Nowe Byty

Avatar
Jestem_Martwym_Memem
Spróbuję, pierwsze koty za płoty

SCP-8361 ( Motyl )
Klasa : Keter
Opis : Rzadko spotykana anomalia. Obiawia się ludziom jako niebieski motyl albo blada dziewczyna, ubrana w białą suknię i z krwią, lecącą z oczodołów. Jeżeli ktoś ją spotka, wystarczy tylko spojrzenie, aby ofiara została ,, motylim duchem ". Może przemieszczać się pomiedzy wymiarami i czasem, ale jest niezauważalna i nie ma wpływu na świat rzeczywisty. Jest to efekt spotkania samego motyla. Jeżeli zobaczy się dziewczynę, do naszego umysłu dostają się najgorze wspomnienia i ból psychiczny. Jest to nie do wytrzymania, więc ofiara najczęsciej się zabija. Obiekt działa na zatłoczonych ulucach i jest widoczny wyłącznie dla jednej, wybranej osoby.

Specjalne Czynności Przechowawcze

Trzymać w pomieszczeniu 10x10 m, najlepiej 3m pod ziemią

Avatar CzeresniakPl
SCP 5467
Klasa: E̶u̶c̶l̶i̶d̶ Keter
Opis: Jest to czarny komputer firmy Lenovo wyposażony w procesor Intel Core i3 5 generacji oraz karte graficzną formy AMD Raedon. Z wierzchu nie wyróżnia się niczym na tle innych modeli.
Został pozyskany ze wsi ////////////// w Małopolsce w Polsce. Na komputerze zauważono kilkanaście zainstalowanych plików, w tym m.in:
-grę Euro Truck Simulator 2, PayDay2, SuperHot, itd
-program Shotcut, GIMP 2,
-wiele plików .png
Same pliki ważą znacznie więcej niż pamięć komputera (175 Gb).
Po włączeniu komputera na środku pulpitu wyświetla się wiadomość witająca użytkownika. Pod nią znajduje się okienko w którym możemy wpisać nasz tekst. Obiekt przystosowuje się do każdego napisanego języka, w tym umarłego i/lub obrazkowego. Byt po krótkiej konwersacji mającej na celu poznanie użytkownika zaproponowuje mu zagranie w jedną z gier, których jest 12. Jak narazie nie przeprowadzono żadnych badań nad takowymi rozgrywkami. Po odpowiedzeniu, że nie chcemy zagrać, obiekt przytakuje, a następnie pomaga nam w np. szukaniu danego pliku.

Dodatek 1: Po przeprowadzeniu kilku eksperymentów z Pracownikami Klasy D na obiekcie ustalono, że byt ten po potwierdzeniu chęci zagrania w grę uruchamia jeden z wyżej podanych plików. Zawsze 2.3738 sekundy po uruchomieniu się gry, osoba używająca komputera mdleje, by po chwili ocknąć się w świecie gry, gdzie uwięziony jest jej umysł. Po jakimkolwiek przegraniu lub oszukiwaniu w czasie przechodzenia misji w plikach, osoba dostaje niedotlenienia mózgu po czym umiera w realnym świecie, a jej umysł zostaje wymazany z pamięci komputera. Jeżeli osoba ta będzie przez 3.5 godzin poprawnie wykonywać zadania, do których zalicza się m.in:
-dowożenie ładunków przy bardzo małej ilości czasu i dużych korkach (Euro Truck Simulator)
-Pokonywanie hord przeciwników (SuperHot)
-rabowanie najtrudniejszych banków (PayDay 2)
-Samodzielne przepchanie ładunku przeciwko najtrudniejszym przeciwnikom (Team Fortress 2)
Gracz budzi się w prawdziwym życiu, a jego umysł z gry zostaje zapisany jako jeden z plików.

