Czołgi dla początkujących graczy WoT'a

Avatar HQ909
Którą nacje odkryć? LT czy HT? Oto pytania na dyskusje

Avatar chupacabra001
Moderator
Nacja - idiotoodporne ruskie, które mają za to mały potencjał.
Ht/Lt - zdecydowanie HT, bo to najmniej wymagający rodzaj pojazdów.
Amen.

Avatar Lekki69
Tak, sam gram lightami i wim że to diabelnie wku*wiste piździki. Prędzej poleciłbym Medium lub heavy tankami. Niektóre medy mogą nawet coś odbić (Niemcy i komuniści)
Heavy co prawda mogą jeszcze więcej odbić, ale są po prostu wolniejsze.

Avatar Lekki69
A nacje? Rosja i Amerykanie tak na początek. Później wielu woli Francuzy, ale u większości z nich potencjał zaczyna się od 7 tieru.

Avatar chupacabra001
Moderator
Lekki69 pisze:
ale u większości z nich potencjał zaczyna się od 7 tieru.

ELC AMX - 5 tier
B1 - 4 tier
Lorr 39 - 3 tier
Td - wszystko poza 4

Od 7 tieru, powiadasz...?

Avatar Rav239
Moderator
Ogólnie grając w wota nauczyłem się że Lt jeżdżą albo karmazynowoczerwone pomidory (dlatego na długo pozostają czerwone) albo skillzordy. Na czołgach typu WZ lekka, Ru, LTTB da się ukręcić największy WN8 robiąc dmg odpowiadający powiedzmy, 1:5 w przypadku HT (czyli na HT żeby mieć X wn8 robisz 5k dmg, na lt 1k), może nie wygląda to dobrze, ale w rzeczywistości dochodzi do tego spot&spółka i wychodzi wynik, nad którym musielibyśmy się nieźle napocić na jakiejkolwiek innej klasie.


MT są z kolei OP dla średniozaawansowanych graczy, szczególnie rosyjskie i niemieckie.

HT są dobre dla nowych graczy, ale nie można zapomnieć że nie samym chlebem żyje człowiek. Nie można na nich za długo być, nie ważne w jakiej nacji. Ogólnie najlepsze to chińskie, radzieckie i amerykońskie.

Arty? Niektórzy uważają że dobry start, można poznać mapy i podpatrzyć gdzie kto jak jedzie. Ostatecznie to też jakiś pomysł na życie, ale nie wszyscy lubią arty, dochodzi jeszce do tego ostry hejt na forum. Ale polecam zagrać, najlepiej Pz Sfl IVb (niemiecki IV tier) , jak dobrze pójdzie to można spróbować francuskie, radzieckie lub brytyjskie, ew. niemieckie do VII tieru (NIE DALEJ!!!)

TD są również bardzo bardzo dobrym wyborem. Polecam najbardziej radzieckie (ISU!!), niemieckie (obydwie linie ale z naciskiem na tą z Ferdinandem) i amerykońskie (trzeba przeboleć VIII tier - niektórym się podoba ale mogę zaryzykować stwierdzenie że dla 85% graczy to była mordęga)

Avatar chupacabra001
Moderator
Rav, co Ty pierdzielisz.

1) Ruskie medy to największy słom wśród medów. Zdecydowanie lepsze są amerykańce i brytole.
2) Najlepszy HT to niemiecki HT. Ewentualnie amerykaniec.
3) Najlepsza arta do nauki to żabojady. Celne, szybkostrzelne, wybaczają błędy, mobilne, z wychyleniem działa.
4) TDki nie są dla początkujących! Zwłaszcza takie papiery jak większość Niemców i ruskich, które tdkami są tylko z nazwy, bo się do niczego nie nadają w praktyce.
I o którym amerykańskim TD mówisz? Parówa, czy Prot? To pierwsze - nie wiem, ale wygląda na OP. To drugie jest OP jak chjem strzelił.

