Proszę o tworzenie jednostek odpowiadających realiom rozgrywki.
Nacja: Plemię, do którego owa jednostka należy.
Nazwa: Wiadomo.
Opis: Opis jednostki. Dobrze byłoby wymienić tutaj jej uzbrojenie, opancerzenie, styl walki, czy utrzymuje ją państwo, czy łupy wojenne. Nie obraziłbym się też za określenie z jakiej warstwy społecznej jednostka pochodzi (o ile jest człowiekiem), jakiej zazwyczaj jest płci i wieku oraz jakie przeszła szkolenie.
Wygląd: Jak będzie wyglądała wasza jednostka? Wypełniony testosteronem berserk, leciwy kapłan, potężna amazonka, smukły okręt wojenny czy ciągnięty przez muły wóz? Zaszalejcie! Opis pisemny bądź preferowany przeze mnie obrazek.
Songowie (maxmaxi)
- Włócznik: 20 za 2 pożywienia, 2 żelaza, 2 drewna, 10 złota.
- Ciężki Włócznik: 10 za 4 pożywienia, 5 żelaza, 3 drewna, 20 złota.
- Dowódca: 1 za 3 pożywienia, 3 żelaza, 5 kamienia, 10 drewna, 35 złota.
- Chu ko nu: 10 za 2 pożywienia, 2 żelaza, 10 drewna, 25 złota.
- Łucznicy: 20 za 2 pożywienia, 3 żelaza, 5 drewna, 15 złota.
- Lekka Jazda: 10 za 5 pożywienia, 5 żelaza, 5 drewna, 15 złota.
- Ciężka Jazda: 5 za 10 pożywienia, 10 żelaza, 10 drewna, 6 kamienia, 30 złota.
- Chu ko nu obronne: 3 za 6 pożywienia, 15 żelaza, 45 drewna, 15 kamienia, 45 złota.
- Yin can deng: 5 za 3 pożywienia, 8 żelaza, 4 drewna, 5 kamienia, 20 złota (Przestańcie robić ich takich elitarnych!)
Nordowie (Kuba1001)
- Wiking: 20 za 3 pożywienia, 3 żelaza, 4 drewna, 10 złota.
- Łucznicy Wikingów: 20 za 4 pożywienia, 2 żelaza, 5 drewna, 20 złota.
- Berserkerzy: 10 za 10 pożywienia, 2 żelaza, 4 drewna, 4 kamienia, 20 złota.
- Rębacze: 5 za 10 pożywienia, 5 żelaza, 5 drewna, 3 kamienia, 25 złota.
- Młotnicy: 5 za 10 pożywienia, 7 żelaza, 7 drewna, 3 kamienia, 25 złota.
- Topornicy: 5 za 10 pożywienia, 10 żelaza, 5 drewna, 3 kamienia, 25 złota.
- Drakkar: 1 za 10 pożywienia, 10 żelaza, 20 drewna, 5 kamienia, 65 złota. Pojemność: 50 osób
- Rogi Bojowe: 1 za 10 drewna, 5 kamienia, 10 złota.
- Kotły bojowe: 1 za 10 żelaza, 5 drewna, 15 złota.
- Narkotyki berserkerskie: 10 za 35 pożywienia, 20 złota.
- Zwiadowcy: 5 za 5 pożywienia, 7 żelaza, 7 drewna, 5 kamienia, 15 złota. (Po Lenina robiłeś ich takich elitarnych?!)
Antruini (MrCC4)
- Rycerze Wiary: 15 za 2 pożywienia, 3 żelaza, 1 drewna, 10 złota.
- Konnica Wiary: 10 za 5 pożywienia, 3 żelaza, 6 drewna, 15 złota.
- Katapulty: 2 za 5 pożywienia, 15 żelaza, 46 drewna, 4 kamienia, 50 złota.
- Zbrojni: 5 za 10 pożywienia, 25 żelaza, 10 drewna, 5 kamienia, 50 złota.
- Włócznicy: 5 za 10 pożywienia, 15 żelaza, 25 drewna, 5 kamienia, 50 złota.
- Łucznicy: 5 za 10 pożywienia, 10 żelaza, 20 drewna, 5 kamienia, 50 złota.
- Zwiadowcy: 5 za 10 pożywienia, 5 żelaza, 15 drewna, 1 kamienia, 20 złota.
Izyldianie (Wiewiur, aka ziomek od selfików)
- Wojownicy: 10 za 5 pożywienia, 10 żelaza, 10 drewna, 2 kamienia, 15 złota.
- Zwiadowcy: 5 za 4 pożywienia, 7 żelaza, 4 drewna, 5 kamienia, 10 złota.
- Włócznicy: 10 za 5 pożywienia, 20 żelaza, 10 drewna, 3 kamienia, 20 złota.
- Obóz Izyldiański: 1 za 60 pożywienia, 40 żelaza, 85 drewna, 30 kamienia, 150 złota.
- Skorpion: 3 za 15 pożywienia, 48 żelaza, 48 drewna, 15 kamienia, 75 złota.