Jednostki

Avatar Bilolus1
Właściciel
Jednostki które zrekrutować może każdy
Artyleria

Balista - 10 sztuk za 200 złota, 50 drewna, 25 żelaza (50 punktów ładowności przy pakowaniu tego na statki)

Katapulta - 5 sztuk za 300 złota,100 drewna, 50 kamienia i żelaza. (150 punktów ładowności przy pakowaniu tego na statki)

Trebusz - 3 sztuki za 500 złota, 250 drewna,100 kamienia,50 żelaza (200 punktów ładowności przy pakowaniu tego na statki)

Flota
Sprzęt jak katapulty czy strzelcy trzeba wprowadzać na statek żeby mógł walczyć !

Statek handlowy - 15 sztuk za 500 złota, 70 drewna, 35 reszty. (40 pojemności w 1)

Patrolowiec - 10 sztuk za 700 złota 120 drewna, 50 reszty (60 pojemności w 1).

Kanonierka - 5 sztuk za 900 złota, 150 drewna, 75 reszty. (150 pojemności w 1)

Fregata - 5 sztuk za 1000 złota, 200 drewna, 150 reszty. (300 pojemności w 1)

Okręt liniowy - 3 sztuki za 2000 złota, 400 drewna, 300 reszty. (600 pojemności w 1)

Hekojovia - Swag_Doge
Piechota

Poborowi 100 za 50 złota
fotozrzut.pl/Cz

Straż Przednia 75 za 100 złota, 5 każdego surowca
fotozrzut.pl/CN

Śpieszeni Nieśmiertelni 50 za 200 złota, 20 surowca specjalnego, 15 reszty.
fotozrzut.pl/CP

Kawaleria

Poborowa kawaleria 50 za 100 złota, 5 każdego surowca
fotozrzut.pl/Cc

Nieśmiertelni 25 za 300 złota, 30 surowca specjalnego, 25 reszty
Konni nieśmiertelni są ponoć nie do zatrzymania, ich szarże są niszczące a samo pojawienie się potrafi łamać morale wroga.

Strzelcy

Hekojovijscy Łucznicy 75 za 150 złota, 10 surowca specjalnego, 5 reszty
fotozrzut.pl/Co
__________________________________________________________________
Gorni - Zygarde
Piechota

Poborowi 100 za 50 złota
fotozrzut.pl/Cz

Wampirza Gwardia 20 za 600 złota, 40 surowca specjalnego, 30 reszty.
fotozrzut.pl/CL

Strzelcy

Gornijscy Łucznicy 75 za 150 złota, 10 surowca specjalnego, 5 reszty
fotozrzut.pl/Co

Kawaleria

Lekka Kawaleria 40 za 100 złota, 5 każdego surowca
fotozrzut.pl/Cz

Potwory

Zdziczałe Wampiry 10 za 50 żywności, 20 reszty surowców
fotozrzut.pl/CO
__________________________________________________________________
Księstwo Kar'koo - Greku
Piechota

Poborowi 100 za 50 złota
fotozrzut.pl/Cz

Straż Przednia 75 za 100 złota, 5 każdego surowca
fotozrzut.pl/CN

Kawaleria

Lekka Kawaleria 40 za 100 złota, 5 każdego surowca
fotozrzut.pl/Cz

Strzelcy

Kar'koońscy Kusznicy 100 za 100 złota, 10 każdego surowca.
fotozrzut.pl/CR
__________________________________________________________________
Leśny Kwiat- Modziaczek
Piechota

Elfi Poborowi 100 za 50 złota
fotozrzut.pl/CS

Obrońcy Wiecznej Królowej 75 za 100 złota, 10 surowca specjalnego, 5 każdego surowca
fotozrzut.pl/Ci

Strzelcy

Leśni Strzelcy 75 za 100 złota, 5 każdego surowca
fotozrzut.pl/EF

Cienie 50 za 250 złota, 20 surowca specjalnego, 15 reszty.
Ci strzelcy są zdolni do zakamuflowania się w każdym terenie.
fotozrzut.pl/Et

Potwory

Entowie 10 za 500 złota, 30 surowca specjalnego, 25 reszty surowców
fotozrzut.pl/E0

"Ent ze Smokiem Ruarda - 10 za 400 złota, 30 drewna, 25 reszty surowców
__________________________________________________________________
Księstwo Brumy - Killroy
Piechota

Poborowi 100 za 50 złota
fotozrzut.pl/Cz

Straż Przednia 75 za 100 złota, 5 każdego surowca
fotozrzut.pl/CN

Gwardia Piesza 50 za 250 złota, 20 surowca specjalnego, 15 reszty
fotozrzut.pl/ED

Kawaleria

Lekka Kawaleria 40 za 100 złota, 5 każdego surowca
fotozrzut.pl/Cz

Strzelcy

Brumijscy Łucznicy 75 za 150 złota, 10 surowca specjalnego, 5 reszty
fotozrzut.pl/Co
__________________________________________________________________
Haliat - Rafael
Piechota

Lud Pustyni 100 za 50 złota
fotozrzut.pl/EZ

Piechurzy 70 za 100 złota, 10 surowca specjalnego, 5 reszty surowców
fotozrzut.pl/EB

Strzelcy

Haliaccy Łucznicy 75 za 150 złota, 10 surowca specjalnego, 5 reszty surowców
fotozrzut.pl/E7

Kawaleria

Jeźdźcy Wielbłądów 50 za 20 surowca specjalnego, 15 reszty surowców
fotozrzut.pl/EG

Flota

Behemot - 1 za 2000 złota, 600 drewna, 400 kamienia, 300 reszty (3000 pojemności w 1)
fotozrzut.pl/Eb

Drakkar – szybka i zwrotna jednostka stanowiąca trzon floty eskortowców Haliatu. Doskonale wykonuje swoje zadanie, czyli eskortowanie słabo uzbrojonych transportowców i galeonów. Jest też wymarzoną jednostką do działań pirackich, ale o tym lepiej głośno nie mówić.
Dzięki specjalnej konstrukcji żagli niestraszny mu zły wiatr, a w cieśninach potrafi manewrować lepiej niż niejedna mniejsza jednostka. Problem może być w tym, że zbyt dużej ilości bełtów z balist, ani kamieni z katapult i trebuszy na siebie nie przyjmie. Ale wtedy z pomocą przychodzi mu atut mobilności. Co do ofensywy, to drakkar pomieści nawet trzy trebusze, lecz to maksimum. No i mało jaki kapitan zdecydowałby się na taki wariant uzbrojenia. Znacznie większym uznaniem cieszy się uniwersalny standard – 2 katapulty i 6 balist. Wtedy zostaje jeszcze sporo miejsca na dodatkową obsadę i łup.
wallpapersonthe.net/wallpapers/b/3840x2160/3840x2160-ocean_pirate_ships_in_icy_waters_water_ice_pirate_ship_fantasy-27705.jpg
Ładowność - 200 ładowności w 1
Cena – 5 sztuk za 900 złota, 175 drewna, 100 reszty