Avatar Lekki69
chupacabra001 pisze:
ELC AMX - 5 tier
B1 - 4 tier
Lorr 39 - 3 tier
Td - wszystko poza 4

Od 7 tieru, powiadasz...?

ja mówiłem o większości, bo bdr, s35 ca i elc to rzeczywiście dość groźne, zresztą - dla początkującego gracza. Co do reszty się nie zgadzam
PS: muszę sb sprawić ELC :c

Avatar chupacabra001
Moderator
A z czym tu się nie zgadzać...?

HT - B1 jest OP, ale wymagające. Jeśli umiesz się ustawić, to odbijesz wszystko, a jak umiesz strzelać to rozwalisz wszystko. Może oprócz Matyldy i KW-1.

Arta - cała ta linia jest OP poza 7. Uwierz mi, wiem coś o tym. Lorrką 39 nabiłem pierwszego specjalistę na arcie i asa.

TD - 2 tier zdejmuje wszystko na magazynek, albo na 3 strzały ze spamerskiej i snajperskiej lufy. Ma też świetny kamuflaż.
3 tier to samo, ale jeszcze lepszy kamuflaż i lufa mająca 110 penetracji. Przebije każdą 5.

Mam wymieniać dalej?

Avatar Znajomy22
Lekki69 pisze:
ja mówiłem o większości, bo bdr, s35 ca i elc to rzeczywiście dość groźne, zresztą - dla początkującego gracza. Co do reszty się nie zgadzam
PS: muszę sb sprawić ELC :c

ELC AMX w odpowiednich rękach może zrobić niezłą rzeź (zwłaszcza na 6).

Jeśli chodzi o nację to polecam dla początkującego ruskie (Np.KW-1)
LT - to jest rodzaj czołgów gdzie możesz zastosować ''partyzantkę''. Wyjeżdżasz, strzelasz i chowasz się. Oczywiście nie na wszystkich czołgach się udaje.
MT - polecałbym jednak graczom ''obczajonym'' z grą ze względu, że na swoich tierach wymiatają, natomiast na wyższych jest gorzej. (mam na myśli do 8 tieru)
HT - kątujesz się i strzelasz. Tak jest większości ciężkich, ale nie na wszystkich jest tak ''różowo''.
TD - kampienie, kampienie i jeszcze raz kampienie. Tym bardziej dla tych bez pancerza. Linia dla cierpliwych.
A o arcie się nie będę wypowiadał, ale jak szukasz takiej szybko szczelnej polecam Bishopsa, a później FV304.

Avatar chupacabra001
Moderator
Znajomy, MT na wyższych tierach mają mniej przesrane niż HT na wyższych.

Avatar donwito23
chupacabra001 pisze:
Znajomy, MT na wyższych tierach mają mniej przesrane niż HT na wyższych.

+1

Avatar gelo1238
,,szybko szczelnej"...

Avatar WiemKimJestes
Moderator
gelo1238 pisze:
,,szybko szczelnej"...

Y not? :P

Avatar gelo1238
WiemKimJestes pisze:
Y not? :P

?

Avatar Lekki69
gelo1238 pisze:
?

Why not*

Avatar Rav239
Moderator
1.Ruskie medy? Omujborze, jak to widzę to sram w gacie. Chyba że jestem jakimś dobrym czołgiem. Poza tym są najbardziej OP ze względu na to, że były projetkowane dużo później, dlatego mają lepszy pancerz/działo. FV i Pattony? Polecam forum, większość graczy podziela moje opinie że to gunwo.

2.Sam napisałeś że radzieckie HT są najbardziej op, Tygrys na VII tierze może być trudną barierą dla nowego gracza (nawet nie próbujcie mi wmówić że nie, gdyż jest to HTkowy snajper) , a na hamerykańskich musisz się nauczyć ruszać wieżą, zajmować pozycje...

3.Dlatego wymieniłem kochasi jako pierwszych.

