Podstawowe Informacje

Temat edytowany przez shanon - 20 maja 2018, 17:44

Avatar sluzak4
Właściciel
W grze każda postać musi być w jednej z Trzech frakcji. Oto one:
Przymierze:
Zdjęcie użytkownika sluzak4 w temacie Podstawowe Informacje
Ludzie, nocne elfy, krasnoludy, gnomy, draenei i dzicy worgeni tworzą wspaniałe Przymierze. Dumne i szlachetne, odważne i mądre rasy pracują razem, by zachować ład w Azeroth. Przymierze kieruje się honorem i tradycją. Jego władcy to wybrańcy sprawiedliwości, nadziei, wiedzy i wiary.
W czasach, gdy królują chaos i niepewność, Przymierze nieustannie podejmuje próby zaniesienia światła w najciemniejsze zakątki świata.
Przymierze było kiedyś zwane "Sojuszem Lordaeron" (lub Sojuszem Ludzi, Elfów i Krasnoludów), gdy jego dowództwo było skupione w Lordaeron. Jednak Przymierze zostało zmuszone do przeniesienia masy swoich sił do Kalimdoru i południowych królestw Azeroth: Stormwind i Khaz Modan, po tym jak Plaga nieumarłych zniszczyła Królestwo Lordaeron kilka lat wcześniej. Chociaż Przymierze straciło wielu członków, zyskało w zamian nowych sojuszników.
Horda:
Zdjęcie użytkownika sluzak4 w temacie Podstawowe Informacje
frakcja rządzona przez istoty nie z tego świata i składająca się z odrzutków pokonała liczne przeszkody, które ją ukształtowały, walcząc jako rodzina, towarzysze broni, czy nawet niełatwi sojusznicy.
Plaga nieumarłych:
podwładni króla Lisza. Mroczni nieumarli.

Avatar sluzak4
Właściciel
Rasy grywalne:
ludzie:
Zdjęcie użytkownika sluzak4 w temacie Podstawowe Informacje
Ludzie ze Stormwind to jedna z grywalnych ras Przymierza w World of Warcraft. Są oni twardzi, wychowani przez inwazję dzikich orków podczas Pierwszej Wojny. Podczas Drugiej Wojny armie ze Stormwind ruszyły wraz z Sojuszem Lordaeron, by odzyskać ich ojczyste Azeroth. Po sukcesie Drugiej Wojny, Stormwind zostało odbudowane, a cywilizacja ludzi zaczęła kwitnąć ponownie na ziemiach południa.
mogą wybierać spośród następujących klas postaci:

Wojownik
Kapłan
Mag
Łowca
Paladyn
Szaman
Druid
Rycerz śmierci(Tylko plaga)
Dostępne frakcję: Prymierze, Plaga.

Orkowie:
Zdjęcie użytkownika sluzak4 w temacie Podstawowe Informacje
Orkowie z Durotaru na kontynencie Kalimdor są jedną z grywalnych ras Hordy. Ich stolicą jest Orgrimmar, a przywódcą Thrall.
mogą wybierać spośród następujących klas postaci:

Wojownik
Łowca
Paladyn
Szaman
Czarnoksiężnik
Rycerz śmierci(tylko w plaga)
Dostępne frakcję: Horda i Przymierze.

Dranei:
Zdjęcie użytkownika sluzak4 w temacie Podstawowe Informacje
Draenei z Exodaru rozpoczynają przygodę w Dolinie Ammen znajdującej się na Wyspie Lazurowej Mgły, wchodzącej w skład archipelagu Wysp Lazurowej Mgły położonych na północny zachód od wybrzeża Kalimdoru. Główna ostoja cywilizacji w krainie to Lazurowa Straż. Wyspa Krwawej Mgły leży nieopodal Wyspy Lazurowej Mgły i stanowi obszar poziomu 10-20.
Draenei mogą wybierać spośród następujących klas postaci:

Wojownik
Kapłan
Mag
Łowca
Paladyn
Szaman
Druid
Rycerz śmierci(tylko plaga)
Dostępne frakcje: Przymierze, Plaga.
Krwawe Elfy:
Zdjęcie użytkownika sluzak4 w temacie Podstawowe Informacje
Krwawe elfy z Silvermoon rozpoczynają przygodę w Lasach Nieustającej Pieśni, północnej części Quel'Thalas. Krawiwi Elfowie, to niegdyś Wielkie Elfy. Jednak Kiedy ich dom Quel'Thalas został zniszczony, a książę sprzedał duszę demonom, ich naród pogrążył się w chaosie. Teraz dołączyli do Hordy, by odzyskać kraj.

mogą wybierać spośród następujących klas postaci:

