Karta Postaci

Avatar Kuba1001
Właściciel
Imię: (Jakiekolwiek, byleby pasowało do narodowości):
Nazwisko (Jakiekolwiek, byleby pasowało do narodowości):
Narodowość (Czyli skąd pochodzicie. Jasne, można mieć ojca z jednego kraju, a matkę z drugiego, ale nie zawierajcie tutaj genów połowy ludzkości):
Pseudonim (Opcjonalnie):
Charakter (Można go opisać w grze lub tutaj, ale tego opisanego w Karcie należy przestrzegać):
Wiek (Gdyby to nie było oczywiste, to dzieci i starcy w wyprawie raczej udziału nie wezmą):
Historia (Kilka, kilkanaście zdań opisujących Waszą przeszłość. Nie wymagam wiele, najważniejsze jest to, jak dołączyli do danej ekspedycji, gdzie zdobyli odpowiednie umiejętności, kilka słów o dzieciństwie i w ogóle):
Ekwipunek (Broń, amunicja, mapy, prowiant, woda i tym podobne. Warto móc unieść to wszystko):
Umiejętności (Czyli to, co robicie najlepiej):
Wady (Czyli to, co Wam nie wychodzi. Wady mają równoważyć zalety, więc bez pieprzenia o uczuciach czy tym podobnych pierdołach. Na jedną zaletę przypada minimum jedna wada):
Specyfikacje (choroby, uzależnienia i wszystko to, czego nie daliście upchnąć nigdzie indziej):
Wyprawa: (Jedna z trzech, nie można nie być w żadnej lub stworzyć własnej. Lawirowanie pomiędzy nimi też z reguły kończy się wywaleniem na zbity pysk):
Rola (Czyli co w owej wyprawie robicie, a więc najemnik, poszukiwacz skarbów/przygód, archeolog i tym podobne):
Wygląd (Rysunek, obrazek, dokładny opis):
Ubranie (Czyli co też macie na sobie. Można zawrzeć to razem z Wyglądem w rubryce wyżej):

Podczas robienia KP proszę o usuwanie informacji pomocniczych w nawiasach. Są one dla Was, nie dla mnie, a ich brak w finalnej wersji Karty znacząco ułatwia sprawdzanie. BBCode jest mile widziany, ale niewymagany. Podczas robienia Karty należy trzymać się wzoru, oznacza to, że nie możecie dodawać własnych rubryk lub kasować moich (nawet jeśli nic nie wpiszecie w, powiedzmy, pseudonimie, to i tak rubryka ta musi zostać).
Nim zostanę zarzucony pytaniami o czas i miejsce startu oraz to, kto i gdzie zaczyna: W przeciwieństwie do innych moich grup, tutaj to ja wyznaczam miejsce startu oraz zaczynam Wam pierwszym postem.

Avatar Zygarde
Imię: Hans
Nazwisko: Müller
Narodowość: Niemcy
Pseudonim:
Charakter: Pokażę w grze bo nie chce mi się opisywać
Wiek: 28
Historia:
Hans urodził się w Berlinie, uczęszczał do jednej z lepszych szkół dzięki temu że miał bogatych rodziców. Szybko odkrył że łatwo sobie przyswaja naukę różnych języków więc zaczął się uczyć również innych niż jedynego i słusznego języka panów Niemieckiego, w końcu trzeba wiedzieć jak powiedzieć to czarnego kmiotka "wytrzyj mi buty" tak aby zrozumiał nie? A że z wyborem kontynentu z którego języków się będzie uczył losował rzutem lotką, trafił w Afrykę. Skoro udało się mu nauczyć języka sąsiadów Niemców, Polskiego to już nic nie możliwego, i zaczął się uczyć z pomocą różnych nauczycieli którzy uczyli go poza szkołą języków "mudżyńskich". Po ukończeniu szkoły przyjęto go do wojska, gdzie nauczył się strzelać bronią palną, wychodziło mu to nawet dobrze, ale wolal, inaczej niż inni używać karabinów, on wolał zwykły pistolet. Ze względu na swoje uwielbienie do Fuhrera, oraz znajomość języków afrykańskich, został przydzielony do jedynej słusznej ekspedycji Maximiliana von Krieg
Ekwipunek: Mapa Afryki,pistolet PKK Walther , prowiant, notes, ołówek, pięć magazynków
Umiejętności: Łatwa nauka języków, dobrze się posługuje bronią palną.
Wady: Źle się posługuje bronią białą, nie jest zbyt silny.
Specyfikacje: brak
Wyprawa: Jedyna słuszna niemiecka wyprawa Maximiliana von Krieg
Rola: Tłumacz
Wygląd: Zdjęcie użytkownika Zygarde w temacie Karta Postaci
Ubranie: Mundur Wehrmachtu, brązowy kapelusz chroniący przed słońcem oraz brązowe buty.,

