[Sezon II] Skarbiec

Avatar Kuba1001
Właściciel
Kraj: Rodos.
Gracz: Vader.
Władca: Wielki Lord Xavier Wassi "Tempestas"
Armia: 1000 Piechoty.
Surowce: 6400 złota, 100 żywności, 100 kamienia, 10 drewna, 10 stali.
Przychód na turę: 6400 złota, 100 żywności, 100 kamienia, 10 drewna, 10 stali.
Liczba prowincji: 64.
Zadowolenie społeczne: 70%
Morale armii: 100%
Heros: Leonardo de Vinttsa.
Atuty: Leonardo i jego machiny, dostęp do prochu i broni palnej, nowoczesna flota i armia, świetne okręty liniowe, dobre machiny i fortyfikacje, latająca machina Leonarda, Wielki Projekt.

Kraj: Eshistan.
Gracz: Bulwa.
Władca: Wielki Przywódca Eshistanu, Pogromca Demonów i Zjednoczyciel Alamar Sev Shadit
Armia: 1000 Wędrowców.
Surowce: 4900 złota, 200 kamienia, 10 stali, 10 drewna, 10 żywności.
Przychód na turę: 4900 złota, 200 kamienia, 10 stali, 10 drewna, 10 żywności.
Liczba prowincji: 49.
Zadowolenie społeczne: 100%
Morale armii: 100%
Heros: Brak.
Atuty: Magia Cyklu, świetna lekka kawaleria i konni łucznicy, możliwość tresowania lwów, słoni, tygrysów, nosorożców i innych zwierząt, bonus do grabieży, dostęp do prochu i broni palnej, Artefakt, Magia Ognia, wiele tajników Demonologii przejętych po Upadłych, Wielkie Koloseum.

Kraj: Skaveńska Hersztokracja.
Gracz: Gulasz.
Władca: Nadherszt Gulash z klanu Botvin
Armia: 1000 Klanowych.
Surowce: 4900 złota, 100 stali, 100 drewna, 10 żywności, 10 kamienia.
Przychód na turę: 4900 złota, 100 stali, 100 drewna, 10 żywności, 10 kamienia.
Liczba prowincji: 49.
Zadowolenie społeczne: 100%
Morale armii: 100%
Heros: Brak.
Atuty: Magia Plagi, dostęp do prochu i broni palnej, tania piechota, Mutanty, odkrycie Podmroku.

Kraj: Imperium Baalger.
Gracz: Killer.
Władca: Imperator Artur Sayess, zwany też pod przydomkiem "Artur II Jednooki"
Armia: 1000 Wojów.
Surowce: 4500 złota, 100 kamienia, 100 drewna, 10 stali, 10 żywności.
Przychód na turę: 4500 złota, 100 kamienia, 100 drewna, 10 stali, 10 żywności, 2250 Wojów.
Liczba prowincji: 45.
Zadowolenie społeczne: 100%
Morale armii: 100%
Heros: Brak.
Atuty: Świetne fortyfikacje i machiny oblężnicza, możliwość werbowania Harpii, umocnienia w każdej prowincji, rozwijana równomiernie armia, dostęp do prochu i broni palnej.

Kraj: Carat Moskoni.
Gracz: Cheeki.
Władca: Car Moskoni, Król Awaryni Zadiełgańskiej, Protektor Hetmanatu Rutyńskiego, Wasyl Iwan Giedorow, znany jako Srogi, Obrońca lub Reformator.
Armia: 1000 Piechoty Wiecowej, 20 Wyborowców, 200 Kozaków Awarskich, 400 Szumowin.
Surowce: 5700 złota, 100 żywności, 100 drewna, 10 stali, 10 kamienia.
Przychód na turę: 5700 złota, 100 żywności, 100 drewna, 10 stali, 10 kamienia.
Liczba prowincji: 57.
Zadowolenie społeczne: 100%
Morale armii: 100%
Heros: Nazar Rykow.
Atuty: Carscy Topornicy, Carscy Kusznicy, dostęp do prochu i broni palnej, dwa surowce specjalne, arbalesty, etherońskie lance prochowe, moskońskie rusznice, elitarna piechota i kawaleria Kozaków.

Kraj: Zakon Ręki Cienia.
Gracz: MizioGinia.
Władca:
Armia: 1000 , 15 Skrytobójców, 10 Magów Mroku,
Surowce: 2500 złota.
Przychód na turę: Brak.
Liczba prowincji: Brak.
Zadowolenie społeczne: 100%
Morale armii: 100%
Heros: Brak.
Atuty: Zaawansowana struktura konspiracyjna, Magia Mroku, Skrytobójcy, dobre relacje i możliwość uzyskania pomocy od Bregan D'aerthe, specjalne jednostki przeszkolone do sabotażu, korupcji, dywersji, terroryzmu i tym podobnych.

