Sugestie, czyli temat organizacyjny

Avatar Ether
Niewyraźnie. Grupa się rozwija dzięki takim wpisom jak moje, uwierz. c:

Avatar Ether
Novakidzi nie przejdą? :/

Avatar Kuba1001
Właściciel
Niewyraźnie? Ależ proszę, masz wyraźnie, robaczku:
NIE MA ŻADNEGO PIE**OLONEGO STEMPUNKU W TYM PBF'IE, A JEŚLI DODASZ JESZCZE JEDNĄ RZECZ, KTÓRA BĘDZIE Z NIM ZWIĄZANA TO NAJPIERW WYPI***ALAM TĘ IDEĘ, A PÓŹNIEJ CIEBIE, JASNE?!
Wyraźnie? :)

Avatar Ether
Teraz wyraźnie jest napisane, że wypi***alasz NASTĘPNĄ. Czyli Glitch'e przejdą? (:

Edit.
Mniej więcej odpowiedziałeś tym samym, że Novakidzi nie przejdą.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Panie i panowie, podziękujcie temu, przez którego steampunk nigdy tu nie zawita.

Avatar Ether
Ja tu chcę tworzyć, a Ty mi skrzydła podcinasz!

Avatar maxmaxi123
Chcesz tworzyć coś, czego Kubuś zabronił. Byś jakąś pikawę czy lokację dał.

Avatar Degant321
Ja myślałem czy by nie zrobić Winchestera

Avatar wiewiur500kuba
Ether pisze:
Ja tu chcę tworzyć, a Ty mi skrzydła podcinasz!

Pssst, przecież równie dobrze możesz zrobić swojego pbfa i świat do niego od podstaw. Natworzysz się wtedy :v

Avatar Ether
rasa grywalna
Avianie
Ptasia rasa humanoidów pochodzących z Oskad. ich kamienne struktury, proste ubranie, głęboko religijna natura i raczej uproszczona taktyka bitewna (głównie polegająca na "przytłaczeniu wroga tysiącami jednorazowych żołnierzy") sprawiają, że na pierwszy rzut oka wydają się prymitywne. I takie, cholera, są.

Ich kultura skupia się wokół kultu Kluexa, "Skrzydlatego Boga Eteru" (ja nie podłechtuję swojego ego, po prostu podje**łem). Zgodnie z ich religią, Ptaki istniały niegdyś poza ziemią śmiertelnika obok swego boga , ale były zazdrosne o przyjemności śmiertelników. Ptaki wkroczyły do ​​świata materialnego, karanego przez pozbycie się ich eterycznych skrzydeł, przez co stały się nieskończone. Ptak może ponownie połączyć się z Kluexem, zrzucając swoje śmiertelne ciało, zachowując najwierniejszą wiarę w swoje serca. Ceremonie mające na celu osiągnięcie tego stanu czystego bycia obejmują rytualne ofiary schwytanych wrogów i skomplikowaną procesję, której kulminacją są najbardziej pobożni, wybrani przez kapłanów, wspinający się na wysoką wieżę i wykonujący skok, a ich duch znika ze śmiertelnego więzienia. i lecą do Eteru, gdy ich odrzucone ciało spada na ziemię poniżej.

Ta krwawa teologia nie pasuje jednak do wszystkich Ptaków, a coraz większa liczba odrzuciła słowa Kluexa i odchodząc, zdaje się na łaskę pustkowi i ludzi.

Dodatkowo całe ich społeczeństwo jest podzielone na dwie części. Tych, którzy zatracili swoje skrzydła, stanowiących podstawę i tych, którzy dalej mogą ich używać będących rządzącą elitą. (Odpowiednio na obrazku)

(można dodać, że im służą? Skrzydlaci dzicy posłańcy zafascynowani cywilizacją).
Zdjęcie użytkownika Ether w temacie Sugestie, czyli temat organizacyjny
(Drugiego arta znalazł Max).
(Kiedy nie możesz dodać swoich ulubionych ras, dlatego dodajesz jedne z najch**owszych, ale pasujących. :/).

Avatar Ether
wiewiur500kuba pisze:
Pssst, przecież równie dobrze możesz zrobić swojego pbfa i świat do niego od podstaw. Natworzysz się wtedy :v

Chcę tworzyć, teraz, w tej chwili. Stan ten utrzyma się pewnie przez pół godziny. Egh... może zakończenie Wieloświata napiszę...

