[Sezon III] Jednostki

Avatar wiewiur500kuba
Haliat Południowy
Wszystkie jednostki przeszły szkolenie bojowe, jeśli będzie inaczej zostanie o tym wspomniane!

Twarde piaski
Ludzie którzy są w sumie jednymi z ważniejszych jednostek jeśli chodzi o dłuższe bitwy. Wyposażeni są w średni pancerz, prostokątne, metalowe tarcze oraz miecze. Posiadają też słaby pistolet. Walczą głównie wręcz chroniąc resztę jednostek przed nieprzyjaciółmi

Strzelcy pustyni
Mieszkańcy Haliatu, którzy zaciągnęli się do wojska i przeszli podstawowe szkolenie wojskowe. na wyposażeniu posiadają jeden pistolet, nóż do obrony oraz też lekki pancerz w barwach pustynnych.

Ukryte piaski
udzie wyposażeni w jedną snajperkę oraz nóż do ochrony. Nie posiadają praktycznie pancerza, jedynie strój który dobrze ich zamaskuje. Sama snajperka nie powala, nie jest na zbyt wielki zasięg. Służą głównie do zasadzek, albo jako pomoc dla reszty oddziałów.

Wybuchowe piaski
Ludzie którzy zgodzili się oddać swe życie za Farona. Wyposażeni jedynie w bombę z lontem wysadzają się tuż przy wrogu. Mogą nimi oczywiście rzucić, zależy jak będzie dla nich lepiej.

Nieskończone piaski
Wojownicy wyposażeni w dwa pistolety, lekką zbroję oraz szablę. Od dziecka było im wpajane że służą tylko po to by służyć i zginąć za faraona. Zawsze walczą do końca, praktycznie w ogóle nie wychodzą z bitwy cali. Rzecz jasna zdarzyć się może że przeżyją, wtedy to lecą na następną batalię.

Szturmowe piaski
Wojownicy wyposażeni w średni pancerz, szablę oraz dwa pistolety. Należą już do elity, z powodu wyposażenia i bojowego przeszkolenia, które było surowsze niż u innych. Łatwo można się więc domyślić, że są także bardziej niż inni zahartowani.

WIP
Mimo to, do jednostek tam wyżej nic nie dopiszę, można je wyceniać.

Avatar
Konto usunięte
WIP

Republika Obojga Narodów (Ludzi i Elfów) 

Mięśniaki
Co? Czemu chcesz się wypisać? Co ci sięnie podoba? Mięso armatnie? Skąd, kto ci takich głupot nagadał? Ach, dowódca... Na pewno coś źle usłyszałeś! Tak właśnie, na pewno chodziło mu o yyy... mięśniaków. Tak, mięśniaków, wiesz kogoś napakowanego, taak...
[img]20ba1322731f2e07882164a4cbe3f848[/img]
Mięśniacy to chłopi na szybko wcielani do wojska. By nie tracić funduszy na wyposażnie ich, co byłoby bezsensowne biorąc pod uwagę ich rolę, zwykle wyposażeni są w przerobione narzędzia gospodarcze (jedynie dowódcy hordmają miecze) czasem także przestarzałe skórzane pancerze. Może to z resztą dla nich dobrze, gdyż nigdy nie byli szkoleni w walce innej niż prowizorycznej. Są wytrzymali ale mało zdyscyplinowali, a mimo dużej siły fizycznej nie są wyszkoleni w zadawaniu krzywd innym. Ma polu bitwy nie mieliby większego znaczenia, gdyby nie ich najwìększa zaleta... I smok dupa, gdy hołoty kupa

Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie [Sezon III] Jednostki
Miecznicy
Ach tak, więc udało Ci się zostać żołnierzem, brawo. Nie zginąłeś nawet w kilku pierwszych bitwach i przeszedłeś już jakieś szkolenia, gratuluję. Masz, to twoje wyposażenie, zbroja, miecz, jest wszystko, serio. Co? Jaką magię? Masz blachę i jakoś sobie radź!
Miecznicy to trzon ludzkiej armi - dobrze wyszkoleni, z pewnym doświadczeniem, dobre jednostki piechoty nie mogą się jednak równać z prawdziwymi rycerzami z zakonów, z tej prostej przyczyny, że nie są w żaden sposób magicznie wspomagani. Ot, w innym państwie nieźli rycerze, w Republice zwykli żołnierze

Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie [Sezon III] Jednostki

Puszki
-Haha, nie możesz mi nic zrobić! Nie zetniesz przecież kogoś, kto już nie ma głowy! Ej, co robisz z tym młote...-
Zakony rycerskie kochają swoje magiczne zbroje. Puszki to wynik eksperymentów z wykorzystaniem energii żywiołów tak, by powstały ożywione pancerze doskonale posłuszne swym posiadaczom. Po drodze pojawiły się jednak dwa problemy - takiego pancerza nie dało się założyć, gdyż zamieszkiwałał go magiczny ożywiający go duch, a co gorsza nie był wcale bezwzględnie posłuszny, gdyż posiadał własną wolę. Tym sposobem powstały puszki - świadome, żywe zbroje. Są niezbyt szybkie czy zręczne, jednak niezwykle wytrzymałe i dosyć silne. Zazwyczaj wyposaża się je w hełm, by udawały zwykłych ludzi. Posługują się ostrzami z energii magicznej, w końcu i tak mają jej nadmiar będąc zasilsnym przez arkanicznego żywiołaka, będące porównywalne do dobrych mieczy stalowych

Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie [Sezon III] Jednostki

Łowcy
Łowcy to wyspecjalizowane elfy, dawnu traperzy, kłusownicy i myśliwi. Jednostka jest świetnie przystosowana do poruszania się po lasach, lekka zbroja zapewnia im swobodę ruchów i cichość, zielone płaszcze zamaskowanie, a doświadczenie pozwala na przetrwanie w lesie wielu tygodni bez wsparcia. Łowcy posługują się mistszowsko łukami i zatrutymi strzałami oraz sztyletami. Mimo, iż ich podstawowym terenem działań jest las i podjazdówka, radzą sobie w otwartej bitwie, zasyppując wroga gradem strzał.

Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie [Sezon III] Jednostki

Strzelcy Aldalome
Wszystkie elfy, zwłaszcza żołnierze, są mistrzami we władaniu łukiem, jednak niewielu jest w stanie zasilić tą jednostkę bez długiego treningu. Strzelcy korzystają z lekkich zbroi i zkrzywionych mieczy, jednak najbardziej charakterystyczny jest ich łuk refleksyjny, z którego potrafią strzelać niezwykle celnie i mocno, mogąc nawet przebić blachę. Są przy tym regularnym wojskiem, tj. zdyscyplinowani, karni, posłuszni i dobrze wyszkoleni. Stanowią trzon armi elfów.

Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie [Sezon III] Jednostki

Treserzy
On chce się tylko przywi... Eliot, zostaw, nie wolno odgryzać głowy panu jeńcowi, zły warg, wypluj! Masz po orkach niestrawność, pamiętasz?
Elfy zawsze tresowały przeróżne zwierzęta by wspomagały je w bojach I nie chodzi tu o łapanie zwierząt i tresowanie ich w sensie ludzkim, gdyż to przez elfy byłoby uznawane za plugawe. Nie, treserzy nie łamią woli bestii, by były bardziej posłuszne, zamiast tego zaprzyjaźniają się z nimi i uczą, jak być bardziej przydatne a także jak przeżyć na polu bitwy. Niebywale uzdolnienia w kontaktach z dzikimi stworzeniami Ubrani w lekkie zbroje, ze zwojami liny do chwytania, wiernymi towarzyszami i gwizdkami Marsjasza, insrtumentami pomagającymi w porozumieniu się z zwierzętami, zwykleje nie potrzebują nawet broni, by być skutecznymi i użytecznymi. Każdemu treserowi towarzyszy od 2 do 5 zwierząt oswojonych i przygotowanych do walki, zazwyczaj z następujących gatunków -goryle, wilki, lamparty, tygrysy, harpie, dziki, psy, jelenie, łosie, niedźwiedzie, gęsi, strusie, kozy- słowem - cokolwiek się nawinie.
Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie [Sezon III] Jednostki


WIP

Avatar janekfanek
Szarmierz
ma na sobie szaty zwykłego mieszczanina i skórzany hełm
walczy krótką szablą

Avatar PanSzakal
Krokeńskie Republiki

Wojownicy Murloców
Na terytorium Republik żyją Murlocki/Murlocowie? No i mądrzy Krokeni postanowili wykorzystać ich w armii. Ich rola sprowadza się do: rozpraszania i starania się zostać przy życiu. Nadają się do urządzania zasadzek i walk partyzanckich.Zdjęcie użytkownika PanSzakal w temacie [Sezon III] Jednostki