Avatar Vader0PL
Imię: John Victor
Nazwisko: Blackwood
NarodowośćAustralijczyk
Pseudonim Siedemnasty, Morgan
Charakter W Grze
Wiek 40 lat
Historia John to siedemnasty przyjęty członek do Ekspedycji, dzięki czemu zawdzięcza swój pseudonim. Walczył na froncie zachodnim podczas I Wojny Światowej, gdzie nauczył się obsługiwać większość różnego typu uzbrojenia. Ekspedycją zainteresował się głównie dlatego, że polubił trzymać broń w dłoni i faktu, że potrzebował pieniędzy. Pomimo całokształtu Ekspedycji nie polubił dowódcy, gdyż uważał, że robi to na pokaz. Jest jednym z trzech członków tej ekspedycji, którzy mają to samo zdanie.
Ekwipunek Plecak z zapasami na kilka dni, mapa, kompas, zegarek, Rewolwer Enfield No.2 i Pistolet maszynowy Thompson. 5 Magazynków do Thompsona i 35 naboi do Rewolweru.
Umiejętności Doskonały strzelec, dobrze walczy bronią białą krótką, jazda konno
Wady Niezbyt silny, słabo pływa, walka bronią białą długą odpada,
Specyfikacje Palacz
Wyprawa: Ekspedycja Malcolma Falcona
Rola: Najemnik/Poszukiwacz
Wygląd/Ubranie:Zdjęcie użytkownika Vader0PL w temacie Karta Postaci
Zdjęcie użytkownika Vader0PL w temacie Karta Postaci

Avatar Zygarde
Edytłem dodawając historię

Avatar Kuba1001
Właściciel
Vader:
1. Podwyższ mu trochę wiek, nastolatków raczej do armii nie brali.
2. Garand albo Thompson.
3. Opisz ile amunicji do każdej broni ma (ilość magazynków lub naboi).
Zygarde:
1. Dej mnie lepszy wygląd, to powinno być trochę więcej niż dwa zdania.
2. Jak nie wpiszesz w Ekwipunku amunicji to zakładam, że jej ze sobą nie bierzesz, więc wtedy nie zdziw się, że zginiesz, bo pistolet Ci nie wypalił, gdy rzucił się na Ciebie duży Murzyn.
3. Ubranie wypada wzbogacić o buty, jakiś płaszcz i kapelusz chroniący przed słońcem, bo klimat morderca nie ma serca.
4. Piszesz, że przyjęto go do wojska i ma mundur SS? Zmień na mundur Wehrmachtu lub w historii zmień, że dołączył do SS, aby się to kupy trzymało.

Avatar Zygarde
Mundur SS został z pierwotnego pomysłu postać, myślałem że to usunąłem, zaraz edytnę.

Avatar Vader0PL
1.W Roku 1918 miałby 17 lat... podwyższyłem o dwa lata.
2. Thompson
3. Done

Avatar Kuba1001
Właściciel
Zygarde:
1. To samo, co do Vadera: Konkretna liczba magazynków.
2. Nadal czekam na lepszy wygląd.
Vader:
Karta została zaakceptowana. Otrzymasz pierwszy post w Kairze, gdy dodam temat.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Zygarde:
Ja pisałem w tym samym czasie, co Ty edytowałeś, więc z powyższego zostaje tylko dopisanie ile ma tych magazynków.