Avatar Ether
Już mi się odechciało. A steampunku i tak nie lubię!

Avatar Kuba1001
Właściciel
Dodam tę rasę jutro.

Avatar
Fisto
Warsztat, żebym artów nie zgubił. Jak coś skończę to dodam jezcze raz
Bestiariusz

Pancer
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie Sugestie, czyli temat organizacyjny
Hooblin
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie Sugestie, czyli temat organizacyjny
Kaczenie
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie Sugestie, czyli temat organizacyjny
Metanowiec
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie Sugestie, czyli temat organizacyjny
Ochydźce
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie Sugestie, czyli temat organizacyjny
Piranik
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie Sugestie, czyli temat organizacyjny
Puff
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie Sugestie, czyli temat organizacyjny
Oku*w
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie Sugestie, czyli temat organizacyjny
Koj
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie Sugestie, czyli temat organizacyjny


Rasy
Kar'kaaj
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie Sugestie, czyli temat organizacyjny
Rapto
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie Sugestie, czyli temat organizacyjny
Tuhhowie
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie Sugestie, czyli temat organizacyjny
Dralle
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie Sugestie, czyli temat organizacyjny
Calamarowie
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie Sugestie, czyli temat organizacyjny



Zbrojownia
Orkrista
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie Sugestie, czyli temat organizacyjny
Świetlik
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie Sugestie, czyli temat organizacyjny
Damulka
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie Sugestie, czyli temat organizacyjny


NPC
Bill Porter
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie Sugestie, czyli temat organizacyjny
Skorpion
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie Sugestie, czyli temat organizacyjny
Wujek George
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie Sugestie, czyli temat organizacyjny
Morp
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie Sugestie, czyli temat organizacyjny
Rohan
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie Sugestie, czyli temat organizacyjny
Złotooki
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie Sugestie, czyli temat organizacyjny
Czaaruga
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie Sugestie, czyli temat organizacyjny
Lucas
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie Sugestie, czyli temat organizacyjny
Admirał Arhibal Casser
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie Sugestie, czyli temat organizacyjny


Organizacje
Liga Maal
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie Sugestie, czyli temat organizacyjny
Najwyższa Loża Tuhhów
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie Sugestie, czyli temat organizacyjny
Czarna nora
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie Sugestie, czyli temat organizacyjny
Loża szyderców
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie Sugestie, czyli temat organizacyjny

Inne

Antymagia
Magia energii
Magia umysłu
Tabularazjum
Nihilium

Porcja zabawy dla całej rodziny ;-;

Avatar maxmaxi123
Kojonici
Kojonici są, najprościej rzecz ujmując, dużymi, humanoidalnymi psami bądź kojotami, stąd ich nazwa. Są zazwyczaj ponad dwumetrowi, najmniejsi dorastają do 1,90 metrów. Są zazwyczaj barwy pustynnej, acz zdarzają się też wyjątki. Co ciekawe, większość ludzi bierze ich za prymitywy, a tak nie jest. Posiadają dosyć rozwiniętą kulturę i łatwo mogą porozumiewać się z ludźmi. Bardzo dobrze opanowali różne aspekty magii, o szamaniźmie bądź magii dusz nie wspominając, bo są w tym mistrzami.
Mieszkają w szałasach i prowadzą osiadły tryb życia, koczując tylko kiedy w okolicy będzie mało zwierząt. Ich wioski mają zazwyczaj dwa miejsca, między którymi się przemieszczają. Potrafią w miarę szybko złożyć i rozłożyć swą niewielką osadę. Jedna ich wioska, liczy do 50 Kojonitów, a nie należy zapominać że mało ich nie jest. Żyją głównie na preriach, ale zdarzają się też mieściny nad rzekami lub w lasach.
Ich kultura jest rozbita na dwa plemiona, rozchodzi się tu głównie o kwestie ideowe.
Jedni uważają, że należy walczyć z ludzkim wrogiem, do tego dochodzi też to, że są urodzonymi łowcami i świetnymi magami dziczy. Są nieufnie nastawieni do obcych i nie posiadają raczej żadnego szamana. Słyną ze swych dobrej jakości łuków, strzał i obróbki skóry. Ponoć nie zmarnują niczego ze zwierzyny.
Drudzy natomiast, są bardziej nastawieni pacyfistycznie i stanowią większą część populacji. Ich mieszkańcy to w dużej mierze magowie i szamani. Dobrze idzie im magia natury, błyskawic i powietrza. Żyją w zgodzie z naturą, rzadko kiedy polując. Chętnie ugoszczą u siebie obcych, nawet ludzi. Ciężko zrozumieć, czemu mimo nienawiści ludzkiej nie chcą walczyć.
Co do aspektów technologicznych, wolą polegać na swojej broni i brzydzą się palną. Większość z nich mimo dobrej budowy jest delikatna, może z tego względu że są przystosowani do skradania się i walce opartej o zwinność i uniki.
Przejęli też parę cech, niepodobnych do psowatych. Jak wiadomo, u psa machanie ogonem znaczy radość, to tak w wypadku Kojonitów nie zawsze tak jest. Jak poruszają wolno i nerwowo ogonem, znaczy to że coś ich denerwuje, bądź nie są w nastroju. Inną taką jest waga, jaką przykładają do uszu. Dotykać ich mogą tylko bliskie osoby, jak rodzina bądź partnerzy, nie wiadomo czemu tak jest.