Pogromca
Jednostka szturmowa. To bardzo silni Krokeni uzbrojeni zazwyczaj w 2 miecze (choć zdarzają się wyjątki) potrafią też mocno i dotkliwie gryźć oraz uderzać ogonem. Mają mocny pancerz chroniący brzuch i ochraniacz na lewe ramię, nie potrzebują więcej żelastwa na sobie bo doskonałą ochronę dają im łuski. Ze względu na naturalne zdolności rasy, potrafią pływać i długo przebywać pod wodą co czasem sprawdza się przy atakach z zaskoczenia choć najlepiej nadają się do walki bezpośredniej.
Zdjęcie użytkownika PanSzakal w temacie [Sezon III] Jednostki

Nacieracze
Jednostka szturmowa. Lekko opancerzeni tarczownicy z kolczastą tarczą i długimi mieczami. Są silni i szybcy, poza tym tak jak pogromcy potrafią gryzć i uderzać ogonem. Podstawą ich strategią jest szybki i zabójczy szturm, ale nadają się też do osłaniania towarzyszy w razie odwrotu. Odrobinę słabsi i tańsi od pogromców.
Zdjęcie użytkownika PanSzakal w temacie [Sezon III] Jednostki

Siewcy Lamentu
Krążą niczym wilki na polu bitwy. Wykańczają rannych i atakują od tyłu. Często wykorzystuje się ich w atakach z zaskoczenia np. mają dostać się na tyły wroga by wbić mu nóż w plecy. To bezwzględne typy ale w otwartej walce mają niewielkie szanse. Czasem służą jako zwiadowcy.
Zdjęcie użytkownika PanSzakal w temacie [Sezon III] Jednostki

Przełamywacz
Ciężkozbrojny wojownik o jednym jedynym zastosowaniu: przełamywaniu obrony. Ten madafaker to chodzący czołg. Jest uzbrojony w potężny dwuręczny młot który strzaskał niejedną tarczę i rozgniótł nie jeden łeb. Jego pancerz potrafi zatrzymać nawet pociski z broni palnej, jednak osłania głównie brzuch. Jak nazwa wskazuje jego zadaniem jest głównie przełamywanie obrony przeciwnika, potrafią zrobić całkiem spory wyłom w murze tarcz.
Zdjęcie użytkownika PanSzakal w temacie [Sezon III] Jednostki

Zabójca
To skrytobójcy i szpiedzy, zabójcy to mistrzowie kamuflażu i skradania. To szpiedzy i sabotażyści. Są mniejsi od normalnych Krokenów przez to także cichsi i szybsi na lądzie. Używają trucizn i pułapek. Bywa że działają razem z Siewcami Lamentu.
Zdjęcie użytkownika PanSzakal w temacie [Sezon III] Jednostki

Balista
Najnowszy wynik Krokeńskiej myśli technologicznej, a właściwie podpatrzony patent. Chyba mie muszę nikomu tłumaczyć co to jest balista i do czego służy?
Zdjęcie użytkownika PanSzakal w temacie [Sezon III] Jednostki

Taran
Jest to zwykły taran o zwiększonym bezpieczeństwie obsługi.
Zdjęcie użytkownika PanSzakal w temacie [Sezon III] Jednostki

Katapulta
Katapulta, lecz wykonana przez Krokenów. Jest twarda i zabójcza jak jej twurcy.
Zdjęcie użytkownika PanSzakal w temacie [Sezon III] Jednostki

Bagienny Wężosmok
Niebezpieczna bestia. Mocno gryzie, potrafi pływać i pluć jadem który może oślepić gdy trafi do oczu bądź zabić gdy dostanie się do krwi przez ukąszenie. Nie potrafi latać mimo szczątkowych skrzydeł. Nie posiada nóg. Osiąga rozmiary od 8 do 11 metrów. Zdjęcie użytkownika PanSzakal w temacie [Sezon III] Jednostki

Diabelski Rogogad
To coś w rodzaju psów bojowych... 4 metrowych i dwunożnych psów. Można wykonywać je w pościgu za wroga armią w trakcie odwrotu. Są poważnym zagrożeniem dla wrogiej kawalerii, potrafią wysoko skakać i nieraz zrzucają z siodła jakiegoś pechowego kawalerzystę. Czasem napuszcza się je na obozy wrogich armii gdzie sieją zamęt. Może czasem posłużyć za wierzchowca dla Zabójcy, ale jest za mały dla normalnych Krokenów a Murlocki boją się go panicznie i nawet się do niego nie zbliżą Zdjęcie użytkownika PanSzakal w temacie [Sezon III] Jednostki

Avatar PanSzakal
Zdjęć chyba nie chce mi dodać. Nie wiem czemu.

Avatar Ether
Wrzuc na jakiegos Zapodaj czy cos, Kliknij prawy przycisk myszy, Kopiuj adres obrazu.

Potem [img].[/img]
w miejsce kropki - wklej.

Avatar janekfanek
Leśny smok
Osiąga rozmiaru ponad 10 metrów wysokości i 4 metrów szerokości. Rozpiętość skrzydeł wynosi 30 metrów. Jako broń w oddechu używa silnej trucizny która szybko zabija. Ma ostre kły i pazury oraz twarde łuski
Zdjęcie użytkownika janekfanek w temacie [Sezon III] Jednostki

Avatar Vader0PL
Właściciel
Uwierz mi, jeden będzie cholernie drogi.

Avatar PanSzakal
Kryzys zażegnany.

Avatar Ether
No to czekamy jeszcze na trzech graczy...

Vaduuur... pospiesz, bo trzeci tydzien mija...

Avatar
Konto usunięte
...dzisiaj dodam resztę...

Avatar bulorwas
Szakal, popraw jednostkę podstawową, by zbyt przykokszona. Usuń wyszkolenie i będzie spoko

Avatar maxmaxi123
Stepy Królicze

Biegacze
Właściwie nie mają zbyt dużego zastosowania bojowego. Są to zazwyczaj osoby zbyt biedne, aby posiadać jakiegokolwiek wierzcha, więc idą do wojska, aby ukryć swój wstyd i odkupić go walką dla swego kraju. Posiadają najróżniejsza broń białą- od braku aż do skomplikowanych i mało funkcyjnych hybryd oręża. Z wyszkoleniem też różnie. Niektórzy to byli otyli szlachcice, którzy stracili swój majątek i musieli sprzedać wierzchowce, żeby utrzymać się na parę lat, aż po młodych chłopów posiadających krzepę w łapie. Wojsko bardzo zróżnicowane, które łączyło jedno - potrafili niezwykle szybko biegać. Właściwie, tylko to ich wyróżnia. Byli do tego szkoleni. Nie są mimo to za silni, ale potrafią bardzo szybko skrócić dystans dzielący ich od wroga.

Lekka Jazda
Zdjęcie użytkownika maxmaxi123 w temacie [Sezon III] Jednostki
Ot, typowi przedstawiciele chłopstwa, którzy chcieli zaciągnąć się do wojska aby powojować na swoim wierzchu. Zazwyczaj idą do wojska znudzeni chłopskim życiem, zachęceni wieczną sławą i innymi głupostkami niby to weteranów wojennych. Mają na wyposażeniu lekki pancerz, włócznie i puklerz. Też nie posiadają za dobrego wyszkolenia wojskowego, jednak nadrabiają to nieco większą ilością i marzeniami o wiecznej chwale, które jak wiemy nie nastąpią. Na nie mogą pozwolić sobie potężniejsi jeźdźcy, którzy naprawdę coś zdziałają w wojnie...

Ciężka Jazda
Zdjęcie użytkownika maxmaxi123 w temacie [Sezon III] Jednostki
Tutaj mamy typowego bogatszego przedstawiciela stepów króliczych. Rzecz jasna, dalej chłop ale nie byle jaki! Tacy to nie pracują w polu, co stadniny zakładają i biedniejszym sprzedają! A za swoje pieniądze posyłają swoich synów do wojska, zostawiając zawsze jednego, który wykazuje się skąpstwem, aby tatulcio był pewien, że po śmierci majątek nie zniknie tak nagle. Ale wracając. Synowie wysyłani do wojsk, zazwyczaj byli szkoleni lepiej, niż większość Lekkiej Jazdy, dlatego posiadają jakiekolwiek pojęcie o wojaczce. Dostali też lepszy sprzęt, ciężki pancerz, duże tarcze i miecze powinny zdziałać swoje.