Rhino – podstawowa jednostka pierwszego uderzenia Haliatu. Jej prostota i niska cena pozwalają na szybką i masową produkcję. Statek ten został stworzony do jednej czynności – rozpoczęcia ataku większego zgrupowania floty Haliatu poprzez zmasowany, czołowy atak. Siłą Rhino nie jest jego uzbrojenie strzeleckie, ale silne dziobowe opancerzenie i ciężki, odlewany taran. To właśnie za jego pomocą okręt ten potrafi bez problemu zatopić wrogi statek, pod warunkiem, że nie będzie on zbyt wielki, albo opancerzony. W przypadku małych flot, dobrze zgrana grupa Rhino potrafi pokonać wszelkiego przeciwnika. Nie zmienia to faktu, że jest to statek przeznaczony do zmasowanych ataków, a więc zazwyczaj największe straty ponoszą właśnie zgrupowania Rhino. Na szczęście są takie i takie ubytki są szybko uzupełniane.
www.artsfon.com/pic/201501/2560x1440/artsfon.com-48919.jpg
Główne uzbrojenie – ciężki taran
Ładowność – 50 pojemności w 1
Cena – 10 sztuk za 600 złota, 100 drewna, 80 reszty

Haliat

Vulture – niezbyt imponujący rozmiarami okręt o dosyć płytkim zanurzeniu. Jednak to tylko pozory, bo to główna jednostka dla prywatnych sił korsarskich Haliatu, o których oficjalnie się nie mówi, ale w praktyce po kryjomu łupią i rabują wszelakie transporty. Rzecz jasna łup idzie do skarbu państwa, ale bycie piratem szybko doprowadza do bogactwa, bo i Haliat dba o swoich korsarzy. Jako że jest to okręt przeznaczony nie do działań wojennych (choć może być stosowany i nie jest to pozbawione sensu), a pirackich, więc tak został skonstruowany. Dlatego potrafi wyciągać wysokie prędkości niezależnie od wiatru (zmora wielu statków innych nacji), posiada niezgorszą zwrotność i sporą ładowność. To wszystko po to, by zmieścić uzbrojenie strzelnicze i korsarzy. I upchnąć gdzieś łup.
www.iwebdesigner.it/wp-content/uploads/2012/07/landscapes-10.jpg
ładowność – 150 ładowności w 1
cena – 5 sztuk za 1000 złota, 170 drewna, 60 reszty
Specjalne: zwiększa dochody za ataki pirackie

Slup – niewielka jednostka pływająca, słabo uzbrojona i mało wytrzymała. Nadrabia to jednak prędkością i autonomicznością, będąc wymarzoną jednostką dla odkrywców i podróżników, oraz może kursować na krótszych dystansach z towarami handlowymi (na dalsze odległości staje się to nieopłacalne).
wallpoper.com/images/00/39/49/59/ships-artwork_00394959.jpg
ładowność – 30 ładowności w 1
cena – 5 sztuk za 150 złota, 30 drewna, 15 reszty

Charybda – niezwykła jednostka. Zarówno pod względem wyglądu jak i możliwości. Niewiele ustępuje pod względem wielkości Behemotom, a dzięki zastosowaniu dwóch bocznych kadłubów jest od nich sporo zwrotniejsza. Z drugiej strony – są miejsca, gdzie Behemot się zmieści, a Charybda już nie. Właśnie przez te boczne kadłuby. Wysoki przedni kasztel sprzyja abordażowi (znaczy, ułatwia abordaż Haliatom), ale zwiększa też profil okrętu. Na szczęście sporo wolnego miejsca pozwala na wprowadzenie na pokład Charybdy sporej ilości uzbrojenia, co może z niej stworzyć ogromny okręt wojenny.
s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/4f/fe/7e/4ffe7e1cb774fa2328cd00576cb89381.jpg
ładowność – 2500 ładowności w 1
cena – 1 za 1800 złota, 450 drewna, 300 kamienia, 225 reszty
__________________________________________________________________
Dirna - Bulorwas
Piechota

Poborowi 100 za 50 złota
fotozrzut.pl/Cz

Straż Przednia 75 za 100 złota, 5 każdego surowca
fotozrzut.pl/CN
Strzelcy

Dirnijscy Łowczy 50 za 200 złota, 15 surowca specjalnego, 10 reszty surowców
imgur.com/opNzd0u

Potwory

"Psy Gończe" 50 za 200 złota, 20 surowca specjalnego, 10 reszty surowców
imgur.com/DKVb2sR

Kostuchy 5 za 300 złota, 30 surowca specjalnego, 15 reszty surowców
imgur.com/pbR9JM0

Kostuchy to istoty które spod czaszek które noszą na głowach wydzielają tajemniczy, trujący gaz. Da się je oswoić jednak trudno trzymać. Są niezwykle przydatne w walce.

__________________________________________________________________
Plemiona Żaboludzi - Gulasz
Piechota

Żaboludzcy Poborowi 200 za 50 złota
fotozrzut.pl/EJ

Wybrańcy 70 za 15 surowca specjalnego 10 reszty surowców
fotozrzut.pl/EQ

Strzelcy

Żaboludzcy Miotacze 70 za 100 złota 10 syropu ognia, 10 surowca specjalnego, 5 reszty
Żaboludzcy miotacze są szkoleni do cichego przemieszczania się po terenie i ataków partyzanckich w których rzucają we wroga butelkami pełnymi Syropu Ognia za lont których zazwyczaj służą krótkie drewienka.

Kawaleria

Jeźdźcy Głębinowców 30 za 300 złota 30 żywności, 15 reszty
(oto do czego są zdolni Żaboludzie, ujeżdżania zasranych rekinów)
fotozrzut.pl/EW

Jeźdźcy Olbrzymów 45 za 400 złota, 30 żywności, 20 reszty
(Tu nie znalazłem obrazka) Jeźdźcy olbrzymów ujeżdżają podobne do mieszanki nosorożca z gorylem bestie mierzące ponad dwa i pół metra wzrostu. Ich szarże są niemalże nie do powstrzymania bez pikinierów.. a i z nimi nawet może być krucho.

Potwory

Pan Lasu 1 za 500 złota, 60 żywności, 40 reszty surowców
fotozrzut.pl/Ee


Felthenty 5 za 300 złota, 30 surowca specjalnego, 20 reszty surowców - Niewielkie wiwerny morskie oswojone przez jedno z plemion żaboludzi. Mimo iż potrafią ponieść na swych barkach jedynie do trzecz, czterech wojów, mogą bez problemu atakować i poważnie uszkadzać okręty nieprzyjaciela. Niestety przez swoją wrażliwą skórę nie mogą się oddalać od wody na zbyt długi czas.
www.deviantart.com/art/Royal-Flying-Cavalry-329571149

Iseslinq 5 za 500 złota, 35 surowca specjalnego, 25 reszty surowców - Modliszko-podobna bestia z działem średniego zasięgu plującym wrzącym kwasem trawiącym ofiarę żywcem. Ich kwas nie może co prawda przeżreć się przez grube mury twierdz, ale piechota i kawaleria jest w starciu z nimi niemalże bezbronna.
www.deviantart.com/art/Bombardier-with-Mantis-Cannon-605760461

Khat-sliginy 5 za 300 złota, 30 surowca specjalnego, 25 reszty surowców - Kryjące się w bagnach potwory z grubą skórą działają w armii jako prawie niewykrywalny i niezniszczalny transport dla zaopatrzenia, oraz w wielu przypadkach mogą służyć jako jednostki do walki partyzanckiej. Choć w tym wypadku najlepiej sprawdza się dzika odmiana tego stworzenia.
www.deviantart.com/art/Dark-beast-515718660
__________________________________________________________________
Księstwo Drachenów
Piechota