Magia Dusz- Pochodna szamanizmowi, acz skupiająca się bardziej w sferze dusz. Magowie ci, odrzucają Wzrok w zamian za lepszy kontakt z duchami. Nie muszą przeprowadzać rytuałów aby przyzwać słabsze duchy słabszych istot, bądź słabych za życia. Mogą dać im się opętać, zyskując w ten sposób ich moc i możliwości magiczne. Kontrolują to w pełni i cechują się silną wolą, więc rzadko się zdarza żeby to duch przejął pełną kontrolę nad ciałem. Mogą wyczuwać obecność dusz i rozmawiać z nimi bez problemu. Mogą też ich jakoby ożywić i przyzwać na stałe do naszego świata, wypowiadając imię ducha przy miejscu gdzie umarł (co ważne, nie przy grobie, gdzie ciało jest złożone, tylko tam gdzie dusza się ulotniła). Co do trudniejszych rzeczy, mogą przemienić duszę w pocisk duchowy, który jest naprawdę potężny, a dodatkowa siła zależy od odporności psychicznej osoby po śmierci. Duchy po takim wybryku mniej przychylniej patrzą na maga. Inną rzeczą jest to, że mogą zamienić swoje kończyny w inne dusz zwierząt, acz do tego też trzeba się skupić i efekt trwa tak długo, jak dusza jest już martwa, a można to zastosować w wypadku w miarę świeżo zmarłych istot. Mag duszy jest zazwyczaj wybierany przez ducha, który mu się objawia i naucza go fachu, jak sam uczeń chciałby przekazać wiedzę dalej, sam stałby się widmem.

Magia Błyskawic- Co tu wiele tłumaczyć? Umiejętność miotania piorunami, to z palców, dłoni, nieba, ziemi bądź skądś indziej. Czarujący wybiera napięcie takiej błyskawicy. Magia bardzo kosztowna w energię, dlatego na początkującym ogranicza się do niewielkich piorunów kulistych, bądź prostych sztuczek. Pojedynczy piorun może zabić na jeden strzał, dopiero na poziomie mistrzowskim, a i tak niewielu to potrafi.

Przepraszam, jeżeli opis rasy będzie nieco chaotyczny.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Rzucę okiem później.

Avatar Ether
Ukończyłem Mówców. Przeczytaj dokładnie, oceń, powiedz co zmienić.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Dziś później albo jutro przeczytam, zatwierdzę, wypiszę poprawki i dodam wszystko, teraz nie mogę.

Avatar Ether
rasa niegrywalna
Patrząc jak się starałeś, aby ładnie "odbić" powszechne rasy fantasy i trochę to ukryć to masz chłopców do bicia, "odbicie" goblinów. c:

Formidzi
Owadzie stworzenia zamieszkujące pustkowia, których jedynym celem jest zwiększanie swojej populacji. Oznacza to prostą zależność- im więcej pożywienia, tym większa populacja oznaczająca większą ilość wojowników pozwalająca na zdobycie większej ilości pożywienia...
Wyróżniamy trzy kategorie Formidów, wszystkie podległe Królowej, która wysyła im telepatyczne sygnały:
>Robotnicy - wielkości dużych psów - zajmują się rozbudowywaniem koloni, zdobywaniem pożywienia, a w walce używają żuwaczek zdolnych spokojnie odgryźć kończynę.
>Skrzydlaci - wielkości dużych psów. Zajmują się obroną koloni i robotników. Budowa ciała jest wręcz identyczna oprócz skrzydeł.
>Armadony - wielkości koni. Opancerzone sku*wysyny, których pancerza nie przebije się strzałem z rewolweru. Dodatkowo w walce pomagają im dwa ramiona zakończone szczypcami.