Specjalne czynności przechowawcze:
Obiekt trzymać w pokoju 3x3x3 m na twardej, stabilnej posadzce z obsydianu. Ściany mają mieć grubość 0.5 m i mają być z hartowanego szkła. Dostęp do pokoju mają osoby z pozwoleniem od Rady O5

Avatar Dr_Memologii_Stosowanej
CzeresniakPl pisze:
SCP 5467
Klasa: E̶u̶c̶l̶i̶d̶ Keter
Opis: Jest to czarny komputer firmy Lenovo wyposażony w procesor Intel Core i3 5 generacji oraz karte graficzną formy AMD Raedon. Z wierzchu nie wyróżnia się niczym na tle innych modeli.
Został pozyskany ze wsi ////////////// w Małopolsce w Polsce. Na komputerze zauważono kilkanaście zainstalowanych plików, w tym m.in:
-grę Euro Truck Simulator 2, PayDay2, SuperHot, itd
-program Shotcut, GIMP 2,
-wiele plików .png
Same pliki ważą znacznie więcej niż pamięć komputera (175 Gb).
Po włączeniu komputera na środku pulpitu wyświetla się wiadomość witająca użytkownika. Pod nią znajduje się okienko w którym możemy wpisać nasz tekst. Obiekt przystosowuje się do każdego napisanego języka, w tym umarłego i/lub obrazkowego. Byt po krótkiej konwersacji mającej na celu poznanie użytkownika zaproponowuje mu zagranie w jedną z gier, których jest 12. Jak narazie nie przeprowadzono żadnych badań nad takowymi rozgrywkami. Po odpowiedzeniu, że nie chcemy zagrać, obiekt przytakuje, a następnie pomaga nam w np. szukaniu danego pliku.

Dodatek 1: Po przeprowadzeniu kilku eksperymentów z Pracownikami Klasy D na obiekcie ustalono, że byt ten po potwierdzeniu chęci zagrania w grę uruchamia jeden z wyżej podanych plików. Zawsze 2.3738 sekundy po uruchomieniu się gry, osoba używająca komputera mdleje, by po chwili ocknąć się w świecie gry, gdzie uwięziony jest jej umysł. Po jakimkolwiek przegraniu lub oszukiwaniu w czasie przechodzenia misji w plikach, osoba dostaje niedotlenienia mózgu po czym umiera w realnym świecie, a jej umysł zostaje wymazany z pamięci komputera. Jeżeli osoba ta będzie przez 3.5 godzin poprawnie wykonywać zadania, do których zalicza się m.in:
-dowożenie ładunków przy bardzo małej ilości czasu i dużych korkach (Euro Truck Simulator)
-Pokonywanie hord przeciwników (SuperHot)
-rabowanie najtrudniejszych banków (PayDay 2)
-Samodzielne przepchanie ładunku przeciwko najtrudniejszym przeciwnikom (Team Fortress 2)
Gracz budzi się w prawdziwym życiu, a jego umysł z gry zostaje zapisany jako jeden z plików.

Specjalne czynności przechowawcze:
Obiekt trzymać w pokoju 3x3x3 m na twardej, stabilnej posadzce z obsydianu. Ściany mają mieć grubość 0.5 m i mają być z hartowanego szkła. Dostęp do pokoju mają osoby z pozwoleniem od Rady O5

*Pokazuje kartę* ciekawi mnie, co się stanie po przejściu wszystkich gier... Jestem w nie dość dobry, zanim mnie tu zamknęli byłem profesjonalnym graczem. Pozwól, że dzisiaj trochę sobie pogram...

Avatar darcus
W słuchawce znów rozległ się głos. - NIE CYTUJ W CAŁOŚCI WIADOMOŚCI BEZPOŚREDNIO NAD TWOJĄ! - Wrzaski były nie do zniesienia, aż w końcu się urwały.

Avatar CzeresniakPl
Dr_Memologii_Stososowanek pisze:
*Pokazuje kartę* ciekawi mnie, co się stanie po przejściu wszystkich gier... Jestem w nie dość dobry, zanim mnie tu zamknęli byłem profesjonalnym graczem. Pozwól, że dzisiaj trochę sobie pogram...

Obiekt rozpoznaje daną osobę, jeśli umysł użytkownika już jest w pamięci komputera. Wtedy też umożliwia zagranie w normalny sposób (taki jak na normalnym PC). Pozatym rozpoznaje on osobę w nieznany dotąd sposób. Naniesienie linii papilarnych jednej osoby, a następnie naciśnięcie przycisku Enter przez drugą osobę w rękawiczkach spowoduje przeniesienie osoby naciskającej, a nie tej z liniami papilarnymi