Poborowi 100 za 50 złota
fotozrzut.pl/Cz

Straż Przednia 75 za 100 złota, 5 każdego surowca
fotozrzut.pl/CN

Strzelcy

Kusznicy Drachenów 100 za 150 złota, 10 surowca specjalnego, 5 reszty surowców
fotozrzut.pl/E1

Gwardia Kusznicza 50 za 200 złota, 20 surowca specjalnego, 10 reszty surowców
fotozrzut.pl/EI

Kawaleria

Lekka Kawaleria 40 za 100 złota, 5 każdego surowca
fotozrzut.pl/Cz
__________________________________________________________________
Księstwo Eferii - Lukas2000
Piechota

Poborowi 100 za 50 złota
fotozrzut.pl/Cz

Młotnicy 100 za 100 złota, 5 każdego surowca
fotozrzut.pl/Ej

Włócznicy Książęcy 70 za 150 złota, 15 surowca specjalnego, 10 reszty surowców
fotozrzut.pl/E2

Gwardia Pikinierska 50 za 300 złota, 25 surowca specjalnego, 15 reszty surowców
fotozrzut.pl/EC (Pan po lewej)

Strzelcy

Poborowi Kusznicy 70 za 100 złota, 10 każdego surowca
fotozrzut.pl/EE

Gwardia Kusznicza 50 za 300 złota, 25 surowca specjalnego, 15 reszty surowców
fotozrzut.pl/Ea

Machiny

Tabory 18 za 50 drewna, 10 żelaza.
__________________________________________________________________
Królestwo Krasnoludów - Degant
Piechota

Górnicy 100 za 50 złota
fotozrzut.pl/Eh

Piechota Królewska 70 za 100 złota, 15 żelaza, 10 reszty surowców
fotozrzut.pl/El

Gwardziści 40 za 300 złota, 20 każdego surowca
fotozrzut.pl/Ep

Żelaźni 40 za 600 złota 50 żelaza, 30 reszty
img12.deviantart.net/c311/i/2015/326/e/2/dwarf_by_rotaken-d9hmnxg.png

Strzelcy

Muszkieterzy 50 za 150 złota, 20 prochu strzelniczego (10 kamienia + 10 żelaza),10 reszty surowców
fotozrzut.pl/Eu

Muszkieterzy ze strzelbami 25 za 300 złota, 40 prochu strzelniczego (20 kamienia +20 żelaza), 20 reszty surowców
fotozrzut.pl/E3

Machiny

Czołg parowy 1 za 300 żelaza, 150 reszty surowców
fotozrzut.pl/EX

Artyleria

Krasnoludzkie działo 5 za 500 złota, 50 prochu strzelniczego (25 kamienia + 25 żelaza), 25 reszty surowców
fotozrzut.pl/EY

Działa Organowe 1 bateria za 1000 złota, 100 prochu strzelniczego(50 Żelaza+ 50 Kamienia) i 50 reszty
Ponieważ po co robić jedno działo kiedy możesz zrobić 4 i dać je na jedną platformę 1.bp.blogspot.com/-Au2clt9X86k/UVhwrk-MPqI/AAAAAAAABk4/eGcBzgznLag/s1600/1.JPG

Flota

Niszczyciel Klasy "Brodacz" 5 za 100 żelaza, 40 reszty surowców (200 pojemności w 1)
fotozrzut.pl/Eg
__________________________________________________________________
Zakon Paladynów Krwistego Słońca - Vader0PL(p)
Piechota

Poborowi Krzyżowcy 100 za 50 złota
fotozrzut.pl/Es

Inkwizytorzy Zakonu 70 za 100 złota, 5 każdego surowca
fotozrzut.pl/E5

Paladyni 20 za 300 złota, 25 surowca specjalnego, 20 reszty surowców
fotozrzut.pl/EH

Piechota
Celnicy- 100 za (cena właściciela)
zapodaj.net/b432019fe6910.jpg.html
Jednostki nie nadające się do walki w regularnych szykach, czy na polach bitwy. Za to świetnie nadają się do obrony i kontroli granicznej.


Templariusze
Poborowi Templariuszy-100 żołnierzy, za 75 złota.
zapodaj.net/417c789b3bd64.jpg.html
Jednostki, które cechują się lepszym wyszkoleniem od podstawowych jednostek Zakonu. Wymagani do szkolenia wyższych jednostek Templariuszy.

Uhonorowani- 100 za 15 żelaza, 10 reszty surowców, 300 złota
zapodaj.net/93a81ceffed81.jpg.html
Poborowi, którzy ukazali swój honor i umiejętności w walce i zasłużyli na miejsce w szeregach Templariuszy. Specjalizują się w walce bezpośredniej, a pod dowództwem najwyższego stopnia Templariusza, mogą zdziałać znacznie więcej. Wymagane przeszkolenie Poborowych na Uhonorowanych.


Uhonorowani w późniejszym czasie mogą dostać się na jedną z dwóch ścieżek- Rycerza, albo Kapłana.

Rycerze Templariuszy- 50 za 300 złota 20 żelaza, 15 reszty surowców
zapodaj.net/a18276422ff02.jpg.html
Jedna z dwóch ścieżek, na którą może się dostać Uhonorowany. (czytaj: Wymagane przeszkolenie z Uhonorowanego na daną ścieżkę).
Rycerze Templariuszów są wybitnymi jednostkami radzącymi sobie w walkach bronią białą, a pancerz chroni przed strzałami i bełtami. Pod wodzą najwyższego stopnia są w stanie przezwyciężyć nawet pięciokrotnie większą armię wroga.

Kapłani Templariuszy- 75 za 300złota, 30 żelaza, 20 reszty surowców.
zapodaj.net/31a04f52109dc.jpg.html
Jedna z dwóch ścieżek, na którą może się dostać Uhonorowany. (czytaj: Wymagane przeszkolenie z Uhonorowanego na daną ścieżkę).
Kapłani specjalizują się w walce sierpami (patrz: obrazek) w ostateczności, a na odległość wspierają swoich za pomocą magii światła.

Baronowie Templariuszy-50 za 1000złota, 80 żelaza, 60 reszty surowców
zapodaj.net/4da1af7e591f2.jpg.html
Wymagane przeszkolenie z Rycerzy Templariuszów.
Są to jednostki, które po doświadczeniach z walk jako Rycerze wstąpili na wyższy poziom Zakonu, a następnie otrzymali pancerz, który jest w stanie wytrzymać większość ataków z broni białej, miotanej, oraz strzały z kusz i łuków. Dodatkowo każdy z nich jest mistrzem w walce mieczem, a ich doświadczenie i wola walki skutecznie wpływa na sojuszników na polu bitwy.

Arcykapłani Templariuszy- 50 za 1000 złota, 80 żelaza, 60 reszty surowców
zapodaj.net/4cc3ac2f17e4b.jpg.html
Wymagane przeszkolenie z kapłanów.
Za swoje dokonania Kapłani odbywają dodatkowe szkolenie do walki kosami, oraz otrzymują średni pancerz, znacznie pomagający w walce. Doświadczenie Arcykapłanów pozwala na bardziej śmiałe ataki przeciwko wrogom.