4.Ferdziu papier? JgTiger papier? Jgpz E100 papier? na tych pirwszych (do VII tieru) liźniesz trochę info o kamo, ukrywaniu się i wszystko OK, a na tych drugich nauczysz się chować dolną płytę i gdzie jechać powolnym czołgiem (co i tak powinno być na błysk do tieru IX) Prot OP? no nie wiem, działo bardzo mi przypomina T34, a protek to jeden wielki łikspot, jest powolny a działo nie nadaje się do kampienia. Gl.
Co do Stalinów, whatwhatwhat? Jeden szczał na ISU i od razu staty w górę, a mało jest TDków pancerniejszych od 704. Jedyny problem to nie ginąć jak debil przed tym jednym strzałem...

Avatar chupacabra001
Moderator
1) To widocznie nie umiesz sobie z nimi radzić, dlatego srasz w gacie. Med bez opuszczania działa to zawsze będzie gówno, a nie med. Brytole i amerykańce lufę świetnie odchylają.
W tym Pattony mają twarde wieże i mają w sumie wszystko - opuszczanie działa, wystarczającą mobilność, wystarczające działo.
Z kolei brytole mają świetne działa, opuszczanie i w zależności od pojazdu - albo mobilność, albo pancerz.
Nie patrz na forum, bo większość ludzi którzy tam się udzielają to idioci. Wątek o ARLu V39 jest idealnym przykładem.
W większości mocnych klanach Pershing i Patton to medy nr1.

2) Mówiłem o linii Mausa.

3) Kur.a.... WIĘKSZOŚĆ! Do 7 włącznie każdy niemiecki td (oprócz hetzera) to najzwyklejszy papier. I nie zapominaj, że zanim początkujący (który nie ogarnia czym jest chowanie się) dojdzie do takiego Ferdka, po prostu zrezygnuje.
Tak, Prot jest OP. Jeśli umiesz wykorzystać jego pancerz, nawet IS-7 ma problemy z przebiciem. Wiem co piszę. Jedyne jego wady to mobilność i otwarty dach będący czymś pięknym dla arty. Więcej ich nie widzę.
To fajnie skręca, ma wieżę, umiejętne ustawianie się odbije każdy pocisk, a działo przebije wszystko. Prot ma niecelne działo? Tyś na łeb upadł?
Tak więc...

+ OP pancerz
+ Zwrotność
+ Przyspieszenie
+ Wieża
+ Dobra penetracja (260)
+ Dobry DPM 2376 HP/min
+ Działo jest celne, nie pieprz mi tu głupot.
+ Każdy czołg ma weakspoty, ale te jego są bardzo łatwe do ukrycia

- Łatwy łup dla arty, zwłaszcza brytyjskiej. Ruskie i żabojady walą mu niestety w przednią płytę
- Ograniczenie prędkości o 18 km/h.

Traktuj go jako HTka, a wszystko będzie OK.
Co do czerwonych - tylko najpierw traf tą koślawą lufą. I dojdź kuźwa do tej 9...

Avatar Znajomy22
Rav239 pisze:
1.Ruskie medy? Omujborze, jak to widzę to sram w gacie. Chyba że jestem jakimś dobrym czołgiem. Poza tym są najbardziej OP ze względu na to, że były projetkowane dużo później, dlatego mają lepszy pancerz/działo. FV i Pattony? Polecam forum, większość graczy podziela moje opinie że to gunwo.

Jak srasz w gacie to ja się pytam jakie masz staty.

Avatar Jejowicz
Właściciel
Znajomy22 pisze:
Jak srasz w gacie to ja się pytam jakie masz staty.

Jechałeś czymkolwiek na T-54? Nie? To polecam wyjechanie nań takim Centurionem na przykład.

Avatar Znajomy22
Jejowicz pisze:
Jechałeś czymkolwiek na T-54? Nie? To polecam wyjechanie nań takim Centurionem na przykład.

Tak, i ja srałem w gacie no ale nie porównujmy 8 do 9 gdzie 9 ma większe szanse.

Avatar chupacabra001
Moderator
Znajomy22 pisze:
Tak, i ja srałem w gacie no ale nie porównujmy 8 do 9 gdzie 9 ma większe szanse.

Centurion to tez 9, geniuszu.