Avatar Dr_Memologii_Stosowanej
CzeresniakPl pisze:
Obiekt rozpoznaje daną osobę, jeśli umysł użytkownika już jest w pamięci komputera. Wtedy też umożliwia zagranie w normalny sposób (taki jak na normalnym PC). Pozatym rozpoznaje on osobę w nieznany dotąd sposób. Naniesienie linii papilarnych jednej osoby, a następnie naciśnięcie przycisku Enter przez drugą osobę w rękawiczkach spowoduje przeniesienie osoby naciskającej, a nie tej z liniami papilarnymi

Dziwne zachowanie... Dobrze, chyba nie ma to sensu. Zezwalam dr. Czereśniak na prowadzenie badań na zwierzętach i klasie D. Klasa podmiotu została zmieniona do Euclid. Zostanie on przeniesiony do standardowej celi przechowawcze 3x3 m. Trzymajcie go w zwyczajnym sejfie wzmocnionym tytanem.

Avatar CzeresniakPl
Dziękuję doktorze
Mam pomysł na eksperyment z SCP 682. Można by spróbować z wsadzeniem jego umysłu do komputera. Wątpię, że uda mu się przykładowo przewieść ładunek. Czy otrzymam na to pozwolenie?

Avatar Maks9o
SCP-3954
Klasa:Euclid
Opis: Ciecz o objętości 1 metra sześciennego, posiadająca właściwości dla ciała idealnie czarnego i ropy. Posiada anormalne właściwości jak niszczenie życia w pobliżu, nienagrzewanie się mimo właściwości ciała idealnie czarnego, oraz pasywna skłonność do pojawiania się we snach. Kolejne właściwości anomalne to tworzenie w dłuższym czasie inteligentne "Życia" na poziomie czlowieka bądź w krótszym czasie mało bądź w ogóle nie inteligentnego które wszystko niszczy. Kolejną anomalią jest działanie na umysły humanoidów, i łączenie się z tkankami organicznymi, po wtopieniu się w jakąś istotę, może w pełni sterować jej umysłem, i przeglądać bądź usuwać wspomnienia. SCP-3954 ma nad sobą pełną fizyczną kontrolę, i może manipulować swoim stanem skupienia, kształtem i gęstośią. Światło ultrafioletowe, w nieznany sposób wpływa na SCP-3954, uspokajająco i spowalniająco.
Specjalne Czynności Przechowawcze:
Przetrzymywać w specjalnym całodobowo oświetlanym przez światło ultrafioletowe, pomieszczeniu, w 50 szklanych naczyniach, po równo wypełnionych SCP-3954

Avatar TheDarkLord
Maks9o pisze:
SCP-3954
Klasa:Euclid
Opis: Ciecz o objętości 1 metra sześciennego, posiadająca właściwości dla ciała idealnie czarnego i ropy. Posiada anormalne właściwości jak niszczenie życia w pobliżu, nienagrzewanie się mimo właściwości ciała idealnie czarnego, oraz pasywna skłonność do pojawiania się we snach. Kolejne właściwości anomalne to tworzenie w dłuższym czasie inteligentne "Życia" na poziomie czlowieka bądź w krótszym czasie mało bądź w ogóle nie inteligentnego które wszystko niszczy. Kolejną anomalią jest działanie na umysły humanoidów, i łączenie się z tkankami organicznymi, po wtopieniu się w jakąś istotę, może w pełni sterować jej umysłem, i przeglądać bądź usuwać wspomnienia. SCP-3954 ma nad sobą pełną fizyczną kontrolę, i może manipulować swoim stanem skupienia, kształtem i gęstośią. Światło ultrafioletowe, w nieznany sposób wpływa na SCP-3954, uspokajająco i spowalniająco.
Specjalne Czynności Przechowawcze:
Przetrzymywać w specjalnym całodobowo oświetlanym przez światło ultrafioletowe, pomieszczeniu, w 50 szklanych naczyniach, po równo wypełnionych SCP-3954

Czy możliwa jest komunikacja z bytem? Może być uzytwaczny przy sprawie maksa i fp.

Avatar Maks9o
Możliwa w przypadku "opętania" jakiegoś humanoida, który jest zdolny do mowy

Avatar Dr_Memologii_Stosowanej
Hmm... Weźcie kogoś z klasy D, dr. Dark na czas badań otrzymuje uprawnienie poziomu 4.