Lord Templariuszy-1 za cena właściciela 1 za 2000 złota, 300 żelaza, 250 reszty surowców
zapodaj.net/1b3e5b7a90f5f.jpg.html
(Do stworzenia wymagane 100 Arcykapłanów i 100 Baronów)
Człowiek, który spośród tych dwustu wygrywa w zawodach państwowych. (Sam koszt zorganizowania tychże zawodów, oraz mianowania Starszych i Lorda to 3 tyś. złota).
Otrzymuje od nich czarny pancerz, mogący wytrzymać praktycznie wszystko. [Zanotowany jest przypadek, w którym Lord Templariuszy dostaje pociskiem z katapulty, a następnie wstaje, otrzepuje się i prowadzi swoje jednostki do zwycięstwa]. Każdy z Lordów jest arcymistrzem walki mieczem, obrony za pomocy tarczy, a dodatkowo specem od magii światła. Ich pojawienie się na polu bitwy jest niedocenione, a każdy z Lordów jest silnie wpisany w historię Zakonu.

Starsi Baronowie i Starsi Arcykapłani- 99, bądź 100 ludzi.
Zależne od tego, z której klasy zostanie mianowany Lord Templariuszy. Nie mogą być oni mianowani wyżej, a ich powstanie jest automatyczne z powstaniem Lorda Templariuszy.

Strzelcy

Kusznicy Zakonu 70 za 100 złota, 5 każdego surowca
fotozrzut.pl/En

Kawaleria

Rycerze Krwistego Słońca 40 za 300 złota 20 surowca specjalnego, 15 reszty
fotozrzut.pl/Ev
__________________________________________________________________
Republika Handlowa Kvarcowica
Piechota

Poborowi 100 za 50 złota
fotozrzut.pl/Cz

Straż Przednia 75 za 100 złota, 5 każdego surowca
fotozrzut.pl/CN
Strzelcy

Kvarcowiccy Łucznicy 75 za 150 złota, 10 surowca specjalnego, 5 reszty surowców
fotozrzut.pl/E7

Morski strzelec - Jednostka prawie taka sama jak normalny strzelec, różni się tym że jest wyspecjalizowana w atakach na inne okręty. Używają palących strzał i są idealni w atakach lub grabieżach. Trening powoduje jednak że są drodzy. Często biorą ze sobą też miecz jednoręczny.
Cena: 50 Morskich Strzelców za 200 złota i 10 drewna, 5 reszty surowców

Kawaleria
Lekka Kawaleria 40 za 100 złota, 5 każdego surowca
fotozrzut.pl/Cz

Flota

"Goliat" - 1 za 2000 złota, 700 drewna, 300 reszty (3500 pojemności w 1)
imgur.com/7g0lKH3
__________________________________________________________________
Księstwo Wampirów - Kuba
Piechota
Horda 200 za 50 złota
imgur.com/FppDnbh

Szkieleci Wojownicy 100 za 100 złota, 5 każdego surowca.
imgur.com/sYwYIkW

Gwardia Grobowa 70 za 200 złota, 15 surowca specjalnego, 10 reszty.
imgur.com/GS6mUXY

Dworzanie 20 za 600 złota, 40 surowca specjalnego, 30 reszty.
imgur.com/uFqgtAo

Golemy - 30 za 150 złota, 15 surowca specjalnego, 10 reszty.

Żelazne Golemy - 20 za 200 złota, 30 surowca specjalnego, 20 reszty

Upiory - 2 za 1500 złota, 100 surowca specjalnego, 60 reszty.

Duchy - 20 za 300 złota, 40 surowca specjalnego, 20 reszty.

Nieumarli - 100 za 150 złota, 15 surowca specjalnego, 10 reszty.

Strzelcy
Kościani Łucznicy - 100 za 100 złota, 10 surowca specjalnego, 5 reszty.

Kawaleria

Zakon Rycerzy Krwi 40 za 300 złota, 20 surowca specjalnego, 15 reszty

Potwory
(Nie możliwi do zrekrutowania)
Kamienni Giganci
imgur.com/JbYe
Pochodząca z niepamiętnych czasów dwudziestka strażników pałacu to ogromne golemy, każdy uzbrojony w najlepszy pancerz oraz broń na jaki stać tylko księcia

Poza tymi jednostkami Wampiry za pomocą bohatera "Śmierci" są w stanie ożywić 25% wojsk każdego pokonanego wroga
__________________________________________________________________
Plemiona Orków - Gość od Pizzy
Piechota

Gobliny 300 za 100 złota
imgur.com/WaG0w3Q

Orkowe Chopy 100 za 50 złota
imgur.com/GnYEuYn

Wojacy 70 za 100 złota, 10 surowca specjalnego, 5 reszty
imgur.com/6x6yxOW

Debeściaki 50 za 200 złota, 15 surowca specjalnego, 10 reszty
imgur.com/U0k2tWo

Wodze 15 za 300 złota, 25 surowca specjalnego, 20 reszty.
imgur.com/L3S8zfD

Strzelcy
Kawaleria
Potwory

Trolle 5 za 30 surowca specjalnego, 25 reszty
imgur.com/8l8A4if

Olbrzym 1 za 35 surowca specjalnego, 30 reszty
imgur.com/x1Hctyd

Magowie

Szamani 50 za 150 złota, 15 surowca specjalnego i 5 reszty

Orkowie mogą nauczyć się tylko jednego rodzaju magii, szamanizmu (dam sobie głowę uciąć, że nazywał się inaczej, ale bil potwierdził na privie szamanizm, dlatego tej nazwy używam). Dzięki magii tej potrafią m.in. wzmacniać przeciwników na polu bitwy. Niestety nie każdy z tych zielonych debili nadaje się do nauki tej magii. Ponieważ samo odszukanie kogoś nie do końca zje**negi i sama nauka magii troche kosztuje, ekwipunek szamanów jest nieco biedny. Noszą grube zwierzęce skóry dla obrony. Zawsze mają też przy sobie drewnianą laskę do podpierania się oraz spuszczania wpie**olu i nóż.
pre00.deviantart.net/b03b/th/pre/f/2012/241/4/9/orc_shaman_by_wood_illustration-d5cv1kw.jpg
__________________________________________________________________
Ziemie Rodu Vau - Kuba
Piechota
Poborowi 100 za 50 złota
fotozrzut.pl/Cz

Straż Przednia 75 za 100 złota, 5 każdego surowca
fotozrzut.pl/CN

Krasnoludzka Piechota 70 za 100 złota, 10 każdego surowca.
imgur.com/zz0nT8Z

Wojownicy Lasu - 5 ludzi za 600 złota, 40 surowca specjalnego, 20 reszty.

Kusznicy - 50 ludzi za 300 złota, 40 surowca specjalnego, 30 reszty.

Tropiciel - 1 człowiek za 1000 złota

Wilki - 10 za 150 złota, 30 surowca specjalnego.

Traper - 1 człowiek za 1200 złota.

Pikinierzy - 100 ludzi za 100 złota, 50 surowca specjalnego. 35 reszty surowców
Na widok kawalerii Hekojovii wielu wojowników truchleje ze strachu. Jednak można zaradzić ich szarży kawaleryjskiej. Jak? Wykorzystać pikinierów. Ci okuci w lekkie pancerze wojownicy używają do walki tarcz i długich pik, a w walce bezpośredniej noży lub lekkich mieczy. Jeśli trzeba, zamiast pik mogą wykorzystać ociosane kawałki drzew, a nawet ustawiać z nich prowizoryczną palisadę.

Pancerni - 50 ludzi za 250 złota, 100 surowca specjalnego, 60 reszty.
Najcięższa z piechoty jaką mogą zaoferować ziemie rodu Vau. Ochrania ich przeszywica, czyli gruby kaftan, oraz skórzana zbroja i kolczuga. Noszą też szyszaki i tarcze. Uzbrojeni są we włócznie, miecze oraz noże. To elita piechoty, która ma za zadanie odeprzeć każde natarcie wroga.