Kraj: Zjednoczone Królestwo Ludzkie.
Gracz: Szakal.
Władca: Król Solomon Rowland.
Armia: 1000 Wojaków.
Surowce: 4900 złota, 100 stali, 10 drewna, 10 kamienia, 10 żywności.
Przychód na turę: 4900 złota, 100 stali, 10 drewna, 10 kamienia, 10 żywności.
Liczba prowincji: 49.
Zadowolenie społeczne: 100%
Morale armii: 100%
Heros: Brak.
Atuty: Jedna z lepszych flot na świecie, bardzo dobra ciężka kawaleria, bardzo dobra ciężka piechota, dostęp do prochu i broni palnej, armia idealna do walki z nieludźmi.

Kraj: Unia Wyspiarska.
Gracz: Kucu.
Władca: Król Fryderyk I Von Drachen zwany Starym
Armia: 1000 Załogantów.
Surowce: 4700 złota, 100 drewna, 10 stali, 10 kamienia, 10 żywności.
Przychód na turę: 4700 złota, 100 drewna, 10 stali, 10 kamienia, 10 żywności.
Liczba prowincji: 47.
Zadowolenie społeczne: 100%
Morale armii: 100%
Heros: Brak.
Atuty: Oswajanie wodnych stworów, Magia Wody, świetna flota, dostęp do prochu i broni palnej, piechota morska, nordyjscy najemnicy, karabiny wielostrzałowe, ogień grecki.

Kraj: Enklawa Magów.
Gracz: Wiewiur.
Władca: Arcymag Evans Haup.
Armia: 1000 Szermierzy.
Surowce: 6600 złota, 100 kamienia, 100 drewna, 10 stali, 10 żywności.
Przychód na turę: 6600 złota, 100 kamienia, 100 drewna, 10 stali, 10 żywności.
Liczba prowincji: 66.
Zadowolenie społeczne: 100%
Morale armii: 100%
Heros: Ilrkon Awarius.
Atuty: Pięć jednostek magicznych, magiczne stwory możliwe do zwerbowania, magicznie wzmocnione jednostki.

Kraj: Gremlińskie Imperium Golemów.
Gracz: Rafael.
Władca: Imperator Sengu z rodu Avicebron.
Armia: 1000 Goldblade.
Surowce: 5400 złota, 100 stali, 100 kamienia, 10 drewna, 10 żywności.
Przychód na turę: 5400 złota, 100 stali, 100 kamienia, 10 drewna, 10 żywności.
Liczba prowincji: 54.
Zadowolenie społeczne: 100%
Morale armii: 100%
Heros: Brak.
Atuty: Granatniki, świetne machiny, możliwość werbunku najróżniejszych Golemów, świetne fortyfikacje, dostęp do prochu i broni palnej, arbalesty, elfickie okręty, ulepszone skaveńskie Żarociągi.

Kraj: Estiusss.
Gracz: Maks.
Władca: Wielki Alchemik; Piroman; Zguba Czarnych; Ten który Przyćmił Słońce, Król Nagów, Gorgon, Rekinoludzi, Meduz, Essetion III Wielki z rodu Rissen
Armia: 1000 Bliźniaczych Kling.
Surowce: 5900 złota, 100 żywności, 100 drewna, 10 stali, 10 kamienia.
Przychód na turę: 5900 złota, 100 żywności, 100 drewna, 10 stali, 10 kamienia.
Liczba prowincji: 59.
Zadowolenie społeczne: 100%
Morale armii: 100%
Heros: Iandel.
Atuty: Alchemia, Rekinoludzie i inne potwory, mikstury oraz specyfiki powstałe dzięki niej, zamieniające w kamień spojrzenie Gorgon, wieloręka piechota Nagów, wyborne łuczniczki - Meduzy, dostęp do prochu i broni palnej, gremlińskie miotacze ognia, orcza gorzałka.

Kraj: Velmir von Gellner.
Gracz: Jurek.
Władca: Lord Cienia Velmir von Gellner.
Armia: 1500 Mrocznych Szkieletów, 200 Wampirzych Baronów, 10 Gwardii Kresu Nadziei.
Surowce: 2500 złota.
Przychód na turę: Brak.
Liczba prowincji: Brak.
Zadowolenie społeczne: 100%
Morale armii: 100%
Heros: Velmir von Gellner, Hadrogh.
Atuty: Mroczne Szkielety przewyższające inne twory Nekromancji, wyborna piechota Wampirów, dostęp do Nekromancji, Korona Nieumarłego Władcy pozwalająca wskrzesić połowę poległej wrogiej armii po każdej zwycięskiej bitwie.

Kraj:
Gracz:
Władca:
Armia: 1000
Surowce:
Przychód na turę:
Liczba prowincji:
Zadowolenie społeczne: 100%
Morale armii: 100%
Heros: Brak.
Atuty:

Temat zamknięty

Pokaż znaczniki BBCode, np. pogrubienie tekstu

Dodaj zdjęcie z dysku