Wojownik
Mag
Łowca
Paladyn
Szaman
Czarnoksiężnik
Druid
Rycerz śmierci(tylko plaga)
Frakcję:Horda, Plaga
Krasnoludy:
Zdjęcie użytkownika sluzak4 w temacie Podstawowe Informacje

Krasnoludy z Ironforge są starożytną rasą krzepkich hominidów, którzy żyją pod pokrytymi śniegiem górami Khaz Modan. Krasnoludy zawsze były silnymi sojusznikami ludzi i przodują w dziedzinie wojaczki i snucia opowieści. Ich ulubionym orężem są młoty i topory. Słyną z kowalstwo i trunków.
Wojownik
Mag
Łowca
Paladyn
Szaman
Rycerz śmierci(tylko plaga)
Dostępne frakcję:Przymierze, Plaga.

Avatar shanon
może dodamy wszystkie rasy? :P

Avatar sluzak4
Właściciel
Pracuje nad rym

Avatar shanon
Mogę pomóc? :D

Avatar shanon
Kce być dudkiem Void Elfem :(

Avatar shanon
Plaga nieumarłych:
Zdjęcie użytkownika shanon w temacie Podstawowe Informacje
Plaga była (i ciągle jest) potężną armią nieumarłych stworzoną przez Króla Lisza – niegdysiejszego orczego szamana Ner’zhul. Pod kontrolą Płonącego Legionu misja Plagi polegała na szerzeniu terroru i zniszczenia na świecie w celu „przygotowania go” na inwazję. Król Lisz, który rządził lodowym Northrendem ze swojego Tronu Mrozu, stworzył przerażającą Plagę Nieumarłych, którą wysłał na południe do krain ludzi. Kiedy Plaga wkraczała na południowe ziemie, niezliczeni ludzie padali każdego dnia ofiarą mentalnej kontroli Ner'zhula i wysysającej życie choroby, zasilając tym samym szeregi i tak już sporej Plagi.


Chociaż Ner’zul i jego Plaga Nieumarłych byli związani z wolą Płonącego Legionu, Król Lisz nieprzerwanie dążył do oswobodzenia siebie i zemsty na demonach za potępienie i pozbawienie go ciała. Krótko przed bitwą o Górę Hyjal, Ner’zul zaaranżował upadek Legionu poprzez wysłanie swojego czempiona, Arthasa Menethil, aby ten ostrzegł łowcę demonów Illidana Stormrage o obecności Legionu w lasach Felwood. Atak Illidana, któremu udało się zabić Tichondriusa i zniszczyć Czaszkę Gul’dana, mocno osłabił Legion i dał możliwość połączonym siłom Hordy, Przymierza i Nocnych Elfów zatrzymania Archimonde'a w czasie walki o Górę Hyjal. Był to moment, w którym Ner’zul był w końcu zdolny do odzyskania wolności, raz na zawsze zrywając wszelkie więzi z pozostałymi demonami, jak również z ich przywódcą – Kil’jaeden. Taki ruch wywołał u lorda demonów niewyobrażalną wściekłość i chęć zemsty. Jednakże, dzięki upadkowi Legionu, został on pozbawiony możliwości szybkiego załatwienia sprawy i był zmuszony do użycia bardziej subtelnych metod w celu pozbycia się swojego buntowniczego tworu.

Krótko po bitwie o Hyjal, Kil’jaeden skontaktował się z Illidanem z następującą ofertą: "Zniszcz Króla Lisza, a w zamian otrzymasz niewyobrażalną moc". Zbierając swoich Wysoko urodzonych sprzymierzeńców, Nagi, Illidan wyruszył do Grobowca Sargerasa i przy pomocy znalezionego tam artefaktu (Oka Sargerasa) zaczął przygotowywać potężne zaklęcie wycelowane w Tron Mrozu. Jednakże, po jedenastu godzinach, zaklęcie zostało przerwane przez brata Illidana – Malfuriona Stormrage, jego byłą strażniczkę – Maiev Shadowsong i Księcia Kael’thasa Sunstridera. Chociaż zaklęcie nie zostało dokończone, ilość wysłanej energii była wystarczająca, aby zrobić pęknięcie w więzieniu Króla Lisza. Sprawiło to, że moc Ner'zhula zaczęła stopniowo słabnąć, szczególnie zaś zdolność do kontroli nieumarłych. Właśnie w tym czasie duża grupa nieumarłych, dowodzonych przez Sylvanas Windrunner, odzyskała wolną wolę i odłączyli się od Plagi, nazywając siebie Forsaken. Zdesperowany Ner’zul skontaktował się telepatycznie z Arthasem, swoim najpotężniejszym Rycerzem Śmierci i rozkazał mu powrót do Cytadeli Korony Mrozu.