Avatar maxmaxi123
Imię: Jacob

Nazwisko: June

Narodowość: America

Pseudonim:Brak

Charakter: W grze

Wiek : 50 lat

Historia:Jacob był jednym z lepszych żołnierzy podczas wojny. Wyruszył tam ze znajomymi, wrócił sam. Przed wojną cieszył się życiem. Miał wspaniałą żonę. Ożenił się przed wyruszeniem na front. Po wojnie, jak wrócił do domu, to okazało się, że został ojcem! Niestety od tego momentu jego życie zaczęło się sypać. Okazało się, że jego syn jest gejem. Jacob niestety jest homofobem. Następnie, przyłapał swoją żonę z inną kobietą. Okazało się, że żerowała na jego fortunie. Następnie okradły go bandyty i przez to żona go opuściła. przez Wielki Kryzys Gospodarczy nie mógł znaleźć pracy. Już parę razy chciał sobie odebrać życie, ale przez jego "szczęście" mu się to nie udawało. Próbował różnymi sposobami się zabić. Nic z tego. Pomyślał więc, że to "szczęście" da mu umrzeć jak się do czegoś przyda. Jako iż usłyszał o ekspedycji, to postanowił do niej przystać. Nie miał co ze sobą zrobić, a na takiej wyprawie łatwo o śmierć. Ponadto jego wyprawa jest jakoś szlachetna. Jacob szanuje ludzi, którzy nie chcą zniszczyć czegoś cennego, starożytnego. Zgłosił się jako mięso na pułapki w jakiś grobowcach.

Ekwipunek: Frommer M 1910 jeden załadowany magazynek, nóż, prowiant.

Umiejętności: Dobrze strzela, "szczęście"(nie wiem czy to uznasz)

Wady: Nie jest za silny, brak obeznania z bronią biała, brak umiejętności walki na pięści.

Specyfikacje: Homofob

Wyprawa: Johna Levine'a

Rola: Mięso na pułapki.

Wygląd: Łysy, zielone bez życia oczy, twarz ma wiele blizn. Jest wychudzony i niezbyt wysoki.

Ubranie : Jakaś biała koszulka, płaszcz przeciwsłoneczny, stare podarte spodnie, mocne buty.

Jeżeli nie przejdzie(a obstawiam, że nie) to postaram się stworzyć jakiegoś naukowca czy tubylca- tłumacza.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Zygarde:
Akcept, widzimy się w Kairze.
Max:
1. Rola do poprawy. Znaczy się, jest spoko, ale przyda się jakieś normalne określenie.
2. Powiedz czym jest to "szczęście." Dokładnie.
3. Brak ekwipunku to pewna śmierć.
4. Warto wspomnieć jak trafił do ekspedycji.
To w sumie tyle.

Avatar FD_God
Imię: Otto
Nazwisko: Hofmeister
Narodowość: Dojśland
Pseudonim: -
Charakter: Znasz mnie...
Wiek: 32 lata.
Historia: Dobra, od czego tutaj najlepiej zacząć, najlepiej chyba od tego, że urodził się w średnio zamożnej rodzinie, która z miejsca posłała go do szkoły, by ten nauczał się w zasadzie wszystkiego, dobrze szło mu zarówno z nauką jak i z sportem. Na szczęście był za młody, by ruszyć na wojnę, przez co pobór go ominął. Mijały lata, a ten stawał się mądrzejszy, nauczył się w sumie aż czterech różnych języków. Czytaj Niemieckiego, Włoskiego, Angielskiego i Francuskiego. No, ale jedźmy dalej... Hitler. Jak wiadomo, miał on własną partię prawicową partię polityczną, której program niesamowicie go zaciekawił, nie przedłużając - przyszły Fuhrer szybko znalazł w nim wierne poparcie jego partii. Niedługo po powstaniu SS dołączył do niego i szybko objął w nim ważniejsze stanowisko. Do żadnej armii nie wstąpił, ale jako jeden z bliskich popleczników Hitlera nauczył się strzelać z broni palnej. Lata mijały, a wtedy nastał rzeczony rok 1939, gdzie jako przyjaciel samego Maximiliana został on natychmiast wzięty do korpusu ekspedycyjnego...
Ekwipunek: Poczciwy Luger P08 z dwoma dodatkowymi magazynkami, torba z mapami konkretnych miejsc w Północnej Afryce, bukłak z wodą, tak samo w torbie znajduje się ołówek, notes, lupa i inne proste akcesoria. Niech będzie jeszcze jakiś plecak z zapasami jedzenia.
Umiejętności:
-Strzelać umie, to na pewno.
-Dobrze zbudowany, co przekłada się na jego siłę i wytrzymałość.
-Znajomość czterech języków w jak najlepszym stopniu.
Wady:
-Tylko barbarzyńcy używają jeszcze broni białej...
-Nie umie prowadzić samochodu i innych pojazdów.
-Orientację w terenie ma dosyć średnią, dlatego w tym przypadku polega na innych.
Specyfikacje:
-Alkohol? Zawsze.
Wyprawa: Ekspedycja Maximiliana von Kriega
Rola: Oficer
Wygląd:
Zdjęcie użytkownika FD_God w temacie Karta Postaci
Ubranie:
Zdjęcie użytkownika FD_God w temacie Karta Postaci

Avatar Kuba1001
Właściciel
Naziści zyskują przewagę, jeśli chodzi o liczbę członków wyprawy w postaci graczy.
Akcept, Kair czeka.

