Magia

Avatar
Konto usunięte
Rodzaje magii i poszczególne zaklęcia

Avatar
Konto usunięte
Rodzaje magii:
●Magie Wysokiego Rodu:
-magia światła,
-magia lecznicza,
-magia kontaktu (ze zmarłymi lub z innymi na odległości),
-magia życia (tworzenia i ewoluowania życia)
●Magie białe:
-wody,
-ognia,
-ziemi,
-powietrza
●Magie czarne:
-magia tortur,
-magia ciemności,
-magia opętań

Potrzebne pomysły na opisy

Avatar Andrzej_Duda
Właściciel
Ogólny opis magii:
Czymże jest magia? Magia to mistyczna energia przepływająca przez wszystko co istnieje, rzeczy martwe, żywe i niemartwe. Uzdolnione osoby z predyspozycjami takimi jak urodzenie pod znakiem Ucznia, Czarownika lub Atronacha mogą tkać nieskończoną nić jaką jest magia i naginać ją do swojej woli. Zależnie od doświadczenia możemy szyć coraz bardziej zaawansowane wzory. Jej twórcą jest Bezimienny, który rzeczywistość jaką chciał stworzyć Ne uznał za szarą i ponurą. Wywołało to wielkie spustoszenie w nowo utworzonej rzeczywistości i z nadmiaru mocy magicznej we wszechświecie Ne stworzył wymiar w którym czas oraz przestrzeń nie istnieją, a następnie uwięził w niej Bezimiennego.

Avatar Andrzej_Duda
Właściciel
●Magie czarne:
-Magia tortur- jest to "sztuka" jednocześnie pożądana jak i zakazana. Jak można się domyśleć, służy ona do zadawania bólu bez dotykania drugiej osoby. Mimo posiadania etykiety "Czarnej magii" królowie wynajmują czasem magów tortur, by rozwiązać języki wiernym swoim władcom jeńcom lub bandytom, którzy nie chcą zdradzić lokalizacji swoich towarzyszy broni.
-Magia ciemności- bardzo uniwersalny rodzaj magii. Nie są znane jej ograniczenia, ponieważ zależą one tylko i wyłącznie od użytkownika. Umożliwia ona takie rzeczy jak gaszenie magicznych i niemagicznych źródeł światła w promieniu od 4 metrów do 2 kilometrów (taki jest największy znany wynik), strzelanie zabójczymi pociskami z cieni, zlewanie się z powierzchnią o którą się opiera, a także oślepianie wroga
-Magia opętań- zło w czystej postaci. Umożliwia ona na manipulację wrogiem i nie tylko wrogiem. Można ją wykorzystać do wywołania u kogoś depresji, manipulowania czyimiś emocjami, zsyłania myśli samobójczych, całkowitej kontroli nad kimś, a także wywoływania koszmarów. Bezimienny jej używa do masowego wywoływania koszmarów u przypadkowych ludzi.

Avatar Andrzej_Duda
Właściciel
●Magie białe
-Magia ognia:
Mimo tego, że magia jest bardzo trudna do opanowania, to ta jest absolutną podstawą. Jeśli mag bitewny jej nie zna, to dupa z niego nie pan sztuk mistycznych. Zależnie od stopnia poznania umożliwia tworzenia sobie z rąk pochodni, strzelania kulami ognia, kierowania gdzie rozprzestrzeni się płomień, chwilowego wspomagania swojej broni i pancerza ogniem, a także otaczania się "płaszczem" obronnego ognia i tworzenia sobie mniejszych i większych sług z płomieni.
Kontrola rozprzestrzeniania się ognia:
Zdjęcie użytkownika Andrzej_Duda w temacie Magia
Najzwyczajniejsze oświetlanie sobie drogi lub powolne podpalanie:
Zdjęcie użytkownika Andrzej_Duda w temacie Magia
Wielki ognisty sługa przywołany przez potężnego maga ognia:
Zdjęcie użytkownika Andrzej_Duda w temacie Magia
-Magia wody:
Jest to kolejna tuż po magii ognia magia typu podstawowego. Jest mniej ofensywna od magii ognia i bardziej przydatna w potyczkach przeciwko jednej osobie lub małej grupie niż podczas wielkich starć dwóch lub więcej armii. Można ją wykorzystać do zamknięcia czyjejś głowy w wodnym bąblu i uduszenia go/jej, chłostania wodnymi biczami, odpychania falami wody małych grup wrogów lub strzelania strumieniami wodnymi o wysokim ciśnieniu, co potrafi poważnie zranić. Jest to idealna ofensywa do magii ognia, ale jak wiadomo początkujący mag wody nie zgasi ognistej bestii arcymistrza magii ognia. Do wielkich bitew przydaje się tylko wtedy, gdy używa jej absolutny arcymistrz do robienia rzeczy pokroju zatopienia armii wroga.
Zdjęcie użytkownika Andrzej_Duda w temacie Magia
-Magia ziemi:
Magia trudniejsza do nauczenia w kwestii podstaw od magii wody i ziemi, ale wciąż zaliczająca się do magii podstawowych. Jest to magia przeznaczona w głównej mierze do defensywy, bardziej od magii wody, ale pie**olnąć kogoś też nią można. W podstawowym zakresie można za jej pomocą tworzyć słabe ściany i miotać kamiennymi kulami małych rozmiarów. Im wyżej jest się zaawansowanym, tym większe i bardziej skomplikowane budowle są możliwe do zrobienia, a pociski do ciskania masywniejsze. Arcymistrzowie potrafią tworzyć za jej pomocą trzęsienia ziemi.
Zdjęcie użytkownika Andrzej_Duda w temacie Magia
-Magia powietrza:
Najtrudniejsza w minimalnym opanowaniu ze wszystkich 4 magii podstawowych. Jest ona bardzo dobra zarówno ofensywnie jak i defensywnie. Znanie jej podstaw umożliwia gaszenie pożarów gorzej niż magią wody, ale jednak i popychanie różnych rzeczy. Im wyższy stopień zaawansowania tym większe rzeczy można popychać i można ją wykorzystywać do tworzenia sfer odpychających pociski, magię ognia, powstrzymywania pocisków magii ziemi, a nawet odcinania kończyn.
Zdjęcie użytkownika Andrzej_Duda w temacie Magia