Strzeleckie Garby
Zdjęcie użytkownika maxmaxi123 w temacie [Sezon III] Jednostki
Jest to w zasadzie podstawowa jednostka strzelecka stepów. Wielbłądy tutaj posiadają wędrowni kupcy. Rzecz jasna, w wojsku walczą ci, którzy chcieli a takich chętnych na dodatkowy zarobek w postaci fantów po poległych nigdy za wiele. Posiadają proste łuki i aż dwa kołczany ze strzałami przytroczonymi do siodła i jeden przy biodrze. Zawsze siadają na garbach, aby mieć lepsza pozycję strzału. Niestety, przez to też bywają łatwym celem, dlatego też znajdują się zazwyczaj nieco dalej od celu. W zwarciu, nie mieliby żadnych szans.

Jednostrzałowce
Zdjęcie użytkownika maxmaxi123 w temacie [Sezon III] Jednostki
Są to zazwyczaj wdowy, których mężowie polegli na wojnie. Chcąc więc ich uczcić... same idąc na wojnę. Ale przedtem, państwo gwarantuje pełne wyszkolenie wojskowe, które nie jest łatwe. Lecz, dzięki swej determinacji, uda się je im prędzej czy później ukończyć. Wtedy tylko na jednorożce, w garść łuk i można mordować! Co ciekawe, ich nazwa nie wzięła stąd że ujeżdżają jednorożce, lecz też przez ich celność. Wróg najczęściej ginie od jednej strzały. Same posiadają gruby pancerz i łuk z setką, chudych strzał. Ich taktyka jest ryzykowna. Na swoich magicznych wierzchowcach wdzierają się w szeregi wroga, zabijając je przy okazji rogami i szerząc śmierć wśród wrogów. Mało która to przeżywa, to kolejny powód nadania im takiego a nie innego miana. Lecz mimo dużej śmiertelności, wstępują ochoczo. Ochoczo też pomagają żołnierzom odwróci uwagę i przełamać szyki wroga.

"Czołg"
Zdjęcie użytkownika maxmaxi123 w temacie [Sezon III] Jednostki
Co tu dużo mówić? Jak grupa mężczyzn leci na wroga z gigantycznym słoniem, to wiedz że gorzej być nie może. a tu ta oto jednostka udowadnia że może. Bo co, jeżeli owa grupa jest też uzbrojona w broń miotającą? Dodam jeszcze, że posiadacze słoni to bogata magnateria, którym wrogi kraj "rzekomo" zabrał co nieco ze sjarbca, więc wkurzeni wsiedli na swe bestie, aby siać zamęt wśród wroga. Czołgi dzieli się na trzy typy, lecz ze względu na to że mam tylko jednego arta, opiszę je tutaj.
Lekki Czołg: Zazwyczaj typowy słoniu wyposażony w nic innego, jak swoją skórę i ciosy. Ludzie na nim tylko kierują go na następne cele. Jego dobrą cechą jest niebywała jak an słonia szybkość.
Średni Czołg: Nieco większy delikwent, z pancerzem z przodu. Jeźdźcy są wyposażeni w niewielki zasób broni rzucanej.
Ciężki Czołg: Opancerzone duże bydlę. Najwolniejszy, ale i i wyposażony w największy zapas różnego rodzaju oszczepów, łuków i strzał. Jest jak wielka twierdza.

Czerwone Kapturki
Zdjęcie użytkownika maxmaxi123 w temacie [Sezon III] Jednostki
Wilki mogą posiadać tylko myśliwi z racji tego, że ciężko je oswoić, bez przebywania w lesie, gdzie to wielkie wilki czują się najswobodniej i łatwo przychodzi ich trening. Same wilki są szkolone na tropicielów i, o dziwo, na skrytych w lesie łowców. Ich jeźdźcy nie chcąc być gorszym, szkolą się w podobnych dziedzinach, acz oni bardziej z nastawieniem na środowisko (tropienie po śladach, pozostałościach po ogniskach i tym podobnych) niż na zmysły, jak w przypadku wilków. doskonale nadają się na zwiady i zasadzki w lasach lub innych zalesionych, lub niewyjałowionych terenach. Mają do swojej dyspozycji tylko miecz i charakterystyczny czerwony kaptur, z którego to pochodzi nazwa tej formacji.

Poganiacze
Zdjęcie użytkownika maxmaxi123 w temacie [Sezon III] Jednostki
Nie wszyscy myśliwi lubią skryte i wywiadowcze działania. Inni stawiają bardziej na swój fach- myślistwo, acz w nieco innej formie. Otóż, lubią oni gonić za swoimi ofiarami. Dlatego też często, podczas bitwy są posyłani, aby złapać lub zabić najwięcej jeńców, lub dorwać dostrzeżonego informatora wroga. Są wyposażeni we włócznie, aby szybciej sięgnąć celu, a ich wilki wyposażone są w pancerz głównie na łapach, aby zasłonić wrażliwe i ważne dla tejże profesji kończyny zwierzęcia. Posiadają do tego bolę, aby móc złapać na zasięg.

Wścieklizna
Zdjęcie użytkownika maxmaxi123 w temacie [Sezon III] Jednostki
Nie chodzi i to, że roznoszą wściekliznę (chociaż dobra, niektóre mogą ale o tym mniejsza), tylko o to, że bestie te są bardzo wściekłe. Nie wiadomo, czy to zwykłe nosorożce, zazwyczaj ludzie nazywają je "Wściejkami", liczba pojedyncza wściejek. No więc, wściejki mogą hodować tylko właściciele różnego rodzaju aren, jako bestie do pokonania. Rzecz jasna, taki interes był nielegalny, dopóki właściciele nie poszli na umowę z władcą, że co jakiś czas, dają do wojska parę sztuk a wszystkie służby porządkowe zachowują się, jakby areny nie było. Ba, paru nawet przychodzi na walki! A co do jeźdźców... są to zazwyczaj żołnierze na tyle szaleni, aby próbować ich dosiąść. Jak już stosik trupów będzie dostatecznie duży, oznacza to że najpewniej następny śmiałek będzie jego jeźdźcem... a tu jak zwykle rozczarowanie. Zazwyczaj prawdziwi wariaci, lub nawet cudzoziemcy, którzy poczuli się obywatelami, mają zaszczyt dosiadać te bestie. No dobra, ale co one potrafią? Otóż, nacierać i... nacierać. Bo tyle w sumie wystarczy. Sama szarża gruboskórnego, "kontrolowanego" zwierza potrafi wzbudzić podziw, podobnie jak kolekcja strzał w jego ciele podczas szarży. Swoim rogiem, mogą bez problemu przebić się przez słabą bramę. Sam jeździec jest zazwyczaj bezbronny, bo musi pilnować, aby wściejek biegł w dobrym kierunku.

Głodki
Zdjęcie użytkownika maxmaxi123 w temacie [Sezon III] Jednostki

WIP

Avatar wiewiur500kuba
W tym tygodniu uzupełnię swoje ;-;

Avatar Ether
Niech będzie nad Wami świadomość, że tylko na Was czekamy. c:

Avatar Ether
Wiatrowiej pisze:
...dzisiaj dodam resztę...


Ha. Ha. Ha.

Avatar
Konto usunięte
Ether pisze:
Ha. Ha. Ha.

Takie dzisiaj jakie funkcjonuje na tej grupie, zwłaszcza w związku z jednostkami

Avatar Ether
@Vader,
Kiedy opublikujesz aktualizacje wyceny...? c:

Avatar maxmaxi123
Coś tam jest. Jutro doda resztę.

Avatar Ether
Wiatrowiej pisze:
...dzisiaj dodam resztę...


Again and again.

Avatar Ether
wiewiur500kuba pisze:
W tym tygodniu uzupełnię swoje ;-;


Mija połowa następnego tygodnia.

Avatar wiewiur500kuba
Ether pisze:
Mija połowa następnego tygodnia.

Zdaję sobie z tego sprawę :v
I od początku tego tygodnia nie musicie na mnie czekać ;-; Napiszę chyba dzisiaj jakieś podstawowe jednostki i kij D:

Avatar janekfanek
janekfanek pisze:
Leśny smok
Osiąga rozmiaru ponad 10 metrów wysokości i 4 metrów szerokości. Rozpiętość skrzydeł wynosi 30 metrów. Jako broń w oddechu używa silnej trucizny która szybko zabija. Ma ostre kły i pazury oraz twarde łuski
Zdjęcie użytkownika janekfanek w temacie [Sezon III] Jednostki


EKHEM

Avatar
Konto usunięte
*placeholder*

Avatar
Konto usunięte
Ja też tam coś kiedyś dodawałem

Avatar Vader0PL
Właściciel
Dobrze, komu i jakie jednostki wycenić?