Jednakże sprawa została skomplikowana przez Kil'jaedena jeszcze raz. Coraz bardziej zirytowany niepowodzeniami Illidana, lord demonów rozkazał mu i jego sprzymierzeńcom (Nagom i nowo powstałym Krwawym elfom) wyruszyć w podróż do Northrendu i ostatecznie rozprawić się z Królem Liszem. Armia nieumarłych Arthasa starła się z siłami Illidana u podstawy lodowca. Dwaj przywódcy stoczyli pojedynek, w którym Illidan został ranny i musiał uciekać. Zwycięski Arthas rozpoczął wspinaczkę do więzienia Króla Lisza, gdzie następnie, przy pomocy Ostrza Mrozu, roztrzaskał Tron Mrozu i ostatecznie uwolnił esencję Ner'zhula. Duch orczego szamana połączył się z Arthasem, w wyniku czego Arthas/Ner'zul stał się jedną z najpotężniejszych istot, jakie kiedykolwiek stąpały po tym świecie.

Cztery lata po tranformacji w Króla Lisza, Arthas ciągle pozostawał w Northrendzie, prawdopodobnie zajmując się przebudową Cytadeli Korony Mrozu. Póki co, nie wiadomo nic o Pladze w Northrendzie, jednak nieumarli w Lordaeron - pod przywództwem Kel'Thuzada - dalej bronią Plaguelands przed przeciwnikami swojego pana. Jest prawdopodobne, że Arthas planuje odbić pozostałości Lordearonu z rąk Forsaken i stamtąd starać się podbić resztę świata.

Avatar shanon
Druid
(Druid)

Druidzi są strażnikami świata. Uśpieni przez pokolenia przebudzili się, aby odeprzeć zagrożenie Płonącego Legionu podczas jego ostatniej inwazji. Po porażce Archimonde'a Druidzi zdecydowali się pozostać w budzącym się świecie i pomóc w odbudowie ich zniszczonych ziem. Atak Legionu pozostawił straszliwe blizny w naturalnym porządku rzeczy i Druidzi poszukują sposobu na odwrócenie tych zmian.


Hunter

(Łowca)

Azeroth jest domem dla wielkiej ilości bestii. Od nowego świata Lordaeronu po stary świat Kalimdoru można napotkać wszelakie rodzaje stworzeń. Niektóre są przyjazne, inne zażarte i agresywne, lecz wszystkie mają jedną wspólną cechę. Każde stworzenie dzieli specyficzną wieź z Łowcami. To oni tropią, oswajają i zabijają różnorakie gatunki zwierząt i bestii żyjących w dziczy. Czy polegają na łukach, czy na broni palnej, Łowcy uważają swoją broń i zwięrzecych towarzyszy za jedynych prawdziwych przyjaciół.Przy wyborze umiejętności beast mastery z drzewka talentów huntera dostępne staje się oswajanie nowych egzotycznych gatunków zwierząt, takich jak nosorożce, silithidy, chimery, devilsaury, core houndy czy spirit beasts.


Mage

(Mag/Czarodziej)

Magowie ze Świata Warcrafta niegdyś skupiali swoje moce wokół magokracji Dalaranu. Jednakże po zniszczeniu ich królestwa przez Płonący Legion sztuki magiczne rozprzestrzeniły się na wszystkie strony świata.


Paladin
(Paladyn)

Strażników świętej Światłości i obrońców Sojuszu, Paladynów można znaleźć w wielu miejscach - od północnych lasów Tirisfal Glades, gdzie walczą z przednimi strażami Zapomnianych aż po południowe kresy Blasted Lands, gdzie nieprzerwanie trzymają straż przeciwko demonicznym siłom spoza Mrocznego Portalu. Uzbrojeni w swe potężne młoty i moc Światłości ci święci wojownicy dowodzą wojskami podczas bitew jednocześnie rzucając się tam, gdzie walki są najcięższe. Ostatnio mocami owymi władają również demoniczne Krawe Elfy, wykorzystujące moce Światłości do własnych celów.


Priest
(Kapłan)

Kapłani są wyznawcami wielu kultów rozprzestrzenionych na rozbitych ziemiach Azeroth. W Kalimdorze, Kapłani Nocnych Elfów czczą boginię księżyca Elune, podczas gdy krasnoludzcy kapłani z Khaz Modan przekazują posłanie Światłości swemu ludowi. W ruinach Lordaeronu nieumarli kapłani Zapomnianych z ich wiarą wykrzywioną i skażoną przez pełną męki egzystencję rozpowszechniają mroczną interpretację Świętej Światłości, a Krwawe Elfy czerpią swą potęgę z ukradzionej demonom mocy. Jednakże niezależnie od wiary, wszyscy Kapłani posiadają umiejętność manipulacji umysłami tych, którzy zwracają się do nich po przewodnictwo duchowe.