Avatar Maks9o
SCP-4673
Klasa:Euclid
Opis: Humanoid mierzący 192 cm długości, o budowie człowieka. Byt posiada ciemno szarą skórę, i czaskę jeleniowatego, ostrych kłach i dość prostych zakręconych zewnętrznie rogów. Byt posiada oczy koloru czarnego, z białą rogówką. Byt wykazuje odporność na skrajnie niskie temperatury, a nawet możliwość obniżania temperatury wokół siebie. Byt potrafi porozumiewać się ze zwierzętami. Byt potrafi naśladować głosy innych istot. Byt posiada zmysły wzmocnione, względem tych ludzkich. Byt posiada większą siłę i wytrzymałość, niż pozwala na to jego sylwetka. Byt posiada ludzką inteligencję na poziomie 97 IQ, i przedstawia się jako Dirgie Black. Osobowość bytu, wygląda następująco: spokojny, miły, towarzyski, zawistny. Byt w kontakcie z srebrem, objawia obrażenia jak od pierwszego poziomu poparzeń. Byt trawi tylko ludzkie mięso. Byt według badań, posiada dosłownie serce z lodu które jednak wykonuje wszystkie normalne działania. W przypadku temperatur powyżej 5 stopni celsjusza, byt odczuwa dyskomfort, a nawet ból. Symbole słońca indiańskiego plemienia Anasazi, tworzą dla bytu, nieprzekraczalne granice. Byt twierdzi, jakoby miał 144 lata, i pochodził z Ameryki, a dokładniej z Colorado.
Specjalne Czynności Przechowawcze:
Standardowa Komora dla humanoidów, z utrzymywaną temperaturą na poziomie 0 stopni  celsjusza, codziennie ma być dostarczane 5 kilogramów ludzkiego mięsa.

Avatar Dr_Memologii_Stosowanej
Wszystko nice, tylko za dużo słowa byt. Używaj słów podmiot, humanoid, obiekt, SCP...... Itp.

Avatar Maks9o
Taki miał być styl, ale dobra, nastepny raport będzie lepszy i pojawi się niedługo

Avatar Maks9o
SCP-4402
Klasa:Euclid
Opis: Humanoid mierzący 183 cm długości. Byt genetycznie jest zbliżony do człowieka, lecz różni się od niego inną budową mózgu, i większą odpornością na większość promieniowań, dodatkowo obiekt jest całościowo pokryty, nieznanymi gatunkami bakterii i grzybów. Te grzyby i bakterie całkowicie połączyły się z jego ciałem, i dają obiektowi możliwość łączenia się, i wykorzystywania różnych mechanizmów, będą to wtedy systemy bio-mechaniczne bądź bio-elektroniczne, systemy te wtedy działają lepiej niż pojedyńczo. SCP-4402-2 to idealnie wymierzona do SCP-4402 zbroja, w której cały czas się znajduje, jest ona stworzona z nieznanych przypominających stał i złoto stopów. Zbroja ta posiada aż nadmiar zdobień, ornamentów i złotych żył. Zbroja ta ma w sobie systemy tworzące światło, a nawet tworzące z niego miecze, co jest fizycznie niemożliwe, kolejne systemy osłabiają grawitację wokół obiektu, i tłumaczą języki obce. SCP-4402 znaleziono we wsi ||||||||| chwilę po tym jak zaobserwowano anomalię przestrzenną. Byt twierdzi jakoby uciekał złotemu złotu ( mogą zachodzić różnice językowe, a to znaczyć co innego) z bliźniaczego układu planetarnego, na ziemię, która w jego wymiarze była bardziej zdegradowana i dzika, dzięki czemu mógł by się tam ukryć.
Specjalne Czynności Przechowawcze:
Standardowa komora dla humanoidów wzmacniana stalą

Avatar UnSoundedWorld
Witajcie,przybyłem was powiadomić o moim istnieniu publikując zaginiony raport Doktora-■■■■■


Raport SCP-6437

Klasa podmiotu:Keter/Thaumiel

Specjalne czynności przechowawcze:
Jako że miejsce pobytu SCP-6437 nie jest aktualnie znane a czynności przechowawcze nie zostały wprowadzone przed ucieczką podmiotu uważa się że powinno się to trzymać w pomieszczeniu 20mx20m ze ścianami zrobionymi z grubego betonu oraza utwardzonymi tytanem.

Aktualizacja specjalnych czynności przechowawczych:
Po incydencie kiedy SCP-6437 na wolności zabił 2 oddziały MFO jednym uderzeniem zaleca się ustawić w przechowalni obiektu 10 tłumików mocy.