Avatar
Konto usunięte
Wiatrowiej pisze:
WIP

Republika Obojga Narodów (Ludzi i Elfów) 

Mięśniaki
Co? Czemu chcesz się wypisać? Co ci sięnie podoba? Mięso armatnie? Skąd, kto ci takich głupot nagadał? Ach, dowódca... Na pewno coś źle usłyszałeś! Tak właśnie, na pewno chodziło mu o yyy... mięśniaków. Tak, mięśniaków, wiesz kogoś napakowanego, taak...
[img]20ba1322731f2e07882164a4cbe3f848[/img]
Mięśniacy to chłopi na szybko wcielani do wojska. By nie tracić funduszy na wyposażnie ich, co byłoby bezsensowne biorąc pod uwagę ich rolę, zwykle wyposażeni są w przerobione narzędzia gospodarcze (jedynie dowódcy hordmają miecze) czasem także przestarzałe skórzane pancerze. Może to z resztą dla nich dobrze, gdyż nigdy nie byli szkoleni w walce innej niż prowizorycznej. Są wytrzymali ale mało zdyscyplinowali, a mimo dużej siły fizycznej nie są wyszkoleni w zadawaniu krzywd innym. Ma polu bitwy nie mieliby większego znaczenia, gdyby nie ich najwìększa zaleta... I smok dupa, gdy hołoty kupa

Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie [Sezon III] Jednostki
Miecznicy
Ach tak, więc udało Ci się zostać żołnierzem, brawo. Nie zginąłeś nawet w kilku pierwszych bitwach i przeszedłeś już jakieś szkolenia, gratuluję. Masz, to twoje wyposażenie, zbroja, miecz, jest wszystko, serio. Co? Jaką magię? Masz blachę i jakoś sobie radź!
Miecznicy to trzon ludzkiej armi - dobrze wyszkoleni, z pewnym doświadczeniem, dobre jednostki piechoty nie mogą się jednak równać z prawdziwymi rycerzami z zakonów, z tej prostej przyczyny, że nie są w żaden sposób magicznie wspomagani. Ot, w innym państwie nieźli rycerze, w Republice zwykli żołnierze

Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie [Sezon III] Jednostki

Puszki
-Haha, nie możesz mi nic zrobić! Nie zetniesz przecież kogoś, kto już nie ma głowy! Ej, co robisz z tym młote...-
Zakony rycerskie kochają swoje magiczne zbroje. Puszki to wynik eksperymentów z wykorzystaniem energii żywiołów tak, by powstały ożywione pancerze doskonale posłuszne swym posiadaczom. Po drodze pojawiły się jednak dwa problemy - takiego pancerza nie dało się założyć, gdyż zamieszkiwałał go magiczny ożywiający go duch, a co gorsza nie był wcale bezwzględnie posłuszny, gdyż posiadał własną wolę. Tym sposobem powstały puszki - świadome, żywe zbroje. Są niezbyt szybkie czy zręczne, jednak niezwykle wytrzymałe i dosyć silne. Zazwyczaj wyposaża się je w hełm, by udawały zwykłych ludzi. Posługują się ostrzami z energii magicznej, w końcu i tak mają jej nadmiar będąc zasilsnym przez arkanicznego żywiołaka, będące porównywalne do dobrych mieczy stalowych

Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie [Sezon III] Jednostki

Łowcy
Łowcy to wyspecjalizowane elfy, dawnu traperzy, kłusownicy i myśliwi. Jednostka jest świetnie przystosowana do poruszania się po lasach, lekka zbroja zapewnia im swobodę ruchów i cichość, zielone płaszcze zamaskowanie, a doświadczenie pozwala na przetrwanie w lesie wielu tygodni bez wsparcia. Łowcy posługują się mistszowsko łukami i zatrutymi strzałami oraz sztyletami. Mimo, iż ich podstawowym terenem działań jest las i podjazdówka, radzą sobie w otwartej bitwie, zasyppując wroga gradem strzał.

Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie [Sezon III] Jednostki

Strzelcy Aldalome
Wszystkie elfy, zwłaszcza żołnierze, są mistrzami we władaniu łukiem, jednak niewielu jest w stanie zasilić tą jednostkę bez długiego treningu. Strzelcy korzystają z lekkich zbroi i zkrzywionych mieczy, jednak najbardziej charakterystyczny jest ich łuk refleksyjny, z którego potrafią strzelać niezwykle celnie i mocno, mogąc nawet przebić blachę. Są przy tym regularnym wojskiem, tj. zdyscyplinowani, karni, posłuszni i dobrze wyszkoleni. Stanowią trzon armi elfów.

Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie [Sezon III] Jednostki

Treserzy
On chce się tylko przywi... Eliot, zostaw, nie wolno odgryzać głowy panu jeńcowi, zły warg, wypluj! Masz po orkach niestrawność, pamiętasz?
Elfy zawsze tresowały przeróżne zwierzęta by wspomagały je w bojach I nie chodzi tu o łapanie zwierząt i tresowanie ich w sensie ludzkim, gdyż to przez elfy byłoby uznawane za plugawe. Nie, treserzy nie łamią woli bestii, by były bardziej posłuszne, zamiast tego zaprzyjaźniają się z nimi i uczą, jak być bardziej przydatne a także jak przeżyć na polu bitwy. Niebywale uzdolnienia w kontaktach z dzikimi stworzeniami Ubrani w lekkie zbroje, ze zwojami liny do chwytania, wiernymi towarzyszami i gwizdkami Marsjasza, insrtumentami pomagającymi w porozumieniu się z zwierzętami, zwykleje nie potrzebują nawet broni, by być skutecznymi i użytecznymi. Każdemu treserowi towarzyszy od 2 do 5 zwierząt oswojonych i przygotowanych do walki, zazwyczaj z następujących gatunków -goryle, wilki, lamparty, tygrysy, harpie, dziki, psy, jelenie, łosie, niedźwiedzie, gęsi, strusie, kozy- słowem - cokolwiek się nawinie.
Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie [Sezon III] Jednostki


WIP

Avatar wiewiur500kuba
wiewiur500kuba pisze:
Haliat Południowy
Wszystkie jednostki przeszły szkolenie bojowe, jeśli będzie inaczej zostanie o tym wspomniane!

Twarde piaski
Ludzie którzy są w sumie jednymi z ważniejszych jednostek jeśli chodzi o dłuższe bitwy. Wyposażeni są w średni pancerz, prostokątne, metalowe tarcze oraz miecze. Posiadają też słaby pistolet. Walczą głównie wręcz chroniąc resztę jednostek przed nieprzyjaciółmi

Strzelcy pustyni
Mieszkańcy Haliatu, którzy zaciągnęli się do wojska i przeszli podstawowe szkolenie wojskowe. na wyposażeniu posiadają jeden pistolet, nóż do obrony oraz też lekki pancerz w barwach pustynnych.

Ukryte piaski
udzie wyposażeni w jedną snajperkę oraz nóż do ochrony. Nie posiadają praktycznie pancerza, jedynie strój który dobrze ich zamaskuje. Sama snajperka nie powala, nie jest na zbyt wielki zasięg. Służą głównie do zasadzek, albo jako pomoc dla reszty oddziałów.

Wybuchowe piaski
Ludzie którzy zgodzili się oddać swe życie za Farona. Wyposażeni jedynie w bombę z lontem wysadzają się tuż przy wrogu. Mogą nimi oczywiście rzucić, zależy jak będzie dla nich lepiej.

Nieskończone piaski
Wojownicy wyposażeni w dwa pistolety, lekką zbroję oraz szablę. Od dziecka było im wpajane że służą tylko po to by służyć i zginąć za faraona. Zawsze walczą do końca, praktycznie w ogóle nie wychodzą z bitwy cali. Rzecz jasna zdarzyć się może że przeżyją, wtedy to lecą na następną batalię.

Szturmowe piaski
Wojownicy wyposażeni w średni pancerz, szablę oraz dwa pistolety. Należą już do elity, z powodu wyposażenia i bojowego przeszkolenia, które było surowsze niż u innych. Łatwo można się więc domyślić, że są także bardziej niż inni zahartowani.

WIP
Mimo to, do jednostek tam wyżej nic nie dopiszę, można je wyceniać.

