Jednostki które zrekrutować może każdy
Artyleria
Balista - 10 sztuk za 200 złota, 50 drewna, 25 żelaza (50 punktów ładowności przy pakowaniu tego na statki)
Katapulta - 5 sztuk za 300 złota,100 drewna, 50 kamienia i żelaza. (150 punktów ładowności przy pakowaniu tego na statki)
Trebusz - 3 sztuki za 500 złota, 250 drewna,100 kamienia,50 żelaza (200 punktów ładowności przy pakowaniu tego na statki)
Flota
Sprzęt jak katapulty czy strzelcy trzeba wprowadzać na statek żeby mógł walczyć !
Statek handlowy - 15 sztuk za 500 złota, 70 drewna, 35 reszty. (40 pojemności w 1)
Patrolowiec - 10 sztuk za 700 złota 120 drewna, 50 reszty (60 pojemności w 1).
Kanonierka - 5 sztuk za 900 złota, 150 drewna, 75 reszty. (150 pojemności w 1)
Fregata - 5 sztuk za 1000 złota, 200 drewna, 150 reszty. (300 pojemności w 1)
Okręt liniowy - 3 sztuki za 2000 złota, 400 drewna, 300 reszty. (600 pojemności w 1)
Hekojovia - Swag_Doge
Piechota
Poborowi 100 za 50 złota
fotozrzut.pl/Cz
Straż Przednia 75 za 100 złota, 5 każdego surowca
fotozrzut.pl/CN
Śpieszeni Nieśmiertelni 50 za 200 złota, 20 surowca specjalnego, 15 reszty.
fotozrzut.pl/CP
Kawaleria
Poborowa kawaleria 50 za 100 złota, 5 każdego surowca
fotozrzut.pl/Cc
Nieśmiertelni 25 za 300 złota, 30 surowca specjalnego, 25 reszty
Konni nieśmiertelni są ponoć nie do zatrzymania, ich szarże są niszczące a samo pojawienie się potrafi łamać morale wroga.
Strzelcy
Hekojovijscy Łucznicy 75 za 150 złota, 10 surowca specjalnego, 5 reszty
fotozrzut.pl/Co
__________________________________________________________________
Gorni - Zygarde
Piechota
Poborowi 100 za 50 złota
fotozrzut.pl/Cz
Wampirza Gwardia 20 za 600 złota, 40 surowca specjalnego, 30 reszty.
fotozrzut.pl/CL
Strzelcy
Gornijscy Łucznicy 75 za 150 złota, 10 surowca specjalnego, 5 reszty
fotozrzut.pl/Co
Kawaleria
Lekka Kawaleria 40 za 100 złota, 5 każdego surowca
fotozrzut.pl/Cz
Potwory
Zdziczałe Wampiry 10 za 50 żywności, 20 reszty surowców
fotozrzut.pl/CO
__________________________________________________________________
Księstwo Kar'koo - Greku
Piechota
Poborowi 100 za 50 złota
fotozrzut.pl/Cz
Straż Przednia 75 za 100 złota, 5 każdego surowca
fotozrzut.pl/CN
Kawaleria
Lekka Kawaleria 40 za 100 złota, 5 każdego surowca
fotozrzut.pl/Cz
Strzelcy
Kar'koońscy Kusznicy 100 za 100 złota, 10 każdego surowca.
fotozrzut.pl/CR
__________________________________________________________________
Leśny Kwiat- Modziaczek
Piechota
Elfi Poborowi 100 za 50 złota
fotozrzut.pl/CS
Obrońcy Wiecznej Królowej 75 za 100 złota, 10 surowca specjalnego, 5 każdego surowca
fotozrzut.pl/Ci
Strzelcy
Leśni Strzelcy 75 za 100 złota, 5 każdego surowca
fotozrzut.pl/EF
Cienie 50 za 250 złota, 20 surowca specjalnego, 15 reszty.
