Gryfinio pisze:
Bardziej mi chodzi o taki klimat jak "idziesz sobie drogą z jakimś questem i nagle widzisz np górę, jaskinię a po niej np jakąś twierdzę czy coś" i przy okazji ma zręcznościowy system walki (uniki, różne typy broni które mają różne zachowanie)
Wow, właśnie po prostu... Opisałeś Skyrim?
A tak poważnie to do tego opisu (oprócz Skyrim) pasuje również z oczywistych względów Oblivion i wszystkie Fallouty 3D (możesz zacząć od dowolnej części, to zupełnie oddzielne twory), teoretycznie dałoby się z pewnymi kompromisami podpiąć do tego też takie gry jak Dark Souls albo nie wiem, dowolny inny dzisiejszy sandbox skoro podałeś tak ogólne cechy jak "jeden bohater, otwarty świat, zręcznościowy model walki"...
Niby napisałeś że powinny być podobne do Skyrima czy Wiedźmina ale nie wyjaśniasz czy to mają być RPG akcji w sandboxowym świecie fantasy więc pomijając te uniki i może kilka innych elementów wychodzi na to że w samym lutym 2019 wyszły już 4 duże tytuły AAA pasujące do tego opisu (jeden bohater w danym momencie, otwarty świat, arcadowa walka): Metro Exodus, Crackdown 3, Far Cry: New Dawn, Anthem...