Strzelcy

Leśniczy 70 za 100 złota, 5 każdego surowca
imgur.com/N24O5bB

Myśliwi - 100 ludzi za 250 złota, 30 surowca specjalnego, 10 reszty.

Kawaleria

Przyboczni Walona 40 za 300 złota, 20 specjalnego surowca, 15 reszty surowców
imgur.com/YQ1s0W1

Avatar Bilolus1
Właściciel
Hekojovia może robić jednostki

Avatar Bilolus1
Właściciel
Gorni może robić jednostki

Avatar Bilolus1
Właściciel
Kar'koo może robić jednostki

Avatar Bilolus1
Właściciel
Leśny Kwiat może robić jednostki

Avatar Bilolus1
Właściciel
Bruma może robić jednostki

Avatar Bilolus1
Właściciel
Haliat może robić jednostki !

Avatar Bilolus1
Właściciel
Żaboludzie mogą robić jednostki !

Avatar Bilolus1
Właściciel
Dracheni mogą robić jednostki !

Avatar Bilolus1
Właściciel
Eferia może robić jednostki !

Avatar Bilolus1
Właściciel
Krasnoludy mogą robić jednostki !

Avatar Bilolus1
Właściciel
Zakon może rekrutować jednostki !

Avatar Rafael_Rexwent
Haliat
Drakkar – szybka i zwrotna jednostka stanowiąca trzon floty eskortowców Haliatu. Doskonale wykonuje swoje zadanie, czyli eskortowanie słabo uzbrojonych transportowców i galeonów. Jest też wymarzoną jednostką do działań pirackich, ale o tym lepiej głośno nie mówić.
Dzięki specjalnej konstrukcji żagli niestraszny mu zły wiatr, a w cieśninach potrafi manewrować lepiej niż niejedna mniejsza jednostka. Problem może być w tym, że zbyt dużej ilości bełtów z balist, ani kamieni z katapult i trebuszy na siebie nie przyjmie. Ale wtedy z pomocą przychodzi mu atut mobilności. Co do ofensywy, to drakkar pomieści nawet trzy trebusze, lecz to maksimum. No i mało jaki kapitan zdecydowałby się na taki wariant uzbrojenia. Znacznie większym uznaniem cieszy się uniwersalny standard – 2 katapulty i 6 balist. Wtedy zostaje jeszcze sporo miejsca na dodatkową obsadę i łup.
http://wallpapersonthe.net/wallpapers/b/3840x2160/3840x2160-ocean_pirate_ships_in_icy_waters_water_ice_pirate_ship_fantasy-27705.jpg
Ładowność - 200 ładowności w 1
Cena – 5 sztuk za 900 złota, 175 drewna, 100 reszty

Avatar
Konto usunięte
Królestwo Krasnoludów
Działa Organowe 1 bateria za 1000 złota, 100 prochu strzelniczego(50 Żelaza+ 50 Kamienia) i 50 reszty
Ponieważ po co robić jedno działo kiedy możesz zrobić 4 i dać je na jedną platformę 1.bp.blogspot.com/-Au2clt9X86k/UVhwrk-MPqI/AAAAAAAABk4/eGcBzgznLag/s1600/1.JPG

Avatar Bilolus1
Właściciel
Kvarcowic i Wampiry mogą robić jednostki

Avatar Bilolus1
Właściciel
Walon i Orkowie mogą robić jednostki

Avatar Vader0PL
Proszę o podanie pełnej nazwy mojego nicku, bez tego drugiego 'd'

Avatar Rafael_Rexwent
Haliat
Rhino – podstawowa jednostka pierwszego uderzenia Haliatu. Jej prostota i niska cena pozwalają na szybką i masową produkcję. Statek ten został stworzony do jednej czynności – rozpoczęcia ataku większego zgrupowania floty Haliatu poprzez zmasowany, czołowy atak. Siłą Rhino nie jest jego uzbrojenie strzeleckie, ale silne dziobowe opancerzenie i ciężki, odlewany taran. To właśnie za jego pomocą okręt ten potrafi bez problemu zatopić wrogi statek, pod warunkiem, że nie będzie on zbyt wielki, albo opancerzony. W przypadku małych flot, dobrze zgrana grupa Rhino potrafi pokonać wszelkiego przeciwnika. Nie zmienia to faktu, że jest to statek przeznaczony do zmasowanych ataków, a więc zazwyczaj największe straty ponoszą właśnie zgrupowania Rhino. Na szczęście są takie i takie ubytki są szybko uzupełniane.
http://www.artsfon.com/pic/201501/2560x1440/artsfon.com-48919.jpg
Główne uzbrojenie – ciężki taran
Ładowność – 50 pojemności w 1
Cena – 10 sztuk za 600 złota, 100 drewna, 80 reszty

Avatar Kuba1001
Kościani Łucznicy - 100 za 100 złota, 10 surowca specjalnego, 5 reszty.
Kolejne oddziały Szkieletów w służbie Księcia Wampirów. Podstawa walki na dystans. Uzbrojeni w łuki i kołczany pełne strzał oraz sztylety do walki w zwarciu, jednak generalnie nie powinni brać udziału w walce z bliska, z jakimkolwiek przeciwnikiem. Łatwo ich wskrzeszać, podobnie jak ich bracia z piechoty mają masakrować wroga za pomocą swej przygniatającej liczby. A i efektu psychologicznego, jakim jest atak setki ożywionych Szkieletów nie można nie docenić... Znani są też z nieczystych zagrań, jak wyszczerbianie grotów swych strzał czy wbijanie ich w ziemię.
Golemy - 50 za 150 złota, 15 surowca specjalnego, 10 reszty.
Wielkie kupy skał, ożywione Magią Nekromancji. Nie mają określonego kształtu, lecz najchętniej przyjmują postać stworów szerokich na metr lub półtora i wysokich na trzy. W walce nie używają broni, służą za nią ich kamienne dłonie przypominające maczugi, często nabijane kamiennymi kolcami. Są bardzo wytrzymali, ale też głupi, powolni i podatni na ataki Magią Ognia, Wody i Ziemi. Jeśli walczą na kamienistym terenie, mogą używać wszelkiej maści głazów do walki i regeneracji swoich ran.
Żelazne Golemy - 20 za 200 złota, 30 surowca specjalnego, 20 reszty.
Nieco mniejsze od zwykłych Golemów, podobne do ludzi. Uzbrojone w dwa miecze jednoręczne są właściwie odpowiednikiem Szkieletów, jednak są od nich bardziej inteligentne, wytrzymalsze i ogółem lepsze, lecz do ich stworzenia potrzebny jest wspomniany metal, więc nie można ich tak łatwo tworzyć i w ogóle wskrzeszać.
Nieumarli - 100 za 150 złota, 15 surowca specjalnego, 10 reszty.
Nieco lepsza wersja zwykłych Szkieletów. Te są pokryte ciałem, na ogół gnijącym. Mogą przez to roznosić zarazy i choroby, a ich wygląd i odór zmniejszają morale wrogów. Są martwi, więc nie czują bólu, a także wykonają każdy rozkaz. Są też silniejsi i wytrzymalsi od zwykłych Szkieletów. Uzbraja je się w broń łatwą w obsłudze, ale też skuteczną, więc różnej maści miecze, topory, noże myśliwskie, maczugi i buławy.
Duchy - 20 za 300 złota, 40 surowca specjalnego, 20 reszty.
Ożywione nie ciała, lecz dusze nieszczęśników, które muszą służyć Nekromantom. Nie są właściwie uzbrojeni, lecz ich ataki odpowiadają ciosowi lekkiego miecza. Ich dwiema unikalnymi cechami są: latanie, które pozwala omijać przeszkody, a także niematerialność. Dzięki niej, Duchy są niewrażliwe na ostrzał. Przynajmniej w teorii. Bo w praktyce wróg ma pięćdziesiąt procent szans na pudło, nieważne jakiej broni użyje. Chyba, że zaklętej Magią Światła. Tu już każdy cios ich dosięgnie i utrupi definitywnie.
Upiory - 2 za 1500 złota, 100 surowca specjalnego, 60 reszty.
Jednostki podobne do Duchów, które również opanowały lewitację, ale zatraciły dar niematerialności. Dzięki temu bardzo łatwo je trafić, rekompensuje to jednak duża wytrzymałość, wcześniej wspomniana lewitacja, duże rozmiary i siła, oraz kosa, którą jest główną i jedyną bronią tego stwora, lecz jest w stanie wycinać sobie nią drogę przez szeregi piechoty wroga.