Ci strzelcy są zdolni do zakamuflowania się w każdym terenie.
fotozrzut.pl/Et
Potwory
Entowie 10 za 500 złota, 30 surowca specjalnego, 25 reszty surowców
fotozrzut.pl/E0
"Ent ze Smokiem Ruarda - 10 za 400 złota, 30 drewna, 25 reszty surowców
__________________________________________________________________
Księstwo Brumy - Killroy
Piechota
Poborowi 100 za 50 złota
fotozrzut.pl/Cz
Straż Przednia 75 za 100 złota, 5 każdego surowca
fotozrzut.pl/CN
Gwardia Piesza 50 za 250 złota, 20 surowca specjalnego, 15 reszty
fotozrzut.pl/ED
Kawaleria
Lekka Kawaleria 40 za 100 złota, 5 każdego surowca
fotozrzut.pl/Cz
Strzelcy
Brumijscy Łucznicy 75 za 150 złota, 10 surowca specjalnego, 5 reszty
fotozrzut.pl/Co
__________________________________________________________________
Haliat - Rafael
Piechota
Lud Pustyni 100 za 50 złota
fotozrzut.pl/EZ
Piechurzy 70 za 100 złota, 10 surowca specjalnego, 5 reszty surowców
fotozrzut.pl/EB
Strzelcy
Haliaccy Łucznicy 75 za 150 złota, 10 surowca specjalnego, 5 reszty surowców
fotozrzut.pl/E7
Kawaleria
Jeźdźcy Wielbłądów 50 za 20 surowca specjalnego, 15 reszty surowców
fotozrzut.pl/EG
Flota
Behemot - 1 za 2000 złota, 600 drewna, 400 kamienia, 300 reszty (3000 pojemności w 1)
fotozrzut.pl/Eb
Drakkar – szybka i zwrotna jednostka stanowiąca trzon floty eskortowców Haliatu. Doskonale wykonuje swoje zadanie, czyli eskortowanie słabo uzbrojonych transportowców i galeonów. Jest też wymarzoną jednostką do działań pirackich, ale o tym lepiej głośno nie mówić.
Dzięki specjalnej konstrukcji żagli niestraszny mu zły wiatr, a w cieśninach potrafi manewrować lepiej niż niejedna mniejsza jednostka. Problem może być w tym, że zbyt dużej ilości bełtów z balist, ani kamieni z katapult i trebuszy na siebie nie przyjmie. Ale wtedy z pomocą przychodzi mu atut mobilności. Co do ofensywy, to drakkar pomieści nawet trzy trebusze, lecz to maksimum. No i mało jaki kapitan zdecydowałby się na taki wariant uzbrojenia. Znacznie większym uznaniem cieszy się uniwersalny standard – 2 katapulty i 6 balist. Wtedy zostaje jeszcze sporo miejsca na dodatkową obsadę i łup.
wallpapersonthe.net/wallpapers/b/3840x2160/3840x2160-ocean_pirate_ships_in_icy_waters_water_ice_pirate_ship_fantasy-27705.jpg
Ładowność - 200 ładowności w 1
Cena – 5 sztuk za 900 złota, 175 drewna, 100 reszty
Rhino – podstawowa jednostka pierwszego uderzenia Haliatu. Jej prostota i niska cena pozwalają na szybką i masową produkcję. Statek ten został stworzony do jednej czynności – rozpoczęcia ataku większego zgrupowania floty Haliatu poprzez zmasowany, czołowy atak. Siłą Rhino nie jest jego uzbrojenie strzeleckie, ale silne dziobowe opancerzenie i ciężki, odlewany taran. To właśnie za jego pomocą okręt ten potrafi bez problemu zatopić wrogi statek, pod warunkiem, że nie będzie on zbyt wielki, albo opancerzony. W przypadku małych flot, dobrze zgrana grupa Rhino potrafi pokonać wszelkiego przeciwnika. Nie zmienia to faktu, że jest to statek przeznaczony do zmasowanych ataków, a więc zazwyczaj największe straty ponoszą właśnie zgrupowania Rhino. Na szczęście są takie i takie ubytki są szybko uzupełniane.
www.artsfon.com/pic/201501/2560x1440/artsfon.com-48919.jpg
Główne uzbrojenie – ciężki taran
Ładowność – 50 pojemności w 1
Cena – 10 sztuk za 600 złota, 100 drewna, 80 reszty
Haliat
Vulture – niezbyt imponujący rozmiarami okręt o dosyć płytkim zanurzeniu. Jednak to tylko pozory, bo to główna jednostka dla prywatnych sił korsarskich Haliatu, o których oficjalnie się nie mówi, ale w praktyce po kryjomu łupią i rabują wszelakie transporty. Rzecz jasna łup idzie do skarbu państwa, ale bycie piratem szybko doprowadza do bogactwa, bo i Haliat dba o swoich korsarzy. Jako że jest to okręt przeznaczony nie do działań wojennych (choć może być stosowany i nie jest to pozbawione sensu), a pirackich, więc tak został skonstruowany. Dlatego potrafi wyciągać wysokie prędkości niezależnie od wiatru (zmora wielu statków innych nacji), posiada niezgorszą zwrotność i sporą ładowność. To wszystko po to, by zmieścić uzbrojenie strzelnicze i korsarzy. I upchnąć gdzieś łup.