Rogue

(Łotrzyk)

Czujący sie jak w domu pośród cieni i wyszkoleni w szybkim znikaniu, Łotrzykowie z Azeroth najpewniej czują się działając na tyłach. Naginają wydarzenia na swoją korzyść, uderzają tylko wtedy, gdy ich przewaga jest największa - to dziedziny w których się specjalizują. Ze swoimi przebiegłymi sztuczkami, zdolnościami fizycznymi, oraz mistrzostwem w ukrywaniu się i maskowaniu, Łotrzykowie nie mogą narzekać na brak pracy jako złodzieje, szpiedzy, zabójcy czy rabusie.


Shaman

(Szaman)

Szamani są duchowymi przywódcami swoich plemion i klanów. Porozumiewają się z duchami, mają wizje przyszłości i prowadzą swój lud poprzez najciemniejsze czasy. Wielu myli ich wiedzę i spokój z pacyfistyczną naturą. Jednakże wyzwani szamani posiadają całą gamę mocy, przy pomocy których są w stanie poradzić sobie z zagrożeniami naturalnego porządku.

Warlock

(Czarnoksiężnik)

Warlockowie byli magami, którzy zagłębili się zbytnio w źródła demonicznej mocy. Pochłonięci żądzą mrocznej wiedzy uwikłali się w chaotyczne magie spoza świata. Płonący Legion karmi ich mocą pozwalając im na dzierżenie destruktywnych energii i wzywanie potężnych emisariuszy należących do ich demonicznych władców.


Warrior

(Wojownik)

Wojownicy są klasą skupiającą się na walce wręcz. Te postacie są twardymi jak stal mistrzami broni i taktyki. Specjalne umiejetności wojowników są rzecz jasna zorientowane na walkę.

Avatar sluzak4
Właściciel
Rasy grywalne ciąg dalszy:
Gobliny:
Te małe stworki słyną z chciwości i Chytrości.
Pierwotnie będąc niewolnikami trolli dżunglowych na wyspie Kezan, rasa goblinów była zmuszona do wydobywania minerału kaja'mite z wulkanicznych skał Góry Kajaro.

Trolle używały tego minerału do swych rytuałów woodoo, jednak nieoczekiwanym efektem dla niewolników, którzy pozostawali w bezpośrednim związku z kaja'mite, był drastyczny wzrost przebiegłości i inteligencji. Budując w tajemnicy własne potężne artefakty inżynierii i alchemii, gobliny szybko obaliły swych panów i opanowały Kezan jako swą ojczyznę. Kopalnie, które były ich więzieniem, ich niewolniczy obóz i baza ich rebelii stały się miastem Undermine. Wgryzając się w serce wyspy krętą siecią tuneli, krypt i studni lawy, Undermine jest ucieleśnieniem goblińskiego kompleksowego, nieprzewidywalnego umysłu.

Naturalna chciwość goblinów szybko przemieniła ich w mistrzów handlu. Książęta Handlowi wzrośli podczas Pierwszej Wojny jako najsprytniejsze gobliny, którym udało się przejąć władzę. Zgromadzono wielkie fortuny, a wyspa Kezan stała się portem dla flot goblińskich statków handlowych. Jeden z książąt zgodził się wypożyczyć własną frakcję Hordzie podczas Drugiej Wojny. Po porażce Hordy, gobliny wiele nauczyły się z przypadku ich ziomka i odkryły, że zyski wzrosną dwukrotnie, jeśli nie będą przebywały w tak restrykcyjnym towarzystwie. Pod koniec Trzeciej Wojny gobliny zaopatrywały Hordę i Przymierze w broń, pojazdy i różne urządzenia. Jednak ta sytuacja nie mogła trwać wiecznie...

Ostatnio gobliny z Kezan znalazły nowego wroga w Przymierzu - nieoczekiwane i niezyskowne spotkania z tą frakcją wyprowadziły książąt handlowych ze swojej komfortowej neutralności. Przekuwając stare pakty z dawnymi przyjaciółmi, gobliny zostały powitane w Hordzie z otwartymi ramionami.
Dostępne klasy:
Paladiny
Czarnoksiężnika
Druidzi
Szamani
Łotrzy
Magowie
Łowcy
Wojownicy
Rycerze śmierci (tylko plaga)
Dostępne frakcję; Horda, plaga

Odpowiedź

Pokaż znaczniki BBCode, np. pogrubienie tekstu

Dodaj zdjęcie z dysku