Avatar PanSzakal
PanSzakal pisze:
Krokeńskie Republiki

Wojownicy Murloców
Na terytorium Republik żyją Murlocki/Murlocowie? No i mądrzy Krokeni postanowili wykorzystać ich w armii. Ich rola sprowadza się do: rozpraszania i starania się zostać przy życiu. Nadają się do urządzania zasadzek i walk partyzanckich.Zdjęcie użytkownika PanSzakal w temacie [Sezon III] Jednostki

Pogromca
Jednostka szturmowa. To bardzo silni Krokeni uzbrojeni zazwyczaj w 2 miecze (choć zdarzają się wyjątki) potrafią też mocno i dotkliwie gryźć oraz uderzać ogonem. Mają mocny pancerz chroniący brzuch i ochraniacz na lewe ramię, nie potrzebują więcej żelastwa na sobie bo doskonałą ochronę dają im łuski. Ze względu na naturalne zdolności rasy, potrafią pływać i długo przebywać pod wodą co czasem sprawdza się przy atakach z zaskoczenia choć najlepiej nadają się do walki bezpośredniej.
Zdjęcie użytkownika PanSzakal w temacie [Sezon III] Jednostki

Nacieracze
Jednostka szturmowa. Lekko opancerzeni tarczownicy z kolczastą tarczą i długimi mieczami. Są silni i szybcy, poza tym tak jak pogromcy potrafią gryzć i uderzać ogonem. Podstawą ich strategią jest szybki i zabójczy szturm, ale nadają się też do osłaniania towarzyszy w razie odwrotu. Odrobinę słabsi i tańsi od pogromców.
Zdjęcie użytkownika PanSzakal w temacie [Sezon III] Jednostki

Siewcy Lamentu
Krążą niczym wilki na polu bitwy. Wykańczają rannych i atakują od tyłu. Często wykorzystuje się ich w atakach z zaskoczenia np. mają dostać się na tyły wroga by wbić mu nóż w plecy. To bezwzględne typy ale w otwartej walce mają niewielkie szanse. Czasem służą jako zwiadowcy.
Zdjęcie użytkownika PanSzakal w temacie [Sezon III] Jednostki

Przełamywacz
Ciężkozbrojny wojownik o jednym jedynym zastosowaniu: przełamywaniu obrony. Ten madafaker to chodzący czołg. Jest uzbrojony w potężny dwuręczny młot który strzaskał niejedną tarczę i rozgniótł nie jeden łeb. Jego pancerz potrafi zatrzymać nawet pociski z broni palnej, jednak osłania głównie brzuch. Jak nazwa wskazuje jego zadaniem jest głównie przełamywanie obrony przeciwnika, potrafią zrobić całkiem spory wyłom w murze tarcz.
Zdjęcie użytkownika PanSzakal w temacie [Sezon III] Jednostki

Zabójca
To skrytobójcy i szpiedzy, zabójcy to mistrzowie kamuflażu i skradania. To szpiedzy i sabotażyści. Są mniejsi od normalnych Krokenów przez to także cichsi i szybsi na lądzie. Używają trucizn i pułapek. Bywa że działają razem z Siewcami Lamentu.
Zdjęcie użytkownika PanSzakal w temacie [Sezon III] Jednostki

Balista
Najnowszy wynik Krokeńskiej myśli technologicznej, a właściwie podpatrzony patent. Chyba mie muszę nikomu tłumaczyć co to jest balista i do czego służy?
Zdjęcie użytkownika PanSzakal w temacie [Sezon III] Jednostki

Taran
Jest to zwykły taran o zwiększonym bezpieczeństwie obsługi.
Zdjęcie użytkownika PanSzakal w temacie [Sezon III] Jednostki

Katapulta
Katapulta, lecz wykonana przez Krokenów. Jest twarda i zabójcza jak jej twurcy.
Zdjęcie użytkownika PanSzakal w temacie [Sezon III] Jednostki

Bagienny Wężosmok
Niebezpieczna bestia. Mocno gryzie, potrafi pływać i pluć jadem który może oślepić gdy trafi do oczu bądź zabić gdy dostanie się do krwi przez ukąszenie. Nie potrafi latać mimo szczątkowych skrzydeł. Nie posiada nóg. Osiąga rozmiary od 8 do 11 metrów. Zdjęcie użytkownika PanSzakal w temacie [Sezon III] Jednostki

Diabelski Rogogad
To coś w rodzaju psów bojowych... 4 metrowych i dwunożnych psów. Można wykonywać je w pościgu za wroga armią w trakcie odwrotu. Są poważnym zagrożeniem dla wrogiej kawalerii, potrafią wysoko skakać i nieraz zrzucają z siodła jakiegoś pechowego kawalerzystę. Czasem napuszcza się je na obozy wrogich armii gdzie sieją zamęt. Może czasem posłużyć za wierzchowca dla Zabójcy, ale jest za mały dla normalnych Krokenów a Murlocki boją się go panicznie i nawet się do niego nie zbliżą Zdjęcie użytkownika PanSzakal w temacie [Sezon III] Jednostki

Avatar Ether
Moje potwory i okręty.

+ dawno edytowałem jednostki jako znerfiłem je, więc...

Avatar maxmaxi123
Nooo... to co mam w jednostkach, ale mi wystarczy piechota i te pierwsze kawalerie.

Avatar janekfanek
janekfanek pisze:
Leśny smok
Osiąga rozmiaru ponad 10 metrów wysokości i 4 metrów szerokości. Rozpiętość skrzydeł wynosi 30 metrów. Jako broń w oddechu używa silnej trucizny która szybko zabija. Ma ostre kły i pazury oraz twarde łuski
Zdjęcie użytkownika janekfanek w temacie [Sezon III] Jednostki

Avatar Vader0PL
Właściciel
KaGos pisze:

Desantowiec
Sama nazwa wskazuje co robi.Może pomieścić 85 ludzi.Zdjęcie użytkownika Vader0PL w temacie [Sezon III] Jednostki

Machiny
KAŻDA MACHINA SŁUŻY ZA UZBROJENIE OKRĘTU
Balista
To świetne urządzenie które strzela bełtami na pewno rozwali nie jeden statek.Zdjęcie użytkownika Vader0PL w temacie [Sezon III] Jednostki

Morskie Potwory

Smok Morski
Smok Morski jest jednym z bardziej niebezpiecznych stworów morskich. Może zanurzyć się do 1000m.A on sam ma 6m długości i waży 1 tonę.Zdjęcie użytkownika Vader0PL w temacie [Sezon III] Jednostki


BudowniczyMakaronu pisze:

ODDZIAŁ BRACI VIRON
Zdjęcie użytkownika Vader0PL w temacie [Sezon III] Jednostki
Mlodzi chlopcy, zarekwirowani w ramach dlugu lub adoptowani z roznych ulic i domow dziecka. Cale zycie szkoleni do walki mieczem, halabarda, toporem, mlotem, sztyletem... wszystkim, co jest niebezpieczne a i wiekszosci bezpiecznych przedmiotow. Kazdy z nich to pi******* John Wick w Testopolis. Po ukonczeniu szkoly, nazywanej zwykle Klasztorem, pozwala im sie zwykle podruzowac po kraju, dzieki czemu mozna zmobilizowac oddzialy prawie w kazdym miejscu. Wyskkiej jakosci tarcza oraz zbroja (zwykle matowa) dopelniaja ich ekwipunek. Ku czczi T100virona nosza biale przepaski wokol bioder lub pasa.

GLAAKI

INKWIZYTORKA GLAAKI'EGO
Zdjęcie użytkownika Vader0PL w temacie [Sezon III] Jednostki
Szerzy Wiare i tepi Niewiernych. Nieopisana wrecz skutecznosc w obu przypadkach. Dzieki egzekucja oraz roznym bogatym uroczystoscia przekonuja ludzkosc ku jedynej sludznej religi. Ponoc ich sila bierze sie z tego, ze sa w pewnym rodzaju czastka Glaaki'ego, ktora zostala przez nie wchlonieta.


MACHINY

BALISTA MOBILNA
Zdjęcie użytkownika Vader0PL w temacie [Sezon III] Jednostki
Jak nazwa wskazuje, sa to mobilne balisty wyposazone w kola oraz dwie osoby do obslugi. Dwumetrowe pociski czesto sa podpalan, by wprowadzic zamet w jednastkach wroga. Wykorzystywane sa jako wsparcie dla piechoty oraz w wypadku rozpoczecia produkcji okretow trafic na nie jako uzbrojenie glowne.

CIEZKA BALISTA
Zdjęcie użytkownika Vader0PL w temacie [Sezon III] Jednostki
Wieksza wersja balisty mobilnej. Tylko ze ta nie jest mobilna. Pociski, potrafiace osiagnac do 4m, do jej obslugi potrzeba prznajmniej trojki ludzi. Uzywana glownie do obrony oraz oblezen.


Ether pisze:

Korsarz
Oddajecie okręt po dobroci czy jednak musimy się napi**dalać?

Jednostka wyszkolona specjalnie po to, by przejmować okręty przy najmniejszych stratach.
Mają przy sobie jednoręczną broń i lekki pancerz.
(Piechota morska).
(Jednostka służąca najlepiej do abordażu).
Zdjęcie użytkownika Vader0PL w temacie [Sezon III] Jednostki


Sabotażysta
Umiem zawiązać czterostopniowy węzęł branklandzki wisząc na kilkunastometrowej linie do góry nogami. Chcesz się przekonać co jeszcze potrafią moje dłonie?