www.iwebdesigner.it/wp-content/uploads/2012/07/landscapes-10.jpg
ładowność – 150 ładowności w 1
cena – 5 sztuk za 1000 złota, 170 drewna, 60 reszty
Specjalne: zwiększa dochody za ataki pirackie
Slup – niewielka jednostka pływająca, słabo uzbrojona i mało wytrzymała. Nadrabia to jednak prędkością i autonomicznością, będąc wymarzoną jednostką dla odkrywców i podróżników, oraz może kursować na krótszych dystansach z towarami handlowymi (na dalsze odległości staje się to nieopłacalne).
wallpoper.com/images/00/39/49/59/ships-artwork_00394959.jpg
ładowność – 30 ładowności w 1
cena – 5 sztuk za 150 złota, 30 drewna, 15 reszty
Charybda – niezwykła jednostka. Zarówno pod względem wyglądu jak i możliwości. Niewiele ustępuje pod względem wielkości Behemotom, a dzięki zastosowaniu dwóch bocznych kadłubów jest od nich sporo zwrotniejsza. Z drugiej strony – są miejsca, gdzie Behemot się zmieści, a Charybda już nie. Właśnie przez te boczne kadłuby. Wysoki przedni kasztel sprzyja abordażowi (znaczy, ułatwia abordaż Haliatom), ale zwiększa też profil okrętu. Na szczęście sporo wolnego miejsca pozwala na wprowadzenie na pokład Charybdy sporej ilości uzbrojenia, co może z niej stworzyć ogromny okręt wojenny.
s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/4f/fe/7e/4ffe7e1cb774fa2328cd00576cb89381.jpg
ładowność – 2500 ładowności w 1
cena – 1 za 1800 złota, 450 drewna, 300 kamienia, 225 reszty
__________________________________________________________________
Dirna - Bulorwas
Piechota
Poborowi 100 za 50 złota
fotozrzut.pl/Cz
Straż Przednia 75 za 100 złota, 5 każdego surowca
fotozrzut.pl/CN
Strzelcy
Dirnijscy Łowczy 50 za 200 złota, 15 surowca specjalnego, 10 reszty surowców
imgur.com/opNzd0u
Potwory
"Psy Gończe" 50 za 200 złota, 20 surowca specjalnego, 10 reszty surowców
imgur.com/DKVb2sR
Kostuchy 5 za 300 złota, 30 surowca specjalnego, 15 reszty surowców
imgur.com/pbR9JM0
Kostuchy to istoty które spod czaszek które noszą na głowach wydzielają tajemniczy, trujący gaz. Da się je oswoić jednak trudno trzymać. Są niezwykle przydatne w walce.
__________________________________________________________________
Plemiona Żaboludzi - Gulasz
Piechota
Żaboludzcy Poborowi 200 za 50 złota
fotozrzut.pl/EJ
Wybrańcy 70 za 15 surowca specjalnego 10 reszty surowców
fotozrzut.pl/EQ
Strzelcy
Żaboludzcy Miotacze 70 za 100 złota 10 syropu ognia, 10 surowca specjalnego, 5 reszty
Żaboludzcy miotacze są szkoleni do cichego przemieszczania się po terenie i ataków partyzanckich w których rzucają we wroga butelkami pełnymi Syropu Ognia za lont których zazwyczaj służą krótkie drewienka.
Kawaleria
Jeźdźcy Głębinowców 30 za 300 złota 30 żywności, 15 reszty
(oto do czego są zdolni Żaboludzie, ujeżdżania zasranych rekinów)
fotozrzut.pl/EW
Jeźdźcy Olbrzymów 45 za 400 złota, 30 żywności, 20 reszty
(Tu nie znalazłem obrazka) Jeźdźcy olbrzymów ujeżdżają podobne do mieszanki nosorożca z gorylem bestie mierzące ponad dwa i pół metra wzrostu. Ich szarże są niemalże nie do powstrzymania bez pikinierów.. a i z nimi nawet może być krucho.
