[Sezon II] Herosi

Avatar Kuba1001
Właściciel
Spis wszystkich herosów, którzy pojawili się w rozgrywce.

Wzór Karty Herosa (rzecz jasna tylko na mój użytek):

Imię i nazwisko:
Państwo:
Towarzysze:
Funkcja:
Mocne strony
Słabe strony:
Wygląd:

Avatar Kuba1001
Właściciel
Imię i nazwisko: Leonardo de Vinttsa
Państwo: Rodos.
Towarzysze: Brak.
Funkcja: Wynalazca.
Mocne strony Możliwość ulepszenia obecnych technologii państwa lub wynalezienie nowych.
Słabe strony: Żaden z niego wojownik, potrzebuje czasu, złota i surowców na badania, może przenieść się do innego państwa jeśli nie zapewni mu się powyższych.
Wygląd:
Zdjęcie użytkownika Kuba1001 w temacie [Sezon II] Herosi

Avatar Kuba1001
Właściciel
Imię i nazwisko: Ulysses Erdemir.
Państwo: Kalifat Plagi.
Towarzysze: 2 Mumie, 1 lekki rydwan, 50 Nieśmiertelnych.
Funkcja: Kalif, władca państwa, wojownik.
Mocne strony: Wielki wojownik, sam jest w stanie zarzynać wielu przeciwników, zwiększa wartość bojową wojsk, którymi dowodzi.
Słabe strony: Podatność na ogień i Magię Światła, po śmierci państwo prawdopodobnie się rozpadnie.
Wygląd:
Zdjęcie użytkownika Kuba1001 w temacie [Sezon II] Herosi

Avatar Kuba1001
Właściciel
Imię i nazwisko: Vladimir Valescu.
Państwo: Wieczne Imperium Wampirów.
Towarzysze: 1000 Nieumarłych, 10 Wampirzych Lordów.
Funkcja: Imperator, Nekromanta, dowódca.
Mocne strony Wieki życia i toczenia wojen z praktycznie całym światem sprawiły, że w dowodzeniu, taktyce i strategii nie ma sobie równych. Przoduje pośród Nekromantów całego Imperium, mogąc wskrzeszać samotnie tyle, ile dziesiątka ich wszystkich razem wziętych, a raz na trzy tury może zmusić do powstania nawet połowę armii wroga(!).
Słabe strony: Wojownik z niego raczej kiepski, walczył tylko kilka razy, w sytuacji podbramkowej, woli bardziej wysługiwać się swoimi podwładnymi. Nie opanował innej Magii niż Nekromancja, jest podatny na ogień i Magię Światła. Musi wciąż mieć na uwadze niebezpieczeństwo ze strony trzeciej pretendentki do Wiecznego Tronu, a także pozbyć się zdrajcy i zbuntowanych lordów. Jego śmierć, to koniec istnienia takiego Wiecznego Imperium Wampirów, jakie znamy.
Wygląd:
Zdjęcie użytkownika Kuba1001 w temacie [Sezon II] Herosi

Avatar Kuba1001
Właściciel
Imię i nazwisko: D'Ahn Stalowy Szpon.
Państwo: Stalowi Ludzie z Imperium Gryfów.
Towarzysze: 100 Żelaznych Pikinierów, 100 Arbalstierów, 10 Gryfów.
Funkcja: Wojownik i dowódca polowy.
Mocne strony Doskonały wojownik, przyzwoity taktyk i strateg, jego armia to szkoleni osobiście przez niego wojownicy, którzy będą służyć Imperium Gryfów nawet po śmierci swojego wodza. Założyciel legendarnej już kasty wojowników w Imperium, od jego przydomka zwanych Stalowymi Szponami.
Słabe strony: Nie zna się na jakiejkolwiek broni dystansowej, a tym bardziej palnej, niektóre rodzaje broni białej też sprawiają mu problemy, nie zna się na Magii, podczas dowodzenia najlepiej sprawdza się w obronie lub gdy ma nad wrogiem przewagę liczebną, w innych wypadkach może być ciężko.
Wygląd:
Zdjęcie użytkownika Kuba1001 w temacie [Sezon II] Herosi

Avatar Kuba1001
Właściciel
Imię i nazwisko: Ilrkon Awarius.
Państwo: Enklawa Magów.
Towarzysze: Brak.
Funkcja: Arcymag.
Mocne strony Arcymagiem jest nie bez przyczyny: Zna aż cztery rodzaje Magii, zwane Magią Żywiołów (Ogień, Woda, Powietrze i Ziemia) i poznał nieco Alchemię, jest więc destrukcyjny na polu bitwy, a poza nim może warzyć eliksiry służące różnym celom. Może też by wykorzystywany w celu nauczenia innych Magów nowych zdolności (dzięki sporej wiedzy praktycznej i teoretycznej), a także sprawiać, że więcej absolwentów Akademii Magicznej zasili szeregi armii Enklawy. Ma szeroką wiedzę na temat Łaków, a jednocześnie nienawidzi ich na tyle, że szanse na jakiekolwiek sprzyjanie im są żadne.
Słabe strony: Wymaga silnej obstawy na polu bitwy, ponieważ miałby problem z pokonaniem choćby i szeregowego piechura, a co dopiero strzelca, gdyby doszło do walki bezpośredniej lub wyczerpałaby mu się moc niezbędna do rzucania zaklęć. Może zaślepiać go nienawiść do Łaków, to z nimi będzie chcieć walczyć na początku, ignorując inne zagrożenia. Co turę należy wypłacać mu 500 złota na składniki, z których wytworzy specjalną miksturę, bez której jego zdolności magiczne osłabną, a z czasem w ogóle zanikną. Żaden z niego dowódca, do tego to konserwatysta, który może nieco krytycznym okiem spojrzeć na projekty Magów i ich kontakty z innymi krajami.
Wygląd:
Zdjęcie użytkownika Kuba1001 w temacie [Sezon II] Herosi

Avatar Kuba1001
Właściciel
Imię i nazwisko: Iandel.
Państwo: Estiusss.
Towarzysze: Brak.
Funkcja: Wojownik, reszta nieznana.
Mocne strony Świetnie walczy z bliska dzięki swoim sześciu dłoniom i adekwatnej do nich liczbie ostrzy, podnosi morale okolicznych wojsk Nagów, reszta nieznana.
Słabe strony: Nie zna się na walce na dystans ani Magii, jej przeszłość jest nieznana, tak jak prawdziwe możliwości, więc wiele zalet i wad pozostaje ukrytymi, tak jak historia, dopóki ktoś ją o nie nie wypyta lub nie dowie się czegoś w inny sposób.
Wygląd:
Zdjęcie użytkownika Kuba1001 w temacie [Sezon II] Herosi

Avatar Kuba1001
Właściciel
Imię i nazwisko: Jarlaxe.
Państwo: Kiedyś Wielkie Księstwo Shenara, obecnie jest niezależny najemnikiem, choć potajemnie dość aktywnie współpracuje z Zakonem Ręki Cienia.
Towarzysze: Bregan D'aerthe, na którą składają się jednostki niewolników, czyli Koboldów (400) i Goblinów (600) oraz Drowów: 15 Magów Mroku, 50 DKSW, 150 Cieniomiotów i 200 Szeregowych.
Funkcja: Dowódca jednostki najemników, wojownik.
Mocne strony Świetny dowódca, taktyk, szpieg i wojownik. Nikt naprawdę nie wie, ile artefaktów ma na swój użytek, ale jednocześnie nikt nie wątpi, że jest tego więcej niż sporo... Ba, podobno każdy element jego ekwipunku i ubioru jest w jakiś sposób zaklęty lub ma magiczne właściwości.
Słabe strony: Zna się jedynie na dowodzeniu jednostkami własnymi lub im podobnymi, więc nie potrafi dowodzić kawalerią, machinami i okrętami, co może utrudnić wiele bitew bądź kampanii... Jest strasznie chciwy i pazerny, a także jest najemnikiem, lojalność to dla niego kwestia drugorzędna, podwładni (nie licząc niewolników) oraz własna skóra i, przede wszystkim, zarobki są dla niego o wiele, wiele ważniejsze od wierności dla pracodawcy.
Wygląd:
Zdjęcie użytkownika Kuba1001 w temacie [Sezon II] Herosi

Avatar Kuba1001
Właściciel
Imię i nazwisko: Gidor Borkotsk.
Państwo: Unia Wyspiarska.
Towarzysze: 700 Załogantów, 300 Korsarzy, 10 Pancerników, 5 Fregat.
Funkcja: Kapitan.
Mocne strony Wirtuoz abordażu oraz walki pistoletem i szablą. Doskonale sprawia się w dowodzeniu okrętami i jednostkami abordażowymi.
Słabe strony: Jakikolwiek aspekt walki lądowej (poza desantem i ostrzałem dział okrętowych) to dla niego czarna magia, preferuje klasyczne działania wojenne, przez co nie lubi Syren ani innych morskich stworzeń, zresztą ze wzajemnością.
Wygląd:
Zdjęcie użytkownika Kuba1001 w temacie [Sezon II] Herosi

Avatar Kuba1001
Właściciel
Imię i nazwisko: Agrag Wybebeszacz.
Państwo: Plemiona Zielonoskórych.
Towarzysze: Brak.
Funkcja: Wódz, wojownik, dowódca.
Mocne strony Wielki wojownik, w walce wręcz czy też toporami, jednoręcznymi i dwuręcznymi, nie ma sobie równych pośród wszystkich Zielonoskórych. Podnosi Walczakowatość wszystkich jednostek towarzyszących, daje szansę na większe WAAAAGH!!!
Słabe strony: Nie zna się na Magii, walce bronią dystansową czy inną bronią białą niż ta opisana wyżej. Słaby z niego dyplomata, jego taktyka też nie błyszczy, nienawidzi Hordy tak otwarcie, że będzie dążyć do wojny z nią przy każdej możliwej okazji. Po jego śmierci państwo się rozpadnie, ale nawet zranienie czy dłuższa niedyspozycja mogą doprowadzić do wybuchu wojny domowej.
Wygląd:
Zdjęcie użytkownika Kuba1001 w temacie [Sezon II] Herosi

Avatar Kuba1001
Właściciel
Imię i nazwisko: Nazar Rykow.
Państwo: Carat Moskoni.
Towarzysze: 20 Wyborowców, 200 Kozaków Awarskich, 400 Szumowin.
Funkcja: Hetman Wojsk Kozackich.
Mocne strony Doskonały taktyk i strateg, a przy tym dobry wojownik, który równie dobrze posługuje się szablą i pistoletem co pięściami. Olbrzymi autorytet na carskim dworze. Mistrz wojny podjazdowej i partyzanckiej. Szaleńczo odważny, wierny i doświadczony dowódca.
Słabe strony: Wciąż musi sobie zdobyć poparcie wśród Kozaków, jego taktyka działania nie jest zbyt racjonalna, a jego odwaga bywa zgubna. Kocha niezależność, więc do wydanych rozkazów może się nie zastosować lub wykonać je po swojemu, stąd najlepiej pozostawić mu wolną rękę. Nie jest w stanie skutecznie dowodzić innymi wojskami niż złożone z Kozaków jednostki piechoty, kawalerii i strzelców.
Wygląd:
Zdjęcie użytkownika Kuba1001 w temacie [Sezon II] Herosi

Avatar Kuba1001
Właściciel
Imię i nazwisko: Velmir von Gellner.
Państwo: Brak. Sam sobie jest sterem, żeglarzem i okrętem.
Towarzysze: 1500 Mrocznych Szkieletów, 200 Wampirzych Baronów, 10 Gwardzistów Kresu Nadziei.
Funkcja: Wampirzy Lord, Nekromanta, wojownik i samozwańczy buntownik, pretendent do Wiecznego Tronu.
Mocne strony Nosi na głowie Koronę Nieumarłego Władcy, potężny artefakt wytargowany od Stalowych Ludzi, która pozwala wskrzesić po każdej bitwie połowę wrogiej armii, a więc więcej, niż potrafią zwykli Nekromanci, a nawet sam Wieczny Imperator, Vladimir Valescu. Dość dobry wojownik.
Słabe strony: Nekromancja nie działa na Żywiołaki, Golemy i innych Nieumarłych, a po utracie korony bohater nie może korzystać z tej Magii. Choć jest dobrym wojownikiem, to jest wielu lepszych od niego, stąd warto trzymać go pod ciągłą strażą osobistej gwardii.
Wygląd:
Zdjęcie użytkownika Kuba1001 w temacie [Sezon II] Herosi

Avatar Kuba1001
Właściciel
Imię i nazwisko: Hadrogh.
Państwo: Brak, obecnie służy Velmirowi von Gellnerowi.
Towarzysze: Brak, nie licząc Velmira i jego kompanii.
Funkcja: Doradca, prawa dłoń von Gellnera, a przede wszystkim dowódca jego wojsk i wielki wojownik.
Mocne strony Nawet pośród najlepszych fechmistrzów Wiecznego Imperium ciężko znaleźć kogoś, kto dorównuje mu umiejętnościami walki bronią białą, konkretniej mieczami jednoręcznymi czy długimi. To wiekowa istota, widział setki bitew i wojen, w większości z nich wziął czynny udział, na jego oczach powstawały i upadały imperia, więc swoim talentem dowódczym i doświadczeniem przerasta prawie każdego przeciwnika. Mimo że posiada tylko jedną rękę, to wampirze skrzydło sprawia się równie dobrze, jest na tyle solidne, aby wytrzymać większość ataków, twardością odpowiada choćby i zbroi płytowej.
Słabe strony: Nie zna się na Magii, a nawet tak wytrawnego wojownika jak on można pokonać, jeśli się go otoczy i rzuci do walki kilka tysięcy szeregowych wojowników. Bywa zadufany w sobie i swojej nieomylności, nienawidzi być pouczanym czy też wydawania mu rozkazów.
Wygląd:
Zdjęcie użytkownika Kuba1001 w temacie [Sezon II] Herosi

Avatar Kuba1001
Właściciel
Imię i nazwisko: Argendiws von Tischendorf
Państwo: Wampirzy Hrabiowie.
Towarzysze: 1000 Zombie, 200 Nieumarłych Ogarów, Skrzydlaty Maszkaron.
Funkcja: Wielki Hrabia.
Mocne strony Olbrzymi autorytet wśród pozostałych Hrabiów, władanie Nekromancją pozwala wskrzesić po każdej zwycięskiej bitwie jedną trzecią zabitych wrogów, doskonały intrygant i dyplomata, przyzwoity szermierz.
Słabe strony: Nekromancja nie działa na Żywiołaki, Golemy i innych Nieumarłych, mimo bycia dobrym szermierzem, który poradzi sobie z kilkoma przeciwnikami, lepiej jednak zapewnić mu stałą ochronę, zwłaszcza gdy musi zająć się wskrzeszaniem ciał swoich wrogów. Choć wielu władców może obawiać się noża wbitego w plecy, to on szczególnie, cały czas musi oglądać się za ramię, odpowiednio nadawać przywileje i inne bogactwa swoim Hrabiom oraz dusić ich ewentualny opór w zarodku.
Wygląd:
Zdjęcie użytkownika Kuba1001 w temacie [Sezon II] Herosi

Avatar Kuba1001
Właściciel
Imię i nazwisko: Kyraz Wszechwybraniec.
Państwo: Wszechimperium Chaosu.
Towarzysze: Brak.
Funkcja: Wszechimperator i Wszechwybraniec.
Mocne strony Elitarny wojownik, istna jednoosobowa armia, na całym kontynencie brak mu równych szermierzy i fechmistrzów, co dowiódł mordując bez większych trudności samego Imperatora i jego osobistą gwardię. Jego pojawienie się automatycznie podnosi żądzę krwi i morale wszystkich jednostek Chaosu wokół, a więc nie tylko wojsk Wszechimperium, ale i sojuszników w postaci Krasnoludów i Orków Chaosu. Dosłownie przepełniony energią Chaosu, która pozwala mu miotać proste pociski, wzmacniać siłę jego ciosów, utwardzać zbroję czy oręż i tak dalej.
Słabe strony: Choć potrafi robić to wszystko, co zostało opisane wyżej, to żaden z niego Mag, umiejętnościami dalece ustępuje jakiemukolwiek akolicie sztuk tajemnych. Poza walką wręcz, mieczami i toporami nie zna się na władaniu jakąkolwiek inną bronią, w tym dystansową. Wystarczy jedna jego klęska, aby każdy miał prawo obrócić się przeciw niemu: Chaosem może rządzić tylko najsilniejszy, gdy Wszechwybraniec okaże słabość czy nieudolność każdy wyznawca Chaosu może go zgładzić i przejąć jego tytuł. Dość mierny strateg czy taktyk, to pozostawia raczej swoim doradcom, a sam rzuca się w wir walki, gdzie radzi sobie najlepiej.
Wygląd:
Zdjęcie użytkownika Kuba1001 w temacie [Sezon II] Herosi

Temat zamknięty

Pokaż znaczniki BBCode, np. pogrubienie tekstu

Dodaj zdjęcie z dysku