Avatar Andrzej_Duda
Właściciel
●Magie Wysokiego Rodu:
-Magia Wszechwiedzy
Jest to naprawdę BARDZO potężny rodzaj magii, ale nie od razu. Polega on na tym, że możemy zdobywać różne informacje na temat różnych osób lub o których nawet oni sami nie wiedzą. O czym mówię? O słabych punktach. W zależności od stopnia zaawansowania możemy wiedzieć o naszych oponentach coraz więcej. W pewnej chwili możemy tylko zobaczyć kogoś i od razu wiemy gdzie go uderzyć, żeby padł w kilka chwil. Minusy? Jest to magia wymagająca poświęcenia się nawet bardziej niż inne i nic nam nie da wiedza jak i gdzie kogoś uderzyć, skoro nawet nie potrafimy dobrze wycelować i dlatego samotny mag wszechwiedzy znający tylko tą magię nie ma dużych szans na przeżycie.

Avatar WybraniecZWI
Andrzej_Duda pisze:
●Magie Wysokiego Rodu:
-Magia Wszechwiedzy
Jest to naprawdę BARDZO potężny rodzaj magii, ale nie od razu. Polega on na tym, że możemy zdobywać różne informacje na temat różnych osób lub o których nawet oni sami nie wiedzą. O czym mówię? O słabych punktach. W zależności od stopnia zaawansowania możemy wiedzieć o naszych oponentach coraz więcej. W pewnej chwili możemy tylko zobaczyć kogoś i od razu wiemy gdzie go uderzyć, żeby padł w kilka chwil. Minusy? Jest to magia wymagająca poświęcenia się nawet bardziej niż inne i nic nam nie da wiedza jak i gdzie kogoś uderzyć, skoro nawet nie potrafimy dobrze wycelować i dlatego samotny mag wszechwiedzy znający tylko tą magię nie ma dużych szans na przeżycie.

-Dlatego należy łączyć ją chociażby z magią Ognia lub Ziemi. Mistrzowie mogą zdobywać informacje chociażby o uszkodzeniach jakie dane narządy poniosły przez cały okres życia wroga, czy o atakach Wroga, pod warunkiem że wykonał przynajmniej jeden atak danego rodzaju w swoim życiu. Arcymistrzowie mogą zdobywać informacje o uszkodzeniach PSYCHICZNYCH jakie wróg odniósł w swoim życiu (Traumy, opętania, dramatyczne momenty, słowem wszystko co odcisnęło jakieś piętno na umyśle przeciwnika) czy wnikać do wspomnień wroga, nawet tych głęboko ukrytych. (Aby zadziałało, wróg musi władać magią słabszą od nich, nie mogą też wnikać do wspomnień magów również zajmujących się Magią Wszechwiedzy, chyba że jest to przepaść jak Mistrz do początkującego maga, lub Arcymistrz do przeciętnego, Mistrz jest w stanie obronić się przed atakiem Arcymistrza, tak samo jak początkujący przed atakiem średniozaawansowanego, a średniozaawansowany przed atakiem Mistrza)
Arcymistrzowie potrafią też znać ataki wroga (lub przyjaciela) o których on sam nie wie, lub których się nauczy dopiero w przyszłości.
Mistrzowie i Arcymistrzowie z łatwością zdobywają informacje o rodzinach wrogów, ich relacjach, ich przekonaniach, ich stopniu zaawansowania w danej dziedzinie magii (jeśli wróg w ogóle jakąś włada. jeśli nie, Mistrz lub Arcymistrz może zdobyć informacje o stopniu wytrenowania wroga w typowo wojennych czynnościach, takich jak jazda konna, biegłość we władaniu mieczem, toporem czy strzelaniu z łuku, a nawet o umiejętnościach strategicznych wroga) czy o sekretach wrogów, ale to zależy od siły woli maga i siły woli przesłuchiwanego.

Odpowiedź

Pokaż znaczniki BBCode, np. pogrubienie tekstu

Dodaj zdjęcie z dysku