Avatar korobov
Robię kolejnego. CZekać.

Avatar wiewiur500kuba
Imię: Thomas Jason
Nazwisko: Ward
Narodowość: Amerykanin
Pseudonim (Opcjonalnie):
Charakter: W grze
Wiek: 30 lat
Historia: Thomas od dziecka fascynował się Egiptem, i hieroglifami. Jego rodzice byli bogaci, więc zafundowali mu najlepsze uczelnie, szkoły, i cokolwiek jeszcze innego ,byleby stał się najlepszym badaczem hieroglifów. W taki oto sposób, Thomas stał się najlepszym tłumaczem w kraju. Niestety nie miał jak wykorzystać swojego talentu, więc pracował w jakiś fastfoodach, ponieważ do zwykłej nauki nie przykładał zbyt dużej uwagi. Chciał wstąpić do wojska, ale kiedy usłyszał o Ekspedycjach, postanowił polecieć do Afryki.
Ekwipunek: Mapa Afryki, książeczka, w której są przetłumaczone hieroglify( na wszelki wypadek gdyby czegoś zapomniał). Jakaś maczeta, żeby się obronić.
Umiejętności: Umie czytać hieroglify, jakby to był jego ojczysty język. Jako tako umie machać maczetą.
Wady: Nie zna Afryki, nie umie się bronić, oraz nie jest za dobrze wykształcony. Oczywiście coś tam wie, ale głównie przykładał się do hieroglifów.
Specyfikacje: Nic
Wyprawa: Johna Levine'a
Rola: Tłumacz
Wygląd: Zdjęcie użytkownika wiewiur500kuba w temacie Karta Postaci
Ubranie:Jeansowa bluza, jeansy, firmowe, drogie buty, nienadające się do podróży.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Max:
1. Konkretnie, jaki to pistolet i ile tych magazynków.
2. Nadal chcę powód wstąpienia do ekspedycji, to co opisałeś, to tak niezbyt, trzeba więcej konkretów.
3. Bez jedzenia i wody? Nieźle.
Gryzuń:
Wolę, gdy stosuje się formę Jonathan, a nie John.
Poza tym akcept, post startowy jeszcze dzisiaj.