Avatar Rav239
Moderator
chupacabra001 pisze:
1) To widocznie nie umiesz sobie z nimi radzić, dlatego srasz w gacie. Med bez opuszczania działa to zawsze będzie gówno, a nie med. Brytole i amerykańce lufę świetnie odchylają.
W tym Pattony mają twarde wieże i mają w sumie wszystko - opuszczanie działa, wystarczającą mobilność, wystarczające działo.
Z kolei brytole mają świetne działa, opuszczanie i w zależności od pojazdu - albo mobilność, albo pancerz.
Nie patrz na forum, bo większość ludzi którzy tam się udzielają to idioci. Wątek o ARLu V39 jest idealnym przykładem.
W większości mocnych klanach Pershing i Patton to medy nr1.

2) Mówiłem o linii Mausa.

3) Kur.a.... WIĘKSZOŚĆ! Do 7 włącznie każdy niemiecki td (oprócz hetzera) to najzwyklejszy papier. I nie zapominaj, że zanim początkujący (który nie ogarnia czym jest chowanie się) dojdzie do takiego Ferdka, po prostu zrezygnuje.
Tak, Prot jest OP. Jeśli umiesz wykorzystać jego pancerz, nawet IS-7 ma problemy z przebiciem. Wiem co piszę. Jedyne jego wady to mobilność i otwarty dach będący czymś pięknym dla arty. Więcej ich nie widzę.
To fajnie skręca, ma wieżę, umiejętne ustawianie się odbije każdy pocisk, a działo przebije wszystko. Prot ma niecelne działo? Tyś na łeb upadł?
Tak więc...

+ OP pancerz
+ Zwrotność
+ Przyspieszenie
+ Wieża
+ Dobra penetracja (260)
+ Dobry DPM 2376 HP/min
+ Działo jest celne, nie pieprz mi tu głupot.
+ Każdy czołg ma weakspoty, ale te jego są bardzo łatwe do ukrycia

- Łatwy łup dla arty, zwłaszcza brytyjskiej. Ruskie i żabojady walą mu niestety w przednią płytę
- Ograniczenie prędkości o 18 km/h.

Traktuj go jako HTka, a wszystko będzie OK.
Co do czerwonych - tylko najpierw traf tą koślawą lufą. I dojdź kuźwa do tej 9...


1. Wystarczająca mobilność? Chyba skręcanie. coś na kształt centuriona 7/1, max 40 na godzinę. Działo normalne, opuszczenie bdb. Herbaciarze mają złe działo jak na meda, jest niezłe i ma kopa, ale zdecydowanie za duży reload, nawet jak na takiego mułowatego meda. Tak, sram na widok szczególnie 430, trochę na widok T62a i trochę-bardzo na widok 140. JAk myślisz, czemu ich tak dużo na randomówach? Bardzo zwinne, działo idealne dla meda, pancerz niestety X nie odbije ale na IX daję rade + specyficzna wieża która też często dinguje. Pershing - w większości mocnych klanów tak, ale to przynajmniej dla mnie takie nico jest. Ani bdb mobilności, działo typowo medowate, okruchy pancerza szczegołnie na wieży, nic specyficznego. Sytuacja wg mnie na VIII+ tierach jest podobna do LT VIII tierów, tylko że tu znacznie częściej spotyka się unicumów i znacznie rzadziej wampiry. Co do statów, www.noobmeter.com nick taki sam jak tu.

2.To inna rozmowa. Do Mausa jest bardzo bardzo fajna linia, właściwie o niej nawet nie pomyślałem

3.Dlatego napisałem, że musieliby się nauczyć chować i poczytać nieco o kamuflażu. Uważam że jest to dobra linia, gdyż zmotywuje do poczytania , poszukania, pooglądania a później daje owoce w postaci Ferdynanda i JG. Jeżeli ktoś nie jest totalnym nupem, ta linia będzie OK. Ja nigdy nie zaczynam grać kompletnie nową grę bez mocnego wsparcia ze strony doświadczonych kolegów/poczytania conieco/pooglądania/przejścia samouczku, tym bardziej w grze mmo.