Potwory
Pan Lasu 1 za 500 złota, 60 żywności, 40 reszty surowców
fotozrzut.pl/Ee
Felthenty 5 za 300 złota, 30 surowca specjalnego, 20 reszty surowców - Niewielkie wiwerny morskie oswojone przez jedno z plemion żaboludzi. Mimo iż potrafią ponieść na swych barkach jedynie do trzecz, czterech wojów, mogą bez problemu atakować i poważnie uszkadzać okręty nieprzyjaciela. Niestety przez swoją wrażliwą skórę nie mogą się oddalać od wody na zbyt długi czas.
www.deviantart.com/art/Royal-Flying-Cavalry-329571149
Iseslinq 5 za 500 złota, 35 surowca specjalnego, 25 reszty surowców - Modliszko-podobna bestia z działem średniego zasięgu plującym wrzącym kwasem trawiącym ofiarę żywcem. Ich kwas nie może co prawda przeżreć się przez grube mury twierdz, ale piechota i kawaleria jest w starciu z nimi niemalże bezbronna.
www.deviantart.com/art/Bombardier-with-Mantis-Cannon-605760461
Khat-sliginy 5 za 300 złota, 30 surowca specjalnego, 25 reszty surowców - Kryjące się w bagnach potwory z grubą skórą działają w armii jako prawie niewykrywalny i niezniszczalny transport dla zaopatrzenia, oraz w wielu przypadkach mogą służyć jako jednostki do walki partyzanckiej. Choć w tym wypadku najlepiej sprawdza się dzika odmiana tego stworzenia.
www.deviantart.com/art/Dark-beast-515718660
__________________________________________________________________
Księstwo Drachenów
Piechota
Poborowi 100 za 50 złota
fotozrzut.pl/Cz
Straż Przednia 75 za 100 złota, 5 każdego surowca
fotozrzut.pl/CN
Strzelcy
Kusznicy Drachenów 100 za 150 złota, 10 surowca specjalnego, 5 reszty surowców
fotozrzut.pl/E1
Gwardia Kusznicza 50 za 200 złota, 20 surowca specjalnego, 10 reszty surowców
fotozrzut.pl/EI
Kawaleria
Lekka Kawaleria 40 za 100 złota, 5 każdego surowca
fotozrzut.pl/Cz
__________________________________________________________________
Księstwo Eferii - Lukas2000
Piechota
Poborowi 100 za 50 złota
fotozrzut.pl/Cz
Młotnicy 100 za 100 złota, 5 każdego surowca
fotozrzut.pl/Ej
Włócznicy Książęcy 70 za 150 złota, 15 surowca specjalnego, 10 reszty surowców
fotozrzut.pl/E2
Gwardia Pikinierska 50 za 300 złota, 25 surowca specjalnego, 15 reszty surowców
fotozrzut.pl/EC (Pan po lewej)
Strzelcy
Poborowi Kusznicy 70 za 100 złota, 10 każdego surowca
fotozrzut.pl/EE
Gwardia Kusznicza 50 za 300 złota, 25 surowca specjalnego, 15 reszty surowców
fotozrzut.pl/Ea
Machiny
Tabory 18 za 50 drewna, 10 żelaza.