Avatar korobov
Imię: Stefen
Nazwisko :Milchmann
Narodowość : Niemiec
Pseudonim : "Słoń" ewentualnie "Czołg"
Charakter :Człowiek ten, mimo wyglądowi, jest niesamowicie łagodny i przyjazny. Nawet muchy nie skrzywdzij eśli nie ma takiej potrzeby. Wielki smakosz, a przy okazji niezwykle lubi dzieci, chociaż taki typowy samotnik
Wiek :25 lat
Historia:
Urodzony w Berlinie w roku pańskim 1914. Tak się ciekawie złożyło, że wziął umał w dniu jego narodzin Arcyksiąże. Ojca poznał, na szczęście był w służbach tyłowych, więc nic m się nie stało. Po owjnie zamieszkali w żydowskiej kamienicy, ale ich pensja nie była wysoka. Właściciel kamienicy, Edmund Geldmeister, powidział że mogą zosać tak długo, aż wyjdą na prosto. I nie żąda żadnych pieniędzy. Zapewnił on Stefenowi edukację, a także pomagał jego rodzinie. Żyli w przyjaźni... PRacował na polu, czasem u kogoś, ot, byle do jutra... Lecz gdy Hitler doszedł do władzy... Pewnego dnia rodzina Edmunda Zniknęła, a on sam oddał wszystko rodzinie tefena. Chyba wiedział, że już nie wróci. W międzyczasie Stefenem zainteresowało się najpierw SA, a potem został przekazany SS. Został nawet wyznacozny do reprezentacji Nemiec w Podnoszeniu ciężarów na Olimpiadzie, lecz został zaskarżony. Dlaczego? Otóż to byłó niemożliwe, by samemu osiągnać takie mięśnie. Ze względu na to jako jedyny SS-man dostał możliwość paradowania bez koszulki., nawet przed Fuhrerem. W międzyczasie uczył się o Egipcie i dawnych mitach. No i padła kosa na kamień. W kamasze i do Afryki. Do osobistej ochrony pana SS-Sturmbannfuhrera, a sam ma stopień SS-Hauptsturmfuhrera
Ekwipunek : DWa RKM-y MG-34 z po 500 pociskami (dwa, bo jak jedno się zatnie, to drugie bierze), dwa Lugery 09c oraz 8 mgazynków do nich, dwie kabury do nich 4 Stielhandgranaten, dwa granaty F1, 4 laski dynamitu, saperka, nóż myśliwski, jedzenie na 4 dni oraz dwa bukłaki o pojemności 1,5 litra z wodą zmieszaną z wyciągiem z owoców drzewa chlebowego, dwa kastety, buty wojskowe, beduińskie szaty (nic innego na niego nie wchodzi poza tą beduińską szatą. BTW, przewiewnie w niej), pas oficerski, kompas, mapa Egiptu oraz Sudanu, ołówek, plecack wojk brytyjskich, prototyp ciężarówki General Motors dostosowanej do pustyni (prezent od Forda), trochę cukierków
Umiejętności: Taki silny, że dla niego odnieść usiadłego wielbłąda to nie jest problem, mimo prowadzenia jak furiat jeźdżi świetnie, potrafi wyprodukować materiały wybuchowe, świetnie strzela z jakiejkolwiek broni palnej, lepiej z nim nie zaczynać bójek ani na noże, potrafi pływać, zna staroegipski i arabski nawet w piśmie, naprawi prawie wszystko. Dobra orientacja przestrenna/terenowa, potrfi zastosować wiedzę lokalnych
Wady : Jego szybkość nie jest imponująca, a kazać mu latać to tak jakby podpisać wyrok śmierci, rozkazy wykonuje często zbyt dosłownie wykonuje rozkazy, lęk wysokości, na wielbłądach to on średnio, często nie za bardzo możę kontrolować swoją siłę, wytrzymałość w pływaniu nie jest jakaś duża, długa broń biała nie jest jego konikiem, jak się do niego gada, jak coś robi, to może to sknocić,
Specyfikacje : ZA
Wyprawa: Maximiliana von Kriega:
Rola : Gość w stylu "Ostateczny argument"/Specjalista od meteriałów wybuchowych i broni/Osobisty goryl pana Majora
Wygląd i ubranie: Ten gość jest górą mięśni. Wielkości 3-drzwiowej szaty sprawia, że jak siada na ciężarówce, to ta się przechyla. Ogolony na łyso, blękitne oczy. Ręce ma wielkości bochnów chleba, ae twarz ma gładką, a sam wygląda nieco jak z horroru. Ubrany w biały beduiński strój
//Proszę o pomoc z wadami...

Avatar Zygarde
"bardzo lubił dzieci" niestety mamy czasy że to brzmi, nieważne.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Max:
Niech już będzie, wypatruj posta startowego.
Korobov:
Zacznijmy od pytania, które nasuwa się samo: Co ku*wa?
1. Ten ekwipunek to gruba przesada, jeśli komuś dałem wybór między karabinem snajperskim i pistoletem maszynowym, to jakim cudem Ty masz wziąć taki sprzęt? Zacznijmy od usunięcia lwiej części broni i amunicji, pojazdu i nieprzydatnych dupereli.
2. Usuń część tych umiejętności i dodaj więcej wad, to nie jest film z Seagalem, w którym grasz główną rolę.
3. Jedna rola, nie więcej, nie mniej.
Jest jakiś postęp, jeśli dostałem ku*wicy podczas sprawdzenia Karty to znaczy, że gorzej być już nie może.

Avatar korobov
A moglęm nie... To ja spadam, mnie nie ma.

Avatar FD_God
Nie dostanie zabawek to wychodzi.

Avatar Kuba1001
Właściciel
No cóż, ja mogę pójść na kompromis, a nie przepuścić to bydlę, więc żegnam.

