Profesje

Avatar FD_God
Właściciel
W tym oto temacie poruszymy profesje, które niegdyś wasze postacie wykonywały, rzecz jasna zapewniają one różnorakie bonusy, a niektóre dodają specjalne zalety. Rzecz jasna profesja wlicza się do punktacji z wad i zalet dlatego należy mieć to na uwadze, zatem przejdźmy do istniejących profesji, oto i one:

Bezrobotny:

Umiejętności startowe:
Kondycja: 5
Siła: 5

Punkty startowe: 8


Strażak

Umiejętności startowe:

Kondycja: 6
Siła: 6
Bieganie: 1

Punkty startowe: 0


Policjant

Umiejętności startowe:

Kondycja: 5
Siła: 5
Celowanie: 3
Przeładowywanie: 2
Zwinność: 1

Punkty startowe: -4


Strażnik Leśny

Umiejętności startowe:

Kondycja: 5
Siła: 5
Zbieractwo: 2
Stawianie pułapek: 2
Stolarstwo: 1

Punkty startowe: -4

Pracownik budowy

Umiejętności startowe:

Kondycja: 5
Siła: 5
Celność obuchami: 3
Stolarstwo: 1

Punkty startowe: -2


Ochroniarz

Umiejętności startowe:

Kondycja: 5
Siła: 5
Bieganie: 2
Ciche chodzenie: 1

Zaleta: Sowa - Potrzebuje mniej snu, ma lekki sen.
Punkty startowe: -2

Stolarz

Umiejętności startowe:
Kondycja: 5
Siła: 5
Stolarstwo: 3

Punkty startowe: 2


Włamywacz

Umiejętności startowe:

Kondycja: 5
Siła: 5
Skradanie: 2
Zwinność: 2
Ciche chodzenie: 2

Punkty startowe: -6


Kucharz

Umiejętności startowe:

Kondycja: 5
Siła: 5
Celność ostrzami: 1
Konserwacja ostrzy: 1
Gotowanie: 3

Zaleta: Lubi gotować - +2 do gotowania

Punkty startowe: -4


Mechanik

Umiejętności startowe:

Kondycja: 5
Siła: 5
Konserwacja obuchów: 2
Konserwacja ostrzy: 2
Stolarstwo: 1

Punkty startowe: -4


Rolnik

Umiejętności startowe:

Kondycja: 5
Siła: 5
Uprawa roślin: 3

Punkty startowe: 2


Wędkarz

Umiejętności startowe:

Kondycja: 5
Siła: 5
Wędkarstwo: 3
Zbieractwo: 1

Punkty startowe: -2


Lekarz

Umiejętności startowe:

Kondycja: 5
Siła: 5
Pierwsza pomoc: 3

Punkty startowe: 2


Weteran


Umiejętności startowe:

Kondycja: 5
Siła: 5
Celowanie: 2
Przeładowywanie: 2

Zaleta: Zimna krew - Nie ulega panice

Punkty startowe: -8


Pielęgniarz/Pielęgniarka

Umiejętności startowe:

Kondycja: 5
Siła: 5
Pierwsza pomoc: 2
Ciche chodzenie: 1

Punkty startowe: 2


Drwal

Umiejętności startowe:

Kondycja: 5
Siła: 6
Celność ostrzy: 2

Zaleta: Praca z siekierą - Wykonuje szybsze zamachy siekierą, tak samo szybciej niszczy nią drewniane konstrukcje

Punkty startowe: 0


Instruktor fitness


Umiejętności startowe:

Kondycja: 8
Siła: 5
Bieganie: 2

Zaleta: Dietetyk - Zna wartości odżywcze jedzenia i picia

Punkty startowe: -6


Pracownik fast-fooda

Umiejętności startowe:

Kondycja: 5
Siła: 5
Celność ostrzy: 1
Gotowanie: 2

Zaleta: Lubi gotować: +2 do gotowania

Punkty startowe: 2


Elektryk

Umiejętności startowe:

Kondycja: 5
Siła: 5
Elektryka: 3

Punkty startowe: -4


Inżynier

Umiejętności startowe:
Kondycja: 5
Siła: 5
Elektryka: 1
Stolarstwo: 1

Punkty startowe: -4


Spawacz

Umiejętności startowe:
Kondycja: 5
Siła: 5
Spawanie: 3

Punkty startowe: -6


Mechanik samochodowy

Umiejętności startowe:
Kondycja: 5
Siła: 5
Mechanika: 3

Zaleta: Amator samochodów - Zaznajomiony z naprawą i obsługą samochodów z całej Ameryki.

Punkty startowe: -4

Kowal

Umiejętności startowe:
Kondycja: 5
Siła: 5
Kowalstwo: 3

Zaleta: Kowal - Przy użyciu kowadła może wytwarzać różnorakie metalowe przedmioty.

Punkty startowe: -4

Temat zamknięty

Pokaż znaczniki BBCode, np. pogrubienie tekstu

Dodaj zdjęcie z dysku