Polecam porównać działo T34 i prota. Ten drugi ma tylko lepszy dpm, celność )0.39<0,35 (i czas skupiania) nie do porównania

op pancerz - tylko w bardzo niektórych miejscach.
zwrotność - no cóż, T95 też jest zwrotny
przyspieszenie - co z tego, ma dużą moc silnika dlatego szybko dochodzi do tych swoich 20 na godzinę, ogólnie to jest plus, ale nic nie daje.
wieża - bez komentarza, jedyna wada że nie może całkowicie obrócić
penetracja - +
DPM- jak na TD umiarkowanie++. RHM ma dla przykładu 200 więcej
Łatwe do ukrycia weakspoty - kazdy gracz powyżej koloru pomarańczowego POWINIEN przebić prota. Całe poliki wieży, te trzy małe nachylone płytki pancerza, no i nie możesz się kątować bo wystawia się dupę która jest dziwnie podniesiona (nie wyem czy dobrze to określiłem)
Jako ht? Za mało Hp, nie mówiąc o weakspotach, które według Ciebie łatwo da się ukryć. Ja w wieże od przodu bez problemu przebijam go typem. Dlatego na procie robię kamuflaż, potem naprawę.
ISU ma tylko 0.02 celności mniej od prota, a pierdnięcie dwa razy większe. Sam mówiłeś o su85b , które jest OP. Potem Su85 z tą samą taktyką, su 100 j.w, bardzo fajne i aż za często rykoszetujące SU152 z trolejgunem, ISU które niestety na stocku trzeba przeboleć, i 704. Dla najgorszych nubów nie ma czołgu innego niż HT. Inne wymagają mniej lub więcej, ale dają większą przyjemność z gry i nierzadko mogą bardziej wpływać na losy bitwy.
Rzekłem

Avatar Znajomy22
chupacabra001 pisze:
Centurion to tez 9, geniuszu.

Wiem, chodziło mi że wyjeżdżałem 8 na 9 (nasi mnie ''asekurowali'' jak już) i srałem w gacie jak ujrzałem taką T-54.

Avatar Lekki69
Ja WZ-131 przebiłem z przodu bez większego celowania 6 na 7 strzałów - po prostu w wieże napjerdalałem, więc nie wiem czy taki OP.

Działo ma i wieże to plusy. I nie rób z działa 3 plusów, wystarczy jeden czyli + działo

Wdłg mnie na tym kończą się jego op plusy. Przyspieszenie? O.o te 20 km/h w 3sec czy 4sec. To bez różnicy jak dla mnie zwłaszcza kiedy "Traktuj go jako HTka". Fcm jest gorszy a mi idzie nim jakoś.
Zwrotność, może coś tam ma... ale jak rav powiedział, T95 też jest zwrotny

Avatar Lekki69
Znajomy22 pisze:
Wiem, chodziło mi że wyjeżdżałem 8 na 9 (nasi mnie ''asekurowali'' jak już) i srałem w gacie jak ujrzałem taką T-54.

Współczuje waszym krzesłom. Sracie na widok czołgu na monitorze :c

Avatar gelo1238
Użytkownik chciał porad, a nie kłótni....

Avatar Lekki69
@up +1 ;) (pozdrowienia dla kapowatych)

Tak wgl. +2

Avatar chupacabra001
Moderator
Oooj, Rav.

1)
- Ruskie medy są pospolite na randomach, bo ruskie czołgi robi 90% wotowych pomidorów.
- Med to nie light, 40/h mu wystarczy.
- Działo koślawe nie może być idealne dla meda.
- Jak ktoś nie umie strzelać, to dobije się nawet od 12t, więc co do pancerza Stalinów bym się kłócił.
- Co do Pershinga - działo idealne dla meda, po prostu wystarczające. Precyzyjne i szybkostrzelne. Zasięg widzenia ma fajny. Mobilność zadowalająca, 40 jedzie na spokojnie i więcej nie musi. Wieża jest niezniszczalna, ile razy ISU się ode mnie odbiło. Dobrze skątowana przednia płyta też lubi odbić jakąś ósemkę. Sidescrap też jest spoko. Opuszczanie działa - bajka.