Oddziały w całkowitej ciszy potrafią zakradać się do portów nieprzyjaciela i dokonać aktów sabotażu, by potem, równie bezszelestnie się wykraść.
Ich działania są na tyle niezauważalne, że do chwili wypłynięcia nie wzbudzają wątpliwości wśród załogi.
Mogą także dokonywać skrytobójstwa, ale to już większe ryzyko.
(Sabotaże polegają na, np. plątaniu lin (np. tak, aby blokowała się przed bloczkiem), tak, aby załoga utraciła kontrolę nad okrętem czy też po prostu na całkowitym wyeliminowaniu go z walki PRZED walką).
(Chyba najładniejszy art jaki widziałem... c:)
Zdjęcie użytkownika Vader0PL w temacie [Sezon III] Jednostki

Szabrownik
Zabić. Zgw*łcić. Spalić. Kolejność nieważna.

Niewielkie oddziały zajmujące się ograbianiem terenów, których Wyspiarze nie chcą zająć, lecz zarobić.
W celu zwalczania oporu tubylców, świetnie pomaga im średni pancerz i dobra broń.
Dodatkowo ich umiejętności mogą przydać się także na froncie. Wpuszczeni dyskretnie na teren przeciwnika mogą sporo namieszać - podpalając jego flotę czy obóz.
(Skuteczniejsze zdobywanie towarów z grabieży)
Zdjęcie użytkownika Vader0PL w temacie [Sezon III] Jednostki

Kawaleria
Kawaleria u mnie leży, ale to nie oznacza, że jej nie mam!
Lekka kawaleria
Kiedy dostaniemy przydziałowe strzemiona?
Konina to wspaniała rzecz; nie dość, że smaczna, to jeszcze można jej używać w walce!
Posiadanie grabieżczej przeszłości ma swoje zalety - posiadasz zwierzęta (mimo wszystko w niewielkiej ilości), które normalnie nie mogły się tam pojawić.
Oddziały konne nie służą do otwartej walki. W trakcie natarcia/desantu mają za zadanie zrobić jak największy zamęt, dlatego wyposażono ich w długie włócznie
Statek przybija do brzegu, kusznicy zza burty ostrzeliwują przeciwnika, a w tym samym czasie kilkunastu jeźdźców przeskakuje burtę i ląduje na lądzie. W miarę bezpiecznie, reszta oddziałów może zrobić desant.
(Długie włócznie, lekka zbroja).
Zdjęcie użytkownika Vader0PL w temacie [Sezon III] Jednostki


Ropuch
KEK. KEK.

Całkiem wyrośnięte bydle zamieszkujące Wyspy (osiąga około półtora metra wzrostu). Najpospolitszy potwór wspomagający Wyspiarzy. Szybki i i posiadający lekki pancerz na grzbiecie.
Zdjęcie użytkownika Vader0PL w temacie [Sezon III] Jednostki

Pancernik
SZSZSZszszsz

Stwór zamieszkujący bagna i torfowiska. Zakopuje się w mule/glebie, aby wyskoczyć na zaskoczoną w mule ofiarę. W chwili zagrożenia lubią zwijać się w kulę chronioną przez ich gruby zewnętrzny pancerz.
Więc dlaczego by nie wykorzystać ich jako pocisku?
Wystrzelone w kierunku statku przeciwnika, przez swoja wagę są w stanie przebić burtę okrętu i siać zamęt już wewnątrz okrętu. Czy to przez nękanie załogi, czy przez przegryzanie burt.
(Może zostać wystrzelony przez Miotacz, Prostą katapultę i Katapultę).
Zdjęcie użytkownika Vader0PL w temacie [Sezon III] Jednostki

Wąż morski
Ssssssss.

Potwór mierzący 90 metrów długości i 6 metrów szerokości. Potrafi przewracać i taranować okręty przeciwnika.
Zdjęcie użytkownika Vader0PL w temacie [Sezon III] Jednostki

Kraken
...

Ogromny potwór przypominający kałamarnicę. Potrafi oplatać okręt i "wyrywać" jego załogę, a także go zatopić.
Zdjęcie użytkownika Vader0PL w temacie [Sezon III] Jednostki

Charybda
Wdech. Wydech. Wdech. Wydech.

Olbrzymi potwór wchłaniający, a następnie wypluwający masy wody morskiej wraz z okrętami.
Zdjęcie użytkownika Vader0PL w temacie [Sezon III] Jednostki


Koga
Mały. szybki statek o średniej pojemności. Aby zmniejszyć jego cenę i zwiększyć szybkość, i ładowność, usunięto z niego wszelką broń.
Jego wzmocniony dziób pozwala na skuteczne taranowanie innych jednostek a dwie platformy pozwalają na umieszczenie na nich Kuszników.
Sam statek pozwala na umieszczenie oprócz załogi stu pięćdziesięciu wojowników (najlepiej w połączeniu 50 kuszników i 100 korsarzy), dlatego idealnie nadaje się do abordaży i przejmowania innych jednostek.
Zdjęcie użytkownika Vader0PL w temacie [Sezon III] Jednostki

[bWieprznik[/b]
Nieuzbrojona wersja Tucznika. Dzięki wyrzuceniu zbędnego uzbrojenia pozwala na przewóz 400 osób.


Mistral
Najszybszy okręt służący idealnie do pościgów, grabieży i desantu. Za uzbrojenie służy dziesięć Kusz pokładowych po pięć na burtę i dziesięć Miotaczy, po pięć na burtę. Dodatkowa balista na dziobie.
Pozwala na przeniesienie stu dodatkowych wojowników.
Zdjęcie użytkownika Vader0PL w temacie [Sezon III] Jednostki

Kaper
Ciężki dwumasztowiec. Wzmocniony dziób może służyć za taran. Na jego uzbrojenie składa się dwanaście Miotaczy umieszczonych po sześć na burtę (pod pokładem) i dwanaście Kusz pokładowych, rozmieszczonych identycznie. Dodatkowo na dziobie znajduje się balista.
Może pomieścić stu dodatkowych żołnierzy.
Ma całkiem pojemną ładownię.
Zdjęcie użytkownika Vader0PL w temacie [Sezon III] Jednostki

Szkuner
Idealna równowaga między szybkością, a ładownością i siłą. Najdoskonalszy okręt Wyspiarzy w ich mniemaniu.
W szybkości ustępuje jedynie Minstralowi, ale nadrabia to ilością uzbrojenia, a także większą ładownią.
Pod pokładem znajduje się sześć Miotaczy i sześć Balist po każdej burcie, a na pokładzie - dwanaście kusz pokładowych rozmieszczonych identycznie. Dodatkowa Balista na dziobie. Znajdzie się na nim miejsce, aby przenieść około stu pięćdziesięciu dodatkowych wojowników.
Zdjęcie użytkownika Vader0PL w temacie [Sezon III] Jednostki

Galeon
Ciężki okręt wyspiarzy, który nie miał żadnego zastosowania w przeszłości. Jednak, aby nadgonić inne państwa w morskim wyścigu, potrzebny był ciężki okręt, mogący wesprzeć małe i szybkie Minstrale.
Wzmocniony dziób idealnie nadaje się do taranowania, a dwa pokłady pozwalają na umieszczeniu dziesięciu Miotaczy po jednej burcie i dziesięciu Balist, a na pokładzie po dziesięć Kusz pokładowych po jednej burcie. Służy głównie do przenoszenia dodatkowej załogi.
Spokojnie wystarczy na załadowanie trzystu wojowników poza załogą.
Zdjęcie użytkownika Vader0PL w temacie [Sezon III] Jednostki

Karaka
Ciężki czteromasztowiec posiadający zaokrąglony dziób z wysoką nadbudówką oraz drugą niższą nadbudówkę na rufie, posiadający wyporność do 2000 ton. Jest wyposażony w dziesięć Miotaczy na każdej burcie (dolny pokład), dziesięć Balist na każdej burcie (średni pokład) i dziesięć katapult umieszczonych na ruchomych platformach (można je obracać w osi x) na pokładzie, w dwóch rzędach po pięć. Dodatkowo po dziesięć Kusz pokładowych na burtę.
Służy głównie do przenoszenia zapasów i sprzętu na zdobyty już ląd.
Zdjęcie użytkownika Vader0PL w temacie [Sezon III] Jednostki