__________________________________________________________________
Królestwo Krasnoludów - Degant
Piechota
Górnicy 100 za 50 złota
fotozrzut.pl/Eh
Piechota Królewska 70 za 100 złota, 15 żelaza, 10 reszty surowców
fotozrzut.pl/El
Gwardziści 40 za 300 złota, 20 każdego surowca
fotozrzut.pl/Ep
Żelaźni 40 za 600 złota 50 żelaza, 30 reszty
img12.deviantart.net/c311/i/2015/326/e/2/dwarf_by_rotaken-d9hmnxg.png
Strzelcy
Muszkieterzy 50 za 150 złota, 20 prochu strzelniczego (10 kamienia + 10 żelaza),10 reszty surowców
fotozrzut.pl/Eu
Muszkieterzy ze strzelbami 25 za 300 złota, 40 prochu strzelniczego (20 kamienia +20 żelaza), 20 reszty surowców
fotozrzut.pl/E3
Machiny
Czołg parowy 1 za 300 żelaza, 150 reszty surowców
fotozrzut.pl/EX
Artyleria
Krasnoludzkie działo 5 za 500 złota, 50 prochu strzelniczego (25 kamienia + 25 żelaza), 25 reszty surowców
fotozrzut.pl/EY
Działa Organowe 1 bateria za 1000 złota, 100 prochu strzelniczego(50 Żelaza+ 50 Kamienia) i 50 reszty
Ponieważ po co robić jedno działo kiedy możesz zrobić 4 i dać je na jedną platformę 1.bp.blogspot.com/-Au2clt9X86k/UVhwrk-MPqI/AAAAAAAABk4/eGcBzgznLag/s1600/1.JPG
Flota
Niszczyciel Klasy "Brodacz" 5 za 100 żelaza, 40 reszty surowców (200 pojemności w 1)
fotozrzut.pl/Eg
__________________________________________________________________
Zakon Paladynów Krwistego Słońca - Vader0PL(p)
Piechota
Poborowi Krzyżowcy 100 za 50 złota
fotozrzut.pl/Es
Inkwizytorzy Zakonu 70 za 100 złota, 5 każdego surowca
fotozrzut.pl/E5
Paladyni 20 za 300 złota, 25 surowca specjalnego, 20 reszty surowców
fotozrzut.pl/EH
Piechota
Celnicy- 100 za (cena właściciela)
zapodaj.net/b432019fe6910.jpg.html
Jednostki nie nadające się do walki w regularnych szykach, czy na polach bitwy. Za to świetnie nadają się do obrony i kontroli granicznej.
Templariusze
Poborowi Templariuszy-100 żołnierzy, za 75 złota.
zapodaj.net/417c789b3bd64.jpg.html
Jednostki, które cechują się lepszym wyszkoleniem od podstawowych jednostek Zakonu. Wymagani do szkolenia wyższych jednostek Templariuszy.
Uhonorowani- 100 za 15 żelaza, 10 reszty surowców, 300 złota
zapodaj.net/93a81ceffed81.jpg.html
Poborowi, którzy ukazali swój honor i umiejętności w walce i zasłużyli na miejsce w szeregach Templariuszy. Specjalizują się w walce bezpośredniej, a pod dowództwem najwyższego stopnia Templariusza, mogą zdziałać znacznie więcej. Wymagane przeszkolenie Poborowych na Uhonorowanych.
Uhonorowani w późniejszym czasie mogą dostać się na jedną z dwóch ścieżek- Rycerza, albo Kapłana.
Rycerze Templariuszy- 50 za 300 złota 20 żelaza, 15 reszty surowców
zapodaj.net/a18276422ff02.jpg.html
Jedna z dwóch ścieżek, na którą może się dostać Uhonorowany. (czytaj: Wymagane przeszkolenie z Uhonorowanego na daną ścieżkę).
Rycerze Templariuszów są wybitnymi jednostkami radzącymi sobie w walkach bronią białą, a pancerz chroni przed strzałami i bełtami. Pod wodzą najwyższego stopnia są w stanie przezwyciężyć nawet pięciokrotnie większą armię wroga.
Kapłani Templariuszy- 75 za 300złota, 30 żelaza, 20 reszty surowców.
zapodaj.net/31a04f52109dc.jpg.html
Jedna z dwóch ścieżek, na którą może się dostać Uhonorowany. (czytaj: Wymagane przeszkolenie z Uhonorowanego na daną ścieżkę).
Kapłani specjalizują się w walce sierpami (patrz: obrazek) w ostateczności, a na odległość wspierają swoich za pomocą magii światła.
Baronowie Templariuszy-50 za 1000złota, 80 żelaza, 60 reszty surowców
zapodaj.net/4da1af7e591f2.jpg.html
Wymagane przeszkolenie z Rycerzy Templariuszów.
Są to jednostki, które po doświadczeniach z walk jako Rycerze wstąpili na wyższy poziom Zakonu, a następnie otrzymali pancerz, który jest w stanie wytrzymać większość ataków z broni białej, miotanej, oraz strzały z kusz i łuków. Dodatkowo każdy z nich jest mistrzem w walce mieczem, a ich doświadczenie i wola walki skutecznie wpływa na sojuszników na polu bitwy.
Arcykapłani Templariuszy- 50 za 1000 złota, 80 żelaza, 60 reszty surowców
zapodaj.net/4cc3ac2f17e4b.jpg.html
Wymagane przeszkolenie z kapłanów.