2)
- Zanim żółtodziób się nauczył grania tak wymagającymi pojazdami, trochę by minęło. I tu chodzi o praktykę, nie teorię. Dla przykładu: Jadzia IV jest spoko, ale cholernie wymagająca, bo wykryta = martwa.
- Tu nie ma porównania. T34 ma cholernie koślawą lufę, a Prot jest snajperem.
- Prawie we wszystkich miejscach. Przednia płyta, jarzmo działa, cholernie pokątowane boki wieży... Jedyne weakspoty to gniazdo karabinu i przestrzeń między wieżą a kadłubem. Jednak ciężko jest w to trafić taką koślawą lufą jak ma np IS-3. Taaa, Prot to pogromca tych ISów. Fajnie się je paziowało na drużynówkach.
- Przyspieszenie daje w ch dużo przy podjeżdżaniu pod górkę. Dla przykładu SP pod górkę będzie jechał 5/h, a Prot 15. A teoretycznie SP jest szybszy.
- Szczerze? Nigdy mi nie przeszkadzał fakt, że ta wieża się do końca nie obraca. 270 stopni to wystarczająco, by żaden med Cię nie objechał, o ile umiesz sobie radzić w takich sytuacjach. Tutaj zwrotność też się cholernie przydaje.
- Nie porównuj działa Prota do RHMa... Ten drugi sobie nie poradzi w podbramkowych sytuacjach. I na ciasnych mapach.
- Kątować Protem - można. Cały myk polega na chowaniu boku za winklem i wystawiania przedniej płyty. Kolejnym ruchem jest ustawienie wieży w taki sposób, by wystawało jedynie jarzmo działa. Powoli się wychylasz (dalej kątując i nie pokazując boku), przeciwnik najczęściej strzeli (Zaskakujące, jak często się na to nabierają), a wtedy Ty na spokojnie strzelasz. Taktyka wymagająca, ale już Protem narżnąłem 6k obrażeń.
- HP nie ma tu żadnego znaczenia. TOG ma tego sporo, a do miasta się nie nadaje, bo to snajper. Prot może i ma mniej HP od HTków, ale nadrabia to wszystko pancerzem, co opisałem w podpunkcie wyżej.
- Patrz na czas skupiania i trajektorię lotu pocisku ISU. Oraz na fakt, że to papier bez wieży i kamuflażu.
- SU85B jest OP, ale tylko w dobrych rękach, bo to wymagający pojazd. Wykryty = martwy, to samo co z Niemcami.
- SU85 i SU100 są beznadziejne. Ślepe, koślawe działa (zwłaszcza SU100), kamuflaż przeciętny, mobilne, ale papierowe. Nie wiem do czego to jest stworzone, ale na pewno nie do kampienia.
- SU-152 ma fajną lufę, fakt. Ale na tym się kończą jego zalety. Tak samo jest z ISU.


Gelo, to jeśli dla Ciebie każda dyskusja jest kłótnią, polecam się wreszcie ogarnąć...

Avatar Lekki69
A ja u kolegi zrobiłem Radleya na SU-100 ;-; i odbiłem się od IS'a
Ile mają wgl te poliki prota z kątem?

Avatar Znajomy22
Lekki69 pisze:
A ja u kolegi zrobiłem Radleya na SU-100 ;-; i odbiłem się od IS'a
Ile mają wgl te poliki prota z kątem?

Albo IS miał stockowe działo (ale nawet stockowym powinien cię przebić), albo miałeś szczęście.

Panie Chupa - SU85 była historycznie (bodajże) artylerią. A co do SU-100 - a działo, które ma 4 na hita? (jakby co to ja nie grałem suczem więc się nie rozpisuję.)

Avatar chupacabra001
Moderator
Co? SU-85 artylerią? Skąd Ty masz te brednie? Artyleria z ARMATĄ 85mm?

