1. Sprzedaż w sumie nie dałoby się na start od tak wydoić wszystkich handlarzy w pierwszym akcie...
2. Ktoś zarabia tą drogą rudę?
3. Dodaj przekonanie wrzoda, by nam dał spokój...
4. Dobre dla chytrusów... Bo rudy i tak ma się w cholerę.
KingsMax pisze:Tak, ja na przykład.
2. Ktoś zarabia tą drogą rudę?
KingsMax pisze:Nie w tym modzie.
Bardziej się opłaca kuć miecze i czyścić nimi handlarzy...
chupacabra001 pisze:O to mi chodziło.
2) Przeznaczasz na to punkty nauki, czyli więcej hajsu kosztem siły na przykład.
Chrzaszcz_Trzcinowy pisze:
ale wprowadzenie charyzmy sprawi że kowalstwo już się nie będzie opłacać..
KingsMax pisze:
Akurat na temat chrząszczy to może zrobić tak, by walka z nimi to nie była katorga...
RhobarIII pisze:
Cóż, ja NIGDY nie miałem problemów z zabiciem chrząszcza ;_;
KingsMax pisze:
Te dwa przy gruzowisku blokują się przy ścianie w taki sposób, że nieraz ciężko je trafić...
W sumie je przydałoby się naprawić, bo ciągle to wygląda jakby chciały wejść w ścianę...
Chrzaszcz_Trzcinowy pisze:
U wizadosa te chrząszcze wyszły z tego domu.
chupacabra001 pisze:Chodziło chyba o -10 siły, tak?
Kostury te wymagają manę, a nie siłę - dlatego wszyscy magowie/guru dostaną z 10 siły. I nie będzie, że Cronos zacznie popi***alać z mściwą stalą na plecach. .
chupacabra001 pisze:
Mm, no dobra. Darkus może mieć rację z tym, by zrobić po dwa rodzaje kosturów dla każdej gildii. Tyle, że ja nie mam pomysłu na wygląd kosturów. Potrzebujemy zatem [najlepiej szkiców, ewentualnie bardzo dokładny opis] jednego kostura ognia, jednego wody, dwóch dla bractwa i dwóch dla nekrofila [w tym do jednego z nich na 100% dam czachę ze Szponu Beliara].
Chrzaszcz_Trzcinowy pisze:Czekaj, co? Jaki spoiler? Każdy porządny mod ma spis zmian, jakie wprowadza...
Można by, ale w sumie to po co robić temat-spojler co znajdzie się w modzie? :P