Avatar
Konto usunięte
Imię:Devin
Nazwisko: Right
Narodowość: Irlandzki imigrant żyjący niedawno w Stanach Zjednoczonych.
Pseudonim: Wolf
Wiek:30
Historia:Devin urodził się w Irlandii, tam boksował się jak poje**ny i razem z rodziną wypie**olił do Stanów gdzie zarabiał dużo na walkach. W USA-kraju imigrantów narodziła się jego nienawiść do innych ras, nawet do swojej. Zainteresował się ekspedycją gdyż nudziło mu się w Stanach, poza tym słyszał o legendarnych czarnych sku*wielach na wolności w Afryce, może jacyś godni przeciwnicy w końcu? W cale nie opuścił Ameryki dlatego, że jest ścigany za morderstwo jakiegoś brązowego co to mu nasrał na trawnik...
Ekwipunek:Kastet, bukłak wody, prowiant na prę dni typu zupa w puszce, parę dobrze wyważonych kamieni, colt navy któryś tam rocznik. Duperel chowane w plecaku, broń przy pasie. HEJ KUBUŚ JESZCZE AMUNICJA DO TEGO COLTA TO EM POMYŚLMY 30 POCISKÓW
Zalety: Wyku*wisty bokser, wyku*wisty miotacz, silny chłop
Wady: H*jowy biegacz, h*jowy dyplomata dlatego zwykle milczy bo inaczej się wpie**oli w tarapaty. Nie potrafi walczyć niczym innym poza swoimi pięściami.
Specyfikacje: Lubi dz*wki
Wyprawa: Malcolm Falcon
Rola: Poszukiwacz przygód? Najemnik?
Wygląd
Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie Karta Postaci
Ubranie: Luźne bawełniane spodnie z paskiem na gnata i duperele.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Polecam dodać amunicję, chyba że ma zamiar okładać wrogów kolbą rewolweru.

Avatar Omeg12
Imię: Xavier
Nazwisko: Vega
Narodowość: Hiszpania
Pseudonim: Przewodnik
Charakter: W grze
Wiek: 38
Historia: Xavier urodził się w roku 1901 w Gaskonii. Był członkiem całkiem zamożnej i religijnej rodziny, co zapewniło mu porządną i dość wszechstronną edukację. Zarówno on jak i jego rodzina szczerze nienawidzili komunizmu i wspierali Akcję Katolicką, toteż gdy nastroje w kraju zaczęły się robić coraz bardziej burzliwe opowiedzieli się oni po stronie rewolucjonistów. Xavier, który jak dotąd żył z wykładania na uniwersytecie i niewielkiej połaci ziemi, dołączył do sił nacjonalistów niecały tydzień po wybuchu rebelii i przez resztę wojny służył głównie zza biurka opracowując plany operacji i odwalając papierkową robotę. Największe sukcesy odniósł jednak nie podczas współpracy z rodakami, a z Niemcami, konkretniej z przybyłym z "odsieczą" Legionem Condor. Miał swoją rękę w wielu operacjach przeprowadzonych przez ów jednostkę. Na zlecenie Wolframa von Richthofena prowadził kolejne oddziały Niemców pod Madryt, wspólnie ze strategami opracowywał taktykę bitwy nad Ebro, przez ręce przewinęły mu się nawet plany niesławnego bombardowania Guerniki. Z czasem zaczęły dopadać go wyrzuty sumienia, zwłaszcza gdy stawało się coraz bardziej jasne z jakimi ludźmi przyszło mu pracować. Rozważał nawet zmianę stron, jednak zanim miał szansę wprowadzić te plany w życie było już za późno. Nacjonaliści wygrali wojnę i wprowadzili konserwatywne rządy dyktatorskie. Niedługo po zakończeniu konfliktu Xavier otrzymał ofertę przewodzenia ekspedycji do Kairu w bliżej niesprecyzowanym celu. Najwyraźniej nacjonaliści docenili jego zasługi w wojnie i uznali go za odpowiednią osobę do podobnego zadania, zresztą nie bez przyczyny. W pierwszym odruchu chciał grzecznie odmówić, jednak po namyśle uznał to za potencjalną okazję do zdobycia istotnych informacji i być może odkupienia win. Nawiązał kontakt z ruchem oporu, którego przywódcy po wyklęciu go na wszelkie sposoby zgodzili się na współpracę, jakkolwiek jednostronną. Xavier wyruszył więc do Egiptu jako logistyk tajemniczej wyprawy, zdeterminowany dowiedzieć się o niej więcej i - w razie potrzeby i możliwości - dokonać jej sabotażu.
Ekwipunek: Pistolet P08 Parabellum z trzema magazynkami, zestaw map geologicznych i politycznych terenu, bukłak z wodą, paczka sucharów
Umiejętności: Zna się na planowaniu i logistyce, zna kilka języków
Wady: Nigdy nie brał udziału w prawdziwej walce, stale dręczą go koszmary
Specyfikacje: Pomimo stosunkowo młodego wieku włosy zaczęły mu siwieć w paru miejscach
Wyprawa: Ekspedycja Maximiliana von Krieg
Rola: Organizator (odpowiada za logistykę i zarządzanie zapasami)
Wygląd: Przeciętnej budowy mężczyzna. Krótkie, brunatne włosy i broda, poza paroma siwymi pasmami. Śniada skóra, brązowe oczy i w większości dobrze zachowane zęby.
Ubranie: Biały, pełen kieszeni płaszcz z lnianą koszulą pod spodem, buty za kostkę, brązowe spodnie, kapelusz chroniący przed słońcem