W każdej koloni istnieje mniej więcej podział 5/2/1 (Na pięciu robotników przypada dwóch skrzydlatych i jeden Armadon). Większość koloni ma liczebność 50-80 osobników.

Zdjęcie użytkownika Ether w temacie Sugestie, czyli temat organizacyjny

Avatar
Fisto
Quezoar
Te długie na prawie trzy metry z ogonem, majestatyczne latające gady są uważane za jedne z najgroźniejszych zwierząt zamieszkujących lasy. Czemu tak się dzieje? Quezoary polują tylko na bezkręgowce i malutkie bezkręgowce, nie korzystają z żadnego jadu ani nie są w żaden sposób magiczne, jednak mają inną, równie groźną jeśli nie gorszą broń- hipnozę. Wzory na ich skrzydłach, połączone z miarowym kołysaniem się na ogonie i śpiewem powoduje, że każda istota w zasięgu wzroku zaczyna wpadać w hipnotyczny trans, co jest szczególnie groźne, gdyż proces kontrolowany jest nie przez rasę rozumną, a przez zwykłe zwierzęta. Mimo ogromnego zagrożenia, jakie to powoduje, Mivvoci traktują te zwierzęta prawie jak bóstwa, ochraniając je przed kłusownikami i dokarmiając. Dzięki latom obycia z nimi, niektórzy z tej rasy uodpornili się na efekt hipnotyczny, są oni szczególnie poważani przez swą rasę, a czasem udaje im się nawet oswoić młodego quezoara, co jest szczególnie trudne ze względu na trudność ze znalezieniem gniazd i młodych tych zwierząt. Gady te żyją w parach na całe życie, mając mniej więcej jedno młode rocznie. Nie występują poza lasami, a samice są niezwykle terytorialne. Należy pamiętać, że hipnotyzować potrafią jedynie samce, samice mają skrzydła gładkie i białe.
Zdjęcie użytkownika Fisto w temacie Sugestie, czyli temat organizacyjny

Avatar Kuba1001
Właściciel
Wrzucaj.

Avatar Kuba1001
Właściciel
No dobra...
Radio:
Dodane.
Ether:
Dodane.
Max:
Dodane, poza Magią Elektryczności, bo operowanie błyskawicami i piorunami podchodzi pod Magię Ognia.

Avatar Ether
Komuś chce się pobawić w podział nabojów?

Avatar Radiotelegrafista
Nie ma to jak zarąbać prawdziwą broń.

Klimacik, halo.

Avatar Ether
Zmieniłem datę, teraz pasuje? c:

Avatar Ether
Pie**ole, ku*wa, idę spać. I tyle z mojej pracy. :/

Avatar Kuba1001
Właściciel
Ether pisze:
Komuś chce się pobawić w podział nabojów?

Nie.

Avatar Radiotelegrafista
Lijang Maan

Zdjęcie użytkownika Radiotelegrafista w temacie Sugestie, czyli temat organizacyjny

Na dalekim wschodzie Crianny, jeszcze w zamierzchłych czasach, utworzyło się zgrupowanie rzemieślników, nazwane właśnie Lijang. Zgrupowanie rozwijało się w spokoju, aż w końcu przewyższyło zwykłe cechy i unie pracownicze w niemalże każdej dziedzinie. Zaczęli wzajemnie się edukować, zakładać własne szpitale, karczmy, farmy, stawali się mistrzami w swojej dziedzinie. W końcu, ich religia, izolująca się od zwykłego ludu, stworzyła odrębny odłam. Rzemieślnicy, których interesy został nadszarpnięte przez Lijang, w końcu zjednoczyli się zbrojnie przeciwko ugrupowaniu. Wtedy to okazało, że Lijang Maan...szkolą wojowników. Niemniej, było ich za mało, by tamci się wybronili i zostali zmuszeni do ucieczki. Osiedlili się w wysokich górach, gdzie mają swoje klasztory. Dopiero paręset lat później zostali na nowo odkryci, ale wtedy nie musieli się już martwić, że ktokolwiek ich zaatakuje. Zaczęła się era postępu, a zacofani, górscy mnisi nikomu nie wadzili więc, zostawiono ich w spokoju. Wielu jednak, po ponownym "dołączeniu" do świata postanowiło też go trochę zakosztować. Opactwo mnichów chętnie na to przystało, szczególnie gdy zaświtała im w głowie myśl szerzenia wiary nie tylko na Criannie, ale od razu też na nowych ziemiach! Takim sposobem, wysłano też duchownych do Oskad.

