diwad96 pisze:
zbieram na niego hajs ;_; ahh mam nadzieję, że jakoś stocka przeboleję
Mówisz o Procie? Ci powiem, że na stocku też jest fajny. Jego największego atutu, czyli pancerza, nie musisz ulepszać.
diwad96 pisze:
zbieram na niego hajs ;_; ahh mam nadzieję, że jakoś stocka przeboleję
Rav239 pisze:
Mam rpota i tak jak mówię, kazdy ogarnięty gracz mnie przebije choćbym się zapadł pod ziemię. Czasami wydaje mi się, że dala chupy nie ma słabszych czołgów , chętnie bym zobaczył go broniącego AMX 40 :)
Ale i tak nikt nigdy mnie nie przekona że t28 prototype ma dobry pancerz po ukryciu weakspotów
chupacabra001 pisze:
Mówisz o Procie? Ci powiem, że na stocku też jest fajny. Jego największego atutu, czyli pancerza, nie musisz ulepszać.
Rav239 pisze:
Mam rpota i tak jak mówię, kazdy ogarnięty gracz mnie przebije choćbym się zapadł pod ziemię. Czasami wydaje mi się, że dala chupy nie ma słabszych czołgów , chętnie bym zobaczył go broniącego AMX 40 :)
Ale i tak nikt nigdy mnie nie przekona że t28 prototype ma dobry pancerz po ukryciu weakspotów
diwad96 pisze:
amx 40 to dobry czołg, jeśli walczy przeciwko 4 tierom :D
chupacabra001 pisze:
Fakt, nie ma słabych czołgów. Są czołgi inne. Opiszę może kilka maszyn, które zdaniem większości graczy są beznadziejne. Wskażę na ich plusy i jak z nich korzystać.
AquoZ23 pisze:
Tym ruskim? :P
chupacabra001 pisze:
Nigdy nie miałem tego Valentine'a i nawet nie znam jego parametrów, ani nie oglądałem go w TI.
Co do T-28 - jak wspomniał AquoZ, sprecyzuj o którego Ci chodzi.
chupacabra001 pisze:
Wiele osób uważa, że B1 jest gówniany (np Gelo), o M3 Lee też słyszałem same złe rzeczy.
A one są po prostu wymagające.
Czołgi dzielimy na 2 grupy - te, które są łatwe do gry i na te, co mają ogromny potencjał.
AquoZ23 pisze:
To ja bym chciał, coby Pan podał parę plusów do M2 Medium c:
chupacabra001 pisze:
To ten pojazd ma w ogóle minusy? :o
chupacabra001 pisze:
Pierwsza zasada oceniania czołgów: NIGDY go nie oceniaj, kiedy jest stockowy.
To tak jakbyś oceniał zwrotność samochodu, któremu usunięto układ kierowniczy. Taki sam sens.
chupacabra001 pisze:
Black Prince
+ Świetny pancerz - czyli prawie niezniszczalna wieża i gąski łykające za 0.
+ Działko ma niesamowitą celność, która rekompensuje penetrację i szybkostrzelność, która rekompensuje słabą alfę.
+ Ma fajne przyspieszenie i jest zwrotny, trudny do objechania, jeśli umiesz się zachować w takiej sytuacji.
+ Wspaniała depresja/elewacja działa
Wskazówki:
- Pojazd stworzony do sidescrapa lub chowania wieży. Zawsze pchaj się tam, gdzie jest ciasno i możesz sobie na niego pozwolić, albo na schowanie kadłuba i wystawienie samej wieży np zza gruzu na Himmelsdorfie.
- Jeśli nie masz możliwości ani na sidescrapa, ani na chowanie kadłuba, ustawiaj się do przeciwnika pod kątem 30, a nawet 45 stopni. Sprawdź sobie na TI, jaki to da efekt. Czołg ma właśnie to do siebie, że jego bok jest twardszy od przodu.
- Celne działo sprawia, że celowanie po weakspotach mocniejszych przeciwników wcale nie jest trudne. Kiedyś dosłownie spaziowałem Tygrysa II waląc mu w dolną płytę i odbijając go tym magicznym pancerzem
- Woź ze sobą trochę golda, bo jak spotkasz E75, to Ci nawet dolna płyta nie pomoże.
Zdaję sobie sprawę, że pancerz ma specyficzny i wymagający, ale jeśli go ogarniesz, potrafi odbić niesamowite rzeczy.
chupacabra001 pisze:
To po prostu znak, że nie umiesz tym grać. Ja nim natłukłem 3 asy. I przyznam, że dla mnie to najlepszy HT 7 poziomu. A wśród nich był jeszcze AMX M4, T29, KW-3 i Tygrys P
Masz BP w garażu? Możemy przećwiczyć pewne rzeczy.
chupacabra001 pisze:
To po prostu znak, że nie umiesz tym grać. Ja nim natłukłem 3 asy. I przyznam, że dla mnie to najlepszy HT 7 poziomu. A wśród nich był jeszcze AMX M4, T29, KW-3 i Tygrys P
Masz BP w garażu? Możemy przećwiczyć pewne rzeczy.
AquoZ23 pisze:
Hmm, zastanawiam sie, czy iść w ruskie medy .-.
chupacabra001 pisze:
Nie - to gówno. Rób amerykańskie.
J2319 pisze:
Ja na amerykańskim medzie tego asa zrobiłem :D
AquoZ23 pisze:
Hmm, zastanawiam sie, czy iść w ruskie medy .-.
chupacabra001 pisze:
Rav, właśnie ruskie są wymagające, bo lufy nie opuszczają.
chupacabra001 pisze:
Black Princem? Z tyłu? Z całym szacunkiem, dobrze się czujesz? Tym trzeba być na froncie i ustawiać sidescrapa.
Na Prochorówce - jedziesz na środek, grasz na wieże, uważasz na artę, strzelasz na hilla i to, co masz przed sobą.
Jutro o 15 trening, pasuje, panowie?
diwad96 pisze:
Podam na swoim przykładzie T-62A:
-działo celne (tak, chupa, jestem w stanie trafić czołg w ruchu bez większego problemu)
-brak pancerza (wyjątek wieża)
-mobilność jak na meda wystarczająca (wprawdzie trochę gorsza niż u 140 ale jest)
chupacabra001 pisze:
Bo Patton nie jest do objeżdżania, lekki. Patton to takie T32 na koksie.
Lekki69 pisze:
właśnie - a to już fatalny minus na punkcie pattona
chupacabra001 pisze:
Nieprawda, na takich mapach jak Piaszczysta rzeka Patton jest najlepszym możliwym medem. Tym się gra na wieżę, kto ogarnia Pershinga ten wie, o co chodzi i dlaczego to jest niesamowite.
Rav239 pisze:
Ale praktycznie tylko na tego typu mapach, z resztą da się też wykręcić niezły wynik grając takim medem jak type, trzeba umieć grać - a map na których patton daje większe możliwości niż np. T-54 jest imo mało.
chupacabra001 pisze:
No i na ch♥j Ci wystawianie wieży skoro i tak nie opuścisz działa i musisz bardziej wyjeżdżać?
Wiesz, czemu T29 jest OP? Bo oprócz wieży ma też opuszczanie.
chupacabra001 pisze:
No i na ch♥j Ci wystawianie wieży skoro i tak nie opuścisz działa i musisz bardziej wyjeżdżać?
Wiesz, czemu T29 jest OP? Bo oprócz wieży ma też opuszczanie.