Dabusy:
Wysocy, szczupli i zagadkowi słudzy Pani Bólu.
Ich zadaniem jest dbanie o "materialny" porządek w Sigil. Zajmują się one zazwyczaj przebudową miasta, rozbierając jedne jego fragmenty, by z uzyskanych materiałów budować inne. Przyczyniają się tym samym do utrzymania porządku i rozbudowy miasta. Dabusy mają zielonkawą skórę, burzę białych włosów a poruszają się unosząc kilka stóp nad ziemią. Porozumiewają się w bardzo nietypowy sposób - wytwarzają iluzje, formujące się w unoszące się w powietrzu rebusy. Symbole układają się w odwzorowania dźwięków języka, w którym dabus chce się porozumieć. Nikt nigdy nie słyszał, żeby mówili.
Istoty te nastawione są pokojowo i starają się unikać walki.
Ludzie
Żyłka awanturnictwa, chęci poznawania i zdobywania jest tym, co kształtuje ten gatunek. zazwyczaj ziemie opanowane przez ludzkie cywilizacje składają się z wielu odmiennych od siebie państw, będących mieszanką przeróżnych nacji, religii i linii krwi i powiązanych ze sobą skomplikowanymi zależnościami. Natura ludzka jest elastyczna i ambitna, co ułatwia dostosowanie się do nowych warunków. Jeśli chodzi o moralność, zwyczaje i gusta, różnic między ludźmi jest zbyt wiele, by je wymieniać.
Tibbity
Małe, humanoidalne stworzeniami które posiadają zdolność zmiany w powszechnego kota domowego. Powstały z futrzaków trzymanych jako chowańce w wiekach przeszłości. Potężna magia która pozwala chowańcowi zyskać inteligencję i magiczne zdolności powoli przechodziła z jednego pokolenia kotów do następnego. Czy tibbity ewoluowały z naturalnego procesu, boskiej interwencji czy nagłego przypływu w magii biegnącej przez ich przodków, nikt nie może powiedzieć. Tibbity nigdy nie istniały w dużej liczebności, a ich tendencja do rozpraszania po świecie pozostawia je z rozbitą i niekompletną historią rasową. Tak jak ich koci przodkowie ukazują niezależność, ciekawość i szybkość umysłu i ciała.
Tokola:
Mierzące dziewięć stóp, tępe i ograniczone humanoidy.Ich ciało pokryte jest brązową skórą wyglądającą jak futro, a wystające szczęki odsłaniają zniekształcone zęby. Wojownicy, znajdujący największą radość w rozlewie krwi.