Za swoje dokonania Kapłani odbywają dodatkowe szkolenie do walki kosami, oraz otrzymują średni pancerz, znacznie pomagający w walce. Doświadczenie Arcykapłanów pozwala na bardziej śmiałe ataki przeciwko wrogom.
Lord Templariuszy-1 za cena właściciela 1 za 2000 złota, 300 żelaza, 250 reszty surowców
zapodaj.net/1b3e5b7a90f5f.jpg.html
(Do stworzenia wymagane 100 Arcykapłanów i 100 Baronów)
Człowiek, który spośród tych dwustu wygrywa w zawodach państwowych. (Sam koszt zorganizowania tychże zawodów, oraz mianowania Starszych i Lorda to 3 tyś. złota).
Otrzymuje od nich czarny pancerz, mogący wytrzymać praktycznie wszystko. [Zanotowany jest przypadek, w którym Lord Templariuszy dostaje pociskiem z katapulty, a następnie wstaje, otrzepuje się i prowadzi swoje jednostki do zwycięstwa]. Każdy z Lordów jest arcymistrzem walki mieczem, obrony za pomocy tarczy, a dodatkowo specem od magii światła. Ich pojawienie się na polu bitwy jest niedocenione, a każdy z Lordów jest silnie wpisany w historię Zakonu.
Starsi Baronowie i Starsi Arcykapłani- 99, bądź 100 ludzi.
Zależne od tego, z której klasy zostanie mianowany Lord Templariuszy. Nie mogą być oni mianowani wyżej, a ich powstanie jest automatyczne z powstaniem Lorda Templariuszy.
Strzelcy
Kusznicy Zakonu 70 za 100 złota, 5 każdego surowca
fotozrzut.pl/En
Kawaleria
Rycerze Krwistego Słońca 40 za 300 złota 20 surowca specjalnego, 15 reszty
fotozrzut.pl/Ev
__________________________________________________________________
Republika Handlowa Kvarcowica
Piechota
Poborowi 100 za 50 złota
fotozrzut.pl/Cz
Straż Przednia 75 za 100 złota, 5 każdego surowca
fotozrzut.pl/CN
Strzelcy
Kvarcowiccy Łucznicy 75 za 150 złota, 10 surowca specjalnego, 5 reszty surowców
fotozrzut.pl/E7
Morski strzelec - Jednostka prawie taka sama jak normalny strzelec, różni się tym że jest wyspecjalizowana w atakach na inne okręty. Używają palących strzał i są idealni w atakach lub grabieżach. Trening powoduje jednak że są drodzy. Często biorą ze sobą też miecz jednoręczny.
Cena: 50 Morskich Strzelców za 200 złota i 10 drewna, 5 reszty surowców
Kawaleria
Lekka Kawaleria 40 za 100 złota, 5 każdego surowca
fotozrzut.pl/Cz
Flota
"Goliat" - 1 za 2000 złota, 700 drewna, 300 reszty (3500 pojemności w 1)
imgur.com/7g0lKH3
__________________________________________________________________
Księstwo Wampirów - Kuba
Piechota
Horda 200 za 50 złota
imgur.com/FppDnbh
Szkieleci Wojownicy 100 za 100 złota, 5 każdego surowca.
imgur.com/sYwYIkW
Gwardia Grobowa 70 za 200 złota, 15 surowca specjalnego, 10 reszty.
imgur.com/GS6mUXY
Dworzanie 20 za 600 złota, 40 surowca specjalnego, 30 reszty.
imgur.com/uFqgtAo
Golemy - 30 za 150 złota, 15 surowca specjalnego, 10 reszty.
Żelazne Golemy - 20 za 200 złota, 30 surowca specjalnego, 20 reszty
Upiory - 2 za 1500 złota, 100 surowca specjalnego, 60 reszty.
Duchy - 20 za 300 złota, 40 surowca specjalnego, 20 reszty.
Nieumarli - 100 za 150 złota, 15 surowca specjalnego, 10 reszty.
Strzelcy
Kościani Łucznicy - 100 za 100 złota, 10 surowca specjalnego, 5 reszty.