Okoliczności znalezienia:
SCP-6437 został znaleziony w piwnicy Starego domu w Województwie Wielkopolskim w mieście ■■■■■ na ulicy ■■■■■■■■ po zgłoszeniu przemocy domowej przez sąsiadów,gdy pracownicy opieki społecznej otworzyli drzwi od piwnicy SCP-6437 wyrwał się,zabił pracowników opieki społecznej i uciekł,został potem schwytany w pobliskim lesie przez oddziały MFO.
Nie wiadomo czemu SCP-6437 nie uciekł z piwnicy przez wymiar biegunowy,być może było to spowodowane urazem psychicznym.

Opis:SCP-6437 to humanoidalny obiekt płci męskiej z wyglądu przypominający jednak kobietę,ma jasne włosy po prawej stronie spadające do pasa a po lewej przecięte krótko.
SCP-6437 cechuje zdolność tworzenia dowolnych obiektów jakie mu wpadną do głowy,powiedziano się że jest to energia czerpania z tak zwanego wymiaru biegunowego który jest materialnym wymiarem do którego ma dostęp SCP-6437,obecnie obiekt zawarł umowę z fundacją o przekazywaniu obiektów które nie sprawiają zagrożenia społecznego i asymilowaniu ich do życia w społeczeństwie.
Jako że SCP-6437 nie słyszy dźwięku
to przesłuchania które miały miejsce były przeprowadzane na kartce.

Log z przesłuchania SCP-6437 nr1

Dr-■■■■■ -Dlaczego zabiłeś tych ludzi z opieki społecznej?
SCP-6437 -Nienawidzę ludzi.
Dr-■■■■■ -Dlaczego
SCP-6437 -Nie chcę o tym rozmawiać.
Dr-■■■■■ -Dobrze,co robiłeś w tym domu w którym znalazła cie opieką społeczną?
SCP-6437 -Mieszkałem.
Dr-■■■■■ -Czy działo się tam coś złego?

■■■■■■■■■■
Po tym pytaniu SCP-6437 wyżalił się że był bity i gw**cony a następnie zabił Doktora-■■■■■

Avatar Maks9o
W chui edgy, tyle mogę powiedzieć.

Avatar darcus
Z definicji, jeśli używasz słowa edgy to sam jesteś edgy.

Avatar Maks9o
W tej chwili użyłeś tego słowa

Avatar UnSoundedWorld
darcus pisze:
Z definicji, jeśli używasz słowa edgy to sam jesteś edgy.

No fakt,jest dosyć depresyjne

Avatar Maks9o
Raczej nie, po prostu słaba przeszłość (dla niego) i zabija wszystkich co chcą mu pomóc albo po prostu wykonują swoją pracę

Avatar UnSoundedWorld
Miałem raczej na myśli,mroczne.

Avatar UnSoundedWorld
Art jest w przygotowaniu

Avatar Maks9o
Nie mroczne, a Edgy, emo, ale fajnie jakby to ktoś jeszcze ocenił

Avatar Maks9o
Do kogo to było skierowane?

Avatar Dr_Memologii_Stosowanej
Do dyskusji nad słowem edgy xD

Avatar UnSoundedWorld
Dr_Memologii_Stososowanek pisze:
Do dyskusji nad słowem edgy xD

haha xd

Avatar Pan_Szkielet
Mam pytanie, jeśli chodzi o identyfikator podmiotu to mogę dać różną cyfrę np. 835?

Avatar WybraniecZWI
Możesz dać cyfrę która nie jest zajęta przez inne SCP, mieści się w przedziale od 1 do 5000 (Aktualnie chyba do 6000) i fajnie by było jakby jeszcze symbolicznie pokrywała się z SCP, (czyli żeby np. SCP 666 był jakoś związany z tematami demoniczno-piekielnymi) ale nie musi. Nie możesz też dać numeru SCP 1000, SCP 2000, SCP 3000, SCP 4000 czy SCP 5000 bo na te SCP są organizowane specjalne plebiscyty i dopiero jakbyś był zwycięzcą takiego konkursu to Twoje zgłoszone SCP zostaje dodane jako SCP //000

Odpowiedź

Pokaż znaczniki BBCode, np. pogrubienie tekstu

Dodaj zdjęcie z dysku