Avatar Kuba1001
Właściciel
Coś Ci nie pykło, bo nie ma wad.

Avatar
Konto usunięte
Edit confirmed.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Naboi, pociski to są do dział.
Akcept, czekaj na post startowy.

Avatar Omeg12
A to dziwne. Poprawiłem.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Akceptuję, wypatruj posta startowego.

Avatar
Konto usunięte
Imię: Taichi
Nazwisko: Tojo
Narodowość: Cesarstwo Japonii
Charakter : W grze
Wiek : 56 lat
Historia : Taichi urodził się w Japońskiej rodzinie szlacheckiej, od wieków służącej Cesarzowi. On wykształcił się na archeologa, jako swoją pracę magisterską przedstawił powiązanie pomiędzy grobowcami starożytnych cesarzy, które doprowadziło do odkrycia tzw. Komnat Imperatora. Życie Taichiego toczyło się dalej, w sławie uznanego naukowca. Kiedy podczas spotkania Cesarza Hirohito z Kanclerzem Hitlerem, Fuhrer wspomniał o ekspedycji, Hirohito zaproponował udział Pana Tojo. Fuhrer, nieco niechętnie przyjął propozycję, licząc iż zacieśni to stosunki z Krajem Kwitnącej Wiśni.
Ekwipunek
- Pistolet Typ 14 Nambu
- Dwa zapasowe magazynki
- Dwa kanistry wody zawierające łącznie 10 litrów
- Dwa opakowania sucharów
- Kopia mapy
- Mapa świata
- Torba podróżna
- Paczka zapałek
- Paczka tytoniu
- Fajka
- Saperka archeologiczna
- Pędzelek archeologiczny
- Lampa naftowa
Umiejętności:
- Doskonały archeolog
- Zna się na starożytnych cywilizacjach
- Potrafi patrzeć inaczej, na przykład tam gdzie inni widzą łąkę wyspaną kamieniami, on widzie starożytny cmentarz pogański.
Wady
- Nie jest ni silny
- Ni zwinny
- Kondycji dobrej też ni ma
Specyfikacje : Wraz z nim, na ekspedycję wyruszyła jego służka Mikuko.
Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie Karta Postaci
Wyprawa: Ekspedycja Niemiecka
Rola: Archeolog
Wygląd:
Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie Karta Postaci
Ubranie:
- Marynarka
- Koszula
- Spodnie na szelkach
- Buty podróżne
- Kapelusz Safari

Avatar Kuba1001
Właściciel
Akceptuję, wypatruj post startowego w Kairze.
Jest to także ostania zaakceptowana przeze mnie postać będąca członkiem ekspedycji Niemiec. Jest tam już zbyt wiele osób.

Avatar maxmaxi123
Nieee. A już miałem w planach dać tubylca nazistę...

Avatar FD_God
Widać jaka ta grupa jest skoro ta ekspedycja najliczniejsza.