Lekki - te ledwo widoczne policzki przy jarzmie mają 203mm, te pokątowane boki wieży mają 127, ale i tak trzeba ponad 200 penetracji żeby je przebić.

Avatar Jejowicz
Właściciel
chupacabra001 pisze:

- Prawie we wszystkich miejscach. Przednia płyta, jarzmo działa, cholernie pokątowane boki wieży... Jedyne weakspoty to gniazdo karabinu i przestrzeń między wieżą a kadłubem. Jednak ciężko jest w to trafić taką koślawą lufą jak ma np IS-3. Taaa, Prot to pogromca tych ISów. Fajnie się je paziowało na drużynówkach.

- Przyspieszenie daje w ch dużo przy podjeżdżaniu pod górkę. Dla przykładu SP pod górkę będzie jechał 5/h, a Prot 15. A teoretycznie SP jest szybszy.

- SU85 i SU100 są beznadziejne. Ślepe, koślawe działa (zwłaszcza SU100), kamuflaż przeciętny, mobilne, ale papierowe. Nie wiem do czego to jest stworzone, ale na pewno nie do kampienia.

- Patrz na czas skupiania i trajektorię lotu pocisku ISU. Oraz na fakt, że to papier bez wieży i kamuflażu.
- SU-152 ma fajną lufę, fakt. Ale na tym się kończą jego zalety. Tak samo jest z ISU.

W kilku punktach śmiem się nie zgodzić.
- wieża Prota nie jest aż tak pokątowana. Powierzchnie obok trójkątów przy jarzmie są miękkie i wpuszczają przy penetracji poniżej 200.

- SP ma układ napędowy zamontowany po brytyjsku, czyli tył na przód. Czyli szybciej jedzie na wstecznym niż do przodu.

- W SU-100, jak sama nazwa wskazuje można grać z działem 100 mm. A ono jest całkiem niezłe. I nawet celne.

- Akurat ISU jest OP poza wszelkie granice. Dla przykładu ISU-130, też VIII tier ma gorszy pancerz, penetrację, skupianie, DPM prawie o połowę i gorszą mobilność. Czołg w alfie jest lepiej zbalansowany niż ten w grze.
Znajomy22 pisze:
Panie Chupa - SU85 była historycznie (bodajże) artylerią.

Weź pod uwagę, że działo samobieżne to nie artyleria. Działami samobieżnymi jest większość TDków w grze, zwłaszcza tych historycznych.

Avatar Znajomy22
Jejowicz pisze:

Weź pod uwagę, że działo samobieżne to nie artyleria. Działami samobieżnymi jest większość TDków w grze, zwłaszcza tych historycznych.

Ok, moja wina.

Panie Chupa - o tym dziale wspominali '' Apokalipsa II wojna światowa'' ale mogę się mylić.

Avatar chupacabra001
Moderator
Kierowniku...

- Sprawdź w TI tę wieżę. Ja sprawdziłem i podałem informację wyżej.

- Tak, SU-100 można grać z działem 100mm, ale ono też ssie. Jest wiele tdków na tym tierze ze znacznie lepszymi działami: Nashorn, ARL, Jadzia, Hellcat, Slugger, et cetera.

- ISU-130? To jakaś premka? Nieważne. Nie wiem czy zauważyłeś, ale mowa o ISU-152.

Avatar Rav239
Moderator
chupacabra001 pisze:
Kierowniku...

- Sprawdź w TI tę wieżę. Ja sprawdziłem i podałem informację wyżej.

- Tak, SU-100 można grać z działem 100mm, ale ono też ssie. Jest wiele tdków na tym tierze ze znacznie lepszymi działami: Nashorn, ARL, Jadzia, Hellcat, Slugger, et cetera.

- ISU-130? To jakaś premka? Nieważne. Nie wiem czy zauważyłeś, ale mowa o ISU-152.

ISu 130 to pojazd specjalny przeznaczony dla modów, bardzo przypominający pod wieloma względami 152. Na resztę odpowiem jutro albo nigdy =]

Avatar diwad96
Moderator
chupacabra001 pisze:
Kierowniku...