Machiny
KAŻDA MACHINA SŁUŻY ZA UZBROJENIE OKRĘTU, KTÓRE MOŻNA ZDEMONTOWAĆ I USTAWIĆ NA LĄDZIE.
Kusza pokładowa
Większa zmodyfikowana kusza zamontowana na burcie okrętu, mogąca obracać się w każdej osi. Dzięki modyfikacjom można ją napiąć nawet dwa razy szybciej niż zwykłą kuszę, a i tak ma od niej lepszy naciąg.
Zdjęcie użytkownika Vader0PL w temacie [Sezon III] Jednostki

Prosta katapulta
Najprostsza konstrukcja mająca na celu wyrzucenie pocisku dzięki przeciwwadze.
(Mały koszt, mały zasięg, krótki czas produkcji).
Zdjęcie użytkownika Vader0PL w temacie [Sezon III] Jednostki

Miotacz
W skrócie - zmniejszona katapulta.
Dzięki małym rozmiarom zmieści się w wielu miejscach (na przykład pod pokładem), lecz dzięki jego naciągowi, może zostać spokojnie używany do skutecznego ostrzału okrętów przeciwnika.
Zdjęcie użytkownika Vader0PL w temacie [Sezon III] Jednostki

Balista
Duża wyrzutnia bełtów i innych podobnych im pocisków.
Można je zamontować zarówno na okręcie lub wykorzystywać jako machina oblężnicza po zamontowaniu kół na lądzie.
Powinny skutecznie dziurawić okręty i kosić załogę na pokładzie.
Zdjęcie użytkownika Vader0PL w temacie [Sezon III] Jednostki

Katapulta
Jaka jest katapulta - każdy widzi. Po zdemontowaniu kół można zamontować ją na pokładzie okrętu.
Zdjęcie użytkownika Vader0PL w temacie [Sezon III] Jednostki

Upraszam się, aby wszyscy miłośnicy statków OKRĘTÓW, nie byli źli za błędnie użyte nazwy. Jedyny raz jaki miałem styczność z jednostką pływającą trwał tydzień, z czego ponad połowę rzygałem. To był cholernie długi tydzień...



Jeżeli się nie mylę, to ja tylko to mam jeszcze do wycenienia.

Avatar Ether
"Tylko". U mnie to 21 jednostek. :x

Avatar
Fisto
GRL. Jednostki.

Siepacze z gościńców
Siepacze wywodzą się zazwyczaj ze zbójców łupiących przy drogach, którzy w celu uzyskania amnestii wsąpili do wojska, dając początek jednej z powszechniejszych jednostek prawdziwej piechoty w armii goblinów. Ich zaletą jest bardzo duża mobilność i zwinność, jednak w porównaniu do innych ras mają wyjątkowo mało krzepy i są mało wytrzymałe. Najlepiej sprawdzają się w partyzantce, wszędzie gdzie mogą się ukryć lub wykorzystać teren, jednak są też szkoleni do walki w polu. Uzbraja się ich w lekkie zbroje skórzane i dwa sztylety
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie [Sezon III] Jednostki

Mgielnicy
Jednostka właściwie półmagiczna. Z jednej strony niewątpliwie korzystają z magii, z drugiej nie są w żaden sposób magaumi. Jak to możliwe? Otóż mgielnicy posługują się butelkami z magicznie skumulowaną mgłą, które po rozbiciu bardzo szybko sprawiają, że widoczność bardzo się zmniejsza, skutecznie uniemożliwiając walkę większości wrogów. Sami zaś mgielnicy szkoleni są w walce na podstawie jedynie słuchu i węchu, więc ograniczenie widoczności w niczym im nie przeszkadza. Uzbrojeni w kostury pozwalające trzymać dystans i lekkie zbroje, są niezbyt wytrzymałe, ale szybkie i zręczne. Ich największym problemem jest konieczność utrzymywania kontaktu z kwatermistrzostwem magicznym, gdyż bez zapasów "mgłogranatów" walczyć skutecznie mogą tylko nocą
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie [Sezon III] Jednostki

Ropuchy
Tropiciele i łowcy, polujący całe życie na bagnach znają je jak własną kieszeń. Z takich właśnie goblinów tworzy się oddziały Ropuch. Ich głównym zadaniem jest zwiad, tropienie i partyzantka, w czym są świetni, jeżeli jeden z nich nie chce być zauważony, na bagnach lub innym dzikim terenie, to nikt go nie wykryje. Niestety nie są dobre w otwartej walce, słabe i mało wytrzymałe. Na szczęście rzadko muszą jej próbować. Wyposaża się ich w lekkie pancerze, krótkie sztylety i wybraną przez siebie broń łowiecką.
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie [Sezon III] Jednostki

Brudasy
Sztuka sabotażu i dywersji wymaga kreatywności, pomysłowości, finezji, precyzji i opanowania, nikt jednak nie pomyślał, by powiedzieć o tym brudasom. Ta najprostsza z jednostek sabotażowych w armi goblinów stosuje niewyrafinowane taktyki, jak zatruwanie źródeł i pożywienia fekaliami, podcinanie rzemiennych elementów czy po prostu zarzynanie śpiacych wrogów. Niewyposaża się ich w pancerz, a za broń służy im długi tasak, którym w otwartej walce walczą bardzo słabo. Są wyjątkowo ciche, szybkie i niewykrywalne, gdyż dobiera się ich spośród najmniejszych i najlżejszych. Niestety z tych samych powodów nie mają zbyt wiele ani siły ani wytrzymałości
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie [Sezon III] Jednostki
Piskosłańcy
Gobliny nigdy nie były dobrymi jeźdzcami, nie posiadają też właściwie żadnych jednostek kawalerii. Czasem jednak w wojsku potrzeba szybkich i mobilnych jednostek jak kurierzy i gońcy, na które krótkie goblińskie nóżki nie podołają. Wtedy właśnie wykorzystuje się piskosłańców, najmniejszch spośród w goblinów, bez jakiejkolwiek obciążającej zbroi, z jedyną bronią w postaci lekkiego nożyka, dosiadających olbrzymie szczury. Nie są to jednostki walczące, jednak szybko roznoszą wieści i sprawnie poruszają się po niemal każdym terenie.
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie [Sezon III] Jednostki

Hobgoblińscy watażkowie
Często w walce to morale i nastrój bierze górę nad przewagą liczebną czy uzbrojeniem. Watażkowie to najbardziej charyzmatyczni spośród hobgoblinów, zauważeni wcześnie i od dziecka szkoleni w dowodzeniu i strategii. To, w połączeniu z ich naturalnymi zdolnościami czyni z nich wspaniałych dowódców umiejących podnieść morale i na bieżąco wymyślać skuteczne taktyki. Należy pamiętać, że więcej niż jeden na oddział nie pomoże, a będzie wręcz psuł robotę piereszego. By budzić większy szacunek nie noszą pancerzy a broń to w najlepszym wypadku długi sztylet.
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie [Sezon III] Jednostki

Hobgoblińscy wodotkacze
Wodotkacze to bardzo uniwersalna jednostka ofensywno-defensywna, umiejąca wykorzystywać magię wody w bitwie. Ukończyli całą Akademię Magii i specjalny trening szybkiego rzucania zaklęć. Potrafią wyciągać wilgoć z powietrza, tworzyć wodne konsyrukty, mogące służyć jako tarcze, pryskać mgłą, czy po prostu uderzać wodą pod ogromnym ciśnieniem, zbijając z nóg lub nawet zabijając. Z minusów jednostki należą wymienić brak umiejętności niemagicznych i uzależnienia od obecności wody w otoczeniu. Niezbyt wytrzymali, muszą być w stanie chronić się innymi jednostkami.
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie [Sezon III] Jednostki

Hobgoblińscy korbacznicy
Jedna z najlepszych jednostek goblińskiej piechoty, potrafiąca nie tylko atakować z ukrycia, ale też z dość dobrym skutkiem stawać do otwartej walki z wrogami i zgniatać ich swymi okrutnymi korbaczami. Dalej nie są to, jak na standardy innych wojsk wybitni żołnierze, ale już całkiem przyzwoici. Dobiera się ich specjalnie spośród najwyższych i najsilniejszych, by walczyć mogli w zwarciu, są wytrzymałe, jednak nieco mniej zręczne od zwykłych goblinów. Wyposaża się ich w lekkie zbroje łukowe
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie [Sezon III] Jednostki

Hobgoblińscy komandosi
Najlepsi spośród najlepszych, prawdziwy kwiat goblińskiej piechoty, szkoleni spośród najbardziej zasłużonych żołnierzy i weteranów. Mają bardzo dużą wartość bojową i mogą równać się z większością innych przeciwników. Z powodu swej elitarności i nieliczności zwykle stosuje się ich do zadań specjalnych i niestandardowych. Uzbraja się ich w dobrej jakości lekkie stalowe zbroje, kolczugi i bułaty, na ich wyposażenie składają się również oszczepy do walk dystansowych, ukryte sztylety i liny z kotwiczkami
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie [Sezon III] Jednostki

