[Sezon II] Informacje

Avatar Vader0PL
Właściciel
Wszystko, co najważniejsze w grze.

Boty
Boty tym razem to państwa silnie przywiązane nie tylko do swoich ziem, ale tez do krain demograficznych. Dlaczego o tym wspominam? Bo was otaczają, a na dodatek jeżeli będą mieli taką możliwość, to będą próbowali uciekać. Zauważmy, że większość botów nie lubi swoich sąsiadów botów, przez co w dyplomacji można to sprytnie wykorzystać.Brak informacji o botach w stylu "taki i owaki", gdyż to wasze zadanie.
1. Nowa Gwingea
2. Ognista Lambtika
3. Republika Międzyognia
4. Stare Imperium Kologeum
5. MitMak
6. Królestwo Juvlivu
7. Naród Wybański
8. Klan Zielonowłosego Niedźwiedzia
9. Podkolonia (Klanu Zielonowłosego Niedźwiedzia)
10. Uciekini z Republikini
11. Wodorotlenkow
12. Republikinia
13. Księstwo Qur
14. Imperium Asulolibina
15. Kronkielisko
16. Stara Ewenra
17. Nowa Ewenra
18. Morska Republika Kotostworza
19. P.W.X (Peliońska Wieżyca Xeff)
20. Plemię Mukaff
21. Żebra Nazarisa
22. Mieczysławowo Górne
Zdjęcie użytkownika Vader0PL w temacie [Sezon II] Informacje

Teren
Odgrywa ważną rolę w bitwach i w państwie. Nie wszystkie jednostki będą się dobrze sprawowali na różnych obszarach, co wymaga dodatkowego wyszkolenia, lub wyznaczania swoich granic klimatem. Pamiętajcie, że teren jest waszym sojusznikiem, a zarazem wrogiem.

Dyplomacja
Choć to rozgrywka daje nowe tereny, to jednak dyplomacja sprawuje decydującą rolę w głosowaniu, czy wasze podboje się udadzą, czy zdobędziecie sojuszników (a ci będą konieczni), oraz czy wasze państwo się nie rozpadnie przez bunty, zdrady i anarchię. Zapamiętajcie, że piórem zdobędzie się więcej, niż najostrzejszym mieczem.

Morza
Są cztery główne i kilka pomniejszych. To one umożliwiają dostęp do floty, oraz są również wrogiem atakujących, gdy starają się podbić państwo leżące nad morzem. Bo w końcu mogą próbować uciekać, założyć swoje państwo po drugiej stronie morza. No i zabawa zaczyna się od nowa...

Avatar Kuba1001
Vader0PL pisze:

Choć to rozgrywka daje nowe tereny, to jednak dyplomacja sprawuje decydującą rolę w głosowaniu, czy wasze podboje się udadzą, czy zdobędziecie sojuszników (a ci będą konieczni), oraz czy wasze państwo się nie rozpadnie przez bunty, zdrady i anarchię. Zapamiętajcie, że piórem zdobędzie się więcej, niż najostrzejszym mieczem.

Zdjęcie użytkownika Kuba1001 w temacie [Sezon II] Informacje

Avatar Angel_Kubixarius
Vader0PL pisze:
Wszystko, co najważniejsze w grze.

Dyplomacja
Choć to rozgrywka daje nowe tereny, to jednak dyplomacja sprawuje decydującą rolę w głosowaniu, czy wasze podboje się udadzą, czy zdobędziecie sojuszników (a ci będą konieczni), oraz czy wasze państwo się nie rozpadnie przez bunty, zdrady i anarchię. Zapamiętajcie, że piórem zdobędzie się więcej, niż najostrzejszym mieczem.

Jemu to powiedz, a i złóż życzenia, 150 lat już...
Zdjęcie użytkownika Angel_Kubixarius w temacie [Sezon II] Informacje

Avatar Vader0PL
Właściciel
Teraz to ja się będę śmiał

Avatar Dark_Dante
Nie uzupełniłeś mapy o Józefowo.

Avatar Vader0PL
Właściciel
Bot odkryty przez Rafaela również nie jest wpisany na mapie. Kraje otaczające Czerwonego też są ukryte.

Temat zamknięty

Pokaż znaczniki BBCode, np. pogrubienie tekstu

Dodaj zdjęcie z dysku

Dodaj nowy temat Dołącz do grupy +
Avatar Vader0PL
Właściciel: Vader0PL
Grupa posiada 7382 postów, 28 tematów i 20 członków

Opcje grupy Nazaris - Ap...

Sortowanie grup

Grupy

Popularne

Wyszukiwarka tematów w grupie Nazaris - Apogeum Wiary [PBF Turowy]