Avatar Angel_Kubixarius
Kubuś mówiłem to za czasów normalnej serrivy i mówię to teraz " Zerżnięte z hirołsów"

Avatar Bilolus1
Właściciel
Dwa ale, nigdy nie dostałeś smoka i w Serrivie jasno zaznaczyłem że nieumarły nie może władać magią, jedynie twój adiutant nią władał i to nie nekromancją a magią mroku.

Avatar Kuba1001
To co wywalić lub zmienić (poza Smokiem)?
Angel:
1. Nie Serrivia, ale Ceregius.
2. I co w związku z tym?

Avatar Bilolus1
Właściciel
Piechota Szkieletów bo to po prostu szkielety, Lisza i Smoka . Reszta przeszła.

Avatar Kuba1001
Smoki i Szkielety usunąłem, ale Lisze mogłyby zostać, jak zrobiłbym z nich jedynie ożywionych Magów znających się na różnych zaklęciach zadających śmierć i wpie**ol? Żadnego wskrzeszania.

Avatar Angel_Kubixarius
Kubuś mam ciekawą jednostkę dla cb ale abym ci ją wykonał bedę potrzebowal dostępu do twoich specow od mutacji i przynajmniej kilku magów krwii.... ale to jedeli zamierzasz ze mnà paktowaç.... jeśli nie, to postaram się to wykonać samemu... a wtedy bedziesz mial kłopot nawet jeśli chodzi o golemy... bo jest to jednostka na serio op. To jak ?

Avatar Bilolus1
Właściciel
niet, lisze nie przechodzą.

Avatar Kuba1001
Państwo Walona Vau
Ciężka piechota - 50 ludzi za 500 złota, 30 surowca specjalnego, 20 reszty.
Żołnierze, którzy swoje już odsłużyli, będąc żołnierzami Arganderoku (czy jakoś tak) lub najemnikami. Posługują się każdym rodzajem broni białej, okazjonalnie kilkoma kuszami czy łukami. Elita państwa Vau, którzy mogą też przeszkalać innych żołnierzy czy poborowych.
Myśliwi - 100 ludzi za 250 złota, 30 surowca specjalnego, 10 reszty.
W czasach pokoju i przed powstaniem państwa Walona Ci mężczyźni zapewniali pożywienie swoim rodzinom, polując na rozmaite zwierzęta, głównie wilki, jelenie, sarny i dziki. Teraz również polują. Ale na ludzi. Na ich korzyść przemawia znajomość rodzimych terenów i mobilność.
Wojownicy Lasu - 5 ludzi za 600 złota, 40 surowca specjalnego, 20 reszty.
Drwale i górnicy z całego państewka Walona, jednak przeszkoleni przez stacjonujące tam zawodowe wojska. Uzbrojeni w rozmaitą broń, na ogół noszą ze sobą kołczan ze strzałami, łuk, włócznię lub kilka oszczepów, sztylet i wielką bojową maczugę, wykonaną z najmocniejszego drewna w okolicy. Zwani też są czasem Ludźmi Cienia, gdyż wyspecjalizowali się w nocnych atakach, nie zakładają wtedy zbroi, a używają jedynie tarcz z drewna i maczug, by nie zdradzić się odbiciem światła przez żelazną broń. Malują też swoje ciała na czarno. Są też dobrzy w walkach partyzanckich i nękaniu wroga, zwłaszcza gdy są u siebie.
Kusznicy - 50 ludzi za 300 złota, 40 surowca specjalnego, 30 reszty.
Wojownicy dość krępi, niscy i odziani w ciężkie zbroje lub kolczugi. Czemuż? Bo to Krasnoludy. Podobnie jak krasnoludzka piechota, pomagają w walkach Walonowi, a ich zadaniem jest zwalczanie wroga z daleka. Potrafią szybko zmasakrować wroga z dystansu. Są bardzo celni i skuteczni, co zawdzięczają walkach w szeregach Krasnali i ich szkoleniu.
Tropiciel - 1 człowiek za 1000 złota.
Wyspecjalizowany członek armii państwa Walona Vau, jednak nie jest wojownikiem. Jego zadaniem jest wytropienie i oswojenie rozmaitych bestii i zwierząt, jakie żyją na terenie państwa. Póki co, wyspecjalizowali się w oswajania wilków.
Wilki - 10 za 150 złota, 30 surowca specjalnego.
Oswojone przez tropiciela wilki, pomagające w walce czy polowaniach. Często wysyła się je na nocne zwiady, czy ataki. Również ich wycie o pełni Księżyca potrafi przerazić nawet najodważniejszych wrogów.
Taper - 1 człowiek za 1200 złota.
Jego zadaniem nie jest walka, choć walnie wspomaga żołnierzy państwa Walona. Zadaniem trapera jest konstruowanie umocnień i pułapek, ociosa więc bale na palisadę, naostrzy kije na zasieki, stworzy wilcze doły, czy inne nieczyste rodzaje pokonania wroga.

Avatar
Konto usunięte
Królestwo Krasnoludów
Żelaźni 40 za 600 złota 50 żelaza, 30 reszty
Najlepiej uzbrojeni,najlepiej wytrenowani, Awangarda Krasnoludów, Żelaźni, uzbrojeni w topory, krótkie włócznie, okrągłe tarczę , pistolety czy nawet krótkie strzelby, ci mistrzowie kunsztu wojennego są niezłomni i gotowi na wszystko
img12.deviantart.net/c311/i/2015/326/e/2/dwarf_by_rotaken-d9hmnxg.png

Avatar Bilolus1
Właściciel
Argandork jeszcze nie upadł, więc w sumie jego wojska nie trafiły do walona ;v.

Poza tym reszta git.

Avatar Angel_Kubixarius
Angel_Kubixarius pisze:
Kubuś mam ciekawą jednostkę dla cb ale abym ci ją wykonał bedę potrzebowal dostępu do twoich specow od mutacji i przynajmniej kilku magów krwii.... ale to jedeli zamierzasz ze mnà paktowaç.... jeśli nie, to postaram się to wykonać samemu... a wtedy bedziesz mial kłopot nawet jeśli chodzi o golemy... bo jest to jednostka na serio op. To jak ?