Charakterystycznymi elementami Lijang Maan są ich szaty, obszerne i piękne, pokryte niesamowitymi wzorami. Noszą też wiele wisiorów oraz ozdób, w których mistyczną moc wierzą. Zawsze też mają przy sobie mieszek z kadzidłem i krzesiwa, gdyż bardzo ważny i częsty element ich wiary, modlitwa w siedzącej pozycji z skrzyżowanymi nogami, może zostać zmówiona jedynie przy kadzidle. Z szacunkiem traktują również tkaniny oraz obrazy o charakterze religijnym, w ostatnim czasie upodobali sobie także wykonywanie ikon.

Avatar Radiotelegrafista
Ah, i proszę o wymianę zdjęcia w W&L Marksman. Wcześniej zaszła pomyłka, to jest właściwy wygląd broni:

Zdjęcie użytkownika Radiotelegrafista w temacie Sugestie, czyli temat organizacyjny

Avatar Kuba1001
Właściciel
Później zmienię, a organizację dodam. Też później.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Organizacja dodana, wygląd broni zmieniony.

Avatar MrCC4
The Mark Quick-action Rifle - MQA 4000
Zdjęcie użytkownika MrCC4 w temacie Sugestie, czyli temat organizacyjny
Firma The Mark to kolejna firma produkująca karabiny. Niczym się nie wyróżniała od konkurencji, więc jej produkty sprzedawały się... Raczej słabo. To jest, do produkcji pierwszego półautomatycznego karabinu. Oczywiście, powstanie go nie jest tajemnicą, a stało się to tak: Firma Mark zwołała nadzwyczajną burzę mózgów. Groziło im bankructwo. Największe umysły firmy nie potrafiły wymyślić nic nadzwyczajnego, więc zagłada firmy zbliżała się nieubłaganie. Wtedy pojawił się On. Nikt nie wiedział kto to jest, a On położył na stole jedynie plany i wyszedł. Plany były zatytułowane MLA-3000. Przedstawiały karabin półautomatyczny na 6 strzałów. Co prawda, wtedy na rynku był już karabin rewolwerowy, ale to co go wyróżniało to budowa magazynka. Zamiast magazynka bębnowego, MLA-3000 posiadał magazynek prosty. Co prawda, i w planach MLA-3000 i w MQA-4000 pociski same nie wskakują do komory, ale trzeba je wsuwać za pomocą małej rączki przy magazynku. Jednak MQA-4000, usprawniona wersja planów MLA-3000 jest o wiele mniej awaryjna niż karabin rewolwerowy. Trzeba nieźle wybulić na taki karabin, ale przewiduje się, że to właśnie jest pomysł przyszłości.
MLA - przedłużenie skrótu nieznane
MQA - Mark Quick Action

Avatar MrCC4
I mam grafikę dla Karabinu rewolwerowego:
Zdjęcie użytkownika MrCC4 w temacie Sugestie, czyli temat organizacyjny

Avatar Radiotelegrafista
Karabin rewolerowy już jest, chyba.

Czy mógłbym Ci zaproponować bardziej klimatyczne zdjęcie do karabinu?

Avatar MrCC4
Karabin rewolwerowy jest, ale nie ma grafiki.

Możesz

Avatar MrCC4
The Mark Heavy-Calliber Rifle - MHC-2000
Zdjęcie użytkownika MrCC4 w temacie Sugestie, czyli temat organizacyjny
Firma The Mark wypuściła kolejny dobrze sprzedający się karabin, jeszcze przed MQA-4000. Był nim MHC-2000. Jednostrzałowy karabin, mimo swojej wysokiej awaryjności sprzedawał się świetnie. Dlaczego? Otóż nie dość że strzał z tego karabinu leci dalej niż z jakiegokolwiek na rynku, ma jeszcze kaliber 40mm i jest prosty w naprawie i obsłudze. MHC napędził firmę The Mark, ale jego sprzedaż zaczęła się drastycznie zmniejszać parę miesięcy po wypuszczeniu, prawdopodobnie przez to, że często po pierwszym strzale zacinał się sam od dymu, a konkurencja wypuściła lepsze karabiny, i w dystansie, iw awaryjności, a raczej jej niskim poziomie

Avatar Radiotelegrafista
Twój karabin:

Zdjęcie użytkownika Radiotelegrafista w temacie Sugestie, czyli temat organizacyjny






A 50 mm to stanowcza przesada. To zabije i strzelca i wroga.