Kostropaci
Na pierwszy rzut oka są to zwykłe jednostki goblińskiej piechoty, z długimi sztyletami walczące z zaskoczenia, bo nie są w stanie mierzyć się w otwartej walce z prawie żadnym wrogiem. Dobre w kamuflażu jednostki i w sumie nic poza tym. Jest to jednak poważny błąd, bowiem kostropaci wykorzystują potężną i niewidoczną broń - zarazę. Bagienna ospa dla goblinów jest nieuleczalną i męczącą chorobą, jednak objawia głównie w postaci swędzących krostek. Dla innych ras jest jednak wysoce śmiertelna, wywołując wysoką gorączkę, bolesne wrzody i halucynacje. Kostropaci zarażają głównie zapasy wody lub jedzenia, ale zdarza się również, że korzystają z ataku z zaskoczenia. Ospa roznosi się przez wszystkie wydzieliny i wydaliny ciała oraz przez krew. Kostropaci do roboty mniej masowej, za to szybszej i cichszej wykorzystują tresowane jadowite pająki. Nie noszą zbroi, gdyż zakroszczona skóra jest bardzo wrażliwa. Traktowani jako bohaterowie.
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie [Sezon III] Jednostki

Moczypięty
Te małe i lekkie gobliny, bez jakiejkolwiek broni lub pancerza są świetnymi jednostkami wsparcia. Co prawda nie mają jak walczyć, jednak dzięki swej szybkości i lekkości mogą zrobić dobry użytek z całego swego wyposażenia, na które składa się jedynie jedna fiolka, przesączona magią wody. Gdy zostaje rozbita błyskawicznie zmienia ziemię w promieniu kilkunastu metrów w błotniste bagno, pochłaniające powoli i unieruchamiające przeciwników. O ile małe moczypięty zwykle są w stanie poruszać się po nim nie zostając wciągniętym, o tyle jakiekolwiek cięższe jednostki nie mają szans. Wykorzystywani głównie przeciw wrogiej kawalerii i ciężkozbrojnym
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie [Sezon III] Jednostki

Arrrghobliny
Powszechnie uważa się ich za jedne z lepszych jednostek piechoty morskiej. O ile na lądzie goblinom przeszkadza ichyba rozmiar i brak krzepy, o tyle na statkach skutecznie nadrabiają to swą zwinnością, co na wodzie ma kluczowe znaczenie ze względu ja niestabilność terenu i ograniczone powierzchnie do walki. Arrrghobliny są szkolone do walki i poruszania się po pokładzie tak, że ruszający się statek wydaje im się perfekcyjnie stabilny. Nie noszą krępujących ruchy pancerzy, za to w asortymencie posiadają bułat i kilka długich sztyletów. W każdym oddziale jest też kilka tresowanych papug, pozwalających utrzymać łączność z lądem
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie [Sezon III] Jednostki

Mędrki
Nie karzdą wojnę wygrywają żołnierze. Mędrki mogą co prawda służyć bojowo, gdyż mają dobrze opanowaną magię wody, jednak głównie na poziomie tworzenia sztuki jak wodne rzeźby, raczej nie znają wiele zaklęć bojowych. Nie walka jest jednak ich celem. Członkowie tej jednostki to przede wszystkim elokwentni erudyci, kapłani i mędrcy, przeszkoleni dyplomatycznie, których zadaniem jest indoktrynowanie innych ludów. Szczególnie skuteczni są w lepiej edukowanych warstwach społecznych, jak duchowieństwo, inteligencja i magowie.
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie [Sezon III] Jednostki

Demagobliny
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie [Sezon III] Jednostki

Błazny
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie [Sezon III] Jednostki

Weterani
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie [Sezon III] Jednostki

Krwinki
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie [Sezon III] Jednostki

Mułomanci
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie [Sezon III] Jednostki

Dzikusy
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie [Sezon III] Jednostki

Cienie
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie [Sezon III] Jednostki

Kuszący
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie [Sezon III] Jednostki

Cherlaki
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie [Sezon III] Jednostki

Pazurnicy
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie [Sezon III] Jednostki

Bagienni rycerze
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie [Sezon III] Jednostki

Lagunowcy
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie [Sezon III] Jednostki

Łupieżcy
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie [Sezon III] Jednostki

Splunięcie bagien
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie [Sezon III] Jednostki

Łucznik
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie [Sezon III] Jednostki

Kucek
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie [Sezon III] Jednostki

Niespodziewajek
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie [Sezon III] Jednostki

Ogniosiej
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie [Sezon III] Jednostki

Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie [Sezon III] Jednostki
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie [Sezon III] Jednostki
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie [Sezon III] Jednostki
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie [Sezon III] Jednostki
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie [Sezon III] Jednostki
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie [Sezon III] Jednostki
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie [Sezon III] Jednostki
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie [Sezon III] Jednostki
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie [Sezon III] Jednostki
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie [Sezon III] Jednostki
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie [Sezon III] Jednostki
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie [Sezon III] Jednostki
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie [Sezon III] Jednostki
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie [Sezon III] Jednostki
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie [Sezon III] Jednostki
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie [Sezon III] Jednostki
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie [Sezon III] Jednostki
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie [Sezon III] Jednostki
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie [Sezon III] Jednostki
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie [Sezon III] Jednostki
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie [Sezon III] Jednostki
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie [Sezon III] Jednostki
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie [Sezon III] Jednostki
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie [Sezon III] Jednostki
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie [Sezon III] Jednostki
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie [Sezon III] Jednostki
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie [Sezon III] Jednostki
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie [Sezon III] Jednostki
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie [Sezon III] Jednostki
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie [Sezon III] Jednostki
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie [Sezon III] Jednostki
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie [Sezon III] Jednostki
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie [Sezon III] Jednostki
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie [Sezon III] Jednostki
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie [Sezon III] Jednostki
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie [Sezon III] Jednostki
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie [Sezon III] Jednostki
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie [Sezon III] Jednostki
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie [Sezon III] Jednostki
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie [Sezon III] Jednostki
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie [Sezon III] Jednostki
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie [Sezon III] Jednostki
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie [Sezon III] Jednostki
WIP

Avatar Ether
Dobra rada: wyjdź.

Avatar
Fisto
Co znowu?

Avatar Ether
Prosiłeś o radę. (:

Avatar maxmaxi123
Kurde, co on ci zrobił, że aż tak go nienawidzisz?

Avatar Ether
Nienawidzić to ja mogę jednego takiego, co to mdliło mnie na sam widok tej tłustej a obszczerzonej mordy, i zawsze czuć od niego było ten smród bardzo zjełczałego oleju, co to się na nim w kółko i w kółko smaży, nawet kiedy był odziany w swoje najlepsze ciuchy, jeśli takowe, ku*wa, miał. A biedolcem był, więc domyśl się sam. No i ten zatłuszczony śmierdzący cap we własnej żałobie nieładnie mi, cholera, mieszał przez trzy lata. A jego siostra to bladź i mychra!

Jego to po prostu nie lubię.

Avatar Ether
A czy to ważne? Jutro jest piękny dzień, umówiłem się z piękną dziewczyną. Zapomnijmy o wszystkich smutkach, Lebensfreude!

//+ Nie lubię spamić nie na czacie//

Avatar Vader0PL
Właściciel
Tak, jutro jest piękny dzień. Znowu przebrany za piękną loszkę spotkam się z jakimś kretynem, któremu zajumam portfel.

Avatar Ether
:c

//Możesz usunąć te wiadomości wyżej.../

Avatar Vader0PL
Właściciel
Zachowam to jako materiał dowodowy dla prokuratury.

Avatar Ether
a) masz 15> lat
b) ja zachowam w sprawie portfela.

Btw. zabawne, ale właśnie dzisiaj zmieniłem. Kiedyś słyszałem, że męski portfel jest jak damska torebka - typ miał cholerną rację. Ile ja skarbów znalazłem!

Temat zamknięty

Pokaż znaczniki BBCode, np. pogrubienie tekstu

Dodaj zdjęcie z dysku

Dodaj nowy temat Dołącz do grupy +
Avatar Vader0PL
Właściciel: Vader0PL
Grupa posiada 7382 postów, 28 tematów i 20 członków

Opcje grupy Nazaris - Ap...

Sortowanie grup

Grupy

Popularne

Wyszukiwarka tematów w grupie Nazaris - Apogeum Wiary [PBF Turowy]