Avatar
Konto usunięte
Szamani 50 za 150 złota, 15 surowca specjalnego i 5 reszty

Orkowie mogą nauczyć się tylko jednego rodzaju magii, szamanizmu (dam sobie głowę uciąć, że nazywał się inaczej, ale bil potwierdził na privie szamanizm, dlatego tej nazwy używam). Dzięki magii tej potrafią m.in. wzmacniać przeciwników na polu bitwy. Niestety nie każdy z tych zielonych debili nadaje się do nauki tej magii. Ponieważ samo odszukanie kogoś nie do końca zje**negi i sama nauka magii troche kosztuje, ekwipunek szamanów jest nieco biedny. Noszą grube zwierzęce skóry dla obrony. Zawsze mają też przy sobie drewnianą laskę do podpierania się oraz spuszczania wpie**olu i nóż.
pre00.deviantart.net/b03b/th/pre/f/2012/241/4/9/orc_shaman_by_wood_illustration-d5cv1kw.jpg

Avatar Angel_Kubixarius
whaaagh !!! <- nazwa tutejszego szamanizmu z ktorej zawsze siè ryłem.

Avatar Bilolus1
Właściciel
Nie wiem czy tej magii nie nazwałem "WAAAGH" w zaethii ;v

Avatar
Konto usunięte
Bil ty gruba bambaryło czuję się oszukany

Avatar gulasz88
Plemiona Żaboludzi
Khat-sliginy (wycena w twoich rączkach) - Kryjące się w bagnach potwory z grubą skórą działają w armii jako prawie niewykrywalny i niezniszczalny transport dla zaopatrzenia, oraz w wielu przypadkach mogą służyć jako jednostki do walki partyzanckiej. Choć w tym wypadku najlepiej sprawdza się dzika odmiana tego stworzenia.
[url]www.deviantart.com/art/Dark-beast-515718660[/url]

Iseslinq (jak wyżej) - Modliszko-podobna bestia z działem średniego zasięgu plującym wrzącym kwasem trawiącym ofiarę żywcem. Ich kwas nie może co prawda przeżreć się przez grube mury twierdz, ale piechota i kawaleria jest w starciu z nimi niemalże bezbronna.
[url]www.deviantart.com/art/Bombardier-with-Mantis-Cannon-605760461[/url]

Felthenty (jak wyżej wyżej) - Niewielkie wiwerny morskie oswojone przez jedno z plemion żaboludzi. Mimo iż potrafią ponieść na swych barkach jedynie do trzecz, czterech wojów, mogą bez problemu atakować i poważnie uszkadzać okręty nieprzyjaciela. Niestety przez swoją wrażliwą skórę nie mogą się oddalać od wody na zbyt długi czas.
[url]www.deviantart.com/art/Royal-Flying-Cavalry-329571149[/url]

Avatar carmilion
Pirat - jednostka specjalizująca się w napadach grabieżczych i atakach na statki.

Avatar Rafael_Rexwent
Haliat

Vulture – niezbyt imponujący rozmiarami okręt o dosyć płytkim zanurzeniu. Jednak to tylko pozory, bo to główna jednostka dla prywatnych sił korsarskich Haliatu, o których oficjalnie się nie mówi, ale w praktyce po kryjomu łupią i rabują wszelakie transporty. Rzecz jasna łup idzie do skarbu państwa, ale bycie piratem szybko doprowadza do bogactwa, bo i Haliat dba o swoich korsarzy. Jako że jest to okręt przeznaczony nie do działań wojennych (choć może być stosowany i nie jest to pozbawione sensu), a pirackich, więc tak został skonstruowany. Dlatego potrafi wyciągać wysokie prędkości niezależnie od wiatru (zmora wielu statków innych nacji), posiada niezgorszą zwrotność i sporą ładowność. To wszystko po to, by zmieścić uzbrojenie strzelnicze i korsarzy. I upchnąć gdzieś łup.
http://www.iwebdesigner.it/wp-content/uploads/2012/07/landscapes-10.jpg
ładowność – 150 ładowności w 1
cena – 5 sztuk za 1000 złota, 170 drewna, 60 reszty
Specjalne: zwiększa dochody za ataki pirackie

Slup – niewielka jednostka pływająca, słabo uzbrojona i mało wytrzymała. Nadrabia to jednak prędkością i autonomicznością, będąc wymarzoną jednostką dla odkrywców i podróżników, oraz może kursować na krótszych dystansach z towarami handlowymi (na dalsze odległości staje się to nieopłacalne).
http://wallpoper.com/images/00/39/49/59/ships-artwork_00394959.jpg
ładowność – 30 ładowności w 1
cena – 5 sztuk za 150 złota, 15 drewna, 5 reszty

Charybda – niezwykła jednostka. Zarówno pod względem wyglądu jak i możliwości. Niewiele ustępuje pod względem wielkości Behemotom, a dzięki zastosowaniu dwóch bocznych kadłubów jest od nich sporo zwrotniejsza. Z drugiej strony – są miejsca, gdzie Behemot się zmieści, a Charybda już nie. Właśnie przez te boczne kadłuby. Wysoki przedni kasztel sprzyja abordażowi (znaczy, ułatwia abordaż Haliatom), ale zwiększa też profil okrętu. Na szczęście sporo wolnego miejsca pozwala na wprowadzenie na pokład Charybdy sporej ilości uzbrojenia, co może z niej stworzyć ogromny okręt wojenny.
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/4f/fe/7e/4ffe7e1cb774fa2328cd00576cb89381.jpg
ładowność – 2500 ładowności w 1
cena – 1 za 1800 złota, 450 drewna, 300 kamienia, 225 reszty

Avatar Vader0PL
Zakon Paladynów Krwistego Słońca

Piechota
Celnicy- 100 za (cena właściciela)
zapodaj.net/b432019fe6910.jpg.html
Jednostki nie nadające się do walki w regularnych szykach, czy na polach bitwy. Za to świetnie nadają się do obrony i kontroli granicznej.


Templariusze
Poborowi Templariuszy-100 żołnierzy, za 75 złota.
zapodaj.net/417c789b3bd64.jpg.html
Jednostki, które cechują się lepszym wyszkoleniem od podstawowych jednostek Zakonu. Wymagani do szkolenia wyższych jednostek Templariuszy.

Uhonorowani- 100 za (cena właściciela)
zapodaj.net/93a81ceffed81.jpg.html
Poborowi, którzy ukazali swój honor i umiejętności w walce i zasłużyli na miejsce w szeregach Templariuszy. Specjalizują się w walce bezpośredniej, a pod dowództwem najwyższego stopnia Templariusza, mogą zdziałać znacznie więcej. Wymagane przeszkolenie Poborowych na Uhonorowanych.


Uhonorowani w późniejszym czasie mogą dostać się na jedną z dwóch ścieżek- Rycerza, albo Kapłana.

Rycerze Templariuszów- 100 za (cena właściciela)
zapodaj.net/a18276422ff02.jpg.html
Jedna z dwóch ścieżek, na którą może się dostać Uhonorowany. (czytaj: Wymagane przeszkolenie z Uhonorowanego na daną ścieżkę).
Rycerze Templariuszów są wybitnymi jednostkami radzącymi sobie w walkach bronią białą, a pancerz chroni przed strzałami i bełtami. Pod wodzą najwyższego stopnia są w stanie przezwyciężyć nawet pięciokrotnie większą armię wroga.