Avatar MrCC4
Nie, tamten lepszy (jak dla mnie)

Ok

Avatar MrCC4
The Mark Survival Revolver - MSR Apache
Zdjęcie użytkownika MrCC4 w temacie Sugestie, czyli temat organizacyjny
Apacz to poważny ewenement na skalę światową. To scyzoryk w świecie broni. Jest jednocześnie kastetem, nożem i rewolwerem. To ostatnie, jednak jest dosyć nieprzydatne w bitwie na dystans, gdyż nie dość że niecelne przez brak lufy, to jeszcze nie strzela dalej niż na 2 metry i jest bardzo awaryjny. Jednak Apacz jest świetnym wyborem dla bogatych dżentelmenów, bo w razie próby kradzieży można dyskretnie wyjąć mały rewolwer-scyzoryk i pobić/ podźgać/ postrzelić agresora. W dodatku jest tani, i bardziej opłaci się kupić Apacza niż kastet, najmniejszy dostępny rewolwer i nożyk.

Avatar Ether
MrCC4 pisze:
[..]jest świetnym wyborem dla bogatych dżentelmenów[...]W dodatku jest tani[...]

Avatar MrCC4
Nie wszystko co dobre dla bogatych musi być drogie.

Avatar MrCC4
Chleb jest dobry dla bogatych, a jest tani

Avatar MrCC4
Chesterwin Brothers Manufacturing - Boomguy
Zdjęcie użytkownika MrCC4 w temacie Sugestie, czyli temat organizacyjny
Boomguy to debiut braci Chesterwin w świecie produkcji broni. Strzelba ta strzela grubym śrutem, dosyć daleko (jak na strzelbę). Jest również mało awaryjna. Co więc jest jej minusem? Huk i odrzut. Jeśli nie jesteś solidnym facetem, Boomguy z pewnością cię przewróci i ogłuszy. Mimo to, sprzedaje się bardzo dobrze, i jest w zasięgu cenowym wielu ludzi średniej klasy.

Avatar MrCC4
Maruderzy
Zdjęcie użytkownika MrCC4 w temacie Sugestie, czyli temat organizacyjny
Maruderzy to ci, którzy brzydzą się uczciwym zarobkiem, ale kradną inaczej niż pospolici złodziejaszkowie. Są to też tak zwane "sępy pustyni". Często chodzą za armiami, albo zakładają obozy w środku pustyni, tylko po to, aby okradać zwłoki. Czasami potrafią też zaatakować rannego podróżnika, albo wystrzelać resztki armii po dużej bitwie. Maruderzy są tu tak długo, jak samo Oskad, oraz nic nie zapowiada żeby w najbliższym czasie zniknęli. Na ogół nie używają broni palnej, jako "Mało dyskretnej" i po prostu strzelają z łuków, ewentualnie atakują bronią białą. Świetnie strzelają z łuków, kusz i tym podobnych, rzadko kiedy chybiają

Ich charakterystyczny ubiór to piaskowe szaty i ukryta pod nimi skórzana zbroja. Nigdy nie zdejmują masek, i żaden Maruder nie zna więcej niż trzech innych. Dzięki temu, nawet w wypadku aresztowania bądź dezercji wszyscy Maruderzy nie zostaną wytropieni.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Później.

Avatar Vader0PL
MrCC4, a jak dam ci kilka grafik, to je opiszesz? Bo sam nie wiem, jak opisać broń, którą mam przy postaci :V

Odpowiedź

Pokaż znaczniki BBCode, np. pogrubienie tekstu

Dodaj zdjęcie z dysku

Dodaj nowy temat Dołącz do grupy +
Avatar Kuba1001
Właściciel: Kuba1001
Grupa posiada 1836 postów, 25 tematów i 25 członków

Opcje grupy Oskad [PBF]

Sortowanie grup

Grupy

Popularne

Wyszukiwarka tematów w grupie Oskad [PBF]