Kawaleria
Zakon Rycerzy Krwi 40 za 300 złota, 20 surowca specjalnego, 15 reszty
Potwory
(Nie możliwi do zrekrutowania)
Kamienni Giganci
imgur.com/JbYe
Pochodząca z niepamiętnych czasów dwudziestka strażników pałacu to ogromne golemy, każdy uzbrojony w najlepszy pancerz oraz broń na jaki stać tylko księcia
Poza tymi jednostkami Wampiry za pomocą bohatera "Śmierci" są w stanie ożywić 25% wojsk każdego pokonanego wroga
__________________________________________________________________
Plemiona Orków - Gość od Pizzy
Piechota
Gobliny 300 za 100 złota
imgur.com/WaG0w3Q
Orkowe Chopy 100 za 50 złota
imgur.com/GnYEuYn
Wojacy 70 za 100 złota, 10 surowca specjalnego, 5 reszty
imgur.com/6x6yxOW
Debeściaki 50 za 200 złota, 15 surowca specjalnego, 10 reszty
imgur.com/U0k2tWo
Wodze 15 za 300 złota, 25 surowca specjalnego, 20 reszty.
imgur.com/L3S8zfD
Strzelcy
Kawaleria
Potwory
Trolle 5 za 30 surowca specjalnego, 25 reszty
imgur.com/8l8A4if
Olbrzym 1 za 35 surowca specjalnego, 30 reszty
imgur.com/x1Hctyd
Magowie
Szamani 50 za 150 złota, 15 surowca specjalnego i 5 reszty
Orkowie mogą nauczyć się tylko jednego rodzaju magii, szamanizmu (dam sobie głowę uciąć, że nazywał się inaczej, ale bil potwierdził na privie szamanizm, dlatego tej nazwy używam). Dzięki magii tej potrafią m.in. wzmacniać przeciwników na polu bitwy. Niestety nie każdy z tych zielonych debili nadaje się do nauki tej magii. Ponieważ samo odszukanie kogoś nie do końca zje**negi i sama nauka magii troche kosztuje, ekwipunek szamanów jest nieco biedny. Noszą grube zwierzęce skóry dla obrony. Zawsze mają też przy sobie drewnianą laskę do podpierania się oraz spuszczania wpie**olu i nóż.
pre00.deviantart.net/b03b/th/pre/f/2012/241/4/9/orc_shaman_by_wood_illustration-d5cv1kw.jpg
__________________________________________________________________
Ziemie Rodu Vau - Kuba
Piechota
Poborowi 100 za 50 złota
fotozrzut.pl/Cz
Straż Przednia 75 za 100 złota, 5 każdego surowca
fotozrzut.pl/CN
Krasnoludzka Piechota 70 za 100 złota, 10 każdego surowca.
imgur.com/zz0nT8Z
Wojownicy Lasu - 5 ludzi za 600 złota, 40 surowca specjalnego, 20 reszty.
Kusznicy - 50 ludzi za 300 złota, 40 surowca specjalnego, 30 reszty.
Tropiciel - 1 człowiek za 1000 złota
Wilki - 10 za 150 złota, 30 surowca specjalnego.
Traper - 1 człowiek za 1200 złota.
Pikinierzy - 100 ludzi za 100 złota, 50 surowca specjalnego. 35 reszty surowców
Na widok kawalerii Hekojovii wielu wojowników truchleje ze strachu. Jednak można zaradzić ich szarży kawaleryjskiej. Jak? Wykorzystać pikinierów. Ci okuci w lekkie pancerze wojownicy używają do walki tarcz i długich pik, a w walce bezpośredniej noży lub lekkich mieczy. Jeśli trzeba, zamiast pik mogą wykorzystać ociosane kawałki drzew, a nawet ustawiać z nich prowizoryczną palisadę.
Pancerni - 50 ludzi za 250 złota, 100 surowca specjalnego, 60 reszty.
Najcięższa z piechoty jaką mogą zaoferować ziemie rodu Vau. Ochrania ich przeszywica, czyli gruby kaftan, oraz skórzana zbroja i kolczuga. Noszą też szyszaki i tarcze. Uzbrojeni są we włócznie, miecze oraz noże. To elita piechoty, która ma za zadanie odeprzeć każde natarcie wroga.
Strzelcy
Leśniczy 70 za 100 złota, 5 każdego surowca
imgur.com/N24O5bB
Myśliwi - 100 ludzi za 250 złota, 30 surowca specjalnego, 10 reszty.
Kawaleria
Przyboczni Walona 40 za 300 złota, 20 specjalnego surowca, 15 reszty surowców
imgur.com/YQ1s0W1