Kapłani Templariuszy- 100 za (cena właściciela)
zapodaj.net/31a04f52109dc.jpg.html
Jedna z dwóch ścieżek, na którą może się dostać Uhonorowany. (czytaj: Wymagane przeszkolenie z Uhonorowanego na daną ścieżkę).
Kapłani specjalizują się w walce sierpami (patrz: obrazek) w ostateczności, a na odległość wspierają swoich za pomocą magii światła.

Baronowie Templariuszy-100 za (cena właściciela)
zapodaj.net/4da1af7e591f2.jpg.html
Wymagane przeszkolenie z Rycerzy Templariuszów.
Są to jednostki, które po doświadczeniach z walk jako Rycerze wstąpili na wyższy poziom Zakonu, a następnie otrzymali pancerz, który jest w stanie wytrzymać większość ataków z broni białej, miotanej, oraz strzały z kusz i łuków. Dodatkowo każdy z nich jest mistrzem w walce mieczem, a ich doświadczenie i wola walki skutecznie wpływa na sojuszników na polu bitwy.

Arcykapłani Templariuszy- 100 za (cena właściciela)
zapodaj.net/4cc3ac2f17e4b.jpg.html
Wymagane przeszkolenie z kapłanów.
Za swoje dokonania Kapłani odbywają dodatkowe szkolenie do walki kosami, oraz otrzymują średni pancerz, znacznie pomagający w walce. Doświadczenie Arcykapłanów pozwala na bardziej śmiałe ataki przeciwko wrogom.

Lord Templariuszy-1 za cena właściciela
zapodaj.net/1b3e5b7a90f5f.jpg.html
(Do stworzenia wymagane 100 Arcykapłanów i 100 Baronów)
Człowiek, który spośród tych dwustu wygrywa w zawodach państwowych. (Sam koszt zorganizowania tychże zawodów, oraz mianowania Starszych i Lorda to 3 tyś. złota).
Otrzymuje od nich czarny pancerz, mogący wytrzymać praktycznie wszystko. [Zanotowany jest przypadek, w którym Lord Templariuszy dostaje pociskiem z katapulty, a następnie wstaje, otrzepuje się i prowadzi swoje jednostki do zwycięstwa]. Każdy z Lordów jest arcymistrzem walki mieczem, obrony za pomocy tarczy, a dodatkowo specem od magii światła. Ich pojawienie się na polu bitwy jest niedocenione, a każdy z Lordów jest silnie wpisany w historię Zakonu.

Starsi Baronowie i Starsi Arcykapłani- 99, bądź 100 ludzi.
Zależne od tego, z której klasy zostanie mianowany Lord Templariuszy. Nie mogą być oni mianowani wyżej, a ich powstanie jest automatyczne z powstaniem Lorda Templariuszy.

Liczę na uczciwe, (a przy ostatnich trzech duże) ceny, które będą pokazywać, że te jednostki nie są pierwszymi lepszymi :)

Avatar Angel_Kubixarius
Kapłani templariuszy -> Dante z Piekła Dantego <3》

Avatar Angel_Kubixarius
Venturiax - jeden z najwybitniejszych arcynekromantów serrivy, został on wygnany na pustkiwia gdzie z nudów próbował uczyć orków swego rzemiosła, lecz tylko jeden z tej półmózgiej masy zrozumiał jego nauki, a był nim powstały ze zwiąsku orczego szamana i elfiej kapłanki niewolnicy ork o długich uszach i śniadej cerze zwany Khoronem, który do perfekcji opanował nauki mistrza i mo jego śmierci poprzez inne plemie orków Khoron zaczął doskonalić nekromancję. Co do Venturiaxa, dzięki sztukom, których uczył, wygnany arcynekromanta nie umarł lecz jego dusza została zapieczętowana w czaszce, którą Khoron nosi przy pasie. Kiedy potrzebuje pomocy lub rady mistrza używa drobnej ilości nekromancji na czasze i tym samym "poluźnia" pieczęć mistrza pialzwalając mu się na czas określony pohawić. Arcynekromanta z formy docha zapieczętowanego nie może nic zrobić, oprócz pomicy słownej i nakłaniania umarłych do współpracy z Khoronem... sama jego obecność sprawia, że sporo umarłych postrzega Khorona nie jak byle nekromante, ale jak kogoś wwięce. Kiedy zaś Venturiav jest calkowicie zamknièty w czasce czasem jego wola objawia sie w podszeptach w umyśle szalonego ucznia i tym, jak czasza co jakis czas zionie energią śmierci co w małych dawkach pozwala nie tyle zabić co spowodować utrate przytomnoßci przez strażników na danym terenie ( no chyba źe są złożeni z magii lub niebiologiczne. Zdolność ta Venturiaxa często pomaga Khorionowi, choć tej akurat stara się nie užywać.

Avatar FD_God
Takiej jednostki to ty nigdy nie zbudujesz, jeżeli nie uda ci się obronić zakonu.

Avatar Bilolus1
Właściciel
Zastanawia mnie po co wam tyle jednostek ;v. Wymyślcie 3-4 potrzebne i tak z 1 elitarną. ;v

Avatar FD_God
Może powołam własne specjalne jednostki, ale to dopiero później.

Avatar Vader0PL
Wytworzyłem jedną linię jednostek i to chyba na tyle z piechotą i innymi :V

Avatar Bilolus1
Właściciel
Pierwszy obrazek nie działa gulasz.

Avatar gulasz88
Już działa. Przez przypadek wstawiłem spacje między [url] a linkiem

Avatar carmilion
Morski strzelec - Jednostka prawie taka sama jak normalny strzelec, różni się tym że jest wyspecjalizowana w atakach na inne okręty. Używają palących strzał i są idealni w atakach lub grabieżach. Trening powoduje jednak że są drodzy. Często biorą ze sobą też miecz jednoręczny.
Cena: 50 Morskich Strzelców za 200 złota i 10 drewna.

Avatar Kuba1001
Pikinierzy - 100 ludzi za 100 złota, 50 surowca specjalnego.
Na widok kawalerii Hekojovii wielu wojowników truchleje ze strachu. Jednak można zaradzić ich szarży kawaleryjskiej. Jak? Wykorzystać pikinierów. Ci okuci w lekkie pancerze wojownicy używają do walki tarcz i długich pik, a w walce bezpośredniej noży lub lekkich mieczy. Jeśli trzeba, zamiast pik mogą wykorzystać ociosane kawałki drzew, a nawet ustawiać z nich prowizoryczną palisadę.
Pancerni - 50 ludzi za 250 złota, 100 surowca specjalnego, 10 reszty.
Najcięższa z piechoty jaką mogą zaoferować ziemie rodu Vau. Ochrania ich przeszywica, czyli gruby kaftan, oraz skórzana zbroja i kolczuga. Noszą też szyszaki i tarcze. Uzbrojeni są we włócznie, miecze oraz noże. To elita piechoty, która ma za zadanie odeprzeć każde natarcie wroga.

Avatar carmilion
Pospolite ruszenie - Jenostka dostępna praktycznie wszędzie. Wystarczy że masz hajs i mieszkają tu jacyś ludzie. Charakteryzuje się różnorodnością. Kosztują bardzo mało ale są słabi w walce.
Koszt:. 100 za 25 złota

Avatar bulorwas
Mogę chociaż projektować jednostki?

Odpowiedź

Pokaż znaczniki BBCode, np. pogrubienie tekstu

Dodaj zdjęcie z dysku