Avatar someone_
Imię: Mikuko
Nazwisko Walker, przybrała Yuuki jako służba
Narodowość Matka pochodziła z Indii, a ojciec z japoni.
Pseudonim
Charakter w grze
Wiek 36
Historia Jej rodzina mieszkała w Londynie. Mikuko dostała się do SIS. Jest wtyczką UK w Japonii. Może wykonywać swoją misję dzięki azjatyckiemu pochodzeniu. Jest służką niejakiego Tojo Taichi. Jej obecną misją jest podążanie z nazistami i sabotowanie ich wyprawy. Następnie zabezpieczenie/zniszczenie skarbu.
Ekwipunek
6 noży ukrytych w ubraniach
Nambu 14 i 4 magazynki.
Skórzana torba. Dwa kanistry wody zawierające łącznie 10 litrów. Dwa opakowania sucharów. Torba podróżna. Buteleczka trucizny -
chlorek suksametonium
Umiejętności
Kobieta – diabeł. Rzuca i walczy nożami. Mistrzyni Aikido. Genialna skrytobójczyni. Jest bezszelestna. Dobra służąca.
Wady:
Nigdy nie wyjdzie za mąż. Ma jakąś dziwną obsesję na punkcie zamążpójścia i jeśli zwrócisz jej uwagę na to, że nie ma męża możesz skończyć jako nawóz do kwiatów w jej ogródku. Nienawidzi nazistów. Nie lubi zasad i często je łamie. Angielski spokój jest wadą? Bycie służącą jest chyba wadą? W końcu przy pierwszej okazji będzie mięsem armatnim. Jest zuchwała i arogancka. Nie ma zahamowań i często się jest należycie uległa swojemu panu.
Lekka androfobia.
Specyfikacje
Wyprawa: niemiecka
Rola służąca.
Wygląd Zdjęcie użytkownika someone_ w temacie Karta Postaci
Ubranie jak na obrazku, ale bardziej stonowane. w torbie ma też coś normalnego, a co do ozdób do włosów to ograniczone do prostej, ostrej szpilki. Jej garderoba to mieszanka Japonii, Indii i Anglii. Wygodne i praktyczne.

Avatar Zygarde
Ale wiesz że Kuba napisał że tamta postać jest ostatnią w Niemieckiej ekspedycji? Poza tym nie fajnie jest kraść postacie

Avatar FD_God
Ja tam tylko zgaduję, że to była przemyślana decyzja obu stron i tyle. W dodatku skąd tu nazwisko Walker?

Avatar someone_
Pudło... ;-;
Nazwisko z internetu jako angielskie...
Poza tym byłby to pierwszy raz kiedy obchodzi mnie zdanie kogoś, kogo nie znam :p
A postać może zaczekać aż pojawi się więcej kp do innych ekspedycji i znów będzie można robić karty to tej.

Avatar Kuba1001
Właściciel
No dobra, jeśli Gruba potwierdzi, że spiknęliście się razem, to przymknę oko i Ciebie też dodam do tej ekspedycji, ale możecie być pewni, że wtedy będziecie mieć najtrudniej.
Czyli z uwagami dotyczącymi Karty się wstrzymam.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Uwielbiam, kiedy ktoś wtrynia mi się z wiadomością, gdy piszę swoją.
Skoro tak, to niech zdecyduje grubadziewczyna, czy służka ma być botem, czy postacią gracza.

Avatar FD_God
No to ja czekam, aż twoja postać się komuś przedstawi w ekspedycji i zaraz wtedy zostanie rozstrzelana. No i dla mnie te wady nie równoważą zalet.

Avatar someone_
To służba ma się przedstawiać?

Avatar someone_
Zawsze można użyć fałszywego... właśnie dziękuję za ideę

Avatar FD_God
Nieznane są ścieżki losu.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Skoro już poruszyliśmy ten temat, to pisałem o konkretnych wadach, a nie pie**oleniu o tym, jak to z niej dziewica i tak to nie wyjdzie za mąż. Poza tym niech zmniejszy ten ekwipunek poprzez usunięcie katany. Później niech usunie większość noży lub pistolet maszynowy z amunicją, tutaj daję wybór. Warto też wyeliminować aikido lub karate, bez przesady, dobrze? Trucizna do usunięcia, chyba że podasz więcej konkretów. Ubranie to raczej takie, jak w wyglądzie, bez zatrutej szpilki.

Avatar FD_God
Najlepiej niech usunie pistolet maszynowy, bo go nawet nie ma w tych czasach.

Odpowiedź

Pokaż znaczniki BBCode, np. pogrubienie tekstu

Dodaj zdjęcie z dysku