- Sprawdź w TI tę wieżę. Ja sprawdziłem i podałem informację wyżej.

- Tak, SU-100 można grać z działem 100mm, ale ono też ssie. Jest wiele tdków na tym tierze ze znacznie lepszymi działami: Nashorn, ARL, Jadzia, Hellcat, Slugger, et cetera.

- ISU-130? To jakaś premka? Nieważne. Nie wiem czy zauważyłeś, ale mowa o ISU-152.


ISU-130 to jakaś tam niby nagroda dla CC'ków z tego co pamiętam

Avatar Jejowicz
Właściciel
chupacabra001 pisze:

- ISU-130? To jakaś premka? Nieważne. Nie wiem czy zauważyłeś, ale mowa o ISU-152.

ISU-130 - nowy TD, zabawka alfatosterów, dużo lepiej zbalansowany niż obecny w grze ISU-152.

A wieżę Prota sprawdziłem, sama wieża ma 127 mm, kąt z przodu daje poniżej 200 mm efektywnego pancerza

Avatar chupacabra001
Moderator
Jejowicz pisze:
A wieżę Prota sprawdziłem, sama wieża ma 127 mm, kąt z przodu daje poniżej 200 mm efektywnego pancerza

Ty chyba na nią od boku patrzyłeś.

Avatar Jejowicz
Właściciel
chupacabra001 pisze:
Ty chyba na nią od boku patrzyłeś.

Wygląda na raczej przód. Nie wiem gdzie i jak znalazłeś, że ma więcej, ale mi nie chce wyjść inaczej.
Zdjęcie użytkownika Jejowicz w temacie Czołgi dla początkujących graczy WoT'a

Avatar chupacabra001
Moderator
Spójrz na tę górną część wieży. I weź poprawkę, że Prot jest wysoki.

Avatar
Konto usunięte
Jejowicz pisze:
Wygląda na raczej przód. Nie wiem gdzie i jak znalazłeś, że ma więcej, ale mi nie chce wyjść inaczej.
*obrazek z Tanka Inspectora*

Spróbuj po lewo tak trochę powyżej tego kantu, wychodzi z 201.

Avatar
Konto usunięte
AquoZ23 pisze:
Spróbuj po lewo tak trochę powyżej tego kantu, wychodzi z 201.

Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie Czołgi dla początkujących graczy WoT'a

Avatar chupacabra001
Moderator
Trzeba umieć schować ten weakspot i tyle. Jeśli to niemożliwe, ruszamy wieżą w trakcie kiedy przeładujemy - tyle.

Avatar Jejowicz
Właściciel
chupacabra001 pisze:
Trzeba umieć schować ten weakspot i tyle. Jeśli to niemożliwe, ruszamy wieżą w trakcie kiedy przeładujemy - tyle.

Ciężko ukryć wszystko naokoło jarzma. A wszędzie tam wychodzi mniej niż penetracja przykładowego IS-3

Avatar chupacabra001
Moderator
Bzdura, wystarczy umiejętnie wystawiać wieżę zza winkla.

Avatar Lekki69
wszystlko umiejetnie... gadasz jak Dyaebl ;-; i jakby wszystko było takie łatwe

Avatar chupacabra001
Moderator
Nie wiem, jak gada Dyaebl. Nigdy z nim nie rozmawiałem, ani nie czytałem/słuchałem żadnych wypowiedzi.
Ja po prostu mówię jak jest. czołg to 10%, 90% to gracz. W tym 10% większość to tylko potencjał, a nie to, czy jest dobry czy nie.

i to jest naprawdę łatwe, jeśli ktoś tu obecny ma prota, możemy się przejść na treningówkę gdzie wszystko ładnie pokażę.

Avatar diwad96
Moderator
zbieram na niego hajs ;_; ahh mam nadzieję, że jakoś stocka przeboleję

Odpowiedź

Pokaż znaczniki BBCode, np. pogrubienie tekstu

Dodaj zdjęcie z dysku