Tu dajemy swoje jednostki, posegregowane według typów:
Piechota: Żołnierze piesi walczący wręcz
Strzelcy: Żołnierze walczący na odległość
Kawaleria: Jednostki wykorzystujące do poruszania się zwierzęta
Flota: Jednostki działające na wodzie
Machiny: : Wszystkiego rodzaju mechaniczne i chemiczne zasoby armii
Wsparcie: Jednostki służące innym celom militarnym nie atak
Różne: Wszystko, co nie pasuje gdzie indziej
I według wzoru
Nacja: Plemię, do którego owa jednostka należy.
Typ : Patrz wyżej
Nazwa: Wiadomo.
Opis: Opis jednostki. Dobrze byłoby wymienić tutaj jej uzbrojenie, opancerzenie, styl walki, czy utrzymuje ją państwo, czy łupy wojenne. Nie obraziłbym się też za określenie z jakiej warstwy społecznej jednostka pochodzi (o ile jest człowiekiem), jakiej zazwyczaj jest płci i wieku oraz jakie przeszła szkolenie.
Wygląd: Jak będzie wyglądała wasza jednostka? Wypełniony testosteronem berserk, leciwy kapłan, potężna amazonka, smukły okręt wojenny czy ciągnięty przez muły wóz? Mile widziany art.
Gracz: Wiewiur500kuba
Kraj: Izyldianie
Piechota:
Wojownicy 50 za 15 złota, 1 żywności, 1 metalu, 1 skóry
Włócznicy 30 za 15 złota, 1 żywności, 2 metalu, 1 drewna
Strzelcy:
Kawaleria:
Flota:
Machiny:
Skorpion 1 za 50 złota, 2 drewna, 1 kamienia
Wsparcie:
Różne:
Obóz Izyldiański 1 za 30 złota, 4 drewna, 1 żywności, na terenie musi być conajmniej 40 żołnierzy
Zwiadowcy 5 za 25 złota, 1 żywności, 1 skóry
Gracz: maxmaxi123
Kraj: Songowie
Piechota:
Włócznik 50 za 15 złota, 1 żywności, 1 drewna
Ciężki włócznik 30 za 20 złota, 1 żywności, 2 metalu
Strzelcy:
Chu ko nu 30 za 25 złota, 1 drewna, 1 metalu, 1 żywności
Łucznicy 40 za 25 złota, 1 drewna, 1 skóry, 1 żywności
Kawaleria:
Lekka Jazda 20 za 30 złota, 1 skóry, 2 żywności
Ciężka Jazda 20 za 40 złota, 1 metalu, 2 żywności
Flota:
Machiny:
Chu ko nu obronne 30 za 25 złota, 1 drewna, 1 metalu, 1 żywności
Wsparcie:
Dowódcy 5 za 30 złota, 1 żywności, 2 metalu
Różne:
Yǐn cáng de 5 za 40 złota, 1 żywności, 1 skóry, 1 metalu
Gracz: Kuba 1001
Kraj: Nordowie
Piechota:
Wikingowie 50 za 15 złota, 1 żywności, 1 drewna,
Berserkerzy 30 za 20 złota, 1 skóry, 2 żywności
Rębacze 20 za 25 złota, 1 żywności, 1 metalu
Młotnicy 20 za 35 złota, 1 żywności, 2 metalu
Strzelcy:
Łucznicy Wikingów 40 za 30 złota, 1 drewna, 1 skóry, 1 żywności
Topornicy 20 za 15 złota, 1 żywności, 2 metalu, 1 skóry
Kawaleria:
Flota:
Drakkar 1 za 20 złota, 3 drewna
Machiny:
Wsparcie:
Rogi bojowe 1 oddział za 15 złota
Kotły bojowe 1 oddział za 10 złota, 1 skóry
Narkotyki berserkerskie 1 oddział za 20 złota, 1 żywności
Różne:
Zwiadowcy 5 za 40 złota, 1 żywności, 1 skóry, 1 metalu
Gracz: MrCC4
Kraj: Arturianie
Piechota:
Rycerze Wiary 50 za 20 złota, 1 żywności, 1 metalu
Zbrojni 30 za 45 złota, 1 żywności, 2 metalu
Włócznicy 30 za 15 złota, 1 żywności, 1 drewna
Elitarna straż 30 za 20 złota, 1 żywności, 2 metalu
Strzelcy:
Łucznicy 40 za 30 złota, 1 drewna, 1 skóry, 1 żywności
Elitarni łucznicy 30 za 30 złota, 1 drewna, 2 skóry, 1 żywności
Kawaleria:
Konnica Wiary 30 za 30 złota, 1 skóry, 2 żywności
Ciężka konnica 20 za 40 złota, 2 metalu, 2 żywności, 1 drewna
Flota:
Trirema 1 za 100 złota, 5 drewna, 2 metalu, 1 kamienia, 2 żywności
Trirema rzeczna 1 za 75 złota, 4 drewna, 1 kamienia, 1 żywności
Machiny:
Katapulty 1 za 50 złota, 3 drewna, 1 kamienia
Balisty 5 za 50 złota, 2 drewna, 1 kamienia
Wsparcie:
Zwiadowcy 5 za 25 złota, 1 żywności, 1 skóry, 1 drewna
Beczki wojenne 1 oddział za 5 złota, 1 drewna, 1 żywności, działa 1 turę od przypisania do konkrernego oddziału
Różne:
Elitarni zwiadowcy 5 za 50 złota, 1 żywności, 1 skóry, 1 metalu
Mury Królewskie 1 prowincja za 120 złota, 5 kamienia, 2 drewna, 1 metalu, 1 żywności. Wybudowanie trwa dwie tury, w tym czasie prowincja nie może być atakowana