duda
Właściciel
Mogę zrobić na podstawie zwyczajnej, ale przerobionej mapy świata?

Avatar
Konto usunięte
O to mi chodzi

Avatar Andrzej_Duda
Właściciel
A mogę do Splugawionego Wschodu dać zdjęcia z rosyjskich wsi?

Avatar
Konto usunięte
Możesz

Avatar Andrzej_Duda
Właściciel
No to coś postaram się zrobić.

Avatar Andrzej_Duda
Właściciel
WYPI***ALAJ KU*WA MAĆ

Avatar Andrzej_Duda
Właściciel
TO WYPI***ALAJ Z TEJ GRUPY I PRZESTAŃ SPAMIĆ SWOIM CH*JOWYM RYCERZYKIEM

Avatar Andrzej_Duda
Właściciel
TO SIĘ Z NIM OŻEŃ I ŻYJ Z NIM W TYM PAŁACU I WALCZ Z TYM SRORGGOREM OBESRANYM

Avatar Andrzej_Duda
Właściciel
ZOBACZYMY KTO KU*WA ZOSTANIE WYRZUCONY Z GRUPY ZA SPAM

Avatar CheekiBreekiPL
AVE DUDAMPERATOR , MORITURI TE SALUTANT.

Andrzej , zrób to dla dobra grupy i ... weź podpierdziel tego fana stalowych zbroi.

Avatar Andrzej_Duda
Właściciel
Haha, ale jesteś pewny siebie. Zobaczymy kogo wyrzucą jak RADZIECKI wróci.

Avatar Andrzej_Duda
Właściciel
Wywaliłbym gnoja, ale nie jestem moderatorem.

Avatar Kuba1001
Za wycieczki osobiste też powinieneś oberwać, moim skromnym zdaniem, Dudeł.

Avatar Andrzej_Duda
Właściciel
RADZIECKIsYNAPSYD pisze:
Wyku*w z tym

On już wydał swoją opinię na temat twoje postaci wcześniej.

Avatar Andrzej_Duda
Właściciel
Kuba1001 pisze:
Za wycieczki osobiste też powinieneś oberwać, moim skromnym zdaniem, Dudeł.

:V

Odpowiedź

Pokaż znaczniki BBCode, np. pogrubienie tekstu

Dodaj zdjęcie z dysku