INFORMACJE/NIEZBĘDNIK

Avatar Gekonnen
Właściciel
Witaj graczu! Zapewne przyszedłeś tu by dobrze się bawić. Gwarantuję Ci, że nie pożałujesz dołączenia do tej grupy. W tym temacie poznasz wszystkie potrzebne informacje, bez których nie dasz rady zacząć rozgrywki :)

•POTWORY•
W świecie wiedźmina znajduje się wiele gatunków potworów i bestii. Wiele z nich wyginęło, a na ich miejscach pojawiły się nowe. Mniej więcej tak działa koniunkcja sfer. Jesteś pewnie ciekawy, jak działa mechanika potworów! Już tłumaczę.

•Każde stworzenie, potwór, lub inna żyjąca istota ma swoje słabe punkty. Więcej dowiesz się o nich w bestiariuszu. Posiadanie wiedzy na temat słabych punktów przeciwnika jest kluczową sprawą, która poprowadzi Cię do zwycięstwa.

•Oprócz słabych punktów, w bestiariuszu możesz dowiedzieć się także o miejscach występowania potworów. Z pewnością pomoże Ci to w zachowaniu ostrożności gdy poruszasz się po np. bagnach.

•Zapamiętaj, że potwory są różne. Różnią się od siebie pod wieloma względami, typu wygląd, słabe punkty .Samemu decydujesz się na walkę z potworem, czy też wolisz jej uniknąć.

•Po zabiciu potwora, możesz zebrać składniki, które po nim pozostały. Zbierz je, a na pewno przydadzą się Ci w przyszłości.


•BRONIE
Broni w grze jest nieskończenie wiele. Możesz wykuć ją u kowala, kupić od kupca, lub zebrać z martwego przeciwnika. Opcji zdobywania broni jest dużo. Na początek możesz wybrać sobie takie bronie jakie chcesz, oby tylko nie było to nic w stylu: ognisty niezniszczalny miecz zabijający wszystko jednym ciosem, szanujmy się

•PANCERZ I ZBROJA•
Tak samo jak broń, na świecie jest nieskończenie wiele pancerz które różnią się wytrzymałością lub grubością. Na początek wybieramy sobie zbroję, wszystko w granicach rozsądku


•TRANSPORT•
Przy wodzie najczęściej są łodzie. Jeżeli chcesz przepłynąć przez jezioro lub przez morze, użyj ich.
Oprócz łodzi możesz użyć także koni. Kupisz go za 150 koron u stajennych w Novigradzie lub możesz negocjować kupno okazjonalnie gdzieś indziej


•ROLEPLAY•
W trakcie rozgrywki trzymaj się zasad RP. Jest to najważniejsza rzecz w całej grupie, dlatego proszę, by roleplaying był na poziomie. Trzymajcie się klimatu XIII-XIV wieku. Pisz konkretnie co. gdzie i jak robi postać, więc "stoję na placu" nie będzie tolerowane.


•GRYWALNE RASY•
Ras w świecie wiedźmina jest wiele, lecz gracz może grać tylko poniższymi:
-Człowiek
-Elf
-Doppler
-Mag
-Krasnolud
-Silvan
-Wilkołak
-Wampir Wyższy

można też grać inteligentnymi potworami, podanymi tutaj:
-Lisica
-Smok
-Troll
-Goblin
-Rusałka

Jeżeli zapomniałem o jakiejś rasie, zawsze możesz ją dodać w swojej karcie postaci. Z gry wykluczone są postaci op typu: Pan Lusterko, Król Gonu, Złoty Smok

•FABUŁA•
Gra toczy się w dosyć dziwnym okresie. Nilfgaard wciąż utrzymuje władzę, aczkolwiek jest zdecydowanie słabszy. Wiedźminów prawie już nie ma na świecie, chociaż potwory mnożą się na potęgę. Generalnie po za cesarstwem i paroma królestwami północy: chaos

Avatar Yurasi
Moderator
Tutaj pozostawiam link do listy dat w świecie wiedźmina, żeby łatwiej można było nawiązywać do wydarzeń
wiedzmin.fandom.com/wiki/Historia

Temat zamknięty

Pokaż znaczniki BBCode, np. pogrubienie tekstu

